Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Закупівля послуг розсилки повідомлень клієнтам через канал SMS для АТ «Сенс Банк»
Очікувана вартість
84 987 510,00 UAH
UA-2024-07-24-002816-a 6582e4f9d7004717ab79d875597bd775
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис не накладено

Контакти

Олена Клименко

380672381121 klimenkoe@sensebank.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "СЕНС БАНК"
Код ЄДРПОУ: 23494714
Вебсайт: https://sensebank.com.ua/
Місцезнаходження: 03150, Україна , Київська обл., Київ, вул. Велика Васильківська, 100
Контактна особа: Олена Клименко
380672381121
klimenkoe@sensebank.com.ua
Категорія: Підприємство, установа або організація, в тому числі міжнародна, що не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 липня 2024 10:58
Звернення за роз’ясненнями: до 30 липня 2024 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 серпня 2024 16:00
Очікувана вартість: 84 987 510,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 424 937,55 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:64210000-1: Послуги телефонного зв’язку та передачі даних


У тендері запитуються послуги відправлення повідомлень каналом SMS як у межах України , так і на закордонні номери

За підсумками тендеру планується укладання договорів на 12 місяців відповідно до умов, вказаних у Тендерній документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
92740000 штука
Повідомлення SMS в межах України
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03150, Україна, Київська область, Київ, Велика Васильківська 100
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2024  —  31 серпня 2025
ДК 021:2015: 64212100-6 — Послуги служби коротких повідомлень (SMS)
768000 штука
Повідомлення SMS (на закордонні номери)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03150, Україна, Київська область, Київ, вул. Велика Васильківська, 100
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2024  —  31 серпня 2025
ДК 021:2015: 64212100-6 — Послуги служби коротких повідомлень (SMS)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг У тендері заявляються умови оплати - 100% післяплата . Оплата проводиться протягом 10 банківських днів після підписання Акту прийому-передачі товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення щодо Закупівлі послуг розсилки повідомлень клієнтам через канал SMS для АТ «Сенс Банк»
Дата подання: 26 липня 2024 14:13
Дата відповіді: 29 липня 2024 15:08
Доброго дня. Будь ласка, уточніть таку інформацію: 1. У шапці тендеру вказано, що тендер проводиться без КЕП (КЕП підпис на закупівлі відсутній), тобто чи вірно я розумію, що документи для подачі на тендер не можна підписати КЕП при завантаженні на площадку тендера, а потрібно підписувати тільки оригінали та завантажувати підписані скани? 2. Прохання прояснити, що саме мається на увазі в п. 1.18. Технічних вимог до тендеру: "Усунення виявленої вразливості IP адрес, на які будуть отримуватися запити та з яких буде надходити статус по доставці - протягом 5 р. днів після запиту на усунення за результатами проведення Банком сканування на вразливості. Перелік IP адрес надається у складі Тендерної пропозиції Учасника. " 3. Чи можна об'єднати в одній довідці (оформити одним документом) такі запитувані довідки: 17.2. Довідка Учасника з Переліком IP адрес, на які будуть отримуватися запити та з яких буде надходити статус по доставці. 17.4. Довідка про підтвердження строків по реалізації всіх технічних вимог зазначених в Технічному завданні відносно підтримки технічних вимог по взаємодії та роботі API (у випадку необхідності реалізації) 17.5. Довідка про додаткові витрати (або їх відсутність ) по інтеграції та\або інших витрат (абонплати , тощо ). 4. В п. 1.17. документу "Технічні вимоги_технічна специфікація" вказано, що "Реєстрація АІ - (не довше двох тижнів))" Просимо зауважити, що є імовірність того, що цей термін не може бути витриманий на 100%, бо у всіх операторів різні терміни подачі та строки погодження АІ у списках НАЦ АІ, найбільш реальний строк реєстрації нового АІ від трьох тижнів. Завчасно дякуємо за відповіді.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день , ми розглянули звернення по уточненнях щодо Закупівлі послуг розсилки повідомлень клієнтам через канал SMS для АТ «Сенс Банк» та у відповідь повідомляємо наступне:
1.Публікація тендеру без застосування організатором КЕП не обмежує Учасника тендеру у виборі способу подачі документів , зокрема використання ним КЕПу при подачі документів.
2.Отриманий у складі тендерної документації Перелік IP адрес буде перевірений на вразливість . При виявленні вразливостей за результатами перевірки Учаснику буде направлений перелік недоліків для виправлення .
3.Очікуємо надання у складі тендерної пропозиції окремих довідок, які передбачені у Додатку 3 Тендерної докумендації , а саме: п. 17.2 Довідка Учасника з Переліком IP адрес, на які будуть отримуватися запити та з яких буде надходити статус по доставці. 17.4. Довідка про підтвердження строків по реалізації всіх технічних вимог зазначених в Технічному завданні відносно підтримки технічних вимог по взаємодії та роботі API (у випадку необхідності реалізації) 17.5. Довідка про додаткові витрати (або їх відсутність ) по інтеграції та\або інших витрат (абонплати , тощо ).
4.Ми прийняли до уваги зауваження щодо термінів реєстрації АІ , при необхідності у Тендерну документацію будуть внесені зміни.

Уточнення щодо п. 5.1. Додатку № 5 до шаблону Договору на тендер для закупівлі послуг розсилки повідомлень клієнтам через канал SMS для АТ "Сенс Банк"
Дата подання: 30 липня 2024 13:30
Дата відповіді: 30 липня 2024 16:49
Шановні партнери, Наразі в шаблоні Договору, Додаток № 5, п. 5.1 зазначено: "5.1. Доступність Послуги Доступність Послуги (надалі – доступність Послуги) визначається як: D = ((A - B)/A)*100%, де D: Доступність Послуги; A: Кількість хвилин за місяць, тобто скільки хвилин в календарному місяці; B: Кількість хвилин за місяць, коли Послуга була недоступна. Недоступність Послуги розраховується на підставі тривалості відновлення доступності згідно відповідних ТТ вищого та 1-го рівня." При цьому у п. 5.5 вказано, що: "Знижка, що надається Провайдером, в разі недоступності Послуги: Розмір знижки за час недоступності Послуги при розрахунку ТТ-вищого рівня згідно таблиці 1.2." Просимо перевірити інформацію та внести правки до п. 5.1 шаблону договору на тендер - видалити в останньому реченні "та 1-го рівня."
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день , ми розглянули запит і перевірили інформацію , вказану у пункті 5.1 Додатку 5 та у пункті 5.5 шаблону Договору , який наданий у Додатку 4 Тендерної документації. У відповідь повідомляємо , що правки у пункт 5.1 шаблону Договору вноситись не будуть на тій підставі , що в пункті 5.1 описана формула розрахунку доступності послуги , її можна застосовувати для визначення ТТ любого рівня. При цьому в п. 5.5 чітко зазначено, що розмір знижки за час недоступності Послуги при розрахунку ТТ-вищого рівня. Між цими пунктами немає конфлікту

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій