Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | МИКОЛАЇВСЬКЕ КВАРТИРНО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ |
Код ЄДРПОУ: | 08029523 |
Місцезнаходження: | 54056, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, пр. Миру, 62а |
Контактна особа: |
Салата Ірина Володимирівна +380675121013 salatairina11@gmail.com |
Категорія: | Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 липня 2024 16:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 липня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 липня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 серпня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 01 серпня 2024 13:21 |
Початок аукціону: | 01 серпня 2024 13:21 |
Очікувана вартість: | 760 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 600,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Згідно умов тендерної документації |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 22800 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Згідно умов тендерної документації |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45260000-7: Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата за надання послуг здійснюється Замовником після підписання акту здачі-приймання (акту виконаних робіт та КБ-3) | Пiсляоплата | 120 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 липня 2024 16:47 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
23 липня 2024 16:40 |
Тендерна документація на ПР покрівлі будівлі.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-08-20-000032 ● 39a9f3eaf8c346d596dddbb6a0293fdb
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 серпня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 20 серпня 2024 15:29 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
20.08.2024 № 60-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 20.08.2024.
В.о. начальника Дмитро СТЕПАНЮК
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 20.08.2024 № 60-З
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ 1 UA-2024-07-23-010583-a 23.07.2024
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель
Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-09-04 09:07:22
Запит про надання пояснень, інформації, документів
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи (Поточний ремонт покрівлі будівлі за адресою: Миколаївська область, м. Вознесенськ)» - за кодом ДК 021:2015:45260000-7: Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-07-23-010583-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, матеріальні ресурси (будівельні матеріали), що є предметом даної закупівлі, проєктно-кошторисну документацію (інвесторську), технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Відповіді ще немає
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-09-04 09:11:14
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи (Поточний ремонт покрівлі будівлі за адресою: Миколаївська область, м. Вознесенськ)» - за кодом ДК 021:2015:45260000-7: Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-07-23-010583-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Згідно з пунктом 5 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» Тендерної документації передбачено надання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору. Враховуючи вищевикладене пропоную надати документальне підтвердження того, що переможець процедури закупівлі фізична особа-підприємець «РИБАЧУК АНАСТАСІЯ ВАСИЛІВНА» надала вищезазначене забезпечення виконання договору про закупівлю.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2024-09-06 14:47:28
Пояснення з власної ініціативи
На підставі огляду комісією даху будівлі в м. Вознесенськ, Миколаївської обл. були зроблені розрахунки обсягів матеріалів (з середніми цінами на будівельні матеріали по Україні), робіт та складений дефектний акт по поточному ремонту даху будівлі (Дефектний акт та відомість потреби ремонтне - будівельних матеріалів на проведення робіт з поточного ремонту даху приміщення, будівлі, а саме улаштування покриття даху профнастілу (208,0 м2) та супутні роботи пов’язані з ремонтом покрівлі, м. Вознесенськ. Комісією було зроблено висновок про встановлення ціни за роботу 760 тис. грн. (включаючи матеріали).
Також було проведено моніторинг (розіслано пропозиції в декілька фірм), на що були отримано відповіді від ФОП Остапчук Микола Ростиславович - 787368,00 грн., ППСЦ «Южная карта» - 77531,00 грн., ФОП Єгорова С. М. – 763000,00 грн.
Після чого комісія зробила висновок що ціни не дуже відрізняються одна від одної, але ж ціна комісії, зробившій обміри та розрахунки є найменша.
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2024-09-09 12:30:10
Пояснення з власної ініціативи
06.09.2024 року в звязку з технічною помилкою не прикрепилися рахунки.
09.09.2024 року рахунки прикріплені.
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2024-09-09 12:47:58
Пояснення з власної ініціативи
06.09.2024 року в звязку з технічною помилкою не прикрепилися рахунки. 09.09.2024 року рахунки прикріплені.
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2024-09-11 12:14:14
Пояснення з власної ініціативи
На підставі огляду комісією даху будівлі в м. Вознесенськ, Миколаївської обл. були зроблені розрахунки обсягів матеріалів (з середніми цінами на будівельні матеріали по Україні), робіт та складений дефектний акт по поточному ремонту даху будівлі (Дефектний акт та відомість потреби ремонтне - будівельних матеріалів на проведення робіт з поточного ремонту даху будівлі, а саме улаштування нового покриття даху профнастилу (208,0 2), м. Вознесенськ.
Комісією було зроблено висновок про встановлення ціни за роботу 760 тис. грн. (включаючи матеріали).
Лист від 02.04.2024 року за №569/2340 з технічним завданням було розіслано в декілька організацій для визначення орієнтовної вартості робіт.
На що були отримано відповіді від ФОП Остапчук Микола Ростиславович - 787368,00 грн., ППСЦ «Южная карта» - 77531,00 грн., ФОП Єгорова С. М. – 763000,00 грн.
Після чого комісія зробила висновок що ціна комісії є найменша.
2. В умовах правового режиму воєнного стану в Україні, враховуючи роботи по ремонту будівель, що є предметом закупівлі виконуються, щодо військових об’єктів, Замовник не вважає доцільним висвітлювати в мережі Інтернету, на будь яких веб – сайтах, дані яких можуть сприяти ідентифікації військових об’єктів. В зв’язку з чим буді які роботи, що виконуються , в тому числі їх кількості, якості та технічні характеристики, не підлягають розголошенню стороннім особам.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Миколаївське КЕУ на виконання вимог органу моніторингу щодо припинення забов’язань за договором, укладеним за результатами закупівлі ідентифікатор UA-2024-07-23-010583-a, повідомляє, що зазначений договір виконаний в повному обсязі станом на 12.09.2024 року, про що свідчать підписом та скріплені сторонами акти виконаних робіт. Оскільки предметом укладеного правочину були роботи, що повернення сторін в попереднє становище внаслідок розірвання договору є неможливим.
2024-09-17 14:53:43
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 вересня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 вересня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
- Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Протокол/и про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу: | 14/29/2024пр |
Дата публікації: | 25 грудня 2024 |
Порушення, до яких додано протокол: |
|
Номер відкриття провадження: | 3/489/3318/24 |
Дата відкриття провадження: | 24 грудня 2024 |
Документи:
25 грудня 2024 12:32
|
Електронний підпис |
25 грудня 2024 12:31
|
Електронний підпис |
Ризики, що спрацювали
sas24-3-2
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 серпня 2024 13:44
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "ПАМІР-БУД" |
648 000,00
UAH з ПДВ
|
648 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "РИБАЧУК АНАСТАСІЯ ВАСИЛІВНА" |
760 000,00
UAH з ПДВ
|
760 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "ПАМІР-БУД" #38682379 |
Відхилено |
648 000,00
UAH з ПДВ
|
01 серпня 2024 14:30
|
ФОП "РИБАЧУК АНАСТАСІЯ ВАСИЛІВНА" #3573104981 |
Переможець |
760 000,00
UAH з ПДВ
|
02 серпня 2024 09:55
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 вересня 2024 12:48
|
Звіт про вик. договору (протокол).pdf | укладений |
27 вересня 2024 12:44
|
Електронний підпис | укладений |
18 вересня 2024 17:51
|
Кошторисні д-ти.pdf | зміни до договору |
18 вересня 2024 17:49
|
Додаткова угода _3.pdf | зміни до договору |
18 вересня 2024 17:49
|
Електронний підпис | укладений |
12 вересня 2024 15:10
|
Договір _1-131.pdf | зміни до договору |
12 вересня 2024 15:09
|
Додаткова угода _2.pdf | зміни до договору |
12 вересня 2024 15:09
|
Електронний підпис | укладений |
08 серпня 2024 16:31
|
Додаткова угода _1.pdf | укладений |
08 серпня 2024 16:28
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 12 вересня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 12 вересня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | тезнічна помилка |
Номер договору про закупівлю: | 1/131 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 вересня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 18 вересня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів робіт |
Номер договору про закупівлю: | 1/131 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |