Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний̆ ремонт з заміни віконних блоків (заходи з енергозбереження) приміщень 15-ти поверхової̈ будівлі ОДЕСЬКОГО ОБЛАСНОГО КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «СЛУЖБА ЕКСПЛУАТАЦІЇ ЦІЛІСНОГО МАЙНОВОГО КОМПЛЕКСУ АДМІНІСТРАТИВНОГО БУДИНКУ № 2» ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація
Очікувана вартість
9 963 720,00 UAH
UA-2024-07-19-009118-a ● 48d0a5b8eef64ae59b78de1db5613fc3
Відкриті торги з особливостями
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ОБЛАСНОЇ РАДИ З МАЙНОВИХ ВІДНОСИН |
Код ЄДРПОУ: | 23212638 |
Вебсайт: | http://property.odessa.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 65032, Україна , Одеська обл., Одеса, м. Одеса, просп. Шевченка, буд. 4 |
Контактна особа: |
Алхімова Світлана Олександрівна 380963897433 uorzmv7@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 липня 2024 16:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 липня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 липня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 серпня 2024 17:00 |
Очікувана вартість: | 9 963 720,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 49 818,60 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Капітальний̆ ремонт з заміни віконних блоків (заходи з енергозбереження) приміщень 15-ти поверхової̈ будівлі ОДЕСЬКОГО ОБЛАСНОГО КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «СЛУЖБА ЕКСПЛУАТАЦІЇ ЦІЛІСНОГО МАЙНОВОГО КОМПЛЕКСУ АДМІНІСТРАТИВНОГО БУДИНКУ № 2» ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2024
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 32 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Деталізація віконних конструкцій
Дата подання: 24 липня 2024 14:58
Дата відповіді: 26 липня 2024 16:25
Просимо Вас надати можливість ознайомлення для участі в тендері специфікацію, ескізний проект, проект на віконні конструкції, відливи, підвіконня, де будуть вказані на якому поверсі розташовуються віконні конструкціїї, які підлягать заміні, показники енергоефективності, система провітрювання, фурнітура, заповнення, ширина підвіконь, ширина відливів та їх поелементні розміри для точного підрахунку вартості пропозиції.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідь: Шановний Учаснику, на Ваше звернення повідомляємо, що в Додатку № 1 Тендерної документації передбачено всі необхідні дані для здійснення розрахунку вартості пропозиції, а саме: об’єми робіт, перелік матеріалів, витрати труда, машини і механізми.
Дискримінаційні вимоги Тендерної документації
Дата подання: 24 липня 2024 20:48
Дата відповіді: 26 липня 2024 16:28
Шановний Замовнику!
Відповідно до статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Згідно Додатку 1, п. 2.8. Додатку 8 до Тендерної документації учасник має надати скан-копію діючої ліцензії на будівельну діяльність з додатком, із обов’язковим переліком робіт провадження господарської діяльності за класом наслідків (відповідальності) – СС2 – середні наслідки, або клас наслідків (відповідальності) – СС3 – значні наслідки, або IV категорія складності, або V категорія складності) щодо виконання таких видів робіт: 2.00.00 Будівництво обʼєктів інженерної інфраструктури: 2.01.00 – Монтаж внутрішніх інженерних мереж, систем, приладів і засобів вимірювання, іншого обладнання: 2.01.07 – Засобів автоматизації і контрольно-вимірювальних приладів, зв’язку, сигналізації, радіо, телебачення, інформаційних мереж 2.02.00 – Монтаж зовнішніх інженерних мереж, систем, приладів і засобів вимірювання, іншого обладнання: Якщо термін дії ліцензії закінчується до кінця поточного року, учасник повинен надати гарантійний лист, що термін дії ліцензії буде подовжено (або видана нова ліцензія) не пізніше закінчення терміну дії чинного).
Відповідно до ст. 1 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» інженерно-транспортна інфраструктура – це комплекс інженерних, транспортних споруд і комунікацій.
Постанова Кабінету Міністрів України від 4 червня 2024 р. N 644 до об'єктів інженерно-транспортної інфраструктури включає об'єкти інженерних, транспортних споруд і комунікацій (автомобільні шляхи, лінії зв'язку, засоби тепло-, газо-, водо- та електропостачання, інженерні комунікації тощо).
Згідно пункту 3.9. ДБН А.2.2-3:2014 лінійний об'єкт інженерно-транспортної інфраструктури – це наземні, надземні або підземні лінійні об'єкти для пересування людей, транспортних засобів, вантажів, переміщення рідких та газоподібних продуктів, передачі електроенергії тощо.
Водночас, предметом даної закупівлі є: «Капітальний̆ ремонт з заміни віконних блоків (заходи з енергозбереження) приміщень 15-ти поверхової̈ будівлі ОДЕСЬКОГО ОБЛАСНОГО КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «СЛУЖБА ЕКСПЛУАТАЦІЇ ЦІЛІСНОГО МАЙНОВОГО КОМПЛЕКСУ АДМІНІСТРАТИВНОГО БУДИНКУ № 2» ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація».
Таким чином, Замовник неправомірно вимагає надання учасниками у складі тендерної пропозиції ліцензії на будівництво ОБ’ЄКТІВ ІНЖЕНЕРНОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ. В той час, як предметом закупівлі є роботи із капітального ремонту будівлі, а саме заміна віконних блоків.
Додаток 1, пункт 2.8. Додатку 8 до Тендерної документації викладені Замовником в такій редакції, яка не дозволяє нам – компанії, яка має ліцензію на здійснення господарської діяльності у сфері будівництва за напрямом будівельні та монтажні роботи, прийняти участь в даній закупівлі. Проте, прийняти участь в закупівлі зможуть лише учасники, які мають ліцензію на інший вид робіт, який не стосується предмету закупівлі - будівництво обʼєктів інженерної інфраструктури.
Отже, вказані вимоги тендерної документації є дискримінаційними та такими, що обмежують коло учасників закупівлі. Такі вимоги Замовника порушують норми Закону України "Про публічні закупівлі", зокрема, принципи здійснення публічних закупівель: максимальна економія та ефективність, недискримінація учасників закупівлі.
На підставі викладеного, вимагаємо внести зміни до Тендерної документації та виключити дискримінаційну вимогу про надання учасником у складі тендерної пропозиції скан-копії діючої ліцензії на будівельну діяльність з додатком, із обов’язковим переліком робіт провадження господарської діяльності за класом наслідків (відповідальності) – СС2 – середні наслідки, або клас наслідків (відповідальності) – СС3 – значні наслідки, або IV категорія складності, або V категорія складності) щодо виконання таких видів робіт: 2.00.00 Будівництво обʼєктів інженерної інфраструктури: 2.01.00 – Монтаж внутрішніх інженерних мереж, систем, приладів і засобів вимірювання, іншого обладнання: 2.01.07 – Засобів автоматизації і контрольно-вимірювальних приладів, зв’язку, сигналізації, радіо, телебачення, інформаційних мереж 2.02.00 – Монтаж зовнішніх інженерних мереж, систем, приладів і засобів вимірювання, іншого обладнання.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідь: Шановний Учаснику, на Ваше звернення повідомляємо, що даний вид робіт передбачає отримання ліцензії, або дозвільного документу відповідно до норм чинного законодавства України.
Крім того повідомляємо, що відповідно до пункту 1 Розділу ІІІ Тендерної документації встановлено: документи, що не передбачені законодавством для
учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції.
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для
учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Крім того повідомляємо, що відповідно до пункту 1 Розділу ІІІ Тендерної документації встановлено: документи, що не передбачені законодавством для
учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції.
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для
учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Дискримінаційні вимоги в тендерній документації
Дата подання: 24 липня 2024 20:58
Дата відповіді: 26 липня 2024 16:30
Шановний Замовнику!
Відповідно до статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Додаток 1, пункту 2.7. Додатку 8 до ТД передбачають, що учасники мають надати Чинний дозвіл чи належним чином зареєстрована Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці Учасника*, передбачені Постановою Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 №1107 (зі змінами), що мають відношення до предмету закупівлі, а саме:
- монтаж, демонтаж, та капітальний ремонт будинків, споруд а також відновлення та зміцнення їх аварійний частин;
- монтаж, демонтаж, налагодження машин, механізмів: обладнання що працює під тиском;
- зварювальні, газополумʼяні, а також наплавочні і паяльні роботи, що виконуються із застосуванням відкритого полум’я.
- роботи в колодязях, шурфах, траншеях, котлованах, бункерах, камерах, колекторах, замкнутому просторі) ємностях, боксах, топках, трубопроводах тощо);
- вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин і механізмів;
- роботи що виконуються на висоті понад 1,3 м.
Предметом даної закупівлі є: «Капітальний̆ ремонт з заміни віконних блоків (заходи з енергозбереження) приміщень 15-ти поверхової̈ будівлі ОДЕСЬКОГО ОБЛАСНОГО КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «СЛУЖБА ЕКСПЛУАТАЦІЇ ЦІЛІСНОГО МАЙНОВОГО КОМПЛЕКСУ АДМІНІСТРАТИВНОГО БУДИНКУ № 2» ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація».
Технічна специфікація за видом робіт, які входять до предмету закупівлі (Додаток 1 до ТД), не передбачає виконання таких робіт, як монтаж, демонтаж, налагодження машин, механізмів: обладнання що працює під тиском; роботи в колодязях, шурфах, траншеях, котлованах, бункерах, камерах, колекторах, замкнутому просторі) ємностях, боксах, топках, трубопроводах тощо); вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин і механізмів.
Таким чином, Замовником включено до тендерної документації дискримінаційні вимоги щодо надання учасником дозвільних документів на види робіт, які не входять до предмету закупівлі.
Вказані вимоги тендерної документації є дискримінаційними та такими, що обмежують коло учасників закупівлі. Такі вимоги Замовника порушують норми Закону України "Про публічні закупівлі", зокрема, принципи здійснення публічних закупівель: максимальна економія та ефективність, недискримінація учасників закупівлі.
З урахуванням викладеного, з метою недопущення штучного звуження кола учасників закупівлі та обмеження конкуренції, вимагаємо внести зміни до Додатку 1, пункту 2.7. Додатку 8 до ТД та виключити вимогу про надання дозволу чи належним чином зареєстрованої Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці Учасника*, передбачені Постановою Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 №1107 (зі змінами), що мають відношення до предмету закупівлі, а саме:
- монтаж, демонтаж, та капітальний ремонт будинків, споруд а також відновлення та зміцнення їх аварійний частин;
- монтаж, демонтаж, налагодження машин, механізмів: обладнання що працює під тиском;
- роботи в колодязях, шурфах, траншеях, котлованах, бункерах, камерах, колекторах, замкнутому просторі) ємностях, боксах, топках, трубопроводах тощо);
- вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин і механізмів.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідь: Шановний Учаснику, по суті питання повідомляємо, роботи, що є предметом закупівлі, та передбачені в обсягах робіт, потребують отримання певних дозволів/оформлення декларації відповідно до норм чинного законодавства України. З метою виконання робіт, передбачених технічним завданням, Учасник повинен мати документ, яким суб’єкт господарювання повідомляє представника відповідного дозвільного органу про відповідність своєї матеріально – технічної бази вимогам законодавства. Отже, дана вимога сформована з метою якісного та безпечного виконання робіт.
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 № 1107 (зі змінами) (далі - Постанова КМУ) до Переліку видів робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці відносяться:
- роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра;
- - роботи, що виконуються за допомогою механічних підіймачів та будівельних підйомників.
- -зведення, монтаж і демонтаж будинків, споруд, зміцнення їх аварійних частин.
- До Переліку машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, що експлуатуються (застосовуються) на підставі Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці відносяться вантажопідіймальні крани та машини, ліфти, ескалатори, пасажирські конвеєри, підйомники та колиски для підіймання працівників.
- Як вбачається з вищевикладеного та зі змісту Технічного завдання (додаток № 1 до Тендерної документації) – роботи повинні виконуватись на висоті понад 1,3 метра, оскільки предметом є капітальний ремонт з заміни віконних блоків (заходи з енергозбереження) приміщень 15- ти поверхової будівлі, а також, як вбачається з Технічного завдання, ці роботи пов’язані з демонтажем відповідних елементів будівлі та використанням машин, механізмів та устаткування (розділ «Машини і механізми» Технічного завдання), експлуатація яких потребує Декларації, що встановлено у вищезазначеній Постанові КМУ.
- Тобто з огляду на вищезазначене, вимога щодо надання Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці Учасника є правомірною.
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 № 1107 (зі змінами) (далі - Постанова КМУ) до Переліку видів робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці відносяться:
- роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра;
- - роботи, що виконуються за допомогою механічних підіймачів та будівельних підйомників.
- -зведення, монтаж і демонтаж будинків, споруд, зміцнення їх аварійних частин.
- До Переліку машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, що експлуатуються (застосовуються) на підставі Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці відносяться вантажопідіймальні крани та машини, ліфти, ескалатори, пасажирські конвеєри, підйомники та колиски для підіймання працівників.
- Як вбачається з вищевикладеного та зі змісту Технічного завдання (додаток № 1 до Тендерної документації) – роботи повинні виконуватись на висоті понад 1,3 метра, оскільки предметом є капітальний ремонт з заміни віконних блоків (заходи з енергозбереження) приміщень 15- ти поверхової будівлі, а також, як вбачається з Технічного завдання, ці роботи пов’язані з демонтажем відповідних елементів будівлі та використанням машин, механізмів та устаткування (розділ «Машини і механізми» Технічного завдання), експлуатація яких потребує Декларації, що встановлено у вищезазначеній Постанові КМУ.
- Тобто з огляду на вищезазначене, вимога щодо надання Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці Учасника є правомірною.
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 02 серпня 2024 12:01 |
Кінець періоду оскарження: | 13 серпня 2024 00:00 |
Дата відміни: | 13 серпня 2024 00:00 |
Причина відміни: | скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | зняті видатки на проведення капітального ремонту відповідно до Розпорядження Одеської обласної військової адміністрації від 01 серпня 2024 року № 733/А-2024 "Про внесення змін до розпорядження голови (начальника) Одеської обласної державної (військової) адміністрації від 08 грудня 2023 року № 1081/А-2023 |
Документи:
02 серпня 2024 12:01
|
Електронний підпис |
02 серпня 2024 12:01
|
протокол від 02 серпня 20204 року.pdf |