Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Протигази
Очікувана вартість
1 797 552,00 UAH
UA-2024-07-29-002843-a ● e14aa51eeb8340f8b51d104780c63ba2
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ МЕТРОПОЛІТЕН" |
Код ЄДРПОУ: | 03328913 |
Місцезнаходження: | 03056, Україна , м. Київ обл., ПРОСПЕКТ ПЕРЕМОГИ, будинок 35 |
Контактна особа: |
Сонько Валентина 0442385807 v.sonko@metro.kyiv.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 липня 2024 11:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 серпня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 серпня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 серпня 2024 16:00 |
Очікувана вартість: | 1 797 552,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 988,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:35810000-5: Індивідуальне обмундирування
Детальний опис закупівлі зазначено в тендерній документації. Мова, якою повинна готуватися тендерна пропозиція та умови надання забезпечення тендерної пропозиції (якщо замовник вимагає його надати) відповідно до тендерної документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
657 штука
Протигаз фільтрувальний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04119, Україна, м. Київ, вул. Іллєнка, 54, приміщення 33 (станція метрополітену «Дорогожичі»), склад Покупця
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 35814000-3 — Протигази
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунок за партію товару здійснюється Покупцем протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати поставки замовленої партії товару на склад Покупця на підставі видаткової накладної. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 липня 2024 11:14 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
29 липня 2024 11:13 |
ТД.doc | |
29 липня 2024 11:13 |
Додаток 1.doc | |
29 липня 2024 11:13 |
Додаток 2.doc | |
29 липня 2024 11:13 |
Додаток 3.doc | |
29 липня 2024 11:13 |
Додаток 4.doc | |
29 липня 2024 11:13 |
Додаток 5.doc | |
29 липня 2024 11:13 |
Додаток 6.doc | |
29 липня 2024 11:13 |
Додаток 7.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо поставки контрафактного продукту
Дата подання: 29 липня 2024 18:01
Дата відповіді: 01 серпня 2024 14:46
Шановний Замовнику, надайте будь-ласка роз'яснення, що оголошуючи закупівлю на маски МП-04 - Маска (лицева частина) «ІЗОД-1», чи не насторожує Вас неминучість поставки Вам контрафактного продукту (масок протигазових з «перебитими» клеймами, що були списані на утилізацію) або ж завезеного контрабандним шляхом з рашиської федерасії? Ще раз Вам наголошуємо, в Україні немає ЖОДНОГО РЕАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА яке б мало повний замкнений цикл виготовлення ЗІЗОД, а також виробничих потужностей для виготовлення протигазових масок до протигазів типу ГП-5 (ІЗОД-1), ГП-7 (ІЗОД-2), ГП-9 (ІЗОД-3), ПШ, ППМ-88, МАГ, УЗС БРИЗ, УЗС ИЗОД. Українські підприємства, які позиціонують себе виробниками протигазів типу ГП-5 (ІЗОД-1), ГП-7 (ІЗОД-2), ГП-9 (ІЗОД-3), ПШ, ППМ-88, МАГ, УЗС БРИЗ, УЗС ИЗОД, не маючи відповідних технологій та матеріально-технічної бази не можуть здійснювати повного циклу виробництва, а лише так звану вузлову зборку з комплектуючих сумнівної якості та походження, або ж завезених незаконним шляхом з рашистської федерасії держави-агресора.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Згідно інформації отриманої підприємством під час моніторингу цін на даний вид товару від потенційних постачальників де було зазначено, що складові товару не тільки вітчизняного виробництва, а й іноземного, що в свою чергу не дискримінує іноземних виробників.
Звертаємо увагу, що підпунктом 7.1.1 пункту 7.1 підрозділу 7 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та підпунктом 5.1 пункту 5 Додатку 4 до тендерної документації, встановлено вимогу щодо надання технічної специфікації, складеної учасником за інформацією (умовами, вимогами), формою та змістом Додатка 2 до тендерної документації Замовника, в якій, зокрема, до графи «Країна походження товару****» таблиці технічної специфікації міститься примітка: «**** - зазначається учасником країна походження товару. Країною походження товару вважається країна, в якій товар був повністю вироблений або підданий достатній переробці відповідно до критеріїв, встановлених Митним кодексом України. Зазначення Російської Федерації та/або Республіки Білорусь, та/або Ісламської Республіки Іран НЕ ДОПУСКАЄТЬСЯ».
Крім цього, в підпункті 2.1 пункту 2 технічної специфікації до лицьової частини (захисної маски) та фільтрувально-поглинаючої коробки, учасником також зазначається країна їх походження.
Разом з цим, відповідно до пункту 1.17 підрозділу 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, встановлено: «У разі зазначення учасником країною походження товару Російську Федерацію або Республіку Білорусь, або Ісламську Республіку Іран, тендерна пропозиція такого учасника БУДЕ ВІДХИЛЕНА.».
Також, у разі виникнення сумніву щодо походження та якості запропонованого товару, Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
Звертаємо увагу, що підпунктом 7.1.1 пункту 7.1 підрозділу 7 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та підпунктом 5.1 пункту 5 Додатку 4 до тендерної документації, встановлено вимогу щодо надання технічної специфікації, складеної учасником за інформацією (умовами, вимогами), формою та змістом Додатка 2 до тендерної документації Замовника, в якій, зокрема, до графи «Країна походження товару****» таблиці технічної специфікації міститься примітка: «**** - зазначається учасником країна походження товару. Країною походження товару вважається країна, в якій товар був повністю вироблений або підданий достатній переробці відповідно до критеріїв, встановлених Митним кодексом України. Зазначення Російської Федерації та/або Республіки Білорусь, та/або Ісламської Республіки Іран НЕ ДОПУСКАЄТЬСЯ».
Крім цього, в підпункті 2.1 пункту 2 технічної специфікації до лицьової частини (захисної маски) та фільтрувально-поглинаючої коробки, учасником також зазначається країна їх походження.
Разом з цим, відповідно до пункту 1.17 підрозділу 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, встановлено: «У разі зазначення учасником країною походження товару Російську Федерацію або Республіку Білорусь, або Ісламську Республіку Іран, тендерна пропозиція такого учасника БУДЕ ВІДХИЛЕНА.».
Також, у разі виникнення сумніву щодо походження та якості запропонованого товару, Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
Щодо засобів індивідуального захисту сумнівного походження
Дата подання: 29 липня 2024 18:03
Дата відповіді: 01 серпня 2024 14:46
Повідомляємо Вам, що за період 2014-2024 рр. державними підприємствами, установами та організаціями було проведено безліч тендерів та електронних закупівель засобів індивідуального захисту органів дихання (ЗІЗОД), а саме - протигазів ГП-5 (ІЗОД-1), ГП-7 (ІЗОД-2), ГП-9 (ІЗОД-3), ПШ, ППМ-88, МАГ, УЗС БРИЗ, УЗС ИЗОД та інших. При цьому постачальники надавали Сертифікати відповідності, в якості підтвердження сертифікації даної продукції в Україні. Дані Сертифікати не містили посилання на відповідність зареєстрованих Технічних умов України, а лише посилання на ГОСТ 12.4.041-2006 або ДСТУ ГОСТ 12.4.041-2006. Виробниками такої продукції в даних Сертифікатах фігурують деякі підприємства - резиденти України. Водночас повідомляємо Вас, що в даний час технічні умови на цивільний протигаз ГП-7 – ТУ Г-10-1103-82 - належать Міністерству Оборони рф, так як протигаз ГП-7 був розроблений за завданням Міністерства Оборони СРСР в провідних НДІ і НВО зокрема Науково-дослідному інституті гумової промисловості (нині НІІЕМ) і ЕНПО «Неорганика». Право на виробництво цивільних протигазів ГП-7 мають заводи АТ «Тамбовмаш», АТ «Сорбент» і АТ «ЕХМЗ ім. Н.Д. Зелінського», АТ «АРТИ-Завод» – підприємства рашиської федерації. Згідно інформації, яка розміщена на офіційному сайті одного із виробників (https://www.tambovmash.ru/info/counterfeit/), протигази марки ГП-7 та його модифікації, у відповідності до військового стандарту рф ГОСТ РВ №15.002-2000, є продуктом військового призначення, проходять приймання за якістю Військовим представництвом міністерства оборони рашиської федерації (ВП МО рф) та ЗАБОРОНЕНІ ДО ВІЛЬНОЇ РЕАЛІЗАЦІЇ компаніями-посередниками без відповідного погодження із органами виконавчої влади рашиської федерації(Директива №566/2/6598 Управління військ РХБЗ МО рф), а також без погодження з територіальним органом Цивільної оборони і надзвичайних ситуацій (ФЗ № 28 від 12.02.98) та більш того вимагає наявність спеціальної ліцензії Федеральної служби з технічного та експортного контролю рф. Водночас, відповідно до українського законодавства для імпорту на митну територію України зазначених протигазів, необхідно отримати не тільки погодження органів виконавчої влади рф (Міністерства оборони рф), але й отримати дозвіл на ввезення від Державної служби експортного контролю України. Згідно позиції Державної служби експортного контролю України протигази типу ГП-7 (ІЗОД-2), ГП-9 (ІЗОД-3), ППМ-88, МАГ, УЗС БРИЗ, УЗС ИЗОД відносяться до товарів військового призначення, які в установленому порядку допущені до цивільного використання. Окрім цього, доводимо до Вашого відома, що протягом останніх років на українському ринку присутня велика кількість юридичних осіб (підприємств, організацій, фізичних осіб підприємців) діяльність яких спрямована на реалізацію фальсифікованих ЗІЗОД, в.т.ч. протигазів ГП-7 та його модифікацій. Основні способи фальсифікації: перефарбування та перемаркування старих фільтруючих коробок від протигазів, які були «зняті зі зберігання» та ВІДСЛУЖИЛИ ВСТАНОВЛЕНИЙ ТЕРМІН зберігання, а також використання лицевих частин (масок), списаних на утилізацію виробів з «перебитими» клеймами та підробка документів щодо якості та походження даних ЗІЗОД тощо. Прийміть до уваги, що сорбент (активоване вугілля), який знаходиться у фільтруючо-поглинальній коробці (ФПК), під впливом зовнішніх факторів, після закінчення встановленого виробником терміну зберігання втрачає свої захисні властивості, незалежно від того, чи використовували ФПК, чи ні. В Україні немає ЖОДНОГО РЕАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА яке б мало повний замкнений цикл виготовлення ЗІЗОД, а саме, займалося б литтям гуми для виготовлення протигазових масок, виробляло б фільтруючі коробки до протигазів та володіло технологією по створенню абсорбуючих компонентів до фільтрів протигазових. Відтак, українські підприємства, які позиціонують себе виробниками протигазів типу ГП-5 (ІЗОД-1), ГП-7 (ІЗОД-2), ГП-9 (ІЗОД-3), ПШ, ППМ-88, МАГ, УЗС БРИЗ, УЗС ИЗОД, не маючи відповідних технологій, не можуть здійснювати повного циклу виробництва, а лише так звану вузлову зборку з комплектуючих сумнівної якості та походження, або ж завезених незаконним шляхом з рашиської федерації, держави-агресора. Звертаємо Вашу увагу, що використання фальсифікованих виробів за призначенням у разі застосування зброї масового знищення проти України в теперішній час в умовах воєнного стану або у разі виникнення надзвичайної ситуації може призвести до трагічних наслідків, з численними людськими жертвами. Підсумовуючи все вище сказане, просимо Вас не допустити закупівлю засобів індивідуального захисту сумнівної якості та походження!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Технічною специфікацією до предмета закупівлі встановлено сукупність основних технічних та інших умов до закупівлі та постачання товару, відповідність яким підтверджується учасником в тендерній пропозиції, зокрема, вимог щодо умов поставки та гарантійних зобов’язань.
Крім цього зазначаємо, що згідно з пунктом 1.7 підрозділу 1 «Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції…» розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації, відповідальність за достовірність інформації наданої в складі тендерної пропозиції несе учасник.
Отже, враховуючи викладене, Замовником буде максимально вжито заходи щодо не допущення закупівлі протигазів сумнівної якості та походження.
Крім цього зазначаємо, що згідно з пунктом 1.7 підрозділу 1 «Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції…» розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації, відповідальність за достовірність інформації наданої в складі тендерної пропозиції несе учасник.
Отже, враховуючи викладене, Замовником буде максимально вжито заходи щодо не допущення закупівлі протигазів сумнівної якості та походження.
Щодо підтвердження відповідності ТТХ
Дата подання: 29 липня 2024 18:05
Дата відповіді: 01 серпня 2024 14:50
Шановний Замовнику, повідомляємо Вам, що засоби індивідуального захисту органів дихання, категорія ризику ІІІ (третя), коди УКТ ЗЕД 9020, 8421, код ДК 021:2015: 35814000-3 (Протигази) повинні пройти процедуру оцінки відповідності згідно із Законом України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» від 15.01.2015 №124-VIII. Оцінка відповідності продукції засобів індивідуального захисту органів дихання проводиться на відповідність вимогам Технічного регламенту засобів індивідуального захисту затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 21.08.2019 № 771 (далі TP ЗІЗ). Кінцевими документами процедури оцінки відповідності продукції, що відноситься до третьої категорії ризику за TP ЗІЗ – є сертифікат експертизи зразка (aбo сертифікат зразка, aбo сертифікат про експертизу зразка) та декларація про відповідність технічному регламенту. Таким чином просимо Вас внести зміни у тендерну документації зазначивши перелік загальнообов'язкових документів для підтвердження відповідності технічним, якісним, характеристикам предмета закупівлі, а саме: - Сертифікат експертизи зразка; - Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи; - Декларацію про відповідність вимогам Технічного регламенту засобів індивідуального захисту затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України №771 від 21.08.2019 р.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Звертаємо увагу, що Замовником в підпункті 4.4 пункту 4 «Умови поставки» розділу «Технічні та інші умови» технічної специфікації встановлено перелік документів, якими супроводжується товар (партія товару).
Також, відповідно до пункту 2.3 розділу 2 Проєкту договору (Додаток 3 до тендерної документації) Постачальник повинен засвідчити якість товару, що постачається, належним чином оформленими документами, які надаються разом з партією товару, перелік яких зазначено в Специфікації (Додаток 1) до Договору.
Приймаючи до уваги, що технічна специфікація до предмета закупівлі встановлює сукупність основних технічних та інших умов до закупівлі та постачання товару, відповідність яким підтверджується учасником в тендерній пропозиції (за інформацією (умовами, вимогами), формою та змістом технічної специфікації до предмета закупівлі Замовника), та враховується під час укладання договору поставки та складання специфікації, що є його невід’ємною частиною (додатком), зокрема, підпунктом 4.4 пункту 4 «Умови поставки» розділу «Технічні та інші умови».
Тому, Замовник вважає внесення змін до тендерної документації недоцільним.
Також, відповідно до пункту 2.3 розділу 2 Проєкту договору (Додаток 3 до тендерної документації) Постачальник повинен засвідчити якість товару, що постачається, належним чином оформленими документами, які надаються разом з партією товару, перелік яких зазначено в Специфікації (Додаток 1) до Договору.
Приймаючи до уваги, що технічна специфікація до предмета закупівлі встановлює сукупність основних технічних та інших умов до закупівлі та постачання товару, відповідність яким підтверджується учасником в тендерній пропозиції (за інформацією (умовами, вимогами), формою та змістом технічної специфікації до предмета закупівлі Замовника), та враховується під час укладання договору поставки та складання специфікації, що є його невід’ємною частиною (додатком), зокрема, підпунктом 4.4 пункту 4 «Умови поставки» розділу «Технічні та інші умови».
Тому, Замовник вважає внесення змін до тендерної документації недоцільним.
Щодо захисних властивостей протигазу
Дата подання: 29 липня 2024 18:08
Дата відповіді: 01 серпня 2024 14:51
Згідно п.п. 5.1.1 ДСТУ EN 14387:2017 «Засоби індивідуального захисту органів дихання. Фільтри протигазові і фільтри комбіновані. Вимоги, випробування, маркування (EN 14387:2004+А1:2008, IDT)» Протигазові фільтри бувають таких типів: А, B, E, K AX і SX.
— Тип А застосовний проти простих органічних газів і парів з температурою кипіння вище 65 С, визначених виробником;
— Тип В застосовний проти простих неорганічних газів і парів, визначених виробником;
— Тип Е застосовний проти діоксиду сірки та інших кислих газів та парів, визначених виробником;
— Тип К застосовний проти аміаку й органічних аміачних похідних, визначених виробником;
— Тип AX застосовний проти простих органічних газів і парів з температурою кипіння, що дорівнює або нижча 65 С. Тільки для одноразового використання;
— Тип SX застосовний проти спеціально визначених газів і парів, визначених виробником.
Водночас, згідно п. 5.2 ДСТУ EN 14387:2017 Протигазові фільтри типів А, В, Е і К класифікують за поглинальною здатністю таким чином:
клас 1 — фільтри низької поглинальної здатності;
клас 2 — фільтри середньої поглинальної здатності;
клас 3 — фільтри високої поглинальної здатності.
Просимо внести зміни в тендерну документацію зазначивши якого типу та класу захисту Фільтрувально-поглинальної коробки Учасники мають пропонувати.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: В технічній специфікації (Додаток 2 до тендерної документації) в описі до предмета закупівлі визначено, що товар призначений для захисту від попадання до органів дихання, в очі і на обличчя людини отруйних речовин (зарин, зоман, іприт, V-гази), радіоактивних парів, аерозолів і бактеріальних (біологічних) засобів.
Разом з цим, в підпункті 2.1 пункту 2 «Складники товару» розділу «Технічні та інші умови» технічної специфікації, що стосується фільтрувально-поглинаючої коробки, Замовником встановлено: «…_____ (зазначається учасником тип (марка) фільтрувально-поглинаючої коробки та країна її походження).».
Отже, Замовник вважає внесення змін до тендерної документації недоцільним.
Разом з цим, в підпункті 2.1 пункту 2 «Складники товару» розділу «Технічні та інші умови» технічної специфікації, що стосується фільтрувально-поглинаючої коробки, Замовником встановлено: «…_____ (зазначається учасником тип (марка) фільтрувально-поглинаючої коробки та країна її походження).».
Отже, Замовник вважає внесення змін до тендерної документації недоцільним.
Щодо відповідності державним стандартам ДСТУ EN 136:2003 та ДСТУ EN 14387:2017
Дата подання: 29 липня 2024 18:09
Дата відповіді: 01 серпня 2024 14:54
Шановний Замовнику, повідомляємо Вам, що Засоби індивідуального захисту органів дихання, категорія ризику ІІІ (третя), коди УКТ ЗЕД 9020, 8421, код ДК 021:2015: 35814000-3 (Протигази) повинні пройти процедуру оцінки відповідності згідно із Законом України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» від 15.01.2015 №124-VIII. Оцінка відповідності продукції засоби індивідуального захисту органів дихання проводиться на відповідність вимогам Технічного регламенту засобів індивідуального захисту затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 21.08.2019 № 771 (далі TP ЗІЗ). Відповідно до статті 11 Закону України "Про технічні регламенти та оцінку відповідності", Наказом Міністерства економіки України від 21.07.2021р. № 281 затверджено Перелік національних стандартів для цілей застосування Технічного регламенту засобів індивідуального захисту, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.08.2019 № 771 (далі - Перелік). Згідно цього Наказу визначено перелік національних стандартів, що є ідентичними гармонізованим європейським стандартам, яким мають відповідати засоби індивідуального захисту, в т.ч. Протигази фільтрувальні, які складаються із Захисних протигазових масок та Фільтрів протигазових (та/або скомбінованих). Відповідно до цього Переліку Захисні протигазові маски мають відповідати ДСТУ EN 136:2003 "Засоби індивідуального захисту органів дихання. Маски. Вимоги, випробування, марковання (EN 136:1998, IDT)", а Фільтри протигазові та фільтри скомбіновані – ДСТУ EN 14387:2017 "Засоби індивідуального захисту органів дихання. Фільтри протигазові і фільтри комбіновані. Вимоги, випробування, маркування (EN 14387:2004+А1:2008, IDT)". Таким чином просимо Вас до Додатку 2 до тендерної документації "ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ" внести зміни зазначивши у вимогах відповідність протигазу стандарту ДСТУ EN 136:2003 та ДСТУ EN 14387:2017.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовник вважає внесення змін до тендерної документації недоцільним оскільки, в графі «Посилання на нормативний, технічний або інший документ**» таблиці технічної специфікації Замовника, зазначено: «ТЕХНІЧНИЙ РЕГЛАМЕНТ ЗАСОБІВ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАХИСТУ», та до даної графи міститься примітка: «** - АБО ЕКВІВАЛЕНТ (під еквівалентом розуміється можливість посилання учасником в технічній специфікації на інший(і) та/або додатковий(і) чинний(і) в Україні технічний(і) регламент(и), ніж зазначений в технічній специфікації до предмета закупівлі Замовника, або нормативний(і) документ(и), що включений(і) до переліку нормативних документів, відповідність яким надає презумпцію (або є доказом, або може сприйматись як доказ) відповідності товару (його складників) вимогам зазначеного Замовником технічного регламенту, але в будь-якому випадку сфера застосування зазначеного(их) учасником технічного(их) регламенту(ів) та/або нормативного(их) документа(ів) повинна поширюватись на товар (його складники), що закуповується Замовником та пропонується до постачання учасником).».
Разом з цим, відповідно до підпункту 6.1.9 пункту 6 «Інші вимоги» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та підпунктом 5.2 пункту 5 Додатку 4 до тендерної документації, Замовником встановлено вимогу щодо надання листа, складеного у довільній формі, із зазначенням інформації щодо документа(ів) (наказу(ів)), який(і) підтверджує(ють) включення нормативного(их) документа(ів), зазначеного(их) учасником в технічній специфікації, до переліку нормативних документів, відповідність яким надає презумпцію (або є доказом, або може сприйматись як доказ) відповідності товару, що пропонується до постачання, вимогам технічного регламенту, зазначеного Замовником, а також щодо поширення сфери застосування цього(их) нормативного(их) документа(ів) на товар, що закуповується Замовником та пропонується до постачання учасником.
При цьому, даний лист надається у разі посилання учасником в основній таблиці технічної специфікації лише на нормативний(і) документ(и)).
Разом з цим, відповідно до підпункту 6.1.9 пункту 6 «Інші вимоги» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та підпунктом 5.2 пункту 5 Додатку 4 до тендерної документації, Замовником встановлено вимогу щодо надання листа, складеного у довільній формі, із зазначенням інформації щодо документа(ів) (наказу(ів)), який(і) підтверджує(ють) включення нормативного(их) документа(ів), зазначеного(их) учасником в технічній специфікації, до переліку нормативних документів, відповідність яким надає презумпцію (або є доказом, або може сприйматись як доказ) відповідності товару, що пропонується до постачання, вимогам технічного регламенту, зазначеного Замовником, а також щодо поширення сфери застосування цього(их) нормативного(их) документа(ів) на товар, що закуповується Замовником та пропонується до постачання учасником.
При цьому, даний лист надається у разі посилання учасником в основній таблиці технічної специфікації лише на нормативний(і) документ(и)).
Щодо різьбового з'єднання протигазу
Дата подання: 29 липня 2024 18:15
Дата відповіді: 01 серпня 2024 14:54
Шановний Замовнику, уточніть будь-ласка яке саме різьбове з'єднання протигазу має бути!? Відповідно до міжнародного стандарту (EN 148-1:1999), імплементованого Україною ДСТУ EN 148-1:2004 (різьба Rd 40*1/7") чи відповідно до стандарту рашистської федерації ГОСТ 8762-75 (різьба OZ 40x4 мм) !?
Відповідь: Звертаємо увагу, що в підпункті 2.1 пункту 2 «Складники товару» розділу «Технічні та інші умови» технічної специфікації Замовника передбачено, що кожна одиниця товару складається з лицьової частини (захисної маски) – ________ (МП-04 або еквівалент. Зазначається учасником тип лицьової частини (захисної маски) та країна її походження). …
Учасник повинен запропонувати захисну маску відповідно до вимоги встановленої Замовником, яка повинна забезпечувати надійне використання та відповідати всім характеристикам протигазу для захисту за функціональним призначенням, що визначено в описі до предмета закупівлі згідно технічної специфікації Замовника.
Учасник повинен запропонувати захисну маску відповідно до вимоги встановленої Замовником, яка повинна забезпечувати надійне використання та відповідати всім характеристикам протигазу для захисту за функціональним призначенням, що визначено в описі до предмета закупівлі згідно технічної специфікації Замовника.
Щодо підтвердження захисту від Бойових отруйних речовин (ЗAPИНУ, ЗOМAНУ, V-ГAЗІВ ТA IПPИТУ)
Дата подання: 29 липня 2024 18:20
Дата відповіді: 01 серпня 2024 14:56
Шановний Замовнику уточніть будь-ласка, яким саме документом Учасник даної закупівлі має підтвердити захисні властивості фільтру від Бойових отруйних речовин (зарин, зоман, іприт, V-гази)? Сертифікатом ЯКОСТІ ВИРОБНИКА ФІЛЬТРУ чи протоколами випробувань на дані Бойові отруйні речовини?
Відповідь: У підпункті 4.4 пункту 4 «Умови поставки» розділу «Технічні та інші умови» технічної специфікації Замовника встановлено, які саме документи надаються при постачанні товару (партії товару).
Дискримінаційна вимога
Дата подання: 30 липня 2024 09:52
Дата відповіді: 01 серпня 2024 14:57
Шановний замовник! Просимо прибрати дискримінаційну вимогу, та розширити коло учасників, а саме розмір маски 1, 2 і 3, та дозволити пропонувати маски з універсальним розміром. Більш доцільно використовувати універсальний розмір маски, у кризових ситуаціях це найшвидша допомога, бо особовому складу і персоналу не потрібно шукати де чий протигаз, що своєю чергою зекономити час і забезпечить швидший порятунок людей.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Наголошуємо, що дана вимога НЕ ЯВЛЯЄТЬСЯ ДИСКРИМІНАЦІЙНОЮ оскільки, розмір маски гарантує безпеку життя та здоров’я людини. Протигазова маска універсального розміру не враховує антропологічних особливостей людини, що в свою чергу може призвести - до відчуття дискомфорту, в разі надмірного тиску на обличчя в зоні обтюрації, а у випадку нещільного прилягання маски – виникає ризик проникнення небезпечних елементів до дихальних шляхів, шкіри та очей, що становить загрозу його здоров’ю.
Сертифікати
Дата подання: 02 серпня 2024 15:49
Дата відповіді: 05 серпня 2024 15:14
Замовника не цікавіть, що придбані протигази не відповідають, або відповідають Технічному регламенту України, так як в вимогах ніде не позначено, що потрібні відповідні сертифікати на продукцію яка постачається.
Відповідь: Звертаємо увагу, що Замовником в підпункті 4.4 «Товар (партія товару) супроводжується:» пункту 4 «Умови поставки» розділу «Технічні та інші умови» технічної специфікації зазначено, зокрема:
«…- копією(ями) документу(ів), що підтверджує(ють) відповідність товару вимогам документу(ів), зазначеного(их) в таблиці цієї технічної специфікації: _____________, діючого(их) на дату поставки товару.
Примітка: зазначається учасником вид документу(ів), що підтверджує(ють) відповідність товару: декларація(ї) відповідності та/або декларація(ї) про відповідність та/або сертифікат(и) відповідності.».
Отже, Замовником встановлено перелік документів, якими супроводжується товар (партія товару).
В графі «Посилання на нормативний, технічний або інший документ**» таблиці технічної специфікації (Додаток 2 до тендерної документації) зазначено: «Технічний регламент засобів індивідуального захисту» та міститься примітка: «** - АБО ЕКВІВАЛЕНТ (під еквівалентом розуміється можливість посилання учасником в технічній специфікації на інший(і) та/або додатковий(і) чинний(і) в Україні технічний(і) регламент(и), ніж зазначений в технічній специфікації до предмета закупівлі Замовника, або нормативний(і) документ(и), що включений(і) до переліку нормативних документів, відповідність яким надає презумпцію (або є доказом, або може сприйматись як доказ) відповідності товару (його складників) вимогам зазначеного Замовником технічного регламенту, але в будь-якому випадку сфера застосування зазначеного(их) учасником технічного(их) регламенту(ів) та/або нормативного(их) документа(ів) повинна поширюватись на товар (його складники), що закуповується Замовником та пропонується до постачання учасником).».
Разом з цим, у разі посилання учасником в основній таблиці технічної специфікації лише на нормативний(і) документ(и)), тендерною документацією Замовника вимагається надання листа, складеного у довільній формі, із зазначенням інформації щодо документа(ів) (наказу(ів)), який(і) підтверджує(ють) включення нормативного(их) документа(ів), зазначеного(их) учасником в технічній специфікації, до переліку нормативних документів, відповідність яким надає презумпцію (або є доказом, або може сприйматись як доказ) відповідності товару, що пропонується до постачання, вимогам технічного регламенту, зазначеного Замовником, а також щодо поширення сфери застосування цього(их) нормативного(их) документа(ів) на товар, що закуповується Замовником та пропонується до постачання учасником.
«…- копією(ями) документу(ів), що підтверджує(ють) відповідність товару вимогам документу(ів), зазначеного(их) в таблиці цієї технічної специфікації: _____________, діючого(их) на дату поставки товару.
Примітка: зазначається учасником вид документу(ів), що підтверджує(ють) відповідність товару: декларація(ї) відповідності та/або декларація(ї) про відповідність та/або сертифікат(и) відповідності.».
Отже, Замовником встановлено перелік документів, якими супроводжується товар (партія товару).
В графі «Посилання на нормативний, технічний або інший документ**» таблиці технічної специфікації (Додаток 2 до тендерної документації) зазначено: «Технічний регламент засобів індивідуального захисту» та міститься примітка: «** - АБО ЕКВІВАЛЕНТ (під еквівалентом розуміється можливість посилання учасником в технічній специфікації на інший(і) та/або додатковий(і) чинний(і) в Україні технічний(і) регламент(и), ніж зазначений в технічній специфікації до предмета закупівлі Замовника, або нормативний(і) документ(и), що включений(і) до переліку нормативних документів, відповідність яким надає презумпцію (або є доказом, або може сприйматись як доказ) відповідності товару (його складників) вимогам зазначеного Замовником технічного регламенту, але в будь-якому випадку сфера застосування зазначеного(их) учасником технічного(их) регламенту(ів) та/або нормативного(их) документа(ів) повинна поширюватись на товар (його складники), що закуповується Замовником та пропонується до постачання учасником).».
Разом з цим, у разі посилання учасником в основній таблиці технічної специфікації лише на нормативний(і) документ(и)), тендерною документацією Замовника вимагається надання листа, складеного у довільній формі, із зазначенням інформації щодо документа(ів) (наказу(ів)), який(і) підтверджує(ють) включення нормативного(их) документа(ів), зазначеного(их) учасником в технічній специфікації, до переліку нормативних документів, відповідність яким надає презумпцію (або є доказом, або може сприйматись як доказ) відповідності товару, що пропонується до постачання, вимогам технічного регламенту, зазначеного Замовником, а також щодо поширення сфери застосування цього(их) нормативного(их) документа(ів) на товар, що закуповується Замовником та пропонується до постачання учасником.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 серпня 2024 16:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗАХИСТ УКРАЇНИ" |
1 734 480,00
UAH з ПДВ
|
1 734 480,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗАХИСТ УКРАЇНИ" #35738706 |
Переможець |
1 734 480,00
UAH з ПДВ
|
13 серпня 2024 13:27
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 13 серпня 2024 13:27
Учасник | Пропозиція | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗАХИСТ УКРАЇНИ" #35738706 |
1 734 480,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
---|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 серпня 2024 16:26
|
488-ВО-24 від 27.08.2024 -ТОВ НВП ЗАХИСТ УКРАЇНИ.pdf | укладений |
27 серпня 2024 16:25
|