Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти, молоді та спорту, у справах дітей та культури Чинадіївської селищної ради |
Код ЄДРПОУ: | 43997225 |
Вебсайт: | https://chynadiivska-gromada.gov.ua/derzhavni-zakupivli-12-09-27-21-05-2021/ |
Місцезнаходження: | 89640, Україна , Закарпатська обл., селище міського типу Чинадійово, вул.Волошина, будинок 41 |
Контактна особа: |
Микола Ващенок +380313149998 mykola-vashchenok@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 липня 2024 13:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 серпня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 серпня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 серпня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 07 серпня 2024 11:12 |
Початок аукціону: | 07 серпня 2024 11:12 |
Очікувана вартість: | 2 085 424,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 20 854,24 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає від переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору. Вид забезпечення: завдаток. Розмір забезпечення має складати 5% вартості договору про закупівлю. Забезпечення виконання договору про закупівлю вноситься учасником-переможцем шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Замовника. Реквізити Замовника: ЗАМОВНИК Код ЄДРПОУ 43997225 UA738201720355149006011109205 в ГУДКСУ в Закарпатській області Призначення платежу: забезпечення виконання договору на закупівлю: «Паливна деревина (код ДК 021:2015: 03410000-7 Деревина)». Підтвердженням надання забезпечення виконання договору про закупівлю є наявність у переможця оригіналу платіжного доручення на перерахування завдатку, яке завантажуються в електронну систему закупівель (за умови технічної можливості електронної системи закупівель) у сканованому вигляді у форматі .pdf та інш. та/або надається Замовнику у паперовому вигляді не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів із дня настання зазначених обставин. Умови неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю встановлюються відповідно до чинного законодавства України. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина
2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Паливна деревина (код ДК 021:2015: 03410000-7 Деревина)
3) кількість та місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг:
Місце поставки – 89640, Україна, Закарпатська обл., Мукачівський р-н., заклади освіти Чинадіївської СР (детальніше в додатку №3 до тендерної документації)
Кількість – 902 куб.м.
4) очікувана вартість предмета закупівлі: 2085424,00 грн (два мільйони вісімдесят п’ять тисяч чотириста двадцять чотири гривні, 00 коп) з ПДВ
5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: до 01.10.2024 р.
6) кінцевий строк подання тендерних пропозицій: до 07.08.2024 00:00
7) умови оплати: Розрахунки за поставлений товар здійснюються протягом 90 банківських днів з моменту отримання товару. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунки за отриманий товар здійснюються протягом трьох банківських днів з дати отримання замовником бюджетного фінансування на розрахунковий рахунок.
8) мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції:
Українська мова.
Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї та готуються учасником складаються українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову.
9) розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається
10) дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону: визначається автоматично
11) розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону складає: 1% від очікуваної вартості
12) математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%). Згідно ч. 1 ст. 28 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критерію і методики оцінки, зазначених у цій тендерній документації.
До оцінки тендерних пропозицій приймається сума, що становить загальну вартість тендерної пропозиції кожного окремого учасника, розрахована з урахуванням вимог щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, визначених цією документацією, в тому числі з урахуванням включення до ціни податку на додану вартість (ПДВ), якщо учасник є платником ПДВ, інших податків та зборів, що передбачені чинним законодавством, та мають бути включені таким учасником до вартості товарів, робіт або послуг.
13) розмір, вид та умови надання Забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати): Замовник вимагає від переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору.
Вид забезпечення: завдаток.
Розмір забезпечення має складати 5% вартості договору про закупівлю.
Забезпечення виконання договору про закупівлю вноситься учасником-переможцем шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Замовника.
Реквізити Замовника:
ЗАМОВНИК
Код ЄДРПОУ 43997225
UA738201720355149006011109205 в ГУДКСУ в Закарпатській області
Призначення платежу: забезпечення виконання договору на закупівлю: «Паливна деревина (код ДК 021:2015: 03410000-7 Деревина)». Підтвердженням надання забезпечення виконання договору про закупівлю є наявність у переможця оригіналу платіжного доручення на перерахування завдатку, яке завантажуються в електронну систему закупівель (за умови технічної можливості електронної системи закупівель) у сканованому вигляді у форматі .pdf та інш. та/або надається Замовнику у паперовому вигляді не пізніше дати укладення договору про закупівлю.
Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю:
1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю;
2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним;
3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону;
4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів із дня настання зазначених обставин.
Умови неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю встановлюються відповідно до чинного законодавства України.
Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 90 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 серпня 2024 10:07 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
01 серпня 2024 09:40 |
Тендерна документація_Паливна деревина 2_нова редакція.docx | |
01 серпня 2024 09:40 |
Перелік змін, що вносяться до тд_паливна деревина.doc | |
30 липня 2024 13:38 |
Оголошення вт_деревина паливна.doc | |
30 липня 2024 13:27 |
ДОДАТОК 4 до тендерної документації_Проект_договору та порядок зміни його умов.docx | |
30 липня 2024 13:27 |
Додаток 2 ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА_АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ ПЕРЕМОЖЦЕМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ.docx | |
30 липня 2024 13:27 |
Додаток 1_Перелік документів та_або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції.docx | |
30 липня 2024 13:27 |
Додаток 3 Технічні якісні кількісні характеристики товару.docx |
01 серпня 2024 10:07 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
01 серпня 2024 09:40 |
Тендерна документація_Паливна деревина 2_нова редакція.docx
|
|||
01 серпня 2024 09:40 |
Перелік змін, що вносяться до тд_паливна деревина.doc
|
|||
30 липня 2024 13:38 |
Оголошення вт_деревина паливна.doc
|
|||
30 липня 2024 13:27 |
ДОДАТОК 4 до тендерної документації_Проект_договору та порядок зміни його умов.docx
|
|||
30 липня 2024 13:27 |
Додаток 2 ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА_АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ ПЕРЕМОЖЦЕМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ.docx
|
|||
30 липня 2024 13:27 |
Додаток 1_Перелік документів та_або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції.docx
|
|||
30 липня 2024 13:27 |
Додаток 3 Технічні якісні кількісні характеристики товару.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
902 м3 - довжиною до 1 метра та товщиною/найвужча частина відрізку – від 10 см до 15 см."
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-08-28-000003 ● 11da8db8f9e14f6ba331876368b71ac1
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 27 серпня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 28 серпня 2024 10:17 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
27.08.2024 № 46-з
Ужгород
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Сергій ТУРЕНОК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області
від 27.08.2024 № 46-з
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2024-07-30-005219-a 30.07.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-08-28 11:03:44
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Паливна деревина (код ДК 021:2015: 03410000-7 Деревина)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-07-30-005219-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питань:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також, просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів».
2. Яким чином Уповноважена особа Відділ освіти, молоді та спорту, у справах дітей та культури Чинадіївської селищної ради може обґрунтувати прийняте рішення про невідхилення учасника - ФЕРМЕРСЬКЕ ГОСПОДАРСТВО «КВАДРО», який не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а всупереч вимог пункту 43 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником ФЕРМЕРСЬКЕ ГОСПОДАРСТВО «"КВАДРО», яке стосувалося відсутніх у складі його тендерної пропозиції інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції, які вимагалися у п.3.1., п.3.2. п.3.3. п.3.5. розділу 3 «Інформація про відповідність запропонованого товару якісним характеристикам повинна бути підтверджена в складі тендерної пропозиції наступними документами:»Додатку 1 до тендерної документації ?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання
службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-09-02 12:47:08
Пояснення (інформація, документи) на запит від 28.08.2024 р. Держаудитслужби по моніторингу UA-M-2024-08-28-000003
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також, просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів».
Відповідь на перше питання: Очікувана вартість предмета закупівлі розрахована відповідно до комерційних пропозицій та становить 2 085 424,00 грн з ПДВ, що відповідає розміру бюджетного призначення. Очікувана вартість предмета закупівлі визначена (розрахована) методом порівняння ринкових цін.
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено після проведення аналізу ринку в регіоні Замовника та на території України шляхом порівняння цін на аналогічний товар. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі відбувалось на підставі даних ринку, а саме інформації з Інтернет ресурсів на дату оголошення тендеру.
Очікувана вартість включає вартість послуг з урахуванням всіх податків та зборів, а також інших витрат, що необхідні для надання послуг на умовах цього оголошення відповідає.
Щодо посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі – з цією інформацією можна ознайомитися за посиланням: https://rada.info/upload/users_files/04350719/5bb23ea249fb22c2bdfd34b55d0e9e49.docx
2. Яким чином Уповноважена особа Відділ освіти, молоді та спорту, у справах дітей та культури Чинадіївської селищної ради може обґрунтувати прийняте рішення про невідхилення учасника - ФЕРМЕРСЬКЕ ГОСПОДАРСТВО «КВАДРО», який не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а всупереч вимог пункту 43 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником ФЕРМЕРСЬКЕ ГОСПОДАРСТВО «"КВАДРО», яке стосувалося відсутніх у складі його тендерної пропозиції інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції, які вимагалися у п.3.1., п.3.2. п.3.3. п.3.5. розділу 3 «Інформація про відповідність запропонованого товару якісним характеристикам повинна бути підтверджена в складі тендерної пропозиції наступними документами:»Додатку 1 до тендерної документації ?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь на друге питання: Відповідно до п.43 Особливостей Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі визначені в Додатку 3 до тендерної документації. Учасником ФЕРМЕРСЬКЕ ГОСПОДАРСТВО «КВАДРО» в складі тендерної пропозиції було надано підтвердження , що відповідає вимогам тендерної документації. В ході перевірки документів учасника ФЕРМЕРСЬКЕ ГОСПОДАРСТВО «КВАДРО», було встановлено невідповідності визначені в Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції». Замовником під час розгляду пропозиції було виявлено невідповідності та в установленому порядку надано можливість усунути виявлені невідповідності. Учасник ФЕРМЕРСЬКЕ ГОСПОДАРСТВО «КВАДРО» у встановленому порядку протягом 24 годин усунув виявлені невідповідності, таким чином у Замовника не було підстав для відхилення пропозиції ФЕРМЕРСЬКЕ ГОСПОДАРСТВО «КВАДРО».
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання рішення по моніторингу UA-M-2024-08-28-000003, Замовником вжито заходи в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом припинення зобов’язань (розірвання договору) з ФГ «КВАДРО» від 27.08.2024 № 127. Додаткова угода додається.
2024-09-10 16:13:30
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 вересня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 18 вересня 2024 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Замовником на порушення пункту 43 Особливостей оприлюднено вимогу про усунення невідповідностей в частині надання учаснику ФГ «КВАДРО» можливість виправити невідповідності про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Замовником на порушення пункту 43 Особливостей оприлюднено вимогу про усунення невідповідностей в частині надання учаснику ФГ «КВАДРО» можливість виправити невідповідності про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі) • усунуто
Порушення усунуто шляхом розірвання договору про закупівлю
2024-09-13 08:05:32
Ризики, що спрацювали
sas24-3-2
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 серпня 2024 11:35
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "МИНДА ВІКТОР ІВАНОВИЧ" |
1 849 100,00
UAH з ПДВ
|
1 849 100,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФЕРМЕРСЬКЕ ГОСПОДАРСТВО "КВАДРО" |
2 085 424,00
UAH з ПДВ
|
2 085 424,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП "МИНДА ВІКТОР ІВАНОВИЧ" #3566109078 |
Відхилено |
1 849 100,00
UAH з ПДВ
|
13 серпня 2024 08:56
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 серпня 2024 21:52
|
ФЕРМЕРСЬКЕ ГОСПОДАРСТВО "КВАДРО" #30839031 |
Переможець |
2 085 424,00
UAH з ПДВ
|
21 серпня 2024 08:54
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 20 серпня 2024 15:07
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 вересня 2024 16:58
|
Додаткова угода дрова 2024.pdf | укладений |
10 вересня 2024 16:55
|
Електронний підпис | укладений |
27 серпня 2024 12:46
|
Договір 127 Паливні дрова (1).pdf | укладений |
27 серпня 2024 11:48
|