Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виготовлення проектної документації та її експертиза по об’єкту: «Реконструкція комплексу інженерно технічних засобів системи фізичного захисту ПЗРВ «Буряківка» у зоні відчуження Київської області» [За кодом CPV за ДК 021:2015 – 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги]
Очікувана вартість
4 086 146,00 UAH
UA-2024-07-20-000455-a 87816d6152d7415a981504ecf2bdb2e8
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чайчевська Тетяна Валеріївна

380639314495 tania.cn@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне спеціалізоване підприємство "Центральне підприємство з поводженням з радіоактивними відходами"
Код ЄДРПОУ: 37197102
Вебсайт: http://cemrw.com
Місцезнаходження: 07270, Україна , Київська обл., Чорнобиль, вул. КІРОВА, буд. 52
Контактна особа: Чайчевська Тетяна Валеріївна
380639314495
tania.cn@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 липня 2024 17:18
Звернення за роз’ясненнями: до 04 серпня 2024 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 серпня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 серпня 2024 00:00
Початок аукціону: 07 серпня 2024 11:42
Початок аукціону: 07 серпня 2024 11:42
Очікувана вартість: 4 086 146,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 20 430,73 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Виготовлення проектної документації та її експертиза по об’єкту: «Реконструкція комплексу інженерно технічних засобів системи фізичного захисту ПЗРВ «Буряківка» у зоні відчуження Київської області» [За кодом CPV за ДК 021:2015 – 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги]
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07270, Україна, Київська область, Чорнобиль, вул. КІРОВА, буд. 52
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2025
ДК 021:2015: 71240000-2 — Архітектурні, інженерні та планувальні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки між Сторонами проводяться протягом 20 (двадцяти) робочих днів з моменту підписання актів повноважними представниками Сторін та скріплених їх печатками, які складаються відповідно до етапів виконуваних робіт. Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 липня 2024 17:18
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 липня 2024 17:18
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 липня 2024 17:18
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 липня 2024 17:18
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 липня 2024 17:18
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 липня 2024 17:18
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 липня 2024 17:18
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 липня 2024 17:18
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 липня 2024 17:18
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 липня 2024 17:18
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 липня 2024 17:18
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 липня 2024 17:18
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 липня 2024 17:18
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 липня 2024 17:18
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 липня 2024 17:18
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 липня 2024 17:18
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 липня 2024 17:18
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 липня 2024 17:18
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 липня 2024 17:18
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 липня 2024 17:18
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 липня 2024 17:18
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 липня 2024 17:18

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Інженер-консультант
Дата подання: 25 липня 2024 21:02
Дата відповіді: 27 липня 2024 11:26
Вимогами Додатку 1 до ТД передбачено наявність серед працівників учасника сертифікованого провідного інженера-консультанта (будівництво) з досвідом роботи не менше 3 років. Просимо Вас доповнити тендерну документацію обсягом робіт інженера-консультанта у вигляді переліку послуг інженера-консультанта у відповідності до додатку 1 примірної форми договору про надання інженерно-консультаційних послуг у будівництві, наказу Міністерства розвитку громад від 13.04.2020 № 89 Про затвердження примірних форм договорів про здійснення технічного нагляду та про надання інженерно-консультаційних послуг у будівництві. Отже просимо вказати конкретний об'єм робіт інженера-консультанта, надання яких передбачається договором, і збільшити вартість закупівлі на цей обсяг робіт
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, відповідно до статті 16 Закону України "Про публічні закупівлі" замовник самостійно встановлює критерії відбору виконавців, зокрема критерій щодо наявності у учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. При цьому, замовник самостійно визначає перелік послуг, які він має намір отримати на договірних засадах. Пунктом 7.6 Договору (Додаток № 4 до тендерної документації) передбачено функції інженера-консультанта.
Крім того, звертаємо Вашу увагу примірна форма договору на відміну від типової форми договору має рекомендаційний характер. Зазначена форма надає сторонам свободу у визначенні змісту умов договору та у можливості передбачати додаткові умови. Кабінет Міністрів України, уповноважені ним або законом органи виконавчої влади, державні органи та органи державної влади можуть рекомендувати суб'єктам господарювання орієнтовні умови господарських договорів (примірні договори), а у визначених законом випадках - затверджувати типові договори.
При укладенні господарських договорів сторони можуть визначати зміст договору на основі:
• вільного волевиявлення, коли сторони мають право погоджувати на свій розсуд будь-які умови договору, що не суперечать законодавству;
• примірного договору, рекомендованого органом управління суб'єктам господарювання для використання при укладенні ними договорів, коли сторони мають право за взаємною згодою змінювати окремі умови, передбачені примірним договором, або доповнювати його зміст ( ст.179 ГКУ).
З огляду на зазначене, наявність у складі Підрядника інженера-консультанта є обґрунтованою і не суперечить чинному законодавству.
Щодо наявності працівників відповідної кваліфікації
Дата подання: 26 липня 2024 01:09
Дата відповіді: 27 липня 2024 11:31
Учасник повинен показати серед своїх працівників сертифікованого інженера з охорони праці (будівництво) не нижче І категорії. Питання до замовника, чому категорія сертифікованого експерта повинна бути не нижче І? Наше підприємство у своєму штаті має сертифікованого інженера з охорони праці (будівництво) ІІ категорії, який неоднародово брав участь к розробці ПКД в частині охорони праці для обєктів будівництва в Зоні Відчуження для різних обєктів по поводженню з РАВ та РЗМ найвищої категорії складності СС3. При цьому звертаємо вашу увагу, що згідно з відомостями ОРГАНУ З СЕРТИФІКАЦІЇ ПЕРСОНАЛУ БУДІВЕЛЬНОЇ ГАЛУЗІ, загальна кількість сертифікований фахівців, які маю відповідні сертифікати не нижче І категорію, налічується одиницями. Вважаємо вимогу щодо наявності сертифікованого інженера з охорони праці (будівництво) не нижче І категорії дискримінаційною та такою, що штучно звужує коло потенційних уачсників. Такою вимогою замовник в очевидь лобіює інтереси одного потенційного учасника. Переконливо просимо змінити вимоги до наявності сертифікованого інженера з охорони праці (будівництво) в частині категорії, а саме не нижче ІІ категорії.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, у відповідь на звернення повідомляємо про наступне:
Необхідність наявності у складі Учасника певних фахівців визначається замовником самостійно виходячи з власних потреб, пов’язаних з умовами реалізації проекту будівництва.
Категорія інженера з охорони праці залежить від його освіти та стажу роботи. Залежно від категорії інженер з охорони праці повинен відповідати певним кваліфікаційним вимогам. Так, для спеціаліста ІІ категорії однією з вимог отримання сертифікату є стаж роботи за професією інженера з охорони праці не менше двох років.
У разі наявності у Вашому штаті сертифікованого інженера з охорони праці (будівництво) ІІ категорії, який має достатній досвід, він може звернутися до компетентних органів для отримання сертифікату вищої категорії.
Робота інженера з охорони праці доволі складна і потребує спеціальних знань, вмінь і відповідного досвіду. Тому замовник, ставлячи за мету залучення кваліфікованого та досвідченого інженера з охорони праці не мав можливості визначити нижчу категорію, ніж зазначена у тендерній документації.
При цьому, перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність встановленим кваліфікаційним критеріям, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 16 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 5 Закону.
Звертаємо Вашу увагу, Закон України «Про публічні закупівлі» не забороняє учасникам процедури закупівлі для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучати спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Кваліфікаційний сертифікат
Дата подання: 27 липня 2024 20:42
Дата відповіді: 31 липня 2024 14:43
Шановний замонику! На даний момент фахівці, які проходять професійне навчання для отримання кваліфікаційних сертифікатів інженерів-проектувальників та/або експертів, не отримують оригінали особистих сертифікатів на руки. При цьому вся інформація про отриманий чинний кваліфікаційний сертифікат фахівця вновиться до Реєстру будівельної діяльності на публічному порталі Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва (ЄДЕССБ). Просимо внести зміни в тендерну документацію та передбачити можливість надання витягів з Реєстру будівельної діяльності на публічному порталі Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва (ЄДЕССБ) щодо наявності кваліфікаційних сертифікатів на рівні з наданням копій з оригіналів кваліфікаційних сертифікатів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за звернення, відповідну зміну буде внесено
Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 29 липня 2024 18:21
Дата відповіді: 31 липня 2024 14:47
Шановний Замовнику! Ми розуміємо що Вами вже визначений переможець, у якого в штаті є інженер-консультант і сертифікований інженер з охорони праці. Але в країні продовжує діяти воєнний стан і зараз явно не час для зловживань і корупції. Тому наполегливо просимо Вас прибрати з вимог тендеру наявність цих працівників. Оскільки такі спеціалісти, у відповідності до чинних нормативно-правових актів, жодним чином не приймають участі в розробці проєктної документації, що також підтверджується відсутністю таких вимог в закупівлях проєктних робіт інших замовників. Або, принаймні, вказати обсяги робіт, які будуть виконуватися цими спеціалістами, в технічному завданні. А вказані вимоги необґрунтовано звужують можливість участі провідних профільних установ та суттєво збільшують вартість робіт з залученням фахівців, які не вимагаються жодним НПА
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, необхідність наявності у складі Учасника певних фахівців визначається замовником самостійно виходячи з власних потреб, пов’язаних з умовами реалізації проекту будівництва. Чинним законодавством не заборонено залучити до проектної групи фахівців, які були визначені Замовником. Це не обов’язково повинні бути штатні працівники, допускається залучення за окремими договорами фахівців потрібної кваліфікації, про що йдеться в тендерній документації. Також наголошуємо, що наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Щодо невідповідності вимог
Дата подання: 29 липня 2024 20:43
Дата відповіді: 31 липня 2024 15:05
Шановний Замовнику. Інженер-консультант виконує свої обов’язки, згідно з кваліфікаційними характеристиками, затвердженими наказом № 192 Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 08.08. 2017 (із змінами, внесеними наказом від 29.12.2017 № 350) у межах нормативів для базової професії «інженер-консультант». Цим документом встановлено завдання і обов’язки, вимоги до освіти, досвіду і кваліфікації професії «Інженер-консультант» за наступними категоріями: Провідний інженер-консультант: Виступає представником інвестора (замовника) відповідно до укладеного договору в установленому законодавством порядку. Консультує інвестора з питань залучення проектних, генеральних підрядних організацій. Бере участь в підготовці договору підряду і контролює дотримання його положень усіма учасниками будівництва. Консультує з розробки організаційно-фінансових схем реалізації проекту будівництва із зазначенням всіх можливих організаційно-технологічних ризиків. Контролює організаційно-технологічну надійність будівництва. Бере участь і вносить пропозиції щодо стадійності проектування, черг будівництва та етапів реалізації проекту. Консультує з питань формування бюджету проекту в цілому, планів освоєння капітальних вкладень, обсягів фінансування окремих етапів будівництва та оптимізації інвестицій. Контролює витрачання коштів на всіх етапах будівництва. Аналізує результати перевірок та обґрунтованість висновків державних контролюючих і наглядових органів. Бере участь в аналізі претензій, що виникли між учасниками реалізації проекту, розробці відповідних пропозицій щодо їх усунення. Інженер-консультант I категорії: Бере участь у виборі постачальників за проектом і виконавців будівельних робіт, оформлення договірних відносин з ними. Розробляє пропозиції з управління організаційно-технологічними ризиками проекту. Бере участь у здійсненні проектування. Відповідно до компетенції аналізує невідповідності, помилки або пропуски у робочій документації і приймає міри по їх усуненню. Бере участь у здійсненні авторського нагляду протягом усього періоду будівництва. Здійснює нагляд за всіма діями підрядника в межах будівельного майданчика в розрізі безпеки виконання робіт, охорони праці та охорони навколишнього середовища. Бере участь у здаванні в експлуатацію закінченого будівельного об’єкта. Інженер-консультант II категорії: Бере участь у передпроектних роботах і підготовці вихідних даних щодо проектної документації на будівництво об’єкта. Згідно з укладеним договором, представляє інтереси замовника в державних органах та інших органах державної влади, ділових взаємовідносин на підприємствах (організаціях) усіх форм власності. Бере участь у проведенні технічного нагляду протягом усього періоду будівництва об’єкта. У разі прийняття рішення про консервацію об’єкта бере участь у розробці необхідних заходів, визначення термінів їх виконання і організації контролю за їх виконанням. Інженер-консультант: Контролює відповідність проектним рішенням використаних матеріально-технічних ресурсів. Перевіряє обсяги виконаних будівельних робіт і якість будівельних матеріалів. Бере участь у передпроектних робіт і підготовки вихідних даних щодо проектної документації на будівництво об’єкта під керівництвом інженера-консультанта (будівництво) більш високої кваліфікації. Таким чином вибір і залучення інженера-консультанта є прерогативою Замовника і вимога залучити в якості служби Замовника інженера-консультанта зі складу виконавця проектних робіт є неправомірною. Вимагаємо прибрати дану вимогу з тендерної документації!!!!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, відповідно до статті 16 Закону Замовник самостійно встановлює критерії відбору виконавців, зокрема критерій щодо наявності у учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. При цьому, замовник самостійно визначає перелік послуг, які він має намір отримати на договірних засадах. Пунктом 7.6 Договору (Додаток № 4 до тендерної документації) передбачено функції інженера-консультанта.
Крім того, звертаємо Вашу увагу примірна форма договору на відміну від типової форми договору має рекомендаційний характер. Зазначена форма надає сторонам свободу у визначенні змісту умов договору та у можливості передбачати додаткові умови. Кабінет Міністрів України, уповноважені ним або законом органи виконавчої влади, державні органи та органи державної влади можуть рекомендувати суб'єктам господарювання орієнтовні умови господарських договорів (примірні договори), а у визначених законом випадках - затверджувати типові договори.
При укладенні господарських договорів сторони можуть визначати зміст договору на основі:
• вільного волевиявлення, коли сторони мають право погоджувати на свій розсуд будь-які умови договору, що не суперечать законодавству;
• примірного договору, рекомендованого органом управління суб'єктам господарювання для використання при укладенні ними договорів, коли сторони мають право за взаємною згодою змінювати окремі умови, передбачені примірним договором, або доповнювати його зміст (ст.179 ГКУ).
З огляду на зазначене, наявність у складі Підрядника інженера-консультанта є обґрунтованою і не суперечить чинному законодавству.
Щодо вимог до проєктної документації
Дата подання: 30 липня 2024 14:10
Дата відповіді: 31 липня 2024 15:07
Шановний Замовнику. Звертаємо Вашу увагу, що ДСТУ Б А.2.4-4:2009 у відповідності до якого у п.31 Завдання на проєктування повинна бути оформлена ПКД є недіючим в Україні. Прохання внести корективи.
Відповідь: Шановний Учаснику, Дякуємо за звернення, відповідну зміну буде внесено.
Щодо наявності працівників відповідної кваліфікації
Дата подання: 30 липня 2024 18:15
Дата відповіді: 31 липня 2024 16:49
Шановний Замовнику. Звертаємо Вашу увагу, що у відповідності до НД України до завдань та обов’язків експерта будівельного з інженерно-технічних заходів цивільного захисту відносяться, зокрема, проведення експертизи містобудівної документації відповідно до вимог законодавства, будівельних норм, нормативних документів, обов’язковість застосування яких встановлена законодавством щодо вимог цивільного захисту; виконання комплексної перевірки розділу інженерно-технічних заходів цивільного захисту у складі містобудівної документації; проведення експертизи проектної документації на будівництво об’єктів стосовно дотримання вимог ІТЗ ЦЗ, зокрема проектних рішень у сфері цивільного захисту в частині забезпечення безпеки населення на об’єктах будівництва, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, на яких постійно перебуватимуть понад 50 фізичних осіб або періодично перебуватимуть понад 100 фізичних осіб, сталої роботи об’єктів критичної інфраструктури, об’єктів підвищеної небезпеки, об’єктів віднесених до категорій з цивільного захисту, джерел водопостачання та захисту їх від радіоактивних і небезпечних хімічних речовин, запобігання виникненню надзвичайних ситуацій у разі ймовірних аварій, підвищення надійності електропостачання об’єктів, безаварійної зупинки технологічних процесів, будівництва захисних споруд цивільного захисту, світломаскування, оповіщення населення у разі виникнення надзвичайних ситуацій, визначення меж зони можливого ураження та інші обов’язки. Оскільки проектна організація не проводить самостійно експертизу власної ПКД, а віддає проєктно-кошторисну документацію сторонній організації для проведення експертизи, то у складі проєктної організації дана посада не є необхідною. У випадку виникнення складних питань ДП «Укрдержбудекспертиза» може надавати консультації з тих чи інших питань з залученням власних експертів. Вважаємо вимогу про наявність сертифікованого провідного експерту будівельного з інженерно-технічних заходів цивільного захисту у складі проєктної організації неправомірною і такою, що не може бути поставлена до проєктної організації. Просимо виключити дану вимогу з ТД.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність встановленим кваліфікаційним критеріям, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 16 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 5 Закону.
Звертаємо Вашу увагу, Закон України «Про публічні закупівлі» не забороняє учасникам процедури закупівлі для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучати спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Відповідно до Закону України від 17.02.2022 року №2081-ІХ «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо вдосконалення законодавства з питань цивільного захисту» було внесено зміни до Закону України «Про регулювання містобудівної документації» в частині забезпечення експертизи проектів будівництва щодо додержання вимог чинних будівельних норм з питань інженерно-технічного захисту та, відповідно, виділення окремого напряму для експертів будівельних, які здійснюють таку експертизу.
На виконання вимог Закону Мінрегіоном було прийнято наказ від 30 вересня 2022 року №176 «Про затвердження Зміни № 12 до Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників, а саме: Випуск 64 «Будівельні, монтажні та ремонтно-будівельні роботи»» доповнено такою позицією: «Спеціалізація експерт будівельний з інженерно- технічних заходів цивільного захисту».
До завдань та обов’язків експерта будівельного з інженерно-технічних заходів цивільного захисту відносяться, зокрема, проведення експертизи під час виготовлення проектної документації на будівництво об’єктів стосовно дотримання вимог ІТЗ ЦЗ.
Крім того, Законом України від 29 .07. 2022 року № 2486-IX «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо забезпечення вимог цивільного захисту під час планування та забудови територій статтю 31 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» доповнено вимогою щодо обов’язковості розділу проекту з інженерно-технічних заходів цивільного захисту. Рішенням Ради національної безпеки і оборони України від 23 червня 2023 року передбачається посилення вимог та відповідальності за недотримання вимог цивільного захисту, у тому числі під час будівництва.
Враховуючи актуальність означеного питання, швидкі зміни до законодавчих актів і нормативних документів з питань цивільного захисту, необхідність їх врахування і контролю дотримання під час проектування та будівництва, наявність у складі персоналу Компанії потенційного Учасника тендеру на виготовлення проектної документації фахівця, який має відповідні знання та досвід, є необхідною.
Розгорнути всі запитання: 7 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 серпня 2024 12:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "УРБАН ЕКСПЕРТС" 2 880 000,00
UAH з ПДВ
2 880 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "КИЇВСЬКА ПРОЕКТНА ГРУПА" 4 000 968,00
UAH з ПДВ
3 980 537,27
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕМТЕХНАЛАДКА" 4 047 000,00
UAH з ПДВ
4 000 860,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

10 серпня 2024 11:34
Електронний підпис
10 серпня 2024 11:32
atestat6O032dodatok.pdf
10 серпня 2024 11:32
atestat6O032.pdf
10 серпня 2024 11:32
ЛІЦЕНЗІЯ АВК-5 2024.pdf
10 серпня 2024 11:32
лист відповідь.pdf
10 серпня 2024 11:32
ДОГОВІР АВК.pdf
10 серпня 2024 11:32
Акти Глибочицька 43.pdf
06 серпня 2024 12:30
Електронний підпис
06 серпня 2024 12:27
Електронний підпис
06 серпня 2024 12:24
страхування Кирилець.pdf
06 серпня 2024 12:24
Лист ФОП Стельмах.pdf
06 серпня 2024 12:24
Довідка_мат.-тех. база.pdf
06 серпня 2024 12:24
Виписка з ЄДР_Стельмах.pdf
06 серпня 2024 12:24
Проєкт Договору.pdf
06 серпня 2024 12:24
Довідка-ознайомлення.pdf
06 серпня 2024 12:24
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

06 серпня 2024 19:45
Електронний підпис
06 серпня 2024 19:45
Електронний підпис
06 серпня 2024 19:41
12. Опис до статуту.PDF
06 серпня 2024 19:41
2.2. Станішевська Д.В.pdf
06 серпня 2024 19:41
2.1. Косяненко О.І..pdf
06 серпня 2024 19:41
4.3. Експертний звіт.pdf
06 серпня 2024 19:41
2.6. Лисенко О.М..pdf
06 серпня 2024 19:41
4.2. Акти.pdf
06 серпня 2024 19:41
2.8. Куліш.PDF
06 серпня 2024 19:41
2.9. Свідоцтво Куліш.pdf
06 серпня 2024 19:41
2.3. Кучеров А.І..PDF
06 серпня 2024 19:41
11. Статут 2020 р..pdf
06 серпня 2024 19:41
15. Витяг ЕДР.pdf
06 серпня 2024 19:41
2.7. Дімбровська.pdf
06 серпня 2024 19:41
8. Довідка не рф.pdf
06 серпня 2024 19:41
2.4. Шмигора.pdf
06 серпня 2024 19:41
2.5. Сіренко В.О..pdf

Публічні документи

19 серпня 2024 10:24
Електронний підпис
16 серпня 2024 10:29
Електронний підпис
06 серпня 2024 13:30
Електронний підпис
06 серпня 2024 13:28
3. мтб.PDF
06 серпня 2024 13:28
5. працівники.pdf
06 серпня 2024 13:28
5. працівники.pdf.p7s
06 серпня 2024 13:28
3. мтб.PDF.p7s
06 серпня 2024 13:28
дозвільні.PDF
06 серпня 2024 13:28
дозвільні.PDF.p7s
06 серпня 2024 13:28
1.2. довідки.PDF.p7s
06 серпня 2024 13:28
1.2. довідки.PDF
06 серпня 2024 13:28
7. про субпідряд.PDF
06 серпня 2024 13:28
7. про субпідряд.PDF.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УРБАН ЕКСПЕРТС"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВ "КИЇВСЬКА ПРОЕКТНА ГРУПА"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕМТЕХНАЛАДКА"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "УРБАН ЕКСПЕРТС"
#40381892
Відхилено 2 880 000,00
UAH з ПДВ
11 серпня 2024 08:59
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 серпня 2024 12:05
ТОВ "КИЇВСЬКА ПРОЕКТНА ГРУПА"
#34579051
Відхилено 3 980 537,27
UAH з ПДВ
14 серпня 2024 10:11
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 серпня 2024 09:28
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕМТЕХНАЛАДКА"
#25155206
Переможець 4 000 860,00
UAH з ПДВ
17 серпня 2024 10:26
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 серпня 2024 22:10

Вимога про усунення невідповідностей

Під час розгляду пропозиції учасника ТОВ "УРБАН ЕКСПЕРТС" (код ЄДРПОУ 40381892) було виявлено наступні невідповідності: 1. Перелік виявлених невідповідностей: під час розгляду документів на підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій* було виявлено, що Учасником не була надана копія ліцензії (або сертифікату, або ліцензійного договору) на використання програмного комплексу АВК-5. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: додатком № 1 до тендерної документації, пунктом 1 встановлені наступні критерії: «Програмне забезпечення повинно бути ліцензійним. На підтвердження чого, надати належним чином завірену копію ліцензії (або сертифікату, або ліцензійного договору) на використання програмного комплексу. Ліцензія (або сертифікат, або ліцензійний договір) повинна бути видана на учасника або на суб’єкта господарювання, в якого учасник залучає програмний комплекс та на якого надає в складі пропозиції підтвердний документ, що підтверджує право залучення відповідного програмного комплексу.» Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати належним чином завірену копію ліцензії (або сертифікату, або ліцензійного договору) на використання програмного комплексу АВК-5. 2. Перелік виявлених невідповідностей: під час розгляду документів на підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, що Учасником була подана копія сертифікату провідного інженера-консультанта (будівництво)* з датою видачі 22.06.2023 року, тобто Учасник планує залучати інженера-консультанта з досвідом роботи менше 3 років, що суперечить вимогам тендерної документації . Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Додатком № 1 до тендерної документації, пунктом 2 встановлені наступні критерії: «Також серед переліку працівників учасник повинен мати: - сертифікований провідний інженер-консультант (будівництво)* з досвідом роботи не менше 3 років, що підтверджується датою видачі сертифікату – не менше 1 особи». Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати копію сертифікату провідного інженера-консультанта (будівництво), який буде підтвверджувати досвід роботи більше 3 років. 3. Перелік виявлених невідповідностей: під час розгляду документів на підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, що було виявлено,що Учасник планує залучити інженера з охорони праці (будівництво) при цьому категорія не підтверджена, кваліфікаційне посвідчення до сертифікату відсутнє, чинний сертифікат, не є виданим відповідним органом із сертифікації персоналу будівельної галузі акредитованим НААУ. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Додатком № 1 до тендерної документації, пунктом 2 встановлені наступні критерії: «Також серед переліку працівників учасник повинен мати: - сертифікований інженер з охорони праці (будівництво) не нижче І категорії** – не менше 1 особи; **на підтвердження надаються чинний сертифікат, виданий відповідним органом із сертифікації персоналу будівельної галузі акредитованим НААУ та відповідне кваліфікаційне посвідчення до сертифікату». Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати чинний сертифікат інженера з охорони праці (будівництво) не нижче І категорії, виданий відповідним органом із сертифікації персоналу будівельної галузі акредитованим НААУ та відповідне кваліфікаційне посвідчення до сертифікату. 4. Перелік виявлених невідповідностей: під час розгляду документів на підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, що було виявлено,що Учасник не надав довідку про наявний допуск до виконання особливих робіт на керівника підприємства учасника/ субпідрядника, оформленого відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 25.12.1997 року № 1471 (із змінами)». Учасником наданий гарантійний лист 249 від 5.08.24 на отримання директором відповідного допуску, що суперечить вимогам тендерної документації. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Додатком № 1 до тендерної документації, пунктом 2 встановлені наступні критерії: «На підтвердження наявності допуску до виконання особливих робіт у працівників учасника, які будуть виконувати інженерні вишукування, оформленого відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 25.12.1997 року № 1471 (із змінами) учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 3 або гарантійний лист про отримання відповідних допусків. У керівника підприємства учасника/ субпідрядника обов’язкова наявність допуску до виконання особливих робіт, оформленого відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 25.12.1997 року № 1471 (із змінами)» Учасником наданий гарантійний лист 249 від 5.08.24 на отримання директором відповідного допуску, що суперечить вимогам тендерної документації.». Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати довідку про наявний допуск до виконання особливих робіт на керівника підприємства учасника/ субпідрядника, оформленого відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 25.12.1997 року № 1471 (із змінами). 5. Перелік виявлених невідповідностей: під час розгляду документів на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору № 915/КБ від 24.01.2017 р. з усіма додатками до нього було виявлено відсутність актів на виконані роботи, Учасник надав лист-пояснення, що акти за 2017-2018 роки знаходяться в архіві. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Додатком № 1 до тендерної документації, пунктом 3 встановлені наступні критерії: «На підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 4, із зазначенням в ній не менше одного такого договору. Для підтвердження інформації, наведеної у довідці учасник має надати копії налогічних договорів з усіма додатками до нього та копію документу(ів), що підтверджують його виконання в повному обсязі, а саме: акт/и виконаних робіт, що підтверджує/ють повне виконання договору, позитивний експертний висновок.». Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати копії актів за 2017-2018 роки.

Вимога про усунення невідповідностей

Під час розгляду пропозиції учасника ТОВ "КИЇВСЬКА ПРОЕКТНА ГРУПА" (код ЄДРПОУ 34579051) було виявлено наступні невідповідності: 1. Перелік виявлених невідповідностей: під час розгляду документів на підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід було виявлено, що Учасник не підтвердив наявність сертифікованого провідного інженера-консультанта (будівництво) з досвідом роботи не менше 3 років, сертифікованого провідного експерта будівельногог з інженерно-технічних заходів цивільного захисту, сертифікованого інженера з охорони праці (будівництво) не нижче І категорії. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Додатком № 1 до тендерної документації, пунктом 2 встановлені наступні критерії: «Також серед переліку працівників учасник повинен мати: - сертифікований провідний інженер-консультант (будівництво)* з досвідом роботи не менше 3 років, що підтверджується датою видачі сертифікату – не менше 1 особи; - сертифікований провідний експерт будівельний з інженерно-технічних заходів цивільного захисту* – не менше 1 особи; - сертифікований інженер з охорони праці (будівництво) не нижче І категорії** – не менше 1 особи; * сертифікати мають бути видані в порядку, встановленому положеннями Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності», органами з оцінки відповідності акредитованими в Національному агентстві з акредитації України, що видали сертифікат(и), інформація про сертифікат повинна бути внесена до Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва **на підтвердження надаються чинний сертифікат, виданий відповідним органом із сертифікації персоналу будівельної галузі акредитованим НААУ та відповідне кваліфікаційне посвідчення до сертифікату». Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: підтвердити наявність сертифікованого провідного інженера-консультанта (будівництво) з досвідом роботи не менше 3 років, сертифікованого провідного експерта будівельногог з інженерно-технічних заходів цивільного захисту, сертифікованого інженера з охорони праці (будівництво) не нижче І категорії. 2. Перелік виявлених невідповідностей: під час розгляду документів на підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, що Учасником був наданий сертифікат інженера-проектувальника Сіренко Віталія Олеговича поданий учасником в складі тендерної пропозиції, при перевірці в Реєстрі будівельної діяльності Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва виявився призупиненим. Працівник з кваліфікацією Інженерно-будівельне проєктування в частині дотримання вимог пожежної безпеки відсутній. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Додатком № 1 до тендерної документації, пунктом 2 зазначено : «Учасник у складі тендерної документації надає копії сертифікатів вказаних фахівців або надає Витяг з Реєстру будівельної діяльності з публічноого порталу Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва (ЄДЕССБ).» Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати копію чинного сертифікату працівника з кваліфікацією Інженерно-будівельне проєктування в частині дотримання вимог пожежної безпеки.

Вимога про усунення невідповідностей

Перелік виявлених невідповідностей: під час розгляду документів на підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід було виявлено, що Учасник не надав кваліфікаційне посвідчення до сертифікату інженера з охорони праці (будівництво). Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Додатком № 1 до тендерної документації, пунктом 2 встановлені наступні критерії: «Також серед переліку працівників учасник повинен мати: - сертифікований провідний інженер-консультант (будівництво)* з досвідом роботи не менше 3 років, що підтверджується датою видачі сертифікату – не менше 1 особи; - сертифікований провідний експерт будівельний з інженерно-технічних заходів цивільного захисту* – не менше 1 особи; - сертифікований інженер з охорони праці (будівництво) не нижче І категорії** – не менше 1 особи; * сертифікати мають бути видані в порядку, встановленому положеннями Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності», органами з оцінки відповідності акредитованими в Національному агентстві з акредитації України, що видали сертифікат(и), інформація про сертифікат повинна бути внесена до Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва **на підтвердження надаються чинний сертифікат, виданий відповідним органом із сертифікації персоналу будівельної галузі акредитованим НААУ та відповідне кваліфікаційне посвідчення до сертифікату». Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати відповідне кваліфікаційне посвідчення до сертифікату інженера з охорони праці (будівництво).

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 серпня 2024 10:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕМТЕХНАЛАДКА"
#25155206
4 000 860,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 вересня 2024 14:22
Договір СФЗ ПЗРВ Буряківка №61_5_01.0-б від 30.08.24_compressed.pdf укладений
02 вересня 2024 14:21