Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПЕТРІВСЬКИЙ ЛІЦЕЙ ПЕТРІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ОЛЕКСАНДРІЙСЬКОГО РАЙОНУ КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 23234551 |
Місцезнаходження: | 28300, Україна , Кіровоградська обл., Олександрійський район селище міського типу Петрове, вулиця Літвінова, будинок 18. |
Контактна особа: |
Худан Людмила Миколаївна +380523797323 pgimnazia@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 серпня 2024 14:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 серпня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 серпня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 серпня 2024 09:00 |
Очікувана вартість: | 13 674 220,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 68 371,10 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник приймає рішення щодо часткового чи повного розрахунку за виконані частково чи в повному обсязі роботи протягом 90 днів після надання та на підставі документів про виконання робіт та їх вартість, якими є примірні форми № КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт» та КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати». Документи про виконані роботи та їх вартість складаються і підписуються підрядником по мірі виконання робіт та передаються замовнику. Замовник перевіряє ці документи і в разі відсутності зауважень підписує їх та протягом 90 днів з дати підписання актів виконаних робіт надає до управління казначейської служби | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 серпня 2024 14:57 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
01 серпня 2024 14:45 |
Обгрунтування кап.рем.укриття повт.торгни.doc | |
01 серпня 2024 14:45 |
Тендерна документація кап.рем.укриття повт.торги.doc | |
01 серпня 2024 14:45 |
Додаток 3 проект договору.doc | |
01 серпня 2024 14:45 |
Додаток 1 до тендерної документації кап.рем.укриття повт.торги ред.docx | |
01 серпня 2024 14:45 |
Додаток 4 до тендерної документаці документи переможця кап.рем.укриття повт.торги.doc | |
01 серпня 2024 14:45 |
Додаток 2 технічні характеристики ред.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
У даному випадку межі критерію "аналогічний договір" визначені, виходячи зі специфіки предмету закупівлі та з урахуванням очікуваної вартості закупівлі.
Повідомляємо, що умова щодо надання аналогічних договорів з встановленими вартісними показниками (аналогічний договір повинен бути на суму не менше 30 % від очікуваної вартості предмета закупівлі), які є наближеними до обсягу закупівлі, дає можливість допустити до участі в аукціоні учасників, які вже мали досвід виконання робіт у визначених об’ємах з їх належною якістю.
Така вимога надає замовнику захист від недобросовісних учасників або підрядників, які виконують роботи неналежної якості.
Враховуючи наведене вважаємо, що вартісний критерій (аналогічний договір повинен бути на суму не менше 30 % від очікуваної вартості предмета закупівлі) підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів є об’єктивною необхідністю для забезпечення якісного виконання договорів та не є дискримінаційним.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-10-28-000044 ● d45aff5ef55d40acbae785d16b425248
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 28 жовтня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 28 жовтня 2024 15:30 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
28.10.2024 № 72-з
Кропивницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Тетяна СВЯТОКУМ
Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 28.10.2024 № 72-з
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2024-08-01-006230-a 01.08.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о. начальника Тетяна СВЯТОКУМ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-11-05 16:48:55
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Капітальний ремонт найпростішого укриття в підвальному приміщенні Петрівського ліцею за адресою: Кіровоградська область, Олександрійський район, смт Петрове, вулиця Літвінова, будинок 18 (код за ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-08-01-006230-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайта (або офіційного веб-сайта головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено інформацію щодо розміру бюджетного призначення, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-11-13 14:01:45
Пояснення
Пояснення з приводу рішення про моніторинг
Автор: Державна аудиторська служба України
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Капітальний ремонт найпростішого укриття в підвальному приміщенні Петрівського ліцею за адресою: Кіровоградська область, Олександрійський район, смт Петрове, вулиця Літвінова, будинок 18 (код за ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-08-01-006230-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
У Петрівського ліцею Петрівської селищної ради Олександрійського району Кіровоградської області, виникла нагальна необхідність у закупівлі: Капітальний ремонт найпростішого укриття в підвальному приміщенні Петрівського ліцею за адресою: Кіровоградська область, Олександрійський район, смт Петрове, вулиця Літвінова, будинок 18 (код за ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) для забезпечення належного функціонування ліцею.
Обсяги визначено відповідно до потреби Петрівського ліцею Петрівської селищної ради Олександрійського району Кіровоградської області.
Вибір технічних і якісних характеристик предмета закупівлі обумовлений згідно норм чинного законодавства, вимог інших нормативних документів. Якість визначена згідно норм чинного законодавства, вимог інших нормативних документів послуг та спрямована на задоволення потреб Замовника.
Очікувана вартість розрахована відповідно до проектно-кошторисної документації та ЕКСПЕРТНОГО ЗВІТУ № 0092-24Е від 02 квітня 2024 року проведеної ТОВ "НВП "Міжрегіональна будівельна експертиза"
2. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайта (або офіційного веб-сайта головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено інформацію щодо розміру бюджетного призначення, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі було оприлюднено разом з оголошенням про проведення закупівлі.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-11-06 12:47:01
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Капітальний ремонт найпростішого укриття в підвальному приміщенні Петрівського ліцею за адресою: Кіровоградська область, Олександрійський район, смт Петрове, вулиця Літвінова, будинок 18 (код за ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-08-01-006230-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань:
1. Згідно з пунктом 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім частини другої статті 22 Закону зазначено в Додатку 2 до цієї тендерної документації.
У Додатку 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» (далі – Додаток 2 до тендерної документації) наведено перелік та кількість найменувань робіт та витрат (в розрізі локальних кошторисів) які підлягають виконанню учасниками.
Також, у пункті 6.16 додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» (далі – Додаток 1 до тендерної документації) встановлена вимога щодо надання учасниками в складі тендерної пропозиції кошторисної документації, складеної відповідно до настанови з визначення вартості будівництва. Кошторисна документація повинна бути складена із, зокрема: договірної ціни (згідно кошторисних норм України) з відповідними розрахунками, локальних кошторисів, підсумкової відомісті ресурсів.
Згідно з пунктом 296 розділу 1. Водопровід В 1 (Локальний кошторис 02-01-06/перевірений на водопостачання, каналізація) Додатку № 2 до тендерної документації учасником повинні бути виконані роботи з установлення муфтових кранів у кількості 10 шт.
В складі тендерної пропозиції учасника приватного підприємства «Добробуд – 2» (далі – ПП «Добробут – 2») надано Локальний кошторис на будівельні роботи № 02-01-06/перевірений на водопостачання, каналізацію (далі – Локальний кошторис ПП «Добробут – 2») згідно з пунктом 1 якого ПП «Добробут -2» має виконати роботи з установлення муфтових кранів у кількості 10 шт, що відповідає вищевказаним вимогам пункту 296 розділу 1. Водопровід В 1 Додатку № 2 до тендерної документації.
Однак, пунктами 2, 3, 4 Локального кошторису ПП «Добробут – 2» передбачено використання 18 кранів кульових, що не відповідає обсягу робіт з установлення 10 муфтових кранів, передбаченого вимогами пункту 296 розділу 1. Водопровід В 1 Додатку № 2 до тендерної документації та даним пункту 1 Локального кошторису ПП «Добробут – 2», а саме:
- пункт 2 - Кран кульовий Ду15 Ру1,6МПа (В-В) - 16 шт,
- пункт 3 - Кран кульовий Ду20 Ру1,6МПа (В-В) - 1 шт,
- пункт 4 - Кран кульовий Ду25 Ру1,6МПа (В-В) - 1 штук.
Крім того, згідно з пунктом 318 розділу 3 «Каналізація господарсько – побутова» (Локальний кошторис 02-01-06/перевірений на водопостачання, каналізація) Додатку № 2 до тендерної документації учасником повинні бути виконані роботи з установлення трапів діаметром 50 мм у кількості 2 комплектів.
Пунктом 93 Локального кошторису ПП «Добробут – 2» передбачено виконання робіт з установлення трапів діаметром 500 мм в кількості 2 комплектів, що відповідає вищевказаним вимогам пункту 318 розділу 3 «Каналізація господарсько – побутова» Додатку № 2 до тендерної документації.
Однак, пунктом 94 Локального кошторису ПП «Добробут – 2» передбачено використання трапів до каналізаційних труб із поліпропілену діаметром 50 мм в кількості 3 штук, що не відповідає обсягу робіт з установлення трапів діаметром 500 мм в кількості 2 комплектів, передбаченого вимогами пункту 318 розділу 3 «Каналізація господарсько – побутова» Додатку № 2 до тендерної документації та даним пункту 94 Локального кошторису ПП «Добробут – 2».
У пунктах 320, 321, 322, 336 підсумкової відомості ресурсів, наданої в складі тендерної пропозиції учасника ПП «Добробут -2», зазначена вартість 18 кранів кульових та трьох трапів до каналізаційних труб із поліпропілену діаметром 50 мм (відповідно), яка врахована до загальної суми розділу ІІІ «Загальна вартість будівельних матеріалів, виробів і комплектів» даної підсумкової відомості ресурсів.
Слід зазначити, що згідно з пунктом 5.1 розділу V «Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)» підрозділу «Загальні положення зі складання ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 року № 281 (зі змінами та доповненнями) (далі – Настанова № 281), ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) розраховується на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально – технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об’єкту будівництва та поточних цін на них або з використанням укрупнених показників вартості робіт, обсяги та види яких передбачені затвердженою проектною документацією.
Для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію.
Отже, вищевказане призвело до розрахунку ціни пропозиції учасника (договірної ціни) невідповідно до обсягів та видів робіт, які передбачені пунктом 296 розділу 1. Водопровід В 1 та пунктом 318 розділу 3 «Каналізація господарсько – побутова» (Локальний кошторис 02-01-06/перевірений на водопостачання, каналізація) Додатку № 2 до тендерної документації Додатку № 2 до тендерної документації, чим недотримано вимоги пункту 5.1 розділу V Настанови № 281.
З урахуванням вищевказаного, яким чином визнано тендерну пропозицію учасника ПП «Добробут – 2» такою, що відповідає вимогам пункту 6.16– Додатку 1 до тендерної документації?
2. Надайте інформацію та підтверджуючі документи (проектно – кошторисну документацію та інші), щодо визначення класу наслідків (відповідальності) об’єкту щодо якого здійснено закупівлю робіт з капітального ремонту.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-11-13 18:36:46
Пояснення
Пояснення з приводу рішення про моніторинг
Автор: Державна аудиторська служба України
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Капітальний ремонт найпростішого укриття в підвальному приміщенні Петрівського ліцею за адресою: Кіровоградська область, Олександрійський район, смт Петрове, вулиця Літвінова, будинок 18 (код за ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-08-01-006230-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань:
1. Згідно з пунктом 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім частини другої статті 22 Закону зазначено в Додатку 2 до цієї тендерної документації. У Додатку 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» (далі – Додаток 2 до тендерної документації) наведено перелік та кількість найменувань робіт та витрат (в розрізі локальних кошторисів) які підлягають виконанню учасниками.
Також, у пункті 6.16 додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» (далі – Додаток 1 до тендерної документації) встановлена вимога щодо надання учасниками в складі тендерної пропозиції кошторисної документації, складеної відповідно до настанови з визначення вартості будівництва. Кошторисна документація повинна бути складена із, зокрема: договірної ціни (згідно кошторисних норм України) з відповідними розрахунками, локальних кошторисів, підсумкової відомості ресурсів.
Згідно з пунктом 296 розділу 1. Водопровід В 1 (Локальний кошторис 02-01-06/перевірений на водопостачання, каналізація) Додатку № 2 до тендерної документації учасником повинні бути виконані роботи з установлення муфтових кранів у кількості 10 шт.
В складі тендерної пропозиції учасника приватного підприємства «Добробуд – 2» (далі – ПП «Добробут – 2») надано Локальний кошторис на будівельні роботи № 02-01-06/перевірений на водопостачання, каналізацію (далі – Локальний кошторис ПП «Добробут – 2») згідно з пунктом 1 якого ПП «Добробут -2» має виконати роботи з установлення муфтових кранів у кількості 10 шт, що відповідає вищевказаним вимогам пункту 296 розділу 1.
Водопровід В 1 Додатку № 2 до тендерної документації.
Однак, пунктами 2, 3, 4 Локального кошторису ПП «Добробут – 2» передбачено використання 18 кранів кульових, що не відповідає обсягу робіт з установлення 10 муфтових кранів, передбаченого вимогами пункту 296 розділу 1. Водопровід В 1 Додатку № 2 до тендерної документації та даним пункту 1 Локального кошторису ПП «Добробут – 2», а саме: - пункт 2 - Кран кульовий Ду15 Ру1,6МПа (В-В) - 16 шт, - пункт 3 - Кран кульовий Ду20 Ру1,6МПа (В-В) - 1 шт, - пункт 4 - Кран кульовий Ду25 Ру1,6МПа (В-В) - 1 штук.
Крім того, згідно з пунктом 318 розділу 3 «Каналізація господарсько – побутова» (Локальний кошторис 02-01-06/перевірений на водопостачання, каналізація) Додатку № 2 до тендерної документації учасником повинні бути виконані роботи з установлення трапів діаметром 50 мм у кількості 2 комплектів.
Пунктом 93 Локального кошторису ПП «Добробут – 2» передбачено виконання робіт з установлення трапів діаметром 500 мм в кількості 2 комплектів, що відповідає вищевказаним вимогам пункту 318 розділу 3 «Каналізація господарсько – побутова» Додатку № 2 до тендерної документації. Однак, пунктом 94 Локального кошторису ПП «Добробут – 2» передбачено використання трапів до каналізаційних труб із поліпропілену діаметром 50 мм в кількості 3 штук, що не відповідає обсягу робіт з установлення трапів діаметром 500 мм в кількості 2 комплектів, передбаченого вимогами пункту 318 розділу 3 «Каналізація господарсько – побутова» Додатку № 2 до тендерної документації та даним пункту 94 Локального кошторису ПП «Добробут – 2».
У пунктах 320, 321, 322, 336 підсумкової відомості ресурсів, наданої в складі тендерної пропозиції учасника ПП «Добробут -2», зазначена вартість 18 кранів кульових та трьох трапів до каналізаційних труб із поліпропілену діаметром 50 мм (відповідно), яка врахована до загальної суми розділу ІІІ «Загальна вартість будівельних матеріалів, виробів і комплектів» даної підсумкової відомості ресурсів.
Слід зазначити, що згідно з пунктом 5.1 розділу V «Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)» підрозділу «Загальні положення зі складання ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 року № 281 (зі змінами та доповненнями) (далі – Настанова № 281), ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) розраховується на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально – технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об’єкту будівництва та поточних цін на них або з використанням укрупнених показників вартості робіт, обсяги та види яких передбачені затвердженою проектною документацією.
Для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію.
Отже, вищевказане призвело до розрахунку ціни пропозиції учасника (договірної ціни) невідповідно до обсягів та видів робіт, які передбачені пунктом 296 розділу 1. Водопровід В 1 та пунктом 318 розділу 3 «Каналізація господарсько – побутова» (Локальний кошторис 02-01-06/перевірений на водопостачання, каналізація) Додатку № 2 до тендерної документації Додатку № 2 до тендерної документації, чим недотримано вимоги пункту 5.1 розділу V Настанови № 281.
З урахуванням вищевказаного, яким чином визнано тендерну пропозицію учасника ПП «Добробут – 2» такою, що відповідає вимогам пункту 6.16– Додатку 1 до тендерної документації?
Пунктом 6.16 додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» (далі – Додаток 1 до тендерної документації) визначено перелік документів, які надаються учасниками у складі пропозиції до кінцевого строку подання, а саме:
Кошторисна документація складена відповідно до настанови з визначення вартості будівництва (пропечатана та підписана організацією учасником і підписом та печаткою сертифікованого інженера-проектувальника у частині кошторисної документації) Кошторисна документація повинна бути складена із застосуванням Програмного комплексу АВК-5 (останньої версії ) у складі :
дефектний акт;
договірна ціна (згідно кошторисних норм України) з відповідними розрахунками;
обʼєктний кошторис;
локальні кошториси;
підсумкова відомість ресурсів;
розрахунок загальновиробничих витрат;
розрахунок заробітної плати на 1 робiтника в режимi повної зайнятостi;
перелік основних матеріальних ресурсів;
календарний графік робіт.
ПРИВАТНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ «ДОБРОБУД-2» було надано вищезазначені документи.
Кошторисна документація повинна відображати весь комплекс робіт та матеріалів, передбачений проектною документацією. В деяких позиціях робіт матеріали включені до ресурсних норм. При відсутності в ресурсних нормах матеріал виноситься окремо.
П. 1 Установлення муфтових кранів у кільк. 10 шт
П.2 Кран кульовий Ду15 Ру1,6МПа (В-В) у кільк.10 штук передбачено для п.1
При прокладанні трубопроводів складом робіт передбачено встановлення муфтових кранів, а саме:
П.5 Прокладання трубопроводів водопостачання з труб поліетиленових [поліпропіленових] напірних діаметром 20 мм
П.2 Кран кульовий Ду15 Ру1,6МПа (В-В) у кільк. 6 штук передбачено для п. 5
П.7 Прокладання трубопроводів водопостачання з труб поліетиленових [поліпропіленових] напірних діаметром 25 мм
П.3 Кран кульовий Ду20 Ру1,6МПа (В-В) у кільк. 1 штук передбачено для п.7
П.28 Врізування в існуючі трубопроводи запірної арматури діаметром до 32 мм
П.4 Кран кульовий Ду25 Ру1,6МПа (В-В) у кільк. 1 штук передбачено для п.28
Таким чином, матеріали в п 2, п.3, п.4 стосуються не тільки п.1.
Установлення муфтових кранів у кільк. 18 шт і крани у кільк. 18 шт. передбачено арк.1 специфікації розділу Водопровід та каналізація проектної документації «Капітальний ремонт найпростішого укриття в підвальному приміщенні Петрівського ліцею за адресою: Кіровоградська область, Олександрійський район, смт Петрове, вулиця Літвінова, будинок 18 (код за ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)»
П.93 Установлення трапів діаметром 50 мм у кільк. 2 компл. - трапи у кільк. 2 компл включені до ресурсних норм даної позиції.
П.94 Трап до каналізаційних труб із поліпропілену діам. 50 мм у кільк. 3 шт передбачено для п. 76 Прокладання трубопроводів каналізації з поліетиленових труб діаметром 50 мм.
Таким чином, п.94 не має відношення до п.93.
Установлення трапів у кільк. 5 штук ( 3+2) передбачено арк. 3 специфікації розділу Водопровід та каналізація проектної документації «Капітальний ремонт найпростішого укриття в підвальному приміщенні Петрівського ліцею за адресою: Кіровоградська область, Олександрійський район, смт Петрове, вулиця Літвінова, будинок 18 (код за ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)»
Враховуючи викладене вище тендерна пропозиція учасника ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ДОБРОБУД-2» містить всі види робіт без зміни обсягів та складу робіт згідно з документацією закупівлі.
Згідно з проведеним розглядом тендерної пропозиції ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ДОБРОБУД-2» на відповідність її вимогам тендерної документації у Замовника були відсутні будь-які підстави для відхилення його тендерної пропозиції.
Враховуючи викладене, тендерна пропозиція ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ДОБРОБУД-2» повністю відповідає вимогам тендерної документації та додаткам до неї, у т. ч. щодо предмета закупівлі, та потребам Замовника.
2. Надайте інформацію та підтверджуючі документи (проектно – кошторисну документацію та інші), щодо визначення класу наслідків (відповідальності) об’єкту щодо якого здійснено закупівлю робіт з капітального ремонту.
Надаємо розрахунок класу наслідків Розділ 15 Тому 1 проектної документації за об’єктом: «Капітальний ремонт найпростішого укриття в підвальному приміщенні Петрівського ліцею за адресою: Кіровоградська область, Олександрійський район, смт Петрове, вулиця Літвінова, будинок 18 (код за ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)», додається.
Надання інформації про усунення порушення замовником
ПЕТРІВСЬКИМ ЛІЦЕЄМ ПЕТРІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ОЛЕКСАНДРІЙСЬКОГО РАЙОНУ КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ здійснюються заходи щодо недопущення встановленого порушення в подальшому, а саме уповноваженою особою буде проведено відповідні навчання.
2024-11-21 13:36:48
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 18 листопада 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 грудня 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інше порушення)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 серпня 2024 09:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОБРОБУД-2" |
13 673 750,00
UAH з ПДВ
|
13 673 750,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОБРОБУД-2" #30665178 |
Переможець |
13 673 750,00
UAH з ПДВ
|
19 серпня 2024 14:37
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 серпня 2024 10:41
|
Договір кап.рем.укриття.pdf | укладений |
26 серпня 2024 10:37
|