Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКВОДОКАНАЛ" МУКАЧІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 41536514 |
Місцезнаходження: | 89600, Україна , Закарпатська обл., м. Мукачево, площа Духновича Олександра, буд. 2 |
Контактна особа: |
Вікторія Масяк +380633070890 kpmiskvodokanalmmr@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 липня 2024 14:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 липня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 липня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 серпня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 01 серпня 2024 12:57 |
Початок аукціону: | 01 серпня 2024 12:57 |
Очікувана вартість: | 21 728 075,66 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 217 280,76 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09330000-1: Сонячна енергія
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | 4.1 Розрахунки за цим договором здійснюються наступним чином: 4.1.1 Сплата авансового платежу Покупцем, за рахунок власних грошових коштів, в розмірі 20% від загальної вартості Товару, що складає_________________. (прописом), з ПДВ/без ПДВ, протягом 180 (сто вісімдесят) календарних днів з дати підписання Акту приймання-передачі Товару та видаткової накладної на Товар, але не пізніше дати укладання кредитного договору з Банком; 4.1.2 Сплата залишкової вартості Товару в розмірі 80%, що складає________________. (прописом) за рахунок кредиту, наданого Банком, протягом 180 (сто вісімдесят) календарних днів з дати підписання Акту приймання-передачі Товару та видаткової накладної на Товар, але не раніше сплати авансового платежу визначеного пунктом 4.1.1. Договору. Остаточний розрахунок з Продавцем кредитними коштами здійснюється шляхом перерахування коштів на рахунок(и) Продавця, інформація щодо якого(их) міститься в договорі». 4.2. Покупець залишає за собою право попередньої оплати. | Пiсляоплата | 180 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 липня 2024 14:09 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
24 липня 2024 14:08 |
Тендерна документація за Особливостями.docx | |
24 липня 2024 14:08 |
Додаток 3 Проект договору.DOC | |
24 липня 2024 14:08 |
Додаток 1 до тендерної документації.docx | |
24 липня 2024 14:08 |
Додаток 4 до тендерної документації.docx | |
24 липня 2024 14:08 |
Додаток 2 до тендерної документації технічка.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-08-13-000016 ● 79c48d9eb8a74c3f8c713e23e8d2f622
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 серпня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 серпня 2024 16:53 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
13.08.2024 № 43-з
Ужгород
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Світлана МИГОЛИНЕЦЬ
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області
від 13.08.2024 № 43-з
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2024-07-24-006512-a 24.07.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-08-13 16:55:30
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «ДК 021:2015 – 09330000-1 Сонячна енергія (Сонячні панелі)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-07-24-006512-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питання:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання
службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-08-16 12:48:21
відповідь на питання
Одним із принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом України «Про публічні закупівлі» є максимальна економія і ефективність. Запорукою ефективного та успішного проведення процедур закупівель є їх оптимальне планування. Важливий етап планування закупівель - визначення очікуваної вартості предмета закупівлі. Так, заниження очікуваної вартості закупівлі може призводити до відсутності інтересу до закупівлі з боку учасників ринку і, як наслідок, неуспішності такої закупівлі. Встановлення ж очікуваної вартості завищеного розміру може нівелювати принцип максимальної економії. Наказом Мінекономіки № 275 від 18.02.2020 року «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» визначено декілька методик визначення очікуваної вартості предмета закупівлі. Одним із методів визначення очікуваної вартості предмета закупівлі є Метод порівняння ринкових цін. Метод порівняння ринкових цін – це метод визначення очікуваної вартості на підставі даних ринку, а саме загальнодоступної відкритої цінової інформації та інформації з отриманих цінових пропозицій та прайс-листів на момент вивчення ринку. Враховуючи вищезазначену методику, службові записки начальника КОС та КНС та начальника виробничої дільниці ВНС було визначено технічні характеристики предмета закупівлі та комерційних пропозицій Замовником було визначено очікувану вартість закупівлі.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-08-15 16:03:59
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «ДК 021:2015 – 09330000-1 Сонячна енергія (Сонячні панелі)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-07-24-006512-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питання:
1. Просимо надати пояснення, якими вимогами, установленими Законом та нормативно-правовими актами, прийнятими на виконання Закону керувався Замовник (КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКВОДОКАНАЛ" МУКАЧІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ) під час складання та затвердження тендерної документації на закупівлю товару «ДК 021:2015 – 09330000-1 Сонячна енергія (Сонячні панелі)» в частині встановлення у Додатку 2 вимоги про наступні документи, що повинен надати учасник для підтвердження відповідності послуг:
1. На кожен об’єкт Довідка про огляд об’єкта за наведеною формою, засвідчена підписом контактної особи від Замовника, а саме головним інженером або головним механіком, а в разі їх відсутності, про те, що учасник провів попереднє обстеження об’єкту перед подачею пропозиції та зобов’язується здати об’єкт в експлуатацію в установленому порядку.
Частиною третьою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) визначено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Окрім того, частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
2. Просимо надати пояснення, яким чином здійснювався розгляд тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СОЛАРС ЮКРЕЙН" та було прийнято рішення про визначення його переможцем, якщо:
Замовником у пунктах 3 та 4 ДОДАТКУ 1 до тендерної документації визначено перелік документів та/або інформації на підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та перелік документів та/або інформації щодо інформації про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам, при цьому у підпункті 5.7 цього додатку встановлена наступна вимога: «Документи або копії документів відповідно до пункту 7 розділу 1 тендерної документації (зокрема, тендерна пропозиція та всі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою.)».
Проте, всупереч вимоги, встановленої у підпункті 5.7 ДОДАТКУ 1 до тендерної документації учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СОЛАРС ЮКРЕЙН" у складі тендерної пропозиції на виконання вимог пунктів 3 та 4 ДОДАТКУ 1 до тендерної документації надано документи, викладені іншими мовами без їх автентичного перекладу українською мовою, зокрема, документи, подані у файлах «JKM570-590N-72HL4-(V) техн. характеристики.pdf», «deye 50k.pdf», «deye 20k.pdf», «deye 15k.pdf», «deye 100k.pdf», «deye 30k.pdf», «DB_HIKRA_SOL1500V_EN50618_EN_24_07_18.pdf».
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання
службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-08-19 10:48:26
Пояснення від 19.08.2024 р. на запит Західного офісу Держаудитслужби від 15.08.2024 року у межах проведення моніторингу закупівлі UA-2024-07-24-006512-a
На виконання вимог, викладених у запиті Західного офісу Держаудитслужби від 15.08.2024 року «У межах проведення моніторингу закупівлі «сонячні панелі»(інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-07-24-006512-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питання: надати пояснення, якими вимогами, установленими Законом та нормативно-правовими актами, прийнятими на виконання Закону керувався Замовник (КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКВОДОКАНАЛ" МУКАЧІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ) під час складання та затвердження тендерної документації на закупівлю товару «ДК 021:2015 – 09330000-1 Сонячна енергія (Сонячні панелі)» в частині встановлення у Додатку 2 вимоги про наступні документи, що повинен надати учасник для підтвердження відповідності послуг: 1. На кожен об’єкт Довідка про огляд об’єкта за наведеною формою, засвідчена підписом контактної особи від Замовника, а саме головним інженером або головним механіком, а в разі їх відсутності, про те, що учасник провів попереднє обстеження об’єкту перед подачею пропозиції та зобов’язується здати об’єкт в експлуатацію в установленому порядку. Частиною третьою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) визначено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Окрім того, частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. 2. Просимо надати пояснення, яким чином здійснювався розгляд тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СОЛАРС ЮКРЕЙН" та було прийнято рішення про визначення його переможцем, якщо: Замовником у пунктах 3 та 4 ДОДАТКУ 1 до тендерної документації визначено перелік документів та/або інформації на підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та перелік документів та/або інформації щодо інформації про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам, при цьому у підпункті 5.7 цього додатку встановлена наступна вимога: «Документи або копії документів відповідно до пункту 7 розділу 1 тендерної документації (зокрема, тендерна пропозиція та всі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою.)». Проте, всупереч вимоги, встановленої у підпункті 5.7 ДОДАТКУ 1 до тендерної документації учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СОЛАРС ЮКРЕЙН" у складі тендерної пропозиції на виконання вимог пунктів 3 та 4 ДОДАТКУ 1 до тендерної документації надано документи, викладені іншими мовами без їх автентичного перекладу українською мовою, зокрема, документи, подані у файлах «JKM570-590N-72HL4-(V) техн. характеристики.pdf», «deye 50k.pdf», «deye 20k.pdf», «deye 15k.pdf», «deye 100k.pdf», «deye 30k.pdf», «DB_HIKRA_SOL1500V_EN50618_EN_24_07_18.pdf».
1. Відповідно до ч.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», де зазначено що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Таким чином у розділі « «Інформація про необхідні технічні .я кісні, кількісні та інші характеристики, щодо предмета закупівлі» в Додатку 2 до Тендерної документації передбачено для належного, вчасного та повного виконання робіт необхідність Учасникам відвідати об’єкти для об’єктивної оцінки своїх спроможностей у виконанні зазначених робіт, з'ясування своїх очікуваних витрат для формування об’єктивної цінової пропозиції та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування вартості послуг, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому в п.2 ч.1 ст.5 Закону України « Про публічні закупівлі».
Наголошуємо, що надання довідки про обов’язкове відвідування об’єкту не обмежує учасників, які бажають взяти участь в зазначеній закупівлі і продиктоване бажанням замовника отримати переможця, здатного виконати поставку товару належної якості з врахуванням всіх нюансів зазначених об’єктів. Ця вимога є однаковою для всіх учасників, хто бажає взяти участь у відкритих торгах замовника і не є дискримінаційною, а в разі відсутності зазначеного певного часу для відвідування об’єкту не звільняє Учасників від можливості огляду об’єктів.
2. Згідно зі статтею 23 Закону України «Про публічні закупівлі» технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).
Відповідно до пункту 7 Розділу 1 Тендерної документації «Мова (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції» замовником вказано , що тендерна пропозиція та всі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою. Однак, в даному розділі передбачено, Виключення, а саме Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд, у тому числі якщо такі документи надані іноземною мовою без перекладу.
Учасником ТОВ «СОЛАРС ЮКРЕЙН» 31.07.2024 року на виконання вимог пунктів 3 та 4 Додатку 1 до тендерної документації надано було технічну специфікацію (зг.п.3.1 додатку 1 до ТД) на українській мові з описом усіх необхідних характеристик товару, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Документи, які були подані учасником ТОВ «СОЛАРС ЮКРЕЙН» у файлах «JKM570-590N-72HL4-(V) техн. характеристики.pdf», «deye 50k.pdf», «deye 20k.pdf», «deye 15k.pdf», «deye 100k.pdf», «deye 30k.pdf», «DB_HIKRA_SOL1500V_EN50618_EN_24_07_18.pdf» на іноземній мові є додатками до поданої технічної специфікації, які учасником було додатково подано на власний розсуд, а відтак замовник не зобов’язаний був їх розглядати .
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-08-19 11:53:18
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «ДК 021:2015 – 09330000-1 Сонячна енергія (Сонячні панелі)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-07-24-006512-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питання:
Просимо надати пояснення, яким чином здійснювався розгляд тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СОЛАРС ЮКРЕЙН» та було прийнято рішення про визначення його переможцем, якщо:
Замовником у підпунктах 3.1 та 3.2 пункту 3 ДОДАТКУ 1 до тендерної документації визначено перелік документів та/або інформації на підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
Підпунктом 3.1 Замовником встановлено, що для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, встановлених в Додатку 2 до тендерної документації, учасник у складі тендерної пропозиції надає технічну специфікацію, складена учасником згідно з таблицею 1.
В додатку 2 «Технічне завдання (опис) по закупівлі» Замовником встановлено технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, зокрема фотоелектричні сонячні панелі: Напруга при макс. потужності, В: 42.30; Струм при макс. потужності, А: 13.59; Струм короткого замикання, А: 14.31; Напруга холостого ходу, В: 50.88; Запас потужності, Вт: 0...~ +5; Температурний коефіцієнт потужності, %/℃: -40; Температурний коефіцієнт напруги, %/℃: -0.30; Температурний коефіцієнт струму, %/℃: 0.07; Розмір фотоелементу, мм: 2278*1134*30 Вага, кг: 32; Гарантійний термін, років: 15; Гарантія на 84,8% вихідної потужності, років: 25.
Однак, учасником на виконання вимоги підпункту 3.1 пункту 3 додатку 1 надано технічну специфікацію (файл Техн. специфікація таблиця 1.pdf) у якій зазначено: Напруга при макс. потужності, В: 43.17; Струм при макс. потужності, А: 13.22; Струм короткого замикання, А: 13.95; Напруга холостого ходу, В: 52.15; Запас потужності, Вт: 0...~ +3; Температурний коефіцієнт потужності, %/℃: -0.29; Температурний коефіцієнт напруги, %/℃: -0.25; Температурний коефіцієнт струму, %/℃: 0.045; Розмір фотоелементу, мм: 2278*1134*35 Вага, кг: 27; Гарантійний термін, років: 12; Гарантія на 87,4% вихідної потужності, років: 30.
Слід зазначити, що у підпункті 3.2 пункту 3 додатку 1 встановлена наступна вимога: «Якщо Учасником пропонується еквівалент товару до того, що вимагається Замовником, додатково у складі тендерної пропозиції Учасник надає таблицю, складену в довільній формі, яка у порівняльному вигляді містить відомості щодо основних технічних та якісних характеристик товару, що вимагається Замовником до основних технічних та якісних характеристик еквівалентного товару, що пропонується Учасником».
Однак, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «СОЛАРС ЮКРЕЙН» відстуня таблиця, яка у порівняльному вигляді містить відомості щодо основних технічних та якісних характеристик товару що вимагається Замовником до основних технічних та якісних характеристик еквівалентного товару, що пропонується Учасником.
Крім того, згідно додатку 2 «Технічне завдання (опис) по закупівлі» Замовником вимагається силовий кабель АВВГ 4х25 – 2400 м та силовий кабель АВВГ 4х70 – 3100 м, проте всупереч вимог Замовника, згідно технічної специфікації (файл Техн. специфікація таблиця 1.pdf), а також тендерної пропозиції (файл Тендерна пропозиція.pdf) учасник ТОВ «СОЛАРС ЮКРЕЙН» пропонує силовий кабель АВВГ 4х25 – 2650 м та силовий кабель АВВГ 4х70 – 2850 м.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання
службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-08-22 09:31:05
Пояснення від 22.08.2024 р. на запит Західного офісу Держаудитслужби від 19.08.2024 року у межах проведення моніторингу закупівлі UA-2024-07-24-006512-a
На виконання вимог, викладених у запиті Західного офісу Держаудитслужби від 19.08.2024 року «У межах проведення моніторингу закупівлі «сонячні панелі»(інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-07-24-006512-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питання: яким чином здійснювався розгляд тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СОЛАРС ЮКРЕЙН» та було прийнято рішення про визначення його переможцем, якщо: Замовником у підпунктах 3.1 та 3.2 пункту 3 ДОДАТКУ 1 до тендерної документації визначено перелік документів та/або інформації на підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Підпунктом 3.1 Замовником встановлено, що для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, встановлених в Додатку 2 до тендерної документації, учасник у складі тендерної пропозиції надає технічну специфікацію, складена учасником згідно з таблицею 1. В додатку 2 «Технічне завдання (опис) по закупівлі» Замовником встановлено технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, зокрема фотоелектричні сонячні панелі: Напруга при макс. потужності, В: 42.30; Струм при макс. потужності, А: 13.59; Струм короткого замикання, А: 14.31; Напруга холостого ходу, В: 50.88; Запас потужності, Вт: 0...~ +5; Температурний коефіцієнт потужності, %/℃: -40; Температурний коефіцієнт напруги, %/℃: -0.30; Температурний коефіцієнт струму, %/℃: 0.07; Розмір фотоелементу, мм: 2278*1134*30 Вага, кг: 32; Гарантійний термін, років: 15; Гарантія на 84,8% вихідної потужності, років: 25. Однак, учасником на виконання вимоги підпункту 3.1 пункту 3 додатку 1 надано технічну специфікацію (файл Техн. специфікація таблиця 1.pdf) у якій зазначено: Напруга при макс. потужності, В: 43.17; Струм при макс. потужності, А: 13.22; Струм короткого замикання, А: 13.95; Напруга холостого ходу, В: 52.15; Запас потужності, Вт: 0...~ +3; Температурний коефіцієнт потужності, %/℃: -0.29; Температурний коефіцієнт напруги, %/℃: -0.25; Температурний коефіцієнт струму, %/℃: 0.045; Розмір фотоелементу, мм: 2278*1134*35 Вага, кг: 27; Гарантійний термін, років: 12; Гарантія на 87,4% вихідної потужності, років: 30. Слід зазначити, що у підпункті 3.2 пункту 3 додатку 1 встановлена наступна вимога: «Якщо Учасником пропонується еквівалент товару до того, що вимагається Замовником, додатково у складі тендерної пропозиції Учасник надає таблицю, складену в довільній формі, яка у порівняльному вигляді містить відомості щодо основних технічних та якісних характеристик товару, що вимагається Замовником до основних технічних та якісних характеристик еквівалентного товару, що пропонується Учасником». Однак, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «СОЛАРС ЮКРЕЙН» відстуня таблиця, яка у порівняльному вигляді містить відомості щодо основних технічних та якісних характеристик товару що вимагається Замовником до основних технічних та якісних характеристик еквівалентного товару, що пропонується Учасником. Крім того, згідно додатку 2 «Технічне завдання (опис) по закупівлі» Замовником вимагається силовий кабель АВВГ 4х25 – 2400 м та силовий кабель АВВГ 4х70 – 3100 м, проте всупереч вимог Замовника, згідно технічної специфікації (файл Техн. специфікація таблиця 1.pdf), а також тендерної пропозиції (файл Тендерна пропозиція.pdf) учасник ТОВ «СОЛАРС ЮКРЕЙН» пропонує силовий кабель АВВГ 4х25 – 2650 м та силовий кабель АВВГ 4х70 – 2850
1. Згідно з ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон), тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їхніх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважають помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме технічні помилки та описки.
Згідно з розділом 3 ТД «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок» та на виконання пункту 19 частини 2 статті 22 Закону в тендерній документації наведено опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій у наступній редакції: «Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме технічні помилки та описки.
Учасником ТОВ «СОЛАРС ЮКРЕЙН» 31.07.2024 року було подано Додаток 2 Технічне завдання (опис) по закупівлі» згідно якого учасник погодився подати товар згідно тих якісних , кількісних та технічних характеристик, що містяться в тендерній документації, про , що свідчить підпис та печатка уповноваженого представника учасника та на виконання вимог пунктів 3.1 учасником було надано Додаток 1 (технічну специфікацію) на українській мові з описом усіх необхідних характеристик товару, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики, які відповідають параметрам Додатку 2 Технічне завдання (опис) по закупівлі» . Допущені учасником під час оформлення даного документа невідповідність в кількості силового кабеля АВВГ 4х25(2650) та силового кабеля 4х70(2850) з різницею в 450 м., Замовником вважається формальною (несуттєвою)помилкою .
2. Згідно зі статтею 23 Закону України «Про публічні закупівлі» технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).
Згідно з підпунктами 1) та 4) частини 1 стаття 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються, зокрема, за принципами добросовісної конкуренції серед учасників та недискримінації учасників та рівного ставлення до них.
Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".
Положеннями Додатку 2 до Тендерної документації встановлено, що фактом подання тендерної пропозиції учасник підтверджує відповідність своєї пропозиції технічним, якісним, кількісним, функціональним характеристикам до предмета закупівлі, у тому числі технічній специфікації (у разі потреби — планам, кресленням, малюнкам чи опису предмета закупівлі) та іншим вимогам до предмета закупівлі, що містяться в тендерній документації та цьому додатку, а також підтверджує можливість поставки товару відповідно до вимог, визначених згідно з умовами тендерної документації. У разі якщо найменування чи технічні характеристики мають посилання на конкретну торгівельну марку, фірму, патент або виробника читати у редакції «… або еквівалент».
У відповідності до вимог п.3.2 Додатку 1 до ТД замовником було викладено вимогу про те, що якщо Учасником пропонується еквівалент товару до того, що вимагається Замовником, додатково у складі тендерної пропозиції Учасник надає таблицю, складену в довільній формі, яка у порівняльному вигляді містить відомості щодо основних технічних та якісних характеристик товару, що вимагається Замовником до основних технічних та якісних характеристик еквівалентного товару, що пропонується Учасником. При цьому якість запропонованого еквівалента товару має відповідати якості, що заявлена в технічній специфікації Замовника. Таблиця повинна містити точну назву товару, яка пропонується учасником. У випадку, якщо учасником буде зазначено назву товару, яка буде містити словосполучення «або еквівалент» (наприклад, автомобіль Renault Duster, або еквівалент), тендерна пропозиція такого учасника вважається як така, що не відповідає умовам технічної специфікації.
Зауваження щодо відсутності порівняльної таблиці , основних технічних та якісних характеристик еквівалентного товару є безпідставним, так як Замовником не встановлено конкретне посилання на конкретну торгівельну марку, фірму, патент або виробника, а Учасником не пропонується еквівалент товару до того , що вимагається Замовником, що в свою чергу також підтверджується наданими в закупівлі гарантійні листи щодо поставки товару відповідно до вимог зазначених у тендерній документації.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-08-27 08:19:42
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «ДК 021:2015 – 09330000-1 Сонячна енергія (Сонячні панелі)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-07-24-006512-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питання:
Просимо пояснити, чому комунальним підприємством "МІСЬКВОДОКАНАЛ" Мукачівської міської ради в електронній системі закупівель не оприлюднено договір про закупівлю, який згідно вимог пункту 49 Особливостей повинен бути укладений не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю ?
У разі продовження строку для укладення договору про закупівлю, просимо надати підтверджуючі документи щодо обґрунтованої необхідності такого продовження.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання
службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-08-29 14:44:39
Пояснення від 29.08.2024 р. на запит Західного офісу Держаудитслужби від 27.08.2024 року у межах проведення моніторингу закупівлі UA-2024-07-24-006512-a
На виконання вимог, викладених у запиті Західного офісу Держаудитслужби від 27.08.2024 року «У межах проведення моніторингу закупівлі «сонячні панелі»(інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-07-24-006512-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питання: просимо пояснити, чому комунальним підприємством "МІСЬКВОДОКАНАЛ" Мукачівської міської ради в електронній системі закупівель не оприлюднено договір про закупівлю, який згідно вимог пункту 49 Особливостей повинен бути укладений не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю ? У разі продовження строку для укладення договору про закупівлю, просимо надати підтверджуючі документи щодо обґрунтованої необхідності такого продовження.
1. З 19.10.2022 на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), яка прийнята Урядом на виконання вимог Закону.
Згідно з пунктом 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до абзацу четвертого пункту 49 Особливостей замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів. Водночас, оскільки Законом та Особливостями не визначено конкретного переліку випадків для продовження строку укладення договору про закупівлю, замовник самостійно визначає такі випадки та обґрунтовує їх. При цьому перелік інформації, яку замовник обов’язково самостійно та безоплатно оприлюднює через авторизовані електронні майданчики в електронній системі закупівель, визначений Законом та Особливостями залежно від способу здійснення закупівлі та є вичерпним. Водночас, в Законі не зазначено, що Замовник має опублікувати дану інформацію в системі, а в Прозорро не передбачений даний функціонал. виходячи зі змісту частини десятої статті 11 Закону, рішення уповноваженої особи оформлюються протоколом із зазначенням дати прийняття рішення, який підписується уповноваженою особою.
Враховуючи вищенаведене та у зв’язку з здійсненням моніторингу процедури закупівлі відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, в ході якої можуть бути виявлені порушення у замовника виникла необхідність продовжити строк для укладання договору про закупівлю з Учасником-Переможцем до 60 днів.(додаток протокол від 19.08.2024 року №48/о)
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ на підставі НАКАЗУ від 13.08.2024 № 43-з було проведено моніторинг процедури закупівлі за ДК 021:2015 – 09330000-1 Сонячна енергія(сонячні панелі) . Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: UA-2024-07-24-006512-a В ході провдення моніторингу держаудислужбою за результатами аналізу питання дотримання Замовником вимог законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерної пропозиції учасника-переможця процедури закупівлі ТОВ «СОЛАРС ЮКРЕЙН» встановлено порушення вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей.встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущими, у звязку з чим керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, статтею 8 Закону № 922-VIII, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області зобов’язало здійснити заходи в установленому законодавством порядку, направлені на усунення порушень, допущених при розгляді тендерних пропозицій, зокрема, шляхом відміни відкритих торгів у відповідності до підпункту 2 пункту 50 Особливостей та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку, оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. Враховуючи вищенаведене, мною уповноваженою особою КП «Міськводоканал» Мукачівської міської ради враховано всі зауваження відносно даної закупівлі, у зв'язку з чим виконую заходи в установленому законодавством порядку, направлені на усунення порушень, допущених при розгляді тендерних пропозицій, зокрема, шляхом відміни відкритих торгів у відповідності до підпункту 2 пункту 50 Особливостей
2024-09-04 10:48:15
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 вересня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 18 вересня 2024 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Порушення усунуто шляхом розірвання договору про закупівлю.
2024-10-10 11:51:39
Оскарження в суді
Опис: | Не погоджуючись з висновком про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2024-07-24-006512-a опублікованого 03.09.2024 року в системі електронних закупівель ProZorro Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, Замовником - Комунальне підприємство "Міськводоканал" Мукачівської міської ради (код ЄДРПОУ 41536514) буде направлено Адміністративний позов про визнання протиправним та скасування вищезазначеного висновку до Закарпатського окружного адміністативного суду, |
Дата публікації: | 04 вересня 2024 |
Документи:
04 вересня 2024 14:57
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 серпня 2024 13:26
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "КОЗИК СВІТЛАНА СЕРГІЇВНА" |
21 904 711,00
UAH з ПДВ
|
217 281,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЕкоДім Енергія" |
18 733 404,00
UAH з ПДВ
|
17 890 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СОЛАРС ЮКРЕЙН" |
20 905 647,00
UAH з ПДВ
|
17 900 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП "КОЗИК СВІТЛАНА СЕРГІЇВНА" #3029714667 |
Відхилено |
217 281,00
UAH з ПДВ
|
05 серпня 2024 08:57
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 03 серпня 2024 00:00
|
ТОВ "ЕкоДім Енергія" #45499712 |
Відхилено |
17 890 000,00
UAH з ПДВ
|
06 серпня 2024 12:50
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 06 серпня 2024 12:00
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СОЛАРС ЮКРЕЙН" #43124592 |
Переможець |
17 900 000,00
UAH з ПДВ
|
06 серпня 2024 13:16
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 вересня 2024 15:32
|
угода розірвання соларс.pdf | укладений |
30 вересня 2024 15:25
|
Електронний підпис | укладений |
10 вересня 2024 16:03
|
договір панелі соларс.pdf | укладений |
10 вересня 2024 16:01
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 10 вересня 2024 — 31 грудня 2024 |
Сума оплати за договором: |
17 900 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 2 983 333,33 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Сторони дійшли згоди (домовилися) розірвати (припинити) дію Договору про поставку Товару за кодом ДК 021:2015 09330000-1 Сонячна енергія(сонячні панелі) від 10.09.2024 № 216 укладений між ПОКУПЦЕМ та ПОСТАЧАЛЬНИКОМ. |