Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Реконструкція будівлі НВК «Балтська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 3 – колегіум» заадресою: м. Балта Одеської області, вул. Уварова,96» (коригування 2): 2 черга - прибудова школи одноповерхова та трьохповерхова з підвалом до будівлі НВК «Балтська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №3-колегіум», 3 черга – реконструкція будівель (спортзал, котельна, допоміжні споруди), благоустрій території школи НВК «Балтська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №3-колегіум»
Очікувана вартість
179 559 075,80 UAH
UA-2024-07-30-003509-a ● 1d04f1d4c23248edbd2ad6192db5f571
Відкриті торги з особливостями
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ТА ДОРОЖНЬОГО ГОСПОДАРСТВА ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 41485381 |
Вебсайт: | https://ukb.od.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 65000, Україна , Одеська обл., м. Одеса, пр. Шевченка, буд. 4 |
Контактна особа: |
Олександр Веретельник +380487148535 overetelnyk@odessa.gov.ua |
Категорія: | Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 липня 2024 11:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 серпня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 серпня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 серпня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 179 559 075,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 795 590,76 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | 1. Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» і Закону (далі — Вимоги). Забезпечення тендерної пропозиції надається за з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 180 000,00 (сто вісімдесят тисяч гривень 00 копійок) гривень. Вид забезпечення тендерної пропозиції: банківська гарантія (скан-копія паперового оригіналу документу – файл у форматі PDF або Word з накладанням ЕЦП гаранта) або електронна банківська гарантія, яка надається одночасно з поданням тендерної пропозиції. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше 90 (дев’яносто) календарних днів з дня розкриття тендерної пропозиції, включаючи день розкриття тендерної пропозиції. 2. Терміни, зазначені у банківській гарантії, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» ( із змінами). 3. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань; — код банку (у разі наявності); — адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: — повне найменування — для юридичної особи; — прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи – резидента; — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); — адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: — повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія**; — адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: — дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; — назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 4. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим; — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. 5. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. **Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Банківська гарантія повинна бути безвідкличною. Обов’язок банка сплатити повну суму тендерного забезпечення (гарантована сума) за першою письмовою вимогою Замовника (бенефіціара), в якій буде посилання на одну з підстав, зазначених у пункті 3 Розділу ІІІ цієї документації. Банківська гарантія сформульована іншим чином, або яка містить відкладні умови набуття нею чинності, вважається такою, що не відповідає вимогам тендерної документації. Інформація та реквізити Замовника для оформлення забезпечення тендерної пропозиції: Назва: Департамент капітального будівництва та дорожнього господарства Одеської обласної державної адміністрації Код за ЕДРПОУ: 41485381 Юридична адреса: Україна, 65032, Одеська обл., місто Одеса, проспект Шевченка, будинок 4 Банк: рахунок № UA228201720355169001001005967 в ДКСУ м. Київ, МФО 820172 |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 180000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору -- банківська гарантія Розмір забезпечення має складати 1% від вартості договору. Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю. Банківська гарантія має відповідати нормам статті 200 Господарського кодексу України, статті 560 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». До банківської гарантії додаються копії банківських документів; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації. У разі якщо Переможець є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору про закупівлю у національній валюті країни Замовника — гривні на суму 1% від вартості договору в еквіваленті, що перерахована на дату оформлення банківської гарантії за офіційним курсом Національного банку України. Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою. Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі тендерної пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору (у разі якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету на рахунок Назва: Департамент капітального будівництва та дорожнього господарства Одеської обласної державної адміністрації Код за ЕДРПОУ: 41485381 Юридична адреса: Україна, 65107, Одеська обл., місто Одеса, проспект Шевченка, будинок 4 Банк: рахунок № UA228201720355169001001005967 в ДКСУ м. Київ, МФО 820172 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
«Реконструкція будівлі НВК «Балтська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 3 – колегіум» заадресою: м. Балта Одеської області, вул. Уварова,96» (коригування 2): 2 черга - прибудова школи одноповерхова та трьохповерхова з підвалом до будівлі НВК «Балтська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №3-колегіум», 3 черга – реконструкція будівель (спортзал, котельна, допоміжні споруди), благоустрій території школи НВК «Балтська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №3-колегіум»
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
66101, Україна, Одеська область, м. Балта, вул. Уварова 96
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата виконаних робіт проводиться після прийняття Замовником закінчених робіт або поетапно проміжними платежами в міру виконання робіт, протягом до 30-ти календарних днів після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, в межах бюджетних призначень та при умові наявності коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 липня 2024 11:36 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
30 липня 2024 11:34 |
Експ.Звіт Школа №3 2-3 черга.pdf | |
30 липня 2024 11:34 |
оголошення.doc | |
30 липня 2024 11:34 |
ДОДАТОК (Перелік документів для переможця).docx | |
30 липня 2024 11:34 |
ДОДАТОК (Перелік документів для учасників).docx | |
30 липня 2024 11:34 |
OD05A_03 роботи 31.05.24.docx | |
30 липня 2024 11:34 |
Додаток 2 Проект договору.docx | |
30 липня 2024 11:34 |
Титульний лист, пояснювальна записка.pdf | |
30 липня 2024 11:34 |
Додаток 3 ТЗ.rtf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Реконструкція будівлі НВК «Балтська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 3 – колегіум»
Дата подання: 14 серпня 2024 16:57
Дата відповіді: 15 серпня 2024 09:14
Просимо надати роз’яснення, яким чином буде здійснено відокремлення робіт, які необхідно виконати за договором на закупівлю будівельних робіт від робіт, які вже виконані.
Відповідь: ви можете ознаймитись з проектом, пр.Шевченка 4, каб.340
Просимо розглянути та надати роз’яснення стосовно ТЗ
Дата подання: 14 серпня 2024 17:03
Дата відповіді: 15 серпня 2024 09:16
Доброго дня.
В процесі ознайомлення з Технічним завданням, виник ряд нижченаведених питань та зауважень, які ми просимо розглянути та надати роз’яснення стосовно них по пунктам.
1. Занижена кількість утеплювача У ЛК 02-01-02 поз. 821 - 829. «Утеплення фасадів мінеральними плитами товщиною 120 мм. з опорядженням декоративним розчином за технологією "CEREZIT". Стіни з прорізними рустами» - 394,5 м2.
Надано утеплювач п. 825 «Плити теплоiзоляцiйнi iз мiнеральної вати на синтетичному зв'язувальному "Технофас", щільність 145кг/м3,товщина 120мм» - 42,21115 м3.
Фактична назва норми КБ15-78-2 «Утеплення фасадів мінеральними плитами товщиною 100 мм з опорядженням декоративним розчином. Стіни з прорізними рустами». При товщині 120 мм необхідна кількість утеплювача – 394,5 м2 * 0,12 м * 1,07 = 50,59 м3.
2. Локальний кошторис ЛК 02-01-02 поз. 129. «Додавати або виключати на кожні 5 мм зміни товщини стяжок цементних». Не зазначено коефіцієнт, на яку товщину додавати цементну стяжку. Такий самий недолік у інших позиціях:
ЛК 02-01-02 поз. 476, 478, 501, 543, 566, 685, 698, 716, 726, 735, 749, 759, 774, 797, 820, 833, 860, 887, 906, 936;
ЛК 02-02-01 поз. 121, 123, 180, 284, 302, 319, 322, 345, 360, 373, 401, 445, 460, 489, 515; ЛК 02-03-02 поз. 127, 129, 156, 179, 271, 286, 305, 324, 344, 357, 369, 390;
ЛК 06-02-01 поз. 7, 9; ЛК 06-03-01 поз. 7, 19, 78; ЛК 06-05-02 поз. 46;
ЛК 06-07-01 поз. 19, 21; ЛК 06-07-03 поз. 14; ЛК 06-08-01 поз. 4, 6, 82, 95, 128;
ЛК 06-09-01 поз. 5, 7; ЛК 06-010-01 поз. 2, 7, 9; ЛК 07-01-01 поз. 5, 10, 20;
ЛК 07-01-02 поз. 26. Просимо надати локальні кошториси до технічного завдання.
3. Назви кошторисів не співпадають з роботами, які виконуються:
Локальний кошторис ЛК 02-01-09 на монтажні роботи систем протипожежного захисту: мережевий відеореєстратор 32-канальний, IP відеокамера (2.8 ММ) відносяться до обладнання відеоспостереження, а не систем протипожежного захисту;
ЛК 02-01-11 на монтажні роботи системи пожежогасіння кухонного обладнання:
блок живлення БЖ1230, гучномовець настінний – це обладнання, а не монтажні роботи;
ЛК 02-01-15 на обладнання системи пожежогасіння кухонного обладнання: стіл нейтральний, вітрина кондитерська, ванна чугунна Jacob Delafon – це кухонні меблі;
ЛК 02-01-16 на обладнання системи пожежогасіння кухонного обладнання:
припливно-витяжна установка ПВ1 – це частини вентиляції.
4. Деякі норми використані згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, які втратили чинність у грудні 2021 року. Наприклад, локальний кошторис ЛК 02-01-022 поз. 1; ЛК 02-02-014 поз. 1 «Устройство песчанной подушки». Ця норма взята з російськомовної версії застарілих норм. Враховуючи зазначене, підряднику при складанні кошторисної документації необхідно порушувати або Технічне завдання Замовника або Державну Настанову з визначення вартості будівництва.
5. Просимо зазначити розмір середньомісячної кошторисної заробітної плати на 2024 рік згідно з рішеннями місцевої влади м. Балта.
6. Згідно з п. 7.3. проекту Договору, Замовник забезпечує Підрядника водою та електроенергією, проте у Технічному завданні серед необхідних матеріалів є вода: ЛК 02-01-02 поз. 474, 703, 740, 834, 861, 888, 907, 937.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: ви можете ознаймитись з проектом, та задати усі питання, пр.Шевченка 4, каб.340
Просимо розглянути та надати роз’яснення.
Дата подання: 14 серпня 2024 18:05
Дата відповіді: 15 серпня 2024 11:01
Доброго дня.
Просимо розглянути та надати роз’яснення.
1. (п. 2.1.2. Договору) Потрібно конкретизувати, що необхідні дозвільні документи на початок виконання будівельних робіт Підрядник отримує від Замовника.
2. Стосовно договору страхування випадкового пошкодження Об’єкту, укладеного між Підрядником та страховою компанією, прийнятною для Замовника, (п. 2.1.3., п. 4.4.20. Договору), просимо повідомити – чи є конкретні критерії та вимоги до страхової компанії, конкретні вимоги до страхових випадків, до розміру франшизи, страхової ставки та суми страхового відшкодування.
3. (П. 4.1.6. Договору) Замовник має право відмовитися від Договору в будь-який час до закінчення робіт, оплативши Підряднику виконану та прийняту частину робіт. Вважаємо, що цей пункт має бути видалений або змінений, оскільки він передбачає право Замовника у будь-який час відмовитись від договору без будь-яких конкретних підстав для такої відмови.
4. (П. 4.1.9. Договору) Достроково розірвати цей Договір в односторонньому порядку у разі невиконання зобов'язань Підрядником, повідомивши про це його у 10-дений строк. Необхідно уточнити цей пункт, а саме деталізувати – у випадку невиконання яких саме зобов’язань Підрядником, Замовник може розірвати договір.
5. (П. 4.3.4. Договору) Підрядник може відмовитись від Договору, у разі внесення до проектної та кошторисної документації змін, що потребують виконання додаткових робіт, вартість яких перевищує 10 відсотків договірної ціни. ТОВ «ІНТОБУД» не заперечує щодо можливості внесення до проектної та кошторисної документації змін, що потребують виконання додаткових робі, проте в Договорі необхідно передбачити, що такі додаткові роботи оплачуються Замовником додатково, а строк виконання Робіт за Договором пропорційно збільшується.
6. (П. 4.4.2. Договору) Здійснювати експертну перевірку (при визначеній будівельними нормами необхідності) випробовування конструкцій, виробів, устаткування тощо, які використовуються при виконанні робіт, та повідомляти про це Замовника у визначені Договором строки. Чи є конкретні вимоги до експертної установи?
7. (П. 4.4.13. Договору) Що означає «Заборонена поведінка», де передбачено її визначення та які її критерії?
8. (П. 4.4.21. Договору) Підрядник відповідає за забезпечення страхування свого персоналу від випадків смерті, травм та втрати майна під час виконання робіт за Договором. Чи потрібно надавати Замовнику підтвердження такого страхування?
9. (П. 4.4.22. Договору) Який розмір забезпечення виконання договору?
10. (П. 7.2. Договору) Забезпечення робіт матеріалами та устаткуванням здійснює Підрядник. Він зобов’язаний узгоджувати із Замовником постачальників матеріалів та устаткування. Яка саме процедура погодження постачальників матеріалів та устаткування? Які строки та критерії погодження постачальників матеріалів та устаткування? Чи є залежність погодження від обсягу матеріалів чи погодження відбувається незалежно від обсягу матеріалів та устаткування?
11. (П. 9.6. Договору) Підрядник зобов'язаний протягом 2 (двох) робочих днів після завершення виконання робіт звільнити Об’єкт та прилеглу до нього територію від сміття, будівельних машин та механізмів, тимчасових споруд та приміщень. Необхідно збільшити кількість днів для звільнення Об’єкту та прилеглої до нього території від сміття, будівельних машин та механізмів, тимчасових споруд та приміщень.
12. (П. 10.5. Договору) Яка процедура визначення невідповідності ресурсів встановленим вимогам та хто здійснює таке визначення?
13. (П. 12.2. Договору) Чи може Підрядник, окрім закупівлі необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів, використовувати одержаний аванс також на придбання необхідних робіт?
Чи може аванс бути наданий не у розмірі не більше ніж 30 відсотків від вартості річного обсягу робіт, а у розмірі не більше ніж 30 відсотків від вартості робіт за Договором?
14. (П. 12.5. Договору) Оскільки Підрядник не може впливати на процес реєстрації декларації про готовність Об'єкта до експлуатації, необхідно додати у цей пункт кінцевий строк, наприклад «… Але не більше ніж у термін до 60 (шестидесяти) календарних днів з моменту прийняття Замовником виконаних робіт за актами».
15. (П. 12.7. Договору) Сторони погоджуються, що за цим Договором Замовник має право відстрочення оплати виконаних робіт, період відстрочення оплати виконаних робіт за цим Договором рахується з дня припинення або скасування
воєнного стану в Україні і 180 (ста вісімдесяти) календарних днів після такого припинення або скасування. Цей пункт надає Замовнику можливість ухилитись від оплати виконаних робіт на невизначений строк, а також протирічить пункту 12.1.2. Договору. Вважаємо, що п. 12.7. Договору необхідно виключити.
16. (П. 13.3. Договору) Якщо Підрядник закінчив виконання робіт, а Замовник не розрахувався за Договором, Підрядник має право притримати передачу Замовнику закінчених робіт. Цей пункт протирічить пункту 12.5. Договору та не має сенсу для Підрядника, оскільки для Підрядника відсутня доцільність не передавати Замовнику вже виконані роботи та таким чином, порушувати строки їх здачі.
17. (П. 13.4. Договору) У даному випадку Підрядник відшкодовує Замовнику збитки, понесені у зв’язку із неналежним виконанням умов Договору Підрядником, а у Замовника виникає право вимагати повернення всіх сплачених коштів Підряднику у зв’язку із виконанням цього Договору, в тому числі, але не обмежуючись, сплаченого авансу (попередньої оплати) та інших здійснених платежів Підрядникові. Необхідно конкретизувати, що у Замовника виникає право вимагати повернення не всіх сплачених коштів Підряднику, а лише в обсязі понесених збитків.
18. (П. 14.2. Договору) Який гарантійний строк? Необхідно деталізувати, що до конкретних робіт та матеріалів застосовується гарантійний строк, який звичайно застосовується до таких робіт та матеріалів.
19. (П. 15.2. Договору) Необхідно доповнити розділ Договору про відповідальність положенням про те, що у випадку порушення Замовником своїх зобов’язань з оплати виконаних робіт, Підрядник може призупинити подальше виконання робіт до моменту належного виконання Замовником своїх зобов’язань за Договором та таке призупинення не є порушенням умов Договору з боку Підрядника, не тягне за собою відповідальність Підрядника за порушення строків виконання робіт за договором та не тягне за собою розірвання Договору з боку Замовника.
20. (П. 15-1.2. Договору) Який розмір банківської гарантії?
21. (П. 15-2.1. Договору) Які критерії застосовуються до субпідрядників, де вони передбачені та які строки погодження субпідрядників?
22. (П.16.5. Договору) У разі коли строк дії обставин непереборної сили продовжується більше, ніж на 60 (шістдесят) днів, кожна зі Сторін в установленому порядку має право розірвати цей Договір. Остаточні терміни виконання зобов’язань Сторін за цим Договором коригуються на період, котрий дорівнює часу, протягом якого діяли обставини непереборної сили, що заважали виконанню зобов’язань Сторін. У разі попередньої оплати Підрядник повертає Замовнику кошти протягом 3 (трьох) робочих днів з дня розірвання договору. Невитрачені кошти попередньої оплати повертаються Підрядником Замовнику на рахунки, що будуть повідомлені Підряднику Замовником. Необхідно конкретизувати, що Підрядником Замовнику повертаються кошти, окрім коштів у частині оплати робіт, які фактично(частково) виконані (фактично виконані роботи оплачуються Замовником).
23. (П. 19.2., п. 19.6. Договору) Необхідно виправити «Виконавець» на «Підрядник».
Дякую за відповідь.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У тендерній документації відповідно до частини 3 статті 22 Закону та абзацу 10 пункту 3 Особливостей також відображені певні додаткові обов'язкові умови), встановлення яких передбачено Фінансовою угодою (далі – Фінансова Угода) між Україною та Європейським інвестиційним банком щодо реалізації:
-- Програми з відновлення України (далі – ПВУ,, ратифікованою Законом України від 14 липня 2021 р. № 1645-IX) , та які описані у Керівних принципах імплементації Програми, схвалених ЄІБ як такі, що відповідають Керівництву ЄІБ із закупівель.
Такі додаткові обов’язкові умови можуть відрізнятися від норм Закону і Особливостей, проте підлягають застосування для цього тендеру.
Проект договору розроблений ЄІБ, тому ніяких змін не передбачено
-- Програми з відновлення України (далі – ПВУ,, ратифікованою Законом України від 14 липня 2021 р. № 1645-IX) , та які описані у Керівних принципах імплементації Програми, схвалених ЄІБ як такі, що відповідають Керівництву ЄІБ із закупівель.
Такі додаткові обов’язкові умови можуть відрізнятися від норм Закону і Особливостей, проте підлягають застосування для цього тендеру.
Проект договору розроблений ЄІБ, тому ніяких змін не передбачено
Посвідчення копій документів
Дата подання: 15 серпня 2024 09:28
Дата відповіді: 15 серпня 2024 10:56
Доброго дня
Шановний замовник, просимо пояснити наступне.
1) Якщо в тендерній документації зазначено подання СКАН-КОПІЙ документів, то нам потрібно надати скан-копію документу завірену електронним підписом.
2) Якщо в тендерній документації зазначено подання КОПІЙ документів, то нам потрібно спочатку зробити копію документу, завірити його печаткою та підписом керівника, далі відсканувати і тільки потім завірити електронним підписом.
Якщо в тендерній документації зазначено не зазначено СКАН-КОПІЯ чи КОПІЯ (просто вказано назву документу), у якому вигляді нам потрібно надати даний документ (як в 1 чи як у 2 пункті)?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Читайте ТД, там все прописано
Контакт замовника
Дата подання: 15 серпня 2024 09:51
Дата відповіді: 15 серпня 2024 10:57
Доброго дня
Основний контакт замовника не дийсний.
Телефон: +380487148535
+380487148508
Можливо є ще контакт ?
Відповідь: у разі питань стосовно проектної документації, Ви можете звернутися до Департаменту, пр.Шевченка 4, каб.340
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 серпня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СТІМАКС" |
179 300 000,00
UAH з ПДВ
|
179 300 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "СТІМАКС" #40088740 |
Відхилено |
179 300 000,00
UAH з ПДВ
|
16 вересня 2024 15:54
|
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій