Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Виготовлення проектної документації та її експертиза по об’єкту: «Реконструкція комплексу інженерно технічних засобів системи фізичного захисту ПЗРВ «Буряківка» у зоні відчуження Київської області» [За кодом CPV за ДК 021:2015 – 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги]
Очікувана вартість
4 086 146,00 UAH
UA-2024-07-20-000455-a ● 87816d6152d7415a981504ecf2bdb2e8
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державне спеціалізоване підприємство "Центральне підприємство з поводженням з радіоактивними відходами" |
Код ЄДРПОУ: | 37197102 |
Вебсайт: | http://cemrw.com |
Місцезнаходження: | 07270, Україна , Київська обл., Чорнобиль, вул. КІРОВА, буд. 52 |
Контактна особа: |
Чайчевська Тетяна Валеріївна 380639314495 tania.cn@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 липня 2024 17:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 серпня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 серпня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 серпня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 07 серпня 2024 11:42 |
Початок аукціону: | 07 серпня 2024 11:42 |
Очікувана вартість: | 4 086 146,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 20 430,73 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Виготовлення проектної документації та її експертиза по об’єкту: «Реконструкція комплексу інженерно технічних засобів системи фізичного захисту ПЗРВ «Буряківка» у зоні відчуження Київської області» [За кодом CPV за ДК 021:2015 – 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги]
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
07270, Україна, Київська область, Чорнобиль, вул. КІРОВА, буд. 52
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2025
ДК 021:2015: 71240000-2 — Архітектурні, інженерні та планувальні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки між Сторонами проводяться протягом 20 (двадцяти) робочих днів з моменту підписання актів повноважними представниками Сторін та скріплених їх печатками, які складаються відповідно до етапів виконуваних робіт. | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 серпня 2024 15:44 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
02 серпня 2024 15:43 |
ТД_ПЗРВ_Буряківка(СФЗ) в новій редакції 02.08.2024.docx | |
02 серпня 2024 15:43 |
Оголошення_ПЗРВ_Буряківка(СФЗ) 02.08.2024.docx | |
02 серпня 2024 15:43 |
Перелік змін до тендерної документації 02.08.2024.docx | |
31 липня 2024 17:14 |
ЗП СФЗ ПЗРВ Буряківка зі змінами №1.pdf | |
31 липня 2024 17:14 |
ТД_ПЗРВ_Буряківка(СФЗ) в новій редакції.docx | |
31 липня 2024 17:14 |
Перелік змін до тендерної документації.docx | |
20 липня 2024 17:18 |
Додаток 5_ЗП_ФізЗахист реконструкція ПЗРВ Буряківка_08.07.2024.pdf | |
20 липня 2024 17:18 |
Оголошення_ПЗРВ_Буряківка(СФЗ).docx | |
20 липня 2024 17:18 |
ТД_ПЗРВ_Буряківка(СФЗ).docx |
02 серпня 2024 15:44 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
02 серпня 2024 15:43 |
ТД_ПЗРВ_Буряківка(СФЗ) в новій редакції 02.08.2024.docx
|
||||||
02 серпня 2024 15:43 |
Оголошення_ПЗРВ_Буряківка(СФЗ) 02.08.2024.docx
|
||||||
02 серпня 2024 15:43 |
Перелік змін до тендерної документації 02.08.2024.docx
|
||||||
31 липня 2024 17:14 |
ЗП СФЗ ПЗРВ Буряківка зі змінами №1.pdf
|
||||||
31 липня 2024 17:14 |
ТД_ПЗРВ_Буряківка(СФЗ) в новій редакції.docx
|
||||||
31 липня 2024 17:14 |
Перелік змін до тендерної документації.docx
|
||||||
20 липня 2024 17:18 |
Додаток 5_ЗП_ФізЗахист реконструкція ПЗРВ Буряківка_08.07.2024.pdf
|
||||||
20 липня 2024 17:18 |
Оголошення_ПЗРВ_Буряківка(СФЗ).docx
|
||||||
20 липня 2024 17:18 |
ТД_ПЗРВ_Буряківка(СФЗ).docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інженер-консультант
Дата подання: 25 липня 2024 21:02
Дата відповіді: 27 липня 2024 11:26
Вимогами Додатку 1 до ТД передбачено наявність серед працівників учасника сертифікованого провідного інженера-консультанта (будівництво) з досвідом роботи не менше 3 років. Просимо Вас доповнити тендерну документацію обсягом робіт інженера-консультанта у вигляді переліку послуг інженера-консультанта у відповідності до додатку 1 примірної форми договору про надання інженерно-консультаційних послуг у будівництві, наказу Міністерства розвитку громад від 13.04.2020 № 89 Про затвердження примірних форм договорів про здійснення технічного нагляду та про надання інженерно-консультаційних послуг у будівництві. Отже просимо вказати конкретний об'єм робіт інженера-консультанта, надання яких передбачається договором, і збільшити вартість закупівлі на цей обсяг робіт
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, відповідно до статті 16 Закону України "Про публічні закупівлі" замовник самостійно встановлює критерії відбору виконавців, зокрема критерій щодо наявності у учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. При цьому, замовник самостійно визначає перелік послуг, які він має намір отримати на договірних засадах. Пунктом 7.6 Договору (Додаток № 4 до тендерної документації) передбачено функції інженера-консультанта.
Крім того, звертаємо Вашу увагу примірна форма договору на відміну від типової форми договору має рекомендаційний характер. Зазначена форма надає сторонам свободу у визначенні змісту умов договору та у можливості передбачати додаткові умови. Кабінет Міністрів України, уповноважені ним або законом органи виконавчої влади, державні органи та органи державної влади можуть рекомендувати суб'єктам господарювання орієнтовні умови господарських договорів (примірні договори), а у визначених законом випадках - затверджувати типові договори.
При укладенні господарських договорів сторони можуть визначати зміст договору на основі:
• вільного волевиявлення, коли сторони мають право погоджувати на свій розсуд будь-які умови договору, що не суперечать законодавству;
• примірного договору, рекомендованого органом управління суб'єктам господарювання для використання при укладенні ними договорів, коли сторони мають право за взаємною згодою змінювати окремі умови, передбачені примірним договором, або доповнювати його зміст ( ст.179 ГКУ).
З огляду на зазначене, наявність у складі Підрядника інженера-консультанта є обґрунтованою і не суперечить чинному законодавству.
Крім того, звертаємо Вашу увагу примірна форма договору на відміну від типової форми договору має рекомендаційний характер. Зазначена форма надає сторонам свободу у визначенні змісту умов договору та у можливості передбачати додаткові умови. Кабінет Міністрів України, уповноважені ним або законом органи виконавчої влади, державні органи та органи державної влади можуть рекомендувати суб'єктам господарювання орієнтовні умови господарських договорів (примірні договори), а у визначених законом випадках - затверджувати типові договори.
При укладенні господарських договорів сторони можуть визначати зміст договору на основі:
• вільного волевиявлення, коли сторони мають право погоджувати на свій розсуд будь-які умови договору, що не суперечать законодавству;
• примірного договору, рекомендованого органом управління суб'єктам господарювання для використання при укладенні ними договорів, коли сторони мають право за взаємною згодою змінювати окремі умови, передбачені примірним договором, або доповнювати його зміст ( ст.179 ГКУ).
З огляду на зазначене, наявність у складі Підрядника інженера-консультанта є обґрунтованою і не суперечить чинному законодавству.
Щодо наявності працівників відповідної кваліфікації
Дата подання: 26 липня 2024 01:09
Дата відповіді: 27 липня 2024 11:31
Учасник повинен показати серед своїх працівників сертифікованого інженера з охорони праці (будівництво) не нижче І категорії. Питання до замовника, чому категорія сертифікованого експерта повинна бути не нижче І? Наше підприємство у своєму штаті має сертифікованого інженера з охорони праці (будівництво) ІІ категорії, який неоднародово брав участь к розробці ПКД в частині охорони праці для обєктів будівництва в Зоні Відчуження для різних обєктів по поводженню з РАВ та РЗМ найвищої категорії складності СС3. При цьому звертаємо вашу увагу, що згідно з відомостями ОРГАНУ З СЕРТИФІКАЦІЇ ПЕРСОНАЛУ БУДІВЕЛЬНОЇ ГАЛУЗІ, загальна кількість сертифікований фахівців, які маю відповідні сертифікати не нижче І категорію, налічується одиницями. Вважаємо вимогу щодо наявності сертифікованого інженера з охорони праці (будівництво) не нижче І категорії дискримінаційною та такою, що штучно звужує коло потенційних уачсників. Такою вимогою замовник в очевидь лобіює інтереси одного потенційного учасника. Переконливо просимо змінити вимоги до наявності сертифікованого інженера з охорони праці (будівництво) в частині категорії, а саме не нижче ІІ категорії.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, у відповідь на звернення повідомляємо про наступне:
Необхідність наявності у складі Учасника певних фахівців визначається замовником самостійно виходячи з власних потреб, пов’язаних з умовами реалізації проекту будівництва.
Категорія інженера з охорони праці залежить від його освіти та стажу роботи. Залежно від категорії інженер з охорони праці повинен відповідати певним кваліфікаційним вимогам. Так, для спеціаліста ІІ категорії однією з вимог отримання сертифікату є стаж роботи за професією інженера з охорони праці не менше двох років.
У разі наявності у Вашому штаті сертифікованого інженера з охорони праці (будівництво) ІІ категорії, який має достатній досвід, він може звернутися до компетентних органів для отримання сертифікату вищої категорії.
Робота інженера з охорони праці доволі складна і потребує спеціальних знань, вмінь і відповідного досвіду. Тому замовник, ставлячи за мету залучення кваліфікованого та досвідченого інженера з охорони праці не мав можливості визначити нижчу категорію, ніж зазначена у тендерній документації.
При цьому, перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність встановленим кваліфікаційним критеріям, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 16 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 5 Закону.
Звертаємо Вашу увагу, Закон України «Про публічні закупівлі» не забороняє учасникам процедури закупівлі для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучати спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Необхідність наявності у складі Учасника певних фахівців визначається замовником самостійно виходячи з власних потреб, пов’язаних з умовами реалізації проекту будівництва.
Категорія інженера з охорони праці залежить від його освіти та стажу роботи. Залежно від категорії інженер з охорони праці повинен відповідати певним кваліфікаційним вимогам. Так, для спеціаліста ІІ категорії однією з вимог отримання сертифікату є стаж роботи за професією інженера з охорони праці не менше двох років.
У разі наявності у Вашому штаті сертифікованого інженера з охорони праці (будівництво) ІІ категорії, який має достатній досвід, він може звернутися до компетентних органів для отримання сертифікату вищої категорії.
Робота інженера з охорони праці доволі складна і потребує спеціальних знань, вмінь і відповідного досвіду. Тому замовник, ставлячи за мету залучення кваліфікованого та досвідченого інженера з охорони праці не мав можливості визначити нижчу категорію, ніж зазначена у тендерній документації.
При цьому, перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність встановленим кваліфікаційним критеріям, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 16 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 5 Закону.
Звертаємо Вашу увагу, Закон України «Про публічні закупівлі» не забороняє учасникам процедури закупівлі для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучати спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Кваліфікаційний сертифікат
Дата подання: 27 липня 2024 20:42
Дата відповіді: 31 липня 2024 14:43
Шановний замонику! На даний момент фахівці, які проходять професійне навчання для отримання кваліфікаційних сертифікатів інженерів-проектувальників та/або експертів, не отримують оригінали особистих сертифікатів на руки. При цьому вся інформація про отриманий чинний кваліфікаційний сертифікат фахівця вновиться до Реєстру будівельної діяльності на публічному порталі Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва (ЄДЕССБ). Просимо внести зміни в тендерну документацію та передбачити можливість надання витягів з Реєстру будівельної діяльності на публічному порталі Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва (ЄДЕССБ) щодо наявності кваліфікаційних сертифікатів на рівні з наданням копій з оригіналів кваліфікаційних сертифікатів.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за звернення, відповідну зміну буде внесено
Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 29 липня 2024 18:21
Дата відповіді: 31 липня 2024 14:47
Шановний Замовнику! Ми розуміємо що Вами вже визначений переможець, у якого в штаті є інженер-консультант і сертифікований інженер з охорони праці. Але в країні продовжує діяти воєнний стан і зараз явно не час для зловживань і корупції. Тому наполегливо просимо Вас прибрати з вимог тендеру наявність цих працівників. Оскільки такі спеціалісти, у відповідності до чинних нормативно-правових актів, жодним чином не приймають участі в розробці проєктної документації, що також підтверджується відсутністю таких вимог в закупівлях проєктних робіт інших замовників. Або, принаймні, вказати обсяги робіт, які будуть виконуватися цими спеціалістами, в технічному завданні. А вказані вимоги необґрунтовано звужують можливість участі провідних профільних установ та суттєво збільшують вартість робіт з залученням фахівців, які не вимагаються жодним НПА
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, необхідність наявності у складі Учасника певних фахівців визначається замовником самостійно виходячи з власних потреб, пов’язаних з умовами реалізації проекту будівництва. Чинним законодавством не заборонено залучити до проектної групи фахівців, які були визначені Замовником. Це не обов’язково повинні бути штатні працівники, допускається залучення за окремими договорами фахівців потрібної кваліфікації, про що йдеться в тендерній документації. Також наголошуємо, що наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Щодо невідповідності вимог
Дата подання: 29 липня 2024 20:43
Дата відповіді: 31 липня 2024 15:05
Шановний Замовнику.
Інженер-консультант виконує свої обов’язки, згідно з кваліфікаційними характеристиками, затвердженими наказом № 192 Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 08.08. 2017 (із змінами, внесеними наказом від 29.12.2017 № 350) у межах нормативів для базової професії «інженер-консультант».
Цим документом встановлено завдання і обов’язки, вимоги до освіти, досвіду і кваліфікації професії «Інженер-консультант» за наступними категоріями:
Провідний інженер-консультант:
Виступає представником інвестора (замовника) відповідно до укладеного договору в установленому законодавством порядку. Консультує інвестора з питань залучення проектних, генеральних підрядних організацій. Бере участь в підготовці договору підряду і контролює дотримання його положень усіма учасниками будівництва. Консультує з розробки організаційно-фінансових схем реалізації проекту будівництва із зазначенням всіх можливих організаційно-технологічних ризиків. Контролює організаційно-технологічну надійність будівництва. Бере участь і вносить пропозиції щодо стадійності проектування, черг будівництва та етапів реалізації проекту. Консультує з питань формування бюджету проекту в цілому, планів освоєння капітальних вкладень, обсягів фінансування окремих етапів будівництва та оптимізації інвестицій. Контролює витрачання коштів на всіх етапах будівництва. Аналізує результати перевірок та обґрунтованість висновків державних контролюючих і наглядових органів. Бере участь в аналізі претензій, що виникли між учасниками реалізації проекту, розробці відповідних пропозицій щодо їх усунення.
Інженер-консультант I категорії:
Бере участь у виборі постачальників за проектом і виконавців будівельних робіт, оформлення договірних відносин з ними. Розробляє пропозиції з управління організаційно-технологічними ризиками проекту. Бере участь у здійсненні проектування. Відповідно до компетенції аналізує невідповідності, помилки або пропуски у робочій документації і приймає міри по їх усуненню. Бере участь у здійсненні авторського нагляду протягом усього періоду будівництва. Здійснює нагляд за всіма діями підрядника в межах будівельного майданчика в розрізі безпеки виконання робіт, охорони праці та охорони навколишнього середовища. Бере участь у здаванні в експлуатацію закінченого будівельного об’єкта.
Інженер-консультант II категорії:
Бере участь у передпроектних роботах і підготовці вихідних даних щодо проектної документації на будівництво об’єкта. Згідно з укладеним договором, представляє інтереси замовника в державних органах та інших органах державної влади, ділових взаємовідносин на підприємствах (організаціях) усіх форм власності. Бере участь у проведенні технічного нагляду протягом усього періоду будівництва об’єкта. У разі прийняття рішення про консервацію об’єкта бере участь у розробці необхідних заходів, визначення термінів їх виконання і організації контролю за їх виконанням.
Інженер-консультант:
Контролює відповідність проектним рішенням використаних матеріально-технічних ресурсів. Перевіряє обсяги виконаних будівельних робіт і якість будівельних матеріалів. Бере участь у передпроектних робіт і підготовки вихідних даних щодо проектної документації на будівництво об’єкта під керівництвом інженера-консультанта (будівництво) більш високої кваліфікації.
Таким чином вибір і залучення інженера-консультанта є прерогативою Замовника і вимога залучити в якості служби Замовника інженера-консультанта зі складу виконавця проектних робіт є неправомірною. Вимагаємо прибрати дану вимогу з тендерної документації!!!!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, відповідно до статті 16 Закону Замовник самостійно встановлює критерії відбору виконавців, зокрема критерій щодо наявності у учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. При цьому, замовник самостійно визначає перелік послуг, які він має намір отримати на договірних засадах. Пунктом 7.6 Договору (Додаток № 4 до тендерної документації) передбачено функції інженера-консультанта.
Крім того, звертаємо Вашу увагу примірна форма договору на відміну від типової форми договору має рекомендаційний характер. Зазначена форма надає сторонам свободу у визначенні змісту умов договору та у можливості передбачати додаткові умови. Кабінет Міністрів України, уповноважені ним або законом органи виконавчої влади, державні органи та органи державної влади можуть рекомендувати суб'єктам господарювання орієнтовні умови господарських договорів (примірні договори), а у визначених законом випадках - затверджувати типові договори.
При укладенні господарських договорів сторони можуть визначати зміст договору на основі:
• вільного волевиявлення, коли сторони мають право погоджувати на свій розсуд будь-які умови договору, що не суперечать законодавству;
• примірного договору, рекомендованого органом управління суб'єктам господарювання для використання при укладенні ними договорів, коли сторони мають право за взаємною згодою змінювати окремі умови, передбачені примірним договором, або доповнювати його зміст (ст.179 ГКУ).
З огляду на зазначене, наявність у складі Підрядника інженера-консультанта є обґрунтованою і не суперечить чинному законодавству.
Крім того, звертаємо Вашу увагу примірна форма договору на відміну від типової форми договору має рекомендаційний характер. Зазначена форма надає сторонам свободу у визначенні змісту умов договору та у можливості передбачати додаткові умови. Кабінет Міністрів України, уповноважені ним або законом органи виконавчої влади, державні органи та органи державної влади можуть рекомендувати суб'єктам господарювання орієнтовні умови господарських договорів (примірні договори), а у визначених законом випадках - затверджувати типові договори.
При укладенні господарських договорів сторони можуть визначати зміст договору на основі:
• вільного волевиявлення, коли сторони мають право погоджувати на свій розсуд будь-які умови договору, що не суперечать законодавству;
• примірного договору, рекомендованого органом управління суб'єктам господарювання для використання при укладенні ними договорів, коли сторони мають право за взаємною згодою змінювати окремі умови, передбачені примірним договором, або доповнювати його зміст (ст.179 ГКУ).
З огляду на зазначене, наявність у складі Підрядника інженера-консультанта є обґрунтованою і не суперечить чинному законодавству.
Щодо вимог до проєктної документації
Дата подання: 30 липня 2024 14:10
Дата відповіді: 31 липня 2024 15:07
Шановний Замовнику. Звертаємо Вашу увагу, що ДСТУ Б А.2.4-4:2009 у відповідності до якого у п.31 Завдання на проєктування повинна бути оформлена ПКД є недіючим в Україні. Прохання внести корективи.
Відповідь: Шановний Учаснику, Дякуємо за звернення, відповідну зміну буде внесено.
Щодо наявності працівників відповідної кваліфікації
Дата подання: 30 липня 2024 18:15
Дата відповіді: 31 липня 2024 16:49
Шановний Замовнику. Звертаємо Вашу увагу, що у відповідності до НД України до завдань та обов’язків експерта будівельного з інженерно-технічних заходів цивільного захисту відносяться, зокрема, проведення експертизи містобудівної документації відповідно до вимог законодавства, будівельних норм, нормативних документів, обов’язковість застосування яких встановлена законодавством щодо вимог цивільного захисту; виконання комплексної перевірки розділу інженерно-технічних заходів цивільного захисту у складі містобудівної документації; проведення експертизи проектної документації на будівництво об’єктів стосовно дотримання вимог ІТЗ ЦЗ, зокрема проектних рішень у сфері цивільного захисту в частині забезпечення безпеки населення на об’єктах будівництва, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, на яких постійно перебуватимуть понад 50 фізичних осіб або періодично перебуватимуть понад 100 фізичних осіб, сталої роботи об’єктів критичної інфраструктури, об’єктів підвищеної небезпеки, об’єктів віднесених до категорій з цивільного захисту, джерел водопостачання та захисту їх від радіоактивних і небезпечних хімічних речовин, запобігання виникненню надзвичайних ситуацій у разі ймовірних аварій, підвищення надійності електропостачання об’єктів, безаварійної зупинки технологічних процесів, будівництва захисних споруд цивільного захисту, світломаскування, оповіщення населення у разі виникнення надзвичайних ситуацій, визначення меж зони можливого ураження та інші обов’язки. Оскільки проектна організація не проводить самостійно експертизу власної ПКД, а віддає проєктно-кошторисну документацію сторонній організації для проведення експертизи, то у складі проєктної організації дана посада не є необхідною. У випадку виникнення складних питань ДП «Укрдержбудекспертиза» може надавати консультації з тих чи інших питань з залученням власних експертів. Вважаємо вимогу про наявність сертифікованого провідного експерту будівельного з інженерно-технічних заходів цивільного захисту у складі проєктної організації неправомірною і такою, що не може бути поставлена до проєктної організації. Просимо виключити дану вимогу з ТД.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність встановленим кваліфікаційним критеріям, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 16 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 5 Закону.
Звертаємо Вашу увагу, Закон України «Про публічні закупівлі» не забороняє учасникам процедури закупівлі для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучати спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Відповідно до Закону України від 17.02.2022 року №2081-ІХ «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо вдосконалення законодавства з питань цивільного захисту» було внесено зміни до Закону України «Про регулювання містобудівної документації» в частині забезпечення експертизи проектів будівництва щодо додержання вимог чинних будівельних норм з питань інженерно-технічного захисту та, відповідно, виділення окремого напряму для експертів будівельних, які здійснюють таку експертизу.
На виконання вимог Закону Мінрегіоном було прийнято наказ від 30 вересня 2022 року №176 «Про затвердження Зміни № 12 до Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників, а саме: Випуск 64 «Будівельні, монтажні та ремонтно-будівельні роботи»» доповнено такою позицією: «Спеціалізація експерт будівельний з інженерно- технічних заходів цивільного захисту».
До завдань та обов’язків експерта будівельного з інженерно-технічних заходів цивільного захисту відносяться, зокрема, проведення експертизи під час виготовлення проектної документації на будівництво об’єктів стосовно дотримання вимог ІТЗ ЦЗ.
Крім того, Законом України від 29 .07. 2022 року № 2486-IX «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо забезпечення вимог цивільного захисту під час планування та забудови територій статтю 31 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» доповнено вимогою щодо обов’язковості розділу проекту з інженерно-технічних заходів цивільного захисту. Рішенням Ради національної безпеки і оборони України від 23 червня 2023 року передбачається посилення вимог та відповідальності за недотримання вимог цивільного захисту, у тому числі під час будівництва.
Враховуючи актуальність означеного питання, швидкі зміни до законодавчих актів і нормативних документів з питань цивільного захисту, необхідність їх врахування і контролю дотримання під час проектування та будівництва, наявність у складі персоналу Компанії потенційного Учасника тендеру на виготовлення проектної документації фахівця, який має відповідні знання та досвід, є необхідною.
Звертаємо Вашу увагу, Закон України «Про публічні закупівлі» не забороняє учасникам процедури закупівлі для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучати спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Відповідно до Закону України від 17.02.2022 року №2081-ІХ «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо вдосконалення законодавства з питань цивільного захисту» було внесено зміни до Закону України «Про регулювання містобудівної документації» в частині забезпечення експертизи проектів будівництва щодо додержання вимог чинних будівельних норм з питань інженерно-технічного захисту та, відповідно, виділення окремого напряму для експертів будівельних, які здійснюють таку експертизу.
На виконання вимог Закону Мінрегіоном було прийнято наказ від 30 вересня 2022 року №176 «Про затвердження Зміни № 12 до Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників, а саме: Випуск 64 «Будівельні, монтажні та ремонтно-будівельні роботи»» доповнено такою позицією: «Спеціалізація експерт будівельний з інженерно- технічних заходів цивільного захисту».
До завдань та обов’язків експерта будівельного з інженерно-технічних заходів цивільного захисту відносяться, зокрема, проведення експертизи під час виготовлення проектної документації на будівництво об’єктів стосовно дотримання вимог ІТЗ ЦЗ.
Крім того, Законом України від 29 .07. 2022 року № 2486-IX «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо забезпечення вимог цивільного захисту під час планування та забудови територій статтю 31 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» доповнено вимогою щодо обов’язковості розділу проекту з інженерно-технічних заходів цивільного захисту. Рішенням Ради національної безпеки і оборони України від 23 червня 2023 року передбачається посилення вимог та відповідальності за недотримання вимог цивільного захисту, у тому числі під час будівництва.
Враховуючи актуальність означеного питання, швидкі зміни до законодавчих актів і нормативних документів з питань цивільного захисту, необхідність їх врахування і контролю дотримання під час проектування та будівництва, наявність у складі персоналу Компанії потенційного Учасника тендеру на виготовлення проектної документації фахівця, який має відповідні знання та досвід, є необхідною.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 серпня 2024 12:11
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "УРБАН ЕКСПЕРТС" |
2 880 000,00
UAH з ПДВ
|
2 880 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "КИЇВСЬКА ПРОЕКТНА ГРУПА" |
4 000 968,00
UAH з ПДВ
|
3 980 537,27
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕМТЕХНАЛАДКА" |
4 047 000,00
UAH з ПДВ
|
4 000 860,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "УРБАН ЕКСПЕРТС" #40381892 |
Відхилено |
2 880 000,00
UAH з ПДВ
|
11 серпня 2024 08:59
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 серпня 2024 12:05
|
ТОВ "КИЇВСЬКА ПРОЕКТНА ГРУПА" #34579051 |
Відхилено |
3 980 537,27
UAH з ПДВ
|
14 серпня 2024 10:11
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 серпня 2024 09:28
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕМТЕХНАЛАДКА" #25155206 |
Переможець |
4 000 860,00
UAH з ПДВ
|
17 серпня 2024 10:26
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 серпня 2024 22:10
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 грудня 2024 17:45
|
ДУ №1 від 10.12.24 на розірвання ФЗ ПЗРВ Буряківка.pdf | укладений |
11 грудня 2024 17:45
|
Електронний підпис | укладений |
02 вересня 2024 14:22
|
Договір СФЗ ПЗРВ Буряківка №61_5_01.0-б від 30.08.24_compressed.pdf | укладений |
02 вересня 2024 14:21
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 30 серпня 2024 — 10 грудня 2024 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | керуючись статтею 188 Господарського кодексу України, статтею 651 Цивільного кодексу України, пунктами 13.1. та 18.1. Договору підряду від 30.08.2024 №61/5-01.0-б та в зв’язку з виключенням об’єкту з переліку об’єктів капітального будівництва (реконструкції), капітального ремонту ДСП «ЦППРВ» на 2024 рік, затвердженого наказом ДАЗВ від 26.11.2024 року № 101-24 «Про затвердження переліку об’єктів капітального будівництва (реконструкції), капітального ремонту ДСП «ЦППРВ» на 2024 рік, уклали між собою цю Додаткову угоду №1 до Договору. |