Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Костюм спортивний (35810000-5: Індивідуальне обмундирування)
Очікувана вартість
18 778 200,00 UAH
UA-2024-07-24-010830-a d1a622f20383407db17de02d276463c0
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Володимир Даценко

+380685500133 volodymyr.datsenko@dotua.org

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу»
Код ЄДРПОУ: 44830311
Вебсайт: https://dotua.org/
Місцезнаходження: 04119, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул.Дегтярівська будинок 13/24
Контактна особа: Володимир Даценко
+380685500133
volodymyr.datsenko@dotua.org
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 липня 2024 18:13
Звернення за роз’ясненнями: до 30 липня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 серпня 2024 00:00
Початок аукціону: 07 серпня 2024 11:54
Початок аукціону: 07 серпня 2024 11:54
Очікувана вартість: 18 778 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 93 891,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Забезпечення пропозиції – банківська гарантія надається учасником у вигляді: електронного документу. Електронний документ повинен бути складений із дотриманням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» і Закону України «Про електронні довірчі послуги», містити кваліфікований електронний підпис (КЕП) уповноваженої особи банку-гаранта та повинен дозволяти перевірку такого підпису. Банківська гарантія може надаватись: разом з файлом «p7s» (із накладанням КЕП) або у вигляді файлу в форматі, придатному для перевірки достовірності видачі банківської гарантії банком та накладення кваліфікованого електронного підпису (КЕП) уповноваженої посадової особи банку-гаранта. Банківська гарантія оформляється відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (зі змінами) та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628 "Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції", з урахуванням вимог встановлених цим розділом. Розмір забезпечення пропозиції: 1 % від очікуваної вартості предмета закупівлі (частини предмета закупівлі). Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою. Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку. Строк дії забезпечення пропозиції: не менше 120 днів з дати кінцевого строку подання пропозицій. Банківським установам рекомендовано вказувати у колонтитулах гарантії посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП або вказати метод перевірення справжності гарантії. Банківська гарантія не може містити додаткових умов щодо: • вимог надання Принципалом листів або інших документів (крім випадків надання Принципалом повідомлення банку-гаранту про настання обставин, за яких строк дії Банківської гарантії вважається закінченим); • вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; • можливості часткової сплати суми гарантії. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Банківські реквізити Замовника: Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу», 04119, м. Київ, вул. Дегтярівська, буд. 13/24, код ЄДРПОУ 44830311, IBAN: UA933223130000026007000055635   в АТ «Державний експортно-імпортний банк України» МФО 322313  Пропозиція, що не супроводжується забезпеченням, відхиляється Замовником. Забезпечення пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) ненадання переможцем спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. Забезпечення пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії пропозиції та забезпечення пропозиції, зазначеного в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) відкликання пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення спрощеної закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали пропозиції.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 187782 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:35810000-5: Індивідуальне обмундирування


Місце поставки – Україна
10 000 к-тів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10000 комплект
Костюм спортивний (35810000-5: Індивідуальне обмундирування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2024
ДК 021:2015: 35810000-5 — Індивідуальне обмундирування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару протягом 10 (десяти) банківських днів з дня наступного за декадою, протягом якої поставлено Товар, на підставі підписаних Сторонами та ОТРИМУВАЧЕМ відповідних Актів приймання Товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Забезпечення пропозиції – банківська гарантія надається учасником у вигляді: електронного документу. Електронний документ повинен бути складений із дотриманням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» і Закону України «Про електронні довірчі послуги», містити кваліфікований електронний підпис (КЕП) уповноваженої особи банку-гаранта та повинен дозволяти перевірку такого підпису. Банківська гарантія може надаватись: разом з файлом «p7s» (із накладанням КЕП) або у вигляді файлу в форматі, придатному для перевірки достовірності видачі банківської гарантії банком та накладення кваліфікованого електронного підпису (КЕП) уповноваженої посадової особи банку-гаранта. Банківська гарантія оформляється відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (зі змінами) та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628 "Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції", з урахуванням вимог встановлених цим розділом. Розмір забезпечення пропозиції: 1 % від очікуваної вартості предмета закупівлі (частини предмета закупівлі). Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою. Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку. Строк дії забезпечення пропозиції: не менше 120 днів з дати кінцевого строку подання пропозицій. Банківським установам рекомендовано вказувати у колонтитулах гарантії посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП або вказати метод перевірення справжності гарантії. Банківська гарантія не може містити додаткових умов щодо: • вимог надання Принципалом листів або інших документів (крім випадків надання Принципалом повідомлення банку-гаранту про настання обставин, за яких строк дії Банківської гарантії вважається закінченим); • вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; • можливості часткової сплати суми гарантії. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Банківські реквізити Замовника: Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу», 04119, м. Київ, вул. Дегтярівська, буд. 13/24, код ЄДРПОУ 44830311, IBAN: UA933223130000026007000055635   в АТ «Державний експортно-імпортний банк України» МФО 322313  Пропозиція, що не супроводжується забезпеченням, відхиляється Замовником. Забезпечення пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) ненадання переможцем спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. Забезпечення пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії пропозиції та забезпечення пропозиції, зазначеного в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) відкликання пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення спрощеної закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали пропозиції.

Сума забезпечення: 187782 UAH
30 липня 2024 18:33
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
30 липня 2024 18:32
Додаток №11 Проект договору (із змінами).docx
30 липня 2024 18:32
Порівняльна таблиця змін.docx
24 липня 2024 18:13
Додаток №9 Анкета для проведення антикорупційної перевірки ділових партнерів.docx
24 липня 2024 18:13
Додаток №4 Кваліфікаційні критерії до учасників.docx
24 липня 2024 18:13
Додаток №2 Форма Цінова пропозиція.docx
24 липня 2024 18:13
TS_kostym_sport.pdf
24 липня 2024 18:13
Додаток №6 Лист-гарантія (вимоги в частині антикорупційної перевірки потенційних постачальників).docx
24 липня 2024 18:13
Додаток №10 Вимоги до учасника в частині комплаєнс.docx
24 липня 2024 18:13
Додаток №8 Перелік документів, що надаються переможцем закупівлі.docx
24 липня 2024 18:13
Додаток №5 Лист-згода з проектом договору.docx
24 липня 2024 18:13
Додаток №3 Технічні, якісні та кількісні характеристики.docx
24 липня 2024 18:13
Додаток №7 Лист-згода на обробку персональних даних.docx
24 липня 2024 18:13
Розрахунок Костюм спортивний.xlsx
24 липня 2024 18:13
Оголошення.docx
24 липня 2024 18:13
Додаток №1 Вимоги до учасника та перелік документів, що надаються учасником у складі пропозиції.docx
30 липня 2024 18:33
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
24 липня 2024 18:13
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
30 липня 2024 18:32
Додаток №11 Проект договору (із змінами).docx
24 липня 2024 18:13
Додаток №11 Проект договору.docx
30 липня 2024 18:32
Порівняльна таблиця змін.docx
24 липня 2024 18:13
Додаток №9 Анкета для проведення антикорупційної перевірки ділових партнерів.docx
24 липня 2024 18:13
Додаток №4 Кваліфікаційні критерії до учасників.docx
24 липня 2024 18:13
Додаток №2 Форма Цінова пропозиція.docx
24 липня 2024 18:13
TS_kostym_sport.pdf
24 липня 2024 18:13
Додаток №6 Лист-гарантія (вимоги в частині антикорупційної перевірки потенційних постачальників).docx
24 липня 2024 18:13
Додаток №10 Вимоги до учасника в частині комплаєнс.docx
24 липня 2024 18:13
Додаток №8 Перелік документів, що надаються переможцем закупівлі.docx
24 липня 2024 18:13
Додаток №5 Лист-згода з проектом договору.docx
24 липня 2024 18:13
Додаток №3 Технічні, якісні та кількісні характеристики.docx
24 липня 2024 18:13
Додаток №7 Лист-згода на обробку персональних даних.docx
24 липня 2024 18:13
Розрахунок Костюм спортивний.xlsx
24 липня 2024 18:13
Оголошення.docx
24 липня 2024 18:13
Додаток №1 Вимоги до учасника та перелік документів, що надаються учасником у складі пропозиції.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

ярлик «Контрольний зразок»
Дата подання: 26 липня 2024 14:54
Дата відповіді: 29 липня 2024 17:29
Згідно п. 7.2. Додатком 3 до державного контракту (договору) про закупівлю зазначено, ПОСТАЧАЛЬНИК надає зразки Товару з ярликами (зображення ярлика контрольного зразка наведено у Додатку № 3.1 до Договору). п 7.4. Процедура здійснення Центральним управлінням контролю за якістю Товару у межах цього Договору визначається Порядком здійснення контролю за якістю речового майна, що постачається для потреб Збройних Сил України, затвердженим наказом Міністерства оборони України від 19 липня 2017 року № 375, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 01 грудня 2017 року за № 1461/31329 (зі змінами). Наказом Міністерства оборони України від 24.06.2024 № 411 внесено зміни до Порядку здійснення контролю за якістю речового майна, що постачається для потреб Збройних Сил України, затвердженого наказом Міністерства оборони України від 19 липня 2017 року № 375, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 грудня 2017 року за № 1461/31329, у тому числі у новій редакції викладено Додаток 1 – форма ярлика «Контрольний зразок». У зв’язку з чим, форма ярлика «Контрольний зразок» у договорі та у вказаному Порядку відрізняються. Просимо внести зміни до Додатку № 11 Проект договору та привести його до вимог Порядку здійснення контролю за якістю речового майна, що постачається для потреб Збройних Сил України, затвердженим наказом Міністерства оборони України від 19 липня 2017 року № 375, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 01 грудня 2017 року за № 1461/31329 (зі змінами).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Дякуємо за звернення. До проекту договору будуть внесені зміни.
Оголошення, Повідомлення та Посвідчення
Дата подання: 26 липня 2024 15:24
Дата відповіді: 29 липня 2024 17:29
Згідно п. 6.3 державного контракту (договору) про закупівлю зазначено, Разом з Товаром ПОСТАЧАЛЬНИК надає ОТРИМУВАЧУ наступні документи: оформлені Оголошення, Повідомлення та Посвідчення із вказанням фактичної кількості Товару, що прийнятий на облік ОТРИМУВАЧЕМ, відповідно до Додатку 1 до Порядку здійснення контролю за якістю речового майна, що постачається для потреб Збройних Сил України (пункт 1 розділу ІІ), затвердженого наказом Міністерства оборони України від 19 липня 2017 року № 375, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 грудня 2017 року за № 1461/31329 (зі змінами). Наказом Міністерства оборони України від 24.06.2024 № 411 внесено зміни до Порядку здійснення контролю за якістю речового майна, що постачається для потреб Збройних Сил України, затвердженого наказом Міністерства оборони України від 19 липня 2017 року № 375, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 грудня 2017 року за № 1461/31329. Згідно вимог Порядку здійснення контролю за якістю речового майна, що постачається для потреб Збройних Сил України, затвердженим наказом Міністерства оборони України від 19 липня 2017 року № 375, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 08 липня 2024 року за № 1025/42370 (зі змінами) у Додатку № 1 вказана форма ярлика «Контрольний зразок». Розділом IV. Приймальний контроль товару за якістю п 2. Вказаного Порядку зазначено, що ля перевірки зразків товару у випробувальній лабораторії постачальник до початку поставки товару за договором письмово повідомляє орган контролю про готовність партії товару до приймання та місце початку приймального контролю товару за якістю, форму якого наведено в додатку 3. Додатком 3 зазначена форма Листа-запрошення та Оголошення. У зазначеному Порядку відсутні форми Повідомлення та Посвідчення, на які є посилання у державного контракті (договору) про закупівлю. Крім того, п 7.4. Процедура здійснення Центральним управлінням контролю за якістю Товару у межах цього Договору визначається Порядком здійснення контролю за якістю речового майна, що постачається для потреб Збройних Сил України, затвердженим наказом Міністерства оборони України від 19 липня 2017 року № 375, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 01 грудня 2017 року за № 1461/31329 (зі змінами). Слід зауважити, що при здійсненні поставки товару представники Центрального управління контролю якості наразі керуються Порядком здійснення контролю за якістю речового майна, що постачається для потреб Збройних Сил України у новій редакції, який зареєстрований в Міністерстві юстиції України 08 липня 2024 року за № 1025/42370. Просимо внести зміни до Додатку № 11 Проект договору та привести його до вимог Порядку здійснення контролю за якістю речового майна, що постачається для потреб Збройних Сил України, затвердженим наказом Міністерства оборони України від 19 липня 2017 року № 375, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 08 липня 2024 р. за № 1025/42370 (зі змінами).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Дякуємо за звернення. До проекту договору будуть внесені зміни.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-08-26-000074 ● 372fdd4134124a98b3a0ef7ed9a8e34e
  • Статус: завершено ● Дата: 25 листопада 2024
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26 серпня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 26 серпня 2024 19:36
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


26.08.2024 № 227

Київ



Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 16 серпня 2024 року № 251-в «Про відпустку Басалаєвої А.В.»,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.



Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»



Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
41 UA-2024-07-24-010830-a 24.07.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-08-29 14:41:17

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу публічної закупівлі костюмів спортивних (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-07-24-010830-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні інформації та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-09-03 14:28:57

Відповідь на запит за моніторингом UA-M-2024-08-26-000074 (UA-2024-07-24-010830-a)

Згідно з наказом Міністерства оборони України від 02.12.2023 № 716/нм «Про уповноваження державного підприємства Міністерства оборони України «Агенція закупівель у сфері оборони» на виконання функції служби державного замовника у сфері оборони.

Згідно з наказом Міністерства оборони України від 06.02.2024 № 87 «Про питання державного підприємства Міністерства оборони України «Агенція закупівель у сфері оборони» змінено найменування державного підприємства Міністерства оборони України «Агенція закупівель у сфері оборони» на державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу».

Відповідно до пункту 1 Порядку державне підприємство Міністерства оборони України «Агенція закупівель у сфері оборони» (ДП «ДОТ») уповноважено на здійснення оборонних закупівель та укладення державних контрактів (договорів) на закупівлю товарів, робіт і послуг, коштів, передбачених у державному бюджеті за бюджетною програмою КПКВК 2101020 “Забезпечення діяльності Збройних Сил України, підготовка кадрів і військ, медичне забезпечення особового складу, ветеранів військової служби та членів їхніх сімей, ветеранів війни”.

За змістом положень частини 2 статті 23 Бюджетного кодексу України бюджетні призначення встановлюються законом про Державний бюджет України (рішенням про місцевий бюджет) у порядку, визначеному цим Кодексом.

Головний розпорядник бюджетних коштів Міністерство оборони України, в свою чергу, отримує бюджетні призначення шляхом їх затвердження у законі про Державний бюджет України та приймає рішення щодо делегування повноважень на виконання бюджетної програми ДП «ДОТ» як одержувачу бюджетних коштів, розподіляє та доводить до Підприємства у встановленому порядку обсяги бюджетних асигнувань.

Відповідно до Наказу Міністерства оборони України № 780 від 27.12.2023 «Про затвердження Порядку взаємодії Міністерства оборони України із службою державного замовника – державним підприємством Міністерства оборони України “Агенція закупівель у сфері оборони” щодо здійснення оборонних закупівель під час дії правового режиму воєнного стану» визначено порядок визначення розміру бюджетного призначення для закупівель в межах бюджетних підпрограм.

Згідно пункту 4.1. Перелік та обсяги закупівель (зміни до них), а також вимоги до предмета закупівлі доводяться до Агенції відповідальними за формування та виконання бюджетної програми (підпрограм), з урахуванням нагальності потреби.

Згідно п 4.4 Агенція проводить закупівлі на підставі Переліку та обсягів закупівель, отриманих від відповідальних за формування та виконання бюджетної програми (підпрограм).

Зазначені Переліки та обсяги закупівель доведені до ДП «ДОТ» у встановленому порядку згідно листа Міністерства оборони України вих. №14/214-сл від 15.12 2023р.



Щодо визначення технічних та якісних характеристик предмету закупівлі

Уповноваженим органом з розробки технічної специфікації Міністерства оборони України згідно з Наказом Міністерства оборони України від 02.11.2021р. № 344 визначено Центральне управління розвитку та супроводження матеріального забезпечення Збройних Сил України.

Розроблені технічні специфікації за напрямком речового забезпечення Збройних Сил України оприлюднені на офіційному сайті Міністерства оборони України в розділі «Нормативно-технічна документація за напрямком речового та продовольчого забезпечення».

Технічні та якісні характеристики до предмету закупівлі визначені в технічній специфікації Міністерства оборони України. Зазначена технічна специфікація оприлюднена у відповідному розділі на офіційному сайті Міністерства оборони України та додається до Оголошення про закупівлю.

https://www.mil.gov.ua/diyalnist/tenders-zakupivlia/tehnichni-speczifikaczii-ministerstva-oboroni-ukraini-na-predmeti-dlya-rechovogo-zabezpechennya.html



Щодо визначення очікуваної вартості закупівлі

Очікувана вартість закупівлі визначена у відповідності до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Мінекономіки від 18.02.2020 року № 275 та Наказу державного підприємства Міністерства оборони України «Агенція закупівель у сфері оборони» від 01.12.2023р. «Про затвердження Методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі в державному підприємстві Міністерства оборони України «Агенція закупівель у сфері оборони» із застосуванням методу найбільш економічно вигідної пропозиції.





Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-09-05 17:45:24

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу спрощеної закупівлі костюмів спортивних (35810000-5: Індивідуальне обмундирування) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID:
UA-2024-07-24-010830-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»
(далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні інформації та відповідних документів, зокрема:
В банківській гарантії від 06.08.2024 №Г/2024/1015-01 наданій
ПрАТ «АСТРА ЛЮКС» зазначено відомості про договір, відповідно до якого видається гарантія банком, зокрема заява-договір на приєднання №Г/2024/1015-01 до публічної пропозиції на укладання Договору про надання банківських гарантій АТ «КРИСТАЛБАНК» (про надання гарантії) від 06.08.2024 року.
Надати посилання на назву файлу (із зазначенням номеру сторінки у файлі), відповідно до якого учасником ПрАТ «АСТРА ЛЮКС» надано
заява-договір від 06.08.2024 № Г/2024/1015-01.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-09-10 13:41:11

Відповідь на запит за моніторингом UA-M-2024-08-26-000074 (UA-2024-07-24-010830-a)

Відповідно до Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції - надання забезпечення виконання зобов’язань учасником перед замовником, що виникли у зв’язку з поданням тендерної пропозиції/пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія.

Тобто, Законом чітко визначено, що забезпечення пропозиції/тендерної пропозиції надається учасниками виключно у вигляді гарантії. Закон не містить вимог щодо необхідності надання у складі пропозицій будь-яких інших документів для підтвердження надання забезпечення пропозиції (окрім гарантії), зокрема, договорів про приєднання, договорів про банківські послуги тощо.



Крім того, відповідно до частини першої статті першої Закону пропозиція учасника спрощеної закупівлі (далі - пропозиція) - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмета закупівлі.

Згідно з пунктом 12 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі "12. Розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати)" Замовником вимагається надання у складі документів пропозиції забезпечення пропозиції у вигляді банківської гарантії, що надається учасником у вигляді електронного документу. Електронний документ повинен бути складений із дотриманням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» і Закону України «Про електронні довірчі послуги», містити кваліфікований електронний підпис (КЕП) уповноваженої особи банку-гаранта та повинен дозволяти перевірку такого підпису. Банківська гарантія може надаватись: разом з файлом «p7s» (із накладанням КЕП) або у вигляді файлу в форматі, придатному для перевірки достовірності видачі банківської гарантії банком та накладення кваліфікованого електронного підпису (КЕП) уповноваженої посадової особи банку-гаранта. Банківська гарантія оформляється відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (зі змінами) та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628 "Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції", з урахуванням вимог встановлених цим розділом.

Таким чином, ні Закон, ні оголошення про проведення спрощеної закупівлі не передбачало необхідність надання у складі пропозицій учасників договору, відповідно до якого видається гарантія банком.

Також зауважимо, що форма та вимоги до забезпечення пропозиції встановлені Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 14.12.2020 № 2628. Інформація про вказання реквізитів договору передбачена вимогами затвердженої форми.

Проте, даний Наказ також не містить жодних вимог щодо необхідності надання зазначених договорів у складі пропозицій учасників.

Зазначимо також, що замовником не встановлювалось окремих специфічних вимог щодо умов видачі забезпечення, наприклад грошове покриття тощо. Умови співпраці між учасником та банківською установою є виключно справою зазначених сторін. Крім того, банківська гарантія не містить інформації стосовно того, що заява-договір від 06.08.2024 № Г/2024/1015-01 є її невід'ємною частиною.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 12 вересня 2024
Кінцевий строк оскарження: 18 вересня 2024

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 серпня 2024 12:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ПрАТ "АСТРА ЛЮКС" 18 750 000,00
UAH з ПДВ
18 750 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "НІКА-ТЕКСТ ПЛЮС" 18 763 200,00
UAH з ПДВ
18 763 200,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОЛТЕКС" 18 777 600,00
UAH з ПДВ
18 777 600,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСТРІМ-ТЕКС" 18 778 200,00
UAH з ПДВ
18 778 200,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОП-ТЕКС" 18 778 200,00
UAH з ПДВ
18 778 200,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

13 серпня 2024 13:08
Електронний підпис
09 серпня 2024 22:45
Електронний підпис
06 серпня 2024 14:00
Електронний підпис
06 серпня 2024 14:00
Електронний підпис

Публічні документи

06 серпня 2024 15:48
Електронний підпис
06 серпня 2024 15:48
Електронний підпис
06 серпня 2024 15:44
Електронний підпис
06 серпня 2024 15:44
Електронний підпис
06 серпня 2024 14:39
Електронний підпис
06 серпня 2024 14:39
Електронний підпис
06 серпня 2024 14:23
2. Цінова пропозиція.pdf
06 серпня 2024 14:23
18. Довідка.zip
06 серпня 2024 14:23
16. Анкета.pdf
06 серпня 2024 14:23
Файл підпису.p7s
06 серпня 2024 14:23
Гарантія 2407.pdf.p7s.p7s
06 серпня 2024 14:23
22. Довідка ДПС.pdf
06 серпня 2024 14:23
20. Витяг.pdf
06 серпня 2024 14:23
14. Лист-гарантія.pdf
06 серпня 2024 14:23
1. Гарантія 2407.pdf
06 серпня 2024 14:23
19. Довідка (1).zip
06 серпня 2024 14:23
23. Наказ антикорупція.pdf
06 серпня 2024 14:23
6. ДОГОВІР N 286323 322.pdf
06 серпня 2024 14:23
10. Звіт ЄСВ.zip.p7s.zip
06 серпня 2024 14:23
6. Договір №286_3_23_310.pdf
06 серпня 2024 14:23
6. Договір №286_3_23_314.pdf
06 серпня 2024 14:23
10. Звіт ЄСВ.zip
06 серпня 2024 14:23
6. Договір №286_3_23_315.pdf
06 серпня 2024 14:23
11. штатний розпис.pdf
06 серпня 2024 14:23
4. Гарантійний лист.pdf

Публічні документи

06 серпня 2024 15:25
Електронний підпис
06 серпня 2024 15:24
Виписка ЄДР.pdf
06 серпня 2024 15:24
Цінова пропозиція.pdf
06 серпня 2024 15:24
Статут ОЛТЕКС 2023.pdf
06 серпня 2024 15:24
Довідка працівники.pdf
06 серпня 2024 15:24
Довідка ліцензування.pdf

Публічні документи

06 серпня 2024 18:04
Електронний підпис
06 серпня 2024 18:04
Електронний підпис
06 серпня 2024 18:04
Гарантія 2401.zip
06 серпня 2024 18:04
10.6 Довідка ТОВ ЕТ.zip
06 серпня 2024 18:04
10.10 ТОВ ЕКСТРІМ-ТЕКС.pdf.p7s
06 серпня 2024 18:04
10.10 ТОВ ЕКСТРІМ-ТЕКС.pdf
06 серпня 2024 18:04
4.2 Копія квитанції №2.pdf
06 серпня 2024 18:04
9. Анкета.pdf
06 серпня 2024 18:04
10.11 Довідка ДПС.pdf
06 серпня 2024 18:04
4.3.1 Довідка працівники.pdf
06 серпня 2024 18:04
4.3.2 Копія квитанції №2.pdf
06 серпня 2024 18:04
Довідка є виробником.pdf

Публічні документи

06 серпня 2024 18:33
Електронний підпис
06 серпня 2024 18:33
Електронний підпис
06 серпня 2024 18:33
1. Цінова.pdf
06 серпня 2024 18:33
Гарантія 2423.zip
06 серпня 2024 18:33
9. довідка корупція фіз.pdf
06 серпня 2024 18:33
6. Лист-гарантія.pdf
06 серпня 2024 18:33
9. витяг.pdf
06 серпня 2024 18:33
9. щодо банкрутсва.pdf
06 серпня 2024 18:33
9. довідка корупція юр.pdf
06 серпня 2024 18:33
4.4. довідка мтб.pdf
06 серпня 2024 18:33
4.2. TOP TEKS 0 Zvit MP 1 F1 4 kv 2023.pdf

Конфіденційні документи

06 серпня 2024 18:33
4.1.2. договір 132.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Договір з МОУ містить чутливу до розголошення інформацію

06 серпня 2024 18:33
4.1.2. видаткова 132.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Договір з МОУ містить чутливу до розголошення інформацію

06 серпня 2024 18:33
4.1.1. договір 131.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Договір з МОУ містить чутливу до розголошення інформацію

06 серпня 2024 18:33
4.1.1. видаткова 131.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Договір з МОУ містить чутливу до розголошення інформацію

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПрАТ "АСТРА ЛЮКС"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

ТОВ "НІКА-ТЕКСТ ПЛЮС"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Товариство з обмеженою відповідальністю "ОЛТЕКС"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСТРІМ-ТЕКС"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОП-ТЕКС"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПрАТ "АСТРА ЛЮКС"
#19255777
Переможець 18 750 000,00
UAH з ПДВ
13 серпня 2024 12:24
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 серпня 2024 10:23

Вимога про усунення невідповідностей

1. У складі пропозиції Учасника надано копію звіту про суми нарахування доходу застрахованих осіб та суми нарахування єдиного внеску, поданого за І квартал 2024 року, що не відповідає вимогам п.3 Додатку №4 до Оголошення. Для усунення невідповідностей потрібно копію звіту про суми нарахування доходу застрахованих осіб та суми нарахування єдиного внеску, поданого ЗА ОСТАННІЙ ЗВІТНИЙ ПЕРІОД з підтвердженням про надання звіту до державних податкових органів із відповідною відміткою про прийняття (або копією квитанції №2). 2. У складі пропозиції Учасника відсутній документ відповідно до п. 11 розділу 1 Додатку №10 до Оголошення. Для усунення невідповідностей потрібно надати сканований оригінал/копію документу, виданого уповноваженим органом, про відсутність в Учасника заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються органами доходів і зборів, датованого після оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі (отриманий за допомогою сервісу «Електронний кабінет платника» (https://cabinet.tax.gov.ua/login) у формі передбаченій наказом Міністерства фінансів України № 733 від 03.09.2018 «Про затвердження Порядку надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи». У разі наявності заборгованості в Учасника необхідно надати документ про розстрочення (відстрочення) такої заборгованості.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 серпня 2024 12:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПрАТ "АСТРА ЛЮКС"
#19255777
18 750 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 січня 2025 13:44
Електронний підпис зміни до договору
18 вересня 2024 11:45
ДУ 1 до Договору №347 08-24-РМ від 27.08.2024.pdf зміни до договору
18 вересня 2024 11:41
Електронний підпис укладений
28 серпня 2024 17:10
Договір №347 08-24-РМ від 27.08.2024.pdf укладений
28 серпня 2024 17:08

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 вересня 2024
Дата публікації змін до договору:
18 вересня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
Номер договору про закупівлю: 347/08-24-РМ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 серпня 2024 — 31 грудня 2024
Сума оплати за договором: 18 732 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 3 122 000,00 UAH)