Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДУ "Житомирська виправна колонія (№4)" |
Код ЄДРПОУ: | 08563323 |
Місцезнаходження: | 10001, Україна , Житомирська обл., Житомир, Проспект Незалежності, 172 |
Контактна особа: |
Дідківський Олександр Володимирович +380968760441 zakupki_zvk4@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 липня 2024 11:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 серпня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 серпня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 серпня 2024 08:00 |
Початок аукціону: | 07 серпня 2024 15:31 |
Початок аукціону: | 07 серпня 2024 15:31 |
Очікувана вартість: | 21 367 736,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 106 838,68 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Закупівля здійснюється без поділу на лоти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи будуть здійснюватися проміжними платежами в міру виконання Робіт за видами Робіт або за повністю завершені Роботи за умови наявності бюджетного фінансування протягом 30 календарних днів з моменту підписання Сторонами «Актів приймання виконаних будівельних робіт» за формою № КБ-2в та «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат» за формою № КБ-3. 2) Остаточний розрахунок за виконані роботи здійснюється за умови наявності бюджетного фінансування протягом 30 календарних днів після дати внесення даних до єдиного реєстру документів, що засвідчують прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 липня 2024 12:01 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
23 липня 2024 11:57 |
Додаток 3. Лист-згода.doc | |
23 липня 2024 11:57 |
Додаток 5. тендерна пропозиція.docx | |
23 липня 2024 11:57 |
Додаток 6. Документи_ які подаються Переможцем.docx | |
23 липня 2024 11:57 |
ТД Реконструкція ЖВК 4.docx | |
23 липня 2024 11:57 |
Додаток 1. Проект Договір реконструкція ЖВК 4 пр-кт Незалежності_ 172.docx | |
23 липня 2024 11:57 |
Додаток 4. Кваліфікаційні критерії.doc | |
23 липня 2024 11:57 |
Додаток 2. Технічне завдання.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-08-19-000013 ● 4ae3535251b74aa0912039b254c30734
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 серпня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 серпня 2024 14:02 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
19.08.2024
№ 58-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Сергій КОМАШНЯ
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 19.08.2024 № 58-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
3. UA-2024-07-23-004760-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-08-19 14:23:44
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Реконструкція дільниці посиленого контролю літ. «З» під відокремлену будівлю для розміщення сектору для екстрадованих (переданих) осіб за адресою: м. Житомир проспект Незалежності, 172» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-07-23-004760-a) та відповідно до п.п. 6 та 11 ст. 10 ЗУ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», ч. 5 ст. 8 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з питань:
1. Чому після внесення ДУ «Житомирська виправна колонія (№4)» (далі - Замовник) інформації у відповідні електронні поля та завантаження відповідних документів (оголошення про проведення відкритих торгів з особливостям та тендерної документації), на них накладено удосконалений електронний цифровий підпис саме фізичної особи Білоцької Т.В., а не посадової особи Замовника, а також вказаний підпис, в розумінні ЗУ «Про електронні довірчі послуги» не є кваліфікованим електронним підписом, що суперечить вимогам п. 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082 та п. 24 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості)?
2. Чому тендерна документація Замовника не відповідає нормам абз. 1 ч. 3 ст. 22 Закону та абз. 1 п. 28 Особливостей в частині включення до неї інформації не у відповідності до вимог законодавства, а саме: в р. 5 проєкту договору (Додаток 1) Замовником встановлено вимогу, що «Підрядник зобов’язаний: передавати Замовнику для перевірки та підписання Акти виконаних робіт форми КБ-2в, Довідки про вартість виконаних робіт за формою КБ-3, складені у відповідності з ДСТУ Б Д.1.1-1: 2013 «Правила визначення вартості будівництва», при тому, що зазначений нормативний акт з 08.11.2021 втратив чинність?
3. Яким чином Замовником підтверджено відповідність учасника ПП «СЛМ-ПЛАСТ» вимогам:
- Додатку № 2 до тендерної документації (Відповідальність за дотримання правил пожежної безпеки, техніки безпеки, охорони праці та санітарно-гігієнічного режиму на об’єкті покладається на виконавця, відповідальний за виконанням робіт призначається наказом, копія наказу надається замовнику), так як у складі тендерної пропозиції вказаного учасника відсутній зазначений наказ?
- п. 1 Додатку № 4 до тендерної документації (Для підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази учасниками у складі тендерної пропозиції подається довідка на фірмовому бланку учасника про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг/виконання робіт/поставки товару, визначених у технічному завданні, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння/користування), так як у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 24.07.2024 № 11, наданої у складі тендерної пропозиції учасника ПП «СЛМ-ПЛАСТ», відсутня інформація про наявність транспортного засобу яким будуть виконуватись роботи зазначені в п.п. 10, 34, 260, 267, 378, 397, 493, 512, 542, 567, 613, 615, 674, 390 Додатку № 2, а саме: «перевезення сміття до 10 км»?
Крім того, Замовником в п. 339 Додатку № 2 до тендерної документації передбачено встановлення клапана 3-ходового в кількості 1-ї од. Однак відповідно до локального кошторису на придбання устаткування, меблів та інвентарю № 02-01-09, наданого учасником ПП «СЛМ-ПЛАСТ» у складі тендерної пропозиції, передбачено встановлення клапана двоходового в кількості 1-ї од.
- р. 3 Додатку № 1 до тендерної документації (Ціна договору визначена на підставі Державних будівельних норм), так як виконання робіт учасником ПП «СЛМ-ПЛАСТ», зокрема:
«Прокладання трубопроводів водопостачання з напірних поліетиленових труб високого тиску», «Гідравлічне випробування трубопроводів систем опалення, водопроводу і гарячого водопостачання» (ресурсні елементно кошторисні норми КБ16-14-16, КБ16-14-13, КБ16-29-1), буде здійснюватись без застосування установки для гідравлічних випробувань трубопроводів, тоді як вказані ресурсні елементні кошторисні норми, затверджені наказом Міністерства розвитку громад та територій України 31.12.2021 № 374 (далі - наказ № 374), зокрема, передбачають виконання вказаних робіт із застосуванням установки для гідравлічних випробувань трубопроводів;
«Прокладання повітроводів з оцинкованої сталі» (ресурсні елементні кошторисні норми КБ20-3-1 КБ20-3-4-КБ20-3-7, КБ20-3-9-КБ20-3-11), буде здійснюватись без застосування підіймача гідравлічного, висота підйому 10 м, тоді як вказані ресурсні елементні кошторисні норми, затверджені наказом № 374, зокрема, передбачають виконання вказаних робіт із застосуванням підіймача гідравлічного, висота підйому 10 м.;
«Установлення заслінок повітряних», «Установлення клапанів повітряних утеплених», «Установлення клапанів гравітаційних», «Установлення над шахтами зонтів із листової оцинкованої сталі круглого перерізу» (ресурсні елементні кошторисні норми КБ20-15-2, КБ20-16-1, КБ20-20-4, КБ20-13-18-КБ20-13-20) буде здійснюватись без застосування лебідки ручної та важільної, тягове зусилля до 14,72 кН (1,5 т), тоді як вказані ресурсні елементні кошторисні норми, затверджені наказом № 374, зокрема, передбачають виконання вказаних робіт із застосуванням лебідки ручної та важільної, тягове зусилля до 14,72 кН (1,5 т)?
Слід зазначити, що відповідно до вимог підп. 2 п. 50 Особливостей встановлено імперативну умову, що замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Разом з тим, просимо надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на матеріальні ресурси (будівельні матеріали), що є предметом даної закупівлі, проєктно-кошторисну документацію (інвесторську) технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Крім того, надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (з наданням скрін-копії з відповідного веб-сайту).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог ст. 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або апробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-08-20 16:41:20
Пояснення на запит
Розглянувши запит про надання пояснень у межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Реконструкція дільниці посиленого контролю літ. «З» під відокремлену будівлю для розміщення сектору для екстрадованих (переданих) осіб за адресою: м. Житомир проспект Незалежності, 172» (далі – Закупівля) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-07-23-004760-a) уповноваженою особою державної установи «Житомирська виправна колонія (№4)» було прийнято рішення про відміну процедури вище зазначеної закупівлі у зв’язку з тим, що зазначені порушення на цьому етапі Закупівлі неможливо усунути чи виправити.
Відповідно підпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Враховуючи викладене, Закупівля підлягає відміні.
Разом з тим, на Ваше прохання надаємо інформацію та відповідні документи, на підставі яких нами було здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість, а саме:
- проектно-кошторисна документація з врахування позитивного висновку експертизи;
- зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва;
- скан-копії з сайтів постачальників матеріальних ресурсів (будівельних матеріалів), які є предметом вище зазначеної Закупівлі з цінами;
- експертний звіт;
- експертний звіт з системи e-construction
- завдання на проектування;
- робочий проект інвесторська кошторисна документація;
- розрахунок очікуваної вартості закупівлі. (матеріали додаються).
Щодо запиту про надання посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: оскільки на даний час установа не має власного веб-сайту, уповноваженою особою було направлено до адміністратора веб-сайту Міністерства юстиції України (головний розпорядник бюджетних коштів), а саме до Державного підприємства «Національні інформаційні системи України» лист (з додатками) з проханням оприлюднити обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. (Скан-копія додається).
- Обгрунтування якісних та кількісних харакеристик
- Експертний звіт
- Експертний звіт позитивний
- завдання на проектування
- інвесторська проектна документація
- моніторинг цін1
- моніторинг цін4
- моніторинг цін8
- моніторинг цін5
- моніторинг цін2
- моніторинг цін6
- моніторинг цін3
- моніторинг цін7
- моніторинг цін9
- моніторинг цін10
- моніторинг цін11
- моніторинг цін12
- тех завдання
- моніторинг цін13
- Очікувана вартість
- моніторинг цін14
- моніторинг цін15
- моніторинг цін16
- моніторинг цін17
- Електронний підпис
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 30 серпня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 14 вересня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Після внесення замовником інформації у відповідні електронні поля, реалізовані в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів (оголошення про проведення відкритих торгів з особливостям та тендерної документації), на них накладено удосконалений електронний цифровий підпис уповноваженої особи замовника, який в розумінні Закону України «Про електронні довірчі послуги» не є кваліфікованим електронним підписом, чим не дотримано вимоги пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082 та пункту 24 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Після внесення замовником інформації у відповідні електронні поля, реалізовані в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів (оголошення про проведення відкритих торгів з особливостям та тендерної документації), на них накладено удосконалений електронний цифровий підпис уповноваженої особи замовника, який в розумінні Закону України «Про електронні довірчі послуги» не є кваліфікованим електронним підписом, чим не дотримано вимоги пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082 та пункту 24 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178.) • усунуто
Порушення усунуто в повному обсязі шляхом відміни торгів.
2024-09-13 10:00:57
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 серпня 2024 15:54
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "СЛМ-ПЛАСТ" |
18 100 121,00
UAH з ПДВ
|
18 100 121,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП Компанія СПЕЦРЕМБУД. |
19 657 653,80
UAH з ПДВ
|
19 657 653,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП "СЛМ-ПЛАСТ" #39567941 |
Переможець |
18 100 121,00
UAH з ПДВ
|
13 серпня 2024 09:40
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 серпня 2024 08:22
|
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 20 серпня 2024 13:57 |
Кінець періоду оскарження: | 31 серпня 2024 00:00 |
Дата відміни: | 31 серпня 2024 00:00 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Відповідно підпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель. |
20 серпня 2024 13:56
|
Електронний підпис |
20 серпня 2024 13:46
|
Протокол |