Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП Господарник |
Код ЄДРПОУ: | 30769965 |
Місцезнаходження: | 82391, Україна , Львівська обл., Східниця, Львівська область, смт. Східниця, вул. Золота Баня,3 |
Контактна особа: |
Кліщ Ірина Володимирівна +380678830493 mykolasokal2015@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 липня 2024 14:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 серпня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 серпня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 серпня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 05 серпня 2024 11:32 |
Початок аукціону: | 05 серпня 2024 11:32 |
Очікувана вартість: | 4 340 587,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 43 405,87 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовником вимагається надання учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пункту 3 цього ж Розділу, відшкодувати на рахунок Замовника кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції. Також електронна банківська гарантія, має відповідати вимогам наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №2628 від 14.12.2020 року «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття), або іншого забезпечення такої гарантії згідно чинного законодавства, зокрема поруки, застави тощо (шляхом списання (бронювання) коштів з поточного рахунку принципала для резервування грошового забезпечення (покриття) гарантії, якщо це передбачено договором про надання гарантії, укладеним між принципалом і банком-гарантом; надання гарантії за рахунок банківського кредиту або під заставу відповідно до укладених договорів між банком-гарантом і принципалом про надання кредиту під гарантію або договору застави, або іншого забезпечення, прийнятного для банку-гаранта, в т.ч. поруки) з метою забезпечення виконання зобов'язання за гарантією в повному обсязі у разі настання випадків, передбачених частиною 3 цього Розділу. Грошове або інше забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджено оригіналом довідки (листа, тощо), виданої банком-гарантом (надається у складі тендерної пропозиції), завіреної печаткою банку-гаранту та підписом уповноваженої особи банку-гаранту, яка повинна містити реквізити гарантії, забезпеченої грошовим або іншим покриттям, дату видачі такої довідки, найменування принципала, його ідентифікаційний код, а також свідчити про забезпечення гарантії відповідним покриттям в розмірі не меншому ніж це передбачено оголошенням про закупівлю (або грошовий еквівалент якого не менший суми, яка визначена оголошенням про закупівлю, тощо). Електронна банківська гарантія повинна мати електронний цифровий підпис уповноваженої особи банку з обов’язковим зазначенням кваліфікованої електронної позначки часу. Перевірку електронно-цифрового підпису (КЕП/УЕП), накладеного на банківську гарантію замовник буде здійснювати онлайн на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням – http://czo.gov.ua/verify або на сторінці Акредитованого центру сертифікації ключів. Розмір забезпечення тендерної пропозиції становить: 130 000,00 грн. (Сто тридцять тисяч грн. 00 коп.). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 90 календарних днів, з дня кінцевого терміну подання тендерних пропозицій. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок учасника. Пропозиції, що не супроводжуються документальним підтвердженням надання забезпечення тендерної пропозиції, відхиляються замовником відповідно до чинного законодавства. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається Учаснику у випадках, передбачених частиною третьою статті 25 Закону та зазначені у п. 3 цього розділу. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 130000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Поточний ремонт вул.Набережна, вул.Галицька в селищі Підбуж Львівської області. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 липня 2024 17:19 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
30 липня 2024 17:08 |
ТД ПІДБУЖ вул.Набережна_ вул.Галицька(2).docx | |
30 липня 2024 17:08 |
Зміни-Набережна_ Галицька.docx |
30 липня 2024 17:19 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
30 липня 2024 17:08 |
ТД ПІДБУЖ вул.Набережна_ вул.Галицька(2).docx
|
|||
30 липня 2024 17:08 |
Зміни-Набережна_ Галицька.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Відповідно до п.3, ст. 22 Закону, Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до вищезазначеної вимоги, Замовником, під час закупівлі послуг, включено вимогу до тендерної документації, щодо огляду об’єкта будівництва, перед подачею своєї тендерної пропозиції.
Інформуємо, що зазначена вимога жодним чином, не порушує вимоги чинного законодавства, так як спеціалізованим будівельним законодавством, а саме, п.1.1, ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016 «Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану», передбачено, що цей стандарт встановлює вимоги до обстеження будинків, будівель, споруд, лінійних
об'єктів інженерно-транспортної інфраструктури (далі - об'єктів) для визначення та оцінки їх технічного стану з урахуванням положень "Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об'єктів будівництва"1 [1], затвердженого Кабінетом Міністрів України на виконання статті 39-2 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності".
Пунктом 1.3, зазначеного документа передбачено, що Стандарт поширюється на проведення обстежень об'єктів для діагностування їх технічного
стану та на моніторинг технічного стану під час використання за призначенням, а також (за потреби) в періоди нового будівництва, поточного ремонту, реконструкції, реставрації, капітального ремонту, технічного пере¬оснащення, консервації та ліквідації (далі - будівництво).
Таким чином, вимога щодо попереднього огляду об’єкта передбачена чинними нормативно-правовими документами, за для можливості здійснення обстеження об'єктів інженерно-транспортної інфраструктури, а також дозволяє учаснику на місці оглянути об’єкт і по можливості визначитися з порядком застосування наявної в учасника матеріально-технічної бази і техніки, та, відповідно, мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому в Законі, особливо враховуючи, що будівництво передбачене, протягом 2-х років.
Таким чином, дана вимога не порушує права учасників, не є дискримінаційною, так як стосується будь-якого учасника, який бажає прийняти участь у закупівлі, та встановлена Замовником, виключно за для уникнення непорозумінь під час виконання робіт, у майбутньому.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-09-11-000052 ● dee7028046474cc78abe28b8ba570a70
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 вересня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 вересня 2024 16:05 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
11.09.2024 № 192
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
В.о. начальника Володимир ВОЇНСЬКИЙ
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 11.09.2024 № 192.
Витяг з переліку процедур
закупівель/закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 17. UA-2024-07-25-007517-a, 25.07.2024. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальника
відділу контролю у сфері закупівель Галина ГАВЧАК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-09-13 11:58:37
Про надання пояснення
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2024-07-25-007517-a, яка проводилась комунальним підприємством «Господарник» (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Надати інформацію, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-09-18 16:37:17
Лист-пояснення
Пояснення щодо розміру витрат , технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Інформація про усунення порушення.
2024-09-30 14:39:31
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 вересня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 жовтня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення строків розгляду тендерної пропозиції
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 серпня 2024 11:55
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ШЛЯХОВИК-Т" |
3 456 216,00
UAH з ПДВ
|
3 456 216,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Автомагістраль-Південь" |
4 036 743,60
UAH з ПДВ
|
4 036 743,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ШЛЯХОВИК-Т" #42844920 |
Переможець |
3 456 216,00
UAH з ПДВ
|
03 вересня 2024 15:45
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 вересня 2024 18:02
|
Договір.pdf | укладений |
17 вересня 2024 17:58
|