Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ МІСТОБУДУВАННЯ, АРХІТЕКТУРИ, КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ТА СУПРОВОДЖЕННЯ ПРОЄКТІВ РОЗВИТКУ МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 35989356 |
Місцезнаходження: | 54001, Україна , Миколаївська обл., м. Миколаїв, вул. Адміральська, буд. 21 |
Контактна особа: |
Олександр Антіпін +380512374965 antipindream@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 серпня 2024 13:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 серпня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 серпня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 серпня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 204 473 905,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 044 739,05 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вид забезпечення тендерної пропозиції – гарантія, видана банківською установою; розмір забезпечення тендерної пропозиції: 613 420 (шістсот тринадцять тисяч чотириста двадцять) грн; строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менш, ніж термін дії тендерних пропозицій. Учаснику необхідно завантажити в систему оригінал електронної банківської гарантії у вигляді файлу у форматі pdf з посиланням на програмний комплекс, яким накладено кваліфікований електронний підпис. Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику у разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури; 3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення тендеру в разі не укладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) не підписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений пунктом 47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених пунктом 47 Особливостей; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 613420 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Всі інші документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, можуть бути складені як українською, а у разі надання цих документів іншою мовою, вони повинні бути перекладені українською мовою. Переклад повинен бути посвідчений підписом перекладача та печаткою учасника торгів, або посвідчений нотаріально.
Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування.
Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни).
Вид забезпечення тендерної пропозиції – гарантія, видана банківською установою;
розмір забезпечення тендерної пропозиції: 613 420 (шістсот тринадцять тисяч чотириста двадцять) грн;
строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менш, ніж термін дії тендерних пропозицій.
Учаснику необхідно завантажити в систему оригінал електронної банківської гарантії у вигляді файлу у форматі pdf з посиланням на програмний комплекс, яким накладено кваліфікований електронний підпис.
Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику у разі:
1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації;
2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури;
3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання;
4) закінчення тендеру в разі не укладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції.
Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі:
1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними;
2) не підписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру;
3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений пунктом 47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених пунктом 47 Особливостей;
4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією.
За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав повернення забезпечення тендерної пропозиції.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Замовник може надавати підряднику аванс у розмірі до 30 % вартості річного обсягу робіт (на виконання робіт, поставку продукції - обладнання, надання послуг в будівництві), відповідно до вимог чинного законодавства. Підрядник зобов’язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів та інших матеріально-технічних ресурсів протягом трьох місяців після одержання авансу, що буде підтверджено примірними формами КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт», КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», М-15 «Акт про прийняття устаткування». Також, аванс може надаватись замовником протягом договірного періоду за умови закриття попередньої суми авансу. (Постанови КМУ від 04.12.2019 № 1070, ПКМУ від 27.12.2001 № 1764). | Аванс | 7 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Оплату виконаних робіт замовник проводить поетапно по мірі надходження з бюджету цільових коштів на оплату видатків для виконання будівельних робіт в сумі, що не перевищує розмір фактичного надходження коштів з бюджету. Подальша оплата виконаних робіт здійснюється при наступних надходженнях коштів з бюджету до проведення повного розрахунку (умова із відкладною обставиною відповідно до ч. 1 ст. 212 Цивільного кодексу України). | Пiсляоплата | 7 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 серпня 2024 13:42 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
01 серпня 2024 13:41 |
Додаток 4.docx | |
01 серпня 2024 13:41 |
Додаток 1.docx | |
01 серпня 2024 13:41 |
Технічна специфікація (Додаток 3).rar | |
01 серпня 2024 13:41 |
ТД-24.docx | |
01 серпня 2024 13:41 |
Проєкт договору (Додаток 2).docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-09-20-000029 ● c4669106f20e47649122c95bf892d96f
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 вересня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 20 вересня 2024 16:44 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
20.09.2024 № 253
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
48 UA-2024-08-01-005056-a 01.08.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-09-24 14:09:43
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з реконструкції будівлі поліклініки КНП “Баштанська багатопрофільна лікарня” Баштанської міської ради за адресою: Миколаївська область, м. Баштанка, вул. Ювілейна, 3 (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2024-08-01-005056-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (проєктно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати пояснення (інформацію та відповідні документи) щодо дотримання Замовником положень абзацу третього пункту 103 постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.2005
№ 668 та статті 884 Цивільного кодексу України в частині визначення в договорі від 22.08.2024 № 46 гарантійного строку експлуатації об’єкта будівництва - десять років від дня його прийняття Замовником.
3. Надати інформацію та документи, що підтверджують виникнення об’єктивних обставин для укладання додаткової угоди від 16.09.2024 № 2 до договору від 22.08.2024 № 46.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-09-27 22:32:07
Відповідь на звернення
1. Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі, розмір бюджетного призначення, очікувана вартість предмета закупівлі обгрунтовуються виділеними з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію відповідних заходів, експертним звітом (позитивним) щодо розгляду проектної документації на будівництво за робочим проектом: "Реконструкція будівлі поліклініки КНП “Баштанська багатопрофільна лікарня” Баштанської міської ради за адресою: Миколаївська область, м. Баштанка, вул. Ювілейна, 3" та інше (Всі документи оприлюднені за посиланням - https://www.dmkoda.mk.ua/2024/08/02/%d1%80%d0%b5%d0%ba%d0%be%d0%bd%d1%81%d1%82%d1%80%d1%83%d0%ba%d1%86%d1%96%d1%8f-%d0%b1%d1%83%d0%b4%d1%96%d0%b2%d0%bb%d1%96-%d0%bf%d0%be%d0%bb%d1%96%d0%ba%d0%bb%d1%96%d0%bd%d1%96%d0%ba%d0%b8-%d0%ba-3/
2. Вважаємо, що пункт договору від 22.08.2024 № 46 в частині гарантійного строку експлуатації об’єкта будівництва узгоджується з пунктом 103 постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 та статтею 884 Цивільного кодексу України. Дане твердження також підтверджується рішенням Господарського суду, м.Київ з аналогічного питання (Рішення від 28.07.2021Справа № 910/6002/21)
3. Дані зміни направлені на приведення у відповідність умов договору, оскільки даний пункт суперечить умовам договору в частині надання авансу, який може бути наданий одноразово в розмірі 30 відсотків.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-09-26 10:46:41
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з реконструкції будівлі поліклініки КНП «Баштанська багатопрофільна лікарня» Баштанської міської ради за адресою: Миколаївська область, м. Баштанка, вул. Ювілейна, 3 (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2024-08-01-005056-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) щодо виконання замовником та учасником процедури закупівлі умов підпункту 1 пункту 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, пункту 13-1 Постанови Кабінету Міністрів від 02.08.2022 № 861 «Про затвердження порядків підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів та проведення моніторингу дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва», враховуючи, що локальний кошторис на придбання устаткування, меблів та інвентарю № 02-02-04 (файл «кошт 3 поликлиника. 7z»), який подано у складі тендерної пропозиції учасника-переможця торгів ТОВ «ПІВДЕНЬБУД МИКОЛАЇВ ЛТД», включає в себе придбання дизельного генератора GUCBIR GJP 66 48 КВТ, 380 В вартістю 812 557,43 грн.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-10-01 15:52:33
Відповідь на звернення
Повідомляємо, що закупівля дизельного генератора GUCBIR GJP 66 48 КВТ, 380 В вартістю 812 557,43 грн. в рамках даного договору не буде здійснюватися, оскільки Департаментом містобудування, архітектури, капітального будівництва та супроводження проектів розвитку Миколаївської обласної державної адміністрації отримана інформація від КНП «Баштанська багатопрофільна лікарня» Баштанської міської ради про наявність дизельний генератор придбаний раніше (лист від 16.09.2024 №1030-01-08).
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-10-02 16:18:00
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з реконструкції будівлі поліклініки КНП «Баштанська багатопрофільна лікарня» Баштанської міської ради за адресою: Миколаївська область, м. Баштанка, вул. Ювілейна, 3 (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2024-08-01-005056-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та документи, які підтверджують виконання переможцем процедури закупівлі вимог пункту «Інші вимоги до переможця процедури» додатка 1 до тендерної документації.
2. Враховуючи інформацію, надану Замовником 01.10.2024 на запит Держаудитслужби від 26.09.2024, про відсутність необхідності придбання дизельного генератора GUCBIR GJP 66 48 КВТ, 380 В вартістю 812 557,43 грн (лист КНП «Баштанська багатопрофільна лікарня» Баштанської міської ради від 16.09.2024 №1030-01-08), придбання якого передбачено у технічній специфікації (додатку 3 до тендерної документації) та локальному кошторисі на придбання устаткування, меблів та інвентарю № 02-02-04 (наданий у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ПІВДЕНЬБУД МИКОЛАЇВ ЛТД»), надати інформацію та документи щодо коригування договірної ціни.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-10-07 13:08:17
Відповідь на звернення
1. Переможець процедури закупівлі надав для заключення договору до ДЕПАРТАМЕНТА МІСТОБУДУВАННЯ, АРХІТЕКТУРИ, КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ТА СУПРОВОДЖЕННЯ ПРОЄКТІВ РОЗВИТКУ МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ, документи на виконання норми Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням особливостей, відповідні документи, а саме: копію ліцензії «Господарської діяльності з будівництва об’єктів IV I V категорії складності (за переліком видів робіт згідно додатком) від 01 березня 2017р. № 9-Л видану ДАБІ України, договірну ціну з розрахунками, документи на право підписання договору, статут, протоколи зборів та інші установчі документи.
2. По завершенню будівництва договірна ціна буде викладена по фактичним витратам з виключенням дизельного генератора GUCBIR GJP 66 48 КВТ, 380 В на підставі (листа КНП «Баштанська багатопрофільна лікарня» Баштанської міської ради від 16.09.2024 №1030-01-08).
Надання інформації про усунення порушення замовником
ДЕПАРТАМЕНТОМ МІСТОБУДУВАННЯ, АРХІТЕКТУРИ, КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ТА СУПРОВОДЖЕННЯ ПРОЄКТІВ РОЗВИТКУ МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ були здійснені заходи, направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому, а саме з уповноваженою особою була проведена робота щодо аналізу тендерної документації на предмет можливих невідповідностей умов тендерної документації законодавству з публічних закупівель, в тому числі тих, що викладені у висновку, та недопущення в подальшому аналогічних невідповідностей. Також буде відкорегована тендерна документація відповідно до норм чинного законодавства.
2024-10-14 10:59:22
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 11 жовтня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 26 жовтня 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 серпня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ПІВДЕНЬБУД МИКОЛАЇВ ЛТД" |
184 026 514,50
UAH з ПДВ
|
184 026 514,50
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ПІВДЕНЬБУД МИКОЛАЇВ ЛТД" #34511098 |
Переможець |
184 026 514,50
UAH з ПДВ
|
16 серпня 2024 18:26
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 вересня 2024 21:13
|
Д.у. 2 Д. 46-24 Баштанка Поліклініка Південьбуд.pdf | зміни до договору |
17 вересня 2024 21:13
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 вересня 2024 10:38
|
Д.у. 1 Д. 46-24 Поліклініка Баштанка Південьбуд.pdf | зміни до договору |
13 вересня 2024 10:36
|
Електронний підпис | укладений |
22 серпня 2024 19:51
|
Д. 46-24 Баштанка Поліклініка Південьбуд.pdf | укладений |
22 серпня 2024 19:50
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 12 вересня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 13 вересня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внести зміни до реквізитів підрядника |
Номер договору про закупівлю: | 46 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 вересня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 17 вересня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внести зміни до п. 13.1 |
Номер договору про закупівлю: | 46 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |