Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління капітального будівництва та житлово-комунального господарства Охтирської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 40516392 |
Місцезнаходження: | 42700, Україна , Сумська обл., місто Охтирка, вулиця Чкалова,27-а |
Контактна особа: |
Кириченко Анна Юріївна +380544625859 annakyrychenko@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 липня 2024 09:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 серпня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 серпня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 серпня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 1 618 580,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 093,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 липня 2024 09:51 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
30 липня 2024 09:45 |
Додаток 1.docx | |
30 липня 2024 09:45 |
Додаток 2.docx | |
30 липня 2024 09:45 |
Додаток 3.docx | |
30 липня 2024 09:45 |
Додаток 4.docx | |
30 липня 2024 09:45 |
Додаток 5 .docx | |
30 липня 2024 09:45 |
Додаток 6.docx | |
30 липня 2024 09:45 |
Додаток 7.docx | |
30 липня 2024 09:45 |
Додаток 8.docx | |
30 липня 2024 09:45 |
Тендерна документація.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
1) п.1- Згідно Довідки щодо обстеження об'єкта, на якому буде здійснюватись ремонт, а саме площею від 5 м2 до 25м2 .
2) п.2 - товщина 50 мм.
3) п.5 - товщина 50мм.
4) п.10 - до 26х40мм при виконанні робіт на одній половині проїзної частини дороги, з рухом транспорту по іншій.
Дякуємо за Вашу зацікавленість.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-08-16-000011 ● 61e3d827549a4d66bda0f2fd6f2c0da8
- Статус: вирішено ● Дата: 28 жовтня 2024
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 16 серпня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 16 серпня 2024 15:21 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
16.08.2024 №34-З
Суми
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 р. № 2 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Ігор КОРОТКИЙ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 16.08.2024 №34-З
Витяг з переліку закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 UA-2024-07-30-001168-a 30.07.2024 Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-08-19 11:45:23
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності в населених пунктах, а саме: Поточний ремонт вулично-дорожньої мережі (дорожнього покриття) комунальної власності Охтирської міської територіальної громади» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-07-30-001168-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
1. Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-08-20 13:58:22
Поясненняу проведенні моніторингу
Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області Пояснення у проведенні моніторингузакупівлі № UА-2024-07-30-001168-аЗгідно з наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби (далі за текстом — Держаудитслужба) від 16.08.2024 № 34-З м. Суми Про початок моніторингу процедур закупівель, прийнято рішення про початок проведення моніторингу закупівлі «Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності в населених пунктах, а саме: Поточний ремонт вулично-дорожньої мережі (дорожнього покриття) комунальної власності Охтирської міської територіальної громади», (код за ДК 021:2015:45233142-6 «Ремонт доріг»), за ідентифікатором UА-2024-07-30-001168-а, яка оголошена 30.07.2024 р. управлінням капітального будівництва та житлово-комунального господарства Охтирської міської ради (далі за текстом — Замовник), з підстави виявлення ознак порушень законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі.
Вважаємо, що вищевказана закупівля проведена у відповідності до Законодавства України. Надаємо пояснення на запит Інни ЮРКО від 19.08.2024 р.
1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначення його очікуваної вартості визначено на підставі нижченаведених документів:
Розмір бюджетного призначення:
Розмір бюджетного призначення визначено за КПКВК 1217461 Утримання та розвиток автомобільних доріг та дорожньої інфраструктури за рахунок коштів місцевого бюджету згідно Програми розвитку інженерних споруд дорожньої мережі та доріг комунальної власності Охтирської міської територіальної громади на 2021-2025 роки, затвердженої рішенням Охтирської міської ради від 22.12.2020 № 44 МР (зі змінами та доповненнями)».
Рішення Охтирської міської ради від 04.07. 2024 № 1056-МР «Про внесення змін до рішення Охтирської міської ради» від 21.12.2023 № 936-МР «Про бюджет Охтирської міської територіальної громади на 2024 рік» (додається).
Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Відповідно до технічних вимог на послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності в населених пунктах, а саме: Поточний ремонт вулично-дорожньої мережі (дорожнього покриття) комунальної власності Охтирської міської територіальної громади.
Обгрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:
Очікувана вартість закупівлі послуг з поточного ремонту становить 1 618 580 грн. та визначена на підставі положень примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, згідно розрахунку очікуваної вартості послуг на основі будівельних норм:
- ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт»;
- «Технічних правил ремонту і утримання вулиць та доріг населених пунктів» (в редакції Наказу Мінрегіону № 297 від 07.12.2020);
- Постанови КМУ від 30.03.1994 р. № 198 «Про затвердження Єдиних правил ремонту і утримання автомобільних доріг, вулиць, залізничних переїздів, правил користування ними та охорони»;
- ДСТУ 3587–2022 «Безпека дорожнього руху. Автомобільні дороги, вулиці та залізничні переїзди. Вимоги до експлуатаційного стану»;
- ДСТУ 8749:2017 «Безпека дорожнього руху. Огородження та організація дорожнього руху в місцях проведення дорожніх робіт» ;
- СОУ 45.2-00018112-028:2008 «Забезпечення якості при будівництві, ремонті та експлуатаційному утриманні автомобільних доріг та мостових споруд».
2. Інформація про обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі з ідентифікатором UА-2024-07-30-001168-а, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщена на офіційному веб-сайті Охтирської міської ради в розділі «Міська рада»//« Управління»//«Управління капітального будівництва та житлово-комунального господарства»//«Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі». Посилання на вказаний документ:https://docs.google.com/document/d/1FptRF5sxfQZ3FrHN3ckPXCGlo82_bWVU/edit
Начальник управління Сергій БОНДАРЕНКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-08-21 17:01:18
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності в населених пунктах, а саме: Поточний ремонт вулично-дорожньої мережі (дорожнього покриття) комунальної власності Охтирської міської територіальної громади» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-07-30-001168-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
Просимо надати пояснення щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ДОРСПЕЦТЕХНІКА» (далі – учасник), а саме:
1) вказати в якому файлі (зазначити назву файлу(ів) та номер сторінки) тендерної пропозиції учасника міститься дефектний акт на вимогу додатку 3 та пункту 11 додатку 7 до тендерної документації;
2) якими документами (зазначити назву файлу(ів) та номер сторінки) учасником підтверджено відповідність кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», установленого у пункті 5 розділу ІІІ тендерної документації;
3) у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг згідно предмету закупівлі від 06.08.2024 №06/6 учасником не зазначені водії механізмів (механізатори) на вимогу додатку 1 до тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід»;
4) яким документом (зазначити назву файлу(ів) та номер сторінки) учасник виконав вимоги додатку 1 до тендерної документації в частині підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, зокрема виконання таких робіт, як: «Розливання в’яжучих матеріалів з проведенням робіт на одній половині проїжджої частини при систематичному русі на другій» (п.3 Технічного завдання);
5) відповідно до роз’яснень до процедури, наданих від 05.08.2024, Технічне завдання передбачає, зокрема, п.1 - фрезерування окремими місцями площею від 5 м2 до 25м2; п.2 - улаштування покриттів товщиною 50 мм.
При цьому учасником у локальному кошторисі на будівельні роботи № 05 01-01 зазначено, зокрема: п.1 «фрезерування окремими місцями площею до 10м2», п.2 «улаштування покриттів товщиною 4 см».
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-08-26 13:53:56
Пояснення на запит моніторингу
Управління Північно-східного
офісу Держаудитслужби
в Сумській області
Пояснення у
проведенні моніторингу
закупівлі № UА-2024-07-30-001168-а
Згідно з наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби (далі за текстом — Держаудитслужба) від 16.08.2024 № 34-З м. Суми Про початок моніторингу процедур закупівель, прийнято рішення про початок проведення моніторингу закупівлі «Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності в населених пунктах, а саме: Поточний ремонт вулично-дорожньої мережі (дорожнього покриття) комунальної власності Охтирської міської територіальної громади», (код за ДК 021:2015:45233142-6 «Ремонт доріг»), за ідентифікатором UА-2024-07-30-001168-а, яка оголошена 30.07.2024 р. управлінням капітального будівництва та житлово-комунального господарства Охтирської міської ради (далі за текстом — Замовник), з підстави виявлення ознак порушень законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі.
Вважаємо, що вищевказана закупівля проведена у відповідності до Законодавства України. Надаємо пояснення на запит Інни ЮРКО від 21.08.2024 р.
1) вказати в якому файлі (зазначити назву файлу(ів) та номер сторінки) тендерної пропозиції учасника міститься дефектний акт на вимогу додатку 3 та пункту 11 додатку 7 до тендерної документації;
Пунктом 1 розділу ІІІ Інструкції з підготовки тендерної пропозиції, затвердженої Тендерною документацією, щодо умов проведення публічних закупівель по процедурі закупівлі «Відкриті торги» з особливостями на закупівлю Послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності і населених пунктах, а саме: Поточний ремонт вулично-дорожньої мережі (дорожнього покриття) комунальної власності Охтирської міської територіальної громади (код за ДК 021:2015:45233142-6 «Ремонт доріг») (далі по тексту – розділ ІІІ Інструкції) регламентований зміст і спосіб подання тендерної пропозиції зокрема визначений перелік документів (файлів), що вимагаються згідно з умовами тендерної документації.
Слід зазначити, що в розділі ІІІ. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції, в розділі - «договірна ціна тендерної пропозиції та підтверджуючі розрахунки за статтями витрат» відсутня вимога, щодо необхідності надання дефектного акту, адже зі змісту наявного локального кошторису (файл – Локальний кошторис) вбачається як і найменування робіт і витрат, так і одиниця виміру/кількість (обсяги робіт).
Крім того, вважаємо за доцільне зазначити, що додаток 3 та пункту 11 додатку 7 до тендерної документації містить в собі перелік документів та/або інформації, яка подається учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції.
Останній, фактично дублює перелік документів, передбачений розділом ІІІ Інструкції з підготовки тендерної пропозиції.
Пунктом 5.4. СОУ 42.1-37641918-085:2018 встановлено, що обсяги та перелік робіт з поточного ремонту та експлуатаційного утримання для кожної ділянки дороги, окремої дорожньої споруди або елемента автомобільної дороги встановлюють на підставі результатів діагностики й оцінювання їхнього фактичного стану, інженерних вишукувань, випробувань й обстежень, зафіксованих в актах дефектів чи інших документах згідно з класифікацією робіт.
Проаналізувавши вищезазначене, додатково, акцентуємо Вашу увагу на тому, що іншими документами, які містять інформацію про «обсяги та перелік робіт з поточного ремонту та експлуатаційного утримання для кожної ділянки дороги, окремої дорожньої споруди або елемента автомобільної дороги встановлюють на підставі результатів діагностики й оцінювання їхнього фактичного стану, інженерних вишукувань, випробувань й обстежень» є довідка щодо обстеження об’єкта, на якому буде здійснюватись ремонт (файл – «Довідка щодо обстеження об’єкта») та технічні вимоги до предмета закупівлі (обсяги робіт: найменування робіт і витрат/одиниця виміру, кількість).
2) якими документами (зазначити назву файлу(ів) та номер сторінки) учасником підтверджено відповідність кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», установленого у пункті 5 розділу ІІІ тендерної документації;
Відповідно до пункту 31 Особливостей Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Пункт 1 Розділу III, а саме: - інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, відповідно до абзацу 10 пункту 28 Тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації, які викладені Замовником в Додатку 1 до цієї тендерної документації. Документальне підтвердження «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», Додатком 1 до цієї тендерної документації не вимагалось.
Відповідно до абзацу 6 підпункту 3 пункту 44 Особливостей відсутність документів або інформації, що не передбачені додатками до тендерної документації, зазначеними в абзаці десятому пункту 28 цих особливостей, не є підставою для відхилення замовником тендерної пропозиції такого учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту.
3) у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг згідно предмету закупівлі від 06.08.2024 №06/6 учасником не зазначені водії механізмів (механізатори) на вимогу додатку 1 до тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід»;
Тендерна пропозиція учасника містить файл «ДЦ_ЛК_ДФ_ПВР_РЗВ_КГ», в складі якого надано розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів, що надав учасник, всі вказані машини і механізми, крім компресорів пересувних, залучені, а не власні. Цей факт не передбачає наявність водіїв механізмів (механізаторів) в організації учасника.
4) яким документом (зазначити назву файлу(ів) та номер сторінки) учасник виконав вимоги додатку 1 до тендерної документації в частині підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, зокрема виконання таких робіт, як: «Розливання в’яжучих матеріалів з проведенням робіт на одній половині проїжджої частини при систематичному русі на другій» (п.3 Технічного завдання);
На підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, а саме за видами робіт у повному обсязі, учасником в файлі « НАЯВНІСТЬ ДОКУМЕНТАЛЬНО ПІДТВЕРДЖЕНОГО ДОСВІДУ ВИКОНАННЯ АНАЛОГІЧНОГО ДОГОВОРУ Додаток 1» надано, Акти приймання виконаних будівельних робіт, де застосовані державні розцінки КР18-8-1, КР18-8-2, КР18-43-1, ДН10-2-20-14 в складі даних робіт є роботи по підґрунтовці бітумною емульсією, що підтверджує досвід з розливання в’яжучих матеріалів.
5) відповідно до роз’яснень до процедури, наданих від 05.08.2024, Технічне завдання передбачає, зокрема, п.1 - фрезерування окремими місцями площею від 5 м2 до 25м2; п.2 - улаштування покриттів товщиною 50 мм.
При цьому учасником у локальному кошторисі на будівельні роботи № 05 01-01 зазначено, зокрема: п.1 «фрезерування окремими місцями площею до 10м2», п.2 «улаштування покриттів товщиною 4 см».
Щодо розцінки по фрезеруванню окремими місцями площею до 10м2, яку застосував учасник. Керуючись Настановою з визначення вартості будівництва, користуючись державними ресурсними нормами та плануючи для виконання робіт застосувати фрезу на базі навантажувача, учасником застосована найбільш відповідна ресурсна норма КР18-4-1, яка передбачає фрезерування окремими місцями із застосуванням саме навантажувача пневмоколісного одноківшевого вантажопідйомністю 1 т з навісною фрезою. Ресурсна елементна кошторисна норма на фрезерування асфальтобетонного покриття КР18-4-1 передбачає фрезерування окремими місцями площею до 10м2 що в межах від 5м2 до 25м2.
На улаштування покриттів в локальному кошторисі учасником застосовано розцінки КР18-43-1 та КР18-43-2 (п.2 та п.3 локального кошторису), що в сумі передбачає виконання робіт товщиною 50мм.
Начальник управління Сергій БОНДАРЕНКО
Надання інформації про усунення порушення замовником
Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області Пояснення у проведенні моніторингу закупівлі № UА-2024-07-30-001168-а Згідно з наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби (далі за текстом — Держаудитслужба) від 16.08.2024 № 34-З м. Суми Про початок моніторингу процедур закупівель, прийнято рішення про початок проведення моніторингу закупівлі «Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності в населених пунктах, а саме: Поточний ремонт вулично-дорожньої мережі (дорожнього покриття) комунальної власності Охтирської міської територіальної громади», (код за ДК 021:2015:45233142-6 «Ремонт доріг»), за ідентифікатором UА-2024-07-30-001168-а, яка оголошена 30.07.2024 р. управлінням капітального будівництва та житлово-комунального господарства Охтирської міської ради (далі за текстом — Замовник), з підстави виявлення ознак порушень законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі. Відповідно до висновку від 02.09.2024 року за результатом проведення моніторингу, зокрема за результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції установлено порушення вимог абзацу другого та п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей. Також встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій). З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень). На виконання вищевикладеного, Замовником розірвано договір № 95 від 15.08.2024 року, що підтверджується додатковою угодою № 1 від 04.09.2024 року, яка оприлюднена в електронній системі 05.09.2024 року. Додатки: 1. Додаткова угода № 1 від 04.09.2024 р. Начальник управління Сергій БОНДАРЕНКО
2024-09-05 10:11:36
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 02 вересня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 17 вересня 2024 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
.
2024-09-06 09:08:33
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 серпня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРСПЕЦТЕХНІКА" |
1 570 023,80
UAH з ПДВ
|
1 570 023,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРСПЕЦТЕХНІКА" #44077685 |
Переможець |
1 570 023,80
UAH з ПДВ
|
09 серпня 2024 11:47
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 вересня 2024 13:56
|
Додаткова угода угода на розірвання | укладений |
05 вересня 2024 13:55
|
Електронний підпис | укладений |
05 вересня 2024 09:32
|
додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
05 вересня 2024 09:30
|
Електронний підпис | укладений |
19 серпня 2024 10:57
|
Підписаний контракт | укладений |
19 серпня 2024 10:53
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 04 вересня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 05 вересня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Сторони дійшли згоди достроково припинити дію Договору про надання послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності в населених пунктах, а саме «Поточний ремонт вулично-дорожньої мережі (дорожнього покриття) комунальної власності Охтирської міської територіальної громади» (код за ДК 021:2015 45233142-6 «Ремонт доріг») № 95 від 15.08.2024 року (далі – Договір) за взаємною згодою Сторін. |
Номер договору про закупівлю: | 95 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 15 серпня 2024 — 31 грудня 2024 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | У зв'язку із виявленими порушеннями згідно з висновком моніторингу |