Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Будівництво складу сировини та матеріалів Фабрики банкнотного паперу Банкнотно-монетного двору Національного банку України (11602), Житомирська обл., Коростенський район, Малинська територіальна громада, м. Малин, вул. Приходька, земельна ділянка 62
Очікувана вартість
20 232 029,00 UAH
UA-2024-08-01-004178-a ● 2c6d1609ea6c4eea83e6d0ec31cd2a42
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Банкнотно-монетний двір Національного банку України |
Код ЄДРПОУ: | 21575489 |
Місцезнаходження: | 02222, Україна , Київська обл., Київ, м.Київ, вул. Пухівська, 7, Банкнотно-монетний двір |
Контактна особа: |
панченко ігор 380664160015 ihor_panchenko@bank.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 серпня 2024 12:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 серпня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 серпня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 серпня 2024 14:00 |
Початок аукціону: | 20 серпня 2024 12:14 |
Початок аукціону: | 20 серпня 2024 12:14 |
Очікувана вартість: | 20 232 029,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 105 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,52% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Учасник торгів для забезпечення виконання зобов’язань, які виникають у зв’язку з поданням тендерної пропозиції, надає забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії, згідно з якою первинне зобов’язання несе будь-який банк та з обов’язковим накладанням УЕП/КЕП. Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам статей 560 Цивільного кодексу України та 200 Господарського кодексу України, Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25.01.2018 № 5) та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13.01.2005 за № 41/10321, та вимогам наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 “Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції”. Банківська гарантія повинна бути виданою банком, який має відповідну ліцензію на здійснення банківських послуг та не перебуває в стадії ліквідації. Банківська гарантія надається у національній валюті України (грн). Банківська гарантія подається у вигляді електронного документу (Закон України “Про електронні документи та електронний документообіг” від 22.05.2003 № 851-IV) з інформацією, яка зафіксована у вигляді електронних даних, включаючи обов’язкові реквізити документа, у тому числі з УЕП/КЕП відповідно до Закону України “Про електронні довірчі послуги”. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 100 000,00 грн. (сто тисяч гривень 00 коп.). |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 100000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Під час укладення договору про закупівлю замовник вимагає від переможця процедури закупівлі внесення ним забезпечення виконання договору у розмірі 1 (одного) відсотка від вартості договору у формі перерахування коштів на рахунок Банкнотно-монетного двору Національного банку України. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Будівництво складу сировини та матеріалів Фабрики банкнотного паперу Банкнотно-монетного двору Національного банку України (11602), Житомирська обл., Коростенський район, Малинська територіальна громада, м. Малин, вул. Приходька, земельна ділянка 62
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 грудня 2025
ДК 021:2015: 45213220-1 — Будівництво складів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | – перший платіж (попередня оплата) у розмірі 30% (тридцяти відсотків) від загальної вартості цього Договору, що складає_________ грн (прописом), у т.ч. ПДВ (20%) – _____ грн, Замовник сплачує Підряднику протягом 10 (десяти) робочих днів з дати отримання від Підрядника банківської гарантії, оформленої у відповідності до пункту 15.1договору, що має включати зобов’язання банку-гаранта про гарантування повернення (оплати) першого платежу у разі невиконання/неналежного виконання Підрядником своїх зобов’язань за договором. | Аванс | 10 | Робочі | 30 |
Виконання робіт | – інші платежі за фактично виконані роботи здійснюються протягом 10 (десяти) робочих днів з дати підписання уповноваженими особами Сторін довідки за формою № КБ-3 “Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати” (далі – довідка за формою № КБ-3), що складена згідно з “Актом приймання виконаних будівельних робіт” за формою № КБ-2в (далі – акт за формою № КБ-2в) з урахуванням сплаченого авансу. Оплата виконаних робіт здійснюється за умови наявності в акті(-ах) за формою № КБ-2в та довідці за формою № КБ-3 обов’язкових реквізитів, визначених законодавством України для первинних документів, та посилання на повний номер і дату укладення договору (останнього договору про внесення змін до договору). | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 серпня 2024 16:45 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
12 серпня 2024 16:38 |
1_ПЕРЕЛІК_ЗМІН._Склад сировини.docx | |
12 серпня 2024 16:38 |
0.Оголошення Склад сировини (002).docx | |
12 серпня 2024 16:38 |
0 Тендерна_документація(буд-во_складу) (НОВА РЕДАКЦІЯ).docx | |
01 серпня 2024 12:33 |
0. Додаток 6 ТД Проект_договору._Будівництво_складу (002).docx | |
01 серпня 2024 12:33 |
0.Додаток 5 до Тендерної документації.docx |
12 серпня 2024 16:45 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
12 серпня 2024 16:38 |
1_ПЕРЕЛІК_ЗМІН._Склад сировини.docx
|
||||||
12 серпня 2024 16:38 |
0.Оголошення Склад сировини (002).docx
|
||||||
12 серпня 2024 16:38 |
0 Тендерна_документація(буд-во_складу) (НОВА РЕДАКЦІЯ).docx
|
||||||
01 серпня 2024 12:33 |
0. Додаток 6 ТД Проект_договору._Будівництво_складу (002).docx
|
||||||
01 серпня 2024 12:33 |
0.Додаток 5 до Тендерної документації.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Формат подання документів
Дата подання: 05 серпня 2024 16:54
Дата відповіді: 06 серпня 2024 15:30
Відповідно до п. 1 Розділу 3 “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом, крім іншого завантаження документів, які надаються в сканованому вигляді в форматі Portable Document Format (PDF) або у вигляді електронних документів з накладеним електронним підписом відповідно до Закону України “Про електронні документи та електронний документообіг” та Закону України “Про електронні довірчі послуги”.
Частиною 4) Додатку 1 до тендерної документації вимагається надати в складі тендерної пропозиції договірну ціну, локальні кошториси та підтверджуючі розрахунки за статтями витрат відповідно до вимог Кошторисних норм України у будівництві “Настанова з визначення вартості будівництва”, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281, з урахуванням змін та доповнень (далі – Настанова), складені із застосуванням програмного комплексу “Кошторис - 8” або у файлах програмних комплексів, які взаємодіють з ним в частині передавання кошторисної документації та розрахунків договірних цін (файли формату .sts або .idc) у файлах формату .docx або .xlsx.
Чи необхідно договірну ціну, локальні кошториси та підтверджуючі розрахунки надавати в кожному із наведених форматів (.pdf, .sts або .idt, .docx або .xlsx)? Якщо документи необхідно надавати в форматі .pdf, чи необхідно підписувати кожну сторінку документа перед скануванням? Якщо документи необхідно надати в інших форматах, чи потрібно на них накладати електронний підпис відповідно до Закону України “Про електронні документи та електронний документообіг” та Закону України “Про електронні довірчі послуги”?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У відповідь на Ваше запитання повідомляємо наступне.
Пункт 1 розділу 3 тендерної документації містить наступні вимоги:
“1) якщо у складі тендерної пропозиції є хоча б один сканований документ, потрібно накласти удосконалений електронний підпис на кваліфікованому сертифікаті (УЕП) або кваліфікований електронний підпис (КЕП) на тендерну пропозицію (крім учасників-нерезидентів);
2) якщо у складі тендерної пропозиції документи надано у формі електронного документа, УЕП або КЕП накладають на кожен електронний документ тендерної пропозиції окремо;
3) якщо у складі тендерної пропозиції містяться і скановані, і електронні документи, потрібно накласти УЕП або КЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо.”
Беручи до уваги зазначене вище та відповідно до вимог частини 4) Додатку 1 до тендерної документації Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій договірну ціну, локальні кошториси та підтверджуючі розрахунки за статтями витрат, складені із застосуванням програмного комплексу “Кошторис - 8” або у файлах програмних комплексів, які взаємодіють з ним в частині передавання кошторисної документації та розрахунків договірних цін (файли формату .sts або .idc) та у файлах формату .docx або .xlsx з накладанням УЕП або КЕП
Пункт 1 розділу 3 тендерної документації містить наступні вимоги:
“1) якщо у складі тендерної пропозиції є хоча б один сканований документ, потрібно накласти удосконалений електронний підпис на кваліфікованому сертифікаті (УЕП) або кваліфікований електронний підпис (КЕП) на тендерну пропозицію (крім учасників-нерезидентів);
2) якщо у складі тендерної пропозиції документи надано у формі електронного документа, УЕП або КЕП накладають на кожен електронний документ тендерної пропозиції окремо;
3) якщо у складі тендерної пропозиції містяться і скановані, і електронні документи, потрібно накласти УЕП або КЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо.”
Беручи до уваги зазначене вище та відповідно до вимог частини 4) Додатку 1 до тендерної документації Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій договірну ціну, локальні кошториси та підтверджуючі розрахунки за статтями витрат, складені із застосуванням програмного комплексу “Кошторис - 8” або у файлах програмних комплексів, які взаємодіють з ним в частині передавання кошторисної документації та розрахунків договірних цін (файли формату .sts або .idc) та у файлах формату .docx або .xlsx з накладанням УЕП або КЕП
Досвід виконання аналогічного договору
Дата подання: 05 серпня 2024 16:59
Дата відповіді: 06 серпня 2024 16:23
Відповідно до пп. 2.1 розділу ІІ ч. 2) Додатку 1 до тендерної документації, учасник повинен підтвердити досвід виконання аналогічного договору шляхом надання довідки учасника у довільній формі, завіреної підписом уповноваженої особи, про наявність досвіду виконання аналогічного(-их) за предметом закупівлі договору(-ів) за останні 10 (десять) років (аналогічним вважається виконаний договір (завершений не пізніше дати подання тендерної пропозиції) подібний за змістом, своєю правовою природою, предметом закупівлі якого є роботи (відповідно до пункту 27 частини 1 Закону) зокрема: нове будівництво).
Яким чином буде оцінюватись “подібність за змістом” договору? Чи будуть враховуватись замовником клас наслідків будівництва, ціна договору чи інші особливості, які саме?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: аналогічним вважається виконаний договір, що відповідає предмету закупівлі. Враховуватись буде тіль виконання договору який відповідає предмету закупівлі.
Докази виконання аналогічного договору
Дата подання: 05 серпня 2024 17:00
Дата відповіді: 06 серпня 2024 16:25
Пп. 2.2. розділу ІІ ч. 2) Додатку 1 до тендерної документації вимагається на підтвердження наявності в учасника документально-підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору надати, крім іншого, копії платіжних документів (квитанції, платіжні доручення тощо) з відміткою банківської установи про оплату(-и) згідно договору.
Вважаємо, що квитанції чи платіжні доручення так само, як і виписки з банківських рахунків підтверджують факт виконання оплати за договором.
Неможливість надання саме платіжних доручень та квитанцій зумовлена закриттям рахунку виконавця в органах Державної казначейської служби України за аналогічним договором після його виконання в повному обсязі.
У звʼязку з викладеним просимо внести зміни до ТД та надати розʼяснення можливість підтвердження виконання аналогічного договору також виписками з банківських рахунків про сплату за таким договором.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: за даним питання будуть внесені зміни до Тендерної документації.
Забезпечення виконання договору
Дата подання: 05 серпня 2024 17:00
Дата відповіді: 06 серпня 2024 16:28
Частиною 6 розділу 6 “Результати торгів та укладання договору про закупівлю” тендерної документації замовник вимагає від переможця процедури закупівлі внесення ним забезпечення виконання договору у розмірі 1 (одного) відсотка від вартості договору від вартості договору у формі перерахування коштів на рахунок Банкнотно-монетного двору Національного банку України.
Вилучення з обігу виконавця значної суми коштів створює суттєві перешкоди в господарській діяльності.
При цьому забезпечення виконання договору може бути здійснено наданням страхового полісу на відповідну суму.
Просимо внести зміни до ТД та надати можливість забезпечення виконання договору страховим полісом.
Відповідно до п. 2 Розділу 3 “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” тендерної документації, банківська гарантія повинна бути виданою банком, який має відповідну ліцензію на здійснення банківських послуг та не перебуває в стадії ліквідації. Однак в переліку документів не визначено чи потрібно на підтвердження наявності в банківської установи ліцензії надавати копії такої ліцензії?
Просимо уточнити це питання, шляхом внесення змін до тендерної документації із зазначенням конкретного переліку документів, що повинні подаватись разом з банківською гарантією про забезпечення тендерної пропозиції.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: це є вимога Тендерної документації, ми працюїмо тільки з забеспеченням шляхом зарахування коштів на наш рахунок.
Клас наслідків
Дата подання: 05 серпня 2024 17:01
Дата відповіді: 06 серпня 2024 16:29
Відповідно до частини 7) Додатку 1 до тендерно документації, у складі тендерної пропозиції учасника необхідно надати у складі тендернох пропозицію ліцензію, ліцензії, що видана центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику з питань державного архітектурно-будівельного контролю та нагляду на право виконання робіт з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС1) наслідками, з переліком видів робіт, що визначається Кабінетом Міністрів України, відповідно до Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Згідно з п. 9 ч. 1 ст. 7 Закону України “Про ліцензування видів господарської діяльності”, ліцензуванню підлягає, зокрема, будівництво об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, за переліком видів робіт, що визначається Кабінетом Міністрів України, - з урахуванням особливостей, визначених Законом України “Про регулювання містобудівної діяльності”.
Тож, відповідно обʼєкт з середнім класом наслідків – це клас наслідків СС2, а не СС1, як зазначено в тендерній документації.
Відтак незроузуміло, що саме повинна підтверджувати ліцензія та чи повинна така ліцензія взагалі надаватись у складі тендерної пропозиції?
Просимо надати розʼяснення з цього питання, та у випадку виникнення необхідності внести відповідні зміни до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: за даним питанням будуть внесені зміни до Тендерної документації.
визначення аналогічного досвіду
Дата подання: 09 серпня 2024 14:57
Дата відповіді: 09 серпня 2024 15:34
В ТД вказано "(аналогічним вважається виконаний договір (завершений не пізніше дати подання тендерної пропозиції) подібний за змістом, своєю правовою природою, предметом закупівлі якого є роботи (відповідно до пункту 27 частини 1 Закону) зокрема: нове будівництво) з наступною інформацією". Питання: відповідно до пункту 27 частини 1 Закону якої статті Заокну???Не вказана стаття Закону.Просимо внести відповідні зміни із зазначенням статті Закону
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: на ваше звернення будуть внесені зміни до Тендерної документації
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 серпня 2024 12:37
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СТАНКІНПРОМ" |
18 188 597,21
UAH з ПДВ
|
18 188 597,21
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
КОНСОРЦІУМ "Укренергобуд" |
19 973 873,28
UAH з ПДВ
|
19 973 873,28
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СТАНКІНПРОМ" #40665022 |
Відхилено |
18 188 597,21
UAH з ПДВ
|
06 вересня 2024 16:19
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 24 серпня 2024 16:07
|
КОНСОРЦІУМ "Укренергобуд" #45603636 |
Переможець |
19 973 873,28
UAH з ПДВ
|
27 вересня 2024 13:52
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 24 вересня 2024 17:02
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 жовтня 2024 14:50
|
Протокол УО БМД Склад Талімонова Ю.В. Продовження.pdf | укладений |
17 жовтня 2024 14:43
|
24-81-345.PDF | укладений |
17 жовтня 2024 14:43
|