Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ З ПИТАНЬ ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ ХЕРСОНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 44169896 |
Місцезнаходження: | 73000, Україна , Херсонська обл., місто Херсон, вул.Мозолевського Б., будинок 2 |
Контактна особа: |
Наталія Дмитрівна ЯКОВЕНКО +380501942458 264802_44169896@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи
Тендерна документація
31 липня 2024 18:36 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
31 липня 2024 18:34 |
Обгрунтування_протокол_244.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-09-19-000017 ● 971ea462d503498b923eef19e9ae7726
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 вересня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 вересня 2024 15:31 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
18.09.2024 № 22-З
Сєвєродонецьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
Від 18.09.2024 № 22-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
19 UA-2024-07-31-008654-a 31.07.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальника Управління - начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Ірина БУГЕРА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-09-20 14:54:46
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Послуги з поточного ремонту найпростішого укриття для колективного захисту населення за адресою: м. Херсон» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2024-07-31-008654-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»(далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (проєктно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної процедури закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів.
3. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання, а саме: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "СТАРСЕРВІС" (40774276), з яким укладений договір від 30 липня 2024 року № 208/2024 без використання електронної системи закупівель?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеження волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-09-24 10:03:10
Відділ з питань цивільного захисту Херсонської міської ради надає пояснення до запиту згідно моніторингу (UA-M-2024-09-19-000017) на закупівлю ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи (Послуги з поточного ремонту найпростішого укриття для колективного захисту населення за адресою: м. Херсон ). (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-07-31-008654-a).
1. З метою проведення закупівлі та до моменту її оголошення/опублікування було розроблено проектно-кошторисну документацію (кошторисної частини) та виконано експертну оцінку проектно-кошторисної документації (кошторисної частини). Очікувана вартість послуг розрахована згідно проектно-кошторисної документації та об’єму необхідних поточних ремонтних послуг найпростішого укриття для колективного захисту населення. Обсяги визначено відповідно до очікуваної потреби, обрахованої Замовником на основі розробленої, спеціалізованою організацією проектно-кошторисною документації, та яка отримала позитивну експертну оцінку.
2. Указом Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 “Про введення воєнного стану в Україні", затвердженого Законом України від 24 лютого 2022 року № 2102-IX (із змінами) введено в Україні воєнний стан із 05 години 30 хвилин 24 лютого 2022 року, який триває до теперішнього часу.
Пунктами 3 – 7 Розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі», установлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз (згідно із Законом України “Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та інших законодавчих актів України щодо здійснення оборонних та публічних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану” № 2526-ІХ від 16.08.2022 р.).
Станом на момент оприлюднення закупівлі, питання здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг врегульовано Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами).
Відповідно до пп.4 п.13 Особливостей придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли існує нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу, яка повинна бути документально підтверджена замовником.
Відповідно до наказу Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України від 22.12.2022 № 309 «Про затвердження Переліку територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих російською федерацією» (зі змінами) Херсонська міська територіальна громада визнана з 01.05.2023 територією активних бойових дій, на яких функціонують державні електронні інформаційні ресурси. Станом на дату укладання договору інформація про завершення бойових дій відсутня.
Враховуючи вищевикладене, зважаючи на складну безпекову ситуацію на території громади, відповідно до пункту 4.4 рішення № 25 Ради оборони Херсонської області від 11.07.2024 введеним в дію розпорядженням начальника Херсонської обласної військової адміністрації від 24.07.2024 р. № 413 «Про введення в дію рішення № 25 Ради оборони Херсонської області від 11.07.2024 року» Замовник не може дотриматися строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу, оскільки відсутність укриттів несе загрозу життю і здоров’ю цивільних людей.
Також, протоколом позачергового засідання Херсонської міської комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій від 17.03.2023 № 2/0, відділу з питань цивільного захисту Херсонської міської з метою нарощування в особливий період фонду захисних споруд цивільного захисту доручено укладати договори з поточного ремонту сховищ та найпростіших укриттів із розробкою відповідної технічної документації та отриманням її експертного висновку (звіту) для збереження життя та здоров’я населення.
3. Зважаючи на безпекову ситуацію у місті та стислі терміни щодо облаштування найпростішого укриття для колективного захисту населення, Товариство з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «СТАРСЕРВІС» (код ЄДРПОУ 40774276), виявило повну готовність виконання послуг з дотриманням вимог передбачених проектно-кошторисною документацією «Послуги з поточного ремонту найпростішого укриття для колективного захисту населення за адресою: м. Херсон», з яким в подальшому укладений договір від 30.07.2024 №208/2024 без використання електронної системи закупівель. Зазначений підрядник під час виконання інших об’єктів для укриття цивільного населення м. Херсона забезпечив достатню кількість обладнання та матеріально-технічної бази, а так само необхідну кількість інженерно-технічних працівників та робітників, що дозволило надати послуги згідно умов договорів підряду. ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «СТАРСЕРВІС» під час виконання договорів, незважаючи на постійне збільшення інтенсивності обстрілів, зарекомендували себе як надійний партнер, здатний швидко реагувати на потреби замовника та надавати якісні послуги.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 10 жовтня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 16 жовтня 2024 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
sas24-3-14-1
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "СТАРСЕРВІС" #40774276 |
Переможець |
3 842 834,40
UAH з ПДВ
|
31 липня 2024 18:36
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір підряду_208_2024.pdf | укладений |
31 липня 2024 18:36
|