Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Реконструкція Годовицького ЗЗСО І-ІІІ ступеня Сокільницької сільської ради Львівського району Львівської області» (Код ДК 021:2015 –45454000-4 «Реконструкція»)
Очікувана вартість
7 606 538,00 UAH
UA-2024-07-22-009502-a ● 6134fc8827614340b81177728eb1f4fe
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Сокільницька сільська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04369682 |
Місцезнаходження: | 81130, Україна , Львівська обл., Сокільники, вул. Січових Стрільців, 1 |
Контактна особа: |
Гніздовська Софія Анатоліївна +380938578804 sofiia.tender@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 липня 2024 17:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 серпня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 серпня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 серпня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 7 606 538,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 38 032,69 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
«Реконструкція Годовицького ЗЗСО І-ІІІ ступеня Сокільницької сільської ради Львівського району Львівської області» (Код ДК 021:2015 –45454000-4 «Реконструкція»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
81117, Україна, Львівська область, с. Годовиця,, вул. Шевченка, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 серпня 2024 17:30 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
06 серпня 2024 17:13 |
додаток 4. документи_ які подаються у складі тендерної пропозиції - від 06 серпня.docx | |
06 серпня 2024 17:13 |
Додаток 1. кваліфікація від 06 серпня.docx | |
06 серпня 2024 17:00 |
Тендерна документація (Реконструкція школи в Годовиці) від 06 серпня.docx | |
06 серпня 2024 17:00 |
додаток 2. технічне завдання (Реконструкція школи в Годовиці) - від 06 серпня.docx | |
06 серпня 2024 17:00 |
Перелік змін 3_ від 06 серпня.docx | |
02 серпня 2024 17:31 |
Перелік змін 2_ від 02 серпня.docx | |
29 липня 2024 21:40 |
Перелік змін 1_ від 29 липня.docx | |
22 липня 2024 17:32 |
Додаток 3. проект_договору.doc | |
22 липня 2024 17:32 |
додаток 5. документи_ які подає переможець.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
дискримінаційні вимоги
Дата подання: 24 липня 2024 00:19
Дата відповіді: 24 липня 2024 13:52
Замовнику, в додатку 1 ви вимагаєте - підсобний робітник – 2 особи
- лицювальник-плиточник – 4 особи
- маляр – 2 особи
- штукатур – 2 особи
- слюсар-сантехнік – 6 особи
- електрик – 2 особи
- монтажник системи вентиляції – 2 особи
- покрівельник – 1 особа (в підтвердження надати посвідчення та витяг з протоколу про перевірку знань з питань охорони праці, який підтверджує право виконання робіт на висоті).
Просимо вас пояснити навіщо вам лицювальник-плиточник – аж 4 особи якщо потрібно покласти 44,73 м.кв.плитки? Невже 1 робітник не справиться з таким «величезним»обʼємом робіт?
6 слюсарів-сантехніків для всановлення 13 шт радіаторів ??? 1-2 зроблять таку роботу за декілька днів. Покрівельник – 1 особа (в підтвердження надати посвідчення та витяг з протоколу про перевірку знань з питань охорони праці, який підтверджує право виконання робіт на висоті). На жаль, ми не знайшли в технічному завданні даного виду робіт, тому вимагаємо вилучити даного виду робітника з кваліфікаційних вимог. Також вимагаємо забрати вимогу про 2 підсобних робітників, ( чому не 6-8 приміром). Залишити 1, а не 2 малярів, залишити 1 , а не 2 штукатурів, залишити 1, а не 2 електриків, залишити 1, а не 2 монтажників системи вентиляції . Вам би треба було додати вимогу про електро-газозварювальників,- в завданні є монтаж котельні; монтажників,- є монтаж димової труби на висоті. Дуже чекаємо на вашу відповідь, оскільки закрадається думка що ви маєте "свого"учасника, який допоміг вам сформувати такий перелік робочих професій під його штатний розпис, а також вимагаємо вилучити дискримінаційні вимоги та внести зміни до тендерної документації. У разі не внесення змін до 26.07 ми змушені будемо подати скаргу до АМКУ.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день, шановний учасник!
Дякуємо за зауваження. Із вашими доводами погоджуємося. Повідомляємо, що зміни до тендерної документації будуть внесені із врахуванням запропонованих вами вимог.
Дякуємо за зауваження. Із вашими доводами погоджуємося. Повідомляємо, що зміни до тендерної документації будуть внесені із врахуванням запропонованих вами вимог.
Щодо вимоги про обсяг річного доходу за попередній рік
Дата подання: 24 липня 2024 17:12
Дата відповіді: 25 липня 2024 16:58
Добрий день, шановний Замовник!
В Додатку 1 у Вас є вимога про те, що учасник повинен підтвердити наявність обсягу річного доходу (виручки) за попередній рік суб’єкта господарювання, який має становити не менше 100% очікуваної вартості закупівлі. Дана вимога видається дискримінаційною, оскільки виключає можливість участі новостворених суб'єктів господарювання або ж суб'єктів господарювання, які з інших причин не змогли мати такий обсяг річного доходу за попередній рік. Просимо вилучити дану вимогу.
Чекаємо на відповідь, дякую!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день, шановний учасник!
Відповідно до п.4 частини2 статті 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник має право встановити такий кваліфікаційний критерій як «наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю».
Відповідно до ч.3 статті 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» у разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини).
Додатком №1 до тендерної документації не вимагається від учасників підтверджувати обсяг річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі.
Отже, вимога тендерної документації цілком відповідає вимогам законодавства.
Відповідно до п.4 частини2 статті 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник має право встановити такий кваліфікаційний критерій як «наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю».
Відповідно до ч.3 статті 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» у разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини).
Додатком №1 до тендерної документації не вимагається від учасників підтверджувати обсяг річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі.
Отже, вимога тендерної документації цілком відповідає вимогам законодавства.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 серпня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Будмонтажресурс" |
7 605 000,00
UAH з ПДВ
|
7 605 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Будмонтажресурс" #31290627 |
Переможець |
7 605 000,00
UAH з ПДВ
|
14 серпня 2024 17:02
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 серпня 2024 12:38
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 вересня 2024 12:52
|
ДУ _1 від 02.09.24 до дог _РГод-1 реконстр школа Год 24-25роки.pdf | зміни до договору |
03 вересня 2024 12:50
|
Електронний підпис | укладений |
03 вересня 2024 12:32
|
Дог _РГод-1 від 02.09.24 Реконстр школа Годовиця (7605000грн).pdf | укладений |
03 вересня 2024 12:29
|
60 днів.PDF | укладений |
03 вересня 2024 12:29
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 02 вересня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 03 вересня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань |
Номер договору про закупівлю: | РГод-1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |