Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПЕРАТОР ГАЗОТРАНСПОРТНОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 42795490 |
Вебсайт: | https://tsoua.com/ |
Місцезнаходження: | Україна , |
Контактна особа: |
Мороз Юрій Володимирович 380342784302 MOROZ-YV@TSOUA.COM |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 липня 2024 15:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 серпня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 серпня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 серпня 2024 12:00 |
Початок аукціону: | 08 серпня 2024 14:02 |
Початок аукціону: | 08 серпня 2024 14:02 |
Очікувана вартість: | 6 057 569,94 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 60 575,70 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | згідно з вимогами п. 4.10 Розділу I тендерної документації та відповідно до вимог Додатку 6.1 до тендерної документації |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 181000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | згідно з вимогами п. 4.11 Розділу І тендерної документації та відповідно до вимог Додатку 6.2 до тендерної документації |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи
Джерело фінансування: власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства).
Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції, – українська. Документи, які не готуються учасником та представлені у складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами.
Критерій оцінки – ціна 100%.
Умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначені в оголошенні про початок торгів та в Додатку 6.1 до тендерної документації.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | На підставі актів виконаних робіт | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 липня 2024 15:01 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
22 липня 2024 15:01 |
24-2158 додаток 6.1 вимоги до банківської гарантії (забезпечення тендерної пропозиції).docx | |
22 липня 2024 15:01 |
24-2158 додаток 1 технічне завдання.docx | |
22 липня 2024 15:01 |
24-2158 додаток 3 вимоги до переможця.docx | |
22 липня 2024 15:01 |
24-2158 додаток 4 проект договору.docx | |
22 липня 2024 15:01 |
24-2158 тендерна документація.docx | |
22 липня 2024 15:01 |
24-2158 додаток 5 форма оцінки.pdf | |
22 липня 2024 15:01 |
24-2158 додаток 1.1 гарантійний лист.docx | |
22 липня 2024 15:01 |
24-2158 додаток 2 перелік інформації.docx | |
22 липня 2024 15:01 |
24-2158 додаток 6.2 вимоги до забезпечення виконання договору.docx | |
22 липня 2024 15:01 |
додаткова інформація (не є частиною тендерної документації).7z |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-11-11-000008 ● 2b5ce00548864338aaeee35344e152e6
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 листопада 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 листопада 2024 16:25 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
11.11.2024 № 94-з
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
В.о. начальника Управління
Західного офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Віталій УСИК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 11.11.2024 № 94-з.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2024-07-22-007054-a 22.07.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-11-11 17:09:46
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету «Електромонтажні роботи (Ремонт системи постійного струму КС Боярка Боярського ЛВУМГ)». Коригування. 2 черга» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-07-22-007054-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі;
2. Також надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-11-13 17:36:45
ПОЯСНЕННЯ на запит Державної аудиторської служби України від 11.11.2024 по процедурі закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-07-22-007054-a.
Щодо вказаного запиту надаємо такі пояснення:
1. По першому питанню, технічні вимоги та якісні характеристики предмета закупівлі сформовані відповідно до НПАОП 40.1-1.21-98 «Правила безпечної експлуатації електроустановок споживачів», «Правил улаштування електроустановок», «Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів», НПАОП 60.3-1.01- 10 «Правила безпечної експлуатації магістральних газопроводів» з метою підвищення надійності та забезпечення безперебійного електроживлення особливої групи електроприймачів на час, що вимагається технологічним циклом компресорної станції.
Нормативні документи на підставі яких формувалися технічні вимоги і якісні характеристики предмета закупівель є стандартами України застосування і розповсюдження яких регламентується Законом України від 5 червня 2014 року № 1315-VII «Про стандартизацію» (далі – Закон).
Відповідно до частини 1 статті 24 Закону національні стандарти, кодекси усталеної практики, зміни до них та розроблені національним органом стандартизації каталоги видаються, відтворюються та розповсюджуються національним органом стандартизації.
Згідно з частиною 3 статті 25 Закону забороняється повністю чи частково видавати, відтворювати з метою розповсюдження і розповсюджувати як офіційні видання будь-які національні стандарти, кодекси усталеної практики та розроблені національним органом стандартизації каталоги або їх частини на будь-яких носіях інформації без дозволу національного органу стандартизації чи уповноваженої ним особи.
Отже, ТОВ «Оператор ГТС України» не має права розповсюджувати зміст національних стандартів (зокрема в електронній формі) третім особам без дозволу національного органу стандартизації України чи уповноваженої ним особи.
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена відповідно до Примірної методики визначення вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (зі змінами) та Закупівельної політики Товариства з обмеженою відповідальністю «Оператор газотранспортної системи України» методом порівняння ринкових цін на підставі отриманих комерційних пропозицій від потенційних постачальників.
Також надаємо посилання на сторінку власного веб-сайту https://tsoua.com/, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) https://tsoua.com/wp-content/uploads/2024/07/UA-2024-07-22-007054-a_teo.pdf (Інформація за 26.07.2024: UA-2024-07-22-007054-a Обґрунтування https://tsoua.com/zakupivli/teo-zakupivel/teo-zakupivel-3-kvartal-2024-rik/).
Додатки:
1. Обґрунтування очікуваної вартості;
2. Комерційна пропозиція ТОВ "Акку-Енерго";
3. Комерційна пропозиція ТОВ "СЕЛКОМ ЕЛЕКТРОНІК";
4. Комерційна пропозиція ТОВ "НВП ПК-Електрік".
Інформацію та документи стосовно проведення процедури закупівлі розміщено за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-07-22-007054-a.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-11-15 12:52:11
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету «Електромонтажні роботи (Ремонт системи постійного струму КС Боярка Боярського ЛВУМГ)». Коригування. 2 черга» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-07-22-007054-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
Пунктом 4.11 розділу I «Загальної інструкції» та Додатку 6.2 до тендерної документації, Замовник вимагає забезпечення виконання договору про закупівлю переможцем відкритих торгів у вигляді банківської гарантії у розмірі 5% від вартості договору.
У зв’язку з чим, просимо надати інформацію та документальне підтвердження щодо надання переможцем тендеру забезпечення виконання договору до укладання договору в розмірі та на строк дії визначені тендерною документацією (із документальним підтвердженням).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-11-18 14:49:19
ПОЯСНЕННЯ на запит Державної аудиторської служби України від 15.11.2024 по процедурі закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-07-22-007054-a (щодо надання переможцем тендеру забезпечення виконання договору)
ПОЯСНЕННЯ
на запит Державної аудиторської служби України від 15.11.2024 по процедурі закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-07-22-007054-a.
Щодо вказаного запиту надаємо такі пояснення:
Товариством з обмеженою відповідальністю «БЕННІНГ ПАУЕР ЕЛЕКТРОНІКС», код ЄДРПОУ 33600585, яке було визнане переможцем процедури закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-07-22-007054-a, предмет закупівлі «Електромонтажні роботи (Ремонт системи постійного струму КС Боярка Боярського ЛВУМГ)», в якості забезпечення виконання договору було надано Банківську гарантію № 03-1/01/2333/3536 від «30» вересня 2024 року, яка відповідає вимогам до банківської гарантії (забезпечення виконання договору), які зазначені в Додатку 6.2 до тендерної документації.
Додаток: Банківська гарантія № 03-1/01/2333/3536 від «30» вересня 2024 року.
Інформацію та документи стосовно проведення процедури закупівлі розміщено за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-07-22-007054-a.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 листопада 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 26 листопада 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 серпня 2024 14:25
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПК-ЕЛЕКТРИК" |
4 620 000,00
UAH
|
4 620 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Беннінг Пауер Електронікс" |
5 724 130,20
UAH
|
5 724 130,20
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПК-ЕЛЕКТРИК" #39460284 |
Відхилено |
4 620 000,00
UAH
|
04 вересня 2024 14:38
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 27 серпня 2024 17:27
|
ТОВ "Беннінг Пауер Електронікс" #33600585 |
Переможець |
5 724 130,20
UAH
|
16 вересня 2024 12:25
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 вересня 2024 11:30
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
07 жовтня 2024 17:14
|
4600010081 від 04.10.2024.PDF | укладений |
07 жовтня 2024 17:12
|
05 24-2158-пд інформація.doc | укладений |
07 жовтня 2024 17:12
|