Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Нове будівництво навчального корпусу з підвалом (споруда подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття) Визирського ліцею Одеського району Одеської області за адресою: Одеська область, Одеського району, село Визирка, вулиця Ставніцера Олексія, 53 В. Корегування проекту. Додаткові роботи.»
Очікувана вартість
22 946 001,72 UAH
UA-2024-07-23-006415-a 9fc178be228e4154ab6e145315ba6070
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Альона Галат

+380485596100 vtenderosvita@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 23 липня 2024
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ВИЗИРСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 43187500
Вебсайт: https://vizirska-osvita.gov.ua/
Місцезнаходження: 67541, Україна , Одеська обл., Одеський район, село Першотравневе, вул. Миру, буд. 5
Контактна особа: Альона Галат
+380485596100
vtenderosvita@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
«Нове будівництво навчального корпусу з підвалом (споруда подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття) Визирського ліцею Одеського району Одеської області за адресою: Одеська область, Одеського району, село Визирка, вулиця Ставніцера Олексія, 53 В. Корегування проекту. Додаткові роботи.»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67543, Україна, Одеська область, с. Визирка, вул. Ставніцера Олексія, 53 В
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель

Тендерна документація

23 липня 2024 13:34
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
23 липня 2024 13:26
Обгрунтування підстави.PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-09-05-000009 ● dce0900cc6a44dbfa757dd3a59024838
  • Статус: завершено ● Дата: 27 вересня 2024
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05 вересня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 05 вересня 2024 12:29
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

05.09.2024 № 29-З

Херсон

Про початок моніторингів
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.

Підстава: лист Державної аудиторської служби України від 05.08.2024 №003100-18/9562-2024, доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області Ігоря Цепелева від 05.09.2024.

в.о Начальника управління Владислав ЩЕРБЕНОК

Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Херсонській області
05.09.2024 №29-З

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі

Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2024-07-23-006415-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункт 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-09-06 13:50:28

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Нове будівництво навчального корпусу з підвалом (споруда подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття) Визирського ліцею Одеського району Одеської області за адресою: Одеська область, Одеського району, село Визирка, вулиця Ставніцера Олексія, 53 В. Корегування проекту. Додаткові роботи.» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2024-07-23-006415-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):

1. Просимо надати інформацію та документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Просимо надати інформацію та документи, які підтверджують необхідність в проведені додаткових робіт (із зазначенням обсягу таких робіт, через відсутність обсягів таких робіт), які не були передбачені в первинній проєктно-кошторисній документації закупівлі «Нове будівництво навчального корпусу з підвалом (споруда подвійного призначення їз захисними властивостями протирадіаційного укриття) Визирського ліцею Одеського району Одеської області за адресою: Одеська область, Одеського району, село Визирка, вулиця Ставніцева Олексія, 53В.» що виникли безпосередньо в процесі виконання будівельних робіт не передбачених основним договором від 07.11.2023 №131/ВТ.

Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Поряд з тим інформуємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-09-11 17:22:24

Пояснення на запит

Пояснення на запит викладено у прикріпленому файлі "Протокол 342"


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 12 вересня 2024
Кінцевий строк оскарження: 18 вересня 2024

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

sas24-3-14-2

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АНМАКСІНВЕСТ"
#39044113
Переможець 22 946 001,72
UAH
23 липня 2024 13:34

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
22 листопада 2024 09:32
ДУ2 дог 152Р.PDF зміни до договору
22 листопада 2024 09:31
Електронний підпис зміни до договору
26 серпня 2024 14:58
ДУ1 дог 152Р ч.2.pdf зміни до договору
26 серпня 2024 14:56
ДУ1 дог 152Р ч.3.pdf зміни до договору
26 серпня 2024 14:56
ДУ1 дог 152Р ч.1.pdf зміни до договору
26 серпня 2024 14:56
Дог. 152Р 2.pdf укладений
23 липня 2024 13:34
Дог. 152Р 1.pdf укладений
23 липня 2024 13:34
Дог.152Р 3.pdf укладений
23 липня 2024 13:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 серпня 2024
Дата публікації змін до договору:
26 серпня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Детально в додатковій угоді
Номер договору про закупівлю: 152/Р
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 листопада 2024
Дата публікації змін до договору:
22 листопада 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Детально в додатковій угоді
Номер договору про закупівлю: 152/Р
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML