Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент муніципального управління Запорізької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 44921382 |
Місцезнаходження: | 69126, Україна , Запорізька обл., місто Запоріжжя, пр.Соборний, будинок 214 |
Контактна особа: |
Широких Олена Анатоліївна +380617171881 dmu.zmr@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 липня 2024 17:11 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 серпня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 серпня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 серпня 2024 17:16 |
Початок аукціону: | 12 серпня 2024 11:26 |
Початок аукціону: | 12 серпня 2024 11:26 |
Очікувана вартість: | 8 863 558,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 44 317,79 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції визначено згідно з пунктами 2, 3 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Гарантія надається за формою (далі — Форма), наведеною в Додатку 3 до цієї Тендерної документації з урахуванням умов, викладених в цьому пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 265906,76 грн. Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 90 (дев’яносто) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 265906.76 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю: 5 % відсотки від вартості договору про закупівлю. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю: банківська гарантія. Строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю: протягом всього строку дії договору про закупівлю. Умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Переможець надає не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді оригіналу банківської гарантії. До банківської гарантії додаються копії банківських документів – документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата послуг здійснюється за фактом надання послуг на підставі оформлених належним чином форми № КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» та форми № КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт», узгоджених, підписаних організацією, що здійснює технічний нагляд і контроль за наданням Послуг протягом 20 робочих днів з моменту отримання фінансування на розрахунковий рахунок Замовника на послуги за даним Договором | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 липня 2024 16:18 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
30 липня 2024 16:14 |
ТД-розмітка 2024 зі змінами.doc | |
30 липня 2024 16:14 |
Перелік змін до ТД дорожня розмітка 2024 2.doc | |
24 липня 2024 17:11 |
Проєкт договору розмітка 2024.doc |
30 липня 2024 16:18 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
30 липня 2024 16:14 |
ТД-розмітка 2024 зі змінами.doc
|
|||
30 липня 2024 16:14 |
Перелік змін до ТД дорожня розмітка 2024 2.doc
|
|||
24 липня 2024 17:11 |
Проєкт договору розмітка 2024.doc
|
Скарги до процедури
Дата подання: 28 липня 2024 16:25
Дата подання: 20 серпня 2024 17:02
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-09-10-000035 ● c1c65bac78af4f3bb2f06c1f02c587c5
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 вересня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 вересня 2024 18:02 |
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
09.09.2024 № 74-З
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби
в Запорізькій області
від 09.09.2024 № 74-З
Перелік процедур закупівель,
по яким проводиться моніторинг
2) UA-2024-07-24-010506-a, яку проводить Департамент муніципального управління Запорізької міської ради;
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 вересня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 26 вересня 2024 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
sas24-3-2
- UA-M-2024-10-07-000034 ● 94a6ca1ee9d5450f9f00f4ca02512a7a
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 07 жовтня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 07 жовтня 2024 15:48 |
Н А К А З
07.10.2024 № 90-З
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби
в Запорізькій області
від 07.10.2024 № 90-З
Перелік процедур закупівель,
по яким проводиться моніторинг
UA-2024-07-24-010506-a, яку проводить Департамент муніципального управління Запорізької міської ради;
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання ч.8 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та висновку від 07.10.2024 про результати моніторингу № UA-M-2024-10-07-000034 від 07.10.2024 (далі – Висновок) щодо проведення закупівлі послуг «Послуги з експлуатаційного утримання інфраструктури у сфері дорожнього господарства (доріг комунальної власності): нанесення дорожньої розмітки у Олександрівському, Вознесенівському, Дніпровському, Хортицькому, Комунарському, Шевченківському та Заводському районах м. Запоріжжя (код ДК 021-2015 (CPV): 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)», UA-2024-07-24-010506-a (далі - Закупівля) надаємо наступні інформацію. За результатом Висновку органом державного фінансового контролю встановлено: «За результатом моніторингу встановлено невиконання Замовником рішення Комісії Антимонопольного комітету України, що призвело до не відміни торгів, чим порушено пункт 22 статті 18 Закону та пункт 51 Особливостей» Зобов’язання щодо усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у Висновку: «З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, скасувати рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю «ТБД» переможцем даної процедури та відмінити торги, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів» Згідно з абзацом 2 частини 8 статті 8 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у Висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Враховуючи вищезазначене повідомляємо: Керуючись п. 23 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: рішення органу оскарження може бути оскаржене суб’єктом оскарження, замовником до окружного адміністративного суду, територіальна юрисдикція якого поширюється на місто Київ, протягом 30 днів з дня його оприлюднення в електронній системі закупівель, департамент муніципального управління Запорізької міської ради у визначений термін подав позовну заяву про визнання протиправним та скасування рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 02.09.2024 №14672-р/пк-пз. Оскаржуване рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №14672-р/пк-пз прийнято 02.09.2024 та оприлюднене 05.09.2024, а тому позовна заява була подана у строк, передбачений законодавством, а саме: 19.09.2024 року. 30.09.2024 о 15:16 уповноваженою особою у розділі «Документи» скарги UA-2024-07-24-010506-a.c2 було оприлюднене повідомлення про подання позовної зави до суду (додається). Тому виконання зобов’язань, викладених у висновку від 07.10.2024 про результати моніторингу № UA-M-2024-10-07-000034 неможливо виконати, у зв’язку з оскарженням рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 02.09.2024 №14672-р/пк-пз.
2024-10-10 16:24:03
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 07 жовтня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 22 жовтня 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (не відміна процедури закупівлі внаслідок невиконання Замовником рішення Комісії Антимонопольного комітету України)
Ризики, що спрацювали
sas24-3-2
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 серпня 2024 11:49
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Трафік Менеджмент Груп" |
7 515 947,53
UAH з ПДВ
|
7 515 947,53
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТБД" |
8 388 816,00
UAH з ПДВ
|
8 388 816,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Трафік Менеджмент Груп" #39612538 |
Відхилено |
7 515 947,53
UAH з ПДВ
|
15 серпня 2024 08:57
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 серпня 2024 15:21
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТБД" #37988621 |
Переможець |
8 388 816,00
UAH з ПДВ
|
16 серпня 2024 15:51
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 серпня 2024 14:25
|