Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Роботи з розроблення проектно-кошторисної документації об’єкту «Капітальний ремонт систем опалення, водопроводу та каналізації адміністративної будівлі Державної казначейської служби України за адресою: м. Київ*» (код ДК 021:2015: 71320000-7 – Послуги з інженерного проектування)
Очікувана вартість
620 389,55 UAH
UA-2024-07-25-011048-a 7cbcc2c304b34ddd877b0fd31c5061e0
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анастасія Озерова

+380442814933 nastyaozerova2009@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна казначейська служба України
Код ЄДРПОУ: 37567646
Місцезнаходження: Україна ,
Контактна особа: Анастасія Озерова
+380442814933
nastyaozerova2009@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 липня 2024 18:15
Звернення за роз’ясненнями: до 31 липня 2024 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 серпня 2024 10:00
Початок аукціону: 08 серпня 2024 15:32
Початок аукціону: 08 серпня 2024 15:32
Очікувана вартість: 620 389,55 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 101,95 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


*У зв’язку із наявністю певних ризиків, пов’язаних з безпекою замовника повна адреса об’єкту не зазначається.

*У зв’язку із наявністю певних ризиків, пов’язаних з безпекою замовника повна адреса об’єкту не зазначається. Закупівля з використанням електронної системи закупівель відповідно до пункту 11 Особливостей здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, згідно з Інструкцією про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в особливостях здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування та зупинення дії наказу ДП «Прозорро» від 19.03.2019 № 10 (зі змінами)), затвердженою наказом ДП «Прозорро» від 20.10.2022 № 25 (у порядку, аналогічному до порядку проведення спрощених закупівель, визначеному згідно зі статтею 14 Закону, виключно в частині: оголошення; подання пропозицій; звернення за роз'ясненням; звернення з вимогою про усунення порушень; надання відповідей; оцінки; розгляду; відхилення пропозицій; визначення переможця; відміни закупівлі).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Роботи з розроблення проектно-кошторисної документації об’єкту «Капітальний ремонт систем опалення, водопроводу та каналізації адміністративної будівлі Державної казначейської служби України за адресою: м. Київ*»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, м. Київ
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 листопада 2024
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата Робіт здійснюється на підставі Акту приймання-передачі виконаних робіт протягом 10 (десяти) робочих днів з дня його підписання Сторонами. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

загальне питання
Дата подання: 26 липня 2024 16:04
Дата відповіді: 29 липня 2024 16:17
Вітаємо! Шановний замовнику Вимогами документації спрощеної процедури передбачено, а саме: 1.1. Заповнена довідка, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів* (не менше двох) з 2020 року (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю) *Під аналогічними за предметом закупівлі договорами слід розуміти договори, за умовами яких було виконано роботи / надано послуги з розроблення проектно-кошторисної документації щодо: капітального ремонту АБО реконструкції системи теплопостачання / системи опалення / системи теплоспоживання будівлі. 1.2. До довідки додається копія щонайменше одного договору з усіма додатками до нього, відомості про який наведено у зазначеній довідці, з підтвердженням його повного виконання (наприклад: копії актів (акту) виконання робіт/ актів (акту) про надання послуг (приймання-передачі) та/або позитивний лист-відгук від контрагента (у довільній формі) із посиланням на наданий учасником договір). Чи буде вважатися аналогічний договір аналогічним, з розроблення проектно-кошторисної документації капітального ремонту АБО реконструкції в складі якої було розроблення системи теплопостачання / системи опалення / системи теплоспоживання будівлі , за классом наслідків СС2, СС3?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Замовником проаналізовано питання потенційного учасника та, з огляду на викладені вимоги у документації до закупівлі щодо надання учасниками аналогічних договорів, повідомляємо. Під аналогічними за предметом закупівлі договорами слід розуміти договори, за умовами яких було виконано роботи / надано послуги:
Або з розроблення проектно-кошторисної документації щодо капітального ремонту системи теплопостачання / системи опалення / системи теплоспоживання будівлі;
Або з розроблення проектно-кошторисної документації щодо реконструкції системи теплопостачання / системи опалення / системи теплоспоживання будівлі.
Учасник може надати договір з розроблення проектно-кошторисної документації капітального ремонту АБО реконструкції будівлі за классом наслідків СС2 або СС3, в складі якої було розроблено розділ системи теплопостачання / системи опалення / системи теплоспоживання будівлі, з урахуванням віднесення таких робіт до капітального ремонту чи реконструкції.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 серпня 2024 16:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Приватне Підприємство "Фірма "Інженер" 463 000,00
UAH з ПДВ
324 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БУДІВЕЛЬНО-ІНЖИНІРИНГОВА МАЙСТЕРНЯ» 577 563,00
UAH з ПДВ
325 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОРЕКТОР" 599 680,80
UAH з ПДВ
537 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПРОМСЕРВІСПРОЕКТ" 537 497,22
UAH з ПДВ
537 497,22
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 серпня 2024 13:43
Електронний підпис
13 серпня 2024 13:43
Довідка.pdf
13 серпня 2024 13:43
Довідка (1).pdf
13 серпня 2024 13:43
Витяг.pdf
06 серпня 2024 09:28
Електронний підпис
06 серпня 2024 09:27
2.1 Фаловська сертиф.pdf
06 серпня 2024 09:27
9 довідка проект.дог..pdf
06 серпня 2024 09:27
1 Довідка аналог.дог..pdf
06 серпня 2024 09:27
3 Довідка субпідряд.pdf
06 серпня 2024 09:27
1.1 Волноваха договір 111.pdf
06 серпня 2024 09:27
1.1 Удачное договір 111.pdf
06 серпня 2024 09:27
2.1 Фаловська свідоцтво.pdf
06 серпня 2024 09:27
7 гарантійний лист.pdf
06 серпня 2024 09:27
1.1 Удачное договір 222.pdf
06 серпня 2024 09:27
2 Довідка працівники.pdf
06 серпня 2024 09:27
5 Наказ Директор.PDF
06 серпня 2024 09:27
8 Цінова пропозиція.pdf
06 серпня 2024 09:27
1.1 Волноваха договір 222.pdf

Публічні документи

06 серпня 2024 20:27
Електронний підпис
06 серпня 2024 20:27
Електронний підпис
06 серпня 2024 20:27
6. Цінова пропозиція.pdf.p7s
06 серпня 2024 20:27
6. Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

05 серпня 2024 12:45
Електронний підпис
05 серпня 2024 12:44
кошторис.pdf.p7s
05 серпня 2024 12:44
кошторис.pdf.p7s
05 серпня 2024 12:44
кошторис.pdf
05 серпня 2024 12:44
Реконструкція_404_сс3.rar
05 серпня 2024 12:44
Установчі.rar.p7s
05 серпня 2024 12:44
Працівники.rar
05 серпня 2024 12:44
Працівники.rar.p7s
05 серпня 2024 12:44
Установчі.rar
05 серпня 2024 12:44
Реконструкція_404_сс3.rar.p7s

Публічні документи

06 серпня 2024 12:45
Електронний підпис
06 серпня 2024 12:41
Довідка - працівники.pdf
06 серпня 2024 12:41
Довідка про субпідряд.pdf
06 серпня 2024 12:41
Повноваженя директора.pdf
06 серпня 2024 12:41
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Приватне Підприємство "Фірма "Інженер"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БУДІВЕЛЬНО-ІНЖИНІРИНГОВА МАЙСТЕРНЯ»

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОРЕКТОР"

ТОВ "ПРОМСЕРВІСПРОЕКТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне Підприємство "Фірма "Інженер"
#32536922
Переможець 324 000,00
UAH з ПДВ
12 серпня 2024 18:01

Документи

12 серпня 2024 18:01
Електронний підпис
12 серпня 2024 17:59
2024.08.12__Протокол.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 серпня 2024 18:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватне Підприємство "Фірма "Інженер"
#32536922
324 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 серпня 2024 18:01
Електронний підпис
12 серпня 2024 17:59
2024.08.12__Протокол.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
19 грудня 2024 14:46
ДУ_ПКД_Зміни_2.pdf зміни до договору
19 грудня 2024 11:44
Електронний підпис зміни до договору
27 листопада 2024 15:32
ДУ.pdf зміни до договору
27 листопада 2024 15:20
Електронний підпис укладений
29 серпня 2024 16:29
133-24.pdf укладений
29 серпня 2024 16:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 листопада 2024
Дата публікації змін до договору:
27 листопада 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додатковою угодою подовжено термін виконання Робіт до 25.12.2024. Слід зазначити, що закупівля робіт була здійснена з використанням електронної системи закупівель відповідно до пункту 11 Особливостей здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, згідно з Інструкцією про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в особливостях здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування та зупинення дії наказу ДП «Прозорро» від 19.03.2019 № 10 (зі змінами)), затвердженою наказом ДП «Прозорро» від 20.10.2022 № 25 (у порядку, аналогічному до порядку проведення спрощених закупівель, визначеному згідно зі статтею 14 Закону, виключно в частині: оголошення; подання пропозицій; звернення за роз'ясненням; звернення з вимогою про усунення порушень; надання відповідей; оцінки; розгляду; відхилення пропозицій; визначення переможця; відміни закупівлі). При цьому, з огляду на законодавство у сфері публічних закупівель, що діяло на момент оголошення закупівлі, відповідний договір від 28.08.2024 № 133-24 укладався із застосуванням положень Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України. Таким чином оприлюднення змін до договору від 28.08.2024 № 133-24 не є обов'язковим. Разом з тим, з метою забезпечення прозорості здійснення даної закупівлі, прийнято рішення оприлюднити додаткову угоду. При цьому причиною внесення змін обрано ту, що найбільше відповідала суті змін.
Номер договору про закупівлю: 133-24
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/191-24
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2024
Дата публікації змін до договору:
19 грудня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додатковою угодою зменшено обсяг закупівлі та суму договору. Слід зазначити, що закупівля робіт була здійснена з використанням електронної системи закупівель відповідно до пункту 11 Особливостей здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, згідно з Інструкцією про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в особливостях здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженою наказом ДП «Прозорро» від 20.10.2022 № 25 (у порядку, аналогічному до порядку проведення спрощених закупівель, визначеному згідно зі статтею 14 Закону, виключно в частині: оголошення; подання пропозицій; звернення за роз'ясненням; звернення з вимогою про усунення порушень; надання відповідей; оцінки; розгляду; відхилення пропозицій; визначення переможця; відміни закупівлі). При цьому, з огляду на законодавство у сфері публічних закупівель, що діяло на момент оголошення закупівлі, відповідний договір від 28.08.2024 № 133-24 укладався із застосуванням положень Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України. Таким чином оприлюднення змін до договору від 28.08.2024 № 133-24 не є обов'язковим. Разом з тим, з метою забезпечення прозорості здійснення даної закупівлі, прийнято рішення оприлюднити додаткову угоду. При цьому причиною внесення змін обрано ту, що найбільше відповідала суті змін.
Номер договору про закупівлю: 133-24
Договір:
Номер додаткової угоди: 2/201-24
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML