Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КУ "ЦНСП" Батуринської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 43912712 |
Місцезнаходження: | 16530, Україна , Чернігівська обл., село Митченки, вулиця Клубна, будинок 10 |
Контактна особа: |
Отапенко Ольга Петрівна +380682487575 ostapenkoolga845@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 липня 2024 08:23 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 липня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 липня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 серпня 2024 09:00 |
Початок аукціону: | 02 серпня 2024 11:13 |
Початок аукціону: | 02 серпня 2024 11:13 |
Очікувана вартість: | 6 047 183,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 30 235,92 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 липня 2024 09:12 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
24 липня 2024 08:23 |
Тендерна документація.docx | |
24 липня 2024 08:23 |
Додаток 3 Проєкт договору.docx | |
24 липня 2024 08:23 |
Додаток 1.docx | |
24 липня 2024 08:23 |
Додаток 2.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-09-03-000043 ● a6508cdbe965488abc69b9cc5e893d29
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 вересня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 вересня 2024 17:20 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
03.09.2024 № 47-З
Чернігів
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр КОНДРАШОВ
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу закупівель»
Перелік закупівель № з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1. UA-2024-07-24-000117-a 24.07.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-09-16 16:05:28
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Поточний ремонт приміщення відділення стаціонарного догляду КУ «Центр надання соціальних послуг» за адресою: вул. ім. В. Ющенка, 54 в м. Батурин Ніжинського району Чернігівської області», очікуваною вартістю 6 047 183,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-07-24-000117-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (у тому числі надати зведений кошторисний розрахунок, локальні кошториси, підсумкову відомість ресурсів тощо)?
Також, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Надати інформацію щодо фактичного стану виконання договору про надання послуг з поточного ремонту від 19.08.2024 № 49 (далі – Договір), укладеного Замовником з Товариством з обмеженою відповідальністю «ФДС БУД» (далі – ТОВ «ФДС БУД»), з підтверджуючими документами.
3. Просимо повідомити, чи були дотримані переможцем ТОВ «ФДС БУД»), під час укладення договору вимоги абзацу третього пункту 3 розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації Замовника, а саме: «Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю»?
4. Відповідно до вимог пункту 1 розділу 1 додатку 1 до тендерної документації Замовником передбачено надання учасником «1.1. Довідка в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази необхідних для надання послуг, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння/користування.
1.2. На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання, матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ на підтвердження права власності/володіння/користування тощо відповідним майном (оборотно-сальдову відомість, свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу (технічного паспорта) або договір оренди/суборенди, лізингу, надання послуг тощо)…
Договори та інші правочини, передбачені законодавством, мають бути чинні на день подання тендерної пропозиції та містити умови про можливість пролонгації строку їх дії на строк виконання договору про закупівлю, у разі якщо їх строк менше строку договору про закупівлю».
На виконання вищезазначених вимог учасником ТОВ «ФДС БУД» в тендерній пропозиції надано довідку від 31.07.2024 № 576 «Інформація про обладнання, матеріально технічну базу, які будуть задіяні для виконання робіт» відповідно до якої під час надання послуг, буде використовуватись автомобільний кран КТА-25, автомобільний кран КТА-28, вантажний автомобіль КрАЗ-256, навантажувач телескопічний JCB 535-140; договір про надання послуг від 27.02.2020, укладений з Приватним акціонерним товариством «Механізатор»; дозвіл від 19.08.2016 № 208.16.74-43.99 про експлуатацію крану автомобільного КТА-28, крану автомобільного КТА-25 та дозвіл від 19.08.2016 № 209.16.74-43.99 про виконання технічного обслуговування вантажопідіймальних кранів, термін дії яких закінчився 18.08.2021; листи Управління держпраці у Чернігівській області від 12.08.2021 № 09-24/6646 та № 09-24/6647 у яких зазначено, що Управління держпраці у Чернігівській області розгляне питання щодо продовження терміну дії зазначених дозволів на підставі заяви, поданої у визначені законодавством терміни.
Просимо повідомити (з наданням підтверджуючих документів) яким чином Замовником перевірено чинність вищезазначених дозволів?
5. На виконання вимог додатку 2 до тендерної документації Замовника, у тендерній пропозиції ТОВ «ФДС БУД» надано підсумкову відомість ресурсів, відповідно до якої під час надання послуг учасник буде використовувати лебідки ручні та важільні, тягове зусилля до 14,72 кН [1,5 т].
При цьому, у довідці від 31.07.2024 № 576 «Інформація про обладнання, матеріально технічну базу, які будуть задіяні для виконання робіт», наданій у тендерній пропозиції учасника зазначені лебідки відсутні, крім того не підтверджено права власності/володіння/користування тощо відповідним майном, чим недотримано вимоги пункту 1 розділу 1 додатку 1 до тендерної документації Замовника.
6. Відповідно до вимог підпункту 3.1.2 пункту 3 розділу 1 додатку 1 до тендерної документації Замовником передбачено, що «На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати:
3.1.2. копії/ю документів/а (акт/ти приймання виконаних будівельних робіт) на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці».
Просимо повідомити у якому документі (файлі) тендерної пропозиції ТОВ «ФДС БУД» надано копію документів (акт/ти приймання виконаних будівельних робіт) на підтвердження виконання аналогічного договору від 30.08.2022 № 32, укладеного з Відділом освіти Остерської міської ради?
7. Відповідно до пункту 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником передбачено наступні вимоги: «Документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП/УЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами/ установами організаціями). Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги»».
При цьому, тендерна пропозиція ТОВ «ФДС БУД» містить оригінали документів (а не копії документів), які надані не у формі електронного документа (без КЕП/УЕП на документі) та які не містять підпису уповноваженої особи учасника закупівлі на підписання тендерної пропозиції (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також не містять відбитки печатки ТОВ «ФДС БУД» на кожній сторінці, а саме: «Цивільно-правові договори на виконання робіт (надання послуг) від 29.07.2024 з № 1/07 по № 12/07», «Цивільно-правовий договір від 29.07.2024 № 19-ЦПД», «Договір оренди від 23.03.2020 № 01/03, укладений з Товариством з обмеженою відповідальністю «ОСВ-Україна»», «Договір про надання послуг від 27.02.2020, укладений з Приватним акціонерним товариством «Механізатор»», «Договір від 30.08.2022 № 32, укладений з Відділом освіти Остерської міської ради», «Договір оренди нерухомого майна від 01.04.2024 № 01-04/2024, укладений з фізичною особою Ременець Наталія Іванівна», «Інвентарні картки обліку основних засобів», «Інвентаризаційний опис необоротних активів», чим порушено вимоги пункту 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника.
8. Надати пояснення, у зв’язку з чим Замовником під час розгляду тендерної пропозиції не надано вимогу про виправлення вищезазначених невідповідностей до ТОВ «ФДС БУД, або не було відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ФДС БУД»» згідно з вимогами абзацу п’ятого підпункту другого пункту 44 Особливостей, як таку, що не відповідала вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель (з приховуванням відомостей, оприлюднення яких може зашкодити обороноздатності держави) протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-09-19 11:43:48
ПОЯСНЕННЯ на запит
ПОЯСНЕННЯ на запит ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ щодо проведення моніторингу закупівлі UA-2024-07-24-000117-a «Поточний ремонт приміщення відділення стаціонарного догляду КУ «Центр надання соціальних послуг» за адресою: вул. ім. В. Ющенка, 54 в м. Батурин Ніжинського району Чернігівської області» уповноважена особа КУ "ЦНСП" Батуринської міської ради надає наступні пояснення:
1. Очікувана вартість предмета закупівлі, технічні та якісні характеристики предмету закупівлі визначено у відповідності до розробленої згідно вимог Кошторисних норм України «Настанови з визначення вартості будівництва» затверджених Наказом Міністерства розвитку громад та територій України «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» від 01.11.2021р. № 281 (зі змінами) кошторисної документації в межах планових кошторисних призначеннях на 2024 рік з урахуванням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі.
Очікувану вартість предмета закупівлі «Поточний ремонт приміщення відділення стаціонарного догляду КУ «Центр надання соціальних послуг» за адресою: вул. ім. В. Ющенка, 54 в м. Батурин Ніжинського району Чернігівської області» здійснено на основі проектно-кошторисної документації. Проектно-кошторисна документація на даний об’єкт пройшла експертизу кошторисної частини та отримала позитивний експертний звіт від 05.07.2024 року № 02/072/24 та становить 6296978,00 грн з ПДВ та затверджена Рішенням 38 сесії 9 скликання № 16 від 12 липня 2024 року Батуринської міської ради. (скановані копії документів зведеного кошторисного розрахунку, локальних кошторисів, підсумкових відомостей ресурсів, експертної оцінки проектно-кошторисної документації та рішення сесії про її затвердження додаються).
Посилання на сторінку веб-сайту з обґрунтуванням технічних та якісних характеристик предмета закупівлі знаходяться за посиланням на сайті головного розпорядника бюджетних коштів: https://baturyn-rada.gov.ua/news/1726646093/.
2. Щодо фактичного стану виконання договору про надання послуг з поточного ремонту від 19.08.2024 № 49 (далі – Договір), укладеного Замовником з Товариством з обмеженою відповідальністю «ФДС БУД» (далі – ТОВ «ФДС БУД») надаємо скан Акту прийнятих будівельних робіт, що відображає факт надання послуг.(скан додається)
3. Під час укладення договору переможцем ТОВ «ФДС БУД» були дотримані вимоги абзацу третього пункту 3 розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації та надані через електрону систему закупівель наказ про призначення директора ТОВ «ФДС БУД» та рішення ТОВ «ФДС БУД» від 19 січня 2022 року №01/2022.
4. Відповідно до вимог додатку 2 до тендерної документації закупівлі, у тендерній пропозиції ТОВ «ФДС БУД» було надано підсумкову відомість ресурсів в якій не передбачено використання кранів автомобільних, також їх використання не передбачено технічними, якісними та кількісними характеристиками предметами закупівлі (додаток 2 до тендерної документації), тому наявність в складі тендерної документації дозволів від 19.08.2016 № 208.16.74-43.99 про експлуатацію крану автомобільного КТА-28, крану автомобільного КТА-25 та від 19.08.2016 № 209.16.74-43.99 про виконання технічного обслуговування вантажопідіймальних кранів та їх дійсність не бралася до уваги та їх чинність не перевірялася. Навантажувач телескопічний JCB 535-140 не відносіться до машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки тому отримання дозволу на його експлуатацію відповідно до вимого чинного законодавства не передбачено.
5. Так, дійсно в наданої ТОВ «ФДС БУД» підсумковій відомості ресурсів зазначено лебідки ручні та важільні, тягове зусилля до 14,72 кН [1,5 т], також відповідно до наданих розрахунків договірній ціни, наданих загально виробничих витрат вартість використання цього обладнання дорівнює нулю та не впливає на вартість наданої Учасником цінової та тендерної пропозиції, тому відсутність даного обладнання в довідці від 31.07.2024 № 576, була віднесена до формальної помилки що не впливають на зміст тендерної пропозиції.
6. Відповідно до листа відділу освіти, культури, туризму, молоді та спорту від 31.07.2024 № 752 (файл «1) Лист -відгук.pdf»), що надані в складі тендерної пропозиції, роботи за договором №32 від 30 серпня 2022 року (що зазначений в довідці про аналогічні договори наданої у складі тендерної пропозиції ТОВ «ФДС БУД») виконані в установлені строки, зауваження та нарікання щодо якості виконаних робіт відсутні. Вартість виконаних робіт склала 317 372, 51 грн., Що повністю відповідає повній вартості робіт за договором що надані як аналогічний, тобто повністю виконаний.
7. Стосовно речення «Документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП/УЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами/ установами організаціями). Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги»», воно зазначено в тендерної документації після слова «Винятки:» та відноситься до скан-копій які зроблені з копій документів. Зазначені в запиті документи (скан-копії документів), а саме: «Цивільно-правові договори на виконання робіт (надання послуг) від 29.07.2024 з № 1/07 по № 12/07», «Цивільно-правовий договір від 29.07.2024 № 19-ЦПД», «Договір оренди від 23.03.2020 № 01/03, укладений з Товариством з обмеженою відповідальністю «ОСВ-Україна»», «Договір про надання послуг від 27.02.2020, укладений з Приватним акціонерним товариством «Механізатор»», «Договір від 30.08.2022 № 32, укладений з Відділом освіти Остерської міської ради», «Договір оренди нерухомого майна від 01.04.2024 № 01-04/2024, укладений з фізичною особою Ременець Наталія Іванівна», «Інвентарні картки обліку основних засобів», «Інвентаризаційний опис необоротних активів» зроблені з оригіналів документів і відповідно до пункту 8 Опису формальних помилок: пункту 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» (8. Подання документа учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що є сканованою копією оригіналу документа/електронного) відносяться до формальних помилок.
8. Враховуючи вищевикладене та склад наданої тендерної пропозиції ТОВ «ФДС БУД» (далі – Учасник) відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції Учасника на підставі абзацу п’ятого підпункту другого пункту 44 Особливостей, як таку, що не відповідала вимогам, установленим у тендерної документації.
- Відомість ресурсів до зведеного розрахунку.pdf
- локальний кошторис водопровод і каналізація.pdf
- зведений.pdf
- локальний кошторис буд.роботи.pdf
- локальний кошторис електромонтажні роботи.pdf
- локальний кошторис на вентиляцію.pdf
- локальний кошторис пожежна сигнал..pdf
- рішення сесії.pdf
- експертна оцінка.pdf
- акт.pdf
- Наказ на директора Кравець 20.01.2022.PDF
- Рішення про зміну директора.PDF
- Електронний підпис
Надання інформації про усунення порушення замовником
ЗАПЕРЕЧЕННЯ ДО ВИСНОВКУ Керуючись абзацом 2 частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», повідомляємо: 1. Щодо не зазначення електронної адреси особи уповноваженої здійснювати зв’язок з учасниками. У відповідності до п.2.3 ТД Замовником було зазначено посадову особу замовника, уповноваженого здійснювати зв’язок з учасниками. Зв'язок з уповноваженою особою здійснювався як із наявною інформацією за номером телефону так і за адресою електронної пошти, відомості про які розміщені як у п.2.3 ТД, так і інформації, розміщеної на сайті Держзакупівлі онлайн в розділі «Основна інформація», де також розміщена інформація про контактний зв'язок з замовником (його повноважними особами). Жодних претензій від учасників про відсутність зв’язку з замовником у ході закупівлі не виникало. 2. Щодо того, що тендерна документація Замовника містить інформацію, вимоги щодо наявності якої не передбачені чинним законодавством. Згідно частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Норми Закону не зобов`язують Замовника повністю цитувати норми Закону чи Особливостей. Жодних претензій від учасників про наявність такої вимоги у ході закупівлі не виникало. 3. Щодо відсутності довідці від 31.07.2024 № 576 лебідки та не підтвердження права власності/володіння/користування тощо відповідним майном. Відповідно до наданих розрахунків договірної ціни, наданих загально виробничих витрат, вартість використання цього обладнання дорівнює нулю та не впливає на вартість наданої Учасником цінової та тендерної пропозиції, тому відсутність даного обладнання в довідці від 31.07.2024 № 576, була віднесена до формальної помилки що не впливало на зміст тендерної пропозиції. 4. Щодо не надання копії документів (акт/ти приймання виконаних будівельних робіт) на підтвердження виконання аналогічного договору від 30.08.2022 № 32 Відповідно до листа відділу освіти, культури, туризму, молоді та спорту від 31.07.2024 № 752 (файл «1) Лист -відгук.pdf»), що надані в складі тендерної пропозиції, роботи за договором №32 від 30 серпня 2022 року (що зазначений в довідці про аналогічні договори наданої у складі тендерної пропозиції ТОВ «ФДС БУД») виконані в установлені строки, зауваження та нарікання щодо якості виконаних робіт відсутні. Вартість виконаних робіт склала 317 372, 51 грн., Що повністю відповідає повній вартості робіт за договором що надані як аналогічний, тобто повністю виконаний. 5. Щодо наявності оригіналів документів (а не копії документів), які надані не у формі електронного документа (без КЕП/УЕП на документі). Замовником не вимагалося від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги»», воно зазначено в тендерної документації після слова «Винятки:» та відноситься до скан-копій які зроблені з копій документів. Документи завантажені з оригіналів документів і відповідно до пункту 8 Опису формальних помилок: пункту 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» (8. Подання документа учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що є сканованою копією оригіналу документа/електронного) відносяться до формальних помилок. Враховуючи вищевикладене, Замовник має намір оскаржити Висновок до адміністративного суду, як того вимагає п.10 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі».
2024-09-27 13:16:20
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 вересня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 жовтня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення вимог абзацу першого пункту 43 Особливостей.)
Оскарження в суді
Опис: | П/620/13470/24 від 07.10.2024року |
Дата публікації: | 07 жовтня 2024 |
Номер відкриття провадження: | 620/13296/24 |
Дата відкриття провадження: | 30 жовтня 2024 |
Документи:
31 жовтня 2024 16:44
|
Електронний підпис |
31 жовтня 2024 16:39
|
УХВАЛА |
07 жовтня 2024 21:47
|
Електронний підпис |
07 жовтня 2024 21:41
|
Позовна заява |
Ризики, що спрацювали
sas24-3-2
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 серпня 2024 11:36
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ Багатопрофільне товариство “Солонь |
5 214 056,40
UAH з ПДВ
|
5 214 056,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ФДС БУД" |
5 879 999,82
UAH з ПДВ
|
5 879 999,82
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ Багатопрофільне товариство “Солонь #45253229 |
Відхилено |
5 214 056,40
UAH з ПДВ
|
06 серпня 2024 16:38
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 06 серпня 2024 14:58
|
ТОВ "ФДС БУД" #43459201 |
Переможець |
5 879 999,82
UAH з ПДВ
|
09 серпня 2024 12:11
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 січня 2025 14:05
|
Додаткова УГОДА №2 | зміни до договору |
31 січня 2025 13:53
|
Електронний підпис | укладений |
27 грудня 2024 10:26
|
ДОДАТКОВА УГОДА №1 | зміни до договору |
27 грудня 2024 10:12
|
Електронний підпис | укладений |
19 серпня 2024 17:02
|
ДОГОВІР №49 | укладений |
19 серпня 2024 16:55
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | сторони дійшли згоди на продовження строку дії договору на наступний 2025 рік. |
Номер договору про закупівлю: | 49 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 січня 2025 |
Дата публікації змін до договору: | 31 січня 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | уточнення графіку робіт та плану фінансування на 2025рік |
Номер договору про закупівлю: | 49 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |