Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Одеська державна академія будівництва та архітектури |
Код ЄДРПОУ: | 02071033 |
Вебсайт: | http://www.ogasa.org.ua/ |
Місцезнаходження: | 65029, Україна , Одеська обл., м. Одеса, вул. Дідріхсона, 4 |
Контактна особа: |
Неля Фабрика +380487236922 tender@odaba.edu.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 липня 2024 21:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 серпня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 серпня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 серпня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 05 серпня 2024 15:59 |
Початок аукціону: | 05 серпня 2024 15:59 |
Очікувана вартість: | 1 804 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 18 040,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій та інформація щодо повернення чи неповернення забезпечення тендерної пропозиції більш детально викладено в тендерній документації. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 9020 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Післяплата, поетапно, протягом 60 (шістидесяти) робочих днів після підписання актів приймання-передачі Робіт (згідно з умовами укладеного договору). | Пiсляоплата | 60 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 липня 2024 22:27 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
31 липня 2024 22:20 |
Зміни 2 від 31.07.2024.pdf | |
31 липня 2024 22:20 |
Зміни 2 від 31.07.2024.pdf | |
31 липня 2024 22:20 |
ТД Роб з розр. ПД на КР гуртож Ж зміни 2 від 31.07.2024.pdf | |
31 липня 2024 22:20 |
ТД Роб з розр. ПД на КР гуртож Ж зміни 2 від 31.07.2024.pdf | |
30 липня 2024 21:54 |
Зміни 1 від 30.07.2024.pdf | |
30 липня 2024 21:54 |
Зміни 1 від 30.07.2024.pdf | |
30 липня 2024 21:54 |
ТД Роб з розр. ПД на КР гуртож Ж зміни 1 від 30.07.2024.pdf | |
30 липня 2024 21:54 |
ТД Роб з розр. ПД на КР гуртож Ж зміни 1 від 30.07.2024.pdf | |
19 липня 2024 21:45 |
ТД Роб з розр. ПД на КР гуртож Ж 19.07.2024.pdf | |
19 липня 2024 21:45 |
ТД Роб з розр. ПД на КР гуртож Ж 19.07.2024.pdf |
31 липня 2024 22:27 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
31 липня 2024 22:20 |
Зміни 2 від 31.07.2024.pdf
|
||||||
31 липня 2024 22:20 |
Зміни 2 від 31.07.2024.pdf
|
||||||
31 липня 2024 22:20 |
ТД Роб з розр. ПД на КР гуртож Ж зміни 2 від 31.07.2024.pdf
|
||||||
31 липня 2024 22:20 |
ТД Роб з розр. ПД на КР гуртож Ж зміни 2 від 31.07.2024.pdf
|
||||||
30 липня 2024 21:54 |
Зміни 1 від 30.07.2024.pdf
|
||||||
30 липня 2024 21:54 |
Зміни 1 від 30.07.2024.pdf
|
||||||
30 липня 2024 21:54 |
ТД Роб з розр. ПД на КР гуртож Ж зміни 1 від 30.07.2024.pdf
|
||||||
30 липня 2024 21:54 |
ТД Роб з розр. ПД на КР гуртож Ж зміни 1 від 30.07.2024.pdf
|
||||||
19 липня 2024 21:45 |
ТД Роб з розр. ПД на КР гуртож Ж 19.07.2024.pdf
|
||||||
19 липня 2024 21:45 |
ТД Роб з розр. ПД на КР гуртож Ж 19.07.2024.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей - Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. Замовник зазначає, що ДОДАТКОВІ вимоги є важливі, адже сфера публічних закупівель та особливості розпорядження державними коштами потребує певної надійності та досвідченості від Учасників, що виконують відповідні роботи. Для всіх Учасників, які якісно та добросовісно працюють, не є складними задачами виконати вимоги зазначені в ТД. Дякуємо за звернення.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-10-01-000039 ● e34b57be2fcc4ea09ec1b85181df996b
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 01 жовтня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 жовтня 2024 09:48 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
01.10.2024 Одеса № 194
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірки закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА.
Підстава: доповідна записка начальника відділу моніторингу та перевірки закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 01.10.2024.
Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 01.10.2024 № 194
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4
6 UA-2024-07-19-009974-a 19.07.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
моніторингу та перевірки закупівель Світлана САМОКІШ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-10-07 16:46:55
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї процедури закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі державного підприємства «НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ І ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ МІСТОБУДУВАННЯ» (протокол уповноваженої особи від 17.08.2024 № 17/08/24-04ВТ) згідно з абзацом 2 підпункту 2 пункту 44 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), у зв’язку з невідповідністю поданої зазначеним учасником у складі тендерної пропозиції Договірної ціни вимогам тендерної документації, порушенням правил розрахунку, помилковим застосуванням розцінки на обстеження (кошторис 1), помилковим застосуванням для кошторису з обстеження знижуючого коефіцієнту, тоді як тендерною документацією Замовника не вимагається надання учасниками у складі тендерної пропозиції Договірної ціни, розрахунків до неї та кошторисів, а інформація про відповідність запропонованої пропозиції технічним вимогам, встановленим замовником у Додатку 3 до тендерної документації, повинна бути підтверджена лише підписаною формою пропозиції Додатка 1 до тендерної документації, яка також містить згоду на відповідні умови тендерної документації, зокрема згоду з проєктом договору.
3. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника товариства з обмеженою відповідальністю «ІНДАСТРІАЛ КОНСТРАКШН ГРУП» (далі – ТОВ «ІНДАСТРІАЛ КОНСТРАКШН ГРУП») вимогам підпункту 2.4 пункту 2 Додатка 10 до тендерної документації, підпункту 1.1.8 пункту 1, пунктів 6 та 8 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та Додатка 4 до тендерної документації, тоді як зазначеним учасником у складі тендерної пропозиції не надано попередній договір або договір про наміри із субпідрядною організацією, яка залучатиметься згідно з довідкою учасника від 02.08.2024 № 230/2024.
4. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «ІНДАСТРІАЛ КОНСТРАКШН ГРУП» вимогам підпункту 2.1 пункту 2 Додатка 10 до тендерної документації, підпункту 5.1 пункту 5 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та Додатка 5 до тендерної документації, тоді як зазначеним учасником у складі тендерної пропозиції для документального підтвердження кваліфікації фахівців/працівників:
не надано скан-копії дипломів на працівника Собко Ганну Миколаївну (пункт 3 довідки учасника від 02.08.2024 № 255/2024);
надано інформацію та документальне підтвердження про наявність у учасника одного інженера-проектувальника (провідного інженера-проектувальника) в частині забезпечення економії енергії (ЕЕФ) СС3 (пункт 5 довідки учасника від 02.08.2024 № 255/2024), а не менше двох таких осіб, як вимагає Замовник.
5. Чи скористався Замовник правом, наданим пунктом 42 Особливостей, щодо звернення за підтвердженням інформації, наданої учасником ТОВ «ІНДАСТРІАЛ КОНСТРАКШН ГРУП», до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції, в частині наданої учасником інформації та документів на підтвердження його відповідності вимогам кваліфікаційного критерію щодо наявності документально підтвердженого відповідного досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів), тоді як учасником у складі тендерної пропозиції надано лише один експертний звіт, в якому учасник виступав генеральним проектувальником, чим не підтверджується наявність у нього досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) саме на розробку проектної (проектно-кошторисної) документації, яка б пройшла відповідну експертизу, із сумарною вартістю виконаних робіт не менше 30% від очікуваної вартості закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-10-10 20:15:10
пояснення на запит
пояснення на запит викладено у прикріплених файлах
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2024-10-25 21:16:27
Заперечення щодо висновку
Заперечення щодо висновку
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 18 жовтня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 02 листопада 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено порушення вимог абзаців 1 та 8 пункту 28 Особливостей. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ДП «НДПІ МІСТОБУДУВАННЯ» встановлено порушення вимог абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей та частини першої статті 5 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ІНДАСТРІАЛ КОНСТРАКШН ГРУП» встановлено порушення вимог пункту 43 Особливостей.)
Оскарження в суді
Опис: | Оскаржено в суді |
Дата публікації: | 01 листопада 2024 |
Номер відкриття провадження: | П/420/34337/24 |
Дата відкриття провадження: | 05 листопада 2024 |
Документи:
06 листопада 2024 20:09
|
Електронний підпис |
01 листопада 2024 20:49
|
Електронний підпис |
01 листопада 2024 20:46
|
6 Ж.pdf |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 серпня 2024 16:28
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ І ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ МІСТОБУДУВАННЯ" |
1 350 000,00
UAH з ПДВ
|
1 350 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Індастріал Констракшн Груп" |
1 600 000,00
UAH з ПДВ
|
1 600 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "СКАЙСТРОЙ" |
1 616 214,16
UAH з ПДВ
|
1 616 214,16
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ І ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ МІСТОБУДУВАННЯ" #01422832 |
Відхилено |
1 350 000,00
UAH з ПДВ
|
17 серпня 2024 22:06
|
|
ТОВ "Індастріал Констракшн Груп" #37215372 |
Переможець |
1 600 000,00
UAH з ПДВ
|
05 вересня 2024 17:59
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 вересня 2024 17:36
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 вересня 2024 18:46
|
Додаткова угода до дог.№137.pdf | зміни до договору |
25 вересня 2024 18:46
|
Електронний підпис | укладений |
13 вересня 2024 20:52
|
137.pdf | укладений |
13 вересня 2024 20:51
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 вересня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 25 вересня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | уточнення реквізитів сторін |
Номер договору про закупівлю: | 137/24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |