Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Капітальний ремонт покрівлі житлового будинку за адресою: площа Вокзальна, буд. 1, п. 1-3 та 8-10 у м. Дніпро», (ДК 021:2015:45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи)
Очікувана вартість
17 546 942,40 UAH
UA-2024-07-30-009447-a ● 904a36d598fd4bba97b5f55234b67579
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Жилсервіс-5" Дніпровської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 38199687 |
Місцезнаходження: | 49069, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, проспект Богдана Хмельницького буд.14 |
Контактна особа: |
Карасюк Ольга Григорівна 380677525053 homeservice-5@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 липня 2024 17:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 серпня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 серпня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 серпня 2024 16:00 |
Очікувана вартість: | 17 546 942,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 175 469,42 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Закупівля здійснюється щодо предмету закупівлі в цілому.
Юридичні особи, які забезпечують потреби держави або територіальної громади. Мова тендерної пропозиції – українська. Під час проведення закупівлі усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
«Капітальний ремонт покрівлі житлового будинку за адресою: площа Вокзальна, буд. 1, п. 1-3 та 8-10 у м. Дніпро», (ДК 021:2015:45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, площа Вокзальна, буд. 1, п. 1-3 та 8-10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2025
ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки проводяться шляхом: оплати Замовником виконаних робіт після підписання Сторонами Акту приймання виконаних будівельних робіт по формі №КБ-2в, та на підставі довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати по формі № КБ-3. Замовник зобов’язаний сплатити вартість виконаних робіт протягом 10 календарних днів з дня підписання Сторонами Акту виконаних робіт у безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Підрядника. | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 липня 2024 17:08 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
30 липня 2024 17:07 |
ТД к.р. покрівлі пл. Вокзальна 1.docx | |
30 липня 2024 17:06 |
Проект договору.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
щодо дискримінаційної умови наявності КВЕД 91.03
Дата подання: 08 серпня 2024 23:07
Дата відповіді: 09 серпня 2024 11:35
Шановний Замовник! Умова документації щодо "Учасник у складі своєї пропозиції повинен надати оригінал або завірену копію чинної ліцензії або декларації про провадження господарської діяльності із наявним у ній КВЕД 91.03 «Діяльність із охорони та використання пам’яток історії, будівель та інших пам’яток культури» (відносно будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з значними (СС3) наслідками), є дискримінаційною для учасників. Житловий будинок за адресою: площа Вокзальна, буд. 1, п. 1-3 та 8-10 є пам'яткою архітектури? Які підстави має Замовник для встановлення цієї дискримінаційної умови? Просимо вилучити умову щодо наявності в ліцензії або декларації про провадження господарської діяльності учасника КВЕД 91.03.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: На Ваше звернення повідомляємо наступне. За адресою: м. Дніпро, площа Вокзальна, буд. 1 розташовано щойно виявлений об’єкт культурної спадщини за видом архітектури – «Житловий будинок з магазинами №10064», дата утворення 1953 – 1956 роки, який внесено до переліку об’єктів культурної спадщини відповідно до Розпорядження голови Дніпропетровської обласної державної адміністрації від 10.08.2023 року № Р-322/0/3-23 «Про затвердження Переліку об’єктів культурної спадщини зі статусом щойно виявлених». Отже, Замовником було передбачено в умовах тендерної документації надання відповідних документів у складі тендерних пропозицій учасників, які дозволяють виконання робіт на зазначеному об’єкті.
Щодо складу та обсягу робіт
Дата подання: 10 серпня 2024 11:39
Дата відповіді: 12 серпня 2024 11:59
Шановний Замовник!
В тендерній документації в проекті договору підряду в п.1.3 вказано: Склад та обсяги робіт, що доручаються до виконання Підряднику, визначені на підставі проектно-кошторисної документації. Цей документ в тендерній документації відсутній.
Зорієнтуйте, будь ласка, як отримати інформацію щодо проектно-кошторисної документації, на підставі якої визначаються склад та обсяги робіт?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: На Ваше звернення повідомляємо наступне. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі до предмета закупівлі викладена у Додатку 3 до тендерної документації, у якому детально зазначені склад та обсяги закупівлі. Зазначені склад та обсяги визначені на підставі проектно-кошторисної документації на капітальний ремонт об’єкту, та повністю відповідають затвердженому проекту (проектно-кошторисна документація не є додатком до тендерної документації на закупівлю).
Крім того, проектом договору підряду, а саме пунктом 1.3, зазначена загальна умова договору для договорів такого виду, так як у договорі підряду сторони зобов'язані визначити найменування об'єкта будівництва та його місцезнаходження, склад та обсяги робіт, які передбачені проектною документацією та підлягають виконанню підрядником, інші показники, що характеризують предмет договору.
Крім того, проектом договору підряду, а саме пунктом 1.3, зазначена загальна умова договору для договорів такого виду, так як у договорі підряду сторони зобов'язані визначити найменування об'єкта будівництва та його місцезнаходження, склад та обсяги робіт, які передбачені проектною документацією та підлягають виконанню підрядником, інші показники, що характеризують предмет договору.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 серпня 2024 16:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СТАРБУДКОНТРАКТ" |
13 467 695,68
UAH з ПДВ
|
13 467 695,68
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "СТАРБУДКОНТРАКТ" #40630948 |
Переможець |
13 467 695,68
UAH з ПДВ
|
19 серпня 2024 14:46
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 грудня 2024 14:54
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 грудня 2024 10:47
|
ДУ 2 дог 116.pdf | зміни до договору |
18 грудня 2024 10:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 вересня 2024 12:42
|
ДУ 1 до договору 116.pdf | зміни до договору |
06 вересня 2024 12:41
|
Електронний підпис | укладений |
03 вересня 2024 10:24
|
додатки до договору 116.pdf | укладений |
03 вересня 2024 10:22
|
договір 116.pdf | укладений |
03 вересня 2024 10:19
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 06 вересня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 06 вересня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 116 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 18 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 116 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
«Капітальний ремонт покрівлі житлового будинку за адресою: площа Вокзальна, буд. 1, п. 1-3 та 8-10 у м. Дніпро», (ДК 021:2015:45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи) | 1 | робота |
13 015 002,92
UAH з ПДВ
|