Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПСИХІАТРИЧНА ЛІКАРНЯ М. КРАМАТОРСЬКА" |
Код ЄДРПОУ: | 01990772 |
Місцезнаходження: | 84308, Україна , Донецька обл., м. Краматорськ, ул. Катерини Білокур, буд. 1А |
Контактна особа: |
Юлія Руденко +380958001137 psih-kram@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 липня 2024 10:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 серпня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 серпня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 серпня 2024 10:00 |
Очікувана вартість: | 20 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 100 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовником вимагається надання учасником забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії (електронний документ, створений відповідно до вимог діючого законодавства). Форма та вимоги до забезпечення тендерної пропозиції передбачені наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України, від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції». У випадку, якщо підписантом не є керівник банку-гаранта (директор/голова правління банку-гаранта тощо), то повноваження особи, яка підписала банківську гарантію повинні бути підтверджені сканованою копією відповідного документа банка-гаранта (доручення, тощо). У разі наявності посилання у тексті банківської гарантії на договір між банком-гарантом та учасником процедури закупівлі, надання у складі тендерної пропозиції відповідного договору є обов’язковим. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 100 000,00 грн. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше строку дії тендерної пропозиції. Основні вимоги до банківської гарантії: банківська гарантія повинна відповідати вимогам статей 560 – 569 Цивільного кодексу України. Гарантія не може бути відкликана банком-гарантом. Банківська гарантія повинна бути оформлена з грошовим забезпеченням (покриттям), яке розміщене учасником у банку-гаранті на відповідний строк, що необхідно підтвердити шляхом надання у складі тендерної пропозиції довідки, виданої банком-гарантом, завіреної уповноваженою особою банку-гаранта, про розміщення повного грошового покриття, яка також повинна містити номер та дату видачі банківської гарантії, суму гарантії цифрами та словами, реквізити рахунку, на який здійснювалось зарахування коштів такого грошового покриття. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 100000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 серпня 2024 15:51 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
07 серпня 2024 15:30 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН ДО ТД 07.08.2024.doc | |
07 серпня 2024 15:30 |
2.ДОКУМЕНТИ, ЯКІ ПОД.УЧАСН.ЗІ ЗМІНАМИ 07.08.2024.doc | |
07 серпня 2024 15:30 |
1.ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНАЦІЯ ЗІ ЗМІНАМИ 07.08.2024.doc | |
30 липня 2024 10:58 |
2.ДОКУМЕНТИ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ.doc | |
30 липня 2024 10:58 |
3.ДОКУМЕНТИ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ ПЕРЕМОЖЦЕМ.docx | |
30 липня 2024 10:58 |
1.ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНАЦІЯ.doc | |
30 липня 2024 10:58 |
4.ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ.doc |
07 серпня 2024 15:51 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
07 серпня 2024 15:30 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН ДО ТД 07.08.2024.doc
|
|||
07 серпня 2024 15:30 |
2.ДОКУМЕНТИ, ЯКІ ПОД.УЧАСН.ЗІ ЗМІНАМИ 07.08.2024.doc
|
|||
07 серпня 2024 15:30 |
1.ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНАЦІЯ ЗІ ЗМІНАМИ 07.08.2024.doc
|
|||
30 липня 2024 10:58 |
2.ДОКУМЕНТИ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ.doc
|
|||
30 липня 2024 10:58 |
3.ДОКУМЕНТИ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ ПЕРЕМОЖЦЕМ.docx
|
|||
30 липня 2024 10:58 |
1.ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНАЦІЯ.doc
|
|||
30 липня 2024 10:58 |
4.ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-02-24-000023 ● 14908f04432b4e2986fadc640ecb363a
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 лютого 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 24 лютого 2025 17:11 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
21.02.2025 9-з
Маріуполь
Про початок
моніторингу закупівель
На підставі частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (із змінами), та відповідно до пункту 3,10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області (із змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами).
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник начальника управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Донецькій області Наталія БЄЛКІНА
Додаток
до наказу від 21.02.2025
№ 9-з
Перелік
процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ПСИХІАТРИЧНА ЛІКАРНЯ М. КРАМАТОРСЬКА»
UA-2024-07-30-002665-a 30.07.2024 п.4 ч.2 ст.8 Закону України "Про публічні закупівлі" - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-02-28 15:23:20
питання для пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі з придбання робіт за ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт (Капітальний ремонт сховища (протирадіаційного укриття) №18230 за адресою: Донецька область, м.Краматорськ, вул.Катерини Білокур, 1А) (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-07-30-002665-a, очікуваною вартістю 20000000,00 грн.) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Прошу надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Прошу надати інформацію та відповідні документи (технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, локальні кошториси, розрахунки до договірної ціни, пояснюючу записку, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
3. Прошу надати вичерпну інформацію та відповідні підтверджуючи документи у разі отримання Замовником коштів на проведення даної закупівлі за номером UA-2024-07-30-002665-a, виділені для виконання Плану України в межах виконання програми фінансової підтримки України від Європейського Союзу Ukraine Facility, зокрема щодо бюджетної підтримки на післявоєнне відновлення та розвиток України, спрямованих на реалізацію реформ та здійснення інвестицій відповідно до індикаторів Плану України.
4. В ході моніторингу встановлено, що договір №0309 від 03.09.2024 укладено на суму 19 120 726,00 грн з них: (кошти з державного бюджету у сумі - 13 627 967,00 грн.;кошти місцевого бюджету – у сумі 5 492 759,00 грн). Проведена закупівля спрямована на виконання заходів щодо облаштування безпечних умов у закладах охорони здоров я (кап.ремонт укриття) за рахунок коштів субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на суму 13 627 967,00 грн. та співфінансування заходів що реалізуються за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам з облаштування безпечних умов у закладах охорони здоров я на суму 5 492 759,00 грн.
Прошу зазначити КПКВК, за яким Замовником отримано кошти субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на облаштування безпечних умов у закладах охорони здоров'я з наданням відповідних підтверджуючих документів ?
5. Прошу зазначити Постанови КМУ, згідно якої Замовником було отримано субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам, що спрямовується на реалізацію проектів на облаштування безпечних умов у закладах охорони здоров’я?
6. Прошу надати інформацію щодо стану взаєморозрахунків між Замовником та підрядником за укладеним договором №0309 із завантаженням до електронної системи підтверджуючих документів.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження (інформацію, документи).
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або апробаційним наглядом на строк до трьох років або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-03-04 14:54:50
Про надання пояснень у межах проведення моніторингу
На запит ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ(надалі – ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ) від 28.02.2025року про надання пояснень у межах проведення моніторингу (ID моніторингу:UA-M-2025-02-24-000023) процедури закупівлі:“Капітальний ремонт сховища (протирадіаційного укриття) №18230 за адресою: Донецька область, м.Краматорськ, вул.Катерини Білокур, 1А (ДК 021:2015 - 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)” (унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2024-07-30-002665-a) КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПСИХІАТРИЧНА ЛІКАРНЯ М. КРАМАТОРСЬКА" (надалі – Замовник)надаєпояснення через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, долучивши їх документальне підтвердження (інформацію, документи), а саме з наступних питань:
Питання 1: Прошу надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення 1:Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. №710 «Про ефективне використання державних коштів» (надалі – Постанова) головні розпорядники бюджетних коштів (розпорядники бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єкти господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів повинні забезпечити:
- обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
- оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) надається: kpb-krm.itmed.org.
Замовником не порушено вимог Закону та Особливостей в цій частині.
Питання 2:Прошу надати інформацію та відповідні документи (технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, локальні кошториси, розрахунки до договірної ціни, пояснюючу записку, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення 2:Обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості здійснено у відповідності до Наказу МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ від 18.02.2020 року №275 “Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі” з урахуванням кошторисних норм України у будівництві згідно «Настанови з визначення вартості будівництва», затверджених наказом МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ГРОМАД ТА ТЕРИТОРІЙ УКРАЇНИ від 01.11.2021 року №281 та відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації ТОВ «Ескоінжиніринг» по даному об'єкту, а також на підставі експертного звіту№1452/е/23 від 22 грудня 2023 року, виданого ДНІПРОВСЬКОЮ ФІЛІЄЮ ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ДЕРЖАВНИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ТА ПРОЕКТНО-ВИШУКУВАЛЬНИЙ ІНСТИТУТ "НДІПРОЕКТРЕКОНСТРУКЦІЯ" (документи додаються).
Замовником не порушено вимог Закону та Особливостей в цій частині.
Питання 3: Прошу надати вичерпну інформацію та відповідні підтверджуючи документи у разі отримання Замовником коштів на проведення даної закупівлі за номером UA-2024-07-30-002665-a, виділені для виконання Плану України в межах виконання програми фінансової підтримки України від Європейського Союзу UkraineFacility, зокрема щодо бюджетної підтримки на післявоєнне відновлення та розвиток України, спрямованих на реалізацію реформ та здійснення інвестицій відповідно до індикаторів Плану України.
Пояснення 3:Інформація та відповідні підтверджуючі документи про виділені кошти для виконання Плану України в межах виконання програми фінансової підтримки України від Європейського Союзу UkraineFacilityу Замовника відсутня.
Замовником не порушено вимог Закону та Особливостей в цій частині.
Питання 4: В ході моніторингу встановлено, що договір №0309 від 03.09.2024 укладено на суму 19 120 726,00 грн з них: (кошти з державного бюджету у сумі - 13 627 967,00 грн.;кошти місцевого бюджету – у сумі 5 492 759,00 грн). Проведена закупівля спрямована на виконання заходів щодо облаштування безпечних умов у закладах охорони здоров я (кап.ремонт укриття) за рахунок коштів субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на суму 13 627 967,00 грн. та співфінансування заходів що реалізуються за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам з облаштування безпечних умов у закладах охорони здоров’я на суму 5492759,00 грн.
Прошу зазначити КПКВК, за яким Замовником отримано кошти субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на облаштування безпечних умов у закладах охорони здоров'я з наданням відповідних підтверджуючих документів ?
Пояснення 4: Замовник зазначає КПКВК за яким отримано кошти субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на облаштування безпечних умов у закладах охорони здоров'я, з наданням відповідних підтверджуючих документів, а саме: кошти виділені по КПКВК – 0712161; 0712162 (документи додаються). Кошти виділені по КПКВК 0712161 «Співфінансування заходів, що реалізуються за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на облаштування безпечних умов у закладах охорони здоров’я» та КПКВК0712162 «Виконання заходів щодо облаштування безпечних умов у закладах охорони здоров’я за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам».
Замовником не порушено вимог Закону та Особливостей в цій частині.
Питання 5: Прошу зазначити Постанови КМУ, згідно якої Замовником було отримано субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам, що спрямовується на реалізацію проектів на облаштування безпечних умов у закладах охорони здоров’я?
Пояснення5: Постанова Кабінету міністрів України від 02 квітня 2024 року №374 «Про затвердження Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на облаштування безпечних умов у закладах охорони здоров’я».
Замовником не порушено вимог Закону та Особливостей в цій частині.
Питання 6: Прошу надати інформацію щодо стану взаєморозрахунків між Замовником та підрядником за укладеним договором №0309 із завантаженням до електронної системи підтверджуючих документів.
Пояснення 6: За виконаніпідрядником у 2024р., 2025р. роботи за укладеним договором №0309 від 03.09.2024 рокуЗамовникомперерахованікошти у сумі: 15 801409,68грн. (документи додаються), а саме:
15.11.2024р. оплата – 1228748,04грн. (КПКВК0712162)
Платіжніінструкції від 05.11.2024р.:
№ 3 – 894000,00 грн.
№ 2 – 107599,99 грн.
№ 1 – 227148,05 грн.
19.11.2024р. оплата – 2334278,84грн. (КПКВК0712162)
Платіжнаінструкція від 12.11.2024р.:
№6 – 2334278,84 грн.
11.12.2024р. оплата –7490202,15грн. (КПКВК0712162)
Платіжніінструкції від 10.12.2024р.:
№7 –524886,72 грн.
№8–1549897,15 грн.
№- - 5415418,28 грн.
19.12.2024р. оплата – 3030364,64грн. (КПКВК0712162)
Платіжніінструкції від 18.12.2024р.:
№13 – 977348,36 грн.
№14 – 2053016,28 грн.
19.12.2024р. оплата – 1471485,28грн. (КПКВК0712161)
Платіжнаінструкція від 18.12.2024р.:
№6 – 1471485,28 грн.
21.02.2025р. оплата –246330,73грн. (КПКВК0712161)
Платіжніінструкції від 21.02.2025р.:
№1 – 159480,74 грн.
№2 – 86849,99 грн.
Замовником не порушено вимог Закону та Особливостей в цій частині.
На підставі зазначеного вище, Замовником не порушено вимог Закону України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 року №922-VIІІ (надалі - Закон) та особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України №1178 від 12 жовтня 2022 року (надалі - Особливості) при проведенні процедури закупівлі: “Капітальний ремонт сховища (протирадіаційного укриття) №18230 за адресою: Донецька область, м.Краматорськ, вул.Катерини Білокур, 1А (ДК 021:2015 - 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)” (унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2024-07-30-002665-a).
- ЕКСПЕРТНИЙ ЗВІТ.pdf
- Обгрунтування кап.ремонт.pdf
- Паспорт бюджетної програми на 2024 рік від 06.08.2024 за КПКВК 0712161.pdf
- Паспорт бюджетної програми на 2024 рік від 06.08.2024 за КПКВК 0712162.pdf
- Платіжні інстр..pdf
- Постанова 374.pdf
- Пояснення.pdf
- реєстр змін 221.pdf
- реєстр змін 222.pdf
- ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ.doc
- Електронний підпис
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-03-04 18:32:48
питання для надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі з придбання робіт за ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт (Капітальний ремонт сховища (протирадіаційного укриття) №18230 за адресою: Донецька область, м.Краматорськ, вул.Катерини Білокур, 1А) (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-07-30-002665-a, очікуваною вартістю 20000000,00 грн.) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1.Прошу обґрунтувати причини внесення змін до Договору № 0309 згідно укладеної Додаткової угоди №2 від 22.10.2024 в частині внесення зміни до Додатку №1 - Договірна ціна та Додатку №2 - Локальні кошториси на будівельні роботи.
2. Прошу обґрунтувати причини внесення змін до Договору № 0309 згідно укладеної Додаткової угоди №4 від 10.12.2024 в частині внесення зміни до Додатку №1 - Договірна ціна та Додатку №2 - Локальні кошториси на будівельні роботи.
3. Прошу надати документальне підтвердження об’єктивних обставин, що спричинили продовження терміну дії Договору № 0309 до 31.12.2025року згідно укладеної Додаткової угоди №5 від 26.12.2024?
4. Прошу надати обґрунтовані пояснення та їх документальне підтвердження щодо зменшення суми Договору № 0309 згідно Додаткової угоди №6 від 25.02.2025?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження (інформацію, документи).
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або апробаційним наглядом на строк до трьох років або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-03-07 13:40:56
Про надання пояснень у межах проведення моніторингу
На запит ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ (надалі – ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ) від 28.02.2025 року про надання пояснень у межах проведення моніторингу (ID моніторингу: UA-M-2025-02-24-000023) процедури закупівлі: “Капітальний ремонт сховища (протирадіаційного укриття) №18230 за адресою: Донецька область, м.Краматорськ, вул.Катерини Білокур, 1А (ДК 021:2015 - 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)” (унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2024-07-30-002665-a) КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПСИХІАТРИЧНА ЛІКАРНЯ М. КРАМАТОРСЬКА" (надалі – Замовник) надає пояснення через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, долучивши їх документальне підтвердження (інформацію, документи), а саме з наступних питань:
Питання 1: Прошу обґрунтувати причини внесення змін до Договору № 0309 згідно укладеної Додаткової угоди №2 від 22.10.2024 в частині внесення зміни до Додатку №1 - Договірна ціна та Додатку №2 - Локальні кошториси на будівельні роботи.
Питання 2: Прошу обґрунтувати причини внесення змін до Договору № 0309 згідно укладеної Додаткової угоди №4 від 10.12.2024 в частині внесення зміни до Додатку №1 - Договірна ціна та Додатку №2 - Локальні кошториси на будівельні роботи.
Питання 3: Прошу надати документальне підтвердження об’єктивних обставин, що спричинили продовження терміну дії Договору № 0309 до 31.12.2025року згідно укладеної Додаткової угоди №5 від 26.12.2024?
Питання 4: Прошу надати обґрунтовані пояснення та їх документальне підтвердження щодо зменшення суми Договору № 0309 згідно Додаткової угоди №6 від 25.02.2025?
Пояснення:
На виконання запиту Східного офісу Державної аудиторської служби України в Донецькій області, що оприлюднений в електронній системі закупівель 2025-03-04 18:32:48, надаємо пояснення щодо змін до Договору
№ 0309 (далі - Договір), внесених додатковими угодами №№ 2, 4, 5, 6.
В ході виконання будівельно-монтажних робіт:
кошторис приведено у відповідність з поточними ринковими та технічними умовами, у звʼязку з відсутністю складських запасів у багатьох постачальників, враховуючи строки виготовлення, наявність на ринку та умови поставки під час бойових дій на території держави тощо;
зменшено обсяги робіт за Договором шляхом виключення тих існуючих видів робіт, що потребують коригування та включення до відкоригованої проектної документації;
продовжено строк дії Договору, оскільки окремі види робіт за Договором технологічно повʼязані та можуть бути виконані лише після додаткових робіт, включених до відкоригованої проектної документації.
У звʼязку з цим:
додатковими угодами №№ 2, 4 змінено додатки № 1 «Договірна ціна», № 2 «Локальні кошториси на будівельні роботи» (договірна ціна, строк дії договору про закупівлю та строк виконання зобов’язань – залишено без змін);
додатковою угодою № 5 змінено пункт 12.2 Договору (продовжено строк дії договору про закупівлю та строк виконання зобов’язань щодо виконання робіт);
додатковою угодою № 6 змінено пункт 3.1 Договору (зменшено обсяги закупівлі).
На виконання вимог запиту надаємо документальне обґрунтування змін до Договору, внесених додатковою угодою № 5 (додається), як це передбачено підпунктом 4 пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня
2022 року № 1178 (далі - Особливості).
Разом з тим, інформуємо, що п.19 Особливостей не передбачено наявність документального підтвердження обʼєктивних обставин для змін до Договору, внесених додатковими угодами №№ 2, 4, 6.
Враховуючи вищевикладене, у разі потреби, просимо уточнити яке саме обґрунтування вимагається відповідно до положень Особливостей.
Додатково вимушені звернути увагу на таке.
Даним запитом Східного офісу Державної аудиторської служби України в Донецькій області, що оприлюднений в електронній системі закупівель 2025-03-04 18:32:48, вимагається надання пояснень з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Аналогічну вимогу містив запит, оприлюднений в електронній системі закупівель 2025-02-28 15:23:20, відповідь на який надана 2025-03-04 14:54:50.
Разом з тим, в жодному з цих запитів не зазначено, що саме є предметом дослідження в рамках моніторингу, як це передбачено частиною п’ятою статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон).
Питання, які наведено в кожному з запитів, як вбачається, стосуються різних предметів дослідження, не повʼязаних між собою.
В електронній системі закупівель також оприлюднено інформацію про моніторинг, де зазначено самі лише правові підстави для прийняття рішення про початок моніторингу, що передбачені пунктом 4 частини другої статті 8 Закону («виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель»).
Натомість, фактичні підстави моніторингу, а отже і предмет дослідження, не зазначені ні в запиті, ні в електронній системі закупівель.
У звʼязку з цим замовник не обізнаний щодо того, ознаки якого саме порушення перевіряються.
Також замовника обмежено у реалізації права, передбаченого частиною п’ятою статті 8 Закону, згідно з яким Замовник у межах строку здійснення моніторингу процедури закупівлі має право з власної ініціативи надавати пояснення щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Та оскільки пояснення надані за переліком наведених у запиті питань, зокрема, щодо додаткових угод, укладення яких саме по собі не є порушенням законодавства у сфері публічних закупівель та передбачено діючим законодавством та кошторисними нормами України, вважаємо за необхідно звернути увагу на наступне.
Відповідно до пункту 1.3 Договору роботи виконуються Підрядником у відповідності до вимог законодавства у сфері містобудування, чинних Державних будівельних норм і правил, кошторисних норм та нормативів з ціноутворення в будівництві.
Відповідно до пункту 2.6 Договору замовник може за необхідності прийняти рішення про уповільнення, зупинення, прискорення виконання робіт на Обʼєкті із внесенням у встановленому порядку змін у Договір, у тому числі до Календарного графіка, Договірної ціни.
Згідно з Загальними умовами укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2005 року № 668 (далі – Загальні умови) договірна ціна визначається на основі кошторису, який, серед іншого, відноситься до договірної документації, яка встановлює, конкретизує, уточнює або змінює умови договору підряду (абзац 3 пункту 3, 4, 10, 11 Загальних умов).
Замовник має право вносити зміни у кошторисну документацію під час виконання робіт (абзац 6 пункту 28 Загальних умов).
Згідно з кошторисними нормами України «Настанова з визначення вартості будівництва», затвердженими наказом Міністерства розвитку громад та територій України 01 листопада 2021 року № 281 (далі - КНУ) вартість будівництва визначається на стадії проведення взаєморозрахунків — шляхом уточнення окремих вартісних показників, визначених на попередніх стадіях, залежно від виду договірної ціни в порядку, обумовленому в договорі (пункт 2.5 КНУ).
Вартісні показники, що застосовуються, мають бути приведені до поточного рівня (пункт 3.28 КНУ).
Договірна ціна формується на підставі вартості будівельних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об’єкта, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів.
У договірній ціні окремим розділом враховуються також кошти на покриття витрат, пов’язаних з придбанням та доставкою на об’єкт будівництва устаткування, меблів та інвентарю, забезпечення яким покладається на учасника процедури закупівлі (підрядника) (пункт 5.1 КНУ).
Отже, діючим законодавством та кошторисними нормами з питань ціноутворення передбачається зміна кошторису під час виконання робіт. Відповідно, зміна кошторисної документації змінює умови договору, в тому числі договірну ціну, або конкретизує, уточнює ці умови, як це передбачено абзацем 3 пунктом 3 Загальних умов тощо.
На підставі зазначеного вище, Замовником не порушено вимог Закону України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 року №922-VIІІ (надалі - Закон) та особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України №1178 від 12 жовтня 2022 року (надалі - Особливості) при проведенні процедури закупівлі: “Капітальний ремонт сховища (протирадіаційного укриття) №18230 за адресою: Донецька область, м.Краматорськ, вул.Катерини Білокур, 1А (ДК 021:2015 - 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)” (унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2024-07-30-002665-a).
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-03-06 18:02:22
питання для пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі з придбання робіт за ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт (Капітальний ремонт сховища (протирадіаційного укриття) №18230 за адресою: Донецька область, м.Краматорськ, вул.Катерини Білокур, 1А) (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-07-30-002665-a, очікуваною вартістю 20000000,00 грн.) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Учасником ПП «БУДІВЕЛЬНА ПЕРСПЕКТИВА» довідкою від 09.08.2024 №4 зазначено, що учасник планує залучати до виконання робіт /послуг, як субпідрядника/співвиконавця: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «УНІТЕКО» в обсязі менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Обсяг залучення (%) від вартості договору про закупівлю складає - 1%.
Прошу пояснити для виконання яких саме видів робіт залучено ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УНІТЕКО" у якості субпідрядника/співвиконавця з обсягом залучення 1% від вартості договору про закупівлю?
2. Вимогами Додатку №2 ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ тендерної документації Замовника зазначено, що У складі тендерної пропозиції Учасник надає: договірну ціну, яка розрахована відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої Наказом від 01.11.2021 №281.
Ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) формується на підставі вартості будівельних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об’єкта, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених у пункті 4.40 Настанови, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платеж
У складі Пропозиції учасника ПП «БУДІВЕЛЬНА ПЕРСПЕКТИВА» у файлі під назвою «80_ДЦ_ДЦ_4.pdf» - міститься Розрахунок № 12. Кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з iнфляцiйними процесами (І), тис. грн. п.12.1. Кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з iнфляцiйними процесами (І): = 0; у т.ч. будiвельнi роботи = 0; устаткування = 0; iншi роботи = 0;
Прошу пояснити, чому ціна пропозиції розрахована не у відповідності до вимог Кошторисних норм України «Настанова» від 01.11.2021 за № 281?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження (інформацію, документи).
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-03-11 11:33:45
Про надання пояснень у межах проведення моніторингу
На запит ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ (надалі – ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ) від 06.03.2025 року про надання пояснень у межах проведення моніторингу (ID моніторингу: UA-M-2025-02-24-000023) процедури закупівлі: “Капітальний ремонт сховища (протирадіаційного укриття) №18230 за адресою: Донецька область, м.Краматорськ, вул.Катерини Білокур, 1А (ДК 021:2015 - 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)” (унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2024-07-30-002665-a) КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПСИХІАТРИЧНА ЛІКАРНЯ М. КРАМАТОРСЬКА" (надалі – Замовник) надає пояснення через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, долучивши їх документальне підтвердження (інформацію, документи), а саме з наступних питань:
Питання 1: Учасником ПП «БУДІВЕЛЬНА ПЕРСПЕКТИВА» довідкою від 09.08.2024 №4 зазначено, що учасник планує залучати до виконання робіт /послуг, як субпідрядника/співвиконавця: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «УНІТЕКО» в обсязі менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Обсяг залучення (%) від вартості договору про закупівлю складає - 1%. Прошу пояснити для виконання яких саме видів робіт залучено ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УНІТЕКО" у якості субпідрядника/співвиконавця з обсягом залучення 1% від вартості договору про закупівлю?
Пояснення 1:
Відповідно до пункту 9 додатку 1 до тендерної документації Учасник процедури закупівлі зазначає у тендерній пропозиції повне найменування та місцезнаходження кожного суб'єкта господарювання, в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, якого учасник планує залучати до виконання робіт/послуг, як субпідрядника/співвиконавця в довільній формі. При цьому, учасник несе відповідальність за наявність у субпідрядників/співвиконавців всіх необхідних для виконання відповідних робіт дозвільних документів.
Учасником ПП «БУДІВЕЛЬНА ПЕРСПЕКТИВА» довідкою від 09.08.2024 року №4 зазначено, що учасник планує залучати до виконання робіт/послуг, як субпідрядника/співвиконавця: ТОВ«УНІТЕКО» в обсязі менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Обсяг залучення (%) від вартості договору про закупівлю складає - 1%. Субпідрядник залучається для виконання субпідрядних робіт, а саме: монтаж системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу. Для виконання відповідних робіт у субпідрядника/співвиконавця наявні всі дозвільні документи.
Замовником не порушено вимог Закону та Особливостей в цій частині.
Питання 2: Вимогами Додатку №2 ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ тендерної документації Замовника зазначено, що У складі тендерної пропозиції Учасник надає: договірну ціну, яка розрахована відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої Наказом від 01.11.2021 №281. Ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) формується на підставі вартості будівельних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об’єкта, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених у пункті 4.40 Настанови, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платеж У складі Пропозиції учасника ПП «БУДІВЕЛЬНА ПЕРСПЕКТИВА» у файлі під назвою «80_ДЦ_ДЦ_4.pdf» - міститься Розрахунок № 12. Кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з iнфляцiйними процесами (І), тис. грн. п.12.1. Кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з iнфляцiйними процесами (І): = 0; у т.ч. будiвельнi роботи = 0; устаткування = 0; iншi роботи = 0; Прошу пояснити, чому ціна пропозиції розрахована не у відповідності до вимог Кошторисних норм України «Настанова» від 01.11.2021 за №281?
Пояснення 2:
У складі Пропозиції учасника ПП «БУДІВЕЛЬНА ПЕРСПЕКТИВА» у файлі під назвою «80_ДЦ_ДЦ_4.pdf» - міститься Розрахунок № 12. Кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з iнфляцiйними процесами (І), тис. грн. п.12.1. Кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з iнфляцiйними процесами (І): = 0; у т.ч. будiвельнi роботи = 0; устаткування = 0; iншi роботи = 0.
Відповідно до п18.Оособливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України №1178 від 12 жовтня 2022 року (надалі - Особливості): умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, у тому числі за результатами електронного аукціону, крім випадків: визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті; перерахунку ціни в бік зменшення ціни тендерної пропозиції переможця без зменшення обсягів закупівлі; перерахунку ціни та обсягів товарів в бік зменшення за умови необхідності приведення обсягів товарів до кратності упаковки.
На підставі вищезазначеного, проект договору, який згідно ст.22 Закону в обов'язковому порядку викладається в тендерній документації, не повинен відрізнятися від договору, який укладається з Переможцем торгів.
Додатком 3 до Тендерної документації є проект договору, яким не передбачено кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися протягом будівництва.
Натомість, Договір (Проект договору) не містить положень, які на відміну від кошторисних норм, передбачали б обовʼязкове врахування в складі Договірної ціни коштів на покриття додаткових витрат, пов'язаних з iнфляцiйними процесами на момент підписання Договору.
Разом з цим, згідно п.5.33 Зміни №4 до кошторисних норм України у будівництві «Настанова з визначення вартості будівництва» від 20.03.2024 р. де вказано, що «У ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни незалежно від її виду) можуть враховуватися кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися протягом будівництва. У разі, якщо затвердженою проектною документацією передбачені кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, замовник може враховувати їх в очікуваній вартості та встановлювати вимоги щодо обов’язковості їх передбачення у складі Договірної ціни. Порядок використання таких коштів має бути передбачений в проекті договору про закупівлю.»
Виходячи з вищезазначеного, підрядник може на свій вибір враховувати, чи навпаки не враховувати ці витрати при складанні Договірної ціні, якщо це не передбачено обов’язковою вимогою від замовника.
Переможцем торгів у складі тендерної пропозиції було надано розрахунок договірної ціни (файл під назвою «80_ДЦ_ДЦ_4.pdf»). Договірна ціна з цифровим значення показника "кошти на покриття додаткових витрати, пов'язаних з інфляційними процесами" дорівнює нулю.
З огляду на вищенаведене, ПП «БУДІВЕЛЬНА ПЕРСПЕКТИВА» надало розрахунок договірної ціни, який не суперечить проектній документації, умовам проекту договору та державних будівельних норм.
Замовником не порушено вимог Закону та Особливостей в цій частині.
На підставі зазначеного вище, Замовником не порушено вимог Закону України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 року №922-VIІІ (надалі - Закон) та особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України №1178 від 12 жовтня 2022 року (надалі - Особливості) при проведенні процедури закупівлі: “Капітальний ремонт сховища (протирадіаційного укриття) №18230 за адресою: Донецька область, м.Краматорськ, вул.Катерини Білокур, 1А (ДК 021:2015 - 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)” (унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2024-07-30-002665-a).
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2025-03-14 12:45:29
Про надання пояснень у межах проведення моніторингу
Проектна документація по об’єкту «Капітальний ремонт сховища (протирадіаційного укриття) № 18230 за адресою: Донецька область, м. Краматорськ, вул. Катерини Білокур, 1А» Коригування., знаходиться на комплексній експертизі с 03.03.2025р. Після отримання, експертний звіт щодо розгляду проектної документації на будівництво, буде завантажений до електронної системи.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 14 березня 2025 |
Кінцевий строк оскарження: | 20 березня 2025 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 серпня 2024 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "БУДІВЕЛЬНА ПЕРСПЕКТИВА" |
19 120 726,00
UAH з ПДВ
|
19 120 726,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "БУДІВЕЛЬНА ПЕРСПЕКТИВА" #41802796 |
Переможець |
19 120 726,00
UAH з ПДВ
|
20 серпня 2024 14:06
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 лютого 2025 10:20
|
Локальні кошториси.rar | зміни до договору |
26 лютого 2025 10:08
|
Д.у. БП.pdf | зміни до договору |
26 лютого 2025 10:08
|
Договірна ціна.pdf | зміни до договору |
26 лютого 2025 10:08
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 січня 2025 13:00
|
Б.персп..pdf | зміни до договору |
29 січня 2025 12:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2024 08:27
|
1.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2024 08:17
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 грудня 2024 12:39
|
Доп.угода.pdf | зміни до договору |
10 грудня 2024 12:36
|
дц.zip | зміни до договору |
10 грудня 2024 12:36
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 листопада 2024 11:32
|
Додаткова угода 05.11.2024.pdf | зміни до договору |
05 листопада 2024 11:27
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 жовтня 2024 09:12
|
Дод. угода до дог. 0309.pdf | зміни до договору |
22 жовтня 2024 09:09
|
ДЦ-2 в пдф.7z | зміни до договору |
22 жовтня 2024 09:08
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 вересня 2024 13:39
|
Д.У..pdf | зміни до договору |
04 вересня 2024 13:35
|
Електронний підпис | укладений |
03 вересня 2024 13:26
|
Договірна ціна.7z | укладений |
03 вересня 2024 13:18
|
Додаток 3 до дог.0309 від 03.09.24.pdf | укладений |
03 вересня 2024 13:18
|
Додаток 1 до дог.0309 від 03.09.24.pdf | укладений |
03 вересня 2024 13:18
|
Договір 0309 від 03.09.2024.pdf | укладений |
03 вересня 2024 13:18
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 04 вересня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 04 вересня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викласти п.12.9 договору №0309 від 03.09.2024р. наступного змісту: «12.9 До Договору додаються в якості невід'ємних його частин: Додаток № 1 – Договірна ціна. Додаток № 2– Локальні кошториси на будівельні роботи. Додаток №3 – Календарний графік виконання робіт. Додаток № 4 – План фінансування.» |
Номер договору про закупівлю: | 0309 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 жовтня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 22 жовтня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі п.10.3;10.4 п. 10 Договору № 0309 від 03.09.2024р. Сторони домовились внести зміни до додатку №1 – Договірна ціна, та викласти його у новій редакції (додається) з загальними показниками: Всього – 19 120 726,00 грн. у тому числі ПДВ – 3 186 787,67 грн. Внести зміни до додатку №2 – Локальні кошториси на будівельні роботи, та викласти його у новій редакції (додається). |
Номер договору про закупівлю: | 0309 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 листопада 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 05 листопада 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 0309 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 10 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 0309 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 0309 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 січня 2025 |
Дата публікації змін до договору: | 29 січня 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | План фінансування та графік виконання будівельних робіт |
Номер договору про закупівлю: | 0309 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | б/н |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 лютого 2025 |
Дата публікації змін до договору: | 26 лютого 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 0309 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |