Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Малоолександрівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів |
Код ЄДРПОУ: | 24946288 |
Місцезнаходження: | 74100, Україна , Херсонська обл., Мала Олександрівка, вулиця Миру, будинок 76 |
Контактна особа: |
Килюшик Наталя Володимирівна +380960851482 malajazoch2019@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 липня 2024 17:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 серпня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 серпня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 серпня 2024 10:00 |
Очікувана вартість: | 31 094 666,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 155 473,33 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовником вимагається надання учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії (безвідкличної безумовної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (із змінами), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених Законом, сплатити на рахунок замовника кошти у розмірі забезпечення тендерної пропозиції. Розмір забезпечення тендерної пропозиції – 0,5 % від очікуваної вартості предмета закупівлі. Реквізити бенефіціара – назва, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ, місцезнаходження, банківські реквізити – Малоолександрівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів, 74105, с. Мала Олександрівка, вулиця Миру, 76, ЄДРПОУ 24946288 UA768201720355119006025063422 у Державній казначейській службі України. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: 90 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Учасник завантажує в електронну систему закупівель електронну банківську гарантію, оформлену з дотриманням вимог законодавства про електронний документообіг та електронний підпис, захищену кваліфікованим електронним підписом (КЕП) відповідальної(их) особи(іб) банку (з датою завантаження до завершення періоду прийому пропозицій). Документ підписаний КЕП є оригінальним документом (накладання КЕП на файл можливе без фізичного підпису і печатки). Банківська гарантія надана банком-резидентом України повинна бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково має надати такий договір разом з банківською гарантією. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням УЕП/КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Забезпечення тендерної пропозиції повинні відповідати формі, затвердженій Наказом Міністерства розвитку, економіки, торгівлі та сільського господарства від 14.12.2020 року №2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» з урахуванням вимог цієї документації та Особливостей, інших нормативних актів законодавства України, обов’язково містити найменування предмета закупівлі, номер закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу та посилання на нормативні акти законодавства України, у відповідності з якими гарантію видано та які регулюють порядок здійснення операцій за гарантіями, із зобов'язанням банку-гаранта сплатити Замовнику (бенефіціару) кошти. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено: - Зобов’язання Банку-гаранта сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти робочих днів з дня отримання вимог Замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов; - Умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою Учасника, без згоди та погодження з Замовником, після її передавання / надсилання Замовнику. Усі витрати, пов'язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції або забезпечення тендерної пропозиції оформлені не у відповідності з умовами Тендерної документації, відхиляються замовником. Текст банківської гарантії не повинен містити: умов про обов’язкове надання Учасником письмового підтвердження про настання гарантійного випадку і причин його настання; умов, що обмежують Замовника у виборі компанії, що надає поштові послуги при направленні письмової вимоги; умов про нотаріально завірені документи (копії документів), які надаються Замовником; умов про ускладнення процедури виплати грошових коштів за гарантією (додаткового підтвердження повноважень підписанта вимоги, отримання будь-яких підтверджень щодо правомірності вимоги, тощо); умов відкликання гарантії банком–гарантом. Умови банківської гарантії не можуть бути змінені без погодження із Замовником. Банківська гарантія надана учасником повинна містити умови повернення та неповернення забезпечення тендерної пропозиції визначені пунктом 3 «Умови повернення чи неповернення забезпечення тендерної пропозиції» розділу IIІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» цієї тендерної документації. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 155473.33 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Можлива попередня оплата Замовником, після пред'явлення Підрядником рахунка на аванс для придбання матеріалів в розмірі до 30% від обсягу фінансування робіт, які доручаються Підряднику у поточному бюджетному році, у кількості не більше трьох платежів, відповідно до положень постанови Кабінету Міністрів України від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядником (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та від 27 грудня 2001 року № 1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва». Замовник оплачує рахунок на аванс протягом 10 банківських днів з дати отримання рахунку. | Аванс | 10 | Банківські | 30 |
Виконання робіт | Замовник здійснює оплату виконаних робіт за Договором після підписання Акту та Довідки, при наявності бюджетного фінансування. Обов’язок Замовника щодо сплати (розрахунків) за цим Договором виникає тільки за умови наявності відповідного бюджетного призначення (згідно з частиною 1 статті 23 Бюджетного кодексу України) та наявності коштів на реєстраційному рахунку Замовника. Всі виплати здійснюються після отримання Замовником відповідних бюджетних призначень. У разі затримки бюджетного фінансування та/або нездійснення платежів не з вини Замовника, оплата за виконані роботи здійснюється протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання Замовником відповідного бюджетного фінансування та/або можливості здійснити платежі. У разі зміни бюджетного фінансування Замовника, він письмово повідомляє про це Підрядника. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 липня 2024 17:17 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
31 липня 2024 17:10 |
1_КД_ВОБ відомість обсягів.rtf | |
31 липня 2024 17:10 |
1_КД_ВРЗКР відомість ресурсів матеріали.rtf | |
31 липня 2024 17:10 |
ТД МОШ.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-02-25-000014 ● b50786d240804b27b1e7fec1dc888070
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 25 лютого 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 25 лютого 2025 16:12 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
25.02.2025 № 9-З
Херсон
Про початок моніторингів
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка заступника начальника Управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби у Херсонській області Владислава Щербенка від 25.02.2025.
Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Херсонській області
25.02.2025 №9-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2024-07-31-008275-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункт 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-02-28 17:01:52
Про надання пояснень
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту Малоолександрівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів, розташованої за адресою: Херсонська область, Бериславський район, с. Мала Олександрівка, вул. Миру, 76» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-07-31-008275-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості.
2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
3. Надати інформацію, чому у додатку № 2 «Календарний графік на проведення робіт» до договору від 02.09.2024 № 1 (далі – Договір) не визначено строки виконання робіт відповідно до вимог пункту 17 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 (далі – Загальні умови), (не зазначено дати початку всіх видів (етапів, комплексів) робіт передбачених договором підряду)?
4. Надати інформацію, чому у додатку № 3 «План фінансування» до Договору не визначено строки фінансування робіт відповідно до вимог пункту 83, 84 Загальних умов (не зазначено джерела та напрямів фінансування (видами витрат) з помісячним розподілом)?
5. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 6 розділу VI тендерної документації, в частині внесення забезпечення виконання договору про закупівлю.
6. Надати інформацію, що підтверджує виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили укладання Додаткової угоди від 25.12.2024 № 3 до Договору в частині продовження строку дії договору про закупівлю робіт та строку виконання зобов’язань щодо закупівлі робіт, що є предметом Договору.
7. Надати інформацію, за рахунок якої субвенції з державного бюджету здійснено фінансування зазначеної закупівлі (з зазначенням кодів програмної класифікації видатків).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 3511 Кримінального кодексу України.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-03-05 18:03:40
Відповідь №1
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості.
Предметом закупівлі «Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту Малоолександрівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів, розташованої за адресою: Херсонська область, Бериславський район, с. Мала Олександрівка, вул. Миру, 76» відповідно до п. 27 ч. 1 ст. 1 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон) є роботи, а саме – нове будівництво.
Згідно з п. 3.2. ДБН А.2.2-3:2014 "Склад та зміст проектної документації на будівництво" будівництво – це нове будівництво, реконструкція, капітальний ремонт та технічне переоснащення.
Відповідно до ч. 5 ст. 26 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" будівництво здійснюється після розроблення та затвердження проектної документації, що отримала позитивний експертний звіт.
Пунктом 11 ч. 1 ст. 1 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" визначено, що проектна документація – це затверджені текстові та графічні матеріали, якими визначаються містобудівні, об'ємно-планувальні, архітектурні, конструктивні, технічні, технологічні вирішення, а також кошториси об'єктів будівництва. Відповідно до Додатку Д до ДБН А.2.2-3:2014 до складу проектної документації входять, в тому числі, відомості з обсягами робіт.
Ураховуючи вище викладене, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені в проектній документації, на підставі якої складена тендерна документація.
Відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі» у річному плані закупівель повинна міститись інформація, зокрема, про розмір бюджетного призначення та/або очікувану вартість предмета закупівлі. Тобто замовнику надано право обирати яку саме інформацію зазначати у річному плані закупівель. Ураховуючи особливості предмета закупівлі (будівництво) замовником у річному плані зазначено очікувану вартість.
Відповідно до Додатку Д до ДБН А.2.2-3:2014 до складу проектної документації входить, в тому числі, інвесторська кошторисна документація. Інвесторська кошторисна документація складається відповідно до КНУ "Настанова з визначення вартості будівництва".
Згідно з п. 3.1. КНУ "Настанова з визначення вартості будівництва" кошторисна вартість об’єкта будівництва, що визначається у складі інвесторської кошторисної документації, використовується для планування капітальних вкладень, фінансування будівництва, проведення процедури закупівлі. Відповідно до п. 3.2. КНУ "Настанова з визначення вартості будівництва" кошторисна вартість об’єкта будівництва складається з будівельних робіт, вартості устаткування, що монтується чи не монтується, меблів, інвентарю та інших витрат.
Ураховуючи вище викладене, очікувана вартість предмета закупівлі замовником визначена відповідно до проектної документації на будівництво, а саме інвесторської кошторисної документації. Таким чином, документами, що є обґрунтуванням розміру бюджетних призначень (витрат), та у яких визначено його очікувану вартість – є зведений кошторисний розрахунок (є частиною проєктної документації) та позитивний експертний звіт проектної документації (копії додаються).
2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
https://moleksandrivska.edu.ks.ua/
3. Надати інформацію, чому у додатку № 2 «Календарний графік на проведення робіт» до договору від 02.09.2024 № 1 (далі – Договір) не визначено строки виконання робіт відповідно до вимог пункту 17 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 (далі – Загальні умови), (не зазначено дати початку всіх видів (етапів, комплексів) робіт передбачених договором підряду)?
Відповідно до положень пункту 17 Загальних умов: «Строки виконання робіт (будівництва об'єкта) встановлюються договором підряду і визначаються датою їх початку та закінчення. Невід'ємною частиною договору підряду є календарний графік виконання робіт, в якому визначаються дати початку та закінчення всіх видів (етапів, комплексів) робіт, передбачених договором підряду.». Згідно договору про закупівлю № _1_ від _02.09.2024р._ «Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту Малоолександрівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів, розташованої за адресою: Херсонська область, Бериславський район, с. Мала Олександрівка, вул. Миру, 76» , укладеного сторонами, предметом закупівлі є робота, у кількості – 1. Тому, календарним графіком визначено дату початку та закінчення робіт.
4. Надати інформацію, чому у додатку № 3 «План фінансування» до Договору не визначено строки фінансування робіт відповідно до вимог пункту 83, 84 Загальних умов (не зазначено джерела та напрямів фінансування (видами витрат) з помісячним розподілом)?
Розділом 11 Договору про закупівлю робіт № _1_ від _02.09.2024р._ «Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту Малоолександрівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів, розташованої за адресою: Херсонська область, Бериславський район, с. Мала Олександрівка, вул. Миру, 76» визначено порядок фінансування та джерела фінансування робіт, що також відображено у Додатку № 3 План фінансування. Після оформлення належним чином паспортів бюджетних програм, виділення бюджетних коштів на 2025 рік та відкриття рахунків, замовником робіт буде внесено зміни до Договору №_1_ від _02.09.2024р._ та визначено порядок фінансування на 2025 рік.
5. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 6 розділу VI тендерної документації, в частині внесення забезпечення виконання договору про закупівлю.
На виконання встановлених вимог затвердженої тендерної документації та умов оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями учасником – переможцем надано забезпечення виконання договору в розмірі 1% від вартості договору про закупівлю. До цього пояснення надається банківська гарантія.
6. Надати інформацію, що підтверджує виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили укладання Додаткової угоди від 25.12.2024 № 3 до Договору в частині продовження строку дії договору про закупівлю робіт та строку виконання зобов’язань щодо закупівлі робіт, що є предметом Договору.
Відповідно до пункту 17.2 розділу 17 укладеного Договору про закупівлю робіт від 02.09.2024 №1 зазначено, що зміна Договору здійснюється шляхом зміни або доповнення його умов за ініціативою будь-якої Сторони на підставі додаткової угоди.
Договірні відносини між сторонами регулюються Цивільним та Господарським кодексами України.
Частиною першою статті 629 Цивільного кодексу України (далі - ЦК України) встановлено, що договір є обов'язковим для виконання сторонами. Строком договору є час, протягом якого сторони можуть здійснити свої права і виконати свої обов'язки відповідно до договору згідно з частиною першою статті 631 ЦК України.
Статтею 651 ЦК України визначено, що зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом. Істотним є таке порушення стороною договору, коли внаслідок завданої цим шкоди друга сторона значною мірою позбавляється того, на що вона розраховувала при укладенні договору.
Частиною 7 статті 180 Господарського кодексу України передбачено, що строк дії господарського договору - це час, впродовж якого існують господарські зобов'язання сторін, що виникли на основі цього договору.
Порядок реєстрації та обліку бюджетних зобов’язань розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів в органах Державної казначейської служби України, затверджений наказом Мінфіну від 02.03.2012 № 309 (далі – порядок № 309), визначає термін «довгострокове зобов’язання» як зобов’язання розпорядника бюджетних коштів (одержувача бюджетних коштів), строк дії якого перевищує один бюджетний період та відповідно до якого необхідно здійснити платежі протягом поточного та майбутніх бюджетних періодів, узяте на облік органами Казначейства в межах бюджетних асигнувань з урахуванням календарного плану до довгострокового договору.
Тобто, коли роботи є довгостроковими, договори підряду можуть бути укладеними більше ніж на один бюджетний період (один рік). Порядком № 309 передбачено, що за довгостроковими бюджетними зобов’язаннями, строк дії яких перевищує один бюджетний період (довгострокові договори), суми в Реєстрі бюджетних зобов’язань проставляють у межах планових показників поточного бюджетного періоду на підставі даних календарного плану до довгострокового договору.
Керуючись підпунктом 4 пунктом 19 постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 №1178, відповідно до статей 651-654 Цивільного кодексу України, статті 188 Господарського кодексу України, Сторони уклали Додаткову угоду від 25.12.2024 року № 3 до договору про закупівлю робіт від 02.09.2024 №1, зважаючи на те, що об’єкт будівництва віднесено до класу наслідків СС2, а отже передбачає отримання дозвільних документів на початок виконання робіт (оскільки отримання дозволу на початок виконання робіт є довго триваючим та незалежних від дій Замовника та/або Підрядника, що в свою чергу є підставою для продовження строку виконання робіт) та у зв’язку із затримкою фінансування витрат замовника (підтвердження скорочення фінансування на даний об’єкт у 2024 році та врахування фінансування на нього у 2025 році).
Статтею 3 Бюджетного кодексу України визначено, що бюджетний період для всіх бюджетів, що складають бюджетну систему України, становить один календарний рік, який починається 1 січня кожного року і закінчується 31 грудня того ж року. Неприйняття Верховною Радою України закону про Державний бюджет України до 1 січня відповідного року не є підставою для встановлення іншого бюджетного періоду. Пунктом 46 статті 26 Бюджетного кодексу України зазначено, що розпис бюджету - документ, в якому встановлюється розподіл доходів, фінансування бюджету, повернення кредитів до бюджету, бюджетних асигнувань головним розпорядникам бюджетних коштів за певними періодами року відповідно до бюджетної класифікації.
7. Надати інформацію, за рахунок якої субвенції з державного бюджету здійснено фінансування зазначеної закупівлі (з зазначенням кодів програмної класифікації видатків).
Фінансування об’єкта здійснюється за рахунок коштів субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на проектування, відновлення, будівництво, модернізацію, облаштування, ремонт об’єктів будівництва громадського призначення, соціальної сфери, культурної спадщини, житлово-комунального господарства, інших об’єктів, що мають вплив на життєдіяльність населення та кошти співфінансування місцевого бюджету. Код програмної класифікації видатків - _3122_.
Додатки:
1. Зведений кошторисний розрахунок
2. Експертний звіт
3. Банківська гарантія
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-03-06 22:09:25
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту Малоолександрівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів, розташованої за адресою: Херсонська область, Бериславський район, с. Мала Олександрівка, вул. Миру, 76» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-07-31-008275-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Надати інформацію з документальним підтвердженням, яким розпорядчим рішенням, прийнятим органом виконавчої влади, затверджено субвенцію з державного бюджету (із зазначенням кодів програмної класифікації видатків та назвою об'єкта будівництва та предмета закупівлі), за рахунок якої здійснено фінансування зазначеної закупівлі; кошторис; паспорт бюджетної програми (за наявністю), тощо.
2. Відповідно до підпункту 4 пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» у разі здійснення замовником закупівлі робіт чи послуг, якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття замовником у власність товарів, визначених цим пунктом, процедури закупівлі таких робіт чи послуг здійснюються з урахуванням особливостей, встановлених цим пунктом.
Вимогами пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» визначено: «Тимчасово, з 2022 року строком на 10 років, встановлюються такі особливості здійснення закупівель, якщо вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень замовник здійснює закупівлю товарів, визначених підпунктом 2 цього пункту, виключно якщо їх ступінь локалізації виробництва дорівнює чи перевищує у 2024 році - 20 відсотків.
Під час моніторингу встановлено, що відповідно до Додатку №8 «Відомості ресурсів» до тендерної документації під час виконання робіт передбачено набуття у власність товарів, особливості здійснення закупівель яких визначені підпунктом 2 пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» та по яким ступінь локалізації виробництва визначена підпунктом 1 цього пункту, зокрема: Дизель-генератор в шумозахисному виконанні "Silent" із збільшеним баком (825 л-48 годин), 400/230В потужністю 80/64 кВА/кВт, габарити 2,6*1,15*1,86 KOHLER J88 М138 та Тепловий насос "повітря-вода" EVIPOWER CH-HP42UMN ( 16,7 кВт, 25,8А) CH-HP42 Cooper&Hunter.
Враховуючи викладене, прошу надати інформацію з підтверджуючими документами стосовно не встановлення Замовником в тендерній документації вимоги щодо підтвердження учасниками ступеня локалізації виробництва вищезазначених товарів та стосовно включення вище переліченого обладнання до Переліку товарів з підтвердженим ступенем локалізації (20 і більше відсотків), що оприлюднюється на офіційному веб-сайті Уповноваженого органу з питань закупівель.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 3511 Кримінального кодексу України.
Відповіді ще немає
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-03-07 16:14:38
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту Малоолександрівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів, розташованої за адресою: Херсонська область, Бериславський район, с. Мала Олександрівка, вул. Миру, 76» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-07-31-008275-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
Надати документальне підтвердження країни походження матеріалів та устаткування, що використовується при виконанні робіт, а саме: Дизель-генератор в шумозахисному виконанні "Silent" із збільшеним баком (825 л-48 годин), 400/230В потужністю 80/64 кВА/кВт, габарити 2,6*1,15*1,86 KOHLER J88 М138, Тепловий насос "повітря-вода" EVIPOWER CH-HP42UMN ( 16,7 кВт, 25,8А) CH-HP42 Cooper&Hunter, Інвертор трифазний гібридний AFORE модель AF10K-TH та Шафа настінна WMNC 6U FLAT.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 3511 Кримінального кодексу України.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 14 березня 2025 |
Кінцевий строк оскарження: | 29 березня 2025 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 серпня 2024 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НІКОПОЛЬСЬКА-СТК" |
30 937 382,26
UAH з ПДВ
|
30 937 382,26
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НІКОПОЛЬСЬКА-СТК" #34610536 |
Переможець |
30 937 382,26
UAH з ПДВ
|
21 серпня 2024 15:55
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 20 серпня 2024 14:27
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 грудня 2024 18:02
|
Додаткова угода_укриття.pdf | зміни до договору |
26 грудня 2024 18:00
|
Електронний підпис | укладений |
23 грудня 2024 14:43
|
ДУ№2 від 23.12.2024.pdf | зміни до договору |
23 грудня 2024 14:40
|
Електронний підпис | укладений |
19 листопада 2024 13:03
|
Додаткова угода 1 15 11 2024.pdf | зміни до договору |
19 листопада 2024 13:00
|
Електронний підпис | укладений |
02 вересня 2024 16:46
|
Договір _1 (1).pdf | укладений |
02 вересня 2024 16:44
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 листопада 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 19 листопада 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внести зміни до Розділу 22 " Інші умови Договору" та доповнити пунктом 22.7 . |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Внести зміни пп. 11.2 Розділу 11 «Фінансування робіт» Договору № 1 від 02.09.2024 року та викласти пп. 11.2. у наступній редакції: «11.2. Фінансування робіт буде здійснюватися у наступному порядку: У 2024-2025 році у сумі 30 937 382,26 грн. (тридцять мільйонів дев’ятсот тридцять сім тисяч триста вісімдесят дві грн. 26 коп.), у тому числі ПДВ 5 156 230,38 грн.: - за рахунок коштів субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на облаштування безпечних умов у закладах, що надають загальну середню освіту у сумі 27 843 644.03 грн. (двадцять сім мільйонів вісімсот сорок три тисячі шістсот сорок чотири грн. 03 коп.), у тому числі ПДВ 4 640 607,34 грн. по мірі їх надходження. - за рахунок коштів місцевого бюджету у сумі 3 093 738,23 грн. (три мільйони дев'яносто три тисячі сімсот тридцять вісім грн. 23 коп.), у тому числі ПДВ 515 623,04 грн. по мірі їх надходження.». 2. Викласти пп. 18.2 Розділу 18 «Строк дії договору» у наступній редакції: «18.2. Договір набуває чинності з моменту його укладання, у частині зобов’язань щодо будівництва Об'єкта діє до 25.12.2025 р.. у інших частинах - до повного виконання Сторонами своїх зобов'язань по договору.». 3. Додаток №2 «Календарний графік». Додаток № 3 «План фінансування робіт» до Договору № 1 від 02.09.2024 року викласти у новій редакції (додається). |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Внести зміни пп. 11.2 Розділу 11 «Фінансування робіт» Договору № 1 від 02.09.2024 року та викласти пп. 11.2. у наступній редакції: «11.2. Фінансування робіт буде здійснюватися у наступному порядку: У 2024 році у сумі 9 809 852,04 грн. (дев’ять мільйонів вісімсот дев’ять тисяч вісімсот п’ятдесят дві грн. 04 коп.), у тому числі ПДВ 1 634 975,34 грн.: - за рахунок коштів субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на облаштування безпечних умов у закладах, що надають загальну середню освіту у сумі 8 828 866,83 грн. (вісім мільйонів вісімсот двадцять вісім тисяч вісімсот шістдесят шість грн. 83 коп.), у тому числі ПДВ 1 471 477,81 грн. по мірі їх надходження. - за рахунок коштів місцевого бюджету у сумі 980 985,21 грн. (дев’ятсот вісімдесят тисяч дев’ятсот вісімдесят п’ять грн. 21 коп.), у тому числі ПДВ 163 497,53 грн. по мірі їх надходження. У 2025 році у сумі 21 127 530,22 грн. (двадцять один мільйон сто двадцять сім тисяч п’ятсот тридцять грн. 22 коп.), утому числі ПДВ 3 521 255,04 грн.: - за рахунок коштів субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на облаштування безпечних умов у закладах, що надають загальну середню освіту у сумі 19 014 777,20 грн. (дев’ятнадцять мільйонів чотирнадцять тисяч сімсот сімдесят сім грн. 20 коп.), у тому числі ПДВ 3 169 129,53 грн. по мірі їх надходження. - за рахунок коштів місцевого бюджету у сумі 2 112 753,02 грн. (два мільйона сто дванадцять тисяч сімсот п ’ятдесят три грн. 02 коп.), у тому числі ПДВ 352 125,51 грн. по мірі їх надходження.». 2. Викласти пп. 18.2 Розділу 18 «Строк дії договору» у наступній редакції: «18.2. Договір набуває чинності з моменту його укладання, у частині зобов’язань щодо будівництва Об’єкта діє до 25.12.2025 р., у інших частинах - до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань по договору.». 3. Додаток № 2 «Календарний графік», Додаток № 3 «План фінансування робіт» до Договору № 1 від 02.09.2024 року викласти у новій редакції (додається). 5. Усі інші умови Договору про закупівлю робіт № 1 від 02.09.2024 року року залишити без змін. 6. Дана Додаткова угода укладена у двох екземплярах та є невід’ємною частиною Договору № 1 від 02.09.2024 року. |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |