Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Виконавчий комітет Яремчанської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 04054286 |
Вебсайт: | https://yaremcha-miskrada.gov.ua |
Місцезнаходження: | 78500, Україна , Івано-Франківська обл., місто Яремче, вулиця Свободи 266 |
Контактна особа: |
Рошко Злата Сергіївна +380343423001 feds1@ua.fm |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 липня 2024 12:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 серпня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 серпня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 серпня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 2 222 180,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 22 221,80 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовником вимагається надання учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3 "Умови повернення чи неповернення забезпечення тендерної пропозиції" Розділу "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" Тендерної документації, відшкодувати на рахунок Замовника кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції єдиним грошовим платежем. Також електронна банківська гарантія, має відповідати вимогам наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №2628 від 14.12.2020 року «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття), або іншого забезпечення такої гарантії згідно чинного законодавства, зокрема поруки, застави тощо (шляхом списання (бронювання) коштів з поточного рахунку принципала для резервування грошового забезпечення (покриття) гарантії, якщо це передбачено договором про надання гарантії, укладеним між принципалом і банком-гарантом; надання гарантії за рахунок банківського кредиту або під заставу відповідно до укладених договорів між банком-гарантом і принципалом про надання кредиту під гарантію або договору застави, або іншого забезпечення, прийнятного для банку-гаранта, в т.ч. поруки) з метою забезпечення виконання зобов'язання за гарантією в повному обсязі у разі настання випадків, передбачених частиною 3 Розділу "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції". Грошове або інше забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджено оригіналом довідки (листа, тощо), виданої банком-гарантом (надається у складі тендерної пропозиції), завіреної печаткою банку-гаранту та підписом уповноваженої особи банку-гаранту, яка повинна містити реквізити гарантії, забезпеченої грошовим або іншим покриттям, дату видачі такої довідки, найменування принципала, його ідентифікаційний код, а також свідчити про забезпечення гарантії відповідним покриттям в розмірі не меншому ніж це передбачено оголошенням про закупівлю (або грошовий еквівалент якого не менший суми, яка визначена оголошенням про закупівлю, тощо). Електронна банківська гарантія повинна мати електронний цифровий підпис уповноваженої особи банку з обов’язковим зазначенням кваліфікованої електронної позначки часу. Перевірку електронно-цифрового підпису (КЕП), накладеного на банківську гарантію замовник буде здійснювати онлайн на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням – http://czo.gov.ua/verify або на сторінці Акредитованого центру сертифікації ключів. Розмір забезпечення тендерної пропозиції становить: 10000,00 грн. (Десять тисяч грн. 00 коп.). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 90 календарних днів, з дня кінцевого терміну подання тендерних пропозицій. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок учасника. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається Учаснику у випадках, передбачених частиною третьою статті 25 Закону та зазначені у п. 3 розділу "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції". |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 10000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки проводяться тільки за фактично виконані роботи протягом до 30-ти календарних днів після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів приймання виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, та тільки в межах бюджетних призначень та при умові поступлення коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 серпня 2024 10:40 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
02 серпня 2024 09:55 |
Перелік змін_2.pdf | |
02 серпня 2024 09:55 |
Перелік змін_2.pdf | |
02 серпня 2024 09:55 |
ТД (нова редакція 2).docx | |
02 серпня 2024 09:55 |
ТД (нова редакція 2).docx | |
24 липня 2024 12:41 |
Перелік змін.pdf | |
24 липня 2024 12:41 |
Перелік змін.pdf | |
24 липня 2024 12:41 |
ТД (нова редакція).docx | |
24 липня 2024 12:41 |
ТД (нова редакція).docx | |
23 липня 2024 12:42 |
ТД.docx | |
23 липня 2024 12:42 |
ТД.docx |
02 серпня 2024 10:40 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
02 серпня 2024 09:55 |
Перелік змін_2.pdf
|
||||||
02 серпня 2024 09:55 |
Перелік змін_2.pdf
|
||||||
02 серпня 2024 09:55 |
ТД (нова редакція 2).docx
|
||||||
02 серпня 2024 09:55 |
ТД (нова редакція 2).docx
|
||||||
24 липня 2024 12:41 |
Перелік змін.pdf
|
||||||
24 липня 2024 12:41 |
Перелік змін.pdf
|
||||||
24 липня 2024 12:41 |
ТД (нова редакція).docx
|
||||||
24 липня 2024 12:41 |
ТД (нова редакція).docx
|
||||||
23 липня 2024 12:42 |
ТД.docx
|
||||||
23 липня 2024 12:42 |
ТД.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Відповідно до положень пункту 51 Постанова Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» № 1178 від 12.10.2022 встановлює порядок та умови здійснення публічних закупівель (далі – Особливості) Замовник надає роз’яснення. Локальний кошторис на будівельні роботи розроблена проектною організацією відповідно до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» завдяки спеціально розробленій комп’ютерній програмі.
Учасник, при складанні кошторисів буде використовувати власний програмний комплекс. Тому, з метою усунення прив’язки до певної програми, за результатами розгляду Вашого звернення уповноваженою особою будуть внесені зміни до додатку №3 до тендерної документації в цій частині (в новій редакції ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ не містить колонки «Обгрунтування (шифр норми)»).
Відповідно до вимог пункту 2 Додатку 1 до Тендерної документації:
2.1. Довідка, складена у довільній формі, про наявність працівників необхідних для виконання робіт, які мають необхідні знання та досвід із зазначенням інформації: про загальну кількість працівників, посада кожного з працівників, що буде залучатись до виконання зазначених робіт, досвід (чи стаж) кожного з таких працівників.
2.2. Документальне підтвердження про наявність в учасника працівника(ів), що мають відповідним чином оформлене посвідчення про проходження навчання та перевірку знань щодо законів та нормативно-правових актів у сфері охорони праці (загальний курс) (в складі тендерної пропозиції надається копія документу встановленого законодавством взірця: сканована копія оригіналу посвідчення та протоколу/витягу з протоколу комісії з перевірки знань).
2.3. Документальне підтвердження про наявність в учасника працівника(ів), що мають відповідним чином оформлене посвідчення про функціональне навчання (підвищення кваліфікації цільового призначення) у сфері цивільного захисту.
Також, Замовник в тендерній документації вказує найменування робіт, кількість чи обсяги робіт (в одиницях виміру), термін виконання робіт. Учасник самостійно визначає кількісний та якісний склад працівників необхідних йому для виконання робіт Замовника.
Мається на увазі скановані кольорові копії оригіналів документів.
У разі подання у складі тендерної пропозиції сканованого(их) копії(й) оригіналу(ів) документу(ів) учаснику не потрібно накладати удосконалений електронний підпис або кваліфікований електронний підпис особи уповноваженої на підписання тендерної пропозиції учасника на кожен такий документ.
У разі подання у складі тендерної пропозиції електронного(их) документа(ів) учасник має накласти удосконалений електронний підпис або кваліфікований електронний підпис особи уповноваженої на підписання тендерної пропозиції учасника на кожен електронний документ.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-08-19-000001 ● 0906725a45884e8c844580623286343d
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 серпня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 серпня 2024 11:05 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
19.08.2024 №56-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
В.о. начальника Марія СТОРОЩУК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 19.08.2024 №56-з
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2024-07-23-005674-a 23.07.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-08-21 15:37:11
Запит замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Розчистка русла р. Прут в районі автомобільного моста на автошляху Н09 Мукачево-Львів у м. Яремче Яремчанської міської територіальної громади Надвірнянського району Івано-Франківської області. Капітальний ремонт» (ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-07-23-005674-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступного питання:
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та відповідні документи: проєктно-кошторисну документацію, дефектні акти, експертні звіти тощо)?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-08-26 10:03:24
Відповіді на запитання моніторингу
На запит Державної аудиторської служби України про надання пояснень в рамках моніторингу (рішення про початок моніторингу від 19.08.2024 UA-M-2024-08-19-000001) процедури закупівлі за предметом «Розчистка русла р. Прут в районі автомобільного моста на автошляху Н09 Мукачево-Львів у м. Яремче Яремчанської міської територіальної громади Надвірнянського району Івано-Франківської області. Капітальний ремонт» (ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-07-23-005674-a) (далі - Закупівля), щодо надання інформації та розрахунки з підтвердними документами на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та визначено його очікувану вартість, Виконавчий комітет Яремчанської міської ради повідомляє наступне.
Потреба у здійснені Закупівлі зумовлена наступним.
Згідно з протоколом № 3 від 31.01.2022 позачергового засідання міської комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій виконавчого виконавчого комітету Яремчанської міської ради, було затверджено перелік земельних ділянок Яремчанської міської територіальної громади на яких необхідно провести роботи по відведенню основного руслового потоку.
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 17.06.2015 № 409 «Про затвердження Типового положення про регіональну та місцеву комісію з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій» (зі змінами) та Положення про місцеву комісію з питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій, затвердженого рішенням виконавчого комітету Яремчанської міської ради від 22.11.2022 № 93, рішення місцевої комісії ТЕБ і НС, прийняті у межах її повноважень, є обов’язковими для виконання підприємствами, установами та організаціями, розташованими на території Яремчанської міської територіальної громади.
На виконання вищезазначеного протоколу було підготовлено звернення до Дністровського басейнового управління водних ресурсів щодо виготовлення проектно-кошторисної документації для проведення зазначених робіт.
Відповідно до робочого проекту, розробленого технічним відділом Дністровського басейнового управління водних ресурсів (далі – Робочий проект) кошторисна вартість будівництва по об’єкту «Розчистка русла р. Прут в районі автомобільного моста на автошляху Н09 Мукачево-Львів у м. Яремче Яремчанської міської територіальної громади Надвірнянського району Івано-Франківської області. Капітальний ремонт» складає 2422,924 тис.грн. Відомість обсягів робіт Робочого проекту відповідає Додатку 3 до тендерної документації Закупівлі «Технічна специфікація»).
Враховуючи вищезазначене, на виконання протокольного доручення, з метою зменшення підтоплення паводковими водами, є необхідність у проведенні робіт з розчистки русла р. Прут в районі автомобільного моста на автошляху Н09 Мукачево-Львів у м. Яремче Яремчанської міської територіальної громади Надвірнянського району Івано-Франківської області. Вказані роботи мають характер капітальних, їх фінансування є капітальними видатками.
Фінансування Закупівлі.
Передбачено кошторисними призначеннями виконавчого комітету за ТПКВК МБ 0218330 «Інша діяльність у сфері екології та охорони природних ресурсів» на виконання заходів Програми охорони довкілля, раціонального використання природних ресурсів та забезпечення екологічної безпеки на території Яремчанської міської територіальної громади на період 2022-2024 років, затвердженої рішенням міської ради від 30.11.2021 №268-19/2021, із внесеними змінами (КЕКВ 3132 - Капітальний ремонт інших об’єктів).
Обґрунтування очікуваної вартості Закупівлі.
Очікувану вартість Закупівлі розраховано відповідно до Зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва Робочого проекту.
У відповідності до діючого законодавства, ураховуючи набрання чинності 19.12.2020 року постанови Кабінету Міністрів України №1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710», якою серед іншого доручено головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня) з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом оприлюднення зазначеного обґрунтування на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель, 24.07.2024 на сайті Яремчанської міської ради за посиланням https://rada.info/upload/users_files/33309833/eff6c41197083ad25d9714e7dd091734.pdf оприлюднено зазначену інформацію, що відповідає строку оприлюднення, а саме 5 робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель.
Додатки:
- сканована копія експертного звіту (позитивного) щодо розгляду проектної документації на будівництво від 21.09.2023 № ЛВ 0295-4868-23/УЕГ/А видана ТОВ «УКРЕКСПЕРТИЗА ГРУП» на 14 арк;
- сканована копія Робочого проекту «Розчистка русла р. Прут в районі автомобільного моста на автошляху Н09 Мукачево-Львів у м. Яремче Яремчанської міської територіальної громади Надвірнянського району Івано-Франківської області. Капітальний ремонт.» на 37 арк.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-08-27 11:47:48
Запит замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Розчистка русла р. Прут в районі автомобільного моста на автошляху Н09 Мукачево-Львів у м. Яремче Яремчанської міської територіальної громади Надвірнянського району Івано-Франківської області. Капітальний ремонт» (ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-07-23-005674-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступного питання:
Відповідно до пункту 2 Додатку 6 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації Замовника, затвердженої протокольним рішенням (протоколом) уповноваженої особи від 22.07.2024 №54 (в новій редакції із змінами від 02.08.2024 року) (далі – ТД) учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати інформацію та документи, які підтверджують відповідність технічним, якісним та кількісним характеристики предмета закупівлі відповідно до вимог, встановлених у Додатку № 3 до тендерної документації. Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції ТОВ "КАРПАТ-БУД", що учасник всупереч вимог Замовника зазначених у Додатку 3 до ТД не передбачив в договірній ціні кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-08-30 15:29:36
Відповідь на запитання моніторингу
На запит Державної аудиторської служби України про надання пояснень в рамках моніторингу (рішення про початок моніторингу від 19.08.2024 UA-M-2024-08-19-000001) процедури закупівлі за предметом «Розчистка русла р. Прут в районі автомобільного моста на автошляху Н09 Мукачево-Львів у м. Яремче Яремчанської міської територіальної громади Надвірнянського району Івано-Франківської області. Капітальний ремонт» (ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-07-23-005674-a) (далі - Закупівля), щодо інформації та документів, які підтверджують відповідність технічним, якісним та кількісним характеристики предмета закупівлі відповідно до вимог, встановлених у Додатку № 3 до тендерної документації, а саме: чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції ТОВ "КАРПАТ-БУД", що учасник всупереч вимог Замовника зазначених у Додатку 3 до ТД не передбачив в договірній ціні кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, Виконавчий комітет Яремчанської міської ради повідомляє наступне.
Відповідно до пункту 5.1 розділу V Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої Наказом Міністерство розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281 (надалі - Настанова) ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) формується на підставі вартості будівельних робіт, до складу якої включаються прямі, 7 загальновиробничі та інші витрати на будівництво об’єкта, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених у пункті 4.40 цієї Настанови, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів. Відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва: 5.33. До складу ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни незалежно від її виду) включаються кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися протягом будівництва. Кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, розраховуються виходячи зі строків будівництва, виду будівництва, структури робіт, вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, врахованих у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні), та на підставі на підставі прогнозних індексів цін виробників промислової продукції на наступні періоди, що встановлюються Кабінетом Міністрів України. Відповідно до зміни № 4 до кошторисних норм України у будівництві "Настанова з визначення вартості будівництва", затверджених Наказом Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури України 20 березня 2024 № 243: 2.1. Пункт 5.33. викласти в такій редакції: "5.33. У ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни незалежно від її виду) можуть враховуватися кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися протягом будівництва. У разі якщо затвердженою проектною документацією передбачені кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, замовник може враховувати їх в очікуваній вартості та встановлювати вимоги щодо обов’язковості їх передбачення у складі договірної ціни. Порядок використання таких коштів має бути передбачений в проекті договору про закупівлю. Кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, розраховуються виходячи зі строків будівництва, виду будівництва, структури робіт, вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, врахованих у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні), та на підставі прогнозних індексів цін виробників промислової продукції на наступні періоди, що встановлюються Кабінетом Міністрів України, а в разі відсутності, під час дії воєнного стану на підставі індексів цін виробників промислової продукції на наступні періоди згідно даних прогнозу основних макроекономічних показників економічного і соціального розвитку України центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику економічного, соціального розвитку і торгівлі.".
Враховуючи, що відповідно до вищезазначених норм, відсутня затверджена методика розрахунку витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, на думку Замовника, Учасником не порушено вимоги Настанови з вартості будівництва, а розрахунок таких витрат поданий в складі пропозиції учасника.
Відповідно до пункту 6 розділу "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" Документації інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі викладена у Додатку № 3. В складі пропозицї учасник подає розрахунок ціни тендерної пропозиції (відповідно із додатком №3 до тендерної документації, що повинен складатись з наступних документів:
- Договірна ціна;
- Локальні кошториси;
- Розрахунок загальновиробничих витрат;
- Пояснювальна записка.
- Календарний графік виконання робіт;
- Відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва;
- Зведений кошторисний розрахунок вартості.
Ціна пропозиції учасника повинна бути визначена та розрахована за твердою договірною ціною згідно НАКАЗУ МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ГРОМАД ТА ТЕРИТОРІЙ УКРАЇНИ від 01.11.2021 № 281 "Про затвердження кошторисних норм України у будівництві" та у відповідності із вимогами Кошторисних норм України "Настанова з визначення вартості будівництва" має бути наданий в електронному вигляді в форматі WORD ("DOC") або EXCEL ("XLS") та додатково в електронному файлі у програмному комплексі АВК-5, або у програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін, та має містити підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни у відповідності до Державних будівельних норм з урахуванням змін та доповнень (зазначені документи подаються в електронному вигляді та можуть не містити підписи та печатки учасника).
До складу ціни пропозиції учасника процедури закупівлі включаються кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися протягом будівництва.
Тип договірної ціни – ТВЕРДА.
У складі Пропозиції Учасника містяться, зокрема:
- ДОГОВІРНА ЦІНА на Розчистку русла р.Прут в районі автомобільного моста на автошляху Н09 Мукачево-Львів у м.Яремче Яремчанської міської територіальної громади Надвірнянського району Івано-Франківської області. Капітальний ремонт, відповідно до якої: Вид договірної ціни: тверда. Найменування витрат, зокрема:
Розрахунок № 12. Кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з iнфляцiйними процесами (І), тис. грн.
п.12.1. Кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з iнфляцiйними процесами (І):
= 0; у т.ч. будiвельнi роботи = 0; устаткування = 0; iншi роботи = 0;
п.12. 2. Сума коштiв на покриття додаткових витрат, пов'язаних з iнфляцiйними процесами = 0; у т.ч. будiвельнi роботи = 0; устаткування = 0; iншi роботи = 0;
Розрахований розмір цих коштів за узгодженням із замовником включається до зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва. Замовник інформує, що у файлі учасника "Розрахунки до договірної ціни.rtf", вказані розрахунки щодо покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами.
Керуючись практикою АМКУ, врахуванням коштів на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами, вважається 0 грн. та будь-яке інше значення відмінне від 0, окрім «-».
Оскільки, учасник оцінивши усі наявні фактори, визначив, що розмір коштів на покриття ризиків повинен становити 0 грн., видається очевидним, що Учасник врахував кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними ризиками, у загальну договірну ціну, вказавши їх вартість 0 грн.
Під час прийняття рішення про намір укласти договір з єдиним учасником закупівлі ТОВ "КАРПАТ-БУД" та не відхиляти цього учасника за невиконання Технічних вимог Закупівлі, Замовником було детально проаналізовано практику органу оскарження (зокрема, РІШЕННЯ АМКУ №12899-р/пк-пз від 29.07.2024 щодо розгляду скарги UA-2024-06-17-010549-a.c1), яка свідчить, що при зазначенні учасником будь-якого значення відмінного від нуля не являється порушенням, відповідно до п.5.33 Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва».
Додатки: файли надані учасником до тендерної пропозиції
- Договірна ціна;
- Розрахунки до договірної ціни;
- Пояснювальна записка.
Надання інформації про усунення порушення замовником
З метою виконання зобов’язання щодо усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу UA-M-2024-08-19-000001 закупівлі Розчистка русла р.Прут в районі автомобільного моста на автошляху Н09 Мукачево-Львів у м.Яремче Яремчанської міської територіальної громади Надвірнянського району Івано-Франківської області. Капітальний ремонт. ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи, а саме: вжити заходів щодо недопущення виявлених порушень у подальшому, повідомляємо, що в майбутніх закупівлях виявлені порушення будуть враховані та не будуть допущені.
2024-09-06 13:53:22
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 вересня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 18 вересня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 серпня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КАРПАТ-БУД" |
2 111 487,60
UAH з ПДВ
|
2 111 487,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "КАРПАТ-БУД" #40480728 |
Переможець |
2 111 487,60
UAH з ПДВ
|
08 серпня 2024 10:54
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Додаткова угода _1.pdf | зміни до договору |
02 грудня 2024 16:27
|
Електронний підпис | укладений |
22 серпня 2024 10:52
|
Договір | укладений |
22 серпня 2024 10:45
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 листопада 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 02 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку зі зміною суми бюджетних призначень на 2024 рік по об’єкту «Розчистка русла р. Прут в районі автомобільного моста на автошляху Н09 Мукачево – Львів у м.Яремче Яремчанської міської територіальної громади Надвірнянського району Івано-Франківської області. Капітальний ремонт.» план-графік фінансування викласти в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 01-14/63 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |