Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт (термомодернізація) гуртожитку №3 Національного університету "Львівська політехніка" на вул. І. Карпинця, 27 в м. Львові
(код згідно з ЄЗС ДК 021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація, з урахуванням Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва»)
Очікувана вартість
42 130 952,00 UAH
UA-2024-07-30-009101-a ● 7cec7a1bfea148638a251ab95d1ce266
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Національний університет "Львівська політехніка" |
Код ЄДРПОУ: | 02071010 |
Місцезнаходження: | 79013, Україна , Львівська обл., Львів, Степана Бандери,12 |
Контактна особа: |
Ковалишин Тарас Андрійович 380322582564 tender@lpnu.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 липня 2024 16:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 серпня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 серпня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 серпня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 02 вересня 2024 12:04 |
Початок аукціону: | 02 вересня 2024 12:04 |
Очікувана вартість: | 42 130 952,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 210 654,76 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовник вимагає надання забезпечення тендерної пропозиції у вигляді оригіналу гарантії виданої у формі електронного документа в розмірі: 200000,00 грн. Гарантія надається як забезпечення тендерної пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції у вигляді гарантії надається учасником у складі тендерної пропозиції в окремому файлі (файлі-архіві). Гарантія може надаватись: разом з файлом «p7s» (із накладанням кваліфікованого електронного підпису) або у вигляді файлу в форматі, придатному для перевірки накладення та достовірності кваліфікованого електронного підпису уповноваженої посадової особи гаранта. У відповідності до вимог встановлених до забезпечення тендерної пропозиції затверджених Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» (далі – Наказ №2628) з урахуванням пункту 3 Особливостей, гарантія має бути складена за формою викладеною в додатку 10 до тендерної документації. Гарантія повинна бути видана гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття) на весь строк дії такої гарантії. У разі якщо надавачем гарантії є страхова організація у гарантії зазначаються: назва договору, відповідно до якого надається гарантія, його номер та інші реквізити договору в разі їх наявності; ліцензія на здійснення страхової діяльності. В гарантії: бенефіціаром повинен бути зазначений Замовник – Національний університет «Львівська політехніка», код ЄДРПОУ – 02071010, місцезнаходження – вул. Ст. Бандери, 12, м. Львів, 79013, р/р: UA388201720355129004088001057 в Державній казначейській службі України, категорія – юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади; а принципалом – Учасник. Гарантія повинна набувати чинності виключно з дня її видачі, без будь-яких застережень та додаткових умов. Гарантія, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) (КЕП) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. При цьому зазначені у тексті електронної гарантії ідентифікаційні дані уповноваженої особи гаранта повинні збігатися з ідентифікаційними даними підписувача, який створив відповідний кваліфікований електронний підпис. Кваліфікований електронний підпис гаранта повинен проходити перевірку, зокрема на офіційному веб-сайті центрального засвідчувального органу. Гарантія також має містити: - строк дії гарантії, який не може бути меншим ніж 90 днів із дати кінцевого строку подання пропозицій (день подання тендерних пропозицій враховується); - суму гарантії у розмірі, що визначений цією Тендерною документацією; - посилання на цю Тендерну документацію та зміни до неї (у разі їх внесення). Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не можуть містити додаткових умов щодо: - вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим); - вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; - можливості часткової сплати суми гарантії. Разом з оригіналом гарантії учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції копію документа (документів), які відповідно до законодавства підтверджують повноваження посадової особи (осіб) гаранта, підписувати (видавати за власним підписом) гарантії від імені гаранта, довідку або інший документ виданий гарантом, що підтверджує наявність (внесення) грошового покриття по наданій гарантії на весь строк її дії. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення пропозиції покладаються на учасника. У разі якщо до тендерної документації вносяться зміни, забезпечення тендерної пропозиції має враховувати внесені зміни та відповідно містити посилання на дату рішення замовника, яким затверджена остання редакція тендерної документації. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 200000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Капітальний ремонт (термомодернізація) гуртожитку №3 Національного університету "Львівська політехніка" на вул. І. Карпинця, 27 в м. Львові
(код згідно з ЄЗС ДК 021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація, з урахуванням Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва»)
(код згідно з ЄЗС ДК 021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація, з урахуванням Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79026, Україна, Львівська область, Львів, вул. І. Карпинця, 27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 серпня 2025
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Оплата за роботи відбувається шляхом поточних платежів. Проміжні розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (Форми – КБ-2в), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми – КБ-3), та/або підписаних актів приймання-передачі обладнання і рахунку на оплату. | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 серпня 2024 16:54 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
15 серпня 2024 16:53 |
Перелік змін_ від 15.08.2024р..docx | |
15 серпня 2024 16:52 |
Відомість матеріальних ресурсів (ресурси окремо)_Гурт3 15.08..xlsx | |
15 серпня 2024 16:52 |
Відомість обсягів робіт (включаючи ресурси)_Гурт3 15.08..rtf | |
15 серпня 2024 16:51 |
ТД_капремонт_гуртожиток_3_зі змінами від 15.08.2024р..docx | |
30 липня 2024 16:44 |
ПУЕCП.pdf |
15 серпня 2024 16:54 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
15 серпня 2024 16:53 |
Перелік змін_ від 15.08.2024р..docx
|
|||
15 серпня 2024 16:52 |
Відомість матеріальних ресурсів (ресурси окремо)_Гурт3 15.08..xlsx
|
|||
15 серпня 2024 16:52 |
Відомість обсягів робіт (включаючи ресурси)_Гурт3 15.08..rtf
|
|||
15 серпня 2024 16:51 |
ТД_капремонт_гуртожиток_3_зі змінами від 15.08.2024р..docx
|
|||
30 липня 2024 16:44 |
ПУЕCП.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Працівники
Дата подання: 01 серпня 2024 22:09
Дата відповіді: 02 серпня 2024 15:05
Шановний Замовнику.
Ми маємо намір взяти участь в даній закупівлі. Маємо достатньо досвіду роботи у сфері будівництва . У нас немає працівників деяких спеціальностей, а умови тендерної документації про залучення субпідрядників на деякі види робіт та професій зараз під час війни важко виконати. Багато підприємств призупинили роботу. Чи можемо ми залучити кількох працівників до робіт по вашій закупівлі за цивільно-правовими договорами, оскільки наша фірма має великий досвід по виконанню будівельних проектів, саме з такими видами робіт, які передбачені у технічному завданні. Наш штат налічує багато видів робітничих професій: будівельники- монтажні, сантехніки, маляри, муляри, електрики, плиточники, штукатури, електрогазозварники, електрики, проте електромонтажник у нас лише один і немає покрівельників. Просимо Вас дозволу залучити до робіт осіб по цивільно правовому договору, вони мають всі документи та пройшли необхідні навчання.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Згідно додатку 5 до тендерної документації, - на підтвердження інформації щодо працевлаштування працівників в учасника (субпідрядника), разом з передбаченою цим додатком до тендерної документації довідкою, Учаснику у складі тендерної пропозиції необхідно надати копії трудових книжок (сторінка із даними працівника та сторінка (сторінки) із зазначенням відповідного місця працевлаштування) або копії відомостей про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування виданих Пенсійним фондом України стосовно таких працівників або наказів про прийняття на роботу (переведення на посаду) або трудових договорів (контрактів). Якщо субпідрядником виступатиме фізична особа (фізична особа-підприємець), яка має відповідну кваліфікацію та своєю особистою працею буде забезпечувати виконання доручених їй обсягів робіт, зазначені вище документи щодо працевлаштування не надаються.
Отже договір цивільно-правового характеру не буде належним документальним підтвердженням наявності в учасника відповідних працівників згідно з поточною редакцією тендерної документації.
Проте, у зв’язку з довготривалим строком для подання тендерних пропозицій, додатково повідомляємо, що ваше звернення, а також звернення інших потенційних учасників (у разі надходження) будуть розглянуті на засіданні групи реалізації проєкту, яке буде проведено до закінчення строку відведеного для подання тендерних пропозицій, та у разі прийняття рішення про можливість внесення змін до тендерної документації, такі зміни можуть бути внесені.
Отже договір цивільно-правового характеру не буде належним документальним підтвердженням наявності в учасника відповідних працівників згідно з поточною редакцією тендерної документації.
Проте, у зв’язку з довготривалим строком для подання тендерних пропозицій, додатково повідомляємо, що ваше звернення, а також звернення інших потенційних учасників (у разі надходження) будуть розглянуті на засіданні групи реалізації проєкту, яке буде проведено до закінчення строку відведеного для подання тендерних пропозицій, та у разі прийняття рішення про можливість внесення змін до тендерної документації, такі зміни можуть бути внесені.
Кваліфікаційні сертифікати
Дата подання: 13 серпня 2024 18:15
Дата відповіді: 15 серпня 2024 16:14
Нановний Замовник, постановою КМУ №554 від 23.05.2011 року затверджений Перелік видів робіт (послуг), пов‘язаних із створенням об’єктів архітектури, виконавці яких проходять професійну атестацію
Види робіт, що передбачені тендерною документацією за предметом закупівлі Капітальний ремонт (термомодернізація) гуртожитку №3 Національного університету "Львівська політехніка" на вул. І. Карпинця, 27 в м. Львові (код згідно з ЄЗС ДК 021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація, з урахуванням Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва»), не пов’язані із створенням об’єктів архітектури, проходження професійної атестації відповідальними виконавцями не передбачено законодавством, тому кваліфікаційні сертифікати не подаються у складі тендерної пропозиції.
При цьому повідомляємо, що кваліфікаційний сертифікат – документ встановленого зразка, що підтверджує відповідність виконавця кваліфікаційним характеристикам професій працівників та його спроможність виконувати окремі роботи (надавати послуги),пов’язані із створенням об’єктів архітектури, що зазначені в такому документі і належать до видів робіт (послуг), перелік яких затверджений Постановою КМУ №554 від 23.05.2011 року. У цей перелік не включені працівники які будуть залучені до переліку робіт даної закупівлі.
Отже, законодавством не передбачено проведення професійної атестації з видачею відповідного кваліфікаційного сертифіката для працівників, що будуть залучені до виконання робіт.
Поясніть будь ласка, які саме ви маєте на увазі кваліфікаційні сертифікати, та чи обов’язковими вони є для працівників інженерних професій, чи достатньо їх диплому про вищу освіту та досвід роботи?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Згідно з умовами тендерної документації, у складі тендерної пропозиції учаснику необхідно надати копію чинного (не призупиненого, не анульованого, тощо) кваліфікаційного сертифіката відповідного працівника - інженера-проєктувальника у частині кошторисної документації (КС). Постановою Кабінету Міністрів України №554 від 23.05.2011 року «Деякі питання професійної атестації виконавців окремих видів робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єктів архітектури» передбачено видачу кваліфікаційного сертифіката для інженера-проєктувальника.
Водночас, умовами тендерної документації не передбачено вимог щодо необхідності надання у складі тендерної пропозиції учасника копій кваліфікаційних сертифікатів будь-яких інших працівників, окрім інженера-проєктувальника у частині кошторисної документації (КС).
Водночас, умовами тендерної документації не передбачено вимог щодо необхідності надання у складі тендерної пропозиції учасника копій кваліфікаційних сертифікатів будь-яких інших працівників, окрім інженера-проєктувальника у частині кошторисної документації (КС).
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 вересня 2024 12:33
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "ЖОВКВА", ЛТД" |
38 626 430,00
UAH з ПДВ
|
38 415 775,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ «Фірма «Інтербуд» |
41 800 000,00
UAH з ПДВ
|
38 600 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
КОНСОРЦІУМ «БУДІВЕЛЬНО-ДОРОЖНІЙ КОНСОРЦІУМ» |
42 003 914,92
UAH з ПДВ
|
40 950 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "ЖОВКВА", ЛТД" #20807041 |
Переможець |
38 415 775,00
UAH з ПДВ
|
11 вересня 2024 16:55
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 вересня 2024 09:42
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 вересня 2024 13:49
|
Договір №LV_1_4_W від 25.09.2024р..pdf | укладений |
27 вересня 2024 13:48
|