Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державний архів Київської області |
Код ЄДРПОУ: | 03494333 |
Місцезнаходження: | 04119, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Юрія Іллєнка, 38 |
Контактна особа: |
Карпіленко Володимир Вікторович +380442065305 dzo@dako.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 липня 2024 14:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 серпня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 серпня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 серпня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 1 144 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 720,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79990000-0: Різні послуги, пов’язані з діловою сферою
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 липня 2024 14:33 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
30 липня 2024 14:25 |
ДАКОТендДокум 15.07.2024 .docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-10-29-000039 ● 20a8bc241fe241f9a5d4915faca98520
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 29 жовтня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 29 жовтня 2024 17:09 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
29.10.2024 № 243
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, а також доручення Державної аудиторської служби України від 23.10.2024 №003100-18/13263-2024.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 29.10.2024 № 243.
Витяг з переліку процедур
закупівель/закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 18. UA-2024-07-30-006195-a, 30.07.2024. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-11-04 15:38:45
Про надання пояснення
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2024-07-30-006195-a, яка проводилась Державним архівом Київської області (далі – Замовник) виникла необхідність в отриманні пояснень.
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі –Закон) на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
Відповідно до норм пункту 17 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості №1178) переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
3. Надати інформацію (з обов’язковим долученням підтверджуючих документів) щодо виконання переможцем тендеру вимоги пункту 17 Особливостей №1178.
Відповідно до пункту 47 чинної для досліджуваної процедури закупівлі редакції Особливостей №1178 переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
Відповідно до вимог пункту 3 Додатку №1 тендерної документації визначено спосіб підтвердження відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей №1178.
Слід зазначити, що учасник-переможець процедури закупівлі ТОВ "Центр Технологій «РОМАНЕКС» через електронну систему закупівель не надав документів відповідно до пункту 47 Особливостей №1178.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
4. Надати пояснення, в який спосіб переможцем ТОВ «Цифрова Україна» дотримано вимоги пункту та 47 Особливостей №1178 та вимог пункту 3 Додатку №1 тендерної документації Замовника.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповіді ще немає
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-11-05 11:36:08
Про надання пояснення (виправлено)
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2024-07-30-006195-a, яка проводилась Державним архівом Київської області (далі – Замовник) виникла необхідність в отриманні пояснень.
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі –Закон) на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
Відповідно до норм пункту 17 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості №1178) переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
3. Надати інформацію (з обов’язковим долученням підтверджуючих документів) щодо виконання переможцем тендеру вимоги пункту 17 Особливостей №1178.
Відповідно до пункту 47 чинної для досліджуваної процедури закупівлі редакції Особливостей №1178 переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
Відповідно до вимог пункту 3 Додатку №1 тендерної документації визначено спосіб підтвердження відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей №1178.
Слід зазначити, що учасник-переможець процедури закупівлі ТОВ «Цифрова Україна» через електронну систему закупівель не надав документів відповідно до пункту 47 Особливостей №1178.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
4. Надати пояснення, в який спосіб переможцем ТОВ «Цифрова Україна» дотримано вимоги пункту та 47 Особливостей №1178 та вимог пункту 3 Додатку №1 тендерної документації Замовника.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2024-11-06 16:12:35
Пояснення з власної ініціативи
Пояснення на запит
На Ваш запит щодо закупівлі за ID: UA-2024-07-30-006195-a надаємо пояснення:
1. Бюджетні призначення на проведення закупівлі Сканування архівних справ, обробка і конвертація файлів, формування файлового масиву оцифрованих документів передбачені напрямками діяльності і переліком заходів «Комплексної програми забезпечення збереженості документів Національного архівного фонду в Державному архіві Київської області на 2024-2026 роки» схваленої розпорядженням голови Київської обласної державної адміністрації від 30 квітня 2024 року № 451 «Про схвалення проєкту змін до Комплексної програми забезпечення збереженості документів Національного архівного фонду в Державному архіві Київської області на 2024-2026 роки», затверджені Рішення Київської обласної ради від 16.05.2024 № 937-26-VІII Про внесення змін до Комплексної програми забезпечення збереженості документів Національного архівного фонду в Державному архіві Київської області на 2024 – 2026 роки» які розміщені на сайті рішень Київської обласної ради Додаток 1.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі та їх вартість розраховувалась на підставі моніторингу цін на дані послуги на ринку, потреби оцифрування документів при розроблені Комплексної програми забезпечення збереженості документів Національного архівного фонду в Державному архіві Київської області на 2024-2026 роки .
2. Договір про надання послуг технічні та якісні характеристики предмета закупівлі та їх вартість розміщені на електронному майданчику Є-DATA.
3. Учасником процедури закупівлі при подані пропозиції були надані відповідні документи для участі в торгах, які надавали право підписувати пропозиції на закупівлю і договір Додаток 2.
Після визначення учасника переможцем, дана інформація була перевірена Замовником в єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.
4. Учасником процедури закупівлі ТОВ «Цифрова Україна» при подані пропозиції для участі в торгах через електронну систему закупівлі була надана інформація щодо підтверджує відсутність підстав зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей Додаток 3
Після визначення учасника переможцем, дана інформація була перевірена Замовником у формі відкритих даних.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання усунення недоліків висновку від 12 листопада 2024 року, Державний архів Київської області (далі – Державний архів) повідомляє наступне: Порушення вимог пунктів 3 та підпункту 3 пункту 44 Особливостей № 1178 виправлені шляхом розірвання договору, що підтверджується опублікованою Додатковою угодою № 1 до договору. Порушення пункту 4-1 Постанови КМУ № 710 виправлена шляхом розміщення договору закупівлі на офіційному веб-сайті Державного архіву.
2024-11-15 16:50:43
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 листопада 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 листопада 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель)
Ризики, що спрацювали
sas24-3-10
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 серпня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Цифрова Україна" |
1 143 876,00
UAH з ПДВ
|
1 143 876,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Цифрова Україна" #36691402 |
Переможець |
1 143 876,00
UAH з ПДВ
|
15 серпня 2024 15:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 листопада 2024 16:47
|
Додаткова угода _ 1.pdf | укладений |
15 листопада 2024 16:44
|
Електронний підпис | укладений |
26 серпня 2024 16:53
|
Договір _ 39-2240-2024.pdf | укладений |
26 серпня 2024 16:51
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 26 серпня 2024 — 31 грудня 2024 |
Сума оплати за договором: |
1 143 876,00
UAH (в тому числі ПДВ 190 646,00 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Розірванняза згодою сторін |