Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
31120000-3 Генератори (Комплектна газопоршнева електростанція з монтажем на об’єкт №1)
Очікувана вартість
960 141 734,58 UAH
UA-2024-07-19-009939-a ● 3232d100ab844b9094387fea828f854f
Відкриті торги з особливостями
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКPНAФТА" |
Код ЄДРПОУ: | 00135390 |
Вебсайт: | http://www.ukrnafta.com |
Місцезнаходження: | 04053, Україна , Київська обл., Київ, 04053, м.Київ, Шевченківський район, ПРОВУЛОК НЕСТОРІВСЬКИЙ, будинок 3-5 |
Контактна особа: |
Франчук Юрій Анатолійович 380931945460 Yurii.FranchukST@Ukrnafta.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 липня 2024 21:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 серпня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 серпня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 серпня 2024 11:00 |
Очікувана вартість: | 960 141 734,58 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 601 417,35 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Гарантія надається за Формою, наведеною в Додатку 5 до цієї Тендерній документації з урахуванням умов, викладених в пункті 2 Розділу ІІІ Тендерної документації. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 28804252 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Учасник-переможець повинен надати забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді банківської гарантії. Банківська гарантія повинна бути надана замовнику та набувати чинності не пізніше дати укладання договору про закупівлю (далі - Договір). Банківська гарантія повинна надаватись у розмірі: 5% (п’ять відсотків) від суми договору. Детальні умови зазначені в п. 6 Розділу VI Тендерної документації. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31120000-3: Генератори
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Комплектна газопоршнева електростанція
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 31121200-2 — Генераторні установки з двигуном із іскровим запалюванням
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Оплата Товару здійснюються Покупцем за безвідкличним підтвердженим, трансферабельним документарним, подільним акредитивом, що відкривається у розмірі ціни Договору та підлягає сплаті виданим українським банком не пізніше ніж через 15 (п’ятнадцять) робочих днів з дати підписання Договору відповідно до погодженої Сторонами форми/тексту акредитиву. 80% (вісімдесят відсотків) ціни Договору сплачується згідно з акредитивом за умови надання Постачальником до Виконуючого банку наступних документів, що підтверджують відправку Товару в повному обсязі: - Коносамент (у разі відправки Товару морським та/або водним транспортом) та/або Товарно-транспортна накладна (у разі відправки товару автотранспортом) та/або Залізнична накладна (у разі відправки товару залізничним транспортом) та/або Авіаційна вантажна накладна (у разі відправки товару авіа транспортом) на Товар у повній комплектації відповідно до Специфікації – 1 оригінал (-ли); - Комерційний інвойс – 1 оригінал. - Звіт незалежної інспекційної компанії щодо успішного завершення заводських випробувань Товару, що підтверджує відповідність показників Товару показникам виробника та вимогам Специфікації – 1 оригінал (-ли). | Аванс | 15 | Робочі | 80 |
Поставка товару | 10% (десять відсотків) від ціни Договору сплачується згідно з акредитивом за умови надання Постачальником до Виконуючого банку таких документів: -акт прийому-передачі Товару в місці поставки, підписаний обома Сторонами – 1 оригінал; -видаткова накладна на поставлений Товар, підписана обома Сторонами, – 1 оригінал; -Комерційний інвойс – 1 оригінал. Акт приймання-передачі Товару та видаткова накладна на поставлений Товар у повній комплектації відповідно до вимог Специфікації підписується Сторонами протягом 15 (п'ятнадцяти) робочих днів після поставки Товару в місце поставки за умови відсутності вмотивованих зауважень | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 10 |
Надання послуг | 10% (десять відсотків) від ціни Договору сплачується відповідно до акредитива за умови надання Постачальником до Виконуючого банку таких документів: - акт приймання-передачі наданих Супровідних Послуг, підписаний обома Сторонами – 1 оригінал; - Комерційний інвойс – 1 оригінал. Aкт приймання-передачі наданих Супровідних Послуг підписується Сторонами протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів з моменту успішного завершення випробувань Товару, що підтверджується актом готовності Товару до експлуатації, та після надання всіх Супровідних Послуг згідно Специфікації. | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 10 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 серпня 2024 20:23 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 серпня 2024 20:23 |
Зміна №5 від 08.08.2024р..pdf | |
08 серпня 2024 20:23 |
ТД_когенераційна_установка (Об'єкт №1) (зі змінами від 08.08.2024р.).docx | |
02 серпня 2024 16:14 |
Зміна №4 від 02.08.2024р..pdf | |
25 липня 2024 14:19 |
Зміна №3 від 25.07.2024р..pdf | |
22 липня 2024 19:46 |
Зміна №2 від 22.07.2024р..pdf | |
19 липня 2024 22:19 |
Зміна №1 від 19.07.2024р..pdf | |
19 липня 2024 21:15 |
Додаток 10 до ТД.xlsx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
also?
Дата подання: 19 липня 2024 22:24
Дата відповіді: 22 липня 2024 13:19
Do you understand what you are doing? Is it sabotage or idiotism?
Відповідь: На Ваше звернення повідомляємо, що закупівля є нагальною, тому строки проведення процедури встановлені мінімальні з дотриманням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022р. № 1178 (із змінами й доповненнями).
Звернення
Дата подання: 22 липня 2024 21:32
Дата відповіді: 25 липня 2024 14:05
Шановний Замовнику!
Наша компанія має достатні ресурси та досвід для виконання контракту по цій закупівлі. Нове обладнання, що закуповується вже або виготовлене, або перебуває на останніх етапах його виготовлення, що дозволить поставити його в обумовлені тендерною документацією строки. Ми готові прийняти участь в цих торгах, та забезпечити на них реальну конкуренцію, що дозволить державній компанії Укрнафта зекономити десятки, а може й сотні мільйонів гривень, які необхідні державі Україна та її народу. Наразі через занадто стислі строки на проведення торгів ми не встигаємо підготувати повний пакет тендерної пропозиції та отримати банківську гарантію для участі в торгах. Ми гарантуємо свою участь в торгах в разі подовження строку подання тендерних пропозицій на 10 робочих днів. Просимо внести відповідні зміни до тендерної документації.
З повагою
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! На Ваше звернення повідомляємо, що Замовником будуть внесені зміни в тендерну документацію та продовжено кінцевий строк подання тендерних пропозицій.
Строк подання пропозицій
Дата подання: 23 липня 2024 17:17
Дата відповіді: 25 липня 2024 14:05
Шановний Замовнику! Наша компанія має намір прийняти участь в даній закупівлі з якісним європейським обладнанням. Враховуючи вимогу надання забезпечення пропозицій учасників, після звернення до банківських установ, є розуміння про неможливість отримання банківської гарантії в такі стислі строки. Просимо розглянути можливість перенесення строків подання пропозицій на 30 днів для можливості прийняти участь в торгах. Дякуємо за розуміння!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! На Ваше звернення повідомляємо, що Замовником будуть внесені зміни в тендерну документацію та продовжено кінцевий строк подання тендерних пропозицій.
Уточнення обсягів постаки/робіт
Дата подання: 25 липня 2024 16:03
Дата відповіді: 26 липня 2024 13:50
В тендерній документації вказано «Монтаж Товару (що передбачає встановлення газопоршневої електростанції в складі газопоршневих двигунів в кількості у відповідності до Специфікації з можливістю приєднання зовнішніх газових та електричних мереж з використанням комплектного Товару, вузлів, кабелів відповідно до типових конструкцій заводу-виробника; що проводиться у відповідності *до типового проекту розміщення та монтажу Товару, що є складовою комплекту поставки Товару від заводу-виробника*)». Чи потрібно в такому випадку в обсязі поставки розробляти проєктно-кошторисну документацію у відповідності до чинних нормативно-технічних документів України? Якщо ні, то яким чином має бути узаконений згаданий вище «типовий проєкт»?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь:
Шановний Учасник! На Ваше звернення повідомляємо, що типовий проєкт повинен містити всі основні креслення для монтажу товару без кошторисної документації, та служити вихідними даними на основі якого буде розроблено стадію ПРОЄКТ П та стадію РОБОЧИЙ ПРОЄКТ (РП) замовником. Приймання документації буде відбуватись шляхом підписання акту приймання передачі товару.
Шановний Учасник! На Ваше звернення повідомляємо, що типовий проєкт повинен містити всі основні креслення для монтажу товару без кошторисної документації, та служити вихідними даними на основі якого буде розроблено стадію ПРОЄКТ П та стадію РОБОЧИЙ ПРОЄКТ (РП) замовником. Приймання документації буде відбуватись шляхом підписання акту приймання передачі товару.
Щодо участі у процедурі закупівлі консорціуму компаній
Дата подання: 30 липня 2024 16:26
Дата відповіді: 31 липня 2024 18:43
Шановний Замовнику! Дана процедура закупівель передбачає участь, як "Учасника" та можливого "Постачальника", лише окремої юридичної особи.
Враховуючи особливість таких поставок з виконанням супутніх послуг "під ключ", де вимагається досвід, як у сфері загально-будівельних та електротехнічних робіт, так і в сфері монтажу газового обладнання, на практиці широко застосовується можливість участі у таких конкурсах Консорціуму компаній, що мають відповідну спеціалізацію.
Просимо розглянути це звернення та внести зміни до тендерної процедури з можливістю участі Консорціуму кількох компаній.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! На Ваше звернення повідомляємо, що згідно пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації передбачено, що у разі участі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації. Відповідно до пункту 37 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» до об’єднання учасників належать: окрема юридична особа, створена шляхом об’єднання юридичних осіб – резидентів, окрема юридична особа, створена шляхом об’єднання юридичних осіб (резидентів та нерезидентів), об’єднання юридичних осіб - нерезидентів із створенням або без створення окремої юридичної особи. Таким чином, тендерна документація не потребує внесення змін.
Щодо технічних умов на підключення до електричних та газових мереж
Дата подання: 31 липня 2024 13:59
Дата відповіді: 01 серпня 2024 18:05
Шановний Замовнику! Для проведення цілісного розрахунку вартості монтажу обладнання «під ключ» просимо, надати технічні умови на підключення до електричних та газових мереж.
Відповідь:
Шановний Учасник! На Ваше звернення повідомляємо, що приєднання до зовнішніх газових та електричних мереж не входить до переліку послуг, що надаються Постачальником.
Шановний Учасник! На Ваше звернення повідомляємо, що приєднання до зовнішніх газових та електричних мереж не входить до переліку послуг, що надаються Постачальником.
Question
Дата подання: 09 серпня 2024 15:32
Дата відповіді: 12 серпня 2024 20:42
Our company has 8 generator sets (unsold) available for this project.
Despite the availability of equipment, necessary information and the ability to implement projects, we consider the conditions of the competition to be unrealistic.
Please extend the equipment delivery period to at least 120 calendar days from the date of opening the letter of credit.
In addition, we suggest removing from the List of documents at the time of delivery of Appendix 3 the document "the actual calculation of the cost of the product prepared by the manufacturer of the product with an indication of the customs value of imported components (imported by the manufacturer and/or purchased from suppliers who are residents of Ukraine), that confirms the degree of localization of the delivered product not less than 20% in accordance with the Resolution of the CMU dated August 2, 2022. No. 861". The specified requirement is such that it is impossible to fulfill. There will be no localization for this product.
Also, we suggest specifying point 8 of Appendix 3 and clearly and specifying who exactly shall prepare the site for installing the equipment, and in what time period.
We also ask you to make changes to the technical part of the tender documentation regarding the establishment of clear requirements for the purchased equipment, as well as accompanying services.
If these changes are made to the tender documentation and the deadline for submitting tenders is extended by at least 10 days, we as a manufacturer will be able to participate in these tenders.
Sincerely,
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! На Ваше звернення повідомляємо, що враховуючи важку ситуацію з енергозабезпеченням країни та нагальну необхідність введення в експлуатацію якомога більше генеруючих потужностей, продовження термінів постачання обладнання не можливе, так як порушить строки реалізації проектів. Щодо локалізації повідомляємо, що дана вимога є обов'язковою згідно чинного законодавства, тому не може бути видалена. Разом з тим вимога щодо необхідності локалізації виробництва не застосовується, якщо постачальник разом із поставкою товарів надасть сертифікат походження країни виробника, з якою у України укладено угоду про вільну торгівлю, зокрема країни ЄС та США. Майданчик для монтажу обладнання буде підготовлений у термін до початку послуг з монтажу, як зазначено у тендерній документації. Забезпечення наявності готового до монтажу майданчика лежить на Замовнику. Необхідні та на думку замовника достатні технічні вимоги до обладнання та супутніх послуг зазначені у тендерній документації, більш детальні вимоги не можуть бути застосовані, так як це може звузити конкуренцію. Запрошуємо вас прийняти участь у тендері, при цьому повідомляємо, що пропозицію має бути подано до 11:00, 13 серпня 2024
ХТО ЩЕ НЕ ЗНАЄ ТА НЕ ВМІЄ!!! ВЧІТЬСЯ!!! ЯК РЕАЛІЗУВАТИ КОРУПЦІЙНІ СХЕМИ НА ЗАКУПІВЛЯХ В 60 000 000 (шістдесят мільйонів)Євро!!!!!
Дата подання: 09 серпня 2024 23:17
Дата відповіді: 12 серпня 2024 18:15
ЗАМОВНИК НЕ ПРИМУШУЙТЕ НАС ЗВЕРТАТИСЯ ЗІ СКАРГАМИ ДО КОНТРОЛЮЮЧИХ ТА ПЕРЕВІРЯЮЧИХ ОРГАНІВ, ДАСУ, ВІДДІЛУ ПО БОРОТЬБІ З КОРУПЦІЄЮ, ГЕНЕРАЛЬНОЇ ПРОКУРАТУРА УКРАЇНИ, СЛУЖБА БЕЗПЕКИ УКРАЇНИ ТА ІНШИХ!!! ВИ РОЗПОЧАЛИ ГАРНУ СПРАВУ ПО ВІДНОВЛЕННЮ ЕНЕРГЕТИКИ КРАЇНИ, ДОВЕДІТЬ ЇЇ ДО КІНЦЯ ГІДНО!!!!!!
Тепер питання - ЗАМОВНИК, а що вас спіткало в п'ятницю вечором (коли треба так у вас там в 12 вже нікого не має) за власною ініціативою, без відсутності звернень, вимог на площадці, внести зміни та видалити з документації вимогу до дати виготовлення товару (не раніше 2023 року) та зробити ще більш суворішими вимоги до банківської гарантії? Це що у фірми "'Рога і Копита'', яку ви вже потенційно обрали переможцем, завалялося обладнання 1985 року? Чи десь найшли обладнання, яке вже було в експлуатації, Рога і Копита покладуть вам в документацію листочок з підписом -воно нове і не було в експлуатації і все ? Норм? Приймаємо? Ви ж розумієте що це перевірити не можливо, а економія в ціні складає при таких умовах 80%. Наша компанія є офіційним представником виробника на Україні, до якого ви зверталися за прорахунком пропозиції. І у вашому запиті на прорахунок ціни, який надав нам виробник, ви вказували дату виготовлення саме не раніше 2023 року. Звичайно це впливає на ціну, тому що обладнання кожного року удосконалюється для продовження терміну його експлуатаії та розширення технічних можливостей. І всі ці іноваційні досягнення і вдосконалення впливають на ціну але в результаті є більш економічними для замовника за рахунок саме іноваційного вдосконалення. По-друге, ні в одного виробника, а ми дуже добре знаємо цей ринок, не має на сьогодні запасів на складі обладнання, що виготовлене раніше 2023 року. В жодного !!!!! Це тільки може бути обладнання що вже було в експлуатації або обладнання 1985 року, виходячи з останніх змін воно вам підійде.Виробник, якого ми представляємо надавали вам техніко-комерційну пропозицію відповідно до вимог до обладнання не старше 2023 року.
Відповідно ми зробили б зовсім іншу цінову пропозицію на обладнання виготовлене ранішеі це був би зовсім другий бюджет як мінімум на 80% меньший. Дана зміна відкриває дорогу для обладнання будь-якого року виробництва, у тому числі й колишнього в експлуатації, що можливо буде перевірити тільки після отримання товару та у разі проведення спеціальної технічної інспекції, яка можлива лише на заводі-виробнику. Дане становище створює на нашу думку нездорову конкуренцію, де нарівні з новим обладнанням може пропонуватися морально та фізично застаріле обладнання зовсім іншої вартості, придбання якого може завдати шкоди державному бюджету України в рамках цієї закупівлі і як ми зрозуміли ці зміни для реалізації саме цього плану. Тепер питання по банківській гарантії- це що за цирк? Ви розумієте і в нашій техніко-комерційній пропозиції вказувався зовсім інший термін на поставку, ви його скоротили в 2 рази ?? Знову таки під "Рога і Копита" яка вже найшла обладнання 1985 року і звісно поставить його за місяць. Ви також розумієте, що жодний європейський виробник, до якого ви приїзжали на завод не вийде на таких умовах? Тобто ви використали європейських виробників, вони вам розробили проект, дали прорахунок, а документацію прописали під фірму РОГА і КОПИТА зі старим обладнанням? ТОМУ ВИМАГАЄМО НЕГАЙНО ПРИВЕСТИ ДОКУМЕНТАЦІЮ ДО ТИХ ВИМОГ ЯКІ ВИ НАДАВАЛИ НАМ В СВОЇХ ЗАПИТАХ І ВІДПОВІДНО ДО ТИХ УМОВ ЯКІ МИ НАДАВАЛИ ВАМ НА ВАШІ ЗАПИТИ У ТЕХНІКО- КОМЕРЦІЙНОМУ ПРОЕКТІ!!! НЕ ПРИМУШУЙТЕ НАС РОБИТИ З ЦІЄЇ ЗАКУПІВЛІ МІЖНАРОДНИЙ СКАНДАЛ !!!!!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник!
На Ваше звернення повідомляємо, що враховуючи складну ситуацію з енергозабезпеченням країни та нагальну необхідність введення в експлуатацію якомога більше генеруючих потужностей, з метою розширення конкуренції та можливості участі у процедурі закупівель учасників з більш широкою лінійкою наявного обладнання було змінено умови проведення тендеру, зокрема щодо року виготовлення товару. При цьому технічні вимоги до предмету закупівлі унеможливлюють подання на тендер пропозицій з технічно застарілим обладнанням та передбачають поставку нового та небувшого у використанні обладнання.
Відповідальність щодо постачання обладнання у відповідності до пропозиції лежить на Учаснику. Також Учасник відповідає за достовірність наданих пропозицій і у разі виявлення невідповідності вимозі, що обладнання має бути новим та таким, що не було у використанні, зазначені пропозиції будуть визнані такими, що не відповідають технічним вимогам і будуть відхилені. Щодо банківської гарантії повідомляємо, що згідно пункту 15.2 Розділу 15 «ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИКОНАННЯ ДОГОВОРУ ПРОЄКТУ ДОГОВОРУ» (Додаток 4 до тендерної документації) встановлено: «Забезпечення виконання Договору вноситься у формі банківської гарантії, яка надана банком та гарантує забезпечення виконання Договору і повинна бути дійсною до кінця дії Договору та протягом 90 календарних днів після закінчення строку дії Договору. Отже, з метою приведення у відповідність орієнтовної банківської гарантії виконання зобов'язань за договором закупівлі для іноземних банків (Додаток 7 до тендерної документації) з ПРОЄКТОМ ДОГОВОРУ (Додаток 4 до тендерної документації) в частині строків дії гарантії забезпечення виконання договору та виправлення помилки у строку дії гарантії, яку було допущено у Додатку 7 до тендерної документації, Замовник вніс зміни та привів у відповідність текст викладений у Додатку 7 до тендерної документації, а саме: «Строк дії гарантії – до __(строк дії договору закупівлі + додатково не менше одного місяця)___ року включно (далі - Дата втрати чинності)» на «Строк дії гарантії – до __(строк дії договору закупівлі + 90 календарних днів)___ року включно (далі - Дата втрати чинності)» згідно умов ПРОЄКТУ ДОГОВОРУ (Додаток 4 до тендерної документації). Звертаємо Вашу увагу, що умови договору щодо строку дії гарантії не змінювалися.
На Ваше звернення повідомляємо, що враховуючи складну ситуацію з енергозабезпеченням країни та нагальну необхідність введення в експлуатацію якомога більше генеруючих потужностей, з метою розширення конкуренції та можливості участі у процедурі закупівель учасників з більш широкою лінійкою наявного обладнання було змінено умови проведення тендеру, зокрема щодо року виготовлення товару. При цьому технічні вимоги до предмету закупівлі унеможливлюють подання на тендер пропозицій з технічно застарілим обладнанням та передбачають поставку нового та небувшого у використанні обладнання.
Відповідальність щодо постачання обладнання у відповідності до пропозиції лежить на Учаснику. Також Учасник відповідає за достовірність наданих пропозицій і у разі виявлення невідповідності вимозі, що обладнання має бути новим та таким, що не було у використанні, зазначені пропозиції будуть визнані такими, що не відповідають технічним вимогам і будуть відхилені. Щодо банківської гарантії повідомляємо, що згідно пункту 15.2 Розділу 15 «ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИКОНАННЯ ДОГОВОРУ ПРОЄКТУ ДОГОВОРУ» (Додаток 4 до тендерної документації) встановлено: «Забезпечення виконання Договору вноситься у формі банківської гарантії, яка надана банком та гарантує забезпечення виконання Договору і повинна бути дійсною до кінця дії Договору та протягом 90 календарних днів після закінчення строку дії Договору. Отже, з метою приведення у відповідність орієнтовної банківської гарантії виконання зобов'язань за договором закупівлі для іноземних банків (Додаток 7 до тендерної документації) з ПРОЄКТОМ ДОГОВОРУ (Додаток 4 до тендерної документації) в частині строків дії гарантії забезпечення виконання договору та виправлення помилки у строку дії гарантії, яку було допущено у Додатку 7 до тендерної документації, Замовник вніс зміни та привів у відповідність текст викладений у Додатку 7 до тендерної документації, а саме: «Строк дії гарантії – до __(строк дії договору закупівлі + додатково не менше одного місяця)___ року включно (далі - Дата втрати чинності)» на «Строк дії гарантії – до __(строк дії договору закупівлі + 90 календарних днів)___ року включно (далі - Дата втрати чинності)» згідно умов ПРОЄКТУ ДОГОВОРУ (Додаток 4 до тендерної документації). Звертаємо Вашу увагу, що умови договору щодо строку дії гарантії не змінювалися.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 серпня 2024 11:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БУДСПЕЦГАРАНТ ГРУП» |
960 141 000,00
UAH
|
960 141 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БУДСПЕЦГАРАНТ ГРУП» #44870710 |
Відхилено |
960 141 000,00
UAH
|
14 серпня 2024 18:54
|
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій