Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Стільці
Очікувана вартість
300 000,00 UAH
UA-2024-08-01-009668-a ● 9651ed2651bc4f4fb5e9b8dfabac8bf6
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Гатненський ліцей Фастівського району Київської області |
Код ЄДРПОУ: | 19420226 |
Місцезнаходження: | 08160, Україна , Київська обл., Гатне, вул. Космонавтів, 1 |
Контактна особа: |
Шевчук Ганна Ігорівна +380442510015 lyceum_of_gatne@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 серпня 2024 17:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 серпня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 серпня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 серпня 2024 19:00 |
Початок аукціону: | 13 серпня 2024 15:28 |
Початок аукціону: | 13 серпня 2024 15:28 |
Очікувана вартість: | 300 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
200 штука
Стільці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08160, Україна, Київська область, Гатне, Космонавтів 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 39112000-0 — Стільці
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 серпня 2024 16:28 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
07 серпня 2024 15:54 |
Перелік змін в Додаток 3 до ТД від 07.08.2024.docx | |
07 серпня 2024 15:52 |
Перелік змін в Додаток 3 до ТД від 07.08.2024.docx | |
07 серпня 2024 14:26 |
Тендерна документація - стільці зі змінами.docx | |
07 серпня 2024 14:26 |
Додаток_3_до_ТД_Технічні_якісні_кількісні_характеристики зміни внесені 07.08.docx | |
01 серпня 2024 17:54 |
Тендерна документація - стільці.docx | |
01 серпня 2024 17:54 |
Додаток 1 до ТД Кваліфікаційні критерії.docx | |
01 серпня 2024 17:54 |
Додаток 2 до ТД Підтв.відповід.учасн.п.47.docx | |
01 серпня 2024 17:54 |
Додаток 5 до ТД Відомості про Учасника.docx | |
01 серпня 2024 17:54 |
Додаток 6 до ТД Перелік документів_ що надається Учасником.docx | |
01 серпня 2024 17:54 |
Додаток 7 до ТД Перелік документів_ що надаються Переможчем.docx | |
01 серпня 2024 17:54 |
Додаток 4 до ТД Проєкт договору.docx | |
01 серпня 2024 17:54 |
Додаток 3 до ТД Технічні_якісні_кількісні характеристики.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо технічної специфікації
Дата подання: 04 серпня 2024 18:08
Дата відповіді: 05 серпня 2024 15:13
Шановний замовник! У технічній специфікації є вимога щодо надання порівняльної таблиці відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника, які вказані в таблиці Додатку (обов‘язково зазначається виробник, модель (артикул) для можливості перевірки запропонованого обладнання технічним вимогам Замовника.
Просимо надати відповідь-пояснення щодо способу перевірки запропонованого обладнання технічним вимогам Замовника.
Просимо видалити з тендерної документації дискримінаційну вимогу щодо необхідності надання учасником обов‘язково зазначення артикулу, оскільки артикул -це індивідуальна умовна познака, яку присвоюють товару для відбиття його особливостей та його відмінності від іншого аналогічного виду товару. Не всі учасники, які мають можливість виготовити дані стільці, мають власний сайт, де можна побачити дану продукцію. Саме ця дискримінаційна вимога зупиняє нас і перешкоджає поданню нашої пропозиції. Наявність або відсутність сайту в учасника ніяк не впливає на технічні характеристики товару, який він може запропонувати, оскільки учасник у своїй пропозиції повинен надити інші документи, які підтверджують технічні та якісні характеристики предмета закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику!
Технічна специфікація – це одна з найбільш важливих частин у тендерній документації. Саме вона визначає чи вдасться замовнику отримати потрібне у належній якості, формі та з необхідним функціоналом.
Відповідно до п.33.1 ст 1 Закону №922 вимоги, які стосуються пакування, маркування, оформлення етикетки та інструкції для користувачів, технологічних процесів і технології виробництва на будь-яких етапах життєвого циклу робіт, товару чи послуги.
Не зважаючи на досить детальний опис, замовник має самотужки враховувати доволі значний обсяг різноманітних факторів, що стосуються безпосередньо предмета закупівлі та його індивідуальних характеристик, умов постачання, надання або ж використання.
Відповідно ст.23 Закону №922, у разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. До кожного посилання повинен додаватися вираз "або еквівалент". Звертаємо увагу Учасника, що в Додатку 3 до Тендерної документації, Замовником зазначено словосполучення «або еквівалент».
Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам, відповідно п.5 ст 23 Закону №922.
Звертаємо увагу Учасника, що вимога про вказаний «модель (артикул)», зазначено в в «душках», а тобто учасник може зазаначити - «модель», що відповідає технічним, якісним, характеристикам товару, або «артикул» (умовна позанка, яку присвоюють товару для відбиття його особливостей та його відмінності від іншого аналогічного виду товару).
Замовником була прописана дана вимога, у звязку з тим, що Учасник може не являтися виробником товару, і вказаний «артикул» надає певвні переваги, та дозволяє:
- Швидший процес обміну чи повернення;
- Отримання якісних звітів.
- Постійний моніторинг із закупівель.
- Швидко та якісно взаємодіяти з покупцем.
Технічна специфікація – це одна з найбільш важливих частин у тендерній документації. Саме вона визначає чи вдасться замовнику отримати потрібне у належній якості, формі та з необхідним функціоналом.
Відповідно до п.33.1 ст 1 Закону №922 вимоги, які стосуються пакування, маркування, оформлення етикетки та інструкції для користувачів, технологічних процесів і технології виробництва на будь-яких етапах життєвого циклу робіт, товару чи послуги.
Не зважаючи на досить детальний опис, замовник має самотужки враховувати доволі значний обсяг різноманітних факторів, що стосуються безпосередньо предмета закупівлі та його індивідуальних характеристик, умов постачання, надання або ж використання.
Відповідно ст.23 Закону №922, у разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. До кожного посилання повинен додаватися вираз "або еквівалент". Звертаємо увагу Учасника, що в Додатку 3 до Тендерної документації, Замовником зазначено словосполучення «або еквівалент».
Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам, відповідно п.5 ст 23 Закону №922.
Звертаємо увагу Учасника, що вимога про вказаний «модель (артикул)», зазначено в в «душках», а тобто учасник може зазаначити - «модель», що відповідає технічним, якісним, характеристикам товару, або «артикул» (умовна позанка, яку присвоюють товару для відбиття його особливостей та його відмінності від іншого аналогічного виду товару).
Замовником була прописана дана вимога, у звязку з тим, що Учасник може не являтися виробником товару, і вказаний «артикул» надає певвні переваги, та дозволяє:
- Швидший процес обміну чи повернення;
- Отримання якісних звітів.
- Постійний моніторинг із закупівель.
- Швидко та якісно взаємодіяти з покупцем.
Щодо коду ДК 021:2015
Дата подання: 05 серпня 2024 12:18
Дата відповіді: 05 серпня 2024 15:13
Шановний замовник. Чи можна надати в довідці щодо виконання аналогічного договору,вказати договір де Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них?
Відповідь: Шановний учасник! Відповідно Додатку 1 до Тендерної документації - Кваліфікаційні критерії, підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) - за предметом закупівлі. В довідці допускається Класифікатор ДК 021:2015:39110000-6
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2024-08-01-009668-a.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ФОП Северіна Оксана Володимирівна, Код ЄДРПОУ:2666619025
Дата подання: 19 серпня 2024 20:11
Дата подання: 19 серпня 2024 20:11
СКАРГА щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель на прийняті рішення, дії чи бездіяльність замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників
01 серпня 2024 року Гатненський ліцей Фастівського району Київської область (далі — Замовник) на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі по тексту – Закон) та «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі по тексту – Особливості), оголосив процедуру закупівлі (відкриті торги з урахуванням Особливостей) Стільці для облаштування актової зали Гатненського ліцею код ДК 021:2015 – 39112000 – 0 Стільці, (далі – відкриті торги за Особливостями).
Розкриття тендерних пропозицій учасників відбулось 13 серпня 2024 року.
Згідно з реєстром отриманих тендерних пропозицій участь у закупівлі взяли учасники:
№ 1 ФОП Северіна Оксана Володимирівна 145 800,00
UAH без ПДВ
№ 2 Фізична особа-підприємець Боровська Тетяна Олексіївна 200 000,00
UAH з ПДВ
№ 3 ФОП "ГАЙДАМАЧУК ОЛЬГА ВАСИЛІВНА" 296 000,00
UAH з ПДВ
Учасник - ФОП Северіна Оксана Володимирівна запропонував найкращу ціну «145 800,00 грн без ПДВ» під час аукціону, та надав пояснення 13 серпня 2024 року, щодо аномально низької ціни ( «Лист_ пояснення_ щодо_ АНОМАЛЬНО_ НИЗЬКОЇ_ ЦІНИ від 13.08.2024.pdf», який завантажено на майданчик 13 серпня 2024 16:42), яким учасник підтвердив можливість товару Стільці для облаштування актової зали Гатненського ліцею код ДК 021:2015 – 39112000 – 0 Стільці, ціною, чим його пропозиція зберігає до 154 200 грн. без ПДВ кошторису Замовника.
15.08.2024 року опубліковано в закупівлі рішення Замовника у вигляді протоколу № 15-08/24 від 15.08.2024 року, яким було відхиллено пропозицію першого учасника.
ФОП Северіна Оксана Володимирівна (далі – Скаржник) вважає, що зазначені рішення, дії чи бездіяльність замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, призвели до порушення норм законодавства України у сфері публічних закупівель, зокрема Закону та Особливостей, у зв’язку з чим, керуючись статтею 18 Закону та у строк, абзацом 3 пункту 56 Особливостей (протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю), звертаємось до Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія) зі скаргою з огляду на таке:
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 21 серпня 2024 16:24
рішення від 21.08.2024 №14102.pdf
Дата публікації: 21 серпня 2024 16:23
інформація про резолютивну частину рішення від 29.08.2024 №14535.pdf
Дата публікації: 30 серпня 2024 14:43
рішення від 29.08.2024 №14535.pdf
Дата публікації: 03 вересня 2024 12:20
Коментар замовника щодо усунення порушення: З огляду на це, на виконання рішення АМКУ від 29.08.2024 року №1435-р/пк-пз в електронній системі закупівель замовник розміщує підтвердження такого змісту:
«На виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 29.08.2024 року №1435-р/пк-пз Гатненський ліцей Гатненської сільської ради Фастівського району Київської області з метою усунення порушень скасовано рішення від 15.08.2024 року №15-08/24, згідно з яким відхилено тендерну пропозицію ФОП Северіна Оксана Володимирівна учасника процедури закупівлі, унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2024-08-01-009668-a .
ВИРІШИЛА:
1. Скасувати рішення від 15.08.2024 №15-08/24 про відхилення тендерної пропозиції ФОП Северіна Оксана Володимирівна
Дата виконання рішення замовником: 09 вересня 2024 14:45
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 серпня 2024 15:57
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Северіна Оксана Володимирівна |
145 800,00
UAH з ПДВ
|
145 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Фізична особа-підприємець Боровська Тетяна Олексіївна |
200 000,00
UAH з ПДВ
|
200 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ГАЙДАМАЧУК ОЛЬГА ВАСИЛІВНА" |
296 000,00
UAH з ПДВ
|
296 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець Боровська Тетяна Олексіївна #2311706323 |
Відхилено |
200 000,00
UAH з ПДВ
|
19 серпня 2024 10:19
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 17 серпня 2024 00:00
|
ФОП Северіна Оксана Володимирівна #2666619025 |
Рішення скасоване |
145 800,00
UAH з ПДВ
|
09 вересня 2024 14:45
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 15 серпня 2024 00:00
|
ФОП "ГАЙДАМАЧУК ОЛЬГА ВАСИЛІВНА" #2268718204 |
Рішення скасоване |
296 000,00
UAH з ПДВ
|
09 вересня 2024 14:45
|
|
ФОП Северіна Оксана Володимирівна #2666619025 |
Відхилено |
145 800,00
UAH з ПДВ
|
11 вересня 2024 12:39
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 11 вересня 2024 00:00
|
ФОП "ГАЙДАМАЧУК ОЛЬГА ВАСИЛІВНА" #2268718204 |
Переможець |
296 000,00
UAH з ПДВ
|
18 вересня 2024 20:44
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 вересня 2024 13:29
|
Договір для ДЗО фініш.pdf | укладений |
26 вересня 2024 13:28
|