Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Капітальний ремонт підвального приміщення будівлі Запорізької гімназії №104 Запорізької міської ради, з метою використання як укриття закладу освіти, розташованого за адресою: м. Запоріжжя, вул. Сергія Синенка, 65-в» Відповідно до настанови з визначення вартості будівництва № 281 від 01.11.2021 (код ДК 021:2015 – 45200000-9 - Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва)
Очікувана вартість
9 129 342,80 UAH
UA-2024-07-19-009116-a ● bad03e69a20b414ab612ae4fe1d6d236
Відкриті торги з особливостями
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент освіти і науки Запорізької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 37573094 |
Місцезнаходження: | 69037, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, вул. Незалежної України, 39-Б |
Контактна особа: |
Надія Шевцова +380617086970 tender_uon@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 липня 2024 16:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 липня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 липня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 серпня 2024 00:05 |
Очікувана вартість: | 9 129 342,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 45 646,71 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
«Капітальний ремонт підвального приміщення будівлі Запорізької гімназії №104 Запорізької міської ради, з метою використання як укриття закладу освіти, розташованого за адресою: м. Запоріжжя, вул. Сергія Синенка, 65-в» Відповідно до настанови з визначення вартості будівництва № 281 від 01.11.2021
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69041, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, вул. Сергія Синенка, 65-в
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2024
ДК 021:2015: 45200000-9 — Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | За письмовим зверненням Підрядника може надаватися попередня оплата (аванс) відповідно до «Порядку державного фінансування капітального будівництва», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 № 1764, у разі попереднього узгодження з Замовником на строк не більше трьох місяців у межах 30% від вартості річного обсягу робіт, яку Підрядник зобов’язаний використати в цей термін та підтвердити використання попередньої оплати згідно з «Актом приймання виконаних будівельних робіт» (форма №КБ-2в) та «Довідкою про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3) | Пiсляоплата | 180 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 липня 2024 16:27 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
19 липня 2024 16:26 |
Додаток_4_лист-згода.pdf | |
19 липня 2024 16:26 |
Додаток_6_календраний графік.pdf | |
19 липня 2024 16:26 |
Додаток_8_перелік документів учасника.pdf | |
19 липня 2024 16:26 |
ТД _ Капітальний ремонт_104.pdf | |
19 липня 2024 16:26 |
Додаток_3_документи_розрахунок ціни пропозиції.pdf | |
19 липня 2024 16:26 |
Додаток_9_перелік документів переможця.pdf | |
19 липня 2024 16:26 |
Додаток_5_субпідрядні організації.pdf | |
19 липня 2024 16:26 |
Додаток_7_Проект договору.pdf | |
19 липня 2024 16:26 |
Додаток_2_документи.pdf | |
19 липня 2024 16:26 |
Додаток_1_технічне завдання.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Невідповідність умов та вимог тендерної документації чинному законодавству України
Дата подання: 23 липня 2024 16:01
Дата відповіді: 25 липня 2024 15:09
Шановний Замовнику, просимо привести свою тендерну документацію у відповідність до вимог чинного законодавства України. Вами не враховані останні зміни до постанови 1178, зокрема квітневі, а саме згідно постанови КМУ № 382 від 02.04.2024 року " Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 24 лютого 2016 р. № 166 і від 12 жовтня 2022 р. № 1178" абзац чотирнадцятий пункту 47 виключено, у вас він зустрічається в тендерній документації ( пункт 3 « Відхилення тендерних пропозицій» розділу V « Оцінка тендерної пропозиції») та двічі у Додатку 2 до ТД. Окрім того не зрозумілим є те, що і у додатку 2 і у додатку 9 до тендерної документації ви надаєте переліки документів, котрі подає переможець процедури закупівлі для підтвердження відсутності підстав, визначених пунктом 47 Постанови 1178. Окрім того у Вашій тендерній документації зазначено вимогу, згідно якої «Тарифна сітка для будівельних, монтажних i ремонтних робіт при середньомiсячнiй нормі тривалості робочого часу...– 12 558,80 грн.», що не відповідає Рішенню № 22 від 05.06.2024 «Про затвердження рівня розміру кошторисної заробітної плати у будівництві (нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту, технічного переоснащення) об’єктів, що споруджуються із залученням бюджетних коштів Запорозької міської територіальної громади, коштів комунальних підприємств, установ, організацій міста Запоріжжя, а також кредитів, наданих під державні гарантії у 2024 році», котрим регламентовано розмір кошторисної зарплати у будівництві в 2024 році - 18 983,02 грн.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Зауваження взяті до уваги
Приведення вимог Тендерної документації у відповідність до діючого законодавства
Дата подання: 24 липня 2024 23:15
Дата відповіді: 25 липня 2024 15:06
1. Додаток 1 до тендерної документації - зазначено, що Договірну ціну необхідно розрахувати з урахуванням середньомісячної норми тривалості робочого часу 173,33люд.-години. Станом на 24.07.2024р ця норма складає 172,33люд-години.
2. Середньомісячна заробітна плата за вимогою Додатку 1 до тендерної документації складає 12 558,80грн, що протирічить Наказу №281 Мінрегіону від 20.10.2016 станом на 2024рік не може бути меншою за 13707,89грн.
3. В Додатку 3 до тендерної документації зазначено, що необхідно надати договірну ціну у форматі *xdc або *.bdcu. Але програмою "АВК" неможливо випустити дані формати файлів. На даний час формат *.bdcu замінено на формат *.idc., який є сумісним з усіма іншими програмними комплексами.
Просимо внести зміни в тендерну документацію та привести її у відповідність до діючих на даний час норм та стандартів
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Зауваження взяті до уваги
Відсутність данних в стовпчику "Кількість" в Додатку 1 до тендерної документації
Дата подання: 25 липня 2024 08:56
Дата відповіді: 25 липня 2024 15:06
Доброго ранку.
Прошу Замовника звернути увагу на Додаток 1 до тендерної документації "Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики", а саме п.233 "Провід дво- та три жильний з роздільною основою по стінах і стелях цегляних" - кількість зазначено "0". Чи не є це помилкою?
Відповідь: Зауваження взяті до уваги
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 25 липня 2024 16:31 |
Кінець періоду оскарження: | 05 серпня 2024 00:00 |
Дата відміни: | 05 серпня 2024 00:00 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Документи:
25 липня 2024 16:31
|
Електронний підпис |
25 липня 2024 16:30
|
Протокол 27_104_Відміна.doc |