Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Київське квартирно-експлуатаційне управління |
Код ЄДРПОУ: | 22991617 |
Місцезнаходження: | Україна , |
Контактна особа: |
Орап Ольга Григорівна 380633051563 kkeu-tender1@post.mil.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 липня 2024 23:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 серпня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 серпня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 серпня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 12 серпня 2024 12:30 |
Початок аукціону: | 12 серпня 2024 12:30 |
Очікувана вартість: | 4 062 500,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 40 625,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі: електронної банківської гарантії (безвідкличної, безумовної, оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3 цього ж Розділу, відшкодувати на рахунок замовника кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній в тендерній документації. Банківська гарантія має видаватись під відповідне грошове забезпечення (покриття). Для підтвердження учасник надає копію платіжного доручення на користь банку-гаранта у розмірі забезпечення тендерної пропозиції або інший підтверджуючий документ від банку-гаранта про внесення грошових коштів. Електронна банківська гарантія повинна мати кваліфікований електронний підпис (КЕП) уповноваженої особи банку-гаранта. У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. Електронна банківська гарантія що не підписана КЕП вважається не дійсною, а тендерна пропозиція відхиляється з причини не надання учасником забезпечення тендерної пропозиції. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: всього – 121 875 (сто двадцять одна тисяча вісімсот сімдесят п’ять) грн. 00 коп. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 120 календарних днів, з дня розкриття тендерних пропозицій. Гарантія має містити: назву документа – “Гарантія” (банківська гарантія або Гарантія забезпечення тендерної пропозиції); номер, дату та місце складання; повну або скорочену назву принципала [для фізичної особи-підприємця – прізвище, ім’я, по батькові та документ, що її засвідчує (серія, номер, дата, ким виданий, місце проживання)], його місцезнаходження; суму гарантії цифрами та словами і валюту платежу; дату, номер і назву документа, в якому передбачена вимога щодо надання гарантії назву бенефіціара, його місцезнаходження – «Київське квартирно-експлуатаційне управління, проспект Повітрофлотський, 30, м. Київ, 03186»; назву банку бенефіціара – його назву та адресу: “Державна казначейська служба України в м. Києві, вул. Бастіонна, 6, м. Київ, 01014, UA328201720355179001000002016 ”; назву банку-гаранта; термін дії або строк дії гарантії; умови, за яких надається право вимагати платіж – “викласти обставини, передбачені частиною один пункту 3 цього розділу”; умови, за яких можна вносити зміни до тексту гарантії принципалом, бенефіціаром, банком-гарантом. У складі пропозиції учасник повинен надати копію договору або заяви про надання банківської гарантії (якщо така заява має силу договору про надання гарантії, а саме в заяві передбачені всі умови, за якими надається гарантія, і ця заява погоджена з банком-гарантом тобто містить підпис уповноваженої особи та відбиток печатки банка-гаранта). Банківська гарантія повинна бути видана банком з державною часткою (банки, в яких держава прямо чи опосередковано володіє часткою понад 75% статутного капіталу банку (за даними Національного банку України)) або банком, який має довгостроковий кредитний рейтинг за національною шкалою не нижче uaААА. На підтвердження кредитного рейтингу надається сертифікат або свідоцтво про присвоєння рейтингу. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника. Якщо банківська гарантія учасника містить невідповідності в тексті або відсутні документи, що вимагаються Замовником в якості документального підтвердження надання забезпечення тендерної пропозиції, то такі невідповідності підлягають випрвленню згідно п 43 Особливостей. У разі відсутності електронної банківської гарантії в пропозиції учасника або такої, що не містить кваліфікованого підпису уповноваженої особи на видачу гарантії, або якщо гарантія не відповідає сумі оголошеного тенедерного забезпечення, або виданої банком з кредитним рейтингом нижче uaААА, пропозиція вважається такою, що не містить тендерного забезпечення та відхиляється Замовником на підставі абзацу 4 пп 1 п 44 Особливостей. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 121875 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає від учасника-переможця процедури закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору у формі депозиту на суму, яка дорівнює 5 відсоткам вартості договору. Перерахування коштів здійснюється на р/р «Інші рахунки клієнтів Державного казначейства» UA 32 820172 0 3551 79 001 000 002016, Державна казначейська служба України у м. Києві, одержувач: Київське КЕУ, код ЄДРПОУ 22991617. У призначенні платежу вказати: «Забезпечення виконання договору, предмет закупівлі _________». Усі витрати, пов’язані з поданням забезпеченням виконання договору, здійснюються за рахунок коштів учасника-переможця. Внесення забезпечення виконання договору не припиняє виконання зобов’язань Учасника-переможця за договором. Документ, який підтверджує внесення Учасником забезпечення виконання договору, надається Замовнику не пізніше дати укладання договору про закупівлю. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників. 2. Учасник надає у складі тендерної пропозиції гарантійний лист щодо зобов’язання такого учасника на надання депозиту на рахунок Замовника в якості забезпечення виконання договору про закупівлю у порядку, передбаченому цією документацією, та погодження з умовами викладеними в розділі 10 проекту договору про закупівлю, що врегульовують відносини між Учасником та Замовником у частині забезпечення договору. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42340000-1: Печі непобутового призначення
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 120 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 серпня 2024 21:58 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
07 серпня 2024 21:57 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН 1.pdf | |
07 серпня 2024 21:53 |
Тендерна документація 2024_зі змінами.pdf |
07 серпня 2024 21:58 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
07 серпня 2024 21:57 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН 1.pdf
|
|||||||||
07 серпня 2024 21:53 |
Тендерна документація 2024_зі змінами.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-09-11-000078 ● d7a1375c96d14e90871a08884895f610
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 вересня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 вересня 2024 17:12 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
11.09.2024 № 219
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу
процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2024-07-30-010133-a 30.07.2024
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-09-18 18:04:46
Запит замовнику на пояснення
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження стосовно надання забезпечення виконання переможцем ТОВ «БІОСПЕЦПОСТАЧ.» договору про закупівлю відповідно до умов тендерної документації.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-09-20 15:37:05
Надання пояснення на запит Державної аудиторської служби щодо закупівлі UA-2024-07-30-010133-a за кодом CPV ДК 021-2015 42340000-1 - Печі непобутового призначення (Печі для опалення з комплектом обладнання)
Надання пояснення на запит Державної аудиторської служби щодо закупівлі UA-2024-07-30-010133-a за кодом CPV ДК 021-2015 42340000-1 - Печі непобутового призначення (Печі для опалення з комплектом обладнання)
1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: технічні та якісні характеристики предмета закупівлі сформовані на підставі запиту замовника до відповідного предмету (Додаток 3 до Тендерної документації) та згідно ДСТУ 3075-95 Апарати побутові, які працюють на твердому паливі. Загальні технічні умови (ГОСТ 9817-95).
Обґрунтування розміру бюджетного призначення: розмір бюджетного призначення визначено Законом України «Про Державний бюджет України на 2024 рік» за КЕКВ 2210 відповідно до бюджетного запиту на 2024 рік.
Очікуваний обсяг предмета закупівлі: 625 шт. відповідно до листа Центрального управління інженерно-інфраструктурного забезпечення Командування Сил Логістики Збройних Сил України (вих.№2459/4714 від 10.07.2024р.) з метою забезпечення потреб у квартирному майні військових частин.
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: очікувана вартість предмета закупівлі визначена відповідно до розміру бюджетного призначення на 2024 рік, здійснена з урахуванням обсягів наявної потреби у товарах цього типу та сформована згідно з комерційними пропозиціями потенційних постачальників товару,тендерних пропозицій учасників відкритих торгів на закупівельному майданчику Прозорро на аналогічний товар,а також цін на товар, що містяться в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах постачальників даного товару, на підставі розрахунку очікуваної вартості товарів методом порівняння ринкових цін,беручи до уваги наказ Мінекономіки від 18.02.2020 року №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», а також з урахуванням рекомендацій,викладених в листі Центрального управління інженерно-інфраструктурного забезпечення Командування Сил Логістики Збройних Сил України (вих.№2459/4027 від 17.06.2024р.).
Відповідно до вищезазначеного надаємо скановану копію обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на виконання вимог Постанови КМУ №710 від 11.10.2016р.
Щодо посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів. Київське квартирно-експлуатаційне управління не має власного веб-сайту. Головним розпорядником бюджетних коштів є Міністерство оборони України. Відповідна інформація не розміщувалась на сайті головного розпорядника коштів у зв’язку з обставинами наведеними нижче. Відповідно до ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі –Закон), моніторинг процедури закупівлі - аналіз дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та протягом його дії з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. Відповідно до ч. 4 ст. 3 Закону, відносини, пов’язані із сферою публічних закупівель, регулюється виключно цим Законом і не можуть регулюватися іншими законами, крім випадків, встановлених цим Законом. Відповідно до ч. 1 ст. 10 Закону, замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю. Відповідно до ч. 4 ст. 10 Закону, інформація, зазначена у частині першій цієї статті, може додатково оприлюднюватися замовником в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування. Дана стаття не встановлює обов’язок для оприлюднення замовником інформації в інших засобах окрім електронної системи закупівель. Відповідно до ст. 19 Конституції України, правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Довідково: в зв’язку з воєнним станом в країні, Міністерство Оборони не розміщує на своєму веб-сайті інформацію щодо закупівель для потреб Збройних Сил України.
2. Стосовно внесення забезпечення виконання договору учасником, який став переможцем даної закупівлі повідомляємо наступне:
ТОВ «БІОСПЕЦПОСТАЧ.» вніс забезпечення виконання договору на рахунок замовника з дотриманням вимог чинного законодавства.
На підтвердження цього надаємо дві платіжні інструкції:
- Платіжна інструкція про відправлення коштів (надана переможцем на підтвердження внесення забезпечення виконання);
- Платіжна інструкція щодо зарахування коштів на розрахунковий рахунок замовника.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2024-10-08 09:30:16
Київське квартирно-експлуатаційне управління звертається за роз'ясненням до Північного офісу Держаудитслужби
30.07.2024 Київським квартирно-експлуатаційним управлінням (надалі Київське КЕУ або Замовник) в електронної системі публічних закупівель Prozorro було оголошено публічну закупівлю ідентифікатор закупівлі № UA-2024-07-30-010133-a на закупівлю Печі непобутового призначення у кількості 625 шт. (гіперпосилання на публічну закупівлю https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-07-30-010133-a). За результатами проведення публічної закупівлі переможцем було визнано Товариство з обмеженою відповідальністю «Біоспецпостач.» (ідентифікаційний код юридичної особи 41564934) надалі — ТОВ «Біоспецпостач.» або Учасник.
03.10.2024 в електронній системі публічних закупівель Prozorro було опубліковано висновок про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-07-30-010133-a складений Північним офісом Держадитслужби (гіперпосилання на висновок blob:https://prozorro.gov.ua/f8d83c02-64cc-433f-8261-0eba5154f74c), далі за текстом — Висновок. В пункті 1 Констатуючої частини Висновку зазначено «Відповідно до п. 6 додатку 1 до ТД та п.9 Додатку № 7 до ТД учасники повинні надати лист у довільній формі про те, що Учасник ознайомлений та погоджується з істотними умовами та проектом договору про закупівлю зазначений в Додатку 6. Однак, вищезазначений лист відсутній у складі тендерної пропозиції ТОВ «Біоспецпостач.», чим недотримано вимоги пункту 6 Додатку 1 до ТД та пункту 9 Додатку 7 до ТД. Відповідно до пункту 3 Особливостей № 1178 Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону № 922-VIII, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих Особливостей. Таким чином, враховуючи вищевказане, в порушення абзацу 5 підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178 замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «Біоспецпостач.» із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель, як таку, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону № 922-VIII, а уклав з ним договір на суму 3 459 337,50 гривень.
Пунктом 3 Констатуючої частини Висновку встановлено, що з огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Отже, на думку Північного офісу Держаудитслужби було встановлено факт порушення вимог тендерної документації внаслідок неподання ТОВ «Біоспецпостач.» листа від Учасника про те що він ознайомився та погоджується з проєктом Договору (додаток № 6 Додатку 1 до ТД та пункту 9 Додатку 7 до тендерної документації.
Київське КЕУ звертає увагу Північного офісу Держаудитслужби на те, що розгляд тендерної пропозиції ТОВ «Біоспецпостач.» було проведено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». Так згідно з інформацією, яка міститься на офіційному веб-сайті електронної системи публічних закупівель Prozorro публічна закупівля ідентифікатор закупівлі № UA-2024-07-30-010133-a містить інформацію про долучення до переліку документів, які подавалися учасником торгів ТОВ «Біоспецпостач.» зазначений учасник надав погодження (лист) на укладення договору про закупівлю на умовах визначених в додатку 6 до тендерної документації. Даний лист знаходиться в електронній системі публічних закупівель Prozorro публічна закупівля ідентифікатор закупівлі № UA-2024-07-30-010133-a в підрозділі публічні документи розділу Реєстр пропозицій учасник ТОВ «Біоспецпостач.» назва документа 14 довідка погодження договір.pdf.p7s дата 11 серпня 2024 час 12:10, даний документ підписаний кваліфікованим електронним підписом. (гіперпосилання на документ https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-07-30-010133-a).
У зв'язку з тим, що ТОВ «Біоспецпостач.» надало необхідний перелік документів для участі у публічній закупівлі № UA-2024-07-30-010133-a зазначеній у тендерній документації в тому числі надало лист від Учасника про те що він ознайомився та погоджується з проєктом Договору (додаток № 6 Додатку 1 до ТД та пункту 9 Додатку 7 до тендерної документації у Київського КЕУ відсутні підстави для припинення зобов’язань за договором та припинення договору протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку та/або надання документів, що свідчать про вжиття таких заходів.
За результатами проведення відкритих торгів між Київським КЕУ та ТОВ «Біоспецпостач.» було укладено договір поставки № 24/08-19 31-1020347 від 27.08.2024 (далі за текстом — Договір).
Пунктом 3.3. Договору визначено, що строк поставки та відвантаження здійснюється до 01.10.2024.
Станом на дату звернення до Північного офісу Держаудитслужби з даним роз'ясненням ТОВ «Біоспецпостач.» виконано у повному обсязі зобов'язання передбачене умовами Договору та передано Київському КЕУ печі непобутового призначення у кількості 625 шт.
На нашу думку, контролюючий орган неправильно або неточно інтерпретував вимоги документації або законодавства, що призвело до формування неправильного висновку про виявлення порушення. Документи Учасника та фактичне виконання у повному обсязі зобов'язань за Договором повністю відповідають вимогам тендерної документації Замовника, законодавству України, умовам Договору та не порушують публічний порядок та інтереси держави.
Підсумовуючи зазначене прошу Північний Офіс Держаудитслужби переглянути позицію щодо Висновку та визнати відсутність порушень під час проведення публічної закупівлі № UA-2024-07-30-010133-a опублікованої в електронній системі публічних закупівель Prozorro.
- 14 Довідка погодження договір.pdf
- Щодо офіційного пояснення по процедурі закупівлі.pdf
- Скрін довідки погодження з договором.xlsx
- Скрін наданих документів Учасником.ods
- Скрін накладання електронного підпису на довідку.xlsx
- Електронний підпис
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Згідно висновку Північного офіскуДержаудитслужби, Київське квартирно-експлуатаційне управління розірвало договірні зобовязання з ТОВ "БІОСПЕЦПОСТАЧ." .
2024-10-17 22:46:40
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 жовтня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 18 жовтня 2024 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
-
2024-11-20 12:46:44
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 серпня 2024 12:59
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БІОСПЕЦПОСТАЧ." |
3 499 987,50
UAH
|
3 459 362,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП СОЛОШИК АЛІНА АНАТОЛІЇВНА |
3 562 500,00
UAH
|
3 499 800,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АВ-ПРОМ" |
3 622 500,00
UAH
|
3 622 500,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БІОСПЕЦПОСТАЧ." #41564934 |
Переможець |
3 459 362,00
UAH
|
16 серпня 2024 19:27
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 серпня 2024 16:54
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 жовтня 2024 22:58
|
Додаткова угода 1 від 17.10.2024.pdf | укладений |
17 жовтня 2024 22:55
|
Електронний підпис | укладений |
27 серпня 2024 10:45
|
31-1020347 ТОВ Біоспецпостач..pdf | укладений |
27 серпня 2024 10:44
|