Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління капітального будівництва Одеської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 04056902 |
Місцезнаходження: | 65091, Україна , Одеська обл., Одеса, Комітетська, 10-А |
Контактна особа: |
Висоцький Юрій Анатолійович 380487407280 zakupki.uks@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 липня 2024 17:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 серпня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 серпня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 серпня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 12 серпня 2024 11:28 |
Початок аукціону: | 12 серпня 2024 11:28 |
Очікувана вартість: | 120 375 900,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 601 879,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | 1. Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» і Закону (далі — Вимоги). Забезпечення тендерної пропозиції надається за з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 600 000,00 грн. (шістсот тисяч грн. 00 коп.)*, Вид забезпечення тендерної пропозиції: банківська гарантія (скан-копія паперового оригіналу документу – файл у форматі PDF або Word з накладанням ЕЦП гаранта) або електроннабанківськагарантія,яка надається одночасно з поданням тендерної пропозиції. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше 90 (дев’яносто) календарних днів з дня розкриття тендерної пропозиції, включаючи день розкриття тендерної пропозиції. 2. Терміни, зазначені у банківській гарантії, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» ( із змінами). 3. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань; — код банку (у разі наявності); — адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: — повне найменування — для юридичної особи; — прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи – резидента; — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); — адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: — повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія**; — адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: — дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; — назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 4. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим; — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. 5. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. **Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Банківська гарантія повинна бути безвідкличною. Обов’язок банка сплатити повну суму тендерного забезпечення (гарантована сума) за першою письмовою вимогою Замовника (бенефіціара), в якій буде посилання на одну з підстав, зазначених у пункті 3 Розділу ІІІ цієї документації. Банківська гарантія сформульована іншим чином, або яка містить відкладні умови набуття нею чинності, вважається такою, що не відповідає вимогам тендерної документації. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель на підставі абзацу 4 підпункту 1 пункту44 Особливостей у разі, коли учасник процедури закупівлі не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником. У разі якщо до тендерної документації вносяться зміни, забезпечення тендерної пропозиції має враховувати внесені зміни та відповідно містити посилання на дату рішення замовника, яким затверджена остання редакція тендерної документації. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 600000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору -- банківська гарантія Розмір забезпечення має складати 1% від вартості договору. Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю. Банківська гарантія має відповідати нормам статті 200 Господарського кодексу України, статті 560 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». До банківської гарантії додаються копії банківських документів; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації. У разі якщо Переможець є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору про закупівлю у національній валюті країни Замовника — гривні на суму 1% від вартості договору в еквіваленті, що перерахована на дату оформлення банківської гарантії за офіційним курсом Національного банку України. Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою. Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі тендерної пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору (у разі якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету на рахунок UA308201720355129034022034555 банк: Державна казначейська служба України, м. Київ. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Всі документи, що готуються учасником безпосередньо до участі у процедурі закупівель викладаються українською мовою. Категорія замовника - органи державної влади та органи місцевого самоврядування. Місцезнаходження - Україна, 65091, Одеська обл., м. Одеса, вул. Комітетська, 10-А.
Категорія замовника - органи державної влади та органи місцевого самоврядування.
Місцезнаходження - Україна, 65091, Одеська обл., м. Одеса, вул. Комітетська, 10-А.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Джерело фінансування закупівлі - за рахунок коштів місцевого бюджету та інших джерел не заборонених законодавством. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 липня 2024 16:49 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
31 липня 2024 16:48 |
перелік змін.docx | |
31 липня 2024 16:48 |
OD05A_07 ТД на РОБОТИ_2024 Воробйова 20 зміни.docx | |
22 липня 2024 17:06 |
ЗКР+ЕЗ+накази ОЗОШ 61 Воробйова, 20-1 після кориг.pdf |
31 липня 2024 16:49 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
31 липня 2024 16:48 |
перелік змін.docx
|
|||
31 липня 2024 16:48 |
OD05A_07 ТД на РОБОТИ_2024 Воробйова 20 зміни.docx
|
|||
22 липня 2024 17:06 |
ЗКР+ЕЗ+накази ОЗОШ 61 Воробйова, 20-1 після кориг.pdf
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-09-17-000035 ● 3db630f40b71457da238786d522e374f
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 вересня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 17 вересня 2024 17:17 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
17.09.2024 Одеса № 187
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірки закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА.
Підстава: доповідна записка начальника відділу моніторингу та перевірки закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 17.09.2024, доповідна записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу моніторингу та перевірки закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 17.09.2024.
Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 17.09.2024 № 187
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
13 UA-2024-07-22-009281-a 22.07.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
моніторингу та перевірки закупівель Світлана САМОКІШ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-09-19 18:03:34
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Як та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Відповідно до підпункту 1.8 пункту 1 додатка 10 до тендерної документації (далі – ТД) учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати копії чинних основних ліцензій, кваліфікаційних сертифікатів та/або дозволів згідно вимог пункту 1.10 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД.
Відповідно до частини 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості) і в тендерній документації; а також завантаження необхідних документів, що вимагаються згідно з умовами цієї ТД, в тому числі копії основних ліцензій, кваліфікаційних сертифікатів (якщо передбачене виконання видів робіт, пов'язаних із створенням об'єктів архітектури, відповідальні виконавці яких проходять професійну атестацію) та/або дозволів на виконання робіт, виданих уповноваженим державним органом необхідних для виконання робіт, вказаних в технічному завданні, якщо отримання ліцензій та/або дозвільних документів на виконання таких робіт передбачено законодавством. Дозвільні документи, кваліфікаційні сертифікати та/або ліцензії повинні бути чинними.
Відповідно до пункту 6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документальне підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником у додатку 3 до ТД. Водночас Додатком 3 до ТД передбачено технічне завдання, яке включає локальний кошторис 02-01-08 на пожежну сигналізацію, оповіщення про пожежу.
Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю товариства з обмеженою відповідальністю «ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «АЛЬЯНС» (далі – ТОВ «ПБК «АЛЬЯНС») вимогам підпункту 1.8 пункту 1 додатка 10, тоді як у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ПБК «АЛЬЯНС» не надано ліцензію на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення?
Відповідно до пункту 13 частини 1 статті 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» ліцензуванню підлягають такі види господарської діяльності зокрема надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення за переліком, що визначається Кабінетом Міністрів України.
3. Відповідно до вимог підпункту 1.9 пункту 1 Додатка 10 до ТД учасник повинен надати довідку в довільній формі щодо укладених раніше договорів та їх виконання, яка оформлена згідно вимог підпункту 5 розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» ТД. Водночас відповідно до пункту 5 розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» ТД учасник процедури закупівлі, в тому числі об’єднання учасників, в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстави, передбаченої підпунктом 2 пункту 45 Особливостей у вигляді довідки, складеної учасником у довільній формі, зміст якої підтверджує відсутність відповідної підстави для відхилення тендерної пропозиції.
Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю ТОВ «ПБК «АЛЬЯНС» вимогам підпункту 1.9 пункту 1 додатка 10 до ТД, тоді як у складі тендерної пропозиції учасника відсутня вищезазначена довідка?
4. Відповідно до підпункту 3.1 пункту 3 додатка 10 до ТД учасник процедури закупівлі повинен надати документи щодо наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, оформлені згідно вимог пункту 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД та додатка 5 до ТД.
Відповідно до вимог підпункту 5.1.1 пункту 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати документи щодо підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, в тому числі довідку за формою додатка 5 до ТД, що містить інформацію про основні типи обладнання, автотранспорт, будівельні машини і механізми учасника (із зазначенням марок, або типів, або моделей, кількості одиниць, власне чи залучене), що можуть бути використані при виконанні робіт, що є предметом закупівлі згідно додатку 3 до ТД.
Відповідно до вимог додатка 5 до ТД для підтвердження наявності власного обладнання, зазначеного в довідці, на кожну одиницю такого обладнання учасник надає копії технічних паспортів, або копії свідоцтв про реєстрацію обладнання, або інший документ, який підтверджує право власності. Для підтвердження наявності власної матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник надає витяг з реєстру речових прав на нерухоме майно або інший документ, який підтверджує право власності.
Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «ПБК «АЛЬЯНС» вимогам підпункту 3.1 пункту 3додатка 10 до ТД, тоді як у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ПБК «АЛЬЯНС» надано довідку про наявність учасника торгів обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі, від 09.08.2024 № 3/09-08, яка не містить інформацію про автотранспорт, що може бути використаний при виконанні робіт, що є предметом закупівлі згідно додатку 3 до ТД?
5. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо невідхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ПБК «АЛЬЯНС», тоді як учасник процедури закупівлі не виправив виявлені Замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме не надав для підтвердження наявності власного обладнання та матеріально-технічної бази, зазначених в довідці про наявність учасника торгів обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі, від 28.08.2024 № 1/28-08 (далі – Довідка), ані копії технічних паспортів, ані копії свідоцтв про реєстрацію обладнання, ані інший документ, який підтверджує право власності зокрема на шуруповерт BS 18 L Ак., 2х2.0Аг, 13 мм, кейс (п. 21 Довідки) (підтверджено кількість 1 шт., натомість в Довідці зазначено кількість 2 шт.), дриль-міксер МД-11Е (МДК-1Е), 220В, 1100 Вт, 0-600 об/х (п. 51 Довідки) (підтверджено кількість 16 шт., натомість в Довідці зазначено кількість 18 шт.), перфоратор КНЕ 2644 Комбі 800 Вт 3 реж. 740 (п. 65 Довідки), перфоратор КНЕ 2860 Quick 1103 (п. 66 Довідки), перфоратор мережевий DeWALT, SDS-Plus, 800 Вт, 2.8 Д (п. 91 Довідки) (підтверджено кількість 3 шт., натомість в Довідці зазначено кількість 8 шт.), пилку САБ. S2041НМ 2шт (п. 96 Довідки) (підтверджено кількість 12 шт., натомість в Довідці зазначено кількість 13 шт.)?
6. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «ПБК «АЛЬЯНС» вимогам підпункту 3.2 пункту 3 додатка 10 до ТД, тоді як у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ПБК «АЛЬЯНС» надано накази про прийом Трохліба С.В. від 11.10.2023 № 1110/1-к, Поканая Ю.Л. від 09.08.2023 № 0809/1-к, про яких йдеться в довідці про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, від 27.08.2024 № 1/27-08, що не містять підпису директора учасника?
7. Відповідно до підпункту 3.3 пункту 3 додатка 10 до ТД учасник процедури закупівлі повинен надати документи, які підтверджують наявність досвіду виконання аналогічних договорів за предметом закупівлі, оформлені згідно вимог пункту 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД та додатку 7 до ТД.
Відповідно до додатка 7 до ТД учасник має підтвердити досвід роботи: не менше 2 виконаних аналогічних договорів (у тому числі договорів субпідряду) протягом останніх 5 років з урахуванням, що клас наслідків (відповідальності) об’єкта за аналогічним договором повинен бути не нижче класу наслідків об’єкта за предметом закупівлі.
Учасник ТОВ «ПБК «АЛЬЯНС» у складі тендерної пропозиції надав довідку про наявність у учасника торгів документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів від 09.08.2024 № 05/09-08, договори на виконання будівельних підрядних робіт від 12.03.2019 № ГК-12/03/19 та від 12.01.2021 № Р293339-Г, які не містять інформацію про клас наслідків (відповідальності) об’єкта.
Як Замовник переконався, що клас наслідків (відповідальності) об’єктів за аналогічними договорами не нижче класу наслідків об’єкта за предметом закупівлі?
Відповідно до пункту 42 Особливостей Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про невідповідність учасника процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, визначених пунктом 47 цих особливостей, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника процедури закупівлі.
Чи скористався Замовник своїм правом, передбаченим пунктом 42 Особливостей, звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції?
8. Відповідно до вимог підпункту 4.1 пункту 4 Додатка 10 до ТД учасник повинен надати документальне підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі згідно вимог пункту 6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД та додатку 3 до ТД.
Відповідно до вимог пункту 6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД інформація про відповідність запропонованої пропозиції технічним вимогам, встановленим замовником у додатку 3 до ТД, повинна бути підтверджена наступними документами, поданими і підписаними у складі тендерної пропозиції: договірною ціною, зведеним кошторисним розрахунком, пояснювальною запискою, локальними кошторисами (мають бути складені відповідно до технічного завдання з урахуванням технологічного процесу), підсумковою відомістю ресурсів, проектом календарного графіку виконання робіт.
Відповідно до інформації, оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу Замовник розмістив вимогу про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції учасника ТОВ «ПБК «АЛЬЯНС», в якій зазначено: «Надати календарний графік виконання робіт та договірну ціну у форматі, який наведений у додатку 30 (п. 5.2.) КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва».
Чому Замовником не було відхилено тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ТОВ «ПБК «АЛЬЯНС» та розміщено в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідності та завантаження документів, тоді як Замовник не мав права звертатись до зазначеного учасника на підставі вимог пункту 43 Особливостей щодо наведених вище документів?
9. Відповідно до вимог підпункту 5.1 пункту 5 Додатка 10 до ТД учасник повинен надати тендерну пропозицію (цінова), оформлену згідно вимог пункту 1 розділу 3 ТД та вимог і форми у Додатку 1 до ТД.
Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «ПБК «АЛЬЯНС» вимогам підпункту 5.1 пункту 5 Додатка 10 до ТД, тоді як у складі тендерної пропозиції учасник надав тендерну (цінову) пропозицію від 09.08.2024 № 1/09-08, в якій зазначено, що строк гарантії на виконані роботи складає 5 років, при цьому розділом 14 проєкту договору передбачено, що гарантійний строк становить 10 років від дня прийняття об'єкта замовником?
10. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо невідхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ПБК «АЛЬЯНС», тоді як учасник процедури закупівлі надав локальний кошторис 02-01-06 на внутрішньобудинкове електропостачання, який не містить «Блок керування шафного виконання або розподiльний пункт [шафа], на 125 А з автоматичним вимикачем трьохполюсним 400В» (п. 445 технічного завдання) та містить «Блок керування шафного виконання або розподiльний пункт [шафа], що установлюється на підлозі, висота і ширина до 1200х1000 мм (КМ8-572-6), що не передбачено технічним завданням, зокрема локальним кошторисом 02-01-06 на внутрішньобудинкове електропостачання; надав локальний кошторис 07-01-03 на благоустрій, який не містить «Улаштування нижнього шару двошарових основ товщиною 15 см із щебеню фракції 40-70 мм з межею міцності на стиск до 98,1 МПа [1000 кг/см2]» (п. 645 технічного завдання) та містить «Улаштування нижнього шару двошарових основ товщиною 15 см із щебеню фракції 20-40 мм з межею міцності на стиск до 98,1 МПа [1000 кг/см2]» (КР18-23-7 та КР18-23-6), в обсязі, не передбаченим технічним завданням, зокрема локальним кошторисом 02-01-06 на внутрішньобудинкове електропостачання?
11. Надайте інформацію та її документальне підтвердження (банківська гарантія, документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із статуту, довіреність, тощо), завірені банком) щодо виконання переможцем процедури закупівлі ТОВ «ПБК «АЛЬЯНС» вимог пункту 7 розділу VI «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» ТД, в частині надання забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді банківської гарантії у розмірі 1 % від вартості договору.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-09-24 18:14:42
Відповідь на запит
2. Відповідно до підпункту 1.8 пункту 1 додатка 10 до тендерної документації (далі – ТД) учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати копії чинних основних ліцензій, кваліфікаційних сертифікатів та/або дозволів згідно вимог пункту 1.10 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД.
Відповідно до частини 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості) і в тендерній документації; а також завантаження необхідних документів, що вимагаються згідно з умовами цієї ТД, в тому числі копії основних ліцензій, кваліфікаційних сертифікатів (якщо передбачене виконання видів робіт, пов'язаних із створенням об'єктів архітектури, відповідальні виконавці яких проходять професійну атестацію) та/або дозволів на виконання робіт, виданих уповноваженим державним органом необхідних для виконання робіт, вказаних в технічному завданні, якщо отримання ліцензій та/або дозвільних документів на виконання таких робіт передбачено законодавством. Дозвільні документи, кваліфікаційні сертифікати та/або ліцензії повинні бути чинними.
Відповідно до пункту 6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документальне підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником у додатку 3 до ТД. Водночас Додатком 3 до ТД передбачено технічне завдання, яке включає локальний кошторис 02-01-08 на пожежну сигналізацію, оповіщення про пожежу.
Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю товариства з обмеженою відповідальністю «ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «АЛЬЯНС» (далі – ТОВ «ПБК «АЛЬЯНС») вимогам підпункту 1.8 пункту 1 додатка 10, тоді як у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ПБК «АЛЬЯНС» не надано ліцензію на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення?
Відповідно до пункту 13 частини 1 статті 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» ліцензуванню підлягають такі види господарської діяльності зокрема надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення за переліком, що визначається Кабінетом Міністрів України.
Так ТОВ «ПБК «АЛЬЯНС» не було надано ліцензію на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, але це не виключає можливості долучити субпідрядну організацію на цей вид робіт, а у зв’язку з тим, що роботи з пожежної безпеки не перевищують 20% від загальної вартості всіх робіт, ТОВ «ПБК «АЛЬЯНС» не зазначало таку субпідрядну організацію у відповідній довідці.
3. Відповідно до вимог підпункту 1.9 пункту 1 Додатка 10 до ТД учасник повинен надати довідку в довільній формі щодо укладених раніше договорів та їх виконання, яка оформлена згідно вимог підпункту 5 розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» ТД. Водночас відповідно до пункту 5 розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» ТД учасник процедури закупівлі, в тому числі об’єднання учасників, в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстави, передбаченої підпунктом 2 пункту 45 Особливостей у вигляді довідки, складеної учасником у довільній формі, зміст якої підтверджує відсутність відповідної підстави для відхилення тендерної пропозиції.
Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю ТОВ «ПБК «АЛЬЯНС» вимогам підпункту 1.9 пункту 1 додатка 10 до ТД, тоді як у складі тендерної пропозиції учасника відсутня вищезазначена довідка?
П. 5.6.4 Додатка 10 ТД передбачено, що переможець процедури закупівлі повинен подати замовнику довідку в довільній формі, яка містить інформацію про те, що: а) між переможцем та замовником раніше не було укладено договорів, б) або про те, що переможець процедури закупівлі виконав свої зобов’язання за раніше укладеним із замовником договором про закупівлю -- відповідно, підстав, що призвели б до його дострокового розірвання і до застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків, не було, в) або довідка з інформацією про те, що він надав підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі, така довідка і була надана ТОВ «ПБК «АЛЬЯНС» після визначення його переможцем.
4. Відповідно до підпункту 3.1 пункту 3 додатка 10 до ТД учасник процедури закупівлі повинен надати документи щодо наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, оформлені згідно вимог пункту 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД та додатка 5 до ТД.
Відповідно до вимог підпункту 5.1.1 пункту 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати документи щодо підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, в тому числі довідку за формою додатка 5 до ТД, що містить інформацію про основні типи обладнання, автотранспорт, будівельні машини і механізми учасника (із зазначенням марок, або типів, або моделей, кількості одиниць, власне чи залучене), що можуть бути використані при виконанні робіт, що є предметом закупівлі згідно додатку 3 до ТД.
Відповідно до вимог додатка 5 до ТД для підтвердження наявності власного обладнання, зазначеного в довідці, на кожну одиницю такого обладнання учасник надає копії технічних паспортів, або копії свідоцтв про реєстрацію обладнання, або інший документ, який підтверджує право власності. Для підтвердження наявності власної матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник надає витяг з реєстру речових прав на нерухоме майно або інший документ, який підтверджує право власності.
Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «ПБК «АЛЬЯНС» вимогам підпункту 3.1 пункту 3 додатка 10 до ТД, тоді як у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ПБК «АЛЬЯНС» надано довідку про наявність учасника торгів обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі, від 09.08.2024 № 3/09-08, яка не містить інформацію про автотранспорт, що може бути використаний при виконанні робіт, що є предметом закупівлі згідно додатку 3 до ТД?
Так, згідно довідки ТОВ «ПБК «АЛЬЯНС» від 09.08.2024 № 3/09-08, у учасника відсутній автомобільний транспорт, але його наявність не є обов’язковою згідно ТД.
5. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо невідхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ПБК «АЛЬЯНС», тоді як учасник процедури закупівлі не виправив виявлені Замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме не надав для підтвердження наявності власного обладнання та матеріально-технічної бази, зазначених в довідці про наявність учасника торгів обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі, від 28.08.2024 № 1/28-08 (далі – Довідка), ані копії технічних паспортів, ані копії свідоцтв про реєстрацію обладнання, ані інший документ, який підтверджує право власності зокрема на шуруповерт BS 18 L Ак., 2х2.0Аг, 13 мм, кейс (п. 21 Довідки) (підтверджено кількість 1 шт., натомість в Довідці зазначено кількість 2 шт.), дриль-міксер МД-11Е (МДК-1Е), 220В, 1100 Вт, 0-600 об/х (п. 51 Довідки) (підтверджено кількість 16 шт., натомість в Довідці зазначено кількість 18 шт.), перфоратор КНЕ 2644 Комбі 800 Вт 3 реж. 740 (п. 65 Довідки), перфоратор КНЕ 2860 Quick 1103 (п. 66 Довідки), перфоратор мережевий DeWALT, SDS-Plus, 800 Вт, 2.8 Д (п. 91 Довідки) (підтверджено кількість 3 шт., натомість в Довідці зазначено кількість 8 шт.), пилку САБ. S2041НМ 2шт (п. 96 Довідки) (підтверджено кількість 12 шт., натомість в Довідці зазначено кількість 13 шт.)?
Під час виправлення зауважень ТОВ «ПБК «АЛЬЯНС» були надані оборотно-сальдові відомості по рахункам 10 та 11 згідно з якими підтверджується наявність власного обладнання та матеріально-технічної бази, зазначених в довідці про наявність учасника торгів обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі від 28.08.2024 № 1/28-08.
6. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «ПБК «АЛЬЯНС» вимогам підпункту 3.2 пункту 3 додатка 10 до ТД, тоді як у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ПБК «АЛЬЯНС» надано накази про прийом Трохліба С.В. від 11.10.2023 № 1110/1-к, Поканая Ю.Л. від 09.08.2023 № 0809/1-к, про яких йдеться в довідці про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, від 27.08.2024 № 1/27-08, що не містять підпису директора учасника?
На наданих наказах про прийом Трохліба С.В. від 11.10.2023 № 1110/1-к, Поканая Ю.Л. від 09.08.2023 № 0809/1-к стоїть підпис у вигляді галочки та завірений печаткою ТОВ «ПБК «АЛЬЯНС», крім того при завантажені документів до електронної системи учасник накладає свій КЕП, чим підтверджує актуальність поданих документів.
7. Відповідно до підпункту 3.3 пункту 3 додатка 10 до ТД учасник процедури закупівлі повинен надати документи, які підтверджують наявність досвіду виконання аналогічних договорів за предметом закупівлі, оформлені згідно вимог пункту 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД та додатку 7 до ТД.
Відповідно до додатка 7 до ТД учасник має підтвердити досвід роботи: не менше 2 виконаних аналогічних договорів (у тому числі договорів субпідряду) протягом останніх 5 років з урахуванням, що клас наслідків (відповідальності) об’єкта за аналогічним договором повинен бути не нижче класу наслідків об’єкта за предметом закупівлі.
Учасник ТОВ «ПБК «АЛЬЯНС» у складі тендерної пропозиції надав довідку про наявність у учасника торгів документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів від 09.08.2024 № 05/09-08, договори на виконання будівельних підрядних робіт від 12.03.2019 № ГК-12/03/19 та від 12.01.2021 № Р293339-Г, які не містять інформацію про клас наслідків (відповідальності) об’єкта.
Як Замовник переконався, що клас наслідків (відповідальності) об’єктів за аналогічними договорами не нижче класу наслідків об’єкта за предметом закупівлі?
Відповідно до пункту 42 Особливостей Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про невідповідність учасника процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, визначених пунктом 47 цих особливостей, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника процедури закупівлі.
Чи скористався Замовник своїм правом, передбаченим пунктом 42 Особливостей, звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції?
У складі поданої тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «ПБК «АЛЬЯНС» є сертифікати про готовність об’єктів до експлуатації, а виходячи з містобудівного законодавства сертифікат про готовність об’єкта до експлуатації видається лине на об’єкта, які за класом наслідків відносяться до СС2 та СС3, що відповідає встановленому критерію, що клас наслідків (відповідальності) об’єктів за аналогічними договорами не нижче класу наслідків об’єкта за предметом закупівлі
8. Відповідно до вимог підпункту 4.1 пункту 4 Додатка 10 до ТД учасник повинен надати документальне підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі згідно вимог пункту 6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД та додатку 3 до ТД.
Відповідно до вимог пункту 6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД інформація про відповідність запропонованої пропозиції технічним вимогам, встановленим замовником у додатку 3 до ТД, повинна бути підтверджена наступними документами, поданими і підписаними у складі тендерної пропозиції: договірною ціною, зведеним кошторисним розрахунком, пояснювальною запискою, локальними кошторисами (мають бути складені відповідно до технічного завдання з урахуванням технологічного процесу), підсумковою відомістю ресурсів, проектом календарного графіку виконання робіт.
Відповідно до інформації, оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу Замовник розмістив вимогу про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції учасника ТОВ «ПБК «АЛЬЯНС», в якій зазначено: «Надати календарний графік виконання робіт та договірну ціну у форматі, який наведений у додатку 30 (п. 5.2.) КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва».
Чому Замовником не було відхилено тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ТОВ «ПБК «АЛЬЯНС» та розміщено в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідності та завантаження документів, тоді як Замовник не мав права звертатись до зазначеного учасника на підставі вимог пункту 43 Особливостей щодо наведених вище документів?
В складі тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «ПБК «АЛЬЯНС» були надані всі необхідні документи, в т.ч. графік виконання робіт та договірну ціну, але в них були незначні помилки, відносно яких і було розміщено вимогу про усунення невідповідностей.
9. Відповідно до вимог підпункту 5.1 пункту 5 Додатка 10 до ТД учасник повинен надати тендерну пропозицію (цінова), оформлену згідно вимог пункту 1 розділу 3 ТД та вимог і форми у Додатку 1 до ТД.
Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «ПБК «АЛЬЯНС» вимогам підпункту 5.1 пункту 5 Додатка 10 до ТД, тоді як у складі тендерної пропозиції учасник надав тендерну (цінову) пропозицію від 09.08.2024 № 1/09-08, в якій зазначено, що строк гарантії на виконані роботи складає 5 років, при цьому розділом 14 проєкту договору передбачено, що гарантійний строк становить 10 років від дня прийняття об'єкта замовником?
ТОВ «ПБК «АЛЬЯНС» були визнано переможцем та було заключено договір, так як до тендерної пропозиції доданий проект договору, з вірним гарантійним строком
10. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо невідхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ПБК «АЛЬЯНС», тоді як учасник процедури закупівлі надав локальний кошторис 02-01-06 на внутрішньобудинкове електропостачання, який не містить «Блок керування шафного виконання або розподiльний пункт [шафа], на 125 А з автоматичним вимикачем трьохполюсним 400В» (п. 445 технічного завдання) та містить «Блок керування шафного виконання або розподiльний пункт [шафа], що установлюється на підлозі, висота і ширина до 1200х1000 мм (КМ8-572-6), що не передбачено технічним завданням, зокрема локальним кошторисом 02-01-06 на внутрішньобудинкове електропостачання; надав локальний кошторис 07-01-03 на благоустрій, який не містить «Улаштування нижнього шару двошарових основ товщиною 15 см із щебеню фракції 40-70 мм з межею міцності на стиск до 98,1 МПа [1000 кг/см2]» (п. 645 технічного завдання) та містить «Улаштування нижнього шару двошарових основ товщиною 15 см із щебеню фракції 20-40 мм з межею міцності на стиск до 98,1 МПа [1000 кг/см2]» (КР18-23-7 та КР18-23-6), в обсязі, не передбаченим технічним завданням, зокрема локальним кошторисом 02-01-06 на внутрішньобудинкове електропостачання?
В локальному кошторисі передбачене «Блок керування шафного виконання або розподільний пункт [шафа], на 125 А з автоматичним вимикачем трьохполюсним 400В» (див. п.13 в локальному кошторисі 02-01-06). Що стосується локального кошториса 07-01-03 на благоустрій, то вищезазначеним кошторисом передбачено «Улаштування верхнього шару двошарових основ товщиною 15 см із щебеню фракції 20-40 мм з межею міцності на стиск до 98,1 МПа [1000 кг/см2]» двічі (див. п.51 и п.52 в локального кошториса 07-01-03)
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 30 вересня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 15 жовтня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Оскарження в суді
Опис: | оскаржено в суді |
Дата публікації: | 14 жовтня 2024 |
Документи:
14 жовтня 2024 15:46
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 серпня 2024 11:51
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АЛЬЯНС" |
120 274 600,00
UAH з ПДВ
|
120 274 600,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖ-СТРОЙ" |
120 374 640,00
UAH з ПДВ
|
120 374 640,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АЛЬЯНС" #42004327 |
Переможець |
120 274 600,00
UAH з ПДВ
|
29 серпня 2024 15:01
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 28 серпня 2024 16:15
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 вересня 2024 10:33
|
Договір 27 24.pdf | укладений |
16 вересня 2024 10:33
|