Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

"Реконструкція Вільховецько-Лазівської ЗОШ І-ІІІ ступенів з добудовою учбового корпусу, харчоблоку, коридору та спортивного залу у с. Вільхівці-Лази. Коригування" (ДК 021:2015:45454000-4 Реконструкція)
Очікувана вартість
121 542 994,80 UAH
UA-2024-07-31-008943-a d8f73688ed8f495e951a5eea8d714927
Відкриті торги з особливостями    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

ЦІРИК Василь Михайлович

+380973913346 vilhivci1986@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Вільховецька сільська рада Тячівського району Закарпатської області
Код ЄДРПОУ: 04351618
Вебсайт: http://vilhovecka.gromada.org.ua
Місцезнаходження: 90542, Україна , Закарпатська обл., Тячівський р-н, с. Вільхівці, вул. Центральна (Леніна), 118
Контактна особа: ЦІРИК Василь Михайлович
+380973913346
vilhivci1986@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 липня 2024 22:37
Звернення за роз’ясненнями: до 18 серпня 2024 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 серпня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 серпня 2024 00:00
Очікувана вартість: 121 542 994,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 607 714,97 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» і Закону (далі — Вимоги), а саме: Гарантія надається за з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 300 000.0 грн (триста тисяч гривень 00 коп.) *(або, якщо учасник є нерезидентом України, еквівалент у ЄВРО по курсу НБУ на дату оформлення забезпечення тендерної пропозиції). Вид забезпечення тендерної пропозиції: банківська гарантія та/або електронна банківська гарантія, PDF або Word з накладанням ЕЦП гаранта, яка надається одночасно з поданням тендерної пропозиції. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше 90 (дев’яносто) календарних днів з дня розкриття тендерної пропозиції, включаючи день розкриття тендерної пропозиції. 2. Терміни, зазначені у банківській гарантії, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 3. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань; — код банку (у разі наявності); — адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: — повне найменування — для юридичної особи; — прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи – резидента; — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); — адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: — повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія**; — адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: — дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; — назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 4. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим; — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. 5. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 6. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. **Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Банківська гарантія повинна бути безвідкличною. Обов’язок банка сплатити повну суму тендерного забезпечення (гарантована сума) за першою письмовою вимогою Замовника (бенефіціара), в якій буде посилання на одну з наступних підстав, зазначених у пункті 3 Розділу ІІІ цієї документації. Банківська гарантія сформульована іншим чином, або яка містить відкладні умови набуття нею чинності, вважається такою, що не відповідає вимогам тендерної документації. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель на підставі абзацу 4 підпункту 1 пункту 44 Особливостей у разі, коли учасник процедури закупівлі не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником. У разі якщо до тендерної документації вносяться зміни, забезпечення тендерної пропозиції має враховувати внесені зміни та відповідно містити посилання на дату рішення замовника, яким затверджена остання редакція тендерної документації.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 300000 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Замовник вимагає від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія або депозит. Розмір забезпечення має складати не більше 5% вартості договору. Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю. Банківська гарантія має відповідати нормам статті 200 Господарського кодексу України, статті 560 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». До банківської гарантії додаються копії банківських документів; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації. У разі якщо Переможець є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору про закупівлю у національній валюті країни Замовника — гривні на суму ___% від вартості договору в еквіваленті, що перерахована на дату оформлення банківської гарантії за офіційним курсом Національного банку. Депозит (безвідсотковий) – внесення на рахунок замовника суми, яка дорівнює 5 відсоткам вартості договору. Перерахування коштів здійснюється на р/р №____________________________ У підтвердження чого учасником надається копія платіжного доручення (з відміткою банку про сплату) Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору (у разі якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету на рахунок UA088201720355109001001052093 в ДКСУ у м.Київ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
"Реконструкція Вільховецько-Лазівської ЗОШ І-ІІІ ступенів з добудовою учбового корпусу, харчоблоку, коридору та спортивного залу у с. Вільхівці-Лази. Коригування" (ДК 021:2015:45454000-4 Реконструкція)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 90544, Україна, Закарпатська область, Вільхівці-Лази, Шевченка,156
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2025
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник має право здійснити попередню оплату (аванс) з урахуванням вимог постанов Кабінету міністрів України від 27 грудня 2001 р. № 1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» (зокрема п.19 Порядку) та від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», у розмірі не більше ніж 30 відсотків від вартості річного обсягу робіт. Підрядник зобов'язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом трьох місяців після одержання авансу. По завершенні тримісячного терміну невикористані суми авансу повертаються замовнику. Аванс 90 Календарні 30
Виконання робіт Оплата за виконані роботи здійснюється шляхом попередньої оплати (авансу) і поточних платежів. Проміжні розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником в межах не більш як 95 (дев’яносто п’яти) відсотків їх загальної вартості за Договірною ціною на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (Форми – КБ-2в), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми – КБ-3), та/або підписаних актів приймання-передачі обладнання і рахунку на оплату. Акти приймання виконаних будівельних робіт (Форми - КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми - КБ-3), акти приймання-передачі обладнання підписуються Замовником за наявності у нього всіх необхідних виконавчих документів. Підрядник надає разом із формами КБ-2в, КБ-3 (у 4-х примірниках) Замовнику до 25 числа поточного місяця на паперових і магнітних носіях документи, що підтверджують виконання робіт, всю необхідну виконавчу документацію (сертифікати на застосовані матеріали, паспорти на конструкції та обладнання, гарантійні документи, акти на приховані роботи, документи, що підтверджують фактичні витрати на відрядження, та ін.), відомість ресурсів, яка підписана головним бухгалтером або керівником підприємства та підтверджена печаткою, а також реєстр накладних застосованих матеріалів і устаткування із зазначенням вартості, завірений підписом керівника і печаткою. Пiсляоплата 45 Календарні 65
Виконання робіт Кінцеві розрахунки між Замовником та Підрядником у розмірі 5 (п’яти) відсотків від Договірної ціни здійснюються у термін до 45 (сорока п’яти) календарних днів після реєстрації декларації про готовність Об'єкта до експлуатації. Пiсляоплата 45 Календарні 5

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 липня 2024 22:37
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 липня 2024 22:37
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 липня 2024 22:37
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 липня 2024 22:37
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 липня 2024 22:37
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 липня 2024 22:37
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 липня 2024 22:37
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 липня 2024 22:37
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 липня 2024 22:37
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 липня 2024 22:37
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 липня 2024 22:37
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 липня 2024 22:37
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 липня 2024 22:37
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 липня 2024 22:37
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 липня 2024 22:37
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 липня 2024 22:37
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 липня 2024 22:37
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 липня 2024 22:37
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 липня 2024 22:37
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 липня 2024 22:37
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 липня 2024 22:37
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 липня 2024 22:37
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 липня 2024 22:37
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 липня 2024 22:37

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» і Закону (далі — Вимоги), а саме: Гарантія надається за з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 300 000.0 грн (триста тисяч гривень 00 коп.) *(або, якщо учасник є нерезидентом України, еквівалент у ЄВРО по курсу НБУ на дату оформлення забезпечення тендерної пропозиції). Вид забезпечення тендерної пропозиції: банківська гарантія та/або електронна банківська гарантія, PDF або Word з накладанням ЕЦП гаранта, яка надається одночасно з поданням тендерної пропозиції. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше 90 (дев’яносто) календарних днів з дня розкриття тендерної пропозиції, включаючи день розкриття тендерної пропозиції. 2. Терміни, зазначені у банківській гарантії, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 3. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань; — код банку (у разі наявності); — адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: — повне найменування — для юридичної особи; — прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи – резидента; — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); — адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: — повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія**; — адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: — дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; — назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 4. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим; — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. 5. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 6. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. **Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Банківська гарантія повинна бути безвідкличною. Обов’язок банка сплатити повну суму тендерного забезпечення (гарантована сума) за першою письмовою вимогою Замовника (бенефіціара), в якій буде посилання на одну з наступних підстав, зазначених у пункті 3 Розділу ІІІ цієї документації. Банківська гарантія сформульована іншим чином, або яка містить відкладні умови набуття нею чинності, вважається такою, що не відповідає вимогам тендерної документації. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель на підставі абзацу 4 підпункту 1 пункту 44 Особливостей у разі, коли учасник процедури закупівлі не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником. У разі якщо до тендерної документації вносяться зміни, забезпечення тендерної пропозиції має враховувати внесені зміни та відповідно містити посилання на дату рішення замовника, яким затверджена остання редакція тендерної документації.

Сума забезпечення: 300000 UAH
Форма підтвердження: документ
Назва документу: банківська гарантія та/або електронна банківська гарантія

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Замовник вимагає від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія або депозит. Розмір забезпечення має складати не більше 5% вартості договору. Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю. Банківська гарантія має відповідати нормам статті 200 Господарського кодексу України, статті 560 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». До банківської гарантії додаються копії банківських документів; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації. У разі якщо Переможець є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору про закупівлю у національній валюті країни Замовника — гривні на суму ___% від вартості договору в еквіваленті, що перерахована на дату оформлення банківської гарантії за офіційним курсом Національного банку. Депозит (безвідсотковий) – внесення на рахунок замовника суми, яка дорівнює 5 відсоткам вартості договору. Перерахування коштів здійснюється на р/р №____________________________ У підтвердження чого учасником надається копія платіжного доручення (з відміткою банку про сплату) Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору (у разі якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету на рахунок UA088201720355109001001052093 в ДКСУ у м.Київ
Форма підтвердження: документ
12 серпня 2024 21:32
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
31 липня 2024 22:43
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
12 серпня 2024 20:12
ZK04A_04 ТД на роботи_1 (нова редакція).docx
12 серпня 2024 20:12
Перелік змін що вносяться до тендерної документації.docx
12 серпня 2024 20:12
ДОДАОК А до ТД 2024 (нова редакція).docx
31 липня 2024 22:37
ДОДАОК А до ТД 2024.docx
31 липня 2024 22:37
Додатку Б до ТД 2024.docx
31 липня 2024 22:37
Експкртиза.pdf
31 липня 2024 22:37
Додаток 3 ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ.docx
31 липня 2024 22:37
ZK04A_04 ТД на роботи_1.docx
31 липня 2024 22:37
Додаток 2 ПРОЄКТ ДОГОВОРУ.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

невідповідність тендерної документаціїї вимогам законодавства про закупівлі
Дата подання: 08 серпня 2024 23:42
Дата відповіді: 09 серпня 2024 19:09
ПОСТАНОВОЮ КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ від 5 липня 2024 р. № 782 внесено зміни до Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. Під час підготовки пропозиції встановлено невідповідність тендерної документації вимогам останнім внесеним змінам до Особливостей. Зокрема відсутній перелік документів який повинен надати учасник та переможець. Просимо внести зміни до тендерної документації з метою запобігання прведення аудиторською службою моніторингу закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за звернення. Перелік документів, передбачений постановою Кабінету Міністрів України від 5 липня 2024 р. № 782, якою внесено зміни до Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів після його припинення або скасування, розміщений в електронній системі закупівель як додатки до тендерної документації. Назви файлів додатків: "Додаток Б до ТД 2024.docx" (для переможців) та "Додаток А до ТД 2024.docx" (для учасників).
фінансова спроможність
Дата подання: 10 серпня 2024 15:31
Дата відповіді: 11 серпня 2024 18:40
пунктом 9 Додаток А до ТД Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції передбачено надання підтвердження - Наявність фінансової спроможності протягом 5 останніх календарних років, що підтверджується наданням фінансової звітності (в залежності від організаційно-правової форми Учасника): - Копії балансів Учасника (форма № 1) *. *Для суб’єктів малого підприємництва – копії фінансового звіту Учасника-суб’єкта малого підприємництва (форма № 1-м). - Для Учасників торгів – юридичних осіб — копії звітів про фінансові результати Учасника (форма № 2).* *Для суб’єктів малого підприємництва – копії фінансових звітів Учасника-суб’єкта малого підприємництва (форма № 2-м) . - Копії звітів про рух грошових коштів. з. *У разі, якщо учасник торгів є юридична чи фізична особа, яка відповідно до норм чинного законодавства не складає документи, зазначені у цьому підпункті, такий учасник подає у складі пропозиції копії тих документів, які є документами фінансової звітності для нього Фінансова спроможність учасника закупівлі відповідає критерію, за умови, якщо середньорічний оборот (середнє арифметичне значення річних оборотів) протягом 5 останніх календарних років (загальний досвід роботи не менше 4 років) становить не менше ніж 30% від очікуваної вартості предмета закупівлі, вказаної Замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів. Під річним оборотом (тотожним обсягу річного доходу) розуміються всі доходи учасника протягом року: 1) для учасника юридичної особи: чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) + Інші операційні доходи + Інші доходи; 2) для учасника фізичної особи-підприємця:обсяг доходу за звітний податковий період (рік). В той же час в Тендерній документації та додатках до неї зазначена вимога відсутня. Додаток А до ТД - Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, відповідно до постанови КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ від 5 липня 2024 р. № 782 , є зведеним реєстром документів які подаються Учасником відповідно до вимог Тендерної документації., оюнак в тендерній документації відсутня вимога Наявність фінансової спроможності протягом 5 останніх календарних років, що підтверджується наданням фінансової звітності (в залежності від організаційно-правової форми Учасника). Тобто Додаток А не відповідає вимогам Тендерної документації. Просимо внести зміни до Тендерної документації та видалити вимогу - Наявність фінансової спроможності протягом 5 останніх календарних років з додатку А чи добавити вимогу до Тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякую за зауваження, будуть внесені відповідні зміни.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-09-20-000003 ● 426adb4e8d1a450db39e2a354a41ab22
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20 вересня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 20 вересня 2024 14:57
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ

20.09.2024 № 51-з

Ужгород

Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.

2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

В.о.начальника Світлана МИГОЛИНЕЦЬ

Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області
від 20.09.2024 №51-з

Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель для моніторингу

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2024-07-31-008943-a 31.07.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-09-20 14:58:59

Запит замовнику на пояснення

У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Реконструкція Вільховецько-Лазівської ЗОШ І-ІІІ ступенів з добудовою учбового корпусу, харчоблоку, коридору та спортивного залу у с. Вільхівці-Лази. Коригування" (ДК 021:2015:45454000-4 Реконструкція)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-07-31-008943-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питань:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також, просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів».
2. Яким чином Уповноважена особа Вільховецької сільської радт Тячівського району Закарпатської області (далі – Замовник) може обґрунтувати прийняте рішення про невідхилення учасника ПП "СТІК", а визначення його переможцем, тоді як:
Замовником на підтвердження кваліфікаційного критерію «наявність в учасника торгів документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів» у пункті 8 додатку А тендерної документації визначені перелік документів та спосіб підтвердження відповідності учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям. Так, учасник має надати Довідку про наявність у Учасника торгів документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів, з умовою щодо наявності не менше 2 виконаних аналогічних договорів (у тому числі договорів субпідряду) протягом останніх 5 років з урахуванням, що клас наслідків (відповідальності) об’єкта за аналогічним договором повинен бути не нижче класу наслідків об’єкта за предметом закупівлі.
До вказаної довідки додаються скан-копії підтвердних документів:
-- аналогічних договорів з додатковими угодами (за наявності) та підтвердження виконаних робіт на всю суму договору станом на час завершення виконання робіт (Форма КБ-2в або Форма КБ-3 або підготовлені самостійно та підписані замовником робіт форми актів приймання-передачі виконаних підрядних робіт у будівництві, , а у разі міжнародних контрактів -- інших нормативно допустимих документів про обсяги виконаних робіт та їх вартість) .
-- скан-копії листів-відгуків від контрагентів, зазначених в довідці про виконання аналогічних договорів, адресованих замовнику даної закупівлі, із зазначенням інформації про належне виконання договору, з додаванням підтверджуючих документів про прийняття в експлуатацію завершених об’єктів будівництва.
Учасником ПП «СТІК» надано довідку про наявність аналогічних договорів від 13.08.2024 № 126/45 з долученням зазначених у довідці копій договорів. Проте, учасником ПП "СТІК" не надано підтверджуючих документів про прийняття в експлуатацію завершених об’єктів, будівництва, зазначених в довідці про виконання аналогічних договорів, окрім того договори, які надані учасником не відповідають типу робіт, що є предметом закупівлі - "Реконструкція Вільховецько-Лазівської ЗОШ І-ІІІ ступенів з добудовою учбового корпусу, харчоблоку, коридору та спортивного залу у с. Вільхівці-Лази. Коригування" (ДК 021:2015:45454000-4 Реконструкція).
Окрім того, учасником при розрахунку договірної ціни завищено показник витрат на покриття ризиків усіх учасників будівництва, який згідно пояснювальної записки та договірної ціни становить 2,4%, а не 1,5%, як визначено Кошторисними нормами України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджені наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 (далі — Настанова).
Так. відповідно до пункту 5.31 розділу V Настанови у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) враховуються кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт, що пропонуються, розмір яких залежить від сукупності цілого ряду факторів, у тому числі виду договірної ціни, що пропонується за умовами конкурсних торгів. Зазначені кошти враховуються у розмірі, визначеному на підставі обґрунтовуваних розрахунків підрядника, виходячи з перелічених факторів. При цьому: а) за твердої договірної ціни — в розмірі до 1,5 %; б) за динамічної договірної ціни — не враховується.
При цьому, Замовником у тендерній документації та проекті договору зазначено, що вид договірної ціни - тверда.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання
службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-09-25 15:56:05

Лист інформаційний (пояснення)

Щодо надання пояснення по предмету закупівлі: "Реконструкція Вільховецько-Лазівської ЗОШ І-ІІІ ступенів з добудовою учбового корпусу, харчоблоку, коридору та спортивного залу у с. Вільхівці-Лази. Коригування" (ДК 021:2015:45454000-4 Реконструкція)

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-09-23 16:25:32

Запит замовнику на пояснення

У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Реконструкція Вільховецько-Лазівської ЗОШ І-ІІІ ступенів з добудовою учбового корпусу, харчоблоку, коридору та спортивного залу у с. Вільхівці-Лази. Коригування" (ДК 021:2015:45454000-4 Реконструкція)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-07-31-008943-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питань:
Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника ПП «СТІК» вимогам Замовника, викладеним у Додатку 3 тендерної документації «ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ на закупівлю по предмету "Реконструкція Вільховецько-Лазівської ЗОШ І-ІІІ ступенів з добудовою учбового корпусу, харчоблоку, коридору та спортивного залу у с. Вільхівці-Лази. Коригування", якщо учасник у складі тендерної пропозиції надав розрахунки до договірної ціни, а саме локальний кошторис на будівельні роботи №07-03-01 на освітлення, в якому зазначено - Кабель АВВГ нг -3х6,0 – 300 м, Кабель ВВГ нг -3х1,5 – 65 м, при цьому у технічному завданні не вказано необхідну кількість Кабель АВВГ нг -3х6,0 та Кабель ВВГ нг -3х1,5, а також вказаним учасником у локальному кошторисі №02-02-01 на Загальнобудівельні роботи Гуртожиток №1 (поз. №14) вказані роботи, що відсутні в технічному завданні (№ п/п 144-158)?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання
службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-09-26 15:45:10

Лист-інформаційний (пояснення)

Щодо надання пояснення по предмету закупівлі: "Реконструкція Вільховецько-Лазівської ЗОШ І-ІІІ ступенів з добудовою учбового корпусу, харчоблоку, коридору та спортивного залу у с. Вільхівці-Лази. Коригування" (ДК 021:2015:45454000-4 Реконструкція)

Надання інформації про усунення порушення замовником

Порушення усунені шляхом скасування торгів згідно протокольного рішення від 30.09.2024 №б/н

2024-10-15 16:51:32


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 04 жовтня 2024
Кінцевий строк оскарження: 19 жовтня 2024

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти відображення інформації у повідомленні з вимогою про усунення невідповідностей встановлено порушення абзацу першого пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерної пропозиції ПП «СТІК» встановлено порушення вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 серпня 2024 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ПП "СТІК" 116 542 806,40
UAH з ПДВ
116 542 806,40
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

20 вересня 2024 14:13
Електронний підпис
20 вересня 2024 14:12
Файл підпису.p7s.p7s
20 вересня 2024 14:12
Витяг.pdf.p7s
20 вересня 2024 14:12
Файл підпису.p7s
20 вересня 2024 14:12
Витяг.pdf
18 вересня 2024 10:38
Електронний підпис
18 вересня 2024 10:37
Ліцензія 2024 та витяг.pdf.p7s
18 вересня 2024 10:37
КорСТІК.rar.p7s
18 вересня 2024 10:37
КорДюгов.rar.p7s
18 вересня 2024 10:37
Додаток 1.pdf.p7s
18 вересня 2024 10:37
Довідка щодо ліцензії.pdf.p7s
18 вересня 2024 10:37
Довідка переможця.pdf.p7s
18 вересня 2024 10:37
Довідка зобовязання.pdf.p7s
18 вересня 2024 10:37
Витяг-4411348-Дюгов-2024-07-12.pdf.p7s
18 вересня 2024 10:37
Ліцензія 2024 та витяг.pdf
18 вересня 2024 10:37
КорСТІК.rar
18 вересня 2024 10:37
КорДюгов.rar
18 вересня 2024 10:37
Додаток 1.pdf
18 вересня 2024 10:37
Довідка щодо ліцензії.pdf
18 вересня 2024 10:37
Довідка про несудимість.pdf
18 вересня 2024 10:37
Довідка переможця.pdf
18 вересня 2024 10:37
Довідка зобовязання.pdf
18 вересня 2024 10:37
Витяг-4411348-Дюгов-2024-07-12.pdf.p7s
18 вересня 2024 10:37
Витяг-4411348-Дюгов-2024-07-12.pdf
10 вересня 2024 15:59
Електронний підпис
10 вересня 2024 14:57
Електронний підпис
10 вересня 2024 14:56
Довідка щодо техніки.pdf.p7s
10 вересня 2024 14:56
Довідка пояснення.pdf.p7s
10 вересня 2024 14:56
АВ ВА 112.pdf.p7s
10 вересня 2024 14:56
Довідка щодо техніки.pdf
10 вересня 2024 14:56
Довідка про працівників.pdf
10 вересня 2024 14:56
Довідка пояснення.pdf
10 вересня 2024 14:56
Витяг на нерухоме майно.pdf
10 вересня 2024 14:56
баланс пп стік за 2023 рік.pdf
10 вересня 2024 14:56
баланс пп стік за 2022 рік.pdf
10 вересня 2024 14:56
баланс пп стік за 2021 рік.pdf
10 вересня 2024 14:56
баланс пп стік за 2020рік.pdf
10 вересня 2024 14:56
баланс пп стік за 2019 рік.pdf
10 вересня 2024 14:56
АВ ВА 112.pdf
20 серпня 2024 17:50
Електронний підпис
20 серпня 2024 17:50
Електронний підпис
20 серпня 2024 17:49
Баланс 2021 звіт.pdf.p7s
20 серпня 2024 17:49
англ мовою до додатку 8.pdf
20 серпня 2024 17:49
права та дипломи.pdf.p7s
20 серпня 2024 17:49
Баланс 2023 звіт.pdf.p7s
20 серпня 2024 17:49
Аналогічні договори 1.rar
20 серпня 2024 17:49
Баланс 2023 звіт.pdf
20 серпня 2024 17:49
Ліцензія 2024 та витяг.pdf.p7s
20 серпня 2024 17:49
382.imd.p7s
20 серпня 2024 17:49
права та дипломи.pdf
20 серпня 2024 17:49
382.imd
20 серпня 2024 17:49
додаток 8 укр мовою.pdf
20 серпня 2024 17:49
Довідка пункт 45.pdf
20 серпня 2024 17:49
Проект договору .pdf.p7s
20 серпня 2024 17:49
Лист відгук .pdf.p7s
20 серпня 2024 17:49
Лист відгук .pdf
20 серпня 2024 17:49
Проект договору .pdf
20 серпня 2024 17:49
довідка про техніку.pdf.p7s
20 серпня 2024 17:49
Ліцензія 2024 та витяг.pdf
20 серпня 2024 17:49
Довідка щодо ліцензії.pdf
20 серпня 2024 17:49
Баланс 2022 звіт.pdf.p7s
20 серпня 2024 17:49
баланс за 2019 рік.pdf
20 серпня 2024 17:49
Довідка пункт 45.pdf.p7s
20 серпня 2024 17:49
Довідка про помилки.pdf.p7s
20 серпня 2024 17:49
Баланс 2021 звіт.pdf
20 серпня 2024 17:49
Довідка субпідряд.pdf.p7s
20 серпня 2024 17:49
Довідка санкції.pdf
20 серпня 2024 17:49
баланс за 2019 рік.pdf.p7s
20 серпня 2024 17:49
баланс за 2020рік.pdf.p7s
20 серпня 2024 17:49
Довідка НКПВУ.pdf.p7s
20 серпня 2024 17:49
нові накази.pdf.p7s
20 серпня 2024 17:49
Довідка субпідряд.pdf
20 серпня 2024 17:49
нові накази.pdf
20 серпня 2024 17:49
ДЦ з розрахунками.rar
20 серпня 2024 17:49
Довідка санкції.pdf.p7s
20 серпня 2024 17:49
Аналогічні договори 2.rar
20 серпня 2024 17:49
додаток 9.pdf.p7s
20 серпня 2024 17:49
Довідка про помилки.pdf
20 серпня 2024 17:49
додаток 8 укр мовою.pdf.p7s
20 серпня 2024 17:49
баланс за 2020рік.pdf
20 серпня 2024 17:49
ДЦ з розрахунками.rar.p7s
20 серпня 2024 17:49
Баланс 2022 звіт.pdf
20 серпня 2024 17:49
додаток 9.pdf
20 серпня 2024 17:49
довідка про техніку.pdf
20 серпня 2024 17:49
Довідка НКПВУ.pdf
20 серпня 2024 17:49
Баланс 2019-2023 звіт.pdf
20 серпня 2024 17:49
довідка про техніку.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "СТІК"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій

5.1. Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій :

Наявність працівників відповідної кваліфікації

5.2. Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід:

Наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)

5.3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів за предметом закупівлі договорів :

Наявність фінансової спроможності

5.4. Наявність фінансової спроможності протягом 5 останніх календарних років, що підтверджується наданням фінансової звітності (в залежності від організаційно-правової форми Учасника):

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПП "СТІК"
#31072342
Переможець 116 542 806,40
UAH з ПДВ
16 вересня 2024 15:20
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 вересня 2024 17:40

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах Під час розгляду тендерної пропозиції учасника відкритих торгів з особливостями по закупівлі "Реконструкція Вільховецько-Лазівської ЗОШ І-ІІІ ступенів з добудовою учбового корпусу, харчоблоку, коридору та спортивного залу у с. Вільхівці-Лази. Коригування" (ДК 021:2015:45454000-4 Реконструкція), за кодом ДК 021:2015:45454000-4 Реконструкція, ідентифікатор закупівлі UA-2024-07-31-008943-aПП "СТІК" (далі – Учасник) виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та подання яких вимагалось тендерною документацією. Перелік виявлених невідповідностей: 1. Додаток 4 – Форма довідки, яка містить інформацію про залучення субпідрядних організацій до виконання робіт. Примітка: якщо Учасник не планує залучати до виконання робіт субпідрядні організації, Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати лист у довільній формі в якому потрібно зазначити, що субпідрядні організації залучатися не будуть. 2. Додаток 5 – Форма довідки про наявність в Учасника торгів обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі.(технічні помилки не відповідність до поданих документів) * -якщо учасник є власником, зазначається «власний», в інших випадках – зазначається право користування (договір оренди, договір надання послуг, лізингу або інше право використання). **- зазначається номер та дата документу, які учасник надав як підтверджуючий відповідно до графи 5 Довідки. Для підтвердження наявності власного обладнання, зазначеного в Довідці, -- на кожну одиницю такого обладнання учасник надає копії технічних паспортів або копії свідоцтв про реєстрацію обладнання або інший документ, який підтверджує право власності. Для підтвердження наявності власної матеріально-технічної бази, зазначеного в Довідці, учасник надає витяг з реєстру речових прав на нерухоме майно або інший документ, який підтверджує право власності. Якщо Учасник НЕ є власником обладнання та матеріально-технічної бази, крім документів, що підтверджують право власності відповідного власника, додатково, необхідно надати договір оренди, або договір надання послуг, або лізингу або документ, який підтверджує інше право використання на весь термін виконання послуг. У разі залучення обладнання та матеріально-технічної бази субпідрядника – надається відповідний договір, зокрема договір про наміри. *** У разі, якщо у учасника наявні технології, які він планує застосувати для виконання Договору про закупівлю, такий учасник має надати довідку у довільній формі з відповідним поясненням. Учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. 3. Додаток 6 – Форма довідки про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. (технічні помилки не відповідність до поданих документів) * Зазначається для працівників, щодо яких законодавством передбачено проведення професійної атестації з видачею відповідного кваліфікаційного сертифіката. **Заповнюється для персоналу, якщо залучається від субпідрядника, та дозволяється подавати договір про наміри. Додатками до цієї довідки повинні бути підтвердні документи, які вимагаються згідно підпункту 5.2 пункту 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» цієї тендерної документації. На підтвердження інформації щодо працевлаштування працівників в учасника (субпідрядника), разом з передбаченою цим додатком до тендерної документації довідкою, Учаснику у складі тендерної пропозиції необхідно надати скан-копії трудових книжок (сторінка із даними працівника та сторінка (сторінки) із зазначенням відповідного місця працевлаштування) або копії відомостей про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування виданих Пенсійним фондом України стосовно таких працівників або наказів про прийняття на роботу або трудових договорів (контрактів). Якщо субпідрядником виступатиме фізична особа (фізична особа-підприємець), яка має відповідну кваліфікацію та своєю особистою працею буде забезпечувати виконання доручених їй обсягів робіт, зазначені вище документи щодо працевлаштування не надаються. На підтвердження інформації що кваліфікації працівників в учасника (субпідрядника), разом з передбаченою цим додатком до тендерної документації довідкою Учаснику у складі тендерної пропозиції необхідно надати скан-копії зазначених у довідці чинних (не призупинених, не анульованих, тощо) кваліфікаційних сертифікатів відповідних працівників. На підтвердження інформації про наявність в Учасника працівників, які будуть задіяні Учасником під час виконання договору, йому необхідно у складі тендерної пропозиції надати копії трудових книжок (всі сторінки, що містять записи) або копії наказів про призначення на посаду, копії наказів про сумісництво, або копії цивільно-правових угод, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними в Довідці за формою Додатку 5 цієї документації. Учасник може для підтвердження своєї відповідності цьому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. 4. Додаток 7 – Форма довідки про наявність в Учасника торгів документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів. -- аналогічних договорів з додатковими угодами (за наявності) та підтвердження виконаних робіт на всю суму договору станом на час завершення виконання робіт (Форма КБ-2в або Форма КБ-3 або підготовлені самостійно та підписані замовником робіт форми актів приймання-передачі виконаних підрядних робіт у будівництві, , а у разі міжнародних контрактів -- інших нормативно допустимих документів про обсяги виконаних робіт та їх вартість) . -- скан-копії листів-відгуків від контрагентів, зазначених в довідці про виконання аналогічних договорів, адресованих замовнику даної закупівлі, із зазначенням інформації про належне виконання договору, з додаванням підтверджуючих документів про прийняття в експлуатацію завершених об’єктів будівництва. Відповідний досвід роботи: не менше 2 виконаних аналогічних договорів (у тому числі договорів субпідряду) протягом останніх 5 років з урахуванням, що клас наслідків (відповідальності) об’єкта за аналогічним договором повинен бути не нижче класу наслідків об’єкта за предметом закупівлі. Пояснення щодо невідповідності сум актів та договору надається учасником тільки у випадку коли сума актів виконаних робіт не відповідає вказаній вартості договору за кожним договором окремо. Також можуть бути окремо надані пояснення щодо відсутності всіх підтверджуючих документів про прийняття в експлуатацію завершених об’єктів будівництва. 5. Наявність фінансової спроможності протягом 5 останніх календарних років, що підтверджується наданням фінансової звітності (в залежності від організаційно-правової форми Учасника): - Копії балансів Учасника (форма № 1) *. *Для суб’єктів малого підприємництва – копії фінансового звіту Учасника-суб’єкта малого підприємництва (форма № 1-м). - Для Учасників торгів – юридичних осіб — копії звітів про фінансові результати Учасника (форма № 2).* *Для суб’єктів малого підприємництва – копії фінансових звітів Учасника-суб’єкта малого підприємництва (форма № 2-м) . Копії звітів про рух грошових коштів за пʹять? попередні календарна роки, завірені печаткою учасника та підписом уповноваженої посадової особи учасника. *У разі, якщо учасник торгів є юридична чи фізична особа, яка відповідно до норм чинного законодавства не складає документи, зазначені у цьому підпункті, такий учасник подає у складі пропозиції копії тих документів, які є документами фінансової звітності для нього Фінансова спроможність учасника закупівлі відповідає критерію, за умови, якщо середньорічний оборот (середнє арифметичне значення річних оборотів) протягом 5 останніх календарних років (загальний досвід роботи не менше 4 років) становить не менше ніж 30% від очікуваної вартості предмета закупівлі, вказаної Замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів. Під річним оборотом (тотожним обсягу річного доходу) розуміються всі доходи учасника протягом року: 1) для учасника юридичної особи: чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) + Інші операційні доходи + Інші доходи; 2) для учасника фізичної особи-підприємця:обсяг доходу за звітний податковий період (рік).

Документи

16 вересня 2024 15:20
Довідка НАЗК
16 вересня 2024 15:20
Електронний підпис
16 вересня 2024 15:18
Протокол переможця.pdf
27 серпня 2024 10:08
Електронний підпис
27 серпня 2024 10:02
Протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 вересня 2024 15:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "СТІК"
#31072342
116 542 806,40
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 вересня 2024 15:20
Довідка НАЗК
16 вересня 2024 15:20
Електронний підпис
16 вересня 2024 15:18
Протокол переможця.pdf
27 серпня 2024 10:08
Електронний підпис
27 серпня 2024 10:02
Протокол.pdf

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 30 вересня 2024 09:10
Кінець періоду оскарження: 11 жовтня 2024 00:00
Дата відміни: 11 жовтня 2024 00:00
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: У зв’язку з помилкою в технічному завданні, які виникли при копіюванні обсягів робіт,та у зв’язку із відсутністю механізму усунення таких порушень.
Документи:
30 вересня 2024 09:10
Електронний підпис
30 вересня 2024 09:09
протокол відміни.pdf