Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ВИЗИРСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 43187500 |
Вебсайт: | https://vizirska-osvita.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 67541, Україна , Одеська обл., Одеський район, село Першотравневе, вул. Миру, буд. 5 |
Контактна особа: |
Альона Галат +380485596100 vtenderosvita@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Тендерна документація
23 липня 2024 13:34 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 липня 2024 13:26 |
Обгрунтування підстави.PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-09-05-000009 ● dce0900cc6a44dbfa757dd3a59024838
- Статус: завершено ● Дата: 27 вересня 2024
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 05 вересня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 05 вересня 2024 12:29 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
05.09.2024 № 29-З
Херсон
Про початок моніторингів
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: лист Державної аудиторської служби України від 05.08.2024 №003100-18/9562-2024, доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області Ігоря Цепелева від 05.09.2024.
в.о Начальника управління Владислав ЩЕРБЕНОК
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Херсонській області
05.09.2024 №29-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2024-07-23-006415-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункт 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-09-06 13:50:28
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Нове будівництво навчального корпусу з підвалом (споруда подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття) Визирського ліцею Одеського району Одеської області за адресою: Одеська область, Одеського району, село Визирка, вулиця Ставніцера Олексія, 53 В. Корегування проекту. Додаткові роботи.» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2024-07-23-006415-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Просимо надати інформацію та документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Просимо надати інформацію та документи, які підтверджують необхідність в проведені додаткових робіт (із зазначенням обсягу таких робіт, через відсутність обсягів таких робіт), які не були передбачені в первинній проєктно-кошторисній документації закупівлі «Нове будівництво навчального корпусу з підвалом (споруда подвійного призначення їз захисними властивостями протирадіаційного укриття) Визирського ліцею Одеського району Одеської області за адресою: Одеська область, Одеського району, село Визирка, вулиця Ставніцева Олексія, 53В.» що виникли безпосередньо в процесі виконання будівельних робіт не передбачених основним договором від 07.11.2023 №131/ВТ.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Поряд з тим інформуємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-09-11 17:22:24
Пояснення на запит
Пояснення на запит викладено у прикріпленому файлі "Протокол 342"
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 вересня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 18 вересня 2024 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
sas24-3-14-2
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АНМАКСІНВЕСТ" #39044113 |
Переможець |
22 946 001,72
UAH
|
23 липня 2024 13:34
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 серпня 2024 14:58
|
ДУ1 дог 152Р ч.2.pdf | зміни до договору |
26 серпня 2024 14:56
|
ДУ1 дог 152Р ч.3.pdf | зміни до договору |
26 серпня 2024 14:56
|
ДУ1 дог 152Р ч.1.pdf | зміни до договору |
26 серпня 2024 14:56
|
Дог. 152Р 2.pdf | укладений |
23 липня 2024 13:34
|
Дог. 152Р 1.pdf | укладений |
23 липня 2024 13:34
|
Дог.152Р 3.pdf | укладений |
23 липня 2024 13:34
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 серпня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 26 серпня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Детально в додатковій угоді |
Номер договору про закупівлю: | 152/Р |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |