Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління капітального будівництва Одеської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 04056902 |
Місцезнаходження: | 65091, Україна , Одеська обл., Одеса, Комітетська, 10-А |
Контактна особа: |
Висоцький Юрій Анатолійович 380487407280 zakupki.uks@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 липня 2024 16:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 серпня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 серпня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 серпня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 168 266 300,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 841 331,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | 1. Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» і Закону (далі — Вимоги). Забезпечення тендерної пропозиції надається за з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 800 000,00 грн. (вісімсот тисяч грн. 00 коп.)*, Вид забезпечення тендерної пропозиції: банківська гарантія (скан-копія паперового оригіналу документу – файл у форматі PDF або Word з накладанням ЕЦП гаранта) або електронна банківська гарантія,яка надається одночасно з поданням тендерної пропозиції. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше 90 (дев’яносто) календарних днів з дня розкриття тендерної пропозиції, включаючи день розкриття тендерної пропозиції. 2. Терміни, зазначені у банківській гарантії, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» ( із змінами). 3. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань; — код банку (у разі наявності); — адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: — повне найменування — для юридичної особи; — прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи – резидента; — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); — адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: — повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія**; — адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: — дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; — назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 4. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим; — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. 5. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. **Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Банківська гарантія повинна бути безвідкличною. Обов’язок банка сплатити повну суму тендерного забезпечення (гарантована сума) за першою письмовою вимогою Замовника (бенефіціара), в якій буде посилання на одну з підстав, зазначених у пункті 3 Розділу ІІІ цієї документації. Банківська гарантія сформульована іншим чином, або яка містить відкладні умови набуття нею чинності, вважається такою, що не відповідає вимогам тендерної документації. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель на підставі абзацу 4 підпункту 1 пункту44 Особливостей у разі, коли учасник процедури закупівлі не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником. У разі якщо до тендерної документації вносяться зміни, забезпечення тендерної пропозиції має враховувати внесені зміни та відповідно містити посилання на дату рішення замовника, яким затверджена остання редакція тендерної документації. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 800000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору -- банківська гарантія Розмір забезпечення має складати 1% (Замовник зазначає конкретний розмір у відсотках, який не може бути більше 5%) від вартості договору. Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю. Банківська гарантія має відповідати нормам статті 200 Господарського кодексу України, статті 560 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». До банківської гарантії додаються копії банківських документів; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації. У разі якщо Переможець є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору про закупівлю у національній валюті країни Замовника — гривні на суму 1% від вартості договору в еквіваленті, що перерахована на дату оформлення банківської гарантії за офіційним курсом Національного банку України. Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою. Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі тендерної пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору (у разі якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету на рахунок UA308201720355129034022034555 банк: Державна казначейська служба України, м. Київ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Всі документи, що готуються учасником безпосередньо до участі у процедурі закупівель викладаються українською мовою. Категорія замовника - органи державної влади та органи місцевого самоврядування. Місцезнаходження - Україна, 65091, Одеська обл., м. Одеса, вул. Комітетська, 10-А.
Категорія замовника - органи державної влади та органи місцевого самоврядування.
Місцезнаходження - Україна, 65091, Одеська обл., м. Одеса, вул. Комітетська, 10-А.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Джерело фінансування закупівлі - за рахунок коштів місцевого бюджету та інших джерел не заборонених законодавством. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 липня 2024 16:20 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
31 липня 2024 16:20 |
перелік змін.docx | |
31 липня 2024 16:19 |
OD05B_02 ТД на РОБОТИ_2024 хірургічний зміни.docx | |
23 липня 2024 16:24 |
Мясоєдовська хірургічний.pdf | |
23 липня 2024 16:24 |
План хірургічнийМясоєдовська.png |
31 липня 2024 16:20 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
31 липня 2024 16:20 |
перелік змін.docx
|
|||
31 липня 2024 16:19 |
OD05B_02 ТД на РОБОТИ_2024 хірургічний зміни.docx
|
|||
23 липня 2024 16:24 |
Мясоєдовська хірургічний.pdf
|
|||
23 липня 2024 16:24 |
План хірургічнийМясоєдовська.png
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-09-17-000032 ● 3e5ac72cb79444cdaf66e5edbf881d2c
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 вересня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 17 вересня 2024 17:18 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
17.09.2024 Одеса № 187
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірки закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА.
Підстава: доповідна записка начальника відділу моніторингу та перевірки закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 17.09.2024, доповідна записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу моніторингу та перевірки закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 17.09.2024.
Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 17.09.2024 № 187
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
12 UA-2024-07-23-010259-a 23.07.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
моніторингу та перевірки закупівель Світлана САМОКІШ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-09-19 18:28:19
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Відповідно до вимог пункту 10 частини 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації (далі – ТД), тендерна пропозиція повинна складатися зокрема з копій основних ліцензій, кваліфікаційних сертифікатів (якщо передбачене виконання видів робіт, пов'язаних із створенням об'єктів архітектури, відповідальні виконавці яких проходять професійну атестацію) та/або дозволів на виконання робіт, виданих уповноваженим державним органом необхідних для виконання робіт, вказаних в технічному завданні, якщо отримання ліцензій та/або дозвільних документів на виконання таких робіт передбачено законодавством. Дозвільні документи, кваліфікаційні сертифікати та/або ліцензії повинні бути чинними (надається у випадку, якщо вказані роботи виконуються безпосередньо учасником).
Водночас додатком 3 до ТД технічним завданням передбачено відомість обсягів робіт, яка включає локальний кошторис 02-02-07 на пожежну сигналізацію, систему управління евакуацією, системи оповіщення.
Відповідно до пункту 13 частини 1 статті 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» ліцензуванню підлягають такі види господарської діяльності зокрема надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення за переліком, що визначається Кабінетом Міністрів України.
Проте учасник у складі тендерної пропозиції не надав копію ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення та відповідні підтверджуючі документи.
Замовник розмітив повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель щодо надання основних ліцензій.
Надайте пояснення, чому Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «Екстер'єр-дизайн», тоді як зазначений учасник не виправив виявлені Замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, а саме учасник на вимогу про виправлення невідповідностей не надав копію ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення та відповідні підтверджуючі документи?
3. Відповідно до вимог додатку 5 до ТД для підтвердження наявності власного обладнання, зазначеного в довідці, на кожну одиницю такого обладнання учасник надає копії технічних паспортів або копії свідоцтв про реєстрацію обладнання або інший документ, який підтверджує право власності. Для підтвердження наявності власної матеріально-технічної бази, зазначеного в довідці, учасник надає витяг з реєстру речових прав на нерухоме майно або інший документ, який підтверджує право власності.
Проте учасник у складі тендерної пропозиції не надав підтвердження наявності власної матеріально-технічної бази, зазначеного в довідці від 05.08.2024 № 08/05-52.
Замовник розмітив повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель щодо вищезазначеної невідповідності.
Надайте пояснення, чому Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «Екстер'єр-дизайн», тоді як зазначений учасник не виправив виявлені Замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, а саме не надав підтвердження наявності власної матеріально-технічної бази зазначеної в довідці від 04.09.2024 № 08/05-114?
4. Відповідно до додатку 3 до ТД технічне завдання визначено найменування робіт відповідно до локальних кошторисів.
У розділі 7 технічного завдання «Реставрація та встановлення декоративних елементів» локального кошторису 02-01-01 на ремонтно-реставраційні роботи визначено перелік робіт.
Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «Екстер'єр-дизайн», враховуючи наявність у локальному кошторисі на будівельні роботи 02-01-01 (роздiл 7 «Реставрація та встановлення декоративних елементів»), наданому у складі тендерної пропозиції, робіт, які не передбачені технічним завданням, а саме: пункт 95 – «Реставрація декоративних погонних елементів (карниз, наличник)» та пункт 96 – «Реставрація декоративних елементів (підвіконня, сандрик, декоративний елемент, маскарон, пілястра, берельєф, кронштейн, картуш)»?
5. Відповідно до пункту 3.3 додатка 10 до ТД учасник процедури закупівлі повинен надати документи, які підтверджують наявність досвіду виконання аналогічних договорів за предметом закупівлі, оформлені згідно вимог пункту 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД та додатку 7 до ТД.
Відповідно до додатка 7 до ТД учасник має підтвердити досвід роботи: не менше 2 виконаних аналогічних договорів (у тому числі договорів субпідряду) протягом останніх 5 років з урахуванням, що клас наслідків (відповідальності) об’єкта за аналогічним договором повинен бути не нижче класу наслідків об’єкта за предметом закупівлі.
Учасник ТОВ «Екстер'єр-дизайн» у складі тендерної пропозиції надав довідку про наявність у учасника торгів документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів від 05.08.2024 № 08/05-17, договори на виконання будівельних підрядних робіт від 30.07.2021 № 44-21/П та від 08.12.2020 № 105-20/П, які не містять інформацію про клас наслідків (відповідальності) об’єкта.
Як Замовник переконався, що клас наслідків (відповідальності) об’єктів за аналогічними договорами не нижче класу наслідків об’єкта за предметом закупівлі?
Відповідно до пункту 42 Особливостей Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про невідповідність учасника процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, визначених пунктом 47 цих особливостей, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника процедури закупівлі.
Чи скористався Замовник своїм правом, передбаченим пунктом 42 Особливостей, звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції?
6. Надайте інформацію та її документальне підтвердження (забезпечення виконання такого договору – банківська гарантія), а також до банківської гарантії додаються копії банківських документів; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком щодо виконання переможцем процедури закупівлі ТОВ «Екстер'єр-дизайн» вимог пункту 7 розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» ТД в частині надання забезпечення виконання договору про закупівлю у розмірі 1 % від вартості договору.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-09-24 17:59:39
Відповідь на запит
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт: «Ремонтно-реставраційні роботи приміщень хірургічного павільйону, який є частиною КНП «Міська клінічна лікарня № 1», розташованого за адресою: м. Одеса, вул. М'ясоєдовська, 32. Коригування.», надаємо наступну інформацію, та документи.
1. Рішенням виконавчого комітету Одеської міської ради від 04.04.2012 №157 «Про призначення управління капітального будівництва Одеської міської ради єдиним замовником на проектування, будівництво, реконструкцію, капітальний ремонт об’єктів комунальної власності нежитлового фонду та інженерних мереж м. Одеси (тепло-, водо-, газо-, електропостачання, госпфекальної і зливної каналізації та споруд, розташованих на них). Також Рішення Одеської міської ради 29.11.2023 року № 1618-VІIІ «Про бюджет Одеської міської територіальної громади на 2024 рік» зі змінами, управлінню капітального будівництва Одеської міської ради, виділено кошти з бюджету м. Одеси, рішення знаходиться у вільному доступі на сайті м. Одеси (https://omr.gov.ua/). Після розроблення проектної документації та отримання позитивного експертного звіту, Управлінням капітального будівництва Одеської міської ради проведено відкриті торги.
Пунктом 1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 № 710 з метою ефективного використання державних коштів Кабінет Міністрів України чітко затверджено заходи щодо ефективного та раціонального використання державних коштів, передбачених для утримання органів державної влади та інших державних органів, утворених органами державної влади підприємств, установ та організацій, які використовують кошти державного бюджету.
Пунктом 4-1 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 № 710 (зі змінами внесеними Постановою Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1266 з 19.12.2020) передбачено, що головні розпорядники бюджетних коштів (розпорядники бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єкти господарювання державного сектору економіки державних коштів зобов’язані забезпечувати:
- обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
- оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Тобто, з урахуванням норм п. 1 цієї постанови відповідні заходи стосуються головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктів господарювання державного сектору економіки державних коштів, які використовують кошти державного бюджету.
Що стосується органів місцевого самоврядування, то відповідно до пп.1 п. 4 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 № 710 з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів рекомендовано затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Управління капітального будівництва Одеської міської ради є виконавчим органом Одеської міської ради і створюється відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні». Керуючись статтею 31 Закону України «Про місцеве самоврядування», якою визначені повноваження виконавчих органів сільських, селищних, міських рад у галузі будівництва, Рішення виконавчого комітету Одеської міської ради від 04.04.2012 №157. Управління капітального будівництва Одеської міської ради призначено замовником на проектування, будівництво, реконструкцію, капітальний ремонт об’єктів комунальної власності нежитлового фонду та інженерних мереж м. Одеси (тепло-, водо-, газо-, електропостачання, госпфекальної і зливної каналізації та споруд, розташованих на них).
Таким чином, розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на сторінці власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів носить рекомендаційний характер тає не обов’язковим.
Останні зміни до Розпорядження Одеського міського голови № 1108 від 01.11.2016 «Про заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів» вносились розпорядженням Одеського міського голови № 146 від 25.02.2020.https://omr.gov.ua/ua/acts/mayor/89608/. Згідно даного розпорядження у Управління капітального будівництва Одеської міської ради відсутній обов’язок щодо оприлюднення та не має саме можливості оприлюднення на сайті Одеської міської ради.
За результатами розгляду запиту замовнику на пояснення оприлюдненого в електронній системі закупівель 19.09.2024 повідомляємо наступне.
Проведення процедури закупівлі здійснюється відповідно до закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості).
Тендерною документацією згідно із Законом є документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей (п.28 Особливостей) та повинна містити інформацію, зокрема, про один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Поряд з цим ані законом, ані особливостями не визначено чіткого переліку документів, які повинен вимагати замовник від учасників торгів. а отже, обов’язок надання того чи іншого документу учасником процедури закупівлі (в тому числі й в частині складання відповідних документів та відображення інформації в них) установлюється замовником самостійно.
2.
У підпункті 10 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації зі змінами замовник передбачив інші документи, які має надати учасник, а саме: копії основних ліцензій, кваліфікаційних сертифікатів (якщо передбачене виконання видів робіт, пов'язаних із створенням об'єктів архітектури, відповідальні виконавці яких проходять професійну атестацію) та/або дозволів на виконання робіт, виданих уповноваженим державним органом необхідних для виконання робіт, вказаних в технічному завданні, якщо отримання ліцензій та/або дозвільних документів на виконання таких робіт передбачено законодавством. Дозвільні документи, кваліфікаційні сертифікати та/або ліцензії повинні бути чинними.
Як слідує із зазначеного, замовник у тендерній документації установив вимогу щодо можливості надання учасником того чи іншого документу, а саме: учасник має надати копії основних ліцензій щодо виконання видів робіт, пов'язаних із створенням об'єктів архітектури, кваліфікаційних сертифікатів та/або («або») дозволів на виконання робіт, виданих уповноваженим державним органом необхідних для виконання робіт, вказаних у технічному завданні. Крім цього, замовник у тендерній документації передбачив надання виключно копій основних ліцензій. Варто звернути увагу на те, що положення затвердженої тендерної документації із змінами не містить визначення терміну «основна» ліцензія. Умов щодо надання копій всіх ліцензій наявних в учасника чи які необхідні для виконання робіт за предметом закупівлі – тендерною документацією не установлено.
Таким чином, учасник на виконання вимог підпункту 10 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації мав можливість надати ВИКЛЮЧНО копії дозволів на виконання робіт, вказаних у технічному завданні або ж ВИКЛЮЧНО копії основних ліцензій (не всіх ліцензій) саме на виконання видів робіт, пов'язаних із створенням об'єктів архітектури.
Учасник ТОВ «КОМПАНІЯ «ЕКСТЕР’ЄР - ДИЗАЙН» у складі тендерної пропозиції надав: дозвіл № 550.16.51 від 05.12.2016р., виданий Головним управлінням Держпраці в Одеській області Державної служби України з питань праці. Наданими документами учасник в повній мірі підтвердив свою відповідність установленим вимогам підпункту 10 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації.
Крім цього, учасник також надав ліцензію №13-Л від 29.03.2017р. (основну ліцензію), видану Державною архітектурно – будівельною інспекцією України щодо господарської діяльності з будівництва об’єктів IV і V категорії складності (за переліком видів робіт згідно з додатком). Наданим документом учасник також (додатково) підтвердив свою відповідність вимогам підпункту 10 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації. Слід зазначити, що предметом закупівлі є роботи - ремонтно-реставраційні роботи приміщень хірургічного павільйону. Даний вид робіт потребує отримання ліцензії відповідно до Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності», а саме: будівництво об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, за переліком видів робіт, що визначається КМУ, - з урахуванням особливостей, визначених Законом України «Про регулювання містобудівної діяльності». Відповідно до частини 1 статті 371 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" господарська діяльність з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними наслідками (СС3), підлягає ліцензуванню за переліком видів робіт, що визначається Кабінетом Міністрів України, відповідно до Закону України "Про ліцензування видів господарської діяльності" з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Варто додатково зазначити, що надана ТОВ «КОМПАНІЯ «ЕКСТЕР’ЄР - ДИЗАЙН» ліцензія №13-Л від 29.03.2017р. містить додаток до неї та в якому викладено перелік робіт провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів IV і V категорії складності, зокрема але не виключно:
2.00.00 Будівництво об’єктів інженерної інфраструктури:
2.01.00. Монтаж внутрішніх інженерних мереж, систем, приладів і засобів вимірювання, іншого обладнання:
2.01.07. засобів автоматизації і контрольно-вимірювальних приладів, зв’язку, сигналізації, радіо, телебачення, інформаційних мереж.
2.02.00. Монтаж зовнішніх інженерних мереж, систем, приладів і засобів вимірювання, іншого обладнання:
2.02.06. Зв’язку, сигналізації, радіо, телебачення, інформаційних мереж.
