Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Будівництво комплексу (Високівський заклад дошкільної освіти Високівської сільської ради Житомирської області) з благоустроєм території в с. Високе по вул. Центральна, 15 Б, Житомирської області» (ДК 021:2015 (СРV) – 45210000-2 - Будівництво будівель)
Очікувана вартість
47 045 202,55 UAH
UA-2024-07-29-005795-a ● e199987051574ce2a1986262c5ec7fd9
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 39932654 |
Вебсайт: | https://architect-zt.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 10014, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, МАЙДАН ІМ. С. П. КОРОЛЬОВА, буд. 12 |
Контактна особа: |
Олександр Ткачук +380412404706 tender2@drrdep.zht.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 липня 2024 14:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 серпня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 серпня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 серпня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 47 045 202,55 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 470 452,03 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» і Закону (далі — Вимоги). Гарантія надається за з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 235 226,01 (Двісті тридцять п'ять тисяч двісті двадцять шість гривень 01 копійка). |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 235226.01 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 1% від вартості договору. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Місцезнаходження замовника: 10014, Житомирська обл., місто Житомир, МАЙДАН ІМ. С. П. КОРОЛЬОВА, будинок 12. Категорія замовника: відповідно до частини 4 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі" - 1) органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
«Будівництво комплексу (Високівський заклад дошкільної освіти Високівської сільської ради Житомирської області) з благоустроєм території в с. Високе по вул. Центральна, 15 Б, Житомирської області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
12341, Україна, Житомирська область, с. Високе, вул. Центральна, 15 Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Замовник має право здійснити попередню оплату (аванс) з урахуванням вимог постанови Кабінету міністрів України від від 27 грудня 2001 р. № 1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» (зокрема п.19 Порядку) та 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», у розмірі не більше ніж 30 відсотків від вартості річного обсягу робіт. Підрядник зобов'язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом трьох місяців після одержання авансу. По завершенні тримісячного терміну невикористані суми авансу повертаються замовнику. | Аванс | 45 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Проміжні розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником в межах не більш як 95 (дев’яносто п’яти) відсотків їх загальної вартості за Договірною ціною на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (Форми – КБ-2в), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми – КБ-3), та/або підписаних актів приймання-передачі обладнання і рахунку на оплату. Акти приймання виконаних будівельних робіт (Форми - КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми - КБ-3), акти приймання-передачі обладнання підписуються Замовником за наявності у нього всіх необхідних виконавчих документів. Підрядник надає разом із формами КБ-2в, КБ-3 (у 4-х примірниках) Замовнику до 25 числа поточного місяця на паперових і магнітних носіях документи, що підтверджують виконання робіт, всю необхідну виконавчу документацію (сертифікати на застосовані матеріали, паспорти на конструкції та обладнання, гарантійні документи, акти на приховані роботи, документи, що підтверджують фактичні витрати на відрядження, та ін.), відомість ресурсів, яка підписана головним бухгалтером або керівником підприємства та підтверджена печаткою, а також реєстр накладних застосованих матеріалів і устаткування із зазначенням вартості, завірений підписом керівника і печаткою. | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 65 |
Виконання робіт | Кінцеві розрахунки між Замовником та Підрядником у розмірі 5 (п’яти) відсотків від Договірної ціни здійснюються у термін до 45 (сорока п’яти) календарних днів після реєстрації декларації про готовність Об'єкта до експлуатації. | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 5 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 липня 2024 14:06 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
29 липня 2024 14:02 |
ZH05A_03_ТД будівництво комплексу в с. Високе.pdf | |
29 липня 2024 14:02 |
Додаток №3 до тендерної документації.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
дискримінаційні умови
Дата подання: 08 серпня 2024 08:31
Дата відповіді: 09 серпня 2024 15:35
Пунктом 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування передбачено, що замовник у тендерній документації зазначає один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням Особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям.
Встановлюючи в тендерній документації один або декілька таких кваліфікаційних критеріїв, замовник встановлює для учасника спосіб документального підтвердження відповідності.
Такі кваліфікаційні критерії, як досвід виконання аналогічного договору та наявність фінансової спроможності можуть встановлюватися замовником, якщо предметом закупівлі є тверде паливо, бензин, дизельне пальне, природний газ, газ скраплений для автомобільного транспорту, газ скраплений для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електрична енергія.
У розділі 5 "Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до статті 16 Закону та підстави, встановлені статтею 17 Закону
(пунктом 47 Особливостей – під час їх застосування)" тендерної документації закупівлі зазначено:
фінансова спроможність учасника закупівлі є такою, що відповідає критерію, за умови,
якщо середньорічний оборот (середнє арифметичне значення річних оборотів) протягом
5 останніх календарних років повинен становити не менше ніж 30% від очікуваної
вартості предмета закупівлі, вказаної Замовником в оголошенні про проведення відкритих
торгів.
Ця норма не відповідає нормам закоку "Про публічні закупівлі", оскільки Замовник не може встановити вимогу підтвердити учасником його обсягу річного доходу більше ніж один рік.
Також Засовником не обгрунотвано чому середньорічний оборот повинен становити не менше ніж 30% від очікуваної
вартості предмета закупівлі, вказаної Замовником в оголошенні про проведення відкритих
торгів.
Чому на 5%, 10% або 15%?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний потенційний Учаснику!
Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі встановлено у відповідності до п. 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості) з урахуванням умов та специфіки виконання робіт за предметом закупівлі.
Звертаємо увагу, що об’єкт фінансується за кошти субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію проектів у рамках Програми з відновлення України (далі – ПВУ/Програма), порядок та умови надання якої, затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 15 грудня 2021 №1324.
Джерелом фінансування субвенції є кошти позики Європейського інвестиційного банку, які надаються кінцевому бенефіціару на безповоротній основі відповідно до Угоди про передачу коштів позики №13110-05/174 від 24 жовтня 2023 року, яка була підписана між Міністерством фінансів України, Міністерством розвитку громад, територій та інфраструктури України, Високівською сільською радою та Департаментом регіонального розвитку Житомирської обласної державної (військової) адміністрації.
Відповідно до абзацу 10 пункту 3 Особливостей закупівля товарів (робіт, послуг) за кошти кредитів (позик, грантів), що надані відповідно до міжнародних договорів України Міжнародним банком реконструкції та розвитку, Міжнародною фінансовою корпорацією, Багатостороннім агентством з гарантування інвестицій, Міжнародною асоціацією розвитку, Європейським банком реконструкції та розвитку, Європейським інвестиційним банком, Північним інвестиційним банком, а також іншими міжнародними валютно-кредитними організаціями, що здійснюється згідно з правилами і процедурами, встановленими цими організаціями, якими передбачається можливість застосування законодавства України у сфері публічних закупівель, може здійснюватися відповідно до цих особливостей з урахуванням додаткових вимог і умов, схвалених відповідною організацією, зокрема у спеціальному процедурному посібнику щодо відповідного кредиту (позики, гранту), наданого згідно з міжнародним договором.
А тому, розроблення та затвердження тендерної документації Замовником здійснювалась з урахуванням Посібника Національні процедури закупівель (далі – Посібник), який є Додатком 1 до Керівних принципів імплементації Програми, що встановлює спеціальні вимоги до Учасників процедури закупівлі.
В свою чергу, керуючись пп. 3 п. 4.3 «Кваліфікаційні критерії» Розділу 4 «Тендерна документація» Посібника Замовником було встановлено кваліфікаційний критерій, що полягає у підтвердженні Учасником фінансової спроможності, за умови, якщо середньорічний оборот (середнє арифметичне значення річних оборотів) протягом 5 останніх календарних років повинен становити не менше ніж 30% від очікуваної вартості предмета закупівлі, вказаної Замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів.
До того ж, принагідно зазначаємо, що згідно з ч. 3 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини).
Відтак, твердження потенційного Учасника стосовно того, що Замовник не може встановлювати вимогу щодо підтвердження учасником його обсягу річного доходу більшому ніж один рік є хибним, адже законодавство у сфері публічних закупівель встановлює обмеження лише стосовно граничної суми обсягу річного доходу, яка не повинна перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі.
Підсумовуючи викладене, зазначаємо, що Департамент регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації при здійсненні закупівлі діє в межах наданих повноважень та у порядку встановленому чинним законодавством.
Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі встановлено у відповідності до п. 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості) з урахуванням умов та специфіки виконання робіт за предметом закупівлі.
Звертаємо увагу, що об’єкт фінансується за кошти субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію проектів у рамках Програми з відновлення України (далі – ПВУ/Програма), порядок та умови надання якої, затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 15 грудня 2021 №1324.
Джерелом фінансування субвенції є кошти позики Європейського інвестиційного банку, які надаються кінцевому бенефіціару на безповоротній основі відповідно до Угоди про передачу коштів позики №13110-05/174 від 24 жовтня 2023 року, яка була підписана між Міністерством фінансів України, Міністерством розвитку громад, територій та інфраструктури України, Високівською сільською радою та Департаментом регіонального розвитку Житомирської обласної державної (військової) адміністрації.
Відповідно до абзацу 10 пункту 3 Особливостей закупівля товарів (робіт, послуг) за кошти кредитів (позик, грантів), що надані відповідно до міжнародних договорів України Міжнародним банком реконструкції та розвитку, Міжнародною фінансовою корпорацією, Багатостороннім агентством з гарантування інвестицій, Міжнародною асоціацією розвитку, Європейським банком реконструкції та розвитку, Європейським інвестиційним банком, Північним інвестиційним банком, а також іншими міжнародними валютно-кредитними організаціями, що здійснюється згідно з правилами і процедурами, встановленими цими організаціями, якими передбачається можливість застосування законодавства України у сфері публічних закупівель, може здійснюватися відповідно до цих особливостей з урахуванням додаткових вимог і умов, схвалених відповідною організацією, зокрема у спеціальному процедурному посібнику щодо відповідного кредиту (позики, гранту), наданого згідно з міжнародним договором.
А тому, розроблення та затвердження тендерної документації Замовником здійснювалась з урахуванням Посібника Національні процедури закупівель (далі – Посібник), який є Додатком 1 до Керівних принципів імплементації Програми, що встановлює спеціальні вимоги до Учасників процедури закупівлі.
В свою чергу, керуючись пп. 3 п. 4.3 «Кваліфікаційні критерії» Розділу 4 «Тендерна документація» Посібника Замовником було встановлено кваліфікаційний критерій, що полягає у підтвердженні Учасником фінансової спроможності, за умови, якщо середньорічний оборот (середнє арифметичне значення річних оборотів) протягом 5 останніх календарних років повинен становити не менше ніж 30% від очікуваної вартості предмета закупівлі, вказаної Замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів.
До того ж, принагідно зазначаємо, що згідно з ч. 3 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини).
Відтак, твердження потенційного Учасника стосовно того, що Замовник не може встановлювати вимогу щодо підтвердження учасником його обсягу річного доходу більшому ніж один рік є хибним, адже законодавство у сфері публічних закупівель встановлює обмеження лише стосовно граничної суми обсягу річного доходу, яка не повинна перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі.
Підсумовуючи викладене, зазначаємо, що Департамент регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації при здійсненні закупівлі діє в межах наданих повноважень та у порядку встановленому чинним законодавством.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2024-07-29-005795-a.c1
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОБУД", Код ЄДРПОУ:32430630
Порушення норма закону "Про публічні закупівлі"
Пунктом 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування передбачено, що замовник у тендерній документації зазначає один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням Особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям. Встановлюючи в тендерній документації один або декілька таких кваліфікаційних критеріїв, замовник встановлює для учасника спосіб документального підтвердження відповідності. Такі кваліфікаційні критерії, як досвід виконання аналогічного договору та наявність фінансової спроможності можуть встановлюватися замовником, якщо предметом закупівлі є тверде паливо, бензин, дизельне пальне, природний газ, газ скраплений для автомобільного транспорту, газ скраплений для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електрична енергія. У розділі 5 "Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до статті 16 Закону та підстави, встановлені статтею 17 Закону (пунктом 47 Особливостей – під час їх застосування)" тендерної документації закупівлі зазначено: фінансова спроможність учасника закупівлі є такою, що відповідає критерію, за умови, якщо середньорічний оборот (середнє арифметичне значення річних оборотів) протягом 5 останніх календарних років повинен становити не менше ніж 30% від очікуваної вартості предмета закупівлі, вказаної Замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів. Ця норма не відповідає нормам закону "Про публічні закупівлі", оскільки Замовник не може встановити вимогу підтвердити учасником його обсягу річного доходу більше ніж один рік. Також Засновником не обгрунотвано чому середньорічний оборот повинен становити не менше ніж 30% від очікуваної вартості предмета закупівлі, вказаної Замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів. Чому не 5%, 10% або 15%?
Розгорнути
Згорнути
Причина: Період оскарження закінчився
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 серпня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ АртХаус |
46 608 054,65
UAH з ПДВ
|
46 608 054,65
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ АртХаус #34394610 |
Переможець |
46 608 054,65
UAH з ПДВ
|
26 серпня 2024 15:32
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 грудня 2024 12:32
|
Додаткова угода_1 від 02.12.2024 до Договору_76-24 ZH05A_03_W.pdf | зміни до договору |
03 грудня 2024 12:31
|
Електронний підпис | укладений |
12 вересня 2024 16:06
|
Договір № 76-24 ZH05A_03_W від 10.09.2024.pdf | укладений |
12 вересня 2024 16:03
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 02 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 03 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони погодились внести зміни до розділу 20. Договору "МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН" та викласти у новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | № 76-24 ZH05A_03_W |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |