Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ОПОРНИЙ ЗАКЛАД ОСВІТИ "ВИПАСНЯНСЬКИЙ ЛІЦЕЙ" МОЛОГІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ БІЛГОРОД-ДНІСТРОВСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 34254377 |
Місцезнаходження: | 67752, Україна , Одеська обл., село Випасне, вулиця Кишинівська, будинок 83 |
Контактна особа: |
Наталя Амеліна +380973547480 vyp1bu@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 серпня 2024 15:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 серпня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 серпня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 серпня 2024 18:00 |
Очікувана вартість: | 41 376 888,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 413 768,89 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної гарантії виданої банком з накладенням кваліфікованого електронного підпису уповноваженої особи банку-гаранту. Забезпечення тендерної пропозиції згідно з умовами тендерної документації повинно бути надане банком, щодо якого Національним банком України не приймалось рішення про віднесення такого банку до категорії неплатоспроможних у порядку, передбаченому згідно ст. 76 Закону України «Про банки і банківську діяльність». Зміст наданої учасником гарантії повинен відповідати змісту форми забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року № 2628. Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття), а саме: списання коштів з поточного рахунку принципала для резервування грошового забезпечення (покриття) гарантії та в розмірі, не меншому ніж це передбачено цією тендерною документацією або так само внесення учасником відповідної суми коштів на рахунок, що відкритий в установі банку – гаранта на якому обліковуватимуться кошти гарантії. Пропозиції, що не містять забезпечення тендерної пропозиції, відхиляються Замовником відповідно до п. п. 1 п. 44 Особливостей. Більш детально визначено у Додатку 3 тендерній документації. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 150000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Умови оплати - згідно договору | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 серпня 2024 16:02 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
01 серпня 2024 15:58 |
ТД Будівництво споруд цив. захисту.doc | |
01 серпня 2024 15:58 |
Додаток 3 до ТД_вимоги_до_Учасників.docx | |
01 серпня 2024 15:58 |
Додаток 4 до ТД (вимоги до переможця).docx | |
01 серпня 2024 15:58 |
Додаток 1 до ТД (Проєкт договору).doc | |
01 серпня 2024 15:58 |
Додаток 2 до ТД (технічне завдання).docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимога підпункту 6.7.2. слідує від умов пункту 6.7. Додатку 3 до тендерної документації, яким визначено: керуючись п. 61 прикінцевих та перехідних положень Закону замовник здійснює закупівлю товару, що складає предмет цієї закупівлі, виключно якщо його ступінь локалізації виробництва дорівнює чи перевищує 20 відсотків (у 2024 році). Ступінь локалізації виробництва та його підтвердження визначається згідно положень Закону. Згідно п. п. 4 п. 61 розділу 10 Закону у разі здійснення замовником закупівлі робіт чи послуг, якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття замовником у власність товарів, визначених вказаним пунктом, процедури закупівлі таких робіт чи послуг здійснюються з урахуванням особливостей, встановлених вказаним пунктом.
В чому складність (??) звернутись учаснику до п. 61 розділу 10 Закону та ознайомитись з переліком товарів, ступінь локалізації виробництва яких має дорівнювати чи перевищувати 20 відсотків (у 2024 році) та порівняти його з інформацією у таблиці «Відомість ресурсів».
За вами, як потенційним Учасником закупівлі, прослідковується небажання здійснити певний обсяг робіт щодо співставлення переліку товару, вартість якого буде вами ж враховано у складі договірної ціни з інформацією, наведеною Замовником у таблиці «Відомість ресурсів».
Поряд з тим, слід зауважити, що п.6.7.1. Замовник визначив:
Учасник процедури закупівлі з урахуванням п. 131 постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження порядків підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів та проведення моніторингу дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва» від 2 серпня 2022 р. № 861 надає у складі тендерної пропозиції:
- сертифікат відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується учасником (товар (-и), вартість якого (-их) враховано у складі договірної ціни учасника (генератор, тощо), або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності.
Замовник визначив «генератор, тощо» і не зобов’язаний надавати ПОВНИЙ ПЕРЕЛІК товарів, по яким учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції довідку в довільній формі згідно вимог підпункту 6.7.2. пункту 6.7. Додатку 3 до тендерної документації. Такий «ПОВНИЙ ПЕРЕЛІК» надати і не можливо, оскільки Замовник не може достеменно знати весь перелік товарів, вартість яких врахує (чи не врахує) у складі договірної ціни учасник.
Всі вимоги пункту 6.7. Додатку 3 до тендерної документації визначені Замовником не на власний розсуд, а з врахуванням норм чинного Законодавства.
Так, у п.6.7. Додатку 3 до тендерної документації, Замовник зазначив: керуючись п. 61 прикінцевих та перехідних положень Закону замовник здійснює закупівлю товару, що складає предмет цієї закупівлі, виключно якщо його ступінь локалізації виробництва дорівнює чи перевищує 20 відсотків (у 2024 році). Ступінь локалізації виробництва та його підтвердження визначається згідно положень Закону.
Замовник має на меті запропонувати Вам, як потенційному Учаснику, ознайомитись з положеннями п. 61 прикінцевих та перехідних положень Закону України «Про публічні закупівлі» аби у подальшому не виникало питань такого змісту, як Ваше звернення.
Поряд з тим, Замовник вважає за необхідне роз’яснити, що прикінцевими та перехідними положеннями Закону визначено також наступне: ступінь локалізації виробництва визначається самостійно виробником товару, що є предметом закупівлі, та підтверджується Уповноваженим органом у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.
2 серпня 2022 року постановою Кабінету Міністрів України затверджено ПОРЯДОК підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів (надалі - Порядок) (рекомендуємо з ознайомитись з цим Порядком).
Змінами від 22 серпня 2023 року Порядок було доповнено пунктом 13-1 за яким:
Замовник визначає в тендерній документації на закупівлю предмета закупівлі, внесеного до переліку, вимогу щодо надання учасником процедури закупівлі сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності.
Учасник процедури закупівлі на таку вимогу замовника в тендерній документації подає у складі тендерної пропозиції копію сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності.
Тобто, Замовник не на власний розсуд встановив оскаржувану Вами вимогу.
Вимога встановлена виключно з положень Порядку, яким керується Замовник під час закупівлі товарів, які підпадають під положення п. 61 прикінцевих та перехідних положень Закону України «Про публічні закупівлі»
Поряд з тим, Зауважимо наступне:
Згідно пункту 13-2 Порядку визначено: Держаудитслужба та її міжрегіональні територіальні органи під час проведення моніторингу процедур закупівель, особливості яких передбачені у пункті 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, у разі виявлення ознак невідповідності тендерної пропозиції учасника/переможця процедури закупівлі вимогам щодо ступеня локалізації, визначеним у тендерній документації, зазначає про це у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі. Держаудитслужба інформує Мінекономіки про встановлення таких ознак невідповідності.
Замовник не вбачає ознак дискримінації Учасників, оскільки, під час складання тендерної документації, керувався виключно діючими нормами чинного законодавства.
Наведений у скарзі приклад, Замовник не може вважати як аналогічний, оскільки по-перше: за строками давності закупівля відбувалась ще до набрання чинності Порядку, а по-друге: предметом закупівлі не був локалізований товар.
Щодо твердження, що Замовником САМОСТІЙНО ВСТАНОВЛЕНО ВИМОГУ ЩОДО МАРКИ ТА МОДЕЛІ ГЕНЕРАТОРА, повідомляємо наступне:
для виконання робіт згідно об’єкту, генеральним проектувальником розроблено проектну документацію, яка згідно вимог чинного законодавства, будівельних норм, державних стандартів і правил визначає конкретні архітектурні, конструктивні, технічні та технологічні рішення щодо виконання робіт (в тому числі обсяги робіт, відомість ресурсів). Замовник звертає увагу на ту обставину, що відносно кошторисної частини вказаної документації виконано державну експертизу та отримано за її результатами позитивний експертний звіт.
Замовник має на меті забезпечити повне виконання проектних рішень по виконанню робіт. Посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва, тощо зумовлені прийнятими технічними рішеннями для виконання робіт, що передбачені виготовленою проектно-кошторисною документацією згідно об’єкту, що відповідно забезпечить досягнення необхідних показників довговічності конструкцій, їх ефективного використання, а так само забезпечить ефективне та економне використання бюджетних коштів.
Поряд з тим, у Додатку 2 до тендерної документації визначено:
посилання в тексті цієї тендерної документації в цілому та її додатках на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва, тощо, слід читати у значенні «або еквівалент». З метою забезпечення повного виконання проектних рішень по виконанню робіт, в разі якщо учасником у тендерній пропозиції прийнято до розрахунку еквівалентні матеріали, вироби, конструкції, тощо, та по відношенню до визначених даним технічним завданням, такі матеріали, вироби, конструкції (тощо) мають повністю відповідати якісним та технічним характеристикам тих, що вказані в цьому технічному завданні, або мати відповідні якісні та технічні характеристики, що є не гіршими або якісно переважаючими ніж це передбачено цією тендерною документацією, та за умови, що прийняття до розрахунку відповідного еквіваленту забезпечить сумісність з визначеними проектною документацію технічними рішеннями та матеріалами в частині виконання робіт.
Враховуючи вищенаведене, Замовник вважає, що Вами не доведено та документально не підтверджено наявність дискримінаційних вимог в тендерній документації, або вимог, які б суперечили чинному законодавству. Замовником не будуть вноситись зміни до тендерної документації в частині вимог цього звернення.
Замовник має на меті забезпечити повне виконання проектних рішень по виконанню робіт. Посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва, тощо зумовлені прийнятими технічними рішеннями для виконання робіт, що передбачені виготовленою проектно-кошторисною документацією згідно об’єкту, що відповідно забезпечить досягнення необхідних показників довговічності конструкцій, їх ефективного використання, а так само забезпечить ефективне та економне використання бюджетних коштів.
Поряд з тим, у Додатку 2 до тендерної документації визначено:
посилання в тексті цієї тендерної документації в цілому та її додатках на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва, тощо, слід читати у значенні «або еквівалент». З метою забезпечення повного виконання проектних рішень по виконанню робіт, в разі якщо учасником у тендерній пропозиції прийнято до розрахунку еквівалентні матеріали, вироби, конструкції, тощо, та по відношенню до визначених даним технічним завданням, такі матеріали, вироби, конструкції (тощо) мають повністю відповідати якісним та технічним характеристикам тих, що вказані в цьому технічному завданні, або мати відповідні якісні та технічні характеристики, що є не гіршими або якісно переважаючими ніж це передбачено цією тендерною документацією, та за умови, що прийняття до розрахунку відповідного еквіваленту забезпечить сумісність з визначеними проектною документацію технічними рішеннями та матеріалами в частині виконання робіт.
Щодо габаритних розмірів дизельного генератора, Замовник зазначає, що відступи від генератора до стін на схемах проєкта не визначені, визначено розміри тільки самого генератора, якщо розміри анологічного генератора не будуть перешкоджати його обслуговуванню (будуть несуттєво відрізнятися від того що передбачено проектом), Замовник розглядатиме такий варіант генератора.
Одна, в будь-якому випадку, відповідність еквівалентних товарів буде розглядатись Замовником у кожному конкретному випадку, в залежності від тендерної пропозиції Учасника, її вартісних показників задля економного використання бюджетних коштів та показників доцільності та ефективності.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-03-10-000003 ● 21d30e400eac4dd693a7485d853495e9
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 березня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 березня 2025 13:00 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
10.03.2025 Одеса № 48
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 10.03.2025.
Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 10.03.2025 № 48
Витяг
з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4 5
1 UA-2024-08-01-007764-a 01.08.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-03-17 11:36:38
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі, відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або іншого офіційного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. За рахунок якої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам здійснено фінансування зазначеної закупівлі (з зазначенням кодів програмної класифікації видатків).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-03-20 18:47:21
Відповідь
Замовник надає відповідь на запит моніторингу
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-03-18 14:21:28
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі, відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю «АЛЬДЕР-ГРУП» (далі – ТОВ «АЛЬДЕР-ГРУП») вимогам підпункту 4.1.1. пункту 4 Додатка 3 до тендерної документації, тоді як у складі тендерної пропозиції зазначеного учасника надано, зокрема пояснювальну записку та розрахунок договірної ціни, які виконані не у відповідності до вимог положення пункту 5.3 розділу V «Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)» кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281 (зі змінами та доповненнями) (далі – Настанова).
Слід зазначити, що пунктом 5.3 розділу V Настанови визначено, що вартість людино-години, яка відповідає середньому нормативному розрядові робіт або за видами робіт, або по об’єкту будівництва в цілому, визначається виходячи з середньомісячної заробітної плати на одного працівника в режимі повної зайнятості, яку учасник процедури закупівлі (підрядник) планує отримувати на об’єкті замовлення, з урахуванням показника середньомісячної норми тривалості робочого часу, встановленого центральним органом виконавчої влади з формування та забезпечення реалізації державної політики у сфері праці, зайнятості населення, трудової міграції, трудових відносин, соціального захисту, соціального діалогу.
З урахуванням Указу Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» від 06 травня 2024 року № 271/2024, затвердженого Законом України «Про затвердження Указу Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» від 08 травня 2024 року № 3684-IX, продовжити строк дії воєнного стану в Україні з 05 години 30 хвилин 14 травня 2024 року строком на 90 діб, показник середньомісячної норми тривалості робочого часу на 2024 рік становить 172,67 людино-години.
Проте учасник ТОВ «АЛЬДЕР-ГРУП» у складі тендерної пропозиції надав пояснювальну записку на нове будівництво споруд цивільного захисту – протирадіаційного укриття Опорного закладу освіти «Випаснянський заклад загальної середньої освіти» Мологівської сільської ради, Білгород-Дністровського району, Одеської області за адресою: Одеська область Білгород-Дністровський район, с. Випасне вул. Кишинівська, будинок 83, у якій зазначено, що середньомісячна заробітна плата на 1 робітника в режимі повної зайнятості (при середньомісячній нормі тривалості робочого часу) складає 170,25 людино-годин.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-03-21 16:21:06
Відповідь
Замовник надає пояснення на запит органу моніторингу
Надання інформації про усунення порушення замовником
Замовник надає заперечення щодо висновку органу оскарження
2025-04-01 19:35:08
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 березня 2025 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 квітня 2025 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації та проєкту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди виявлено не встановлення замовником вимог щодо обмежувальних заходів ЄС, правил щодо прийнятності осіб, суб’єктів і матеріалів для постачання, вимог щодо прозорості, визнання походження та забезпечення публічності, передбачених статтями 3, 5, 7, 16 Рамкової угоди.)
Оскарження в суді
Опис: | ВИСНОВОК про результати моніторингу процедури закупівлі оскаржено до суду за позовом Замовника торгів (420/10247/25) |
Дата публікації: | 08 квітня 2025 |
Номер відкриття провадження: | Справа № 420/10247/25 |
Дата відкриття провадження: | 09 квітня 2025 |
Документи:
10 квітня 2025 17:18
|
Електронний підпис |
10 квітня 2025 17:18
|
Електронний підпис |
08 квітня 2025 22:46
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 серпня 2024 18:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АЛЬДЕР-ГРУП" |
39 495 472,90
UAH з ПДВ
|
39 495 472,90
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АЛЬДЕР-ГРУП" #40726891 |
Переможець |
39 495 472,90
UAH з ПДВ
|
04 вересня 2024 17:26
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 вересня 2024 09:48
|