Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційного укриття) в Охтирській ЗОШ I-III ступенів № 2 за адресою: Сумська область, місто Охтирка, провулок Сумський, 35 (ДК 021:2015:45210000-2 Будівництво будівель)
Очікувана вартість
42 149 443,00 UAH
UA-2024-07-29-009326-a af2a963321bf446aa7a9fe0c2463408f
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Нищета Павло Сергійович

380508516198 pnischeta@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна установа "Інфрастуктура Сумщини"
Код ЄДРПОУ: 42524164
Місцезнаходження: 40009, Україна , Сумська обл., Суми, ВУЛИЦЯ ІЛЛІНСЬКА, БУДИНОК 97
Контактна особа: Нищета Павло Сергійович
380508516198
pnischeta@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 липня 2024 16:41
Звернення за роз’ясненнями: до 10 серпня 2024 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 серпня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 серпня 2024 00:00
Очікувана вартість: 42 149 443,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 210 747,21 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції з накладеним кваліфікованого електронного підпису гаранта (далі - Банк-гарант) відповідно до вимог чинного законодавства. Банківська гарантія повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу, номер та дату протоколу, яким затверджена тендерна документація відповідно до якої проводиться закупівля. Банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження кваліфікованого електронного підпису банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник повинен надати такий договір разом з банківською гарантією. Банківська гарантія повинна бути оформлена у відповідності до вимог Постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 №639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (зі змінами) та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03 березня 2021 р. за № 275/35897 (зі змінами). Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає 0,5% очікуваної вартості закупівлі, а саме: 210 747,22 грн. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії банківської гарантії) – не менше 120 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Забезпечення тендерної пропозиції повинне бути чинним впродовж дії тендерної пропозиції. До уваги учасників інформація для оформлення гарантії: Назва Замовника: Державна установа «Інфраструктура Сумщини» Місцезнаходження Замовника: 40009, м. Суми, вул. Іллінська, 97 Код ЄДРПОУ: 42524164 IBAN № UA 768201720344351002107092919 Державна казначейська служба України, м. Київ
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 210747.22 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 27 Закону з урахуванням положень пункту 21 Особливостей. Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає шляхом завантаження в електронну систему закупівель забезпечення виконання договору. Подача скарги зупиняє перебіг цих строків у разі подання одним з учасників цієї закупівлі скарги на рішення замовника. Перебіг цих строків продовжується з дня, наступного за днем прийняття рішення органом оскарження за результатами розгляду скарги, рішення про припинення розгляду скарги або рішення про залишення скарги без розгляду. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 1% від вартості договору. Забезпечення виконання договору про закупівлю має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладеним кваліфікованим електронним підписом гаранта (далі - Банк-гарант) відповідно до вимог чинного законодавства. Банківська гарантія надається переможцем через систему електронних закупівель у форматі, що дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження КЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії: Назва Замовника: Державна установа «Інфраструктура Сумщини» Місцезнаходження Замовника: 40009, м. Суми, вул. Іллінська, 97 Код ЄДРПОУ: 42524164 IBAN № UA 768201720344351002107092919 Державна казначейська служба України, м. Київ. Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю. Банківська гарантія має відповідати нормам статті 200 Господарського кодексу України, статті 560 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». До банківської гарантії додаються копії банківських документів; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо). Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації. У разі якщо Переможець є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору про закупівлю у національній валюті країни Замовника — гривні на суму 1 % від вартості договору в еквіваленті, що перерахована на дату оформлення банківської гарантії за офіційним курсом Національного банку. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю відповідно до частини 2 статті 27 Закону з урахуванням положень пункту 21 Особливостей. Замовник не повертає забезпечення виконання договору про закупівлю у разі: 1) порушення переможцем, строків виконання робіт, передбачених договором про закупівлю; 2) порушення переможцем умов договору про закупівлю щодо якості виконання робіт; 3) невиконання (часткового виконання) умов договору переможцем процедури закупівлі. У разі настання зазначених обставин Замовник набуває права на безумовне звернення до банку-гаранта щодо стягнення за рахунок коштів забезпечення виконання договору про закупівлю, сума яких визначена банківською гарантією, у повному розмірі. Вимога надсилається шляхом письмового звернення Замовника до банку-гаранта з вимогою сплати суми банківської гарантії до відповідного бюджету згідно з визначеними замовником реквізитами рахунку не пізніше 5 робочих днів з дня отримання банком-гарантом письмової вимоги замовника, у випадку одноразового порушення переможцем. У вимозі до банка-гаранта Замовник зазначає, у чому полягає порушення переможцем основного зобов'язання, забезпеченого банківською гарантією, що було зафіксовано шляхом складення Замовником відповідної претензії, адресованої Переможцю. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю (у разі якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційного укриття) в Охтирській ЗОШ I-III ступенів № 2 за адресою: Сумська область, місто Охтирка, провулок Сумський, 35 (ДК 021:2015:45210000-2 Будівництво будівель)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Сумська область, Охтирка, провулок Сумський, 35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата за роботи відбувається шляхом поточних платежів. Проміжні розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником на підставі підписаних «Акту приймання виконаних будівельних робіт (форми № КБ-2в) та «Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат» (форма № КБ-3) та/або підписаних актів приймання-передачі обладнання. Акти приймання виконаних будівельних робіт (форми № КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми КБ-3), акти приймання-передачі обладнання підписуються Замовником за наявності у нього всіх необхідних виконавчих документів. Підрядник надає разом із формами (форми № КБ-2в), КБ-3 (у 4-х примірниках) Замовнику в паперовому і електронному вигляді (в машинозчитувальному форматі) документи, що підтверджують виконання робіт, всю необхідну виконавчу документацію (сертифікати на використані матеріали, паспорти на конструкції та обладнання, акти на приховані роботи, документи, що підтверджують фактичні витрати на відрядження, та ін.). Оплата Робіт здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Підрядника до 10 (десяти) робочих днів з дати підписання актів приймання виконаних будівельних робіт (форми № КБ-2в) та довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат» (форма № КБ-3), та/або підписаних актів приймання-передачі обладнання. Грошові кошти перераховуються в Національній валюті України. Пiсляоплата 10 Робочі 70
Iнша подія Замовник має право здійснювати попередню оплату щодо робіт, надання яких здійснюється протягом поточного бюджетного періоду відповідно до постанови КМУ від 04.12.19 р. № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти». Попередня оплата здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів на небюджетний рахунок, відкритий на ім’я Підрядника в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку. При цьому періодичність перерахування попередньої оплати може бути не частіше один раз на місяць при відсутності непогашеної дебіторської заборгованості у Підрядника. Використана попередня оплата погашається на підставі «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форми № КБ-2в)», підписаних уповноваженими представниками сторін. Попередня оплата здійснюється на строк не більше трьох місяців з дати перерахування коштів на рахунок Підрядника в межах поточного бюджетного періоду у розмірі, що не перевищує 30 відсотків вартості робіт, виходячи з лімітів за КЕКВ 3210, але у будь-якому разі попередня оплата повертається/відпрацьовується не пізніше 25 грудня поточного бюджетного року. Аванс 90 Календарні 30

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 липня 2024 16:46
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 липня 2024 16:46
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 липня 2024 16:46
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 липня 2024 16:46
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 липня 2024 16:46
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 липня 2024 16:46
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 липня 2024 16:46
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 липня 2024 16:46
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 липня 2024 16:46
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 липня 2024 16:46
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 липня 2024 16:46
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 липня 2024 16:46
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 липня 2024 16:46
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 липня 2024 16:46
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 липня 2024 16:46
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 липня 2024 16:46
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 липня 2024 16:46
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 липня 2024 16:46
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 липня 2024 16:46
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 липня 2024 16:46
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 липня 2024 16:46
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 липня 2024 16:46
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 липня 2024 16:46
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 липня 2024 16:46

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції з накладеним кваліфікованого електронного підпису гаранта (далі - Банк-гарант) відповідно до вимог чинного законодавства. Банківська гарантія повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу, номер та дату протоколу, яким затверджена тендерна документація відповідно до якої проводиться закупівля. Банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження кваліфікованого електронного підпису банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник повинен надати такий договір разом з банківською гарантією. Банківська гарантія повинна бути оформлена у відповідності до вимог Постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 №639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (зі змінами) та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03 березня 2021 р. за № 275/35897 (зі змінами). Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає 0,5% очікуваної вартості закупівлі, а саме: 210 747,22 грн. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії банківської гарантії) – не менше 120 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Забезпечення тендерної пропозиції повинне бути чинним впродовж дії тендерної пропозиції. До уваги учасників інформація для оформлення гарантії: Назва Замовника: Державна установа «Інфраструктура Сумщини» Місцезнаходження Замовника: 40009, м. Суми, вул. Іллінська, 97 Код ЄДРПОУ: 42524164 IBAN № UA 768201720344351002107092919 Державна казначейська служба України, м. Київ

Сума забезпечення: 210747.22 UAH
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Забезпечення тендерної пропозиції
Вимоги до документу: Електронна банківська гарантія

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 27 Закону з урахуванням положень пункту 21 Особливостей. Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає шляхом завантаження в електронну систему закупівель забезпечення виконання договору. Подача скарги зупиняє перебіг цих строків у разі подання одним з учасників цієї закупівлі скарги на рішення замовника. Перебіг цих строків продовжується з дня, наступного за днем прийняття рішення органом оскарження за результатами розгляду скарги, рішення про припинення розгляду скарги або рішення про залишення скарги без розгляду. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 1% від вартості договору. Забезпечення виконання договору про закупівлю має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладеним кваліфікованим електронним підписом гаранта (далі - Банк-гарант) відповідно до вимог чинного законодавства. Банківська гарантія надається переможцем через систему електронних закупівель у форматі, що дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження КЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії: Назва Замовника: Державна установа «Інфраструктура Сумщини» Місцезнаходження Замовника: 40009, м. Суми, вул. Іллінська, 97 Код ЄДРПОУ: 42524164 IBAN № UA 768201720344351002107092919 Державна казначейська служба України, м. Київ. Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю. Банківська гарантія має відповідати нормам статті 200 Господарського кодексу України, статті 560 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». До банківської гарантії додаються копії банківських документів; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо). Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації. У разі якщо Переможець є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору про закупівлю у національній валюті країни Замовника — гривні на суму 1 % від вартості договору в еквіваленті, що перерахована на дату оформлення банківської гарантії за офіційним курсом Національного банку. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю відповідно до частини 2 статті 27 Закону з урахуванням положень пункту 21 Особливостей. Замовник не повертає забезпечення виконання договору про закупівлю у разі: 1) порушення переможцем, строків виконання робіт, передбачених договором про закупівлю; 2) порушення переможцем умов договору про закупівлю щодо якості виконання робіт; 3) невиконання (часткового виконання) умов договору переможцем процедури закупівлі. У разі настання зазначених обставин Замовник набуває права на безумовне звернення до банку-гаранта щодо стягнення за рахунок коштів забезпечення виконання договору про закупівлю, сума яких визначена банківською гарантією, у повному розмірі. Вимога надсилається шляхом письмового звернення Замовника до банку-гаранта з вимогою сплати суми банківської гарантії до відповідного бюджету згідно з визначеними замовником реквізитами рахунку не пізніше 5 робочих днів з дня отримання банком-гарантом письмової вимоги замовника, у випадку одноразового порушення переможцем. У вимозі до банка-гаранта Замовник зазначає, у чому полягає порушення переможцем основного зобов'язання, забезпеченого банківською гарантією, що було зафіксовано шляхом складення Замовником відповідної претензії, адресованої Переможцю. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю (у разі якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця.
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Забезпечення виконання договору
Вимоги до документу: Електронна банківська гарантія
29 липня 2024 16:48
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
29 липня 2024 16:44
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
29 липня 2024 16:45
Том 1. ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА.pdf
29 липня 2024 16:45
Том 5. ІНЖЕНЕРНО-ТЕХНІЧНІ ЗАХОДИ ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ.pdf
29 липня 2024 16:45
Геологія.pdf
29 липня 2024 16:45
Том 2. Книга 2. ВК, ОВ, ЕТР, АВК, АПЗ, ПС, ОП, ТС, АСПГ.pdf
29 липня 2024 16:45
Том 2. Книга 1. ГП, АР, КБ.pdf
29 липня 2024 16:45
Том 4. ПОБ.pdf
29 липня 2024 16:45
Тендерна документація укриття_1.rtf
29 липня 2024 16:45
Том 3. Кошторис.pdf
29 липня 2024 16:45
Укриття Охтирка проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Трудові книжки
Дата подання: 31 липня 2024 14:01
Дата відповіді: 31 липня 2024 14:48
Шановний Замовнику! Просимо уточнити щодо надання копій трудових книжок, а саме, чи достатньо буде надати копії трудових книжок, що містять сторінки із записами про працевлаштування чи потрібно надати всі сторінки трудової книжки, у тому числі ті, які не містять записів (пусті)?
Відповідь: Відповідно до умов тендерної документації (Додаток 1) учасники в складі тендерної пропозиції надають копії трудових книжок/інших документів, що підтверджують такий досвід роботи. Сторінки трудової книжки, які не містять записів (пусті) надавати не потрібно
Аналогічний досвід
Дата подання: 05 серпня 2024 16:38
Дата відповіді: 07 серпня 2024 09:13
Просимо уточнити щодо надання відгука від замовника. Якщо учасник виконував роботи, що є аналогічними предмету закупівлі за договором в якості субпідрядника, чи буде врахований відгук, який наданий генпідрядником по об'єкту будівництва?
Відповідь: Відповідно до умов тендерної документації (Додаток 1), у складі тендерної пропозиції учасником надаються аналогічний договір (-и), який (-і) вказано у довідці та позитивний відгук (-ки) замовника робіт за вказаними в довідці аналогічним (-ми) договором (-ами), підписаний керівником замовника, в якому (-их) обов’язково має бути зазначено: посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, ціна договору, сума виконання договору, рік (роки) виконання робіт, а також інформацію про якість виконаних робіт, дотримання термінів виконання та відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору.
Статтею 838 Цивільного кодексу України передбачено, що Підрядник має право, якщо інше не встановлено договором, залучити до виконання роботи інших осіб (субпідрядників), залишаючись відповідальним перед замовником за результат їхньої роботи. У цьому разі підрядник виступає перед замовником як генеральний підрядник, а перед субпідрядником - як замовник.
Ураховуючи вищезазначене, у разі наявності аналогічного досвіду за договором субпідряду необхідно надати позитивний відгук (-ки) замовника (генпідрядника) робіт за вказаними в довідці аналогічним (-ми) договором підписаний керівником замовника, в якому (-их) обов’язково має бути зазначено: посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, ціна договору, сума виконання договору, рік (роки) виконання робіт, а також інформацію про якість виконаних робіт, дотримання термінів виконання та відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору.
Надання дозволу Держпраці
Дата подання: 07 серпня 2024 17:33
Дата відповіді: 08 серпня 2024 11:59
Шановний Замовнику! Згідно з вимогою тендерної документації Учасник має надати «Копію дозволу Держапраці на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки». Згідно постанови КМУ від 24 березня 2022 р. N 357 Деякі питання виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатації (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки на період дії воєнного стану, роботи підвищеної небезпеки та експлуатація (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки здійснюються (застосовуються) на підставі Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці. Зважаючи на викладене, просимо надати відповідь, чи буде вважатись достатнім підтвердженням надання в складі тендерної пропозиції Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, що стосується виконання робіт підвищеної небезпеки та/або експлуатації (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до умов тендерної документації (частина 2 «Інша інформація» розділу 5. «Оцінка тендерної пропозиції»), у разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (в тому числі у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом/переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, накладати електронний підпис, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави щодо ненадання відповідних документів або ненакладення електронного підпису; або надає копію/ї роз’яснення/нь державних органів щодо цього.
Ураховуючи вищезазначене, буде вважатись достатнім підтвердженням надання в складі тендерної пропозиції Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, що стосується виконання робіт підвищеної небезпеки та/або експлуатації (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки та листа-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначити законодавчі підстави щодо ненадання відповідних документів.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 серпня 2024 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "МАГМА" 40 285 288,00
UAH з ПДВ
40 285 288,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

26 серпня 2024 14:38
Електронний підпис
23 серпня 2024 17:18
Електронний підпис
23 серпня 2024 17:17
Пояснювальна_ДЦ_ДЦ_2.xls.p7s
23 серпня 2024 17:17
U_207_ДЦ_ПВР.xls.p7s
23 серпня 2024 17:17
U_207_ДЦ_ЛК2_02-01-07.xls.p7s
23 серпня 2024 17:17
U_207_ДЦ_ЛК1_02-01-06.xls.p7s
23 серпня 2024 17:17
U_207_ДЦ_ЛК1_02-01-05.xls.p7s
23 серпня 2024 17:17
U_207_ДЦ_ЛК1_02-01-04.xls.p7s
23 серпня 2024 17:17
U_207_ДЦ_ЛК1_02-01-03.xls.p7s
23 серпня 2024 17:17
U_207_ДЦ_ЛК1_02-01-02.xls.p7s
23 серпня 2024 17:17
U_207_ДЦ_ЛК1_02-01-01.xls.p7s
23 серпня 2024 17:17
U_207_ДЦ_ЗВВ.xls.p7s
23 серпня 2024 17:17
U_207_ДЦ_ДЦ_3.xls.p7s
23 серпня 2024 17:17
Розрахунок ЗВВ.pdf
23 серпня 2024 17:17
Розрахунок зарплата.pdf
23 серпня 2024 17:17
Розрахунок адмін.pdf
23 серпня 2024 17:17
ГАРАНТІЯ 2612.zip
23 серпня 2024 17:12
ГАРАНТІЯ 2612.zip
17 серпня 2024 19:50
Електронний підпис
17 серпня 2024 19:49
Довідка НАЗК.zip
17 серпня 2024 19:49
Витяг про не судимість.zip
16 серпня 2024 10:08
Електронний підпис
12 серпня 2024 16:25
Електронний підпис
12 серпня 2024 16:25
Електронний підпис
12 серпня 2024 16:24
ГАРАНТІЯ 2419.zip
12 серпня 2024 16:24
ОСВ Магма.pdf
12 серпня 2024 16:24
Субпідрядник ІНТЕКО.pdf
12 серпня 2024 16:24
Субпідрядник СОСРБППР.pdf
12 серпня 2024 16:24
Довідка досвід.pdf
12 серпня 2024 16:24
Технічна специфікація.pdf
12 серпня 2024 16:24
ГАРАНТІЯ 2419.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МАГМА"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

ГАРАНТІЯ 2419.zip

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

ГАРАНТІЯ 2612.zip

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "МАГМА"
#21123379
Переможець 40 285 288,00
UAH з ПДВ
16 серпня 2024 15:36
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 серпня 2024 15:04

Вимога про усунення невідповідностей

На виконання вимог пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості) ДУ «Інфраструктура Сумщини» повідомляє про встановлені невідповідності в інформації та документах, що подані ТОВ «МАГМА» (далі – Учасник) у тендерній пропозиції та які вимагалися тендерною документацією на закупівлю робіт з нового будівництва захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційного укриття) в Охтирській ЗОШ I-III ступенів № 2 за адресою: Сумська область, місто Охтирка, провулок Сумський, 35 (ДК 021:2015:45210000-2 Будівництво будівель), а саме: Відповідно до п. 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, згідно з пунктом 28 та пунктом 47 Особливостей» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону. Визначені Замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначені в Додатку 1 до цієї тендерної документації. Спосіб підтвердження відповідності учасника критеріям і вимогам згідно із законодавством наведено в Додатку 1 до цієї тендерної документації. Частиною 1.2. Додатку № 1 до тендерної документації визначено що Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати: Інформаційну довідку з інформацією про ключові посади працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, що потрібні для виконання робіт за Договором про закупівлю (інженерно-технічні працівники). Мінімальний необхідний перелік працівників інженерно-технічних професій, який повинен залучати учасник: - головний інженер або інша особа, яка здійснює технічне керівництво діяльністю будівельної організації; - начальник дільниці/виконавець робіт або інша особа, яка виконує його функції; - інженер з охорони праці (будівництво) згідно вимог стандарту СОУ-С-001:2016 «Процедура сертифікації фахівців будівельної галузі». При поданні пропозиції учасник враховує, що для працівників інженерно-технічних професій, наведених в довідці про кваліфікацію і досвід працівників інженерно-технічних професій, які будуть залучені до виконання робіт, обов’язковим є наявність вищої або неповної вищої освіти. На підтвердження кваліфікації/освіти працівників інженерно-технічних професій, учасником в складі тендерної пропозиції надаються копії дипломів. Також, Учасник у складі пропозиції повинен надати копію чинного на момент подання посвідчення про перевірку знань з питань охорони праці інженера з охорони праці (будівництво) згідно вимог стандарту СОУ-С-001:2016 «Процедура сертифікації фахівців будівельної галузі». Крім того, для працівників інженерно-технічних професій, наведених в довідці про кваліфікацію і досвід працівників інженерно-технічних професій, які будуть залучені до виконання робіт за Договором закупівлі, досвід роботи повинен бути не менше 3-х років. З метою документального підтвердження досвіду роботи працівників інженерно-технічних професій, учасники в складі тендерної пропозиції надають копії трудових книжок/інших документів, що підтверджують такий досвід роботи. На виконання вищезазначених вимог Учасником надано у складі тендерної пропозиції довідку про кваліфікацію і досвід працівників інженерно-технічних професій, які будуть залучені до виконання робіт від 12.08.2024 № 50 у рядку 3 якої зазначено, що начальником дільниці призначено Пахомчука Романа Васильовича. З метою підтвердження наявності трудових відносин з таким працівником Учасником надано наказ про прийняття на роботу Пахомчука Р.В. від 20 червня 2019 року № 21-К/тр. Проте, на підтвердження кваліфікації/освіти працівника (начальника дільниці), Учасником в складі тендерної пропозиції надано копія диплому на Пархомчука Романа Васильовича (ХА № 10575090). Таким чином Учасник не підтвердив свою відповідність встановленому у тендерній документації відповідно до вимог статті 16 Закону кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» в частині наявності вищої або неповної вищої освіти у начальника дільниці Пахомчука Романа Васильовича. Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до частини 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закону) Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Враховуючи викладене ДУ «Інфраструктура Сумщини» на підставі статті 16 Закону, пунктів 36, 37 та 43 Особливостей, вимагає надати інформацію та/або документи, що підтверджують усунення виявлених невідповідностей протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: 1. Інформацію та документи, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» відповідно до вимог тендерної документації

Документи

16 серпня 2024 15:37
Довідка НАЗК
16 серпня 2024 15:36
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 серпня 2024 15:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "МАГМА"
#21123379
40 285 288,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 серпня 2024 15:37
Довідка НАЗК
16 серпня 2024 15:36
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2024 10:59
Дод. угода № 5 від 27.12.2024.pdf зміни до договору
31 грудня 2024 10:57
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2024 15:44
Дод. угода № 4 від 19.12.2024.pdf зміни до договору
23 грудня 2024 15:43
Електронний підпис зміни до договору
03 грудня 2024 15:44
Доп. угода 3 від 28.11.2024.pdf зміни до договору
03 грудня 2024 15:41
Електронний підпис зміни до договору
24 вересня 2024 11:18
ДУ №2 укриття м Охтирка календарний графік.pdf зміни до договору
24 вересня 2024 11:17
Електронний підпис зміни до договору
12 вересня 2024 14:49
ДУ №1 нове будівництво укриття у м. Охтирка.pdf зміни до договору
12 вересня 2024 14:49
Електронний підпис укладений
02 вересня 2024 14:43
Договір нове будівництво укриття в м Охтирка.pdf укладений
02 вересня 2024 14:43

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 вересня 2024
Дата публікації змін до договору:
12 вересня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України, Сторони дійшли згоди: 1. Пункт 2.1. договору від 30.08.2024 № 1 НБ-У/3210 (далі – Договір) викласти в наступній редакції: «2.1. Підрядник розпочинає виконання Робіт після набрання чинності цим Договором та не пізніше 2 днів з моменту отримання Замовником дозвільних документів, оформлених відповідно до Порядку виконання підготовчих та будівельних робіт, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13.04.2011 № 466, та Порядку ведення Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23.06.2021 № 681. Термін виконання робіт: до «20» грудня 2024 року (відповідно до календарного графіку виконання робіт (Додаток №2 до цього Договору).» 2. Пункт 12.5. Договору викласти в наступній редакції: «Замовник має право здійснювати попередню оплату щодо робіт, надання яких здійснюється протягом поточного бюджетного періоду відповідно до постанов КМУ від 04.12.19 № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та від 27.12.2001 № 1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва». Підрядник зобов’язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом трьох місяців після одержання авансу. 3. Додаток 3 до Договору викласти в редакції що додається. 4. Інші умови Договору залишаються без змін. 5. Ця додаткова угода складена у двох примірниках
Номер договору про закупівлю: 1 НБ-У/3210
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 вересня 2024
Дата публікації змін до договору:
24 вересня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України, у зв’язку з затримкою отримання дозволу на виконання будівельних робіт, Сторони дійшли згоди внести зміни до договору від 30.08.2024 №1 НБ-У/3210 (далі –Договір), а саме: 1. Додаток 2 до Договору «Календарний графік виконання робіт» викласти в редакції, що додається до цієї додаткової угоди. 2. Інші умови Договору залишаються без змін.
Номер договору про закупівлю: 1 НБ-У/3210
Договір:
Номер додаткової угоди: Дод. угода №2 від 24.09.2024
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 листопада 2024
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку зі зміною ціни у бік зменшення (без зміни обсягу та якості робіт) та з метою економії бюджетних коштів, керуючись п.п. 5 п. 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178 (зі змінами), п. 6.3 Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 (зі змінами) та умовами договору від 30.08.2024 №1 НБ-У/3210 (далі – Договір) Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору, а саме: 1. Пункт 3.1. розділу 3 ЦІНА ДОГОВОРУ викласти в редакції: «3.1. Ціна Договору визначається на підставі Договірної ціни (Додаток № 1 до Договору) і становить 40 272 358,14 грн (сорок мільйонів двісті сімдесят дві тисячі триста п’ятдесят вісім грн. 14 копійок), у тому числі ПДВ 20% – 6 712 059,69 грн (шість мільйонів сімсот дванадцять тисяч п’ятдесят дев’ять грн. 69 копійок). ПДВ включається до ціни Робіт у разі, якщо Підрядник є платником ПДВ. Договірна ціна є додатком до цього Договору та є невід’ємною його частиною (Додаток № 1 до даного Договору). Договірна ціна за цим Договором визначається Сторонами як динамічна та може коригуватися за взаємною згодою Сторін в процесі виконання робіт у порядку та у терміни, передбачені законодавством України, а саме: - зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника; - погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни обсягу та якості робіт; - зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку з зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування, а також у зв’язку із зміною системи оподаткування пропорційно до зміни податкового навантаження внаслідок зміни системи оподаткування.». 2. Додаток № 1 до Договору «Договірна ціна» викласти в редакції, що додається до цієї додаткової угоди. 3. Додаток № 2 до Договору «Календарний графік виконання робіт» викласти в редакції, що додається до цієї додаткової угоди. 4. Додаток №3 до Договору «План фінансування робіт по обʼєкту» викласти в редакції, що додається до цієї додаткової угоди. 5. Інші умови Договору залишаються без змін. 6. Ця додаткова угода складена у двох примірниках, які мають рівну юридичну силу, по одному примірнику для кожної із Сторін.
Номер договору про закупівлю: 1 НБ-У/3210
Договір:
Номер додаткової угоди: Дод. угода №3 від 28.11.2024
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 грудня 2024
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із внесенням змін до проектної документації, керуючись пунктами 3.1 та 20.8 Договору від 30.08.2024 № 1 НБ-У/3210 (далі – Договір) та на підставі рішення засідання технічної ради ДУ «Інфраструктура Сумщини» від 19.12.2024 р. (Протокол № 8), Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору, а саме: 1. Пункт 3.1. Договору викласти в наступній редакції: «3.1. Ціна Договору визначається на підставі Договірної ціни (Додаток № 1 до Договору) і становить 35 236 126,79 грн. (тридцять п’ять мільйонів двісті тридцять шість тисяч сто двадцять шість грн. 79 коп.), у тому числі ПДВ 20% – 5 872 687,80 грн. (п’ять мільйонів вісімсот сімдесят дві тисячі шістсот вісімдесят сім грн. 80 коп.). ПДВ включається до ціни Робіт у разі, якщо Підрядник є платником ПДВ. Ціна Договору розподіляється по роках наступним чином: 2024 рік – 18 000 000,00 грн. (вісімнадцять мільйонів грн. 00 коп.), у тому числі ПДВ 20% – 3 000 000,00 грн. (три мільйони грн. 00 коп.); 2025 рік – 17 236 126,79 грн. (сімнадцять мільйонів двісті тридцять шість тисяч сто двадцять шість грн. 79 коп.), у тому числі ПДВ 20% – 2 872 687,80 грн. (два мільйони вісімсот сімдесят дві тисячі шістсот вісімдесят сім грн. 80 коп.). Договірна ціна є додатком до цього Договору та є невід’ємною його частиною (Додаток № 1 до даного Договору). Договірна ціна за цим Договором визначається Сторонами як динамічна та може коригуватися за взаємною згодою Сторін в процесі виконання робіт у порядку та у терміни, передбачені законодавством України, а саме: - зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника; - погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни обсягу та якості робіт; - зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку з зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування, а також у зв’язку із зміною системи оподаткування пропорційно до зміни податкового навантаження внаслідок зміни системи оподаткування.». 2. Пункт 2.1. Договору викласти в наступній редакції: «2.1. Підрядник розпочинає виконання Робіт після набрання чинності цим Договором та не пізніше 2 днів з моменту отримання Замовником дозвільних документів, оформлених відповідно до Порядку виконання підготовчих та будівельних робіт, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13.04.2011 № 466, та Порядку ведення Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23.06.2021 № 681. Термін виконання робіт: до «31» грудня 2025 року (відповідно до календарного графіку виконання робіт (Додаток №2 до цього Договору).» 3. Пункт 19.1. Договору викласти в наступній редакції: «19.1. Цей Договір вважається укладеним і набирає чинності після підписання Сторонами та діє до 31.12.2025 року, а у частині виконання зобов’язань Сторін – до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за цим Договором.». 4. Додаток № 1 до Договору «Договірна ціна» викласти в редакції, що додається до цієї додаткової угоди. 5. Додаток № 2 до Договору «Календарний графік виконання робіт» викласти в редакції, що додається до цієї додаткової угоди. 6. Додаток №3 до Договору «План фінансування робіт по обʼєкту» викласти в редакції, що додається до цієї додаткової угоди. 7. Інші умови Договору залишаються без змін. 8. Ця додаткова угода складена у двох примірниках, які мають рівну юридичну силу, по одному примірнику для кожної із Сторін.
Номер договору про закупівлю: 1 НБ-У/3210
Договір:
Номер додаткової угоди: Дод. угода №4 від 19.12.2024
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2024
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України, Сторони дійшли згоди: 1. Пункт 3.1. Договору викласти в наступній редакції: «3.1. Ціна Договору визначається на підставі Договірної ціни (Додаток № 1 до Договору) і становить 35 236 126,79 грн. (тридцять п’ять мільйонів двісті тридцять шість тисяч сто двадцять шість грн. 79 коп.), у тому числі ПДВ 20% – 5 872 687,80 грн. (п’ять мільйонів вісімсот сімдесят дві тисячі шістсот вісімдесят сім грн. 80 коп.). ПДВ включається до ціни Робіт у разі, якщо Підрядник є платником ПДВ. Ціна Договору розподіляється по роках наступним чином: 2024 рік – 17 524 296,83 грн. (сімнадцять мільйонів п’ятсот двадцять чотири тисячі двісті дев’яносто шість грн. 83 коп.), у тому числі ПДВ 20% – 2 920 716,14 грн. (два мільйони дев’ятсот двадцять тисяч сімсот шістнадцять грн. 14 коп.); 2025 рік – 17 711 829,96 грн. (сімнадцять мільйонів сімсот одинадцять тисяч вісімсот двадцять дев’ять грн. 96 коп.), у тому числі ПДВ 20% – 2 951 971,66 грн. (два мільйони дев’ятсот п’ятдесят одна тисяча вісімсот двадцять дев’ять грн. 96 коп.). Договірна ціна є додатком до цього Договору та є невід’ємною його частиною (Додаток № 1 до даного Договору). Договірна ціна за цим Договором визначається Сторонами як динамічна та може коригуватися за взаємною згодою Сторін в процесі виконання робіт у порядку та у терміни, передбачені законодавством України, а саме: - зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника; - погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни обсягу та якості робіт; - зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку з зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування, а також у зв’язку із зміною системи оподаткування пропорційно до зміни податкового навантаження внаслідок зміни системи оподаткування.». 2. Додаток № 2 до Договору «Календарний графік виконання робіт» викласти в редакції, що додається до цієї додаткової угоди. 3. Додаток №3 до Договору «План фінансування робіт по обʼєкту» викласти в редакції, що додається до цієї додаткової угоди. 4. Інші умови Договору залишаються без змін. 5. Ця додаткова угода складена у двох примірниках, які мають рівну юридичну силу, по одному примірнику для кожної із Сторін.
Номер договору про закупівлю: 1 НБ-У/3210
Договір:
Номер додаткової угоди: Дод. угода №5 від 27.12.2024
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційного укриття) в Охтирській ЗОШ I-III ступенів № 2 за адресою: Сумська область, місто Охтирка, провулок Сумський, 35 (ДК 021:2015:45210000-2 Будівництво будівель) 1 послуга 35 236 126,79
UAH з ПДВ