Замовник звертає увагу на вимоги тендерної документації із змінами, а саме: п. 5.5.1 яким чітко зазначено, що у разі коли учасник процедури закупівлі має намір залучити інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі НЕ МЕНШЕ НІЖ 20 ВІДСОТКІВ ВАРТОСТІ договору про закупівлю -- учасником надається довідка за формою відповідно до додатку № 4 цієї тендерної документації. Пунктом 7 розділу IV тендерної документації зміни так само, тобто аналогічно чітко вбачається, що учасник зазначає в тендерній пропозиції повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати як субпідрядника до виконання робіт у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, а також інші субпідрядні організації, які він планує залучити до виконання робіт. Інформація про субпідрядників надається у відповідності з Додатком 4 до цієї тендерної документації. Учасником надано файл «18. Довідка, щодо форми згідно додатку 4, з переліком субпідрядних організацій.pdf» в якому міститься довідка, щодо форми згідно додатку 4, з переліком субпідрядних організацій, які будуть залучені до виконання робіт з наступною інформацією: «Товариство з обмеженою відповідальністю КОМПАНІЯ "ЕКСТЕР'ЄР-ДИЗАЙН" (далі по тексту - Учасник) інформує про те, що положеннями пункту 7 розділу ІІІ затвердженої документації передбачено, що Учасник зазначає в тендерній пропозиції повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати як субпідрядника до виконання робіт у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, а також інші субпідрядні організації, які він планує залучити до виконання робіт. Інформація про субпідрядників надається у відповідності з Додатком 4 до цієї тендерної документації. Товариство з обмеженою відповідальністю КОМПАНІЯ "ЕКСТЕР'ЄР-ДИЗАЙН" (далі по тексту - Учасник) інформує про те, що не зазначає в тендерній пропозиції повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, оскільки Учасник не планує залучати як субпідрядника до виконання робіт у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.»
В складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «КОМПАНІЯ «ЕКСТЕР’ЄР - ДИЗАЙН» надано низка розрахунків та серед яких наявний локальний кошторис на будівельні роботи №02-02-07 та кошторисна вартість якого складає 305,841 тис грн., що дорівнює 0,18% від загальної вартості ціни тендерної пропозиції цього учасника.
Замовником на виконання приписів пункту 43 Особливостей 04.09.2024 було оприлюднено вимогу про усунення невідповідність та перелічено інформацію та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей, а саме: надати ліценцію завірену уповноваженою особою підприємства, ТОВ «КОМПАНІЯ «ЕКСТЕР’ЄР - ДИЗАЙН» 04.09.2024 року усунув невідповідність шляхом завантаження оригіналу ліцензії. Таким чином, з огляду на зазначене вище, у Замовника відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «КОМПАНІЯ «ЕКСТЕР’ЄР - ДИЗАЙН» в цій частині. Також повідомляємо, що Управління капітального будівництва Одеської міської ради постійно слідкує за практикою (органів державного фінансового контролю), що склалась у сфері публічних закупівель.
Так, Державна аудиторська служба України, як центральний орган державного фінансового контролю здійснила моніторинг процедур закупівель (під час моніторингу досліджувалось, зокрема, аналогічне питання):
- UA-2023-02-15-007373-a. Умовами тендерної документації передбачено надання копій основних ліцензій, кваліфікаційних сертифікатів та/або дозволів на виконання робіт, виданих уповноваженим органом необхідних для виконання робіт, вказаних в технічному завданні, якщо отримання ліцензій та/або дозвільних документів та виконання таких робіт передбачено законодавством. Умовами технічного завдання передбачено виконання монтажних робіт пожежної сигналізації. Учасник ТОВ «ХАРКІВБУДСЕРВІС» на виконання зазначеної вимоги надав виключно ліцензію від 04.04.2018 № 19-Л (видану ДАБІ України) та дозвіл № 254.21.63 (виданий ГУ Держпраці у Харківській області) (ліцензія на виконання протипожежних робіт у складі тендерної пропозиції учасника була відсутня). Державна аудиторська служба України за результатами моніторингу процедури закупівлі склала висновок, в якому не винесла питання відсутності ліцензії на виконання протипожежних робіт в порушення. таким чином, можна дійти висновку про те, що центральний орган державного фінансового контролю не вважає зазначене порушенням (з інформацією можливо ознайомитись за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-02-15-007373-a).
- UA-2024-01-10-003896-a. Умовами тендерної документації передбачено надання копії ліцензії учасника та субпідрядних організації на проводження господарської діяльності відповідно до предмета закупівлі. Умовами технічного завдання передбачені монтажні роботи систем пожежної сигналізації та їх технічне обслуговування, улаштування систем блисковозахисту. Учасник ТОВ «БГ «Альфабуд» на виконання зазначеної вимоги надав виключно ліцензію від 27.12.2019 № 75-Л (видану ДАБІ України) та договір від 02.01.2023 № 02/01-ВЗ на виконання робіт по протипожежному покриттю дерев’яних конструкцій (без виконання монтажних робіт систем пожежної сигналізації тощо) (ліцензія на виконання протипожежних робіт у складі тендерної пропозиції учасника була відсутня). Державна аудиторська служба України за результатами моніторингу процедури закупівлі склала висновок, в якому не винесла питання відсутності ліцензії на виконання протипожежних робіт в порушення. Таким чином, можна дійти висновку про те, що центральний орган державного фінансового контролю не вважає зазначене порушенням (з інформацією можливо ознайомитись за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-01-10-003896-a).
- UA-2024-01-10-002940-a. Умовами тендерної документації передбачено надання копії ліцензії учасника та субпідрядних організації на проводження господарської діяльності відповідно до предмета закупівлі. Умовами технічного завдання передбачені монтажні роботи систем пожежної сигналізації та їх технічне обслуговування, улаштування систем блисковозахисту. Учасник ТОВ «БГ «Альфабуд» на виконання зазначеної вимоги надав виключно ліцензію від 27.12.2019 № 75-Л (видану ДАБІ України) та договір від 02.01.2023 № 02/01-ВЗ на виконання робіт по протипожежному покриттю дерев’яних конструкцій (без виконання монтажних робіт систем пожежної сигналізації тощо) (ліцензія на виконання протипожежних робіт у складі тендерної пропозиції учасника була відсутня). Державна аудиторська служба України за результатами моніторингу процедури закупівлі склала висновок, в якому не винесла питання відсутності ліцензії на виконання протипожежних робіт в порушення. Таким чином, можна дійти висновку про те, що центральний орган державного фінансового контролю не вважає зазначене порушенням. (з інформацією можливо ознайомитись за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-01-10-002940-a).
- UA-2023-12-08-020848-a. Умовами тендерної документації передбачено надання копії ліцензії або декларації на провадження господарської діяльності, пов’язаної із створенням об’єктів архітектури. Умовами технічного завдання передбачені монтажні роботи систем пожежної сигналізації та їх технічне обслуговування. Учасник ТОВ «Глобал Білд Інжиніринг» на виконання зазначеної вимоги тендерної документації надав виключно ліцензію від 12.07.2017 № 29-Л (видану ДАБІ України) (ліцензія на виконання протипожежних робіт у складі тендерної пропозиції учасника була відсутня). Державна аудиторська служба України за результатами моніторингу процедури закупівлі склала висновок, в якому не винесла питання відсутності ліцензії на виконання протипожежних робіт в порушення. Таким чином, можна дійти висновку про те, що центральний орган державного фінансового контролю не вважає зазначене порушенням (з інформацією можливо ознайомитись за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-12-08-020848-a).
Крім цього:
- Північний офіс Держаудитслужби в Житомирській області не вважає відсутність ліцензії на виконання протипожежних робіт порушенням (вимога тендерної документації не змінюється). Із інформацією можливо ознайомитись за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-12-12-020417-a.
- Північно-східний офіс Держаудитслужби не вважає відсутність ліцензії на виконання протипожежних робіт порушенням (вимога тендерної документації не змінюється). Із інформацією можливо ознайомитись за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-03-18-005421-a.
- Північно-східний офіс Держаудитслужби не вважає відсутність ліцензії на виконання протипожежних робіт порушенням (вимога тендерної документації не змінюється). Із інформацією можливо ознайомитись за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-11-16-015197-a.
Перелік зазначених моніторингів не є вичерпним.
3.
У підпункті 5.1.1 пункту 5.1 розділу ІІІ тендерної документації зі змінами замовник передбачив, що на підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій надається довідка за формою Додатку 5 цієї документації, що містить інформацію про основні типи обладнання, автотранспорт, будівельні машини і механізми учасника (із зазначенням марок, або типів, або моделей, кількості одиниць, власне чи залучене), що можуть бути використані при виконанні робіт, що є предметом закупівлі згідно Додатку 3 цієї документації.
Додаток 5
до тендерної документації
Подається у наведеному нижче вигляді, на фірмовому бланку учасника (за наявністю)
Учасник не повинен відступати від даної форми
Довідка
про наявність Учасника торгів обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі.
№
з/п Назва (у тому числі тип / марка /модель механізму, обладнання та транспортного засобу) Кіль-кість Зазначення приналежності* Документ, підтверджуючий приналежність **
1 2 3 4 5
* -якщо учасник є власником, зазначається «власний», в інших випадках – зазначається право користування (договір оренди, договір надання послуг, лізингу або інше право використання).
**- зазначається номер та дата документу, які учасник надав як підтверджуючий відповідно до графи 5 Довідки.
Для підтвердження наявності власного обладнання, зазначеного в Довідці, -- на кожну одиницю такого обладнання учасник надає копії технічних паспортів або копії свідоцтв про реєстрацію обладнання або інший документ, який підтверджує право власності. Для підтвердження наявності власної матеріально-технічної бази, зазначеного в Довідці, учасник надає витяг з реєстру речових прав на нерухоме майно або інший документ, який підтверджує право власності.
Якщо Учасник НЕ є власником обладнання та матеріально-технічної бази, крім документів, що підтверджують право власності відповідного власника, додатково, необхідно надати договір оренди, або договір надання послуг, або лізингу або документ, який підтверджує інше право використання на весь термін виконання послуг.
У разі залучення обладнання та матеріально-технічної бази субпідрядника – надається відповідний договір, зокрема договір про наміри.
*** У разі, якщо у учасника наявні технології, які він планує застосувати для виконання Договору про закупівлю, такий учасник має надати довідку у довільній формі з відповідним поясненням.
Висновуючи Замовник звертає увагу зокрема на те, що зазначеними вимогами передбачалося надання саме довідки згідно з додатком №5 до тендерної документації, яка повинна містити інформацію про основні типи обладнання, автотранспорт, будівельні машини і механізми учасника (із зазначенням марок, або типів, або моделей, кількості одиниць, власне чи залучене), що і підтверджує наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Варто наголосити, що окремих вимог та чіткого переліку, що повинно бути включено або зазначено положеннями затвердженої тендерної документації (зміни) не встановлено.
Також, необхідно зазначити що тендерна документація не містить вимог щодо того, який конкретно перелік повинен бути включений до довідки про наявність Учасника торгів обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі та не визначено поняття матеріально-технічна база.
Метою встановлення кваліфікаційних критеріїв є перевірка можливості виконання договору з боку потенційного переможця закупівлі.
Питання заборони дискримінації є актуальним для усіх держав-учасниць Конвенції. Не становить виключення й Україна. Згідно ст. 14 Конвенції про захист прав людини та основоположних свобод, користування правами та свободами, визнаними в цій Конвенції, має бути забезпечене без дискримінації за будь-якою ознакою.
Непряма дискримінація - ситуація, за якої внаслідок реалізації чи застосування формально нейтральних правових норм, критеріїв оцінки, правил, вимог чи практики для особи та/або групи осіб за їх певними ознаками виникають менш сприятливі умови або становище порівняно з іншими особами та/або групами осіб, крім випадків, коли їх реалізація чи застосування має правомірну, об`єктивно обґрунтовану мету, способи досягнення якої є належними та необхідними.
Таким чином на виконання зазначених вимог учасником ТОВ «КОМПАНІЯ «ЕКСТЕР’ЄР - ДИЗАЙН» надано довідку про наявність Учасника торгів обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі з інформацією про власні механізми, устаткування, обладнання та залучені автотранспортні засоби (файл «22 Довідка.pdf»). Додатково Учасником в складі тендерної пропозиції надано файл «23 Довідка(1).pdf» в якому міститься журнал – ордер і відомість по рахунку 10 Основні засоби; журнал – ордер і відомість по рахунку 11 інші необоротні матеріальні активи, що підтверджує факт власності зазначеного в довідці обладнання, устаткування. З метою підтвердження права користування машинами (транспортними засобами) Учасником надано файл «24. Документи на право користування Учасником обладнання, техніки тощо .pdf» в якому міститься договір № 06/08/24-1 про надання послуг техніки від 06 серпня 2024 року, який укладено ТОВ «СПК «ФЛАГМАН» (надалі - Виконавець) та ТОВ «КОМПАНІЯ «ЕКСТЕР’ЄР - ДИЗАЙН» (надалі - Замовник) згідно якого Виконавець зобов’язується власними силами чи орендованими будівельними машинами (екскаваторами), механізмами чи автотранспортом (далі за текстом - Техніка) надати послуги на об’єктах Замовника, а Замовник зобов’язується сплачувати Виконавцю плату за надані послуги у розмірі та порядку, визначеному даним Договором. При цьому відповідно до пункту 8.1 Договору – цей Договір набирає чинності з моменту його підписання і діє до 31 грудня 2024 року, але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за цим Договором.
Оскільки положеннями тендерної документації із змінами передбачено, що договір оренди, або договір надання послуг, або лізингу або документ, який підтверджує інше право використання на весь термін виконання послуг тому на виконання положень пункту 43 Особливостей – Замовником 04.09.2024 було оприлюднено вимогу Учаснику про усунення невідповідність та перелічено інформацію та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей, а саме: надати договір оренди, або договір надання послуг, або лізингу або документ, який підтверджує інше право використання на весь термін виконання послуг.
ТОВ «КОМПАНІЯ «ЕКСТЕР’ЄР - ДИЗАЙН» 04.09.2024 було завантажено файл «1. Довідка.pdf» в якому міститься довідка про наявність Учасника торгів обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі та файл «1.1 Договір.pdf» - Договір 06/08/24-2 про надання послуг техніки від 06.08.2024 року предметом яким передбачено, що в порядку і на умовах, визначених цим Договором, Виконавець зобов’язується власними чи орендованими будівельними машинами (екскаваторами), механізмами чи автотранспортом (далі за текстом – Техніка) надати послуги на об’єктах Замовника, а Замовник зобов’язується сплачувати Виконавцю плату за надані послуги у розмірі та порядку, визначеному даним Договором та цей Договір набирає чинності з моменту його підписання і діє до 31 грудня 2025 р., але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов'язань за цим Договором (п. 8.1. Договору). Таким чином, учасником в повному обсязі виконано встановлену вимогу тендерної документації.
4.
Згідно підпунктом 6 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації - Тендерна пропозиція подається відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації; а також завантаження необхідних документів, що вимагаються згідно з умовами цієї тендерної документації. Тендерна пропозиція повинна складатися з: Інформації та сканованих документів про відповідність запропонованої пропозиції технічним вимогам, які встановлені в пункті 6 Розділу ІІІ та Додатку 3 до цієї тендерної документації. Додаток №3 до тендерної документації містить ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ на закупівлю по предмету Повна назва предмету закупівлі: «Ремонтно-реставраційні роботи приміщень хірургічного павільйону, який є частиною КНП «Міська клінічна лікарня № 1», розташованого за адресою: м. Одеса, вул. М'ясоєдовська, 32. Коригування» та наводить відомість обсягів робіт та устаткування (розділ IV підсумкової відомості ресурсів).
Відповідно до пункту 6 розділу ІІІ затвердженої тендерної документації (зміни) зазначено, що інформація про відповідність запропонованої пропозиції технічним вимогам, встановленим замовником у Додатку 3 до цієї тендерної документації, повинна бути підтверджена наступними документами, поданими і підписаними у складі тендерної пропозиції:
- договірною ціною;
- зведеним кошторисним розрахунком;
- пояснювальною запискою;
- локальними кошторисами (мають бути складені відповідно до технічного завдання з урахуванням технологічного процесу);
- підсумковою відомістю ресурсів;
- проектом календарного графіку виконання робіт.
Тендерна пропозиція, що не відповідає Технічним вимогам, викладеним у Додатку 3 (зокрема містить НЕ всі види робіт або НЕ повний їх обсяг, НЕ всі матеріально- технічні ресурси згідно з переліком наведеним у Додатку 3), буде відхилена на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, а саме тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
Таким чином, затверджена тендерна документація чітко зазначає, що підставою для відхилення є те, що надані розрахунки містить НЕ всі види робіт або НЕ повний їх обсяг, НЕ всі матеріально- технічні ресурси згідно з переліком наведеним у Додатку 3.
Договірна ціна (тендерна пропозиція) складена в програмному комплексі АВК-5. Програмний комплекс АВК-5 призначений для автоматизованого визначення вартості будівництва здійснюваного в Україні і є орієнтовним на реалізацію положень Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва».
За допомогою програмного комплексу АВК-5, який пройшов державну сертифікацію, здійснюється автоматизований випуск кошторисної ресурсної документації, що використовується в будівництві:
- при складанні інвесторських кошторисів (підсистема «Кошторисні документи»;
- при складанні договірних цін контрактів (підсистема «Договірна ціна»);
- при здійсненні будівельних робіт (підписи тема «Підрядник».
Підсистема «Договірна ціна» програмного комплексу АВК-5 функціонально моделює документообіг у будівництві і використовується для розрахунку вартості пропозиції та формування необхідного пакету тендерної пропозиції (документації).
При складанні розрахунку Учасником, ТОВ «КОМПАНІЯ «ЕКСТЕР’ЄР - ДИЗАЙН» надано:
- ДОГОВІРНА ЦІНА на Ремонтно-реставраційні роботи приміщень хірургічного павільйону, який є частиною КНП «Міська клінічна лікарня № 1», розташованого за адресою: м. Одеса, вул. М'ясоєдовська, 32. Коригування., що здійснюється в 2024-2025 роках;
- Локальні кошториси;
- Пiдсумкова вiдомiсть ресурсів
- ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА Ремонтно-реставраційні роботи приміщень хірургічного павільйону, який є частиною КНП «Міська клінічна лікарня № 1», розташованого за адресою: м. Одеса, вул. М'ясоєдовська, 32. Коригування.
- Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва Ремонтно-реставраційні роботи приміщень хірургічного павільйону, який є частиною КНП «Міська клінічна лікарня № 1», розташованого за адресою: м. Одеса, вул. М'ясоєдовська, 32. Коригування
- Календарний графік виконання робіт Ремонтно-реставраційні роботи приміщень хірургічного павільйону, який є частиною КНП «Міська клінічна лікарня № 1», розташованого за адресою: м. Одеса, вул. М'ясоєдовська, 32. Коригування.
При співставленні обсягів будівельних робіт, що наявні в локальних кошторисах складених до договірної ціни (тендерної пропозиції) по об’єкту «Ремонтно-реставраційні роботи приміщень хірургічного павільйону, який є частиною КНП «Міська клінічна лікарня № 1», розташованого за адресою: м. Одеса, вул. М'ясоєдовська, 32. Коригування.» (ДК 021:2015 – 45453000-7– Капітальний ремонт і реставрація) з обсягами будівельних робіт, що визначені в технічному завданні, який є додатком №3 до тендерної документації на закупівлю робіт «Ремонтно-реставраційні роботи приміщень хірургічного павільйону, який є частиною КНП «Міська клінічна лікарня № 1», розташованого за адресою: м. Одеса, вул. М'ясоєдовська, 32. Коригування.» (ДК 021:2015 – 45453000-7– Капітальний ремонт і реставрація) встановлено, що обсяги будівельних робіт, які наявні в тендерній пропозиції ТОВ «КОМПАНІЯ «ЕКСТЕР’ЄР - ДИЗАЙН» відповідають обсягам будівельних робіт, що визначені в Додатку №3 до тендерної документації.
Щодо локального кошторису на будівельні роботи №02-01-01 на ремонтно-монтажні роботи Хірургічний павільйон. Дійсно Учасником ТОВ «КОМПАНІЯ «ЕКСТЕР’ЄР - ДИЗАЙН» в пункті 95 «Обґрунтування (шифр норми)» - &С123-221-145 варіант 11 «Реставрація декоративних погонних елементів (карниз, наличник) (Коммерційна пропозиція) у кількості 141,46м2 та в пункті 96 «Обґрунтування (шифр норми)» - &С123-221-145 варіант 13 «Найменування робіт і витрат» зазначено Реставрація декоративних елементів (підвіконня, сандрик, декоративний елемент, маскарон, пілястра, барельєф, кронштейн, картуш) (Коммерційна пропозиція) у кількості 95,96м2.
При складанні локальних кошторисів до договірної ціни (тендерної пропозиції) по об’єкту: «Ремонтно-реставраційні роботи приміщень хірургічного павільйону, який є частиною КНП «Міська клінічна лікарня № 1», розташованого за адресою: м. Одеса, вул. М'ясоєдовська, 32. Коригування.» ТОВ «КОМПАНІЯ «ЕКСТЕР’ЄР - ДИЗАЙН» були застосовані наступні кошторисні норми, зокрема але не виключно:
- ресурсні елементні кошторисні норми на реставраційно-відновлювальні роботи. КНУ РЕКНрв;
- ресурсні елементні кошторисні норм на ремонтно - будівельні роботи. КНУ РЕКНр;
- ресурсні елементні кошторисні норми на будівельні роботи. КНУ РЕКНб.
Ресурсні елементні кошторисні норми (далі - РЕКН) розробляються з метою (для) визначення прямих витрат у вартості будівництва.
Відповідно до пункту 2.1 Настанови з розроблення ресурсних елементних кошторисних норм, затвердженої Наказом Міністерства розвитку громад та територій України 30 квітня 2022 року № 67 функцією ресурсних елементних кошторисних норм ― визначення нормативної кількості ресурсів, необхідних для виконання відповідного виду робіт, як основи для наступного переходу до вартісних показників.
Згідно п. 5.2 Настанови з розроблення ресурсних елементних кошторисних норм основними етапами розроблення РЕКН є:
– складання технічного завдання;
– підбирання оптимальної технології процесу, що нормується;
– визначення витрат труда робітників і часу експлуатації машин,
механізмів та механізованого інструменту;
– визначення потреби в матеріалах, виробах і комплектах;
– формування таблиць норм.
Потреба в будівельних матеріалах на прийнятий вимірник РЕКН визначається дослідно-виробничим, аналітично-розрахунковим або лабораторним методом.
Дослідно-виробничий метод нормування витрат матеріалів полягає у визначенні потреби у будівельних матеріалах на підставі спостережень, які виконуються безпосередньо на будівельному майданчику.
Аналітично-розрахунковий метод нормування витрат матеріалів полягає у визначенні потреби у будівельних матеріалах шляхом теоретичних розрахунків, які виконуються на підставі вивчення нормованих будівельних матеріалів, з урахуванням особливостей технології відповідного будівельного процесу.
Лабораторний метод нормування витрат матеріалів полягає у визначенні потреби у будівельних матеріалах на підставі спостережень, які виконуються у спеціально створених умовах.
Разом з тим, у відомості ресурсів відображаються лише матеріали та інші ресурси; в локальні кошториси включаються як матеріали так і роботи; відомість обсягів робіт – містить виключно роботи.
Замовником вивчено тендерну пропозицію, надану Учасником ТОВ «КОМПАНІЯ «ЕКСТЕР’ЄР - ДИЗАЙН», яка складена з договірної ціни та розрахунки до неї в програмному комплексі АВК-5. При цьому, умовні позначення шифрів/норм відображаються наступним чином, зокрема але не виключно «С» - будівельні матеріали, вироби і конструкції.
Отже зазначена інформація в пунктах 95 та 96 локального кошторису на будівельні роботи №02-01-01 на ремонтно-монтажні роботи Хірургічний павільйон – є будівельний матеріал, виріб і/або конструкція, що слугує підтвердженням цього неврахування заробітної плати; експлуатації машин та витрати труда робітників і «назва» обґрунтування (шифру норми) – С, проте роботи підлягають шифруванню норми наприклад КВ або КБ, або КР.
Обсяги будівельних робіт, що наявні в локальних кошторисах Учасника та у підсумковій вiдомості ресурсiв відповідають обсягам будівельних робіт та устаткуванню, визначених у технічному завданні, що є додатком 3 до тендерної документації.
Отже учасником ТОВ «КОМПАНІЯ «ЕКСТЕР’ЄР - ДИЗАЙН» враховано, що локальні кошториси мають бути складені відповідно до технічного завдання з урахуванням технологічного процесу та містить ВСІ види робіт та ПОВНИЙ їх обсяг, ВСІ матеріально- технічні ресурси згідно з переліком наведеним у Додатку 3, тому у Замовника відсутні підстави для застосування норм абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, а саме тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
3. Пояснення по питанню п’ятому.
У підпункті 5.3.1 пункту 5.3 розділу ІІІ тендерної документації зі змінами замовник зазначив, що на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів за предметом закупівлі договорів (з будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту) учасник надає інформаційну довідку про виконання аналогічних договорів згідно Додатку 7 цієї документації.
Додаток 7
до тендерної документації
Подається у наведеному нижче вигляді, на фірмовому бланку учасника (за наявністю)
Учасник не повинен відступати від даної форми
Довідка
про наявність у Учасника торгів документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів
№ з/п Назва, адреса та код ЄДРПОУ замовника, якому здійснювалось виконання робіт Предмет договору, дата його укладення та завершення
Початок та завершення робіт
(рік, місяць)
Вартість договору, грн. ПІБ, посада, номер телефону контактної особи замовника
1
2
…
До цієї довідки додаються скан-копії підтвердних документів:
-- аналогічних договорів з додатковими угодами (за наявності) та підтвердження виконаних робіт на всю суму договору станом на час завершення виконання робіт (Форма КБ-2в або Форма КБ-3 або підготовлені самостійно та підписані замовником робіт форми актів приймання-передачі виконаних підрядних робіт у будівництві, , а у разі міжнародних контрактів -- інших нормативно допустимих документів про обсяги виконаних робіт та їх вартість) .
-- скан-копії листів-відгуків від контрагентів, зазначених в довідці про виконання аналогічних договорів, адресованих замовнику даної закупівлі з датою видачі відгуку не раніше оголошення про проведення процедури закупівлі в системі prozorro.gov.ua, також містити назву закупівлі та номер оголошення, предмета закупівлі,із зазначенням інформації про належне виконання договору, із зазначенням інформації про належне виконання договору, з додаванням підтверджуючих документів про прийняття в експлуатацію завершених об’єктів будівництва.
Відповідний досвід роботи: не менше 2 виконаних аналогічних договорів (у тому числі договорів субпідряду) протягом останніх 5 років з урахуванням, що клас наслідків (відповідальності) об’єкта за аналогічним договором повинен бути не нижче класу наслідків об’єкта за предметом закупівлі.
В першу чергу необхідно звернути увагу на те, що форма довідки про наявність в Учасника торгів документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів, яка міститься в додатку №7 до тендерної документації не передбачає умови зазначення Учасником класу наслідків (відповідальності) об’єкта за аналогічним договором. Проте сам додаток 7 до тендерної документації обумовлює, що наслідків (відповідальності) об’єкта за аналогічним договором повинен бути не нижче класу наслідків об’єкта за предметом закупівлі.
Учасник ТОВ «КОМПАНІЯ «ЕКСТЕР’ЄР - ДИЗАЙН» в складі своєї тендерної пропозиції надав:
- Довідку про наявність у Учасника торгів документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів (файл «27. Довідка про наявність у Учасника торгів документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів.pdf») в якій наведено інформацію про виконання аналогічних договорів: «Реставрація головного корпусу літера В, який є частиною комунальної установи «Міська клінічна лікарня № 1», розташованого за адресою: м. Одеса, вул. М’ясоєдовська, 32» (Коригування) (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) та «Реставрація головного корпусу літера Б, який є частиною комунальної установи «Міська клінічна лікарня № 1», розташованого за адресою: м. Одеса, вул. М’ясоєдовська, 32» (Коригування). (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація).
- Акт готовності об’єкта до експлуатації (файл «32. Акт літ Б.pdf»).
- Акт готовності об’єкта до експлуатації (файл «32. Акт літ В.pdf»).
Під час аналізу наданих документів, зокрема акту готовності об’єкта до експлуатації від 18.01.2022р., найменування закінченого будівництвом об’єкта «Реставрація головного корпусу літера В, який є частиною комунальної установи «Міська клінічна лікарня № 1», розташованого за адресою: м. Одеса, вул. М’ясоєдовська, 32» зазначено, що клас наслідків (відповідальності) СС3; акту готовності об’єкта до експлуатації від 23.12.2022р., найменування закінченого будівництвом об’єкта «Реставрація головного корпусу літера Б, який є частиною комунальної установи «Міська клінічна лікарня № 1», розташованого за адресою: м. Одеса, вул. М’ясоєдовська, 32» зазначено, що клас наслідків (відповідальності) СС3. Таким чином, шляхом надання зазначених актів Учасником ТОВ «КОМПАНІЯ «ЕКСТЕР’ЄР - ДИЗАЙН» підтверджено досвід у виконанні аналогічних договорів не нижче класу наслідків об’єкта за предметом закупівлі.
Додатки:
- Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва;
- Експертний висновок, виданий ДП «Укрдержбудекспертиза» в м. Київ від 30.08.2022 року № 16-0202/01-22;
- Банківська гарантія.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 30 вересня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 15 жовтня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | Оскаржено в суді |
Дата публікації: | 14 жовтня 2024 |
Документи:
14 жовтня 2024 15:41
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 серпня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ КОМПАНІЯ "ЕКСТЕР'ЄР-ДИЗАЙН" |
167 938 003,09
UAH з ПДВ
|
167 938 003,09
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ КОМПАНІЯ "ЕКСТЕР'ЄР-ДИЗАЙН" #32894665 |
Переможець |
167 938 003,09
UAH з ПДВ
|
05 вересня 2024 14:48
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 05 вересня 2024 09:18
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 вересня 2024 15:33
|
Договір 29 24.pdf | укладений |
13 вересня 2024 15:32
|