Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент патрульної поліції |
Код ЄДРПОУ: | 40108646 |
Місцезнаходження: | 03048, Україна , м. Київ обл., м. Київ, ВУЛИЦЯ ФЕДОРА ЕРНСТА, будинок 3 |
Контактна особа: |
Євген Сорочинський +380676391456 e.sorochynsky@patrol.police.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 липня 2024 15:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 серпня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 серпня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 серпня 2024 00:01 |
Початок аукціону: | 12 серпня 2024 14:27 |
Початок аукціону: | 12 серпня 2024 14:27 |
Очікувана вартість: | 2 858 434,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 28 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,98% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Відповідно до вимог визначених у Додатку № 7 до тендерної документації |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Термін виконання робіт зазначений в оголошенні є орієнтовним. Визначальним є термін відповідно до умов тендерної документації.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник здійснює розрахунок за фактично виконані Роботи протягом 10 (десяти) робочих днів з дати підписання уповноваженими особами Сторін Акта та Довідки, що складена згідно з Актом | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 липня 2024 15:41 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
26 липня 2024 15:38 |
Додаток № 2.docx | |
26 липня 2024 15:38 |
Додаток №1 документи учасника.docx | |
26 липня 2024 15:38 |
Додаток №5.docx | |
26 липня 2024 15:38 |
Додаток №6.docx | |
26 липня 2024 15:38 |
Додаток №4 ПРОЄКТ ДОГОВОРУ.docx | |
26 липня 2024 15:38 |
Додаток №7 документи переможця.docx | |
26 липня 2024 15:38 |
ТД Реконструкція даху Біла Церква Коригуваання.docx | |
26 липня 2024 15:38 |
Додаток. №3.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-11-11-000041 ● 8467f0434da54dd88ae94becc165e72e
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 листопада 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 листопада 2024 17:06 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
11.11.2024 Одеса № 228
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, доручення Державної аудиторської служби України від 23.10.2024 № 003100-18/13263-2024,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірки закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу моніторингу та перевірки закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ірини ШЕВЕЛЬОВОЇ від 11.11.2024.
Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 11.11.2024 № 228
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4
6 UA-2024-07-26-007628-a 26.07.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
моніторингу та перевірки закупівель Ірина ШЕВЕЛЬОВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-11-13 17:39:29
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів).
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника товариства з обмеженою відповідальністю «МИР.БУД ПЛЮС» вимогам пункту 2 Розділу 5 «Довідки на підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям» Додатка 1 до тендерної документації, тоді як зазначеним учасником у складі тендерної пропозиції не надано документи, що підтверджують право власності на перфоратор електричний Makita HR2470, який зазначений у довідці від 06.08.2024 № 04-08/24 про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідних для проведення робіт, що є предметом закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-11-15 14:32:27
Пояснення на запит Державної аудиторської служби України Південного офісу Держаудитслужби щодо процедури відкритих торгів, опублікованих на сайті zakupivli.pro (UA-2024-07-26-007628-a) на закупівлю за предметом «Реконструкція даху під мансарду будівлі Батальйону патрульної поліції за адресою: Київська область, м. Біла Церква, вул. Сухоярська, 18-А . Коригування» (код ДК 021:2015 (CPV) – 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи
На Ваше питання повідомляємо наступне:
1.Відповідно наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» очікувана вартість закупівлі робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції (крім тих, що стосуються автомобільних доріг загального користування) визначається з урахуванням кошторисних норм України "Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво", затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281, відповідно до розробленої та затвердженої проектної документації.
Пунктом 1.1 Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 встановлено, що ця Настанова визначає основні правила застосування кошторисних норм та нормативів з ціноутворення у будівництві для визначення вартості нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту будинків, будівель і споруд будь-якого призначення, їх комплексів та частин, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури (крім автомобільних доріг загального користування) доріг, а також реставрації пам’яток архітектури та містобудування (далі – будівництво).
Настанова є обов’язковою для визначення вартості будівництва об’єктів, що споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії (далі – державні кошти). Застосування цієї Настанови при будівництві об’єктів із залученням інших джерел фінансування обумовлюється договором.
Абзацом 8 пункту 1.2 Настанови з визначення вартості будівництва наведено визначення термінів, що вживаються у вказаній Настанові, а саме:
зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва-кошторисний документ, який визначає повну кошторисну вартість об’єкта будівництва або його черги, який включає кошторисну вартість будівельних робіт, витрати на придбання устаткування, меблів та інвентарю, а також інші витрати, що складається на основі об’єктних кошторисів та/або кошторисних розрахунків і кошторисних розрахунків на окремі види витрат.
Враховуючи вище викладене, обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та очікувану вартість предмету закупівлі (ідентифікатор UA-2024-07-26-007628-a) визначено відповідно до виготовленої інвесторської кошторисної документації «Робочий проект (ЄДЕСБ PD01:0095-7316-9797-6432) «Реконструкція даху під мансарду будівлі Батальйону патрульної поліції за адресою: Київська область, м. Біла Церква, вул. Сухоярська,18-А. Коригування» та наявного фінансування у 2024 році.
Розмір бюджетного призначення згідно із розрахунком за кошти субвенції, виділених рішенням Білоцерківської міської ради від 08.02.2024 № 5086-50-VIII «Про затвердження комплексної програми профілактики злочинності, зміцнення законності та правопорядку на території Білоцерківської міської територіальної громади на 2024 рік» на коригування проєкту та виконання робіт по об’єкту: «Реконструкція даху під мансарду будівлі Батальйону патрульної поліції за адресою: Київська область, м. Біла Церква, вул. Сухоярська, 18-А» виділені кошти в розмірі 3 000 000 грн. (три мільйони).
На виконання вимог пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» інформацію з обґрунтуванням технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі оприлюдненно на власному/офіційному вебсайті https://patrolpolice.gov.ua/tender/derzhavni-zakupivli-2024/ (UA-2024-07-26-007628-a)
2. Пунктом 1.1. розділу 3 тендерної документації передбачено, що тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ЦІНУ ПРОПОЗИЦІЇ, інформація від учасника процедури закупівлі про, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у Додатку № 1 до тендерної документації, зокрема: - інформації та документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям згідно статті 16 Закону.
Пунктом 2 розділу 5 Додаток № 1 до тендерної документації передбачено, що учасник в складі пропозиції надає довідку, в довільній формі, про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідних для проведення робіт що є предметом закупівлі. Для підтвердження підстави володіння та/або користування обладнанням та машинами, які будуть використовуватись при виконанні робіт на об’єкті учасник процедури закупівлі має надати документи, що підтверджують право власності або інший документ, який підтверджує право володіння або договори оренди обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, або договори суборенди обладнання, матеріально-технічної бази та технологій або договір про надання послуг тощо, які підтверджують наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій зазначених у довідці. Договір(ори) мають бути чинними на дату подання пропозиції і термін його (їх) дії повинен бути не меншим строку виконання робіт, а у разі якщо термін його (їх) дії є меншим, то учасник додатково надає лист про те, що такий договір буде продовжено/пролонговано на строк не менше строку виконання робіт;
На виконання цієї умови тендерної документації в складі пропозиції учасника ТОВ «МИР.БУД ПЛЮС» надано довідку №04-08/24 від 06.08.2024 року, яка містить обладнання, машини, ручний, електричний інструмент необхідний для проведення робіт згідно предмету закупівлі.
Таким чином, вимога тендерної документації щодо підтвердження підстави володіння та/або користування стосувалась виключно підтвердження наявності обладнання та машин зазначених в довідці.
Перфоратор електричний Makita HR2470, який зазначений у довідці від 06.08.2024 № 04-08/24 відноситься до інструменту ручного електромеханічного та повинен відповідати вимогам ДСТУ EN 60745-1:2014 «Інструмент ручний електромеханічний. Вимоги щодо безпеки Частина 1. Загальні вимоги» крім того, слід зазначити, що в оборотно-сальдовій відомості № 22, наданій учасником ТОВ «МИР.БУД ПЛЮС» у складі своєї тендерної пропозиції електричні перфоратори зазначені такими, що є у наявності .
Сканкопія Оборотно – сальдової відомості по рахунку:22 Місця зберігання ТМЦ додається.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-11-13 17:39:32
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів).
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника товариства з обмеженою відповідальністю «МИР.БУД ПЛЮС» вимогам пункту 2 Розділу 5 «Довідки на підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям» Додатка 1 до тендерної документації, тоді як зазначеним учасником у складі тендерної пропозиції не надано документи, що підтверджують право власності на перфоратор електричний Makita HR2470, який зазначений у довідці від 06.08.2024 № 04-08/24 про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідних для проведення робіт, що є предметом закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-11-15 14:37:58
Пояснення на запит Державної аудиторської служби України Південного офісу Держаудитслужби щодо процедури відкритих торгів, опублікованих на сайті zakupivli.pro (UA-2024-07-26-007628-a) на закупівлю за предметом «Реконструкція даху під мансарду будівлі Батальйону патрульної поліції за адресою: Київська область, м. Біла Церква, вул. Сухоярська, 18-А . Коригування» (код ДК 021:2015 (CPV) – 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи
На Ваше питання повідомляємо наступне:
1.Відповідно наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» очікувана вартість закупівлі робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції (крім тих, що стосуються автомобільних доріг загального користування) визначається з урахуванням кошторисних норм України "Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво", затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281, відповідно до розробленої та затвердженої проектної документації.
Пунктом 1.1 Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 встановлено, що ця Настанова визначає основні правила застосування кошторисних норм та нормативів з ціноутворення у будівництві для визначення вартості нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту будинків, будівель і споруд будь-якого призначення, їх комплексів та частин, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури (крім автомобільних доріг загального користування) доріг, а також реставрації пам’яток архітектури та містобудування (далі – будівництво).
Настанова є обов’язковою для визначення вартості будівництва об’єктів, що споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії (далі – державні кошти). Застосування цієї Настанови при будівництві об’єктів із залученням інших джерел фінансування обумовлюється договором.
Абзацом 8 пункту 1.2 Настанови з визначення вартості будівництва наведено визначення термінів, що вживаються у вказаній Настанові, а саме:
зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва-кошторисний документ, який визначає повну кошторисну вартість об’єкта будівництва або його черги, який включає кошторисну вартість будівельних робіт, витрати на придбання устаткування, меблів та інвентарю, а також інші витрати, що складається на основі об’єктних кошторисів та/або кошторисних розрахунків і кошторисних розрахунків на окремі види витрат.
Враховуючи вище викладене, обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та очікувану вартість предмету закупівлі (ідентифікатор UA-2024-07-26-007628-a) визначено відповідно до виготовленої інвесторської кошторисної документації «Робочий проект (ЄДЕСБ PD01:0095-7316-9797-6432) «Реконструкція даху під мансарду будівлі Батальйону патрульної поліції за адресою: Київська область, м. Біла Церква, вул. Сухоярська,18-А. Коригування» та наявного фінансування у 2024 році.
Розмір бюджетного призначення згідно із розрахунком за кошти субвенції, виділених рішенням Білоцерківської міської ради від 08.02.2024 № 5086-50-VIII «Про затвердження комплексної програми профілактики злочинності, зміцнення законності та правопорядку на території Білоцерківської міської територіальної громади на 2024 рік» на коригування проєкту та виконання робіт по об’єкту: «Реконструкція даху під мансарду будівлі Батальйону патрульної поліції за адресою: Київська область, м. Біла Церква, вул. Сухоярська, 18-А» виділені кошти в розмірі 3 000 000 грн. (три мільйони).
На виконання вимог пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» інформацію з обґрунтуванням технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі оприлюдненно на власному/офіційному вебсайті https://patrolpolice.gov.ua/tender/derzhavni-zakupivli-2024/ (UA-2024-07-26-007628-a)
2. Пунктом 1.1. розділу 3 тендерної документації передбачено, що тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ЦІНУ ПРОПОЗИЦІЇ, інформація від учасника процедури закупівлі про, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у Додатку № 1 до тендерної документації, зокрема: - інформації та документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям згідно статті 16 Закону.
Пунктом 2 розділу 5 Додаток № 1 до тендерної документації передбачено, що учасник в складі пропозиції надає довідку, в довільній формі, про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідних для проведення робіт що є предметом закупівлі. Для підтвердження підстави володіння та/або користування обладнанням та машинами, які будуть використовуватись при виконанні робіт на об’єкті учасник процедури закупівлі має надати документи, що підтверджують право власності або інший документ, який підтверджує право володіння або договори оренди обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, або договори суборенди обладнання, матеріально-технічної бази та технологій або договір про надання послуг тощо, які підтверджують наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій зазначених у довідці. Договір(ори) мають бути чинними на дату подання пропозиції і термін його (їх) дії повинен бути не меншим строку виконання робіт, а у разі якщо термін його (їх) дії є меншим, то учасник додатково надає лист про те, що такий договір буде продовжено/пролонговано на строк не менше строку виконання робіт;
На виконання цієї умови тендерної документації в складі пропозиції учасника ТОВ «МИР.БУД ПЛЮС» надано довідку №04-08/24 від 06.08.2024 року, яка містить обладнання, машини, ручний, електричний інструмент необхідний для проведення робіт згідно предмету закупівлі.
Таким чином, вимога тендерної документації щодо підтвердження підстави володіння та/або користування стосувалась виключно підтвердження наявності обладнання та машин зазначених в довідці.
Перфоратор електричний Makita HR2470, який зазначений у довідці від 06.08.2024 № 04-08/24 відноситься до інструменту ручного електромеханічного та повинен відповідати вимогам ДСТУ EN 60745-1:2014 «Інструмент ручний електромеханічний. Вимоги щодо безпеки Частина 1. Загальні вимоги» крім того, слід зазначити, що в оборотно-сальдовій відомості № 22, наданій учасником ТОВ «МИР.БУД ПЛЮС» у складі своєї тендерної пропозиції електричні перфоратори зазначені такими, що є у наявності .
Сканкопія Оборотно – сальдової відомості по рахунку:22 Місця зберігання ТМЦ додається.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 листопада 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 грудня 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено абзацу 8 пункту 28 Особливостей. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог пункту 43 Особливостей.)
Оскарження в суді
Опис: | 04.12.2024 року позовна заява про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2024-07-26-007628-a від 20.11.2024 була направлена до Одеського окружного адміністративного суду |
Дата публікації: | 04 грудня 2024 |
Номер відкриття провадження: | 420/37753/24 |
Дата відкриття провадження: | 12 грудня 2024 |
Документи:
13 грудня 2024 12:48
|
Електронний підпис |
13 грудня 2024 12:47
|
Ухвала_Одеського_ОАС_про_відкриття_провадження_у_справі_№_420_37753_24 .pdf |
04 грудня 2024 18:21
|
Позов_до_Південного_офісу_Держаудитслужби_по_закупівлі_ремонту_БЦ.pdf |
13 грудня 2024 12:48
|
Електронний підпис |
04 грудня 2024 18:31
|
Електронний підпис |
13 грудня 2024 12:47
|
Ухвала_Одеського_ОАС_про_відкриття_провадження_у_справі_№_420_37753_24 .pdf |
04 грудня 2024 18:21
|
Позов_до_Південного_офісу_Держаудитслужби_по_закупівлі_ремонту_БЦ.pdf |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 серпня 2024 14:50
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРХОЛД-ГРУП" |
2 805 271,87
UAH з ПДВ
|
2 805 271,87
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "МИР.БУД ПЛЮС" |
2 852 689,33
UAH з ПДВ
|
2 852 689,33
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРХОЛД-ГРУП" #42654473 |
Відхилено |
2 805 271,87
UAH з ПДВ
|
19 серпня 2024 18:31
|
ТОВ "МИР.БУД ПЛЮС" #45210185 |
Переможець |
2 852 689,33
UAH з ПДВ
|
20 серпня 2024 18:03
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 січня 2025 15:46
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 грудня 2024 15:24
|
ДУ1_до_Дог_723_від_30.08.2024.Реконструкція_даху_Сухоярського_18-А_Біла_Церква_Коригування_ТОВ_МИР.БУД_ПЛЮС.PDF | зміни до договору |
25 грудня 2024 15:22
|
Електронний підпис | укладений |
30 серпня 2024 17:34
|
Дог_723_від_30.08.2024.Реконструкція_даху_Сухоярського_18-А_Біла_Церква_Коригування_ТОВ_МИР.БУД_ПЛЮС.PDF | укладений |
30 серпня 2024 17:33
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 25 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 723 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |