Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги зберігання та складування (Послуги зберігання, приймання (авто), активне ветилювання, сушка, очищення, оформлення (переоформлення) зерна пшениці)
Очікувана вартість
1 807 206,00 UAH
UA-2024-07-26-005528-a b81cc0c01f434622a005745ffaaeb97b
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Аліна Драгомарецька

+380522394554 alina.dragomaretskaya@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 26 липня 2024
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ЛЬОТНА АКАДЕМІЯ НАЦІОНАЛЬНОГО АВІАЦІЙНОГО УНІВЕРСИТЕТУ
Код ЄДРПОУ: 37939527
Вебсайт: http://www.glau.kr.ua/
Місцезнаходження: 25005, Україна , Кіровоградська обл., м.Кропивницький, вул. Чобану Степана, будинок 1
Контактна особа: Аліна Драгомарецька
+380522394554
alina.dragomaretskaya@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:63120000-6: Послуги зберігання та складування


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги зберігання, приймання (авто), активне ветилювання, сушка, очищення, оформлення (переоформлення) зерна пшениці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 63120000-6 — Послуги зберігання та складування

Тендерна документація

26 липня 2024 13:53
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
26 липня 2024 13:51
обгрунтування.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХПП ДОБРОНАДІЇВСЬКЕ"
#35622956
Переможець 1 807 206,00
UAH з ПДВ
26 липня 2024 13:53

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
04 листопада 2024 14:07
ду 3.pdf зміни до договору
04 листопада 2024 14:05
Електронний підпис зміни до договору
17 жовтня 2024 15:11
ду2.pdf зміни до договору
17 жовтня 2024 15:09
Електронний підпис зміни до договору
26 липня 2024 14:09
ду 1.pdf зміни до договору
26 липня 2024 14:07
080.pdf укладений
26 липня 2024 13:53

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 липня 2024
Дата публікації змін до договору:
26 липня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Переоформлення Продукції Поклажодавцем на майбутнього власника проводиться Зерновим складом на підставі письмового клопотання Поклажодавця та його представника, уповноваженого дорученням, при наявності паспорту та складської квитанції, що підтверджує наявність Продукції. 2. Поклажодавець зобов’язаний своєчасно та в повному розмірі розрахуватись із Зерновим складом за всі надані послуги по прийманню, зберіганню, доробці (очищення, активне вентилювання, сушіння), переоформленню, відвантаженню Продукції, зважування вагону. 3. . При переході права власності на Продукцію від Поклажодавця до третьої особи, надати Зерновому складу лист – клопотання про переоформлення Продукції, бухгалтерське доручення на її переоформлення, складську квитанцію, попередньо розрахувавшись з Зерновим складом за надані послуги. 4. Не раніше ніж за десять днів до отримання або переоформлення переданої на зберігання продукції провести з Зерновим складом звірку її кількості з урахуванням дійсної втрати, погоджувати строки, спосіб, асортимент та об’єми Продукції, яка буде отримана. 5. В останній робочий день кожного місяця Поклажодавець зобов’язується підписувати всі необхідні документи за надані послуги. 6. По закінченню терміну зберігання зобов’язаний забрати Продукцію у Зернового складу. 7. Визнавати зміни договірних тарифів на надані послуги Зерновим складом у випадку, якщо такі зміни виникли у разі зміни цін і тарифів на електроенергію, газ, зміни заробітної плати, а також з інших причин, визнаних Зерновим складом як поважні для зміни тарифів на послуги. 8. У випадку не погодження із змінами договірних тарифів у відповідності з умовами Даного Договору, Поклажодавець зобов’язаний в 2 (двох) денний термін після повідомлення про такі зміни, забрати Продукцію з зберігання або переоформити на іншого Поклажодавця за установленою даним Договором Процедурою отримання/переоформлення Продукції та здійснити остаточний розрахунок за фактично отримані послуги відповідно до умов даного Договору. 9. Інформувати Зерновий склад про передачу прав володіння користування та/або розпорядження Продукцією третіми особами про передачу Продукції в заставу, не пізніше 10 (десяти) днів до здійснення такої операції. 10. Оперативно інформувати Зерновий склад про будь – які дії державних органів, організацій, підприємств всіх форм власності у відношенні переданої на зберігання Продукції. 11. Відшкодувати Зерновому складу збитки, нанесені в результаті невиконання водіями автотранспорту, що перевозить Продукцію Поклажодавця, правил охорони праці та техніки безпеки, правил пожежної безпеки, правил дорожнього руху та правил руху по території зернового складу. Поклажодавець зобов’язується повністю компенсувати усі затрати Зернового складу по ремонту, поновленню, заміні пошкодженого майна. До вирішення цього спірного питання автотранспорт Поклажодавця або третіх осіб, яким завдано шкоду, за територію Зернового складу не випускається. У випадку відмови Поклажодавця підписати акт та інші документи щодо пошкодження майна Зернового складу, Зерновий склад має право не відвантажити Поклажодавцю зерно, на суму завданої шкоди. 12. Оплата послуг проводиться протягом 3 – х банківських днів з дня виставлення Зерновим складом рахунку. 13. Оплата послуг по зважуванню автомобілів та визначенню показників якості зерна/насіння проводитися по 100% попередній оплаті на підставі рахунку наданого Зерновим складом 14. Переоформлення Продукції на іншого Поклажодавцята/або відвантаження Продукції проводиться лише після повного розрахунку Поклажодавцем за отримані від Зернового складу послуги у відповідності з виставленим Поклажодавцю рахунком. 15. При погодженні Зернового складу, послуги можуть бути сплачені Продукцією, яка знаходиться на зберіганні. 16. Зерновий склад залишає за собою право змінювати розрахунки та тарифи на свої послуги відповідно до умов даного Договору. 17. Вартість фактично наданих послуг по зберіганню Продукції, після проходження строку її зберігання збільшується в 5 (п’ять) разів. В цьому випадку Зерновий склад має право виставляти рахунки до оплати Поклажодавцю, а останній в свою чергу повинен їх оплатити на протязі 3 (три) банківських днів з моменту пред’явлення рахунку до сплати. 18. У випадку, якщо Поклажодавець в запропонований цим договором строк не забрав Продукцію у Зернового складу, то Зерновий склад має право продати Продукцію на конкурентних засадах за ринковими цінами. Засоби, отримані від продажу Продукції передаються Поклажодавцю з відрахуванням сум, які належать Зерновому складу, в тому числі пов’язаних з продажем Продукції. 19. З метою прискорення проходження документів на оплату послуг, рахунки на оплату послуг Зернового складу можуть пред’являтися Поклажодавцю факсом чи електронною поштою, з подальшим наданням оригіналів даних документів. 20. У випадку несвоєчасної оплати за надані послуги Поклажодавець виплачує Зерновому складу пеню у розмірі подвійної ставки НБУ за кожен день прострочки, виходячи з суми простроченого платежу. 21. Поклажодавець зобов’язаний забезпечити своїх уповноважених представників всіма необхідними документами для участі в передачі продукції на зберігання, отримання після зберігання, переоформлення на особовий рахунок нового власника та нести також відповідальність за всі можливі негативні наслідки, які в зв’язку з цим можуть виникнути. 22. За порушення термінів вивезення Продукції Поклажодавець виплачує Зерновому складу неустойку в розмірі 0,1% ринкової вартості, не вивезеної вчасно Продукції за кожний день порушення термінів вивезення Продукції, при цьому ринкова вартість Продукції визначається безпосередньо Зерновим складом або за інформацією будь-якого інтернет сайту. 23. Підписуючи даний Договір Сторони дійшли згоди здійснювати всі дії, передбачені цим Договором, згідно з усіма вимогами відповідного чинного законодавства, правилами та нормативними документами, а також відповідно до законодавства, правил та нормативних документів, які набудуть чинності у майбутньому, включаючи, але не обмежуючись, Інструкцією про ведення обліку й оформлення операцій із зерном на ТОВ «ХПП ДОБРОНАДІЇВСЬКЕ», затвердженої наказом керівника ТОВ «ХПП ДОБРОНАДІЇВСЬКЕ» № 26 від 23.06.2017 р. Підписуючи цей Договір Поклажодавець підтверджує, що він отримав та ознайомився з Інструкцією про ведення обліку й оформлення операцій із зерном на ТОВ «ХПП ДОБРОНАДІЇВСЬКЕ», затвердженої наказом керівника ТОВ «ХПП ДОБРОНАДІЇВСЬКЕ» № 26 від 23.06.2017 р. 24. Продукція передається на зберігання на строк 60 днів від дати надходження продукції, я при переоформленні з дня зарахування продукції на особовий рахунок Поклажодавця. 25. У випадку розбіжностей щодо умов повернення Зерна між Договором та цією Додатковою угодою застосовуються положення цієї Додаткової угоди. 26. Сторони визнають та підтверджують, що у випадку виникнення суперечностей між положеннями цієї Додаткової угоди та відповідними положеннями Договору, то пріоритет мають положення цієї Додаткової угоди
Номер договору про закупівлю: 080
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 жовтня 2024
Дата публікації змін до договору:
17 жовтня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Змінити п. 24 Додаткової Угоди №01 до Договору№080 від 25.07.2024 року та викласти його в наступній редакції: « 24. Продукція передається на зберігання строком до 31 жовтня 2024року. 2. Виконання умов Договору здійснюється з урахуванням даних змін. 3.Дана Додаткова угода є невід’ємною частиною Договору та Додаткової Угоди №01 і керуючись ч.3 ст.631 ЦК України умови даної додаткової угоди застосовуються до відносин , які виникли до його укладення, а саме з 02 жовтня 2024 року.
Номер договору про закупівлю: 080
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 листопада 2024
Дата публікації змін до договору:
04 листопада 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, уклали Дану Додаткову Угоду Договір про наведене нижче: 1 . Змінити п. 24 Додаткової Угоди №01 до Договору№080 від 25.07.2024 року та викласти його в наступній редакції: « 24. Продукція передається на зберігання строком до 30 листопада 2024року. 2. Виконання умов Договору здійснюється з урахуванням даних змін. 3.Дана Додаткова угода є невід’ємною частиною Договору та Додаткової Угоди №01, Додаткової Угоди №02 4.У всьому іншому, не передбаченому у даній Додатковій угоді, Сторони керуються Договором, Додатковою Угодою №01 та чинним законодавством.
Номер договору про закупівлю: 080
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML