Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
(ПК-24Т_0293_ВО) Штори сонцезахисні подвійні до пасажирських вагонів
Очікувана вартість
7 010 100,00 UAH
UA-2024-07-31-003910-a ● acae8fbc1ef94cb78527a6146d48d659
Відкриті торги з особливостями
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 41022900 |
Місцезнаходження: | Київ, Україна , Київська обл., Київ, Київ |
Контактна особа: |
Веселовський Артем Володимирович 380443097514 pk_veselovskiy@uz.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 липня 2024 12:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 серпня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 серпня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 вересня 2024 18:00 |
Початок аукціону: | 03 вересня 2024 12:20 |
Початок аукціону: | 03 вересня 2024 12:20 |
Очікувана вартість: | 7 010 100,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 70 101,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Забезпечення тендерної пропозиції надається учасником у вигляді банківської гарантії. Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, зі змінами, Вимогам до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, затвердженими наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 03 березня 2021 року за № 275/35897, з урахуванням Особливостей. Забезпечення тендерної пропозиції повинно відповідати вимогам, зазначеним у Додатку 6 до тендерної документації. 210 300,00 грн (двісті десять тисяч триста гривень 00 копійок) |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 210300 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Цією тендерною документацією замовник вимагає від учасника-переможця процедури закупівлі надання ним не пізніше дня укладання договору про закупівлю забезпечення виконання договору про закупівлю (договірне забезпечення) у розмірі 5% вартості договору про закупівлю. ___________________________________________________________ Забезпечення виконання договору про закупівлю надається переможцем процедури закупівлі у вигляді гарантії виконання зобов’язань переможця процедури закупівлі по сплаті забезпечення виконання договору про закупівлю, гарантом за якою виступає банківська установа. Забезпечення виконання договору про закупівлю повинно відповідати вимогам, зазначеним у Додатку 5 до тендерної документації. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю відповідно до статті 27 Закону з урахуванням положень пункту 21 Особливостей. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
ОГОЛОШЕННЯ UA-P-2024-07-31-001960-a
про проведення відкритих торгів
1. Найменування замовника*. Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця».
2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника*. 41022900.
3. Місцезнаходження замовника* - місто Київ, -.
4. Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі».
5. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності):
(ПК-24Т_0293_ВО) ДК 021:2015 - 34630000-2 Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху (Штори сонцезахисні подвійні до пасажирських вагонів).
5.1. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: відповідно до Додатку 1 до тендерної документації, код ДК 021:2015: 34631000-9
6. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до умов Додатку 1 до тендерної документації.
7. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку 1 тендерної документації.
8. Очікувана вартість предмета закупівлі: 7 010 100,00 грн без ПДВ (сім мільйонів десять тисяч сто гривень 00 копійок)
9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: Протягом 2024 року (до 31.12.2024 р.) відповідно умов договору.
10. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08.08.2024 18:00
11. Умови оплати: відповідно до умов Договору
12. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації.
13. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати):
210 300,00 грн (двісті десять тисяч триста гривень 00 копійок)
14. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Забезпечення тендерної пропозиції надається Учасником у вигляді Гарантії (в електронній формі), а саме: – банківської гарантії. Забезпечення тендерної пропозиції повинно відповідати умовам, зазначеним в Додатку 5 до тендерної документації
15. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі»: ----.
16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 1%.
17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування) - не застосовується;
18. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації.
Вид закупівлі – товар - відкриті торги відповідно до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та ЗУ «Про публічні закупівлі»;
Застосовані критерії оцінки - ціна.
Уповноважена особа
Філії «Пасажирська компанія»
АТ «Українська залізниця» _____________________________________ Сніжана ТКАЧЕНКО
Розгорнути
Згорнути
про проведення відкритих торгів
1. Найменування замовника*. Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця».
2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника*. 41022900.
3. Місцезнаходження замовника* - місто Київ, -.
4. Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі».
5. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності):
(ПК-24Т_0293_ВО) ДК 021:2015 - 34630000-2 Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху (Штори сонцезахисні подвійні до пасажирських вагонів).
5.1. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: відповідно до Додатку 1 до тендерної документації, код ДК 021:2015: 34631000-9
6. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до умов Додатку 1 до тендерної документації.
7. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку 1 тендерної документації.
8. Очікувана вартість предмета закупівлі: 7 010 100,00 грн без ПДВ (сім мільйонів десять тисяч сто гривень 00 копійок)
9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: Протягом 2024 року (до 31.12.2024 р.) відповідно умов договору.
10. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08.08.2024 18:00
11. Умови оплати: відповідно до умов Договору
12. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації.
13. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати):
210 300,00 грн (двісті десять тисяч триста гривень 00 копійок)
14. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Забезпечення тендерної пропозиції надається Учасником у вигляді Гарантії (в електронній формі), а саме: – банківської гарантії. Забезпечення тендерної пропозиції повинно відповідати умовам, зазначеним в Додатку 5 до тендерної документації
15. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі»: ----.
16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 1%.
17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування) - не застосовується;
18. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації.
Вид закупівлі – товар - відкриті торги відповідно до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та ЗУ «Про публічні закупівлі»;
Застосовані критерії оцінки - ціна.
Уповноважена особа
Філії «Пасажирська компанія»
АТ «Українська залізниця» _____________________________________ Сніжана ТКАЧЕНКО
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
782 штука
Штора сонцезахисна (широка)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
158 штука
Штора сонцезахисна (вузька)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі». Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українськавідповідно до умов тендерної документації. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування)- не застосовується. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації. Вид закупівлі –товар -відкриті торги відповідно до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та ЗУ «Про публічні закупівлі». Застосовані критерії оцінки - ціна. | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 серпня 2024 10:16 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
27 серпня 2024 10:16 |
ТД_Зміни2.docx | |
27 серпня 2024 10:16 |
Перелік змін 2.doc | |
22 серпня 2024 17:11 |
Перелік змін 1.doc | |
22 серпня 2024 17:11 |
ТД_Зміни1.docx | |
31 липня 2024 12:26 |
Оголошенння.doc | |
31 липня 2024 12:26 |
Обгрунтування ціни.docx | |
31 липня 2024 12:26 |
ТД.docx | |
31 липня 2024 12:26 |
Обгрунтування характеристик.docx | |
31 липня 2024 12:26 |
Додаток 6 Проект договору.docx |
27 серпня 2024 10:16 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
27 серпня 2024 10:16 |
ТД_Зміни2.docx
|
||||||
27 серпня 2024 10:16 |
Перелік змін 2.doc
|
||||||
22 серпня 2024 17:11 |
Перелік змін 1.doc
|
||||||
22 серпня 2024 17:11 |
ТД_Зміни1.docx
|
||||||
31 липня 2024 12:26 |
Оголошенння.doc
|
||||||
31 липня 2024 12:26 |
Обгрунтування ціни.docx
|
||||||
31 липня 2024 12:26 |
ТД.docx
|
||||||
31 липня 2024 12:26 |
Обгрунтування характеристик.docx
|
||||||
31 липня 2024 12:26 |
Додаток 6 Проект договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Відсутність інформації у відкритому доступі.
Дата подання: 31 липня 2024 13:22
Дата відповіді: 02 серпня 2024 15:24
Відсутність інформації у відкритому доступі призводить до дискримінації всіх можливих учасників та нас.
Просимо змінити вимогу: "Код продукції по класифікатору АБД АМТР ..." або надати у вільний доступ цей документ.
Дякую.
Відповідь: «Шановний учаснику, даний код є внутрішнім ідентифікатором номенклатури УЗ «Укрзалізниця» , котрий не потребує жодних підтверджень з боку учасників та не впливає на технічні характеристики і не потребує документального підтвердження. Дякуємо за звернення»
Щодо технічних вимог ТД
Дата подання: 02 серпня 2024 12:41
Дата відповіді: 22 серпня 2024 17:14
Доброго дня! На сторінці 18 ТД вказано Показники горючості, що повинні відповідапти вимогам, наведеним в таблиці 1. Показник №3, а саме "Коефіціент димоутворювальної здатності", значення "З малою або помірною димоутворюючою здатністю (не більше 500 м2/кг) протиречить вимогам зміни №1 ДСТУ4049, в якій зазначено, цитую: "коефіціент димоутворення для світломаскуючих штор не повинен перевищувати 1000 м2/кг". Прошу скорегивути вимоги ТД з цього питання. Дякую!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: «Шановний учаснику, ознайомившись з Вашою вимогою повідомляємо наступне, будуть внесені відповідні зміни..»
Подовження строку подання тендерних пропозицій
Дата подання: 02 серпня 2024 18:33
Дата відповіді: 22 серпня 2024 17:14
Із за складної ситуації з енергопостачанням та відключеннями електроенергії, що унеможливлюють у такий короткий термін проаналізувати вимоги тендерної документації та підготувати пакет документ, просимо подовжити строк подання тендерної документації до 22.08.2024 року
Відповідь: «Шановний учаснику, ознайомившись з Вашою вимогою повідомляємо наступне, будуть внесені відповідні зміни..»
Щодо зміни проценту забезпечення виконання договору
Дата подання: 04 серпня 2024 21:31
Дата відповіді: 22 серпня 2024 17:14
Ми як потенційний учасник закупівлі №24727880: (ПК-24Т_0293_ВО) Штори сонцезахисні подвійні до пасажирських вагонів оголошення UA-2024-07-31-003910-a:
1.В пп. 8 п.5.3 розділу 5 передбачено, що “Учасник, який подав тендерну пропозицію, вважається таким, що згодний з проєктом договору про закупівлю, викладеним у Додатку 5 до цієї тендерної документації, та буде дотримуватися умов своєї тендерної пропозиції протягом строку, встановленого в пункті 3.4 Розділу 3 цієї тендерної документації”.
2.В п.6.7 розділу 6 Тендерної документації зазначено, цитую: “Цією тендерною документацією замовник вимагає від учасника-переможця процедури закупівлі надання ним не пізніше дня укладання договору про закупівлю забезпечення виконання договору про закупівлю (договірне забезпечення) у розмірі 5% вартості договору про закупівлю.
Забезпечення виконання договору про закупівлю надається переможцем процедури закупівлі у вигляді гарантії виконання зобов’язань переможця процедури закупівлі по сплаті забезпечення виконання договору про закупівлю, гарантом за якою виступає банківська установа.
Забезпечення виконання договору про закупівлю повинно відповідати вимогам, зазначеним у Додатку 5 до тендерної документації.
Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю відповідно до статті 27 Закону з урахуванням положень пункту 21 Особливостей.”
3.В Додатку 3 “Перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі в розділі ІІ, зазначено: “Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення договору про закупівлю повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді банківської гарантії, оформленої згідно з вимогами Додатку 5 до тендерної документації.”
4.В Додатку 5 “Вимоги до забезпечення тендерної пропозиції та забезпечення виконання договору про закупівлю (у разі якщо вимагається)” в п.4 підкреслено наступне, цитую: “Вимоги до банків, якими повинна бути видана банківська гарантія (забезпечення виконання договору), визначені у Додатку 5 до тендерної документації.” Вимоги до банків наведено в п.2 Додатку 5, а саме: “Забезпечення тендерної пропозиції складається за Формою забезпечення тендерної пропозиції і Вимогами до забезпечення тендерної пропозиції, затвердженими наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року № 2628, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 03 березня 2021 року за № 275/35897 з урахуванням Особливостей”. Що не відповідає вимогам до банків, викладеним в п. 11.4 Розділу 11 “ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИКОНАННЯ ДОГОВОРУ” Додатку 6 ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНИХ РЕСУРСІВ, я якому зазначено наступне:
11.4. Банківська гарантія має бути видана однією з наступних фінансових установ:
- банком, в якому держава прямо чи опосередковано володіє часткою понад 75 (сімдесят п’ять) % статутного капіталу банку, або
- системно важливим банком (за класифікацією Національного банку України), регулятивний капітал (Н1), якого на дату випуску гарантії перевищує 6.0 млрд грн, або
- банком іноземної банківської групи, яка має довгостроковий кредитний рейтинг материнської компанії на рівні не нижче BBB- за методологією Fitch Ratings або Moody’s Investors Service або S&P Global Ratings, або
- іноземним банком, який має довгостроковий кредитний рейтинг на рівні не нижче BBB- за методологією Fitch Ratings або Moody’s Investors Service або S&P Global Ratings.
У будь-якому випадку банк не має бути включено до переліку юридичних осіб, щодо яких застосовано спеціальні економічні чи інші обмежувальні санкції державними органами України, США, країн ЄС, Радою безпеки ООН або будь-якою іншою державою чи організацією, рішення та акти якої є юридично обов’язковими.
5.Бюджет закупівлі 7 010 100,00 грн. без ПДВ.
Виходячи з вище зазначеного у разі перемоги у закупівлі учасник має надати банківську гарантію забезпечення виконання договору приблизно у розмірі 350 000,00 грн..
Беручи до уваги вимоги до фінансових установ викладені в проекті договору, які суперечать умовам викладеним в Додатку 5 до Тендерної документації,, кількість банків, що можуть надати банківську гарантію забезпечення виконання договору, обмежено двома банками: АТ “КБ”Приватбанк” та АТ “Ощадбанк”.
В умовах цих банків, щодо надання банківської гарантії забезпечення виконання договору, є умова - перерахування на рахунок банку коштів переможця закупівлі в розмірі суми банківської гарантії забезпечення виконання договору.
Тобто переможець закупівлі “№24727880: (ПК-24Т_0293_ВО) Штори сонцезахисні подвійні до пасажирських вагонів оголошення UA-2024-07-31-003910-a” має перерахувати 350 000,00 грн. на рахунок банку.
В умовах військового стану, нестачі вільних коштів та підвищення вартості матеріалів та комплектуючих для виробництва продукції, та беручи до уваги вимоги банків щодо надання банківської гарантії забезпечення виконання договору, вимагаємо внести зміни та викласти у такій редакції:
1.п.6.7 розділу 6 Тендерної документації “Забезпечення виконання договору про закупівлю” Розділу 6. “Результати відкритих торгів та укладання договору” Тендерної документації та викласти в наступній редакції:
“Цією тендерною документацією замовник вимагає від учасника-переможця процедури закупівлі надання ним не пізніше дня укладання договору про закупівлю забезпечення виконання договору про закупівлю (договірне забезпечення) у розмірі 0,5% вартості договору про закупівлю.
Забезпечення виконання договору про закупівлю надається переможцем процедури закупівлі у вигляді гарантії виконання зобов’язань переможця процедури закупівлі по сплаті забезпечення виконання договору про закупівлю, гарантом за якою виступає банківська установа.
Забезпечення виконання договору про закупівлю повинно відповідати вимогам, зазначеним у Додатку 5 до тендерної документації.
Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю відповідно до статті 27 Закону з урахуванням положень пункту 21 Особливостей.”
2.п. 11.1 Розділу 11 “ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИКОНАННЯ ДОГОВОРУ” Додатку 6 ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНИХ РЕСУРСІВ 11.1. ПОСТАЧАЛЬНИК до підписання Договору зобов’язаний надати забезпечення виконання цього Договору у вигляді банківської гарантії, у розмірі 0,5 % від ціни Договору, що становить ________грн (____________гривні ____ копійок).
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: «Шановний учаснику, ознайомившись з Вашою вимогою повідомляємо наступне, будь які внесення змін до проекту договору є неможливими, оскільки відповідний проект договору та розмір договірного забезпечення (гарантії) у відсотках затверджений рішенням правління АТ «Укрзалізниця». Дякуємо за звернення.»
Строки поставки товарів
Дата подання: 22 серпня 2024 17:42
Дата відповіді: 27 серпня 2024 10:19
Відповідно до п. 1.4.4, р. 1 ТД Строк поставки товарів Протягом 30 (шестидесяти) календарних днів з моменту надання письмової рознарядки замовником, але не пізніше 31.12.2024.
Відповідно до п. 4.2. проекту договору Строк поставки ТОВАРУ – протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту надання письмової рознарядки ПОКУПЦЕМ.*
Просимо внести відповідні зміни до умов ТД та привести її у відповідність.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, ознайомившись з Вашою вимогою повідомляємо наступне, будуть внесені відповідні зміни. Дякуємо за звернення
Гарантійні зобов’язання
Дата подання: 22 серпня 2024 17:43
Дата відповіді: 27 серпня 2024 10:19
Відповідно до умов Додатку А до ТД вимагається: Гарантійні зобов’язання: Гарантійний термін зберігання не менше 12 місяців від дати отримання кінцевим споживачем. Гарантійний термін експлуатації не менше 36 місяців від дати введення в експлуатацію.
Ми як виробник вказаного обладнання маємо погоджені ТУ відповідно до яких гарантійний термін зберігання становить 12 місяців з моменту виготовлення. Гарантійний строк експлуатації світлозахисних пристроїв – 12 місяців з моменту продажу.
З урахуванням зазначеного просимо внести зміни до умов ТД для можливості прийняти участь у даній закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, ознайомившись з Вашою вимогою повідомляємо наступне, внесення змін вважаємо недоцільним. Дякуємо за звернення
Висновок санітарно-епідеміологічної експертизи
Дата подання: 22 серпня 2024 18:32
Дата відповіді: 27 серпня 2024 10:19
В Україні З 1 жовтня 2023 року набрали чинності окремі положення нового Закону про систему громадського здоров'я №2573-IX, які скасували необхідність отримання Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи виробниками та імпортерами нехарчової продукції.
На підставі вищевикладеного просимо внести зміни до тендерної документації та виключити вимогу з пункту 3.2 додатку 4 вимогу стосовно надання копії висновку санітарно-епідеміологічної експертизи щодо можливості застосування продукції.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, ознайомившись з Вашою вимогою повідомляємо наступне, будуть внесені відповідні зміни. Дякуємо за звернення.
Документи про відповідність
Дата подання: 27 серпня 2024 11:49
Дата відповіді: 30 серпня 2024 15:12
Чи повинні копії документів про відповідність нормам пожежної безпеки, видані органами оцінки відповідності на бланках за формою, встановленою органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації, який видав документ про відповідність та чинні до закінчення строку поставки продукції та копії протоколів випробувань продукції щодо визначення показників пожежної безпеки містити в собі всю інформацію, що зазначену у таблиці 1 Додатку А до ТД ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: «Шановний учаснику, ознайомившись з Вашою вимогою повідомляємо
наступне, відповідно до вимог зазначених в тендерній документації, штори
підлягають добровільній оцінці відповідності, пункт 1.1 На продукцію, щодо
якої проводиться добровільна оцінка відповідності заявленим вимогам надати
оригінал або копію одного з наступних документів про відповідність:
- декларації (у тому числі декларації про відповідність);
- протоколу (у тому числі протоколу випробувань);
- звіту;
- висновку;
- сертифікату (у тому числі сертифікату відповідності);
- атестату;
- іншого документу, що підтверджує виконання визначених вимог, які
стосуються об’єкта оцінки відповідності.
Оцінка відповідності, зазначена в розділі 1 (крім декларування), має
бути здійснена органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації з
видачею документа про відповідність, оформленого на бланку органу з оцінки
відповідності за встановленою ним формою. А матеріал (тканина) має
відповідати вимогам пункту 3.2. Для неметалевої продукції/матеріалів, які
застосовані у конструкціях рухомого складу учасник повинен надати:
- копії документів про відповідність нормам пожежної безпеки, видані органами
оцінки відповідності на бланках за формою, встановленою органом з оцінки
відповідності відповідної галузі акредитації, який видав документ про
відповідність та чинні до закінчення строку поставки продукції;
- копії протоколів випробувань продукції щодо визначення показників пожежної
безпеки. Дякуємо за звернення.»
наступне, відповідно до вимог зазначених в тендерній документації, штори
підлягають добровільній оцінці відповідності, пункт 1.1 На продукцію, щодо
якої проводиться добровільна оцінка відповідності заявленим вимогам надати
оригінал або копію одного з наступних документів про відповідність:
- декларації (у тому числі декларації про відповідність);
- протоколу (у тому числі протоколу випробувань);
- звіту;
- висновку;
- сертифікату (у тому числі сертифікату відповідності);
- атестату;
- іншого документу, що підтверджує виконання визначених вимог, які
стосуються об’єкта оцінки відповідності.
Оцінка відповідності, зазначена в розділі 1 (крім декларування), має
бути здійснена органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації з
видачею документа про відповідність, оформленого на бланку органу з оцінки
відповідності за встановленою ним формою. А матеріал (тканина) має
відповідати вимогам пункту 3.2. Для неметалевої продукції/матеріалів, які
застосовані у конструкціях рухомого складу учасник повинен надати:
- копії документів про відповідність нормам пожежної безпеки, видані органами
оцінки відповідності на бланках за формою, встановленою органом з оцінки
відповідності відповідної галузі акредитації, який видав документ про
відповідність та чинні до закінчення строку поставки продукції;
- копії протоколів випробувань продукції щодо визначення показників пожежної
безпеки. Дякуємо за звернення.»
Неметалева продукція
Дата подання: 27 серпня 2024 11:50
Дата відповіді: 30 серпня 2024 15:12
Що замовник розуміє під поняттям «неметалевої продукції/матеріалів, які застосовані у конструкціях рухомого складу» штору як виріб в цілому чи матеріал тканини з якої виготовляються штори?
Відповідь: «Шановний учаснику, ознайомившись з Вашою вимогою повідомляємо
наступне, Відповідна вимога стосується неметалевої продукції, в даному
випадку це матеріал (тканина) має відповідати вимогам пункту 3.2. Для
неметалевої продукції/матеріалів, які застосовані у конструкціях рухомого
складу учасник повинен надати:
- копії документів про відповідність нормам пожежної безпеки, видані органами
оцінки відповідності на бланках за формою, встановленою органом з оцінки
відповідності відповідної галузі акредитації, який видав документ про
відповідність та чинні до закінчення строку поставки продукції;
- копії протоколів випробувань продукції щодо визначення показників пожежної
безпеки. Дякуємо за звернення.»
наступне, Відповідна вимога стосується неметалевої продукції, в даному
випадку це матеріал (тканина) має відповідати вимогам пункту 3.2. Для
неметалевої продукції/матеріалів, які застосовані у конструкціях рухомого
складу учасник повинен надати:
- копії документів про відповідність нормам пожежної безпеки, видані органами
оцінки відповідності на бланках за формою, встановленою органом з оцінки
відповідності відповідної галузі акредитації, який видав документ про
відповідність та чинні до закінчення строку поставки продукції;
- копії протоколів випробувань продукції щодо визначення показників пожежної
безпеки. Дякуємо за звернення.»
Відповідність нормам пожежної безпеки
Дата подання: 27 серпня 2024 11:51
Дата відповіді: 30 серпня 2024 15:12
Чи ототожнює замовник поняття «відповідності нормам пожежної безпеки», «випробувань продукції щодо визначення показників пожежної безпеки» поняттю «Показники горючості» відповідно до таблиці 1 додатку А до ТД?
Відповідь: «Шановний учаснику, ознайомившись з Вашою вимогою повідомляємо
наступне, показники запропонованої учасниками продукції повинні бути не
гірші за показники що зазначені в Додатку А, і документально мають
підтверджуватись відповідно до вимог тендерної документації. Дякуємо за
звернення
наступне, показники запропонованої учасниками продукції повинні бути не
гірші за показники що зазначені в Додатку А, і документально мають
підтверджуватись відповідно до вимог тендерної документації. Дякуємо за
звернення
Подовження строку подання тендерних пропозицій
Дата подання: 29 серпня 2024 13:37
Дата відповіді: 30 серпня 2024 15:32
Зважаючи на графіки відключення електроенергіїї та роботу установ підчас повітряних тривог, просимо подовжити строк подання тендерної документації до 20.09.2024р.
Відповідь: Дана закупівля триває понад 30 днів, в звязку з цим вважаємо за недоцільне вносити зміни. Дякуємо за звернення.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2024-07-31-003910-a.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНИЙ БУДИНОК ЗГОДА", Код ЄДРПОУ:36648635
Дата подання: 12 вересня 2024 14:21
Дата подання: 12 вересня 2024 14:21
Скарга до органу оскарження про порушення порядку проведення закупівель
Документи
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 16 вересня 2024 14:11
рішення від 16.09.2024 № 15269.pdf
Дата публікації: 16 вересня 2024 14:11
інформація про резолютивну частину рішення від 23.09.2024 № 15650.pdf
Дата публікації: 24 вересня 2024 13:29
рішення від 23.09.2024 № 15650.pdf
Дата публікації: 25 вересня 2024 09:28
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішенням №15650-р/пк-пз від 23.09.2024 комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зобов’язано Замовника скасувати рішення про визначення фізичної особи-підприємця Голубєва Владислава Олександровича (код ЄДРПОУ 3082327637) переможцем процедури закупівлі — "(ПК-24Т_0293_ВО) Штори сонцезахисні подвійні до пасажирських вагонів", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-07-31-003910-a.
ВИРІШЕНО:
- скасувати рішення про визначення фізичної особи-підприємця Голубєва Владислава Олександровича (код ЄДРПОУ 3082327637) переможцем процедури закупівлі — "(ПК-24Т_0293_ВО) Штори сонцезахисні подвійні до пасажирських вагонів", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-07-31-003910-a.
Дата виконання рішення замовником: 26 вересня 2024 13:03
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 вересня 2024 12:43
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГОЛУБЄВ ВЛАДИСЛАВ ОЛЕКСАНДРОВИЧ |
6 916 100,00
UAH
|
6 916 100,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНИЙ БУДИНОК ЗГОДА" |
7 010 100,00
UAH
|
7 010 100,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГОЛУБЄВ ВЛАДИСЛАВ ОЛЕКСАНДРОВИЧ #3082327637 |
Рішення скасоване |
6 916 100,00
UAH
|
26 вересня 2024 13:01
|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГОЛУБЄВ ВЛАДИСЛАВ ОЛЕКСАНДРОВИЧ #3082327637 |
Відхилено |
6 916 100,00
UAH
|
26 вересня 2024 13:02
|
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНИЙ БУДИНОК ЗГОДА" #36648635 |
Відхилено |
7 010 100,00
UAH
|
26 вересня 2024 13:04
|
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій