Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | НОСІВСЬКА СЕЛЕКЦІЙНО-ДОСЛІДНА СТАНЦІЯ МИРОНІВСЬКОГО ІНСТИТУТУ ПШЕНИЦІ ІМЕНІ В.М.РЕМЕСЛА НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ АГРАРНИХ НАУК УКРАЇНИ |
Код ЄДРПОУ: | 14244013 |
Вебсайт: | http://www.nosivkasds.at.ua |
Місцезнаходження: | 17131, Україна , Чернігівська обл., Ніжинський район, село Дослідне, ВУЛ. МИРУ, будинок 1 |
Контактна особа: |
Irina Danilko +380674600753, +380989566641 sds11@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 липня 2024 16:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 липня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 липня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 липня 2024 16:03 |
Початок аукціону: | 29 липня 2024 15:02 |
Початок аукціону: | 29 липня 2024 15:02 |
Очікувана вартість: | 1 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 5% від вартості договору шляхом внесення визначеної суми на рахунок замовника не пізніше дати укладання договору |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 липня 2024 16:22 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
19 липня 2024 16:15 |
додаток перелік документів Переможця процедури закупівлі.docx | |
19 липня 2024 16:15 |
додаток перелік документів Учасника процедури закупівлі.docx | |
19 липня 2024 16:15 |
ТД до публікації.docx | |
19 липня 2024 16:15 |
Додаток 4 проект Договору із забезпеченням.doc |
Скарги до процедури
Дата подання: 06 серпня 2024 17:49
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-10-16-000035 ● e542c9e664374a68b82304b8a4d2c360
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 15 жовтня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 16 жовтня 2024 15:10 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
15.10.2024 № 55-З
Чернігів
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр КОНДРАШОВ
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу закупівель»
Перелік закупівель
№ з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6. UA-2024-07-19-009001-a 19.07.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-10-17 17:36:50
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі дизельного пального (налив), код за ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти, очікуваною вартістю 1 000 000,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-07-19-009001-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайси тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо)?
Просимо надати підтверджуючі документи, щодо коливання ціни на пальне, на підставі яких було внесено зміни до договору про закупівлю від 29.08.2024 № 29/24 (далі – договір) укладеного між Носівською селекційно-дослідною станцією Миронівського інституту пшениці імені В.М.Ремесла Національної академії аграрних наук України та ТОВ «ФУЕЛПОСТАЧ» шляхом укладання додаткової угоди від 04.09.2024 № 1.
Також необхідно зазначити кількість укладених додаткових угод до договору із зазначенням переліку внесених змін, а також причини їх не оприлюдненні в електронній системі закупівель.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель (з приховуванням відомостей, оприлюднення яких може зашкодити обороноздатності держави) протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-10-21 16:19:03
пояснення на запит
Відповідно до Вашого запиту щодо закупівлі «Дизельне пальне (налив)», код ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти, очікуваною вартістю 1 000 000,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-07-19-009001-a) повідомляємо, що вартість предмета закупівлі була розрахована на підставі розрахунку середніх цін на сайті Мін фіну станом на 18.07.2024 року ( https://index.minfin.com.ua/ua/markets/fuel/ ) та комерційних пропозицій, що додаються:
ТОВ «ФУЕЛПОСТАЧ» – 50,00 грн з ПДВ за 1 літр
ТОВ «СЕНТАЙМ ГРУП» - 52,47 грн з ПДВ за 1 літр
ТОВ «ФУЕЛ ТРЕЙД» - 51,90 грн з ПДВ за 1 літр
ПП «КТ ТРЕЙДІНГ» - 48,90 грн з ПДВ за 1 літр
На підтвердження коливання ціни на пальне, на підставі чого були внесені зміни до договору про закупівлю №29/24 від 29.08.24р., надаємо лист ТОВ «ФУЕЛПОСТАЧ» №98 від 03.09.24р.і зазначаємо, що З 1 вересня набув чинності Закон України від 18.07.2024 № 3878-ІХ «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо імплементації положень актів права Європейського Союзу щодо акцизного податку», яким передбачено поетапне підвищення акцизів на пальне до мінімального рівня, встановленого в Європейському Союзі.
Зазначаємо, що додаткова угода до договору про закупівлю №29/24 від 29.08.24р була лише одна (ДУ №1 від 04.09.2024р.), вона опублікована в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-10-29 16:55:05
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі дизельного пального (налив), код за ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти, очікуваною вартістю 1 000 000,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-07-19-009001-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
В оголошенні про проведення закупівлі UA-2024-07-19-009001-a встановлена вимога, щодо надання забезпечення виконання договору про закупівлю становить 5% від вартості договору.
Чи дотримано вимоги підпункту 5 розділу 6 тендерної документації, а саме «…Замовник на підставі статті 27 Закону України «Про публічні закупівлі» та з урахуванням Особливостей має право вимагати від переможця процедури закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору, якщо внесення такого забезпечення передбачено тендерною документацією або в оголошенні про проведення закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель (з приховуванням відомостей, оприлюднення яких може зашкодити обороноздатності держави) протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-11-01 13:15:17
пояснення
Відповідно до Вашого запиту щодо закупівлі «Дизельне пальне (налив)», код ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти, очікуваною вартістю 1 000 000,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-07-19-009001-a повідомляємо, що вимоги підпункту 5 розділу 6 тендерної документації, а саме «…Замовник на підставі статті 27 Закону України «Про публічні закупівлі» та з урахуванням Особливостей має право вимагати від переможця процедури закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору, якщо внесення такого забезпечення передбачено тендерною документацією, В оголошенні про проведення закупівлі UA-2024-07-19-009001-a встановлена вимога, щодо надання забезпечення виконання договору про закупівлю становить 5% від вартості договору: переможцем відкритих торгів було внесено тендерне забезпечення виконання договору на рахунок Замовника 28.08.2024 року, що підтверджується платіжною інструкцією Переможця та випискою з казначейського рахунку Замовника, що додаються.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 07 листопада 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 22 листопада 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення вимог абзацу першого пункту 43 Особливостей та порушення вимог пункту 14 Порядку № 1082.)
Ризики, що спрацювали
sas24-3-2
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 липня 2024 15:25
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП КТ ТРЕЙДІНГ |
960 000,00
UAH з ПДВ
|
960 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ФУЕЛПОСТАЧ" |
996 000,00
UAH з ПДВ
|
996 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП КТ ТРЕЙДІНГ #45341629 |
Рішення скасоване |
960 000,00
UAH з ПДВ
|
21 серпня 2024 13:20
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 31 липня 2024 14:51
|
ПП КТ ТРЕЙДІНГ #45341629 |
Відхилено |
960 000,00
UAH з ПДВ
|
21 серпня 2024 14:51
|
|
ТОВ "ФУЕЛПОСТАЧ" #45120956 |
Переможець |
996 000,00
UAH з ПДВ
|
21 серпня 2024 15:05
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 жовтня 2024 10:43
|
ДУ2 2924.PDF | укладений |
30 жовтня 2024 10:42
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 вересня 2024 11:18
|
ду1.PDF | зміни до договору |
05 вересня 2024 11:15
|
Електронний підпис | укладений |
29 серпня 2024 12:03
|
2924.PDF | укладений |
29 серпня 2024 12:02
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 04 вересня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 05 вересня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до змін таких ставок та/або пільг з оподаткування (Закон) |
Номер договору про закупівлю: | 29/24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |