Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Реконструкція шляхопроводу на перетині вул. Будівельників з Броварським проспектом і Святошино – Броварською лінією метрополітену біля станції метро «Дарниця»
Очікувана вартість
459 538 743,60 UAH
UA-2024-07-23-001060-a ● be20f518ce084b188e24cad58d0896ab
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальна корпорація "Київавтодор" |
Код ЄДРПОУ: | 03359026 |
Місцезнаходження: | 01014, Україна , Київська обл., Київ, вул. Петра Болбочана (Командарма Каменєва), 6 |
Контактна особа: |
Бабенко Олександр Ігорович 380442849214 market_kievavtodor@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 липня 2024 09:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 вересня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 вересня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 вересня 2024 21:00 |
Початок аукціону: | 05 вересня 2024 14:36 |
Початок аукціону: | 05 вересня 2024 14:36 |
Очікувана вартість: | 459 538 743,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 297 693,71 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | 2 297 000,00 грн (два мільйона двісті дев’яносто сім тисяч гривень 00 коп.), умови надання відповідно п. 3.3 розділу 3 інструкції з підготовки тендерних пропозицій та до додатку 8 тендерної документації. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 2297000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | 3% від вартості договору про закупівлю. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Реконструкція шляхопроводу на перетині вул. Будівельників з Броварським проспектом і Святошино – Броварською лінією метрополітену біля станції метро «Дарниця»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
00000, Україна, Київська область, Київ, шляхопровід на перетині вул. Будівельників з Броварським проспектом і Святошино – Броварською лінією метрополітену біля станції метро «Дарниця»
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2026
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи здійснюються в межах ціни Договору на підставі затверджених в установленому порядку обсягів бюджетного фінансування. Відповідно до постанов Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та від 27.12.2001 № 1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» (з урахуванням нормативно-правових актів щодо карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України), згідно з належним чином оформленого рішення головного розпорядника бюджетних коштів, Замовник може надати Виконавцю аванс. Розмір та строк попередньої оплати визначаються головним розпорядником бюджетних коштів, виходячи із необхідності, що обґрунтовується реальним станом виконання робіт. Попередня оплата здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів на небюджетні рахунки, відкриті в органах Державної казначейської служби України, м. Київ, з подальшим використанням зазначених коштів Виконавцем робіт виключно з таких рахунків на придбання матеріалів, виробів, конструкцій. Виконавець зобов’язується використати отриманий аванс за призначенням на виконання робіт, передбачених Договором (на придбання матеріалів, виробів, конструкцій, тощо), та звітувати за нього шляхом надання Акту приймання виконаних будівельних робіт (ф. КБ-2в) та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ф. КБ-3) в строк, що визначаються головним розпорядником бюджетних коштів, але не пізніше останнього фінансового дня поточного бюджетного року. По закінченню строку авансування, невикористані суми авансу повертаються Виконавцем на бюджетний рахунок Замовника в Державній казначейській службі України, м. Києва. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 серпня 2024 14:29 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 серпня 2024 14:28 |
ТД - Реконструкція шлях. вул. Буд. Нова редакція 3.doc | |
20 серпня 2024 14:28 |
Зміни № 3 ТД - Реконстр. шляхопров. вул. Будівельників.doc | |
23 липня 2024 09:25 |
Оголошення про проведення торгів.doc |
20 серпня 2024 14:29 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
20 серпня 2024 14:28 |
ТД - Реконструкція шлях. вул. Буд. Нова редакція 3.doc
|
|||||||||
20 серпня 2024 14:28 |
Зміни № 3 ТД - Реконстр. шляхопров. вул. Будівельників.doc
|
|||||||||
23 липня 2024 09:25 |
Оголошення про проведення торгів.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Аналогічний договір
Дата подання: 24 липня 2024 10:38
Дата відповіді: 24 липня 2024 16:09
Умовами тендерної документації вимагається, що Учасник повинен надати скановану довідку про виконання власного аналогічного* договору (ів) протягом останніх 5 (п’яти) років (договір повинен бути укладений протягом останніх 5 років 2019-2024 рр.) за встановленою формою. А ні Закон України «Про публічні закупівлі», а ні постанова Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, а ні ЦИВІЛЬНИЙ та ГОСПОДАРСЬКИЙ КОДЕКСИ УКРАЇНИ, а ні постанова від 01 серпня 2005 року № 668 «Про затвердження загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» не містять такого типу та визначення договору як власний. Для уникнення не порозумінь при підготовці тендерної пропозиції просимо надати пояснення щодо визначення вимоги власний аналогічний договір?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, у відповідь на ваше звернення повідомляємо, що умовами тендерної документації Замовник вимагає підтвердити Учасником виконання аналогічних робіт за предметом закупівлі власними силами як Генпідрядник, підрядник чи субпідрядник.
Аналогічний досвід
Дата подання: 25 липня 2024 13:00
Дата відповіді: 25 липня 2024 16:32
Шановний Замовнику! Відповідно до умов тендерної документації Учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту мостів, шляхопроводів з категорією складності будівництва по яких ІV-V або за класом наслідків (відповідальності) не нижче ніж CC3 (за наявності) одним договором або сумарно в обсязі 100 % від об’ємів основних робіт в натуральних величинах. Чи буде вважатись належним підтвердженням відповідності досвіду виконання аналогічних робіт з будівництва, реконструкції або капітального ремонту МОСТОВОГО ПЕРЕХОДУ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, у відповідь на ваше звернення повідомляємо, згідно з ДБН В.2.3-2022:2009 «Мости та труби» мостовий перехід це - комплекс споруд, що складається з моста (мостів), підходів та інших транспортних та гідротехнічних споруд. Якщо в складі мостового переходу присутні міст (мости) та/або шляхопроводи, то це буде вважатись належним підтвердженням відповідності досвіду виконання аналогічних робіт.
Щодо субпідрядника
Дата подання: 29 липня 2024 10:41
Дата відповіді: 29 липня 2024 13:38
Добрий день! Шановний Замовнику! Розділом 3 Додатку 2 до Тендерної документації зазначено спосіб підтвердження субпідрядника, якому доручається обсяг робіт більше 20 %від вартості договору. Відповідно до п.1.3 цього розділу зазначено «У разі залучення субпідрядника, орієнтовний обсяг доручених робіт якому складає більше 20 %, Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції інформацію та документи по кожному такому субпідряднику у відповідності до п. 1.1. «Наявність в учасника закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» та п. 1.2. «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». Просимо пояснити чи потрібно супбідряднику, який буде залучений з орієнтовним обсягом робіт більше 20% надавати всі документи передбачені п. 1.1. «Наявність в учасника закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» та п. 1.2. «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід»? Тобто підтвердити наявність ТАКОЖ У СУБПІДРЯДНИКА ТЕХНІКИ «Бульдозер мінімум 1 одиниця, Автомобілі бортові мінімум 2одиниці, Автомобілі-самоскиди мінімум 3 одиниці, Автогідропідіймачі мінімум 2 одиниці, Екскаватори мінімум 3 одиниці, Електростанції пересувні, потужність від 2 до 30 кВт мінімум 1 одиниця, Компресори пересувні (5м3/хв) мінімум 3 одиниця, Крани в/п не менше 150 т мінімум 1 одиниці, Крани в/п не менше 200 т мінімум 1 одиниці, Машини поливомийні мінімум 1 одиниця, Навантажувачі мінімум 1 одиниця, Агрегати зварювальні пересувні з бензиновим або дизельним двигуном, з номінальним зварювальним струмом 250-400 А мінімум 1 одиниця, Установка для сверління отворів в залізобетоні мінімум 1 одиниця, Установка домкратна гідравлічна мінімум 1 одиниця, Станція насосна для приводу гідродомкратів мінімум 1 одиниця», ЛАБОРАТОРІЇ «(свідоцтво, рішення тощо про атестацію (сертифікацію) тощо або копію свідоцтва про відповідність системи керування вимірюваннями вимогам ДСТУ ISO 10012:2005; ДСТУ ISO 17025:2017 – для контролю зварних з’єднань) з додатком, де вказано галузь атестації (сертифікації) тощо, що видане компетентним органом та дійсне (чинне) на дату його подання Учасником», ПРАЦІВНИКІВ «головний інженер або інша особа, яка здійснює технічне керівництво діяльністю будівельної організації (не менше 1 особи); начальник дільниці або інша особа, яка виконує його функції (не менше 1 особи); виконавець робіт або інша особа, яка виконує його функції (не менше 1 особи); геодезист або інша особа, яка виконує комплекс геодезичних робіт (не менше 1 особи) (із наданням скан-копії кваліфікаційного сертифікату інженер – геодезиста); майстер (не менше 1 особи); інженер (не менше 1 особи); інженер з охорони праці або інша особа, яка виконує його функції (не менше 1 особи) (на підтвердження надається чинний сертифікат, виданий відповідним органом із сертифікації персоналу будівельної галузі акредитований НААУ, про відповідність вимогам стандарту СОУ-С-001:2016 «Процедура сертифікації фахівців будівельної галузі», відповідне кваліфікаційне посвідчення до сертифікату); наявність сертифіката фахівця (штатного працівника або залученого за договором надання послуг тощо) з неруйнівного контролю металоконструкцій (метод контролю ультразвуковий та візуальний); інженер-кошторисник в частині кошторисної документації (із наданням копії чинного кваліфікаційного сертифікату інженера кошторисника в частині кошторисної документації), оператори машин та механізмів (оператори машин/машиністи/водії) – у кількості, достатній для керування машинами і механізмами, зазначеними в довідці щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин (але у будь-якому разі, кількість відповідних працівників має дорівнювати (повинна бути не меншою) кількості машин і механізмів, зазначених в довідці щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази), механізмів, обладнання та устаткування тощо, дорожні робітники/будівельники (не менше 28 осіб), а саме : арматурники, бетоняри, монтажники, електрогазозварники, столяри, дорожні робітники.»? Чи потрібно підтвердити тільки ту техніку та працівників, яка передбачена відповідно до видів робіт, надання яких передбачається доручити субпідряднику? Якщо так, то просимо внести відповідні зміни до Тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, у відповідь на ваше звернення повідомляємо, відповідно до абз. 2 ч. 3 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) та п. 1 розділу 3 «Інші вимоги замовника» Додатку 2 тендерної документації Замовника, у разі якщо для закупівлі робіт замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Відповідно до пп. 1.3. «Інформацiя про субпідрядників» Розділу 3 «Інші вимоги замовника» Додатку 2 тендерної документації у разі залучення субпідрядника, орієнтовний обсяг доручених робіт якому складає більше 20 %, Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції інформацію та документи по кожному такому субпідряднику у відповідності до п. 1.1. «Наявність в учасника закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» та п. 1.2. «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» вищенаведеного Додатку тендерної документації відповідно до видів робіт, виконання яких передбачається доручити субпідряднику.
Відповідно до пп. 1.3. «Інформацiя про субпідрядників» Розділу 3 «Інші вимоги замовника» Додатку 2 тендерної документації у разі залучення субпідрядника, орієнтовний обсяг доручених робіт якому складає більше 20 %, Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції інформацію та документи по кожному такому субпідряднику у відповідності до п. 1.1. «Наявність в учасника закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» та п. 1.2. «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» вищенаведеного Додатку тендерної документації відповідно до видів робіт, виконання яких передбачається доручити субпідряднику.
Фінансова спроможність
Дата подання: 30 липня 2024 08:27
Дата відповіді: 30 липня 2024 13:57
Учасник в складі пропозиції повинен подати інформаційну довідку про наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю за нижченаведеною формою:
Довідка
про наявність фінансової спроможності
рік обсяг річного доходу (виручки), тис. грн. Надане документальне підтвердження
2022 -2023
У довідці, що підтверджує наявність в учасника процедури закупівлі фінансової спроможності Учасник повинен підтвердити обсяг річного доходу (виручки) у розмірі не менше ніж 99 % від суми очікуваної вартості предмета закупівлі.
За який саме період учасник повинен підтвердити свою фінансову спроможність за 2022 рік чи 2023 рік - окремо по роках, чи за 2022 тв 2023 разом?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, у відповідь на ваше звернення повідомляємо, що відповідно до ч. 1.4. «Наявність в учасника фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю» РОЗДІЛУ 2 «ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ (статті 16 Закону)» Додатку 2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» тендерної документації Замовника, Учасник може надати документальне підтвердження фінансової звітності за 2022-2023 сумарно за два роки, або за один з перелічених років звітного періоду (на вибір учасника), але при цьому підтвердивши обсяг річного доходу (виручки) у розмірі не менше ніж 99 % від суми очікуваної вартості предмета закупівлі.
Умов договору
Дата подання: 30 липня 2024 09:33
Дата відповіді: 31 липня 2024 16:20
В умовах проекту Договору підряду Додаток 5, а саме розділу V. ПОРЯДОК РОЗРАХУНКІВ ЗА ВИКОНАННІ РОБОТИ зазначено, що подальші розрахунки здійснюються по факту виконання робіт при наявності бюджетного фінансування з відстрочкою платежу до шестимісячного строку після завершення дії правового режиму воєнного стану в Україні на підставі актів приймання виконаних будівельних робіт з урахуванням перерахованих авансових платежів. Враховуючи складну фінансову та економічну ситуацію у країні спричинену через військову агресією Російської Федерації, що стало підставою для ведення воєнного стану, відповідно до Указу Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» від 24.02.2022 р. №64/2022 та Закону України «Про затвердження Указу Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» (зі змінами та доповненнями) не всі потенційні Учасники можуть виконувати роботи відстрочкою платежу до шестимісячного строку після завершення дії правового режиму воєнного стану в Україні. Зауважимо, що підприємство має ряд зобов’язань, наприклад, перед працівниками щодо вчасної виплати заробітної плати; перед державою щодо сплати податків та зборів, тобто наповнення державного бюджету; надання допомоги для потреб Збройних сил України для скорішої Перемоги над агресором, тощо. А також це один із способів маніпуляції, тому що одні учасники «бажані» отримують кошти відповідно під час виконання робіт по мірі їх виконання, а інші – «не бажані» вимушені чекати. На нашу думку, такі умови договору можуть призвести до дискримінації та не рівного ставлення до учасників.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, у відповідь на ваше звернення повідомляємо, що Замовник при формуванні умов Проекту договору (Додаток 5), зокрема розділу V. ПОРЯДОК РОЗРАХУНКІВ ЗА ВИКОНАННІ РОБОТИ керувався розпорядженням Київської міської адміністрації від 21.07.2022 № 582 «Про деякі питання виконання робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту об’єктів територіальної громади міста Києва на період дії воєнного стану та забезпечення контролю за їх використанням».
Додаток 5 Проект Договору
Дата подання: 30 липня 2024 10:02
Дата відповіді: 31 липня 2024 16:20
Просимо пояснити, на підставі якого нормативного документу в проекті Договору Додаток 5 в абз.9 п.5.1 встановлено «Подальші розрахунки здійснюються по факту виконання робіт при наявності бюджетного фінансування з відстрочкою платежу до шестимісячного строку після завершення дії правового режиму воєнного стану в Україні на підставі актів приймання виконаних будівельних робіт з урахуванням перерахованих авансових платежів.», якщо в абз.1 п.5.1 сказано «Розрахунки за виконані роботи здійснюються в межах ціни Договору на підставі затверджених в установленому порядку обсягів бюджетного фінансування.»?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, у відповідь на ваше звернення повідомляємо, що Замовник при формуванні умов Проекту договору (Додаток 5), зокрема розділу V. ПОРЯДОК РОЗРАХУНКІВ ЗА ВИКОНАННІ РОБОТИ керувався розпорядженням Київської міської адміністрації від 21.07.2022 № 582 «Про деякі питання виконання робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту об’єктів територіальної громади міста Києва на період дії воєнного стану та забезпечення контролю за їх використанням».
Лабораторія
Дата подання: 30 липня 2024 17:40
Дата відповіді: 31 липня 2024 16:20
Відповідно до умов тендерної документації учасник має надати у складі пропозиції "документ (-ти) про відповідність лабораторії вимогам чинного законодавства України (свідоцтво, рішення тощо про атестацію (сертифікацію) тощо або копію свідоцтва про відповідність системи керування вимірюваннями вимогам ДСТУ ISO 10012:2005; ДСТУ ISO 17025:2017 – для контролю зварних з’єднань) з додатком, де вказано галузь атестації (сертифікації) тощо, що видане компетентним органом та дійсне (чинне) на дату його подання Учасником". Дана вимога є незаконною, оскільки даний стандарт скасовано 01.01.2024 р., просимо виправити невідповідність у тендерній документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, у відповідь на ваше звернення повідомляємо, що Замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації. Проте, якщо сертифікати відповідно до ДСТУ ISO/IEC 17025:2017 були видані до 01.01.2024 та є дійсними, також відповідатимуть умовам тендерної документації процедури закупівлі UA-2024-07-23-001060-a.
строк виконання
Дата подання: 31 липня 2024 10:38
Дата відповіді: 31 липня 2024 16:21
Відповідно до Додатку 1 до ТД вказано "Строк виконання робіт: ___________(не більше 18 місяців)." Разом з тим, в проекті договору і оголошенні про проведення закупівлі вказано "Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2026" тобто значно більше 18 місцяів. Просимо усунути невідповідність.
Відповідь: Шановний Учасник, у відповідь на ваше звернення повідомляємо, що умовами тендерної документації (Інструкцією з підготовки тендерних пропозицій, технічним завданням, проектом договору), а також завантаженим оголошенням, передбачено нормативна тривалість будівництва об’єкту: «Реконструкція шляхопроводу на перетині вул. Будівельників з Броварським проспектом і Святошино – Броварською лінією метрополітену біля станції метро «Дарниця», не більше 18 місяців.
інженер-кошторисник
Дата подання: 31 липня 2024 11:04
Дата відповіді: 31 липня 2024 16:21
умовами ТД передбачна наявність в Учасника інженера-кошторисника в частині кошторисної документації (із наданням копії чинного кваліфікаційного сертифікату інженера кошторисника в частині кошторисної документації). Відповідно до Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників Випуск 64 за кваліфікаціними вимогами виділяють наступні категорії: Провідний інженер-проектувальник, Інженер-проектувальник I категорії, Інженер-проектувальник II категорії та Інженер-проектувальник. При цьому, в кваліфікаційних сертифікатах таких осіб зазначається відповідна категорія, найменування професії "інженер-проектувальник", а також роботи які має право виконувати власник сертифіката "інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації". З оглду на допущені неточності у формуванні Замовником даної вимоги просимо привести її у відповідність до вимог діючих НПА.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, у відповідь на ваше звернення повідомляємо, що Замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 вересня 2024 15:05
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «МОСТОБУДІВЕЛЬНИЙ ЗАГІН № 112» |
440 000 000,00
UAH з ПДВ
|
437 702 306,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Автомагістраль-Південь" |
451 000 000,00
UAH з ПДВ
|
439 999 998,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ГРУПА КОМПАНІЙ «АВТОСТРАДА» |
454 945 000,00
UAH з ПДВ
|
454 945 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «МОСТОБУДІВЕЛЬНИЙ ЗАГІН № 112» #22202218 |
Очікує рішення |
437 702 306,00
UAH з ПДВ
|
05 вересня 2024 15:05
|