Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Благоустрій території парку, кадастровий номер 3522580300:51:000:1048, с. Аджамка Кропивницького району (Код ДК 021:2015 - 45112711-2 – Благоустрій парку)
Очікувана вартість
5 406 277,00 UAH
UA-2024-07-25-011226-a ● 6c7e6766538c4bbe875c29d10edd6da3
Відкриті торги з особливостями
Торги не відбулися
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | АДЖАМСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА |
Код ЄДРПОУ: | 04365135 |
Місцезнаходження: | 27620, Україна , Кіровоградська обл., Кропивницький р-н, село Аджамка, вул. Центральна, буд. 65 |
Контактна особа: |
Лілія Гуща +380973590142 adz_silrada@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 липня 2024 19:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 серпня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 серпня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 серпня 2024 09:00 |
Початок аукціону: | 12 серпня 2024 14:18 |
Початок аукціону: | 12 серпня 2024 14:18 |
Очікувана вартість: | 5 406 277,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 27 031,39 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Благоустрій території парку, кадастровий номер 3522580300:51:000:1048, с. Аджамка Кропивницького району (Код ДК 021:2015 - 45112711-2 – Благоустрій парку)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 45112711-2 — Благоустрій парків
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 5 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 липня 2024 19:46 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
25 липня 2024 19:36 |
Додаток_№_3_до_ТД_Перелік_документів_та_або_інформації,_які_подаються.docx | |
25 липня 2024 19:36 |
ТД ВТ з Особливостями_роботи.docx | |
25 липня 2024 19:36 |
Додаток_№_2_до_ТД_Перелік_документів_та_або_інформації,_які_подаються.docx | |
25 липня 2024 19:36 |
Додаток № 1 Проєкт договору.docx |
25 липня 2024 19:46 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
25 липня 2024 19:36 |
Додаток_№_3_до_ТД_Перелік_документів_та_або_інформації,_які_подаються.docx
|
|||
25 липня 2024 19:36 |
ТД ВТ з Особливостями_роботи.docx
|
|||
25 липня 2024 19:36 |
Додаток_№_2_до_ТД_Перелік_документів_та_або_інформації,_які_подаються.docx
|
|||
25 липня 2024 19:36 |
Додаток № 1 Проєкт договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-07-25-011226-a.a1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "АРАКА", Код ЄДРПОУ:39232179
Дата подання: 26 серпня 2024 11:09
Просимо прийняти вимогу до розгляду та скасувати рішення про відхилення пропозиції ТОВ «АРАКА».
Відповідно до Протоколу від 21.08.2024 року, оприлюдненому в електронній системі Прозорро 21.08.2024, Замовником прийняте рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника на підставі виявлених під час перевірки невідповідностей.
Скаржник вважає такі дії Замовника неправомірними з огляду на наступне.
Інформація про невідповідності тендерної пропозиції Скаржника, наведена Замовником в Протоколі від 21.08.2024 року, не відповідає дійсним обставинам, з огляду на це, рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції Скаржника на підставі виявлених невідповідностей його тендерної пропозиції є незаконним.
Доводи Замовника, наявні в Протоколі від 21.08.2024 року, та які стали підставою до відхилення тендерної пропозиції Скаржника, спростовуються наступним:
1. Підстава відхилення: «Оглянувши тендерну пропозицію Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АРАКА» виявлено, що всупереч вимогам Замовника, в Учасника відсутня інформація «Визначена згідно з…».». Далі Замовником наведено скріншот з розрахунку форми Договірної ціни з файлу Договірна ціна.pdf, що був наданий у сканованому вигляді.
Разом з тим, відповідно до вимог п. п. 3.1 п. 3 Додатку № 2 до тендерної документації Замовника передбачено, що «В сканованому вигляді можливе надання тільки розрахунку форми Договірної ціни. При цьому підтверджуючі розрахунки можуть бути надані у форматі EXEL або WORD) без накладання КЕП/УЕП».
Файлом Договірна ціна.pdf надано розрахунок форми Договірної ціни у сканованому вигляді, натомість підтверджуючі розрахунки надані Скаржником в архівованому файлі ДЦ.RAR.
Відповідно до вимог п. п. 3.1 п. 3 Додатку № 2 до тендерної документації Замовника, Договірну ціну з підтверджуючими розрахунками за статтями витрат (файл ДЦ.RAR), складено у відповідності до вимог «Настанови з визначення вартості будівництва» затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України № 281 від 01.11.2021 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві», про що зазначено у Пояснювальній записці (файл 28_ДЦ_ДЦ архіву ДЦ.RAR).
Розрахунок ціни тендерної пропозиції (договірної ціни) з підтверджуючими розрахунками за статтями витрат договірної ціни надано додатково в електронному вигляді в форматі інформаційного блоку даних ims у програмному АВК-5 (файл 28.ims).
Тобто, наявне упереджене ставлення до Скаржника, яке проявляється в ігноруванні Замовником складових тендерної пропозиції Скаржника та необєктивному підході до оцінки тендерної пропозиції Скаржника, та таке рішення має бути скасоване.
2. Підстава відхилення: «всупереч вимогам Замовника, в Учасника об'єктні кошториси не містять показника вимірника одиничної вартості».
Так само, як і в п. 1, Замовником демонструється упереджене ставлення до Скаржника, оскільки ТОВ «Арака» виконано усі вимоги, що їх визначив Замовник в тендерній документації, а причини відхилення тендерної пропозиції є відверто надуманими та протиправними.
Об’єктні кошториси, надані ТОВ «Арака» у складі тендерної пропозиції складені відповідно до пункту 3.24 Настанови з визначення вартості будівництва (надалі –Настанова) за формою, наведеною в додатку 5 цієї Настанови. В об’єктному кошторисі наведено показники кошторисної вартості об`єкта (тис. грн.), кошторисної трудомісткості (тис.люд.год.). Водночас, виділення рядка «вимірник одиничної вартості» у шапці об’єктного кошторису є рекомендаційним з точки зору Настанови та не може розглядатися як підстава для відхилення.
До того ж тендерна документація Замовника не містить прямої вимоги щодо окремого виділення рядка «вимірник одиничної вартості» у шапці об’єктного кошторису.
Таким чином, при застосуванні даних «підстав відхилення» тендерної пропозиції Скаржника, Замовником не вказані дійсні вимоги, що містяться в складі тендерної документації.
Окремо слід зазначити, що Замовником не надано Скаржнику часу на виправлення віднайдених «невідповідностей», що, в свою чергу є також порушенням чинного законодавства України.
3. Підстава відхилення: «Учасником не наданий розрахунок витрат на перевезення робітників, на відрядження робітників».
Відповідно до 5.26 Настанови кошти на покриття інших витрат визначаються за обґрунтовувальними розрахунками на підставі положень чинного законодавства, даних проектної документації, вихідних даних замовника щодо здійснення будівництва, умов виконання будівельних робіт, розташування майданчика будівництва стосовно місця дислокації будівельної організації тощо.
До таких коштів відносяться кошти на:
1) перевезення працівників будівельної організації автомобільним транспортом (у випадках, коли місце розташування будівельної організації (пункт збору) знаходиться на відстані більше 3 км від місця роботи, а міський або приміський транспорт відсутній або не забезпечує перевезення працівників на будівництво у зазначений час);
2) відрядження працівників будівельної організації на об’єкт будівництва;
3) доплати працівникам, які виконують роботи на об’єктах будівництва, що знаходяться на значній відстані (більше 15 км) від місця розташування будівельної організації, в зв’язку з поїздками в неробочий час від місця розташування організації (збірного пункту) до місця роботи на об’єкті будівництва і назад.
У зв’язку з тим, що пункт збору будівельної організації ТОВ «Арака» планується розташувати безпосередньо на місці будівництва (про що зазначено у тендерній пропозиції), а відрядження працівників будівельної організації на об’єкт будівництва не плануються (як і поїздки у неробочій час), Скаржник не мав підстав надавати відповідний розрахунок.
Таким чином, відхилення за цією підставою не є правомірним.
Також, наголошуємо ці підстави для відхилення є неправомірними, оскільки Скаржником виконано усі вимоги тендерної документації, проте Замовником відхилено тендерну пропозицію Скаржника на підставі умов, яких не має в тендерній документації.
Враховуючи мету Закону України «Про публічні закупівлі», якою є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, замовнику під час проведення процедури закупівлі необхідно дотримуватись принципів здійснення закупівель, закріплених у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та відповідно до ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», ст. 7 Закону України «Про Антимонопольний комітет України».
Просимо прийняти вимогу до розгляду та скасувати рішення про відхилення пропозиції ТОВ «АРАКА».
Розгорнути
Згорнути
Скаржник вважає такі дії Замовника неправомірними з огляду на наступне.
Інформація про невідповідності тендерної пропозиції Скаржника, наведена Замовником в Протоколі від 21.08.2024 року, не відповідає дійсним обставинам, з огляду на це, рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції Скаржника на підставі виявлених невідповідностей його тендерної пропозиції є незаконним.
Доводи Замовника, наявні в Протоколі від 21.08.2024 року, та які стали підставою до відхилення тендерної пропозиції Скаржника, спростовуються наступним:
1. Підстава відхилення: «Оглянувши тендерну пропозицію Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АРАКА» виявлено, що всупереч вимогам Замовника, в Учасника відсутня інформація «Визначена згідно з…».». Далі Замовником наведено скріншот з розрахунку форми Договірної ціни з файлу Договірна ціна.pdf, що був наданий у сканованому вигляді.
Разом з тим, відповідно до вимог п. п. 3.1 п. 3 Додатку № 2 до тендерної документації Замовника передбачено, що «В сканованому вигляді можливе надання тільки розрахунку форми Договірної ціни. При цьому підтверджуючі розрахунки можуть бути надані у форматі EXEL або WORD) без накладання КЕП/УЕП».
Файлом Договірна ціна.pdf надано розрахунок форми Договірної ціни у сканованому вигляді, натомість підтверджуючі розрахунки надані Скаржником в архівованому файлі ДЦ.RAR.
Відповідно до вимог п. п. 3.1 п. 3 Додатку № 2 до тендерної документації Замовника, Договірну ціну з підтверджуючими розрахунками за статтями витрат (файл ДЦ.RAR), складено у відповідності до вимог «Настанови з визначення вартості будівництва» затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України № 281 від 01.11.2021 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві», про що зазначено у Пояснювальній записці (файл 28_ДЦ_ДЦ архіву ДЦ.RAR).
Розрахунок ціни тендерної пропозиції (договірної ціни) з підтверджуючими розрахунками за статтями витрат договірної ціни надано додатково в електронному вигляді в форматі інформаційного блоку даних ims у програмному АВК-5 (файл 28.ims).
Тобто, наявне упереджене ставлення до Скаржника, яке проявляється в ігноруванні Замовником складових тендерної пропозиції Скаржника та необєктивному підході до оцінки тендерної пропозиції Скаржника, та таке рішення має бути скасоване.
2. Підстава відхилення: «всупереч вимогам Замовника, в Учасника об'єктні кошториси не містять показника вимірника одиничної вартості».
Так само, як і в п. 1, Замовником демонструється упереджене ставлення до Скаржника, оскільки ТОВ «Арака» виконано усі вимоги, що їх визначив Замовник в тендерній документації, а причини відхилення тендерної пропозиції є відверто надуманими та протиправними.
Об’єктні кошториси, надані ТОВ «Арака» у складі тендерної пропозиції складені відповідно до пункту 3.24 Настанови з визначення вартості будівництва (надалі –Настанова) за формою, наведеною в додатку 5 цієї Настанови. В об’єктному кошторисі наведено показники кошторисної вартості об`єкта (тис. грн.), кошторисної трудомісткості (тис.люд.год.). Водночас, виділення рядка «вимірник одиничної вартості» у шапці об’єктного кошторису є рекомендаційним з точки зору Настанови та не може розглядатися як підстава для відхилення.
До того ж тендерна документація Замовника не містить прямої вимоги щодо окремого виділення рядка «вимірник одиничної вартості» у шапці об’єктного кошторису.
Таким чином, при застосуванні даних «підстав відхилення» тендерної пропозиції Скаржника, Замовником не вказані дійсні вимоги, що містяться в складі тендерної документації.
Окремо слід зазначити, що Замовником не надано Скаржнику часу на виправлення віднайдених «невідповідностей», що, в свою чергу є також порушенням чинного законодавства України.
3. Підстава відхилення: «Учасником не наданий розрахунок витрат на перевезення робітників, на відрядження робітників».
Відповідно до 5.26 Настанови кошти на покриття інших витрат визначаються за обґрунтовувальними розрахунками на підставі положень чинного законодавства, даних проектної документації, вихідних даних замовника щодо здійснення будівництва, умов виконання будівельних робіт, розташування майданчика будівництва стосовно місця дислокації будівельної організації тощо.
До таких коштів відносяться кошти на:
1) перевезення працівників будівельної організації автомобільним транспортом (у випадках, коли місце розташування будівельної організації (пункт збору) знаходиться на відстані більше 3 км від місця роботи, а міський або приміський транспорт відсутній або не забезпечує перевезення працівників на будівництво у зазначений час);
2) відрядження працівників будівельної організації на об’єкт будівництва;
3) доплати працівникам, які виконують роботи на об’єктах будівництва, що знаходяться на значній відстані (більше 15 км) від місця розташування будівельної організації, в зв’язку з поїздками в неробочий час від місця розташування організації (збірного пункту) до місця роботи на об’єкті будівництва і назад.
У зв’язку з тим, що пункт збору будівельної організації ТОВ «Арака» планується розташувати безпосередньо на місці будівництва (про що зазначено у тендерній пропозиції), а відрядження працівників будівельної організації на об’єкт будівництва не плануються (як і поїздки у неробочій час), Скаржник не мав підстав надавати відповідний розрахунок.
Таким чином, відхилення за цією підставою не є правомірним.
Також, наголошуємо ці підстави для відхилення є неправомірними, оскільки Скаржником виконано усі вимоги тендерної документації, проте Замовником відхилено тендерну пропозицію Скаржника на підставі умов, яких не має в тендерній документації.
Враховуючи мету Закону України «Про публічні закупівлі», якою є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, замовнику під час проведення процедури закупівлі необхідно дотримуватись принципів здійснення закупівель, закріплених у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та відповідно до ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», ст. 7 Закону України «Про Антимонопольний комітет України».
Просимо прийняти вимогу до розгляду та скасувати рішення про відхилення пропозиції ТОВ «АРАКА».
Рішення замовника: Очікується
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 серпня 2024 14:41
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Афінацентр" |
5 299 999,87
UAH з ПДВ
|
5 270 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АРАКА" |
5 371 764,15
UAH з ПДВ
|
5 271 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій