Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРИЛУЦЬКА МІСЬКА ДИТЯЧА ЛІКАРНЯ" ПРИЛУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 05483581 |
Місцезнаходження: | 17500, Україна , Чернігівська обл., місто Прилуки , ВУЛИЦЯ КОСТЯНТИНІВСЬКА буд. 185 |
Контактна особа: |
Лариса Мірошніченко +380663866065 pdlb@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 серпня 2024 10:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 серпня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 серпня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 серпня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 12 серпня 2024 11:40 |
Початок аукціону: | 12 серпня 2024 11:40 |
Очікувана вартість: | 1 640 149,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 200,75 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 серпня 2024 10:21 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
02 серпня 2024 10:09 |
Тендерна документація за Особливостями.docx | |
02 серпня 2024 10:07 |
Дефектний акт 2.PDF | |
02 серпня 2024 10:07 |
Додаток 4 до тендерної документації.docx | |
02 серпня 2024 10:07 |
Додаток 3 Проєкт договору.docx | |
02 серпня 2024 10:07 |
Дефектний акт.PDF | |
02 серпня 2024 10:07 |
Відомість обсягів робіт.PDF | |
02 серпня 2024 10:07 |
Додаток 1 до тендерної документації.docx | |
02 серпня 2024 10:07 |
Додаток 2 до тендерної документації.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
2. 8 серпня 2024 року, в газеті "Голос України" опубліковано Закон № 3891-IX "Про затвердження Указу Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні»" та Закон № 3892-IX "Про затвердження Указу Президента України «Про продовження строку проведення загальної мобілізації»". Закон № 3891-IX негайно оголошується через ЗМІ та набрав чинності з дня його опублікування, 8 серпня. Закон № 3892-IX негайно оголошується через ЗМІ та набирає чинності з 12 серпня 2024 року. Так, строк дії воєнного стану в Україні продовжено з 5:30 12 серпня 2024 року на 90 діб. Норми тривалості робочого часу було змінено внаслідок продовження воєнного стану й становить для 40-годинного п’ятиденного робочого тижня - 2086 годин. Відповідно середньомісячна тривалість робочого часу у будівництві з 5:30 12.08.2024р. приймається 2086/12=173,83 люд год. Згідно оголошення початок аукціону було призначено об 11:40 год. 12.08.2024р. про що було заздалегідь заявлено на сайті електронної системи публічних закупівель Prozorro. Усі цінові пропозиції, виконання робіт яких планується за бюджетні кошти, повинні застосовувати чинну середньомісячну норму тривалості робочого часу. В ціні тендерної пропозиції учасника ТОВ " ТЕРА 36" (договірній ціні) врахована не чинна з 5:30 12.08.2024р середньомісячна норма тривалості робочого часу в розмірі 172,33 люд год. Виправлення середньомісячної норми тривалості робочого часу на чинну призведе до зменшення розміру ціни тендерної пропозиції учасника ТОВ " ТЕРА 36" (договірної ціні), а отже й до заощадження бюджетних коштів.
Коефіцієнт 1,1, до норми витрат труда робітників-монтажників застосовано Керуючись «ВКАЗІВКАМИ ЩОДО ЗАСТОСУВАННЯ РЕСУРСНИХ ЕЛЕМЕНТНИХ КОШТОРИСНИХ НОРМ НА БУДІВЕЛЬНІ РОБОТИ» Додаток Г (обов’язковий) Коефіцієнти до норм витрат труда робітників-будівельників, робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні будівельних машин і механізмів, часу експлуатації будівельних машин і механізмів для врахування впливу умов виконання робіт, передбачених проектом
Тривалість робочого часу не може бути однаковою на всіх підприємствах, адже її норма залежить від багатьох чинників, як-от тривалість щоденної роботи, коли встановлено вихідні дні тощо.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-09-03-000037 ● 16295e1f936e4c9aa79a81590a420deb
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 вересня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 вересня 2024 17:19 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
03.09.2024 № 47-З
Чернігів
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр КОНДРАШОВ
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу закупівель»
Перелік закупівель
№ з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2. UA-2024-08-02-002129-a 02.08.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-09-05 12:07:45
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт поліклінічного відділення (влаштування евакуаційних сходів з другого поверху) «Комунального некомерційного підприємства Прилуцької міської дитячої лікарні» Прилуцької міської ради по вул. Костянтинівська, буд. 185 в м. Прилуки, Чернігівської області» Коригування ( ДК 021:2015 (CPV 2008) – 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи )» , очікуваною вартістю 1 640 149,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-02-002129-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (у тому числі надати зведений кошторисний розрахунок, локальні кошториси, підсумкову відомість ресурсів тощо)?
2. Просимо надати інформацію та підтверджуючі документи щодо фактичного стану виконання договору від 28.08.2024 № 1, укладеного з ТОВ «ТЕРА 36».
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-09-09 09:22:30
Пояснення Замовника на запит щодо моніторингу відкритих торгів з особливостями на закупівлю «Капітальний ремонт поліклінічного відділення (влаштування евакуаційних сходів з другого поверху) «Комунального некомерційного підприємства Прилуцької міської дитячої лікарні» Прилуцької міської ради по вул. Костянтинівська, буд. 185 в м. Прилуки, Чернігівської області» Коригування
Пояснення Замовника на запит щодо моніторингу відкритих торгів з особливостями на закупівлю «Капітальний ремонт поліклінічного відділення (влаштування евакуаційних сходів з другого поверху) «Комунального некомерційного підприємства Прилуцької міської дитячої лікарні» Прилуцької міської ради по вул. Костянтинівська, буд. 185 в м. Прилуки, Чернігівської області» Коригування ( ДК 021:2015 (CPV 2008) – 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи )» , очікуваною вартістю 1 640 149,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-02-002129-a
1.Обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість було здійснено на підставі розробленої проектно-кошторисної документації (сканкопії зведеного кошторисного розрахунку, локальні кошториси, підсумкову відомість ресурсів додаються).
2.Щодо фактичного стану виконання договору від 28.08.2024 № 1, укладеного з ТОВ «ТЕРА 36» - на даний час почали підготовчі роботи для виконання робіт по даному Договору, Нам наданий витяг з Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва (Реєстраційний номер в ЄДЕССБ: CD01:9610-1142-8412-8145) про початок виконання робіт Товариством з обмеженою відповідальністю «Тера 36»,
Надання інформації про усунення порушення замовником
Щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель у відкритих торгів з особливостями на закупівлю «Капітальний ремонт поліклінічного відділення (влаштування евакуаційних сходів з другого поверху) «Комунального некомерційного підприємства Прилуцької міської дитячої лікарні» Прилуцької міської ради по вул. Костянтинівська, буд. 185 в м. Прилуки, Чернігівської області» Коригування ( ДК 021:2015 (CPV 2008) – 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи )» , очікуваною вартістю 1 640 149,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-02-002129-a), На виконання висновку Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області та з огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовником взято до уваги всі зауваження та здійснені заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, а саме: проведені роз’яснювальні роботи та економічні навчання.
2024-09-13 14:01:18
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 вересня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 вересня 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення вимог абзацу першого пункту 43 Особливостей)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 серпня 2024 12:03
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТЕРА 36" |
1 548 020,77
UAH з ПДВ
|
1 499 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "КОМУНІКАЦІЇ ТА ІНЖЕНЕРНІ МЕРЕЖІ" |
1 554 524,47
UAH з ПДВ
|
1 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТЕРА 36" #40937252 |
Переможець |
1 499 000,00
UAH з ПДВ
|
14 серпня 2024 14:26
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 квітня 2025 13:05
|
додаткова угода № 5.PDF | зміни до договору |
02 квітня 2025 13:02
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 січня 2025 10:25
|
дод у 4.PDF | зміни до договору |
28 січня 2025 10:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 грудня 2024 07:59
|
Д.у..PDF | зміни до договору |
24 грудня 2024 07:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 вересня 2024 15:04
|
Дод уг.2.PDF | зміни до договору |
18 вересня 2024 15:03
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 серпня 2024 12:00
|
Дод угода.PDF | зміни до договору |
29 серпня 2024 11:58
|
Електронний підпис | укладений |
28 серпня 2024 07:20
|
Договір 1.PDF | укладений |
28 серпня 2024 07:18
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 серпня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 29 серпня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 вересня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 18 вересня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 січня 2025 |
Дата публікації змін до договору: | 28 січня 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю; |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 березня 2025 |
Дата публікації змін до договору: | 02 квітня 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю; |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |