Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Виготовлення проєктно-кошторисної документації по об’єкту: «Реконструкція підвального приміщення нежитлової будівлі (дитячий лікарняний корпус) під споруду подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття та благоустроєм прилеглої території за адресою: вул. П’ятикопа, буд. 1-А, м. Лубни, Лубенський район, Полтавська область»
Очікувана вартість
466 511,86 UAH
UA-2024-07-25-001622-a ● a757e7cbf8224359ad3738d92f56de26
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Лубенська лікарня інтенсивного лікування" Лубенської міської ради Лубенського району Полтавської області |
Код ЄДРПОУ: | 01999388 |
Вебсайт: | http://lubny-cml.pl.ua/ |
Місцезнаходження: | 37500, Україна , Полтавська обл., місто Лубни, вулиця П'ятикопа, 26 |
Контактна особа: |
Шостак Максим Юрійович +380536162245 shostakm57@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 липня 2024 10:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 серпня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 серпня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 серпня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 466 511,86 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 332,56 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Виготовлення проєктно-кошторисної документації по об’єкту: «Реконструкція підвального приміщення нежитлової будівлі (дитячий лікарняний корпус) під споруду подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття та благоустроєм прилеглої території за адресою: вул. П’ятикопа, буд. 1-А, м. Лубни, Лубенський район, Полтавська область»
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
37500, Україна, Полтавська область, м. Лубни, вул. П'ятикопа, 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 липня 2024 14:29 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
29 липня 2024 14:27 |
Зміни тд 29-07.pdf | |
29 липня 2024 14:27 |
ПКД Укриття ТД _ нова редакція _ 29.07.2024.docx | |
26 липня 2024 08:08 |
Зміни ТД 2.pdf | |
26 липня 2024 08:08 |
ПКД Укриття ТД _ нова редакція _ 26.07.2024.docx | |
25 липня 2024 14:36 |
Зміни ТД.pdf | |
25 липня 2024 14:36 |
ПКД Укриття ТД _ нова редакція.docx | |
25 липня 2024 10:07 |
Оголошення ПКД.pdf | |
25 липня 2024 10:07 |
ПКД Укриття ТД.docx |
29 липня 2024 14:29 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
29 липня 2024 14:27 |
Зміни тд 29-07.pdf
|
|||||||||
29 липня 2024 14:27 |
ПКД Укриття ТД _ нова редакція _ 29.07.2024.docx
|
|||||||||
26 липня 2024 08:08 |
Зміни ТД 2.pdf
|
|||||||||
26 липня 2024 08:08 |
ПКД Укриття ТД _ нова редакція _ 26.07.2024.docx
|
|||||||||
25 липня 2024 14:36 |
Зміни ТД.pdf
|
|||||||||
25 липня 2024 14:36 |
ПКД Укриття ТД _ нова редакція.docx
|
|||||||||
25 липня 2024 10:07 |
Оголошення ПКД.pdf
|
|||||||||
25 липня 2024 10:07 |
ПКД Укриття ТД.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
інструментальне обстеження
Дата подання: 25 липня 2024 10:23
Дата відповіді: 25 липня 2024 14:34
Згідно п.4.1б, п.7.1 дод. "А" ДБН А.2.2.3-2014 із змінами №1,2 при реконструкції, капітальному ремонту не допускається проводити проєктні роботи без раніше проведених інженерних вишукувань та інструментального обстеження будівель та споруд (код КВЕД-2010: Клас 71.20, ДК 021:2015 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробувань (Проведення інструментально-технічного обстеження будівель та споруд з метою оцінки технічного стану та експлуатаційної придатності конструкцій, будівель та споруд). Ці дані в свою чергу є вихідним даним для проєктування що надаються ЗАМОВНИКОМ.
Згідно п. 7.1 дод. А ДБН А.2.2.3-2014 із змінами 1,2 звіт з обстеження відноситься до переліку вихідних даних, які надаються замовником !. Отже п.12.1 додатку 1 -технічне завдання порушує вимоги вказаного ДБН. Просимо усунути порушення.
Обстеження проводить експерт будівельний (код професії 2142.2 Національного класифікатору професій ДК 003:2010.
Звіт з обстеження розроблений згідно вимог ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016 сертифікованим експертом із обстежень будівель, має бути зареєстрований в єдиному державному реєстрі будівельної діяльності і мати свій унікальний код.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Дякуємо за звернення, відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.
аналогічний договір
Дата подання: 25 липня 2024 10:26
Дата відповіді: 25 липня 2024 14:03
просимо повідомити чому до переліку аналогічних договорів не включені проєктні роботи по новому будівництву? а тільки по реконструкції та капітальному ремонту? нагадуємо що згідно ЗУ Про публічні закупівлі оголошення не повинно містити вимоги що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Відповідь: Додаток № 1 до тендерної документації
Кваліфікаційні критерії
*Аналогічними договорами за предметом закупівлі є укладені з одним із замовників, визначеними в п.п. 1-4 частини першої статті 2 ЗУ «Про публічні закупівлі» договори з виготовленя та/або розроблення та/або коригування проєктної документації на будівництво та/або реконструкцію та/або капітальний ремонт по облаштуванню укриттів об’єктів дошкільних або шкільних навчальних закладів, класу наслідків не менше СС2.
Кваліфікаційні критерії
*Аналогічними договорами за предметом закупівлі є укладені з одним із замовників, визначеними в п.п. 1-4 частини першої статті 2 ЗУ «Про публічні закупівлі» договори з виготовленя та/або розроблення та/або коригування проєктної документації на будівництво та/або реконструкцію та/або капітальний ремонт по облаштуванню укриттів об’єктів дошкільних або шкільних навчальних закладів, класу наслідків не менше СС2.
про робітників
Дата подання: 25 липня 2024 10:28
Дата відповіді: 25 липня 2024 14:34
зазначена вимога щодо надання копії повідомлення про прийом працівника або залученого спеціаліста на роботу, направлену до органів податкової служби України разом із отриманим документом (квитанцією) від територіального органу ДПС не відноситься до вище перерахованого варіанту залучення працівників на підставі договору ЦПХ. просимо видалити вказану вимогу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Дякуємо за звернення, відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.
зміни до ДБН
Дата подання: 25 липня 2024 10:30
Дата відповіді: 25 липня 2024 14:35
В тексті завдання на проєктування та договору міститься посилання на ДБН, що мають зміни, зокрема:
ДБН А.2.2-3-2014 зі змінами 1,2.
ДБН В.2.2-40:2018 Інклюзивність будівель і споруд. Основні положення. Із Зміною № 1.
ДБН В.2.5-56:2014 Системи протипожежного захисту. Зі Зміною № 1
ДБН A.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво» зі зміною 1,2.
Зазначення ДБН без актуальних змін не допустимо.
Просимо ввести відповідні зміни.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Дякуємо за звернення, відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.
експертна оцінка
Дата подання: 25 липня 2024 10:36
Дата відповіді: 25 липня 2024 14:35
вимога в дод.3 щодо надання експертної оцінки суперечить ст.31 ЗУ Про регулювання .. згідно якої для об'єктів, що відносяться до класу СС2, СС3 необхідно отримати експертний звіт, а не оцінку. Просимо усунути порушення.
Відповідь: Шановний Учаснику! Дякуємо за звернення, відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.
дискримінація щодо працівників
Дата подання: 25 липня 2024 18:40
Дата відповіді: 26 липня 2024 09:40
зазначена вимога в тендерній документації зі змінами щодо неможливості залучення ГІПа чи ГАПа на підставі договору ЦПХ є дискримінаційною вимогою, що обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників та суперечить вимогам ЗУ Про публічні закупівлі. Просимо усунути порушення.
Відповідь: Шановний Учасник!
Зверніть увагу! ЗУ Про закупівлі надає право Замовнику визначати як предмет закупівлі, так і послугу, яка може складатися з однієї дії або ряда дій, в сукупності яких Замовник отримує послугу (роботу, товар), що відповідає предмету закупівлі. Замовник в першу чергу зацікавлений отримати готову проєктно-коштоиисну документацію з можливістю подальшої співпраці з проектантом (в частині авторського нагляду та проведення коригування). Замовник повідомляє, що вважає наявність таких працівників аргументованою вимогою, а не дискримінацією. Вимога є дискримінаційною тільки тоді, коли сформована без наявного обґрунтування в нормативній базі та якщо така обмежує конкуренцію до монополістичного стану. В нашому випадку наявність інженера-проектувальника є цілком логічною, бо має: 1. нормативне підґрунтя; 2. цю вимогу може виконати більшість потенційних виконавців;
Зверніть увагу! ЗУ Про закупівлі надає право Замовнику визначати як предмет закупівлі, так і послугу, яка може складатися з однієї дії або ряда дій, в сукупності яких Замовник отримує послугу (роботу, товар), що відповідає предмету закупівлі. Замовник в першу чергу зацікавлений отримати готову проєктно-коштоиисну документацію з можливістю подальшої співпраці з проектантом (в частині авторського нагляду та проведення коригування). Замовник повідомляє, що вважає наявність таких працівників аргументованою вимогою, а не дискримінацією. Вимога є дискримінаційною тільки тоді, коли сформована без наявного обґрунтування в нормативній базі та якщо така обмежує конкуренцію до монополістичного стану. В нашому випадку наявність інженера-проектувальника є цілком логічною, бо має: 1. нормативне підґрунтя; 2. цю вимогу може виконати більшість потенційних виконавців;
дискримінація щодо аналогічних договорів
Дата подання: 25 липня 2024 18:53
Дата відповіді: 26 липня 2024 08:06
указана вимога щодо надання аналогічних договорів виключно для дошкільних або шкільних навчальних закладів є дискримінаційною, тому що: на даний час всі подібні об'єкти розробляється згідно вимог ДБН В.2.2-5:2023 "Захисні споруди цивільного захисту" зі зміною №1 і включають в себе всі можливі об'єкти соціального, виробничого та будь-якого іншого призначення, для яких проектується ЗС. Тобто, немає окремого ДБН для садків і шкіл, а окремо для лікарень чи виробничих об'єктів. І проектувальнику по суті все рівно для кого проєктувати, чи для школи чи для лікарні, чи для виробництва. Звісно ви можете проігнорувати дану вимогу, що обмежує конкуренції та призводить до дискримінації учасників, (на користь ймовірного відомого вам учасника), але в цьому випадку, у вас є шанс отримати оскарження вимог в АМКУ.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Дякуємо за звернення, відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.
Аналогічниц договір
Дата подання: 28 липня 2024 12:22
Дата відповіді: 29 липня 2024 07:55
Чи вважатиметься порушенням якщо буде надано витяг із порталу едессб по експертному звіту що має к.ьар код, замість скану ? Справжність звіту по кьюаркод можна перевірити будь кому. Яку мінімальну кількість аналогічних договорів треба надати?
Відповідь: Мінімальна кількість аналогічних договорів - 1 (один).
Витяг із порталу едессб по експертному звіту що має к.ьар код можна перевірити, тому скан. копія - допускається.
Витяг із порталу едессб по експертному звіту що має к.ьар код можна перевірити, тому скан. копія - допускається.
Експертиза пректної документації
Дата подання: 29 липня 2024 10:02
Дата відповіді: 29 липня 2024 14:11
Добрий день шановний Замовнику. В Завданні на проектування у вас прописано, що замовником експертизи виступає Замовник проектної документації: «Витрати на проведення експертизи проектно-кошторисної документації - врахувати згідно вимог Настанови з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво, Замовником експертизи виступає Замовник проектної документації.»
А в договорі навпаки: « 4.4.4. Брати участь разом із Виконавцем у погодженні проектної документації, за необхідності, з уповноваженими органами місцевого самоврядування та експертною організацією щодо експертизи виконаної роботи (оплата вартості експертизи документації здійснюється за рахунок Виконавця)». Пояснить цей факт.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Дякуємо за звернення, відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 серпня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "МЕТАН" |
409 220,93
UAH з ПДВ
|
409 220,93
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "МЕТАН" #30131726 |
Переможець |
409 220,93
UAH з ПДВ
|
07 серпня 2024 08:36
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 січня 2025 15:19
|
Електронний підпис | укладений |
19 серпня 2024 10:55
|
19 | укладений |
19 серпня 2024 10:51
|