Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління капітального будівництва Одеської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 04056902 |
Місцезнаходження: | 65091, Україна , Одеська обл., Одеса, Комітетська, 10-А |
Контактна особа: |
Висоцький Юрій Анатолійович 380487407280 zakupki.uks@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 липня 2024 16:21 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 серпня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 серпня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 серпня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 68 972 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 344 862,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | 1. Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» і Закону (далі — Вимоги). Забезпечення тендерної пропозиції надається за з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 300 000,00 грн. (триста тисяч грн. 00 коп.)*, Вид забезпечення тендерної пропозиції: банківська гарантія (скан-копія паперового оригіналу документу – файл у форматі PDF або Word з накладанням ЕЦП гаранта) або електроннабанківська гарантія,яка надається одночасно з поданням тендерної пропозиції. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше 90 (дев’яносто) календарних днів з дня розкриття тендерної пропозиції, включаючи день розкриття тендерної пропозиції. 2. Терміни, зазначені у банківській гарантії, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» ( із змінами). 3. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань; — код банку (у разі наявності); — адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: — повне найменування — для юридичної особи; — прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи – резидента; — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); — адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: — повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія**; — адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: — дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; — назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 4. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим; — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. 5. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. **Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Банківська гарантія повинна бути безвідкличною. Обов’язок банка сплатити повну суму тендерного забезпечення (гарантована сума) за першою письмовою вимогою Замовника (бенефіціара), в якій буде посилання на одну з підстав, зазначених у пункті 3 Розділу ІІІ цієї документації. Банківська гарантія сформульована іншим чином, або яка містить відкладні умови набуття нею чинності, вважається такою, що не відповідає вимогам тендерної документації. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель на підставі абзацу 4 підпункту 1 пункту44 Особливостей у разі, коли учасник процедури закупівлі не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником. У разі якщо до тендерної документації вносяться зміни, забезпечення тендерної пропозиції має враховувати внесені зміни та відповідно містити посилання на дату рішення замовника, яким затверджена остання редакція тендерної документації. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 300000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору -- банківська гарантія Розмір забезпечення має складати 1% від вартості договору. Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю. Банківська гарантія має відповідати нормам статті 200 Господарського кодексу України, статті 560 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». До банківської гарантії додаються копії банківських документів; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації. У разі якщо Переможець є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору про закупівлю у національній валюті країни Замовника — гривні на суму 1% від вартості договору в еквіваленті, що перерахована на дату оформлення банківської гарантії за офіційним курсом Національного банку України. Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою. Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі тендерної пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору (у разі якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету на рахунок UA308201720355129034022034555 банк: Державна казначейська служба України, м. Київ). |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Всі документи, що готуються учасником безпосередньо до участі у процедурі закупівель викладаються українською мовою. Категорія замовника - органи державної влади та органи місцевого самоврядування. Місцезнаходження - Україна, 65091, Одеська обл., м. Одеса, вул. Комітетська, 10-А.
Категорія замовника - органи державної влади та органи місцевого самоврядування.
Місцезнаходження - Україна, 65091, Одеська обл., м. Одеса, вул. Комітетська, 10-А.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Джерело фінансування закупівлі - за рахунок коштів місцевого бюджету та інших джерел не заборонених законодавством. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 липня 2024 16:35 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
31 липня 2024 16:35 |
перелік змін.docx | |
31 липня 2024 16:34 |
OD05A_06 ТД на РОБОТИ_2024 Марсельська зміни.docx | |
22 липня 2024 16:20 |
ЗКР+наказ+ЕЗ ОЗОШ 12 Марсельська, 6 після коригув.pdf | |
22 липня 2024 16:18 |
Марселька Ситуац план.pdf | |
22 липня 2024 16:18 |
Пояснювальна записка.docx |
31 липня 2024 16:35 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
31 липня 2024 16:35 |
перелік змін.docx
|
|||
31 липня 2024 16:34 |
OD05A_06 ТД на РОБОТИ_2024 Марсельська зміни.docx
|
|||
22 липня 2024 16:20 |
ЗКР+наказ+ЕЗ ОЗОШ 12 Марсельська, 6 після коригув.pdf
|
|||
22 липня 2024 16:18 |
Марселька Ситуац план.pdf
|
|||
22 липня 2024 16:18 |
Пояснювальна записка.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-09-17-000046 ● ced5434f4ea4431989c4cd0d28e8a6d2
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 вересня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 17 вересня 2024 17:10 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
17.09.2024 Одеса № 187
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірки закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА.
Підстава: доповідна записка начальника відділу моніторингу та перевірки закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 17.09.2024, доповідна записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу моніторингу та перевірки закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 17.09.2024.
Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 17.09.2024 № 187
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4 5
14 UA-2024-07-22-008543-a 22.07.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
моніторингу та перевірки закупівель Світлана САМОКІШ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-09-19 18:08:08
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Як та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Відповідно до вимог підпункту 1.9 пункту 1 Додатка 10 до тендерної документації (далі – ТД) учасник повинен надати довідку в довільній формі щодо укладених раніше договорів та їх виконання, яка оформлена згідно вимог підпункту 5 розділу 5 ТД. Водночас відповідно до підпункту 5 розділу 5 ТД учасник процедури закупівлі, в тому числі об’єднання учасників, в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстави, передбаченої підпунктом 2 пункту 45 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості) у вигляді довідки, складеної учасником у довільній формі, зміст якої підтверджує відсутність відповідної підстави для відхилення тендерної пропозиції.
Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «СТІМАКС» вимогам підпункту 1.9 пункту 1 Додатка 10 до ТД, тоді як у складі тендерної пропозиції учасника відсутня вищезазначена довідка?
3. Відповідно до вимог підпункту 5.1 пункту 5 Додатка 10 до ТД учасник повинен надати тендерну пропозицію (цінова), оформлену згідно вимог пункту 1 розділу 3 ТД та вимог і форми у Додатку 1 до ТД.
Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «СТІМАКС» вимогам підпункту 5.1 пункту 5 Додатка 10 до ТД, тоді як у складі тендерної пропозиції учасник надав тендерну (цінову) пропозицію від 08.08.2024 № 08-08/1, в якій зазначено, що строк гарантії на виконані роботи складає 5 років, при цьому розділом 14 проєкту договору передбачено, що гарантійний строк становить 10 років від дня прийняття об'єкта замовником?
4. Відповідно до вимог підпункту 1.2 пункту 1 Додатка 10 до ТД учасник повинен надати статут або інший установчий документ – згідно вимог пункту 1.2 розділу 3 ТД.
Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «СТІМАКС» вимогам підпункту 1.2 пункту 1 Додатка 10 до ТД, тоді як учасник у складі тендерної пропозиції надав статут не у повному обсязі, а саме: відсутні сторінки з інформацією за пунктами 15.4.11-15.8.4? Надайте статут ТОВ «СТІМАКС» у разі наявності.
5. Відповідно до підпункту 3.1 пункту 3 Додатка 10 до ТД учасник процедури закупівлі повинен надати документи щодо наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, оформлені згідно вимог пункту 5 розділу 3 ТД та Додатка 5 до ТД.
Відповідно до вимог підпункту 5.1.1 пункту 5 розділу 3 ТД учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати документи щодо підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, в тому числі довідку за формою Додатка 5 до ТД, що містить інформацію про основні типи обладнання, автотранспорт, будівельні машини і механізми учасника (із зазначенням марок, або типів, або моделей, кількості одиниць, власне чи залучене), що можуть бути використані при виконанні робіт, що є предметом закупівлі згідно Додатку 3 до ТД.
Відповідно до вимог Додатка 5 до ТД для підтвердження наявності власного обладнання, зазначеного в довідці, на кожну одиницю такого обладнання учасник надає копії технічних паспортів, або копії свідоцтв про реєстрацію обладнання, або інший документ, який підтверджує право власності. Для підтвердження наявності власної матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник надає витяг з реєстру речових прав на нерухоме майно або інший документ, який підтверджує право власності.
Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «СТІМАКС» вимогам підпункту 3.1 пункту 3 Додатка 10 до ТД, тоді як у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «СТІМАКС» надано довідку про наявність учасника торгів обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі, від 08.08.2024 № 08-08/5, яка не містить інформацію про автотранспорт, що може бути використаний при виконанні робіт, що є предметом закупівлі згідно Додатку 3 до ТД?
6. Відповідно до вимог підпункту 4.1 пункту 4 Додатка 10 до ТД учасник повинен надати документальне підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі згідно вимог пункту 6 розділу 3 та додатку 3 до ТД. Водночас відповідно до пункту 6 розділу 3 ТД інформація про відповідність запропонованої пропозиції технічним вимогам, встановленим замовником у Додатку 3 до ТД, повинна бути підтверджена наступними документами, поданими і підписаними у складі тендерної пропозиції: договірною ціною; зведеним кошторисним розрахунком; пояснювальною запискою; локальними кошторисами (мають бути складені відповідно до технічного завдання з урахуванням технологічного процесу); підсумковою відомістю ресурсів.
У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «СТІМАКС» відсутні договірна ціна; зведений кошторисний розрахунок; пояснювальна записка; локальні кошториси (мають бути складені відповідно до технічного завдання з урахуванням технологічного процесу); підсумкова відомість ресурсів за предметом цієї закупівлі.
Чому Замовником не було відхилено тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ТОВ «СТІМАКС» та розміщено в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідності та завантаження документів, тоді як Замовник не мав права звертатись до зазначеного учасника на підставі вимог пункту 43 Особливостей щодо наведених вище документів?
7. Відповідно до вимог підпункту 3.2 пункту 3 Додатка 10 до ТД учасник повинен надати документи щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, оформлені згідно вимог пункту 5 розділу 3 ТД та додатку 6 до ТД.
Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо невідхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «СТІМАКС» у зв’язку із тим, що на вимогу про усунення невідповідностей в частині надання документального підтвердження інформації про наявність працівників, які будуть задіяні під час виконання договору (копії трудових книжок (всі сторінки, що містять записи) або копії наказів про призначення на посаду, копії наказів про сумісництво, або копії цивільно-правових угод, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками, зазначеними в Довідці за формою Додатку 5 до ТД), вказаний учасник не надав документальне підтвердження правовідносин із працівником Фесенко Миколою Анатолійовичем на посаді помічника керівника підприємства (установи організації), про якого йдеться у довідці від 30.08.2024 № 30-08/2 (надано наказ від 11.09.2023 № 09/1-к про прийом Фесенко Миколая Анатолійовича на посаду заступника керівника)?
8. Відповідно до вимог підпункту 3.1 пункту 3 Додатка 10 до ТД учасник повинен надати документи щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, оформлені згідно вимог пункту 5 розділу 3 ТД та Додатку 5 до ТД. Водночас відповідно до Додатку 5 до ТД для підтвердження наявності власного обладнання, зазначеного в довідці, на кожну одиницю такого обладнання учасник надає копії технічних паспортів або копії свідоцтв про реєстрацію обладнання або інший документ, який підтверджує право власності. Для підтвердження наявності власної матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник надає витяг з реєстру речових прав на нерухоме майно або інший документ, який підтверджує право власності.
Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо невідхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «СТІМАКС» у зв’язку із тим, що на вимогу про усунення невідповідностей в частині надання документального підтвердження власного обладнання, зазначеного в довідці від 30.08.2024 № 30-08/1, вказаний учасник не надав відповідне документальне підтвердження, зокрема на відбійний молоток МНЕ 5 6 кг, апарат високого тиску HD 7/18, 9/20 (2 шт), багатофункційний апарат bizhub C227 C227SETD2 (2шт), будівельний монтажний пістолет DX5MX (3 шт), верстат для вигнання арматурних прутків в базовій (2 шт), верстат для гнуття арматури GW-40, вібратор глибинний MVE2501 2,3 кВт, 220В, відбійний молоток GSH 16-30 BOSH (6 шт) тощо (надано оборотну-сальдову відомість по рахунку 11, яка не містить все обладнання, зазначене у вказаній довідці)?
9. Відповідно до вимог підпункту 3.3 пункту 3 Додатка 10 до ТД учасник повинен надати документи, які підтверджують наявність досвіду виконання аналогічних договорів за предметом закупівлі, оформлені згідно вимог пункту 5 розділу 3 ТД та додатку 7 до ТД.
Відповідно до Додатку 7 до ТД учасник має підтвердити досвід роботи: не менше 2 виконаних аналогічних договорів (у тому числі договорів субпідряду) протягом останніх 5 років з урахуванням, що клас наслідків (відповідальності) об’єкта за аналогічним договором повинен бути не нижче класу наслідків об’єкта за предметом закупівлі.
Учасник ТОВ «СТІМАКС» у складі тендерної пропозиції надав довідку про наявність у учасника торгів документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів від 08.08.2024 № 08-08/7, договори на виконання будівельних підрядних робіт від 28.12.2018 № 2018-445 та від 17.08.2020 № 1708/1-ПР-ГП, які не містять інформацію про клас наслідків (відповідальності) об’єкта.
Як Замовник переконався, що клас наслідків (відповідальності) об’єктів за аналогічними договорами не нижче класу наслідків об’єкта за предметом закупівлі?
Відповідно до пункту 42 Особливостей Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про невідповідність учасника процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, визначених пунктом 47 цих особливостей, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника процедури закупівлі.
Чи скористався Замовник своїм правом, передбаченим пунктом 42 Особливостей, звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції?
10. Надайте інформацію та її документальне підтвердження (банківська гарантія, документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із статуту, довіреність, тощо), завірені банком) щодо виконання переможцем процедури закупівлі ТОВ «СТІМАКС» вимог пункту 7 розділу 6 ТД, в частині надання забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді банківської гарантії у розмірі 1 % від вартості договору.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-09-24 18:23:35
Відповідь на запит
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт: «Капітальний ремонт будівлі та елементів благоустрою прилеглої території ОЗОШ №12, розташованої за адресою: м. Одеса, вул. Марсельська, 6. Коригування», надаємо наступну інформацію, та документи.
1. Рішенням виконавчого комітету Одеської міської ради від 04.04.2012 №157 «Про призначення управління капітального будівництва Одеської міської ради єдиним замовником на проектування, будівництво, реконструкцію, капітальний ремонт об’єктів комунальної власності нежитлового фонду та інженерних мереж м. Одеси (тепло-, водо-, газо-, електропостачання, госпфекальної і зливної каналізації та споруд, розташованих на них). Також Рішення Одеської міської ради 29.11.2023 року № 1618-VІIІ «Про бюджет Одеської міської територіальної громади на 2024 рік» зі змінами, управлінню капітального будівництва Одеської міської ради, виділено кошти з бюджету м. Одеси, рішення знаходиться у вільному доступі на сайті м. Одеси (https://omr.gov.ua/). Після розроблення проектної документації та отримання позитивного експертного звіту, Управлінням капітального будівництва Одеської міської ради проведено відкриті торги.
Пунктом 1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 № 710 з метою ефективного використання державних коштів Кабінет Міністрів України чітко затверджено заходи щодо ефективного та раціонального використання державних коштів, передбачених для утримання органів державної влади та інших державних органів, утворених органами державної влади підприємств, установ та організацій, які використовують кошти державного бюджету.
Пунктом 4-1 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 № 710 (зі змінами внесеними Постановою Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1266 з 19.12.2020) передбачено, що головні розпорядники бюджетних коштів (розпорядники бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єкти господарювання державного сектору економіки державних коштів зобов’язані забезпечувати:
- обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
- оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Тобто, з урахуванням норм п. 1 цієї постанови відповідні заходи стосуються головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктів господарювання державного сектору економіки державних коштів, які використовують кошти державного бюджету.
Що стосується органів місцевого самоврядування, то відповідно до пп.1 п. 4 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 № 710 з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів рекомендовано затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Управління капітального будівництва Одеської міської ради є виконавчим органом Одеської міської ради і створюється відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні». Керуючись статтею 31 Закону України «Про місцеве самоврядування», якою визначені повноваження виконавчих органів сільських, селищних, міських рад у галузі будівництва, Рішення виконавчого комітету Одеської міської ради від 04.04.2012 №157. Управління капітального будівництва Одеської міської ради призначено замовником на проектування, будівництво, реконструкцію, капітальний ремонт об’єктів комунальної власності нежитлового фонду та інженерних мереж м. Одеси (тепло-, водо-, газо-, електропостачання, госпфекальної і зливної каналізації та споруд, розташованих на них).
Таким чином, розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на сторінці власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів носить рекомендаційний характер тає не обов’язковим.
Останні зміни до Розпорядження Одеського міського голови № 1108 від 01.11.2016 «Про заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів» вносились розпорядженням Одеського міського голови № 146 від 25.02.2020.https://omr.gov.ua/ua/acts/mayor/89608/. Згідно даного розпорядження у Управління капітального будівництва Одеської міської ради відсутній обов’язок щодо оприлюднення та не має саме можливості оприлюднення на сайті Одеської міської ради.
За результатами розгляду запиту замовнику на пояснення оприлюдненого в електронній системі закупівель 19.09.2024 повідомляємо наступне.
Проведення процедури закупівлі здійснюється відповідно до закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості).
Тендерною документацією згідно із Законом є документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей (п.28 Особливостей) та повинна містити інформацію, зокрема, про один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Поряд з цим ані законом, ані особливостями не визначено чіткого переліку документів, які повинен вимагати замовник від учасників торгів. а отже, обов’язок надання того чи іншого документу учасником процедури закупівлі (в тому числі й в частині складання відповідних документів та відображення інформації в них) установлюється замовником самостійно.
2. Відповідно до вимог підпункту 1.9 пункту 1 Додатка 10 до тендерної документації (далі – ТД) учасник повинен надати довідку в довільній формі щодо укладених раніше договорів та їх виконання, яка оформлена згідно вимог підпункту 5 розділу 5 ТД. Водночас відповідно до підпункту 5 розділу 5 ТД учасник процедури закупівлі, в тому числі об’єднання учасників, в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстави, передбаченої підпунктом 2 пункту 45 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості) у вигляді довідки, складеної учасником у довільній формі, зміст якої підтверджує відсутність відповідної підстави для відхилення тендерної пропозиції. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «СТІМАКС» вимогам підпункту 1.9 пункту 1 Додатка 10 до ТД, тоді як у складі тендерної пропозиції учасника відсутня вищезазначена довідка?
П. 5.6.4 Додатка 10 ТД передбачено, що переможець процедури закупівлі повинен подати замовнику довідку в довільній формі, яка містить інформацію про те, що: а) між переможцем та замовником раніше не було укладено договорів, б) або про те, що переможець процедури закупівлі виконав свої зобов’язання за раніше укладеним із замовником договором про закупівлю -- відповідно, підстав, що призвели б до його дострокового розірвання і до застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків, не було, в) або довідка з інформацією про те, що він надав підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі, така довідка і була надана ТОВ «СТІМАКС» після визначення його переможцем.
3. Відповідно до вимог підпункту 5.1 пункту 5 Додатка 10 до ТД учасник повинен надати тендерну пропозицію (цінова), оформлену згідно вимог пункту 1 розділу 3 ТД та вимог і форми у Додатку 1 до ТД. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «СТІМАКС» вимогам підпункту 5.1 пункту 5 Додатка 10 до ТД, тоді як у складі тендерної пропозиції учасник надав тендерну (цінову) пропозицію від 08.08.2024 № 08-08/1, в якій зазначено, що строк гарантії на виконані роботи складає 5 років, при цьому розділом 14 проєкту договору передбачено, що гарантійний строк становить 10 років від дня прийняття об'єкта замовником?
ТОВ «СТІМАКС» були визнано переможцем та було заключено договір, так як до тендерної пропозиції доданий проект договору, з вірним гарантійним строком, на підписання якого ТОВ «СТІМАКС» погодилося у письмовій формі.
4. Відповідно до вимог підпункту 1.2 пункту 1 Додатка 10 до ТД учасник повинен надати статут або інший установчий документ – згідно вимог пункту 1.2 розділу 3 ТД. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «СТІМАКС» вимогам підпункту 1.2 пункту 1 Додатка 10 до ТД, тоді як учасник у складі тендерної пропозиції надав статут не у повному обсязі, а саме: відсутні сторінки з інформацією за пунктами 15.4.11-15.8.4? Надайте статут ТОВ «СТІМАКС» у разі наявності.
Копія статуту надається.
5. Відповідно до підпункту 3.1 пункту 3 Додатка 10 до ТД учасник процедури закупівлі повинен надати документи щодо наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, оформлені згідно вимог пункту 5 розділу 3 ТД та Додатка 5 до ТД. Відповідно до вимог підпункту 5.1.1 пункту 5 розділу 3 ТД учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати документи щодо підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, в тому числі довідку за формою Додатка 5 до ТД, що містить інформацію про основні типи обладнання, автотранспорт, будівельні машини і механізми учасника (із зазначенням марок, або типів, або моделей, кількості одиниць, власне чи залучене), що можуть бути використані при виконанні робіт, що є предметом закупівлі згідно Додатку 3 до ТД. Відповідно до вимог Додатка 5 до ТД для підтвердження наявності власного обладнання, зазначеного в довідці, на кожну одиницю такого обладнання учасник надає копії технічних паспортів, або копії свідоцтв про реєстрацію обладнання, або інший документ, який підтверджує право власності. Для підтвердження наявності власної матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник надає витяг з реєстру речових прав на нерухоме майно або інший документ, який підтверджує право власності. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «СТІМАКС» вимогам підпункту 3.1 пункту 3 Додатка 10 до ТД, тоді як у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «СТІМАКС» надано довідку про наявність учасника торгів обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі, від 08.08.2024 № 08-08/5, яка не містить інформацію про автотранспорт, що може бути використаний при виконанні робіт, що є предметом закупівлі згідно Додатку 3 до ТД?
Так, згідно довідки ТОВ «СТІМАКС» від 08.08.2024 № 08-08/5, у учасника відсутній автомобільний транспорт, але його наявність не є обов’язковою згідно ТД.
6. Відповідно до вимог підпункту 4.1 пункту 4 Додатка 10 до ТД учасник повинен надати документальне підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі згідно вимог пункту 6 розділу 3 та додатку 3 до ТД. Водночас відповідно до пункту 6 розділу 3 ТД інформація про відповідність запропонованої пропозиції технічним вимогам, встановленим замовником у Додатку 3 до ТД, повинна бути підтверджена наступними документами, поданими і підписаними у складі тендерної пропозиції: договірною ціною; зведеним кошторисним розрахунком; пояснювальною запискою; локальними кошторисами (мають бути складені відповідно до технічного завдання з урахуванням технологічного процесу); підсумковою відомістю ресурсів. У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «СТІМАКС» відсутні договірна ціна; зведений кошторисний розрахунок; пояснювальна записка; локальні кошториси (мають бути складені відповідно до технічного завдання з урахуванням технологічного процесу); підсумкова відомість ресурсів за предметом цієї закупівлі. Чому Замовником не було відхилено тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ТОВ «СТІМАКС» та розміщено в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідності та завантаження документів, тоді як Замовник не мав права звертатись до зазначеного учасника на підставі вимог пункту 43 Особливостей щодо наведених вище документів?
В складі тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «СТІМАКС» були надані всі необхідні документи, в т.ч. графік виконання робіт та договірну ціну, але в них були незначні помилки, відносно яких і було розміщено вимогу про усунення невідповідностей.
7. Відповідно до вимог підпункту 3.2 пункту 3 Додатка 10 до ТД учасник повинен надати документи щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, оформлені згідно вимог пункту 5 розділу 3 ТД та додатку 6 до ТД. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо невідхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «СТІМАКС» у зв’язку із тим, що на вимогу про усунення невідповідностей в частині надання документального підтвердження інформації про наявність працівників, які будуть задіяні під час виконання договору (копії трудових книжок (всі сторінки, що містять записи) або копії наказів про призначення на посаду, копії наказів про сумісництво, або копії цивільно-правових угод, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками, зазначеними в Довідці за формою Додатку 5 до ТД), вказаний учасник не надав документальне підтвердження правовідносин із працівником Фесенко Миколою Анатолійовичем на посаді помічника керівника підприємства (установи організації), про якого йдеться у довідці від 30.08.2024 № 30-08/2 (надано наказ від 11.09.2023 № 09/1-к про прийом Фесенко Миколая Анатолійовича на посаду заступника керівника)?
Рішення про невідхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «СТІМАКС» було прийнято у зв’язку з тим, що первинно Фесенко Миколай Анатолійович було призначено на посаду Головного архітектора проекту в підтвердження чого ТОВ «СТІМАКС» були надані кваліфікаційні сертифікати архітектора, а прийняття його на посаду помічника керівника підприємства (установи організації)/заступника директора не є суттєвою, так як підтвердження правовідносин між ТОВ «СТІМАКС» та Фесенко Миколаєм Анатолійовичем вже встановлено.
8. Відповідно до вимог підпункту 3.1 пункту 3 Додатка 10 до ТД учасник повинен надати документи щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, оформлені згідно вимог пункту 5 розділу 3 ТД та Додатку 5 до ТД. Водночас відповідно до Додатку 5 до ТД для підтвердження наявності власного обладнання, зазначеного в довідці, на кожну одиницю такого обладнання учасник надає копії технічних паспортів або копії свідоцтв про реєстрацію обладнання або інший документ, який підтверджує право власності. Для підтвердження наявності власної матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник надає витяг з реєстру речових прав на нерухоме майно або інший документ, який підтверджує право власності. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо невідхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «СТІМАКС» у зв’язку із тим, що на вимогу про усунення невідповідностей в частині надання документального підтвердження власного обладнання, зазначеного в довідці від 30.08.2024 № 30-08/1, вказаний учасник не надав відповідне документальне підтвердження, зокрема на відбійний молоток МНЕ 5 6 кг, апарат високого тиску HD 7/18, 9/20 (2 шт), багатофункційний апарат bizhub C227 C227SETD2 (2шт), будівельний монтажний пістолет DX5MX (3 шт), верстат для вигнання арматурних прутків в базовій (2 шт), верстат для гнуття арматури GW-40, вібратор глибинний MVE2501 2,3 кВт, 220В, відбійний молоток GSH 16-30 BOSH (6 шт) тощо (надано оборотну-сальдову відомість по рахунку 11, яка не містить все обладнання, зазначене у вказаній довідці)?
Під час виправлення зауважень ТОВ «СТІМАКС» були надані оборотно-сальдові відомості по рахункам 10 та 11 згідно з якими підтверджується наявність власного обладнання та матеріально-технічної бази, зазначених в довідці про наявність учасника торгів обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі від 30.08.2024 № 30-08/1.
9. Відповідно до вимог підпункту 3.3 пункту 3 Додатка 10 до ТД учасник повинен надати документи, які підтверджують наявність досвіду виконання аналогічних договорів за предметом закупівлі, оформлені згідно вимог пункту 5 розділу 3 ТД та додатку 7 до ТД. Відповідно до Додатку 7 до ТД учасник має підтвердити досвід роботи: не менше 2 виконаних аналогічних договорів (у тому числі договорів субпідряду) протягом останніх 5 років з урахуванням, що клас наслідків (відповідальності) об’єкта за аналогічним договором повинен бути не нижче класу наслідків об’єкта за предметом закупівлі. Учасник ТОВ «СТІМАКС» у складі тендерної пропозиції надав довідку про наявність у учасника торгів документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів від 08.08.2024 № 08-08/7, договори на виконання будівельних підрядних робіт від 28.12.2018 № 2018-445 та від 17.08.2020 № 1708/1-ПР-ГП, які не містять інформацію про клас наслідків (відповідальності) об’єкта. Як Замовник переконався, що клас наслідків (відповідальності) об’єктів за аналогічними договорами не нижче класу наслідків об’єкта за предметом закупівлі? Відповідно до пункту 42 Особливостей Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про невідповідність учасника процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, визначених пунктом 47 цих особливостей, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника процедури закупівлі. Чи скористався Замовник своїм правом, передбаченим пунктом 42 Особливостей, звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції?
У складі поданої тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «СТІМАКС» є сертифікати про готовність об’єктів до експлуатації, а виходячи з містобудівного законодавства сертифікат про готовність об’єкта до експлуатації видається лине на об’єкта, які за класом наслідків відносяться до СС2 та СС3, що відповідає встановленому критерію, що клас наслідків (відповідальності) об’єктів за аналогічними договорами не нижче класу наслідків об’єкта за предметом закупівлі
Додатки:
- Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва;
- Експертний висновок;
- Банківська гарантія.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 30 вересня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 15 жовтня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення вимог пункту 43 Особливостей.)
Оскарження в суді
Опис: | оскаржено в суді |
Дата публікації: | 14 жовтня 2024 |
Документи:
14 жовтня 2024 15:43
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 серпня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СТІМАКС" |
68 921 473,00
UAH з ПДВ
|
68 921 473,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СТІМАКС" #40088740 |
Переможець |
68 921 473,00
UAH з ПДВ
|
02 вересня 2024 14:51
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 30 серпня 2024 15:18
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 вересня 2024 10:49
|
Договір 28 24.pdf | укладений |
16 вересня 2024 10:48
|