Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК021:2015:42710000-6 «Машини для виробництва текстильних виробів» - 42716200-0 «Сушильні машини» (Промислова сушильна машина із завантажувальною масою від 25 кг )
Очікувана вартість
250 000,00 UAH
UA-2024-07-31-001853-a ● 357905844e4e49fa8f2595fa33a0398e
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КУ "Горбанівський геріатричний пансіонат ветеранів війни та праці" |
Код ЄДРПОУ: | 13962350 |
Місцезнаходження: | 38751, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. Сільськогосподарська, 21 |
Контактна особа: |
Сергій Володимирович Шевченко +380532590425 gorbanivka1991@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 липня 2024 10:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 серпня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 серпня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 серпня 2024 11:00 |
Початок аукціону: | 09 серпня 2024 14:15 |
Початок аукціону: | 09 серпня 2024 14:15 |
Очікувана вартість: | 250 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42710000-6: Машини для виробництва текстильних виробів
Промислова сушильна машина із завантажувальною масою від 25 кг. - 1 шт. Учасник визначає ціну товару з урахуванням усіх своїх витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, в тому числі на страхування, на транспортування до місця поставки, завантаження та розвантаження товару, а також на занесення товару у споруду Замовника, монтаж та пусконалагоджувальні роботи.
Промислова сушильна машина із завантажувальною масою від 25 кг. - 1 шт.. Учасник визначає ціну товару з урахуванням усіх своїх витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, в тому числі на страхування, на транспортування до місця поставки, завантаження та розвантаження товару, а також на занесення товару у споруду Замовника, монтаж та пусконалагоджувальні роботи.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Промислова сушильна машина із завантажувальною масою від 25 кг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
37950, Україна, Полтавська область, м.Полтава, вул. Сільськогосподарська, 21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 вересня 2024
ДК 021:2015: 42716200-0 — Сушильні машини
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Замовник оплачує 100 % вартості фактично поставленого товару шляхом перерахування грошових коштів згідно з рахунком-фактурою на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 30 (тридцяти) банківських днів з моменту поставки Товару та підписання представниками Сторін накладної та акту приймального контролю (якості) Товару, за умови наявності відповідного фінансування. У разі затримки бюджетного фінансування, оплата здійснюється протягом 5 банківських днів з дати надходження грошових коштів на рахунок Замовника. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 липня 2024 10:40 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
31 липня 2024 10:36 |
ТД_ВТзО Промислова сушильна машина_2024 рік.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 01 серпня 2024 16:57
Дата відповіді: 02 серпня 2024 16:14
Шановний Замовнику! Частиною першою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною 4 статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а саме вимога: «матеріал барабана, задньої стінки, завантажувального люка, електрошафи, облицювання - Нержавіюча сталь» є дискримінаційною. Облицювання сушильної машини та завантажувальний люк з нержавіючою сталі не є необхідною опцією, обладнання стає дорожчим, а необхідності в цьому немає тому, що сушильні машини в базовій комплектації мають антикорозійне покриття та сплави що використовуються в різних елементах сушильної машини та стійкі до корозії. В період війни витрачати додаткові державні кошти на такі опції вважаємо недоцільним. Відповідно вимагаємо прописати тех. характеристики без дискримінаційних вимог - «Матеріал барабана, задньої стінки, завантажувального люка, електрошафи, облицювання - Нержавіюча сталь та/або Антикорозійне покриття.
У випадку відмови внесення змін повідомляємо, що дана вимога може бути оскаржена шляхом подання скарги до антимонопольного комітету.
Просимо виправити виявлені порушення
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Щодо Вашого звернення повідомляємо наступне: Технічне завдання містить максимально широкі (узагальнені) характеристики до предмета закупівлі. Вимога: «матеріал барабана, задньої стінки, завантажувального люка, електрошафи, облицювання - Нержавіюча сталь» не є дискримінаційною. Матеріали з яких може бути виготовлена Промислова сушильна машина із завантажувальною масою від 25 кг, яка є предметом закупівлі мають бути довговічні та стійкі до середовища в якому вона розміщена. Виходячи з умов експлуатації Промислової сушильної машини Замовнику потрібно саме матеріал – «Нержавіюча сталь». Всі технічні характеристики охоплюють максимально великий вибір відповідної продукції різних виробників. І взагалі, для чого Замовнику тоді проводити процедуру закупівлі і закуповувати товар, який йому не потрібен та не відповідає поставленим цілям та завданням. Також, слід зауважити, що не є проблемою як для виробників даної продукції так і для продавців-посередників замовити виготовлення барабану, задньої стінки, завантажувального люка, електрошафи, облицювання з нержавіючої сталі. Ціль проведення публічних закупівель – отримання Замовником якісного товару за найнижчою ціною, а не навпаки.
Щодо Вашого звернення повідомляємо наступне: Технічне завдання містить максимально широкі (узагальнені) характеристики до предмета закупівлі. Вимога: «матеріал барабана, задньої стінки, завантажувального люка, електрошафи, облицювання - Нержавіюча сталь» не є дискримінаційною. Матеріали з яких може бути виготовлена Промислова сушильна машина із завантажувальною масою від 25 кг, яка є предметом закупівлі мають бути довговічні та стійкі до середовища в якому вона розміщена. Виходячи з умов експлуатації Промислової сушильної машини Замовнику потрібно саме матеріал – «Нержавіюча сталь». Всі технічні характеристики охоплюють максимально великий вибір відповідної продукції різних виробників. І взагалі, для чого Замовнику тоді проводити процедуру закупівлі і закуповувати товар, який йому не потрібен та не відповідає поставленим цілям та завданням. Також, слід зауважити, що не є проблемою як для виробників даної продукції так і для продавців-посередників замовити виготовлення барабану, задньої стінки, завантажувального люка, електрошафи, облицювання з нержавіючої сталі. Ціль проведення публічних закупівель – отримання Замовником якісного товару за найнижчою ціною, а не навпаки.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 серпня 2024 14:38
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "Червінський Вячеслав Геннадійович" |
245 000,00
UAH з ПДВ
|
231 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Білозерцев Костянтин Миколайович |
246 642,00
UAH з ПДВ
|
237 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "Червінський Вячеслав Геннадійович" #3271318939 |
Відхилено |
231 000,00
UAH з ПДВ
|
15 серпня 2024 09:36
|
ФОП Білозерцев Костянтин Миколайович #3056812311 |
Переможець |
237 000,00
UAH з ПДВ
|
20 серпня 2024 15:53
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 вересня 2024 16:10
|
Додаткова угода 1 до договору 313.pdf | зміни до договору |
30 вересня 2024 14:53
|
Електронний підпис | укладений |
29 серпня 2024 10:58
|
Договір 313.pdf | укладений |
29 серпня 2024 10:50
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 вересня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 30 вересня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У відповідності до п.п.4. п.19. Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «ОСОБЛИВОСТІ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - ОСОБЛИВОСТІ) на закупівлю за кодом ДК021:2015:42710000-6 «Машини для виробництва текстильних виробів» - 42716200-0 «Сушильні машини» (Промислова сушильна машина із завантажувальною масою від 25 кг), КЕКВ 3110, на підставі листа Постачальника №01/09 від 26.09.2024р. та керуючись п.11.1., п.11.2., п.11.8., п.п 4. п.11.9 Договору №313 від 29.08.2024р. (далі Договір), уклали цю додаткову угоду №1 до Договору (надалі – Додаткова угода) про наступне: 1. З огляду на виникнення об'єктивних обставин, а саме затримку кінцевого терміну виготовлення обладнання від Постачальника, який є його виробником, та за умови, що зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в Договорі, Сторони вирішили продовжити строк виконання зобов'язань щодо передачі Товару, внести відповідні зміни до Договору та викласти п.п. 5.4. Договору в наступній редакції: «5.4. Строк (термін) поставки товару: до 31 жовтня 2024 року.». |
Номер договору про закупівлю: | 313 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |