Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Лабораторні дослідження ДК 021 : 2015 – 85140000-2 « Послуги у сфері охорони здоров’я різні» згідно ДК 021 : 2015 – 85145000-7 « Послуги медичних лабораторії».
Очікувана вартість
115 542,90 UAH
UA-2024-07-30-000172-a 45d451c3cade4ffb820a8d3896191bb0
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тая Плахотнюк

+380982631477 tayaplahotniuk@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 30 липня 2024
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХРИСТИНІВСЬКА БАГАТОПРОФІЛЬНА ЛІКАРНЯ" ХРИСТИНІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02005473
Місцезнаходження: 20001, Україна , Черкаська обл., Уманський р-н, м. Христинівка, вул.Хмельницького Б., будинок 2
Контактна особа: Тая Плахотнюк
+380982631477
tayaplahotniuk@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:85140000-2: Послуги у сфері охорони здоров’я різні


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2025 послуга
Лабораторні дослідження
ДК 021 : 2015 – 85140000-2 « Послуги у сфері охорони здоров’я різні»
згідно ДК 021 : 2015 – 85145000-7 « Послуги медичних лабораторії».
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20001, Україна, Черкаська область, місто Христинівка, вул. Богдана Хмельницького, буд. 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 85140000-2 — Послуги у сфері охорони здоров’я різні

Тендерна документація

30 липня 2024 08:24
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-09-03-000016 ● 28e740f2a7b145ecbed904f0b1072928
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03 вересня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 03 вересня 2024 16:44
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ


НАКАЗ

03.09.2024 № 63-З
Черкаси

Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, згідно з підпунктом 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.



Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО

Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
«Про початок моніторингу
процедур закупівель»

Витяг із переліку процедур закупівель/закупівель


Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
UA-2024-07-30-000172-a, 30.07.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-09-04 12:07:11

Про надання почснень

У межах проведення моніторингу закупівлі послуг у сфері охорони здоров’я різних, інформацію про яку опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-07-30-000172-а, та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень із питань:
1) як та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість цієї закупівлі;
2) за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних продавців послуг, що є предметом закупівлі, та обрано для їх постачання саме КНП «Черкаський обласний спеціалізований медичний центр Черкаської обласної ради»?
3) чому для придбання послуг очікуваною вартістю понад 100 тис грн. обрано закупівлю без використання електронної системи, якщо відповідно до пункту 10 Особливостей замовники, у тому числі централізовані закупівельні організації, здійснюють закупівлі товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту, предмет закупівлі яких визначається відповідно до пункту 3 розділу II Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному цими особливостями, та/або шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до порядку, встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 «Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу», з урахуванням положень, визначених цими особливостями? Зокрема, згідно з обґрунтуванням, розміщеним КНП «Христинівська багатопрофільна лікарня» Христинівської міської ради в електронній системі закупівель, дія Закону України «Про публічні закупівлі» не поширюється на послуги за договорами про медичне обслуговування населення, що надаються відповідно до закону. Однак, згідно з договором від 29.07.2024 №163 Замовник придбаває у КНП «Черкаський обласний спеціалізований медичний центр Черкаської обласної ради» лабораторні послуги, які є послугами у визначенні пункту 21 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» та не є послугами за договорами про медичне обслуговування населення.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-09-09 12:37:52

На виконання запиту Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 4 вересня 2024 року надання пояснення

Щодо надання пояснення Замовником по закупівлі UA-2024-07-30-000172-a:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХРИСТИНІВСЬКА БАГАТОПРОФІЛЬНА ЛІКАРНЯ" ХРИСТИНІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі – Замовник) на підставі частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та відповідно до пункту 23 Постанови Кабінету Міністрів України № 1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», повідомляє наступне.

30 липня 2024 року Замовник опублікував інформацію про укладення договору: «Лабораторні дослідження ДК 021 : 2015 – 85140000-2 « Послуги у сфері охорони здоров’я різні» згідно ДК 021 : 2015 – 85145000-7 « Послуги медичних лабораторії»» код ДК 021:2015 — 85140000-2 « Послуги у сфері охорони здоров’я різні у порядку закупівлі без використання електронної системи (ідентифікатор UA-2024-07-30-000172-a), з підстав визначених Законом України «Про публічні закупівлі» та з урахуванням вимог постанови Кабінету Міністрів України № 1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».

Процедура укладення договору проведена із дотриманням вимог статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», оформлення тендерної документації закупівлі та дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, зокрема: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.

Технічне завдання у вигляді переліку послуг згідно господраської діяльності комунальної медичної установи із метою надання медичних послуг для населення, а саме в частині проведення лабораторних аналізів, що відображені у Додатку № 1 «Специфікація» укладеного Договору. Результати послуг(лабароторні аналізи отримані для наслення) поставляються за адресою Замовника: 20001, Україна, Черкаська обл., Уманський р-н, м. Христинівка, вул.Хмельницького Б., будинок 2.

Замовник надає відповідь на запитувану інформацію на підставі проведення Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області моніторингу процедури укладення договору, як винятку (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-07-30-000172-a).

Питання номер №1 моніторингу: «1. як та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість цієї закупівлі.»
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі було здійснено відповідно до рекомендацій наказу Мінекономіки № 275 від 18.02.2020 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» методом порівняння ринкових цін, доступних у мережі Інтернет, зокрема в електронній системі закупівель "Prozorro", та з урахуванням Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання коштів». Відповідно до зазначених документів, надається обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, та очікуваної вартості предмета закупівлі.
Технічні характеристики (типів «лабораторних досліджень») визначені на підставі службової записки від внутрішнього підрозділу, відповідального за прийом направлень та зразків/матеріалів від населення під час надання медичних послуг, із врахуванням того, що Замовник не має спеціалістів та обладнання для проведення визначених послуг лабораторних досліджень під час надання послуг медичного обслуговування населення.

Очікувана вартість предмета закупівлі, передбачена кошторисом та річним планом закупівель на 2024 рік, ґрунтується на всіх фактичних складових ціни, включаючи вартість послуги, податки та збори, що сплачуються або мають бути сплачені, а також усіх інших витрат відповідно до вимог чинного законодавства щодо формування цін на лабораторні послуги за визначеним переліком.

Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі був проведений з урахуванням Наказу Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 (зі змінами) за допомогою методу порівняння та аналізу ринкових цін, а також на основі роз’яснень Мінекономіки «Щодо розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі» № 3301-04/34980-06 від 20.08.2019 року. Система електронних закупівель Prozorro надає відкритий доступ до публічних закупівель, що дозволяє аналізувати не тільки власні попередні закупівлі ідентичного або аналогічного товару, але й угоди купівлі-продажу інших Замовників з урахуванням індексу інфляції.

При визначенні очікуваної вартості закупівлі також враховувалась Постанова Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2017 р. № 1075 «Про затвердження Методики розрахунку вартості послуги з медичного обслуговування»(із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 1073 від 27.11.2019), якою передбачено затвердити Методику розрахунку вартості послуги з медичного обслуговування, що додається, яка набрала чинності з 1 січня 2018 року. Замовник здійснював моніторинг середньоринкових цін лабораторних досліджень згідно з переліком який є актуальним на момент проведення закупівлі, а також на основі історії закупівель за період квітень-червень 2024 року із передбаченою потребою на 2024 рік (додаток - таблиця проаналізованих закупівель для розрахунку очікуваної вартості по аналогічних потребах).
Замовником опубліковано інформацію про закупівлю на електронному майданчику за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-07-30-000172-a, а також було здійснено публікацію інформації про план використання кошторису за цим призначенням: https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2024-07-30-000133-a

Питання номер №2 моніторингу: «2) за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних продавців послуг, що є предметом закупівлі, та обрано для їх постачання саме КНП «Черкаський обласний спеціалізований медичний центр Черкаської обласної ради»?
На підставі інформації з реєстрів публічних даних про юридичних осіб, офіційного реєстру Міністерства юстиції України, замовник встановив, що КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕРКАСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ СПЕЦІАЛІЗОВАНИЙ МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" (код ЄДРПОУ 26358816) є акредитивними комунальним органами у сфері надання медичних послуг (додаток надається), який здійснює необхідний перелік лабораторних досліджень за урегулюваними тарифами та є територіально найближчим до місцезнаходження Замовника, що забезпечує оперативність в отриманні результатів під час надання медичних послуг для населення.
Питання номер №3 моніторингу: «3) чому для придбання послуг очікуваною вартістю понад 100 тис грн. обрано закупівлю без використання електронної системи, якщо відповідно до пункту 10 Особливостей замовники, у тому числі централізовані закупівельні організації, здійснюють закупівлі товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту, предмет закупівлі яких визначається відповідно до пункту 3 розділу II Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному цими особливостями, та/або шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до порядку, встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 «Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу», з урахуванням положень, визначених цими особливостями? Зокрема, згідно з обґрунтуванням, розміщеним КНП «Христинівська багатопрофільна лікарня» Христинівської міської ради в електронній системі закупівель, дія Закону України «Про публічні закупівлі» не поширюється на послуги за договорами про медичне обслуговування населення, що надаються відповідно до закону. Однак, згідно з договором від 29.07.2024 №163 Замовник придбаває у КНП «Черкаський обласний спеціалізований медичний центр Черкаської обласної ради» лабораторні послуги, які є послугами у визначенні пункту 21 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» та не є послугами за договорами про медичне обслуговування населення.»
Відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) дія цього Закону не поширюється на випадки, якщо предметом закупівлі, зокрема, є послуги за договорами про медичне обслуговування населення, що надаються відповідно до закону.

Згідно з пунктом 1 частини 1 статті 2 Закону України «Про державні фінансові гарантії медичного обслуговування населення» від 19.10.2017 № 2168-VIII програма державних гарантій медичного обслуговування населення (програма медичних гарантій) — програма, що визначає перелік та обсяг медичних послуг (включаючи медичні вироби) та лікарських засобів, повну оплату надання яких пацієнтам держава гарантує за рахунок коштів Державного бюджету України згідно з тарифом, для профілактики, діагностики, лікування та реабілітації у зв’язку з хворобами, травмами, отруєннями і патологічними станами, а також у зв’язку з вагітністю та пологами.

Відповідно до статті 3 Закону України «Основи законодавства України про охорону здоров’я» від 19.11.1992 № 2801-ХІІ послуга з медичного обслуговування населення (медична послуга) — послуга, що надається пацієнту закладом охорони здоров’я або фізичною особою — підприємцем, яка зареєстрована та одержала в установленому законом порядку ліцензію на провадження господарської діяльності з медичної практики, та оплачується її замовником. Замовником послуги з медичного обслуговування населення можуть бути держава, відповідні органи місцевого самоврядування, юридичні та фізичні особи, у тому числі пацієнт.
Надавачами медичних послуг є заклади охорони здоров’я усіх форм власності та фізичні особи — підприємці, які одержали ліцензію на провадження господарської діяльності з медичної практики та уклали договір про медичне обслуговування населення з головними розпорядниками бюджетних коштів.
При цьому договір про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій укладається між закладом охорони здоров’я незалежно від форми власності чи фізичною особою —підприємцем, яка в установленому законом порядку одержала ліцензію на провадження господарської діяльності з медичної практики, та Уповноваженим органом відповідно до Закону України «Про державні фінансові гарантії медичного обслуговування населення».
Згідно з пунктом 7 частини 1 статті 2 Закону України «Про державні фінансові гарантії медичного обслуговування населення» Уповноважений орган — це центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державних фінансових гарантій медичного обслуговування населення.
Відповідно до Положення про Національну службу здоров’я України (НСЗУ), затверджене постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2017 № 1101, НСЗУ є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра охорони здоров’я, який реалізує державну політику у сфері державних фінансових гарантій медичного обслуговування населення.
Отже, зазначене виключення з-під дії Закону про публічні закупівлі стосується договорів на медобслуговування населення, які укладаються уповноваженим на те органом із закладами охорони здоров’я та фізичними особами — підприємцями, які в установленому законом порядку одержали ліцензію на провадження господарської діяльності з медичної практики, оскільки у даному випадку заклад обирає безпосередньо пацієнт, а надані в межах законодавства послуги сплачує держава.

У даному випадку договір укладено із джерелом фінансування на основі державних фінансових гарантій медичного обслуговування населення: «Кошти Державного Бюджету України за Програми Медичних гарантій» у сумі 115542.90 Грн.
Замовник звертає увагу, що пункт 2 статті 1 Закону України «Про організацію медичного обслуговування населення в Україні» встановлено, що «медичне обслуговування - діяльність закладів охорони здоров'я, які зареєстровані та одержали відповідну ліцензію в установленому законом порядку, у сфері охорони здоров'я або сертифікат на професійну діяльність молодшого спеціаліста з медичною освітою, що не обов'язково обмежується медичною допомогою».
Абзац 3 Частина 2 статті 7 Закону України «Про організацію медичного обслуговування населення в Україні» передбачає, що організації планування у регіонах поетапної реорганізації лікувально-профілактичних та інших закладів охорони здоров'я та побудови нової інфраструктури мережі, що передбачає:
порядок здійснення лабораторних та інших досліджень, що використовуються у практиці первинної медичної допомоги, пацієнтам за призначенням лікаря, що надає первинну медичну допомогу.
Тому даному випадку «перелік лабораторних досліджень» - предмет закупівлі укладеного договору є складовою послуги медичного обслуговування для населення, в тих випадках, коли отримання таких аналіз є необхідним за направленням лікаря.
Замовник є акредитивними органами у сфері надання медичних послуг (додаток надається), тому дія Закону України «Про публічні закупівлі» і Особливості не поширюється на послуги за договорами про медичне обслуговування населення, що надаються відповідно до Закону. Згідно з договором від 29.07.2024 №163 Замовник придбав у КНП «Черкаський обласний спеціалізований медичний центр Черкаської обласної ради» лабораторні послуги, які входять до послуг за договорами про медичне обслуговування населення, відповідно до абзацу 3 частина 2 статті 7 та пункту 2 статті 1 Закону України «Про організацію медичного обслуговування населення в Україні».

Замовник здійснив повну, всебічну та об’єктивну перевірку документів (код ЄДРПОУ 26358816) під час укладення договору без використання електронного майданчика відповідно до актуальних на момент проведення закупівлі вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (із змінами) та відповідно до вимог підпункту 3 пункту 44, підпункту 2 пункту 45 та абзацу 15 пункту 47 Особливостей і Закону України «Про публічні закупівлі» на підставі наданих документів та публічних даних державних реєстрів, та встановлено, що відсутні обставини для відмови в укладенні договору.
Замовник перевірив документи контрагента КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕРКАСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ СПЕЦІАЛІЗОВАНИЙ МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" (код ЄДРПОУ 26358816) на достовірність і встановив, що недостовірна інформація відсутня згідно з публічними даними та державними реєстрами. Тому вимоги абзацу першого пункту 42 Постанови Кабінету Міністрів України № 1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі” на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (із змінами) виконані.

Замовник звертає увагу на позицію Конституційного Суду України у Рішенні від 25 січня 2012 року № 3-рп/2012 (справа № 1-11/2012), згідно з якою одним із елементів верховенства права є принцип пропорційності. Це означає необхідність дотримання балансу між несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване рішення (ст. 2 КАС України). Тому Замовник готовий захищати законність своїх дій у разі суперечливих рішень контролюючого органу.

Відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», відповідь із необхідною інформацією Замовник завантажив через електронну систему закупівель Prozorro. Пояснення було надано Замовником через електронну систему закупівель у встановлені терміни — протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту, тобто в період з 5 по 9 вересня 2024 року.

Додатки:
1. Таблиця аналізу аналогічних закупівель на 1 аркуші.
2. Дані реєстру юридичних осіб Міністерства юстиції України на 7 аркушах.
3. Публічні дані по контрагенту на 19 аркушах.
4. Публічні дані Замовника на 22 аркушах.
5. Акредитація Замовника як надавача медичних послуг на 1 аркуші.
6. Акредитація надавача лабораторних послуг на 1 аркуші.


Надання інформації про усунення порушення замовником

Щодо виконання висновку моніторингу: Комунальне некомерційне підприємство «Христинівська багатопрофільна лікарня» Христинівської міської ради, як замовник у закупівлі «Лабораторні дослідження» за кодом ДК 021:2015: 85140000-2 «Послуги у сфері охорони здоров’я різні» та 85145000-7 «Послуги медичних лабораторій» у порядку процедури відкритих торгів із особливостями за ідентифікатором № UA-2024-07-30-000172-a, на виконання висновку за результатами моніторингу процедури закупівлі від 11 вересня 2024 року (далі – моніторинг) у порядку частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», якою встановлено, що протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень, повідомляє наступне: 1. Замовником опрацьовано випадок, у якому встановлено, що визначені в моніторингу питання, а саме: o як і на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість цієї закупівлі; o за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних постачальників послуг, що є предметом закупівлі, та обрано для їх постачання саме КНП «Черкаський обласний спеціалізований медичний центр Черкаської обласної ради»; o чому для придбання послуг з очікуваною вартістю понад 100 тис. грн. обрано закупівлю без використання електронної системи, якщо відповідно до пункту 10 Особливостей замовники, у тому числі централізовані закупівельні організації, здійснюють закупівлі товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту, предмет закупівлі яких визначається відповідно до пункту 3 розділу II Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному цими особливостями, та/або шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до порядку, встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 «Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу», з урахуванням положень, визначених цими особливостями. Зокрема, згідно з обґрунтуванням, розміщеним КНП «Христинівська багатопрофільна лікарня» Христинівської міської ради в електронній системі закупівель, дія Закону України «Про публічні закупівлі» не поширюється на послуги за договорами про медичне обслуговування населення, що надаються відповідно до закону. Однак, згідно з договором від 29.07.2024 № 163, замовник придбаває у КНП «Черкаський обласний спеціалізований медичний центр Черкаської обласної ради» лабораторні послуги, які є послугами, визначеними пунктом 21 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», і не є послугами за договорами про медичне обслуговування населення. 2. На підставі цього замовник, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», здійснив заходи, направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому шляхом проведення роз’яснень та попереджень для працівників, що задіяні у сфері публічних закупівель. Також проведено заходи з покращення і оновлення роботи з нормативно-правовими актами у сфері публічних закупівель. Додатково здійснено перевірку наявних документів, що стосуються процесу проведення публічних закупівель, на відповідність вимогам пунктів 28 та 44 Постанови Кабінету Міністрів України № 1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». Замовником також здійснено заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом застосування правових наслідків розірвання договору поставки від 29 липня 2024 року № 163, укладеного з КНП «Черкаський обласний спеціалізований медичний центр Черкаської обласної ради», відповідно до статті 216 Цивільного кодексу України. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, а саме надається Додаткова угода № 1 від 17.09.2024 року про розірвання договору, укладеного з КНП «Черкаський обласний спеціалізований медичний центр Черкаської обласної ради», відповідно до статті 216 Цивільного кодексу України. Замовником протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку від 11 вересня 2024 року здійснюється оприлюднення через електронну систему закупівель інформації, що свідчать про вжиття зазначених у моніторингу заходів. На підставі зазначеного вище просимо здійснити дії відповідно до частини дев’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме відобразити в електронній системі підтвердження органом державного фінансового контролю факту усунення замовником порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, про що такий орган зазначає в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення замовником відповідної інформації в електронній системі закупівель. Службова (посадова) особа замовника та/або уповноважена особа замовника не притягається до адміністративної відповідальності за порушення законодавства у сфері закупів

2024-09-17 10:02:53


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 11 вересня 2024
Кінцевий строк оскарження: 26 вересня 2024

Порушення виявлено

  1. Укладення договорів, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель, визначених законом

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

monitoring.conclusion.violation_types.contractsWithoutProcurement • усунуто

Договір розірвано

2024-09-19 09:44:02

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕРКАСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ СПЕЦІАЛІЗОВАНИЙ МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
#26358816
Переможець 115 542,90
UAH
30 липня 2024 08:24

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 вересня 2024 09:54
Додаткова угода №1 від 17.09.2024 р..pdf укладений
17 вересня 2024 09:48
Договір №163.pdf укладений
30 липня 2024 08:24

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 липня 2024 — 31 грудня 2024
Сума оплати за договором: 55 051,75
UAH
Причини розірвання договору: Розірвати (припинити) дію Договору №163 від 29.07.2024 р. на підставі Висновку Держаудитслужби про результати моніторингу процедури закупівлі №UA-2424-07-30-000172-а від 11.09.2024 року для забезпечення виконання заходів щодо припинення зобов’язань за договором